Bumpits,

Bumpits / Sac Krepe Videom

09:47 chunlibeauty 53 Comments

Hatırlarsanız şu yazımda Bumptis'i tanıtmıştım TIK TIK.. Gelen istekler üzerine uygulamalı videosunu cektim umarım işinize yarar.. Keyifle izlemeniz dileğiyle..
Seyrek saclı değilde saçları biraz daha yogun olanlar icin ideal bir ürün diyebilirim :) Ben çok sevdim güngeçtikçe daha çok alışıyorum.. Almayı planlayan arkadaşlarda umarım en az benim kadar memnun kalırlar. Daha fazla görsel için;

Bunlarda Bumbitsle yaptığım sac modellerim ;



Benzer Yazılarım

53 yorum:

  1. biz sana teşekkür ederiz asıl çok güzel ve işe yarar bi video olmuş emin olabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum bıraktıgın icin bende sana çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. süper ötesi bi video tatlım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde sana da teşekkür ederim :) beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. buseeee harika bir video olmuş bende bumptis istiyorummmmm mutlaka benimde olmalıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Melike çok teşekkür ederim :D alırsan yorumlarını bekliyorum

      Sil
  4. ımm neler çıkarıyorlar, çok pratik birşeymiş

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık chunlicim harika bir video olmuş, sayende eyelinerı hatasız sürmeyi öğrendim şimdi de krepe yapacağım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Lucy oo!! çok sevindim umarım seninde işine yarar bir ürün olur :D

      Sil
  6. bombe tokalarının yanında iki küçük parça var sanırım
    onlar ne işe yarıyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sevil onlarin uygulama alanina henüz bakmadim ama önde kücük bombeler yapmaya yarayabilir hani burup $i$riyoruz ya oyle birsey olabilir diye dusunuyorum :D

      Sil
  7. saçimin dogal hali kivircikla dalga arasi oldugu için bunu yapmak benim için çok zahmetli, önce fönleyip düslestirmem gerekir (: gerçi günlük veya gün asiri kullanamasam bile arada bir kullanabilirim. saçi hafif dalgali veya düz olanlara hakkaten çok güzel bir alet. sanada çok yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @TurquAzria hmmm kivircik sacta nasil olur bilemem ama neden olmasin ki? kivircik sacin var diye krepe atmiyormusun? bilemedim ama olur gibi geldi bana

      Sil
  8. vıdeo ıcın cook tesekurler super olmus her zamankı gibi guzellıgın gene ustunde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsiz bu ne güzel iltifat böyle cok tesekkür ederim o sizin guzelliginiz :)

      Sil
  9. Çok başarılı emeklerine sağlık ürün almaya değer canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ hihihi sana da begendirdiysem daha ne isterim :D begenip yorum yaptigin icin cok tesekkur ederim :D

      Sil
  10. çok güzel bu alet! senden görüp aldım ve memnun kaldım:) saçı az olan gerçekten almasın ve sprey kesinlikle kullanmak gerek:) kısa saçtada güzel duruyo,yarın işe böyle gidicem hatta:D Mehlika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @MEhlika işte buna sevindim!! çok teşekkür ederim

      Sil
  11. emeğine sağlık tatlım, çok başarılı ama ben beceremem:))) bu arada kaşlarını neyle açtın çabuk söyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sohic yahu becerilmeyecek hicbisi yok sende yaparsın merak etme :D kaşlarımı kuafor de boyattım canım :D

      Sil
  12. buse emeğine sağlık.çok güzel bir video olmuş.bende en kısa zamanda almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsız cok teşekkür ederim umarım işinize yarar
      Bu arada Adsız olarak yorum bırakan arkadaslar beni izlemeye almasanız bile yazınızın sonunda ismizini belirtirseniz çok sevinirim :)

      Sil
  13. buse harikasın yine çok yararlı bir video olmuş ellerine emeğine sağlık.
    acaba bu tokayı nereden aldın
    bir de topuz yada başka modellerde videolarınıda bekliyorum.sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Ezgi çok teşekkür ederim ben Gitti Gidiyordan 15 liraya aldım bir cok sitede satılıyor.. Ebay 'dan da alabilirsin topuz olarak video bilemiyorum olabilir aslında ;)

      Sil
  14. Süper bir ürünmüş Zaten ismide sihirli bir kelime gibi videoda çok aydınlatıcı olmuş . Ama ben saçlarımı çok kısa kestirdim :) sıkılmış o saçı kabartmalardan şekillendirmelerden Çok geç benim için artık azcık uzasın bende kullanıp bilgi gönderirim :)
    emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Elifinelizi heheeh benimde zaman zaman öyle bıkkınlıgım gelir kesitirmek isterim ama yok uzatıcam ben daha :D kısa saçı sekillendirmek te zordur aslında :) yorumlarını her zmn beklerim :D

      Sil
  15. elime bugün geçti benm de çok güzel yaa..çok büyük bi kolaylık benim de yüzüm yuvarlaktr krepeden kurtuldum çok şükür teşekkürler chunly
    yarın işe bumbitsle gitçem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevil hehehe harika yahu işine yaramasına çok sevindim :) güzel günlerde kullan

      Sil
  16. yeni bir video geldiğine çok sevindim.Emeğine sağlık.çok güzel ve işe yarar bir video olmus.nerde bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  17. chunli sana bişey sormak istiyorum,blogunda kaş ve kirpik uzatıcı bir ürünün reklamı var.bunun hakkında bir bilgiye sahipmisin acaba?kaşlarımı kalınlaştırmya çelışıyorum fakat çok uzun süredir istediğim gibi olmadı.sende kalınlaştırdın sanırım,bu konuda tavsiyelerini ve önerilerni paylaşırsan sevinirim.şimdiden tesekurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gümrük mevzuatları yüzünden gümrüge takılma riski olabilir..
      Vallahi hic dikkat etmedim hangi üründen bahsediyorsun? ben dogal olarak saldıım cayıra misali uzatttım zaten kaşlarım cok cıkar benim o yüzden ekstra bir yol denemedim tatlım

      Sil
  18. Süpermiş cnm.. Saçları topuz yapınca özellikle olmazsa olmaz bir ürün.. ama topuz mu dedim ben?? :) eskidendi tabi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Siu hihi topuz icin biraz daha beklemen gerek ama senin şu anki boyu ve modeli çok güzel :D yorum icin cok teşekkür ederim!!

      Sil
  19. saçını yandan ayırınca da süper olmuş ben de bugün saç bandıyla yaptm çok sevdim yaaa türk filmlerindeki kadınlar gibi hem benim yüzüm de yuvarlak çok iyi oldu inan çok mutluym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevil artık sonrası yaratıcılığa kalmış :D güzel yorumun icin tesekkür ederim

      Sil
  20. Bu urunden ben de gecen sene cok heves ederek almistim ama hic kullanamadim. Saclarimin gurlugu normal ve cok uzun. Yanliz bu kesinlikle yapi olarak duz ve yumusak/kaygan/parlak tip saclara uygun degil. Sacin biraz sert yapida olmasi lazim yoksa sprayle bile durmuyor malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Berna sacının cokta sert olmasına gerek yok zaten krepe atıyorsun o sertlıgı krepeyle veriyorsun yani.. benim kuzeniminde saçları cok yumuşak ama gayet iyi tuttu.. Ama seyrek saç icin birsey diyemem :)

      Sil
  21. Ne güzel bir ürün saçlar çok nostaljik oluyor topuzda :) videoda çok açıklayıcı olmuş baştaki topuzunu çok beğenmiştim bozarken "hayıııır" dedim hatta ama sonunda değdi :))

    BeTwin Us'a da bekleriz:)
    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ BeTwin Us hihih çok teşekkür ederim topuzla yarım toplamayla acık bırakmayla herşeyle oluyor :) güzel yorum icin tesekkürler blogunuza geliyorum simdi :)

      Sil
  22. Yaa canım zaten senin şu ellerin o saçlarda harikalar yaratıyor:)) Ben beceremem sanırım zaten hep açık gezdiğim için yada deniycem yaa kıskandım biraz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ fashion house by zeto heueh benim ellerim o kadarda iyi değildir ama kuzenim sac konusunda süperdir hic egitim almamasına ragmen harikalar yaratır :) biraz isteyerek yapmakla alakalı sanırım :D

      Sil
  23. Becerikli arkadaşım benim. Ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
  24. Çoook güzel ve faydalı bir video olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. evet bu videoyu izlediğim iyi oldu :) ince telli ve az saça sahip biri olarak zorlanır mıyım bilmem ama en azından açık olmasa bile topuzda kullanabilirim, ilk fırsatta alıyorum :) teşekkür ederim canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D az sacta belki zorlanabilirsiniz ama onunda kolayı var cıt cıt sac alın sacınıza uygun kestirin.. Sonra bumbitsin üzerine sacınıza sabitleyin bumbitsi görünmeyecek hale getirin.. üzerine kendi sacınızı atın hem dolgun saca sahip olursunuz hemde güzel bir görüntüye :D

      Sil
  26. şekerim çok güzel bir video bu tşklerr ben sende görür görmez aldım (hemde 2 tane biri kardeşime)ama öyle bir siteye denk geldimki 3 aydır hala gönderecekler!!!kısacası benim para gitti:((
    bir kaç sitede daha buldum ama renk olarak sadece siyah ve koyu kahve var:(( ayy resmen aş eriyorum bumpist'e (biliyorum sen uzun zaman önce almıştın ama) nerden alabilirim herhangi bir fikrin var mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gitti gidiyordan almıştım canım :D ama son zamanlarda fırsat sitelerinde vs sık görüyorum :D umarım eline ulaşınca coook memnun kalırsın :D

      Sil
  27. bende yeni aldım.öğrenmeye çalışıyorum.videon çok başarılı bana yardımcı çok oldu teşekkürler busee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına çok sevindimmm!! Yorum için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara