EL/Ayak Bakımı,

Eyüp Sabri Tuncer'e Sonsuz Teşekkürler

11:00 chunlibeauty 15 Comments

Az önce Eyüp Sabri Tuncerden paketim geldi :) Biliyorsunuz ama yinede söyleyeyim EST'de 5TL lik alışveriş yapana 40TL değerinde El kremi& Vucut Losyonu&Body Splash'tan oluşan 3Lü bir set hediye ediyorlar..
Neyse bugün gelen ikinci hediyem olduğu için cok mutluyum :) ilk kargom Sevgili Mor Kelebegimdendi yine :) İkinciside bu paketti :) Hevesle açtım, saldırdım ürünlere :)Koku ceşitleri fazla oldugundna zevkinize göre bir secim yapmanız cok kolay..İlk önce antibakteriyel sıvısına baktım ve bayıldım.. büyük boy 150ml.. Antibakteriyel ürünleri işyerimde ve evde sürekli kullanıyorum!! bir kac tane daha almayı planlıyorum :)
İkinci olarak oda spreylerine baktım Cilekli olana bayıldımmmmm!! ama iştemi kullansam evemi götürsem karar veremedim o yüzden bir tane daha alıcam :)

Gelelim Parfume Jewels ürünlerine!! Chery Pie olanı sectim okudugum yorumlarda güzel tepkiler vardı.. Bekledigimden daha iyi bir koku cıktı!! HAfif şekerli meyvemsi bir kokusu var ben çok sevdim :) odaya giren herkes ne güzel kokuyor burası dedi :)
Kısacası Her ürününe ayrı ayrı bayıldım :) Sevgili Eyüp Sabri Tuncer yetkilileri sizlere cok cok te$ekkür ederim :) Bu ürünlerin hakkını vererek kullanacagıma emin olabilirsiniz :)
Kampanya süresi 25 Mart'a Kadar.. Sizde bu fırsatı kaçırmayın :)

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. tatlışım güle güle kullan bebem .

    Bütün bloglarda est furyası bi ben eksik kaldım he :D

    YanıtlaSil
  2. canım cok sagoll bende gec katıldım ilkten pek ilgimi cekmedi sonra merak ettim :D baya güzel ürünleri tavsiye ederimm

    YanıtlaSil
  3. bende 5 tllik alışverişe bu ürünleri gönderilmesi kampanyasından yararlandım annemde aldı hatta annem babamın adınada kendine bir tane daha aldı. ben potion of love seti tercih ettim. annem lemon ve spring shower seçti. hepsi çok güzel. potion of love->wish, spring shower->jadore kokular aynı

    YanıtlaSil
  4. aa canım bende simdi annem icin sipariş vercektim :D Potionda aklım kalmı$tı hemen alıyorum cok sagol mcx mcxxx

    YanıtlaSil
  5. herkes çok sevmiş, almayan bi ben kaldım heralde :)

    YanıtlaSil
  6. ya bende kampanyayı gördüm ilgimi cekmedi sonra şeytan dürttü herhalde :) iyikde almışım bayıldım $ahsen :D

    YanıtlaSil
  7. sayenizde tesadüfen haberim oldu kampanyadan,jadore a benziyor diye spring shower ı seçtim teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. ayzil kampanyayi kacirmadan yakalami$ olmana cok sevindim :D bende gelen ürünleri cok begenince kardesime filanda denettirdim oda yarin alicak :)

    YanıtlaSil
  9. canım güle güle kullan :) bende sipariş vermiştim çok merak biran önce gelsinler :)

    YanıtlaSil
  10. gene doldurdun kıvır zıvır :) güle güle kullannnn balımm

    YanıtlaSil
  11. ben de bilgilendireyim kızlar cherry pie- miss dior cherié=)

    YanıtlaSil
  12. HEDİYE ÇEKİLİŞLERİ YENİ ARKADAŞLAR TANIMAK AÇISINDAN ÇOK GÜZEL HEDİYELERİDE ALMAKTA ÇOK GÜZELDİR KAZANANA HAYIRLI OLSUN ŞİMDİDEN

    YanıtlaSil
  13. Bloglarda eyup sabri die goruyorum açipta okumadim kolonyaci diye ya kazidik ya beynimize amanin en sonunda dedim bakiyim neidr bu herkeste bi furyadir suruyor tabi promosyonu okyunca taa Fransa'lardan verdim siparisimi:) Cherry pie verdim sende guzel diye okyuna sende rahatladim:) Dior chérie ye benziyor demis birisi eger oyleyse cok sevinirim cunku zaten parfumum o:) Mektup kadar uzun oldu bu ama neyse sevgileeeer:)

    YanıtlaSil
  14. ben de de çeşit çeşit EST olmuştu kampanya zamanı ama çok güzeller:)
    Bloguma göz atarsanız sevinirim:)
    http://alisverisdellysi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. yazınızı okuyunca o kadar çok heveslendimki hemen girdim siteye ohh ne güzel kampanya devam ediyor dedim eklemeye çalışıyorum sepete ama :(((( maalesef stokta hiç bir ürün kalmamış nerdeyse sadece pomegranate çeşidi var onun hakkında da pek yorum yok nasıldır bilemedim kullanan varmı acaba

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara