Allık,

Benefit BeneTint ( Likit Allık)

16:15 chunlibeauty 12 Comments

Benefit Türkiye'ye geldiginde bir post yazmıştım bu ürün hakkındada TIK TIK
Acw siparişimizi  Dedigim gibi Balımla beraber vermiştik :) ne güzel bir sipariş oldu icinde hediyelerle birlikte geldi :D Sevgili arkada$ım Smashbox ürünlerinin yanında birde benim merak ettigim bu ürünü bana hediye etti  
 Bileğime bir iki damla damlatıp yaydım
Burda rengi hafif oldu galiba dedim birde elimin üzerinde denedim ;)
Şimdi gelelim yorumlara :)
  1. Balım bu ürünü çok beğenmemiş, ama ben beğendim :) buna göre beğenenide var beğenmeyenide sonucu çıkıyor o yüzden denemeden almayın derim :)
  2. Cilde hafif pembelik veriyor ben aynı zamanda dudaklarımada sürüyorum renk uyumu olsun diye oldukca dogal ve güzel duruyor.. 
  3. Dudaklarıma sürerken farkettim gül kokusuna benzer bir kokusu var
  4. Sürdükten hemen sonra 188 nolu fırca ile dagıtıyorum renk yumuşuyor ve kolayca dağılıyor..
  5. Tabi pudra üstüne güzel olmaz fondöten / renki nemlendirici yada cıplak ten üzerinde verim alabilirsiniz 
  6. Yazın bronz makyajsız  tende denemeyi daha çok istiyorum :)
Bu ürünün dudaktaki durşunu gösterdiğim yazı için TIK TIK

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. güsel günlerde kullan balım :)
    nen sleme ben yolladım die şimdi millet bi şe anlicak gelde uğraş dur sonra :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şekermiş oje gibi (:
    Likit olan herşeyi seviyorum^^

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ben Benefitin hiiiçbir ürününü beğenmiyorum ama buna bayılıyorum. Tek istisnam!

    YanıtlaSil
  5. Nar demek sende begenen taraftasın :) Yorum icin te$ekkürler

    YanıtlaSil
  6. bu ürünü hep denicem diyorum ama ne zmn sephoraya gitsem gözünme başka şeyler takılıyor onları deniyorum.rengi güzelmiş toz allıklar gibi hemen uçup gitmiyordur.sephorada çok pahalı yanlış hatırlamıyorsam 60 küsürdü :S
    ben genelde pudra ve fondöten kullanırım ,çok mu kötü duruyor fondötenin üzerinde :( öyleyse bu sevdadan vazgeçmeleiyim :)

    YanıtlaSil
  7. ben likitten hep korkardım dağılmaz diye ama azıcıkda olsa begendim sanki:P
    güle güle kullan şeker

    YanıtlaSil
  8. çok şaşırdım ilk kez likit allık görüyorum.
    çok değişikmiş..

    YanıtlaSil
  9. bende ilk gördüğümde oje sandım :)
    ama çok tatlı bir rengi varmış bu sayede ilk defa likit allık gördüm :)

    YanıtlaSil
  10. hayal perest bence likit allığı kullanması çok daha zevkli :D

    Happiness is a Warm Gun birde bunun aynı tarzda aydınlatıcı ürünü var o dahada güzel bir ürün :)

    Nurgül evet aynı ojeye benziyor benim ufak yigende oje sanıp sürmeye çalıştı haha :D

    YanıtlaSil
  11. merhaba yeni gümrük genelgesi nedeniyle artık alısverislerimiz 5 paketle sınırlandırılıyor
    facebook ta bir grup kuruldu, lütfen katılın ve tepkinizi belli edin yoksa çok geç olacak grup adı;
    Alışveriş Özgürlüğümü Geri Ver!(Yeni Gümrük Yasasını Kınıyoruz)

    strawberrynet türkiyeye gönderimleri durdurdu..



    strawberrynet'ten bazı arkadaşlarımıza şöyle bir cevap gelmiş...

    ****
    Değerli Müşterimiz,
    Mesajınız ve bu süreçte verdiğiniz destek için teşekkür ediyoruz.

    Sizin yurtdışından alışveriş yapmanızı engelleyen genelgenin bağlantı adresi aşağıdadır:
    http://www.gumruk.gov.tr/tr-TR/emevzuat/Genelgeler/2011-23.pdf
    Bu genelgenin “SINIRLAMALAR” başlığı altındaki 4. Maddesi kozmetik,vitamin yiyecek gibi ürünlerin ürünlerinin posta yoluyla getirtilmesini TAMAMEN yasaklıyor.



    Hediye muafiyeti ise KALDIRILDI.Kozmetik yiyecek ve vitamin dısı ürünlerde kıyafet kitap,ayakkabı, çanta ve aklınıza gelen diğer herşey ise yılda en fazla 5 - o da 2 ay arayla olmak üzre (BU 5 PAKETİN YIL İÇİNDEKİ TOPLAM DEĞERİ 150 EUROYU GEÇEMEZ-PAKET BAŞI 150 EURO ALTI DA KALDIRILDI-TOPLAM 5 PAKET 150 EURO VE ALTI OLACAK) alışveriş yapabilirsiniz..
    Lütfen bu genelgeyi okuyunuz.
    Facebooktaki bu genelgeye tepki gösteren gruplara katılınız ve gelişmeleri takip ediniz
    18 hazirandan sonra herşey için çok geç olacak.Ebaydan strawberrynetten, victorias secrettan, amazondan, başka sitelerden aldıgınız ürünleri unutun, konu sadece kozmetik mevzuu değil, Türkiye kapalı bir hapishaneye çevriliyor.

    Yüzlerce lira verip 1 şişe parfümü burdan almak zorunda kalacaksınız.Türkiyede olmayan markalara ise elveda..
    Yasaklar kalksın Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Keşke ben de bulabilsem :( İnternette hep görüyorum bu ürünü ama hiç canlı olarak görmedim yani tenimde duruşunu filan :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara