Küllü Kumral,

Silver Şampuan Nedir? Nasıl Kullanılır?

13:30 chunlibeauty 24 Comments

Birçoğumuz, hele ki saçlarının  küllü renk olmasını isteyenlerin ortak sorunu zamanla ortaya çıkan dore yansımalardır. Küllü kumral saç rengini seven ve kullanan biri olarak ben de bu durumdan genellikle şikayet ediyordum. Ta ki hayatımıza silver şampuanlar girene dek..


Silver şampuan nedir diyecek olursanız diğer adıyla Mor Şampuan diyebiliriz. Renk skalasında turuncu rengin karşısında mor renk yer alır. Aslında bunu makyaj kısmından da bir çoğumuz biliyoruz :) Mor göz altına sahip olanlara genelde Turuncu renkte Corrector tavsiye edilir, o bölgedeki morluğu kamufle etsin diye. Saçlarda da durum tam tersi. Kızıl, dore yansımaları nötrlemesi için Silver yani Mor şampuanlar tavsiye ediliyor.  Mor şampuanı genelde benim gibi küllü saç isteyenler kullansa da   oryalle açılmış ve turuncu yansımaları olan saçlar da kullanabilir. Ya da saçlarınız tamamen beyazlaşmışsa gri bir yansıma katmak için de kullanabilirsiniz.
Ben de en son saçımın rengini Zum Kuaförde biraz daha küllü ve soğuk sarı yaptırmıştım. Bu rengi korumak için kuaförüm de bana Maria Nila Sheer Silver şampaunı önermişti. Açıkcası kuaförümden alana kadar bildiğim bir marka değildi. Ancak kendileri de boya sonrasında bu şampuanı kullandıklarını ve çok memnun kaldıklarını söyleyince tamamdır dedim :)  Şimdi gelelim benim kullandığım bu şampuanın özelliklerine;

*Maria Nila Sheer silver şampuanın içinde Violet pigmentler ve Karadut özü bulunuyor. Bu sayede saçımızda istemediğimiz turuncu kızıl yansımaları nötrlüyor. Tam anlamıyla mor bir renk değil mavi karışımlı bir mor. Siz de silver şampuan alırken buna dikkat edin. İyi nötrelemek için tamamen mor değilde mavi yansımalı
olanı tercih edin.
*Bunun yanında içerisindeki nar özü ile boyamızı koruyor ve parlaklık sağlıyor. 
* İçerisinde  Sulfat ve Paraben bulundurmuyor. Ancak güzelce köpürüyor. Zaten köpürmeyen şampaunları hiç sevemedim.
* Hayvanlar üzerinde deney yapmıyor %100 Vegan
* Markanın aynı zamanda silver maskesi ve saç kremi de bulunuyor. Daha yoğun bir küllü yansıma için birlikte kullanılabilinir. Ben sadece şampuanını kullanıyorum ve oldukça memnun kaldım.

*Gördüğünüz gibi mor renkte bir şampuan.Mor olması gözünüzü korkutmasın el ya da saç derisinde boya lekesi bırakmıyor.

*Her yıkamada değil de haftada 1 ya da 2 kere kullanmak gerekiyor. Şampuanı saçımızda köpürtüp 3-5 dakika bekletip sonra duruluyoruz.
*Saçlarınız sarısı koyuysa ona göre mor şampuanı saç kremiyle incelterek maviye yakın bir renk elde edip uygulayın. Bu sayede daha iyi nötrleme yaparsınız.
* 300 ml satış fiyatı 90tl civarı.. ( Daha uygun fiyatlı muadillerini denersem mutlaka paylaşacağım) Online satışı bir kaç sitede var ancak biraz daha pahalı satıyorlar. Kendi kuaförüzden  ya da benim gittiğim Zum Kuaförden temin edebilirsiniz.

Bu arada saçımın son rengi için Zum Kuaföre tekrar teşekkür ederim. Detaylı yazısını mutlaka yazacağım

Piyasa da bir çok markanın Mor Şampuanı mevcut. Sizler de kullandığınız mor şampuanlar hakkındaki deneyimlerinizi yorum kısmında paylaşırsanız çok sevinirim!

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. Çok ilginçmiş grçekten... Özellikle röflea mağdurları için çok iyi olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke istanbuldan ayrılmadan önce okumuş olsaydım bunu :( hemen gidip alırdım
      Çok üzgünüm şu an
      Online satışı olsa keşke

      Sil
    2. Ben Size temin edebilirim bû ürünü

      Sil
    3. Size bu ürünü temin edebilirim

      Sil
  2. saç rengi harika olmuş, ben uzun süredir haftada ya da 10 günde bir Bonacure mor şampuanı kullanıyorum, o da mavimsi bir renk ve çok memnunum, Bu şampuanda güzelmiş ama içerik olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) BC de çok güzel bir marka.. Genel olarak etkileri aynı zaten. İçerik kısmına takılıyorsanız bu markayı da deneyebilirsiniz :)

      Sil
  3. Ben loreal silver, Tr de olmayan Schauma ve Clairol denedim. Bence en iyisi Clairol ama burada olmadığı için Loreal silver ile yoluma devam ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clairol hiç duymadım :) Lorealinki de fena değil ama bu daha maviye kaçan bir mor olduğu için etkisi daha iyi sanki

      Sil
  4. :)) Çok mu beklettin naptın ya

    YanıtlaSil
  5. Sadece dipleri için kullansam olurmu mor sampuani

    YanıtlaSil
  6. Merhaba:) Saclariniz rengi cok hos olmus gulegule kullanin. Rica etsem dip renginizi soylermisiniz? Diplerinizde boya öncesi açıcı oryal kullandinizmi??

    YanıtlaSil
  7. saçım koyu kumraldı açık kumral yapabilmek için loreal parisin saç açıcı spreyini kullanmmıştım. sonra saçlarım turuncu yansımalı bi renk oldu çok hayal kırıklığına uğradım. Allahtan silver şampuan varmış ama önerilen şampuanların fiyatları genel olarak hep pahalı. Şuana kadar bulduğum en uygun fiyatlı olan NaturVital Silver Blueberry Şampuan o da 31 lira kargoyla birlikte 36 oluyor. hiçbir blogger bunun altında bi ürün önermemiş ama ben bazı mağazalarda 7-8 liralık nivea men silver şampuanı gördüm ama kimse bahsetmediği içinde alamıyorum. Siz ne diyorsunuz bi yardımcı olsanız?

    YanıtlaSil
  8. Saçlari beyazlatiyor tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
  9. Merhaba benim de şuan saçlarım sarı ama çok platine dönük değil sadece diplerde hafif turunculuk var ve uçlarda da biraz turunculaşma var. Bende matrix mor şampuan aldım ama korkuyrm mor yada mavi olurmuyum acaba? Felaket ile sonuçlanmasn. Bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. Merhaba benim saçlarımda dipleri koyu uçları açık sarı mor şampuanda bende aldım lorealin dip renginin değişmesini istemiyorum uçların platin olmasını istiyorum sadece uçlarına mı sürmeliyim şampuanı

    YanıtlaSil
  11. Merhaba lorealin mor şampuanından ben de aldım saç rengim dipleri koyu kumral uçları açık sarı dip renginin değişmesini istemiyorum uçların platin olmasını istiyorum sadece uçlaramı uygulamalıyım şampuanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sa inizi komple yikayin. Dip renginizi degistirmez hata olan yerleti notrler

      Sil
    2. Komple yikayin sacinizi. Ana rengine bisey olmaz. Hatali yetleti duzeltir. Turuncu ve doreligi yok eder

      Sil
  12. merhaba benim saçım açıcı ve boyayla yapılmış bi hafif turumcusu bi açık sarı şu an ben beyaza dönük mat platine dönsün istiyorum işe yarar mı dersiniz ne tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil
  13. Buse hanım selam size kendi markamiz silver shampoo hakkinda size bilgi vermek isterim.
    Ilgilenirseniz mail adresim sarcan_10@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba saçı sarı tonlarında olmayanlarda kullanabilir mi? benim saçım şuan 6.1 küllü koyu kumrala boyalı ama şuan çok kızıllıklar var.Bende de işe yarar mı acaba?

    YanıtlaSil
  15. Merhaba benim merak ettiğim mor şampuan mor saçlarda nasıl bir etki bırakır? Mor rengi korumak için renkli şampuan arıyordum karşıma bu şampuanlar çıktı ama mor pigmentler olduğu için rengi korur mu yoksa ters mi teper?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba benim merak ettiğim mor şampuanlar mor saçta nasık bir etki bırakır? Mor pigmentler rengi korur mu yoksa ters mi teper bir fikri olan var mı kızlar? Renk korumak için renkli şampuan arıyorum ama türkiyede olan bir marka bulamadım malesef

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara