Alışveriş,

Benefit Cosmetics Türkiye'de

11:46 chunlibeauty 7 Comments


Artık Benefit ürünlerini yurtdı$ından sipari$ etmemize gerek kalmadı :) Benefit ayagımıza geldi.. Sephora magazalarında satı$a cıkan Benefit ürünleri ambalajlarıyla herkesin gönlünü calıcak gibi :)
Ürünleri test edip sürüp sürü$türerek almak gibisi varmı :) Alınacaklar listeme bir kac ürünü ekledim bile :)



Benetint Likit Allık; Oje gibi duran şişesine bakmayın o cok amaclı bir ürün :).. Hem yanaklarımıza, hem dudaklarımıza rahatlıkla uygulayabiliriz.. Yanaklarında dogal bir pembelik olsun isteyenler bu ürüne bir göz atsınlar.. Sanırım buradaki fiyatı 56-57 arası birsey..





Dallas Pudra Allık : Bu ürünü forumda kullanan arkadaşlar vardı.. Herkes hemen hemen aynı fikirde cok güzel gül kurusu & bronz renge sahip pudra kıvamında allık.. Sanırım Türkiye fiyatı biraz pahalı.. Almasanız bile deneyin ne dedigimi daha iyi anlayacaksınız..
 



Ve bunlar gibi sayamadıgım bir sürü güzel ürüne sahip.. Almasanız bile deneyin ne dedigimi daha iyi anlayacaksınız :)

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. cumartesii sephoradaaa bunu görüncee varyaa ne sevindim aradım kızları:)sevinç naraları attım:P:P
    neyse bizde sey yaparız deneriz burda sipariş ederiz çileğe o pudra allık 30 lira orda burda 82 biraz fazla kaçırmışlar tadını:D

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle canım :) en azından burada dener ordan siparis ederiz.. bildigimiz bir ürünü sipariş etmek her zaman daha iyi :)

    YanıtlaSil
  3. Chunlicim;Listene benefit high beam'ıda ekle bence.Kullandığım ışıltı verici ürünlerden en memnun kaldığım o.

    YanıtlaSil
  4. evet onuda biliyorum sagol hatırlattıgın icin :)

    YanıtlaSil
  5. Sihirli ürünleri enfes ama dışardakiler çok pahallı

    YanıtlaSil
  6. Dayanamadım dün dandelion pudrasını aldım :) Bu gün de hemen sürdüm. Işıltılı pembemsi bir cildim oldu. High Beam de alacaklarım arasında. Benetint kullanamayacağım kadar sıvıymış. Ama genel olarak ürünlerini sevdim.

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canımmm :) bende high beam e bakmayı düsünüyorum :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara