EL/Ayak Bakımı,

Essence Gel Nails At Home ile Jel Manikür Deneyimi ve Şartsız Hediye

14:00 chunlibeauty 201 Comments

Herkese merhabaaa! :) Bugün yeni trendlerden biri olan Essence Gel Nails At Home serisi ile jel manikür deneyimini güzel bir sürprizle sizlerle paylaşacağım..
Essence Gel Nails At Home serisi ile evde  ister doğal görünüm, ister renkli tırnaklara sahip oluyoruz. Tırnak yüzeyini daha doğal ve düzgün göstermesinin yanı sıra ojelerimizin de 10 güne kadar dayanmasını sağlayan bir uygulama.. Lansmanda bir çoğumuz uygulamayı kendimiz yaptık. Gerçekten keyifli bir manikür deneyimi yaşadık.. Aseton olmadan soyularak çıkartılabilmesi ise işin en eğlenceli yanı :)


Evimizde kolayca uygulama olanağı sağlayan  Essence Gel Nails At Home serisini deneyimlediğimiz kadarıyla diğer kalıcı oje uygulamalarına göre oldukça pratik bir uygulaması var. Ancak uygulama yaparken biraz dikkat gerektiriyor. Uygulama sırasını kısaca anlatmam gerekirse;

İlk önce tırnaklarımızı jel maniküre hazırlamak  Essence'nin gül ağacı çubukları ile kütikülleri dikkatlice geriye doğru ittiriyoruz. 
 Ardından Essence Cleanserı pamuğa döküp tırnak yüzeyini temizliyoruz. Temizleme işleminden sonra tırnakları korumak için Essence gel nails at home  primer'ı uyguluyoruz..
Essence Cleanser; 7,25 TL
Essence Primer; 7,25 TL


Fotoğraf  alıntıdır 
Primer çok hafif uçucu bir ürün olduğu için hemen ardından  Soylabilen jel bazı "peel off gel base" oje sürer gibi tırnak ucu da dahil bütün tırnağa uyguluyoruz.Yalnız bu bazı uygularken çok dikkatli olmak gerekiyor. Elinizin ayarını çok iyi tutturmanız gerekiyor. Ne bol kepçe, ne de az sürmelisiniz. Bu çok önemli bir nokta. Ayarı iyi yapmazsanız tırnaklarınız da şekilsiz görüntüler çıkabiliyor..  Misal olarak sol elime kardeşim uygulama yaptı az miktarda sürünce led de kuruttuktan sonra tırnaklarımın ortasında bombelik oluştu.. Sağ elime ise uzman yaptı.. O daha deneyimli olduğu için daha başarılı uyguladı :) Yani işin sırrını öğrenene kadar biraz pratik yapmak şart.. 
Essence soyulabilir jel baz 9,75 TL
Fotoğraf alıntıdır
Jel bazı uyguladıktan sonra ellerimizi led lambada 60 saniye tutup jeli sertleştiriyoruz . Unutmayın ki Led lamba olmadan bu manikürü yapamazsanız.. .
Essence LED lamba: 62,50 TL

Jel manikürümüz kuruduktan sonra tırnaklarımızı tekrar cleanser ile temizleyip doğal görünüm istiyorsak french ile, renkli tırnaklar istiyorsak normal oje sürme işlemine geçiyoruz. French yapmak aslında daha mantıklı görünüyor. Nedeni ise doğal görünümlü jel manikür işlemi sonrasında istediğimiz renkli ojeyi tırnaklarımızın üzerine sürsek bile sıkıldığımız an asetonsuz oje çıkarıcı ile silebiliyoruz.. Aseton jel maniküre zarar vermediği için alttaki parak jel manikürü sabit kalıyor.
Ben renkli uygulamayı seçtim.. 
Kırmızı ojem sürüldükten sonra kendi kendine kurumasını bekliyoruz. Ardından şeffaf jel cila olan Clear gel top coat uygulayıp tırnaklarımızı tekrar led lambada 60 saniye kurutuyoruz..
ve Tadaaam! Kırmızı papilerime uygun kırmızı tırnaklarım;  
 Sevgili TurkuazBlog'un sahibi Olcay'ı jel manikür deneyimi adına yakışır renklerle;

Uygulama sonrası oldukça parlak tırnaklara kavuşuruyoruz.. Yalnız önemli bir nokta var ki Jel uygulamayı yaptıktan hemen sonra tırnaklarımızdan çıkartamıyoruz. Çıkartmak için en az yarım-bir gün tırnaklarımızda bekletmemiz gerekiyor. Ben sabah yaptığım uygulamayı akşam soyarak kolaylıkla çıkartabildim.. İşte çıkartması bu kadar basit;
Kırmızı renk sürdüğüm için tırnak kenarlarımda kalan kırmızı ojeleri de aseton yardımıyla sildim;
Çok keyifli bir tanıtıma imza atan Essence ekibi ve Exel danışmanlığa teşekkürlerimi iletmek istiyorum.. Sayelerinde blogger arkadaşlarımla bir araya gelip leziz ikramları ve bol muhabbet ile günümüz hayli keyifli geçti..)

Keyifli bir gün geçirirken kardeşimle birlikte sizleri de unutmadık. 
Essence 'nin Oje,ruj,gloss,maskara, fondöten, far, allık ve şeffaf makyaj çantasını sizler için hazırladık. Bu çanta için yapmanız gereken tek şey yorum bırakmak :) Çekiliş 17.11.2013 00.00 da bitecektir. Kazanan aynı hafta içerisinde yine bu postun altından duyurulacaktır :)

Bana çıkmaz demeyin!  Bir gün mutlaka size de hediyem ulaşacaktır :) Herkese bol şans :)

21.01.2013
Yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler.. Bundan sonra şartsız hediyelerim son sürat devam edecek takip etmeyi ihmal etmeyin :) veee Essence Kazanan Arkadaşımmmmmmmmmmmmmmmm;
170. sırada yorum bırakan Sevalyum arkadaşım ;



Benzer Yazılarım

201 yorum:

  1. çok güzel bir paket ben de umuyorum bir gün bana hediyeniz ulaşacak :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. selamlar blogunuzun takıpçisiyim inanıyorum ki birgün hediyelerinizden biri bana ulaşıcak umutluyum :))))
    essence ürünlerini görünce özellikle katılmayı istedim bu marka uygun fiyatlı olmasına rağmen ürünlerinden memnunum umarım şans bana güler sevgilerr ...:)

    esin demirel arap8000@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Süper deneyimler senden geçer.Zevkle izledim ve okudum..Daha neler duyacağız dedirt ten cinsten :) İlginç bir uygulama
    elvanyesilbas@hotmail.com
    elvan yesilbas
    Şanslı olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. 17'si doğum günüm :) Belki de belli olmaz bana çıkabilir , ay hadi herkese bol şans ! :)

    dilarabusekaradag@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. jel olayı pek bana göre değil gibi duruyo fakat hediyeler çok şirin, şanslı olmak dileğiyle :))
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. benim olsa çooook mutlu olurum :) pembetopuk@gmail.com sonucu sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Şansım açık olsun inşallah ne diyelim:)
    hayal diniz
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Essence benim severek kullandığım bir marka vallahi lansman yazılarını okumaktan zevk aldığım kadar hiçbir blog yazısını okumaktan keyif alamıyorum özellikle ablacım senin kaleminden okumak çok güzel :) manikür yapmıyorum ama çok bakımlı durmuş bitmiş hali bir de kıpkırmızı ojenin pat diye çıkması çok hoş :) bir kere daha şansımı denemek istiyorum kim bilir :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten güzel bir aktivite olmuş sizin için :)) Birde senin şu verdiğin hediyeye talibim :D

    YanıtlaSil
  10. Yine yeniden şansımı deniyoruum :)
    meryemtvsnc@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. bu seferde şansımı deneyeyim bakalım.
    çanta süper olmuş. umarım benim olur.
    uykusuzbalik@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. ömrü hayatımda bir çekiliş kazanacakmıyım acaba :)

    YanıtlaSil
  13. Ojeyi soyarak çıkarma fikri süpermiş. Hazırladığın şahane set umarım benim olur :)
    tidyghost.blogspot.com
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bu sefer bari hediye benim olsun:D Çok güzel hediyeler, şansımı deneyeyim öyleyse:) parcalibulutlukiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba... Umarım talihli kişi olurum... :D
    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Biraz zahmetli görünüyor, hele ki oje sürmeye bile üşenen benim için:) essence in diğer ürünleriyle yola devam:)

    YanıtlaSil
  17. Vav ne büyük kolaylık tuttum bu işi :)
    Çanta içinde şansımı denemek isterim.

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba;
    Bana çıkmaz demeyin! der ve harika çekilişlere devam eder gönlumuzun bloggerı :)
    bizleride unutmadıgın için teşekkürler
    sevgilerimle
    misskbr1@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. güzel görünüyor...kırmızı yakışmış...

    YanıtlaSil
  20. Bir kere daha denemek istedim; ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  21. Harika bir gün olmuş :) slsoyarak çikarma fikri çok hoşmuş heleki benim gibi ıslak pamuğun dokusundan hoşlabmayanlar için :)
    Çekilişe katilmak isterim.
    ebruarslan9191@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Essence'nin tırnak ürünlerindeki başarı tartışılmaz zaten:)
    Umarım bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  23. Insallah bana cikar bu sefer:) gamze b.

    YanıtlaSil
  24. Blogunuzu severek takip ediyorum.Umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  25. Ay hadi insallah :)

    YanıtlaSil
  26. Busecim harika hepsi :) umarım bu sefer ben olurum :)) bana bol şans başka kimseye şans dilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  27. O zaman ilk çekilişimi bu sayede kazanmış olmayı diliyorum :)
    gokcendemirtas@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. hemen alıp deneyeceğim çok güzel :) şans benden olur umarım ;))

    YanıtlaSil
  29. çıkmıyor çıkmadı çıkmaz arkadaş bana bi türlü gelmiyor sıra :) şaka bir yana ürün güzel hemde fiyatları cok makul derhal alabilirim gördüğüm yerde :) sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Hediye çook tatlı gözüküyor inşallah benim olurr :)

    YanıtlaSil
  31. selamlar gfc :yaşamın kıyısında pelin kızlarım için katılıp şansımı denemek istedim herkese bol şans diliyorum sevgilerimle
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. benim gibi tırnaklarıyla uğraşmayı sevenler için sorun yok ama herkesin uğraşabileceği birşey değil gibi sanki.soyulma olayı çok iyiymiş yalnız pratik. essence cicileri de umarım bana çıkar:) mailim azra97192@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. O gün benım için bu gün olabilir hadi deneyelim! :))

    Gözde kurt

    gzdkurt@gmail.com :*

    YanıtlaSil
  34. Merhaba, (Yasemin Şengül)
    yine harika bir çekiliş ve tanıtımla karşımızdasın, senin bu hızına hayranım,
    çok yakından takip ediyorum, umarım bu güzel paketi kazanan ben olurum yani cidden istiyorum artık:) hepsi çok güzel,
    tekrar ellerine sağlık ......

    YanıtlaSil
  35. Essence urunlerine bayılıyorum cikmaz bana diyip tam kapatiyodum ki son cumleniz cesaretlendirdi. Bir gun insallah hediyeniz bana da ulaşır :))

    YanıtlaSil
  36. selam ben de bayılıyorum bu markaya umarım şanslı kişi olurum olurum sevgiler
    sibel
    senneli@yahoo.com

    YanıtlaSil
  37. bana çıkmaz demiyorum
    kısmet belki bu sefer tutar diyorum
    lansmana çok güzel hazırlanmışlar bu arada dekor görüntülere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  38. Ben istiyorum ben istiyorum :)) fufidik.ft@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. bana çıkmaz diyorum ama yorum bırakmadan da duramıyorum :P çok isterim!

    YanıtlaSil
  40. Çıkmaz demiyorum şansımı deniyoruuuum💅💋

    YanıtlaSil
  41. O zaman hemen yorum bırakayım, Bodrum da Essence yok maalesef, deneme şansım olmadı bu yüzden,inşallah şans güler:)
    ibelta@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  42. tam bir tekli far aşığı olarak ellbetteki istiyorum..bana çıksın yahu bu kez))bol şans herkese

    YanıtlaSil
  43. Hediyelere talibim :)

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Ayyy ojeler çok güzel olmuş ♥
    Hediyelerde inşallah bana çıkar ♥

    YanıtlaSil
  45. pek şansım yoktur ama denemekte fayda var yinede:)buse hanım sizden bişey rica edebilirmiyim gözenek küçültücü olarak ne önerirsiniz uygun fiyatlı cildim yağlı ve gözeneklerim büyük makyaj yapıncada bi kaç saat sonra cildim kusuyor makyajı ne yapmam lazım?mailim:vildan.bayrak@mynet.com

    YanıtlaSil
  46. 1 sonra doğacak bebeğim şansına ben de bir çekilişe katılayım sonunda:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  47. İlk yorum uğurum olsun o halde :)

    YanıtlaSil
  48. Bana çıkmaz demeyeyim şansımı deneyim :)

    YanıtlaSil
  49. merhaba
    Yasadigim sehir de essense markasi yok ve ben alamadigim icin coook mutsuz oluyorum. insallah bu siz deki ikinci cekilise katilma sansim olucak ve insallah bana cikar insallah Allahim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  50. Umarım bu sefer bana çıkar diyorum madem öyle:)) yanlız uygulamayı yapan kişinin ojesine bayıldım ben ne güzel bir yeşil o öyleeee :) hemen almalıyımmmm :)

    ilkenatass@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. ben de katılmak istiyorumm =))

    YanıtlaSil
  52. o zaman bana cıksıııııııınnn=) yeniyim ve katıldıklarımdan hiçbiri bana çıkmadı gerçekten cıkmaz gibi geliyo hep boyle şeyler=)
    herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  53. bana çıkmaz ama deniyorum şansımı :)

    YanıtlaSil
  54. Merhaba, asetonsuz soyularak çıkması değişik geldi çok, en kısa zamanda ben de denemek isterim bu arada çekilişe benim de ismimi yazın lütfen, artık şansın kapımı kırmasını istiyorum:)
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Birgun elbet o hediyeler bana da cikar umuduyla hadi hayirlisii....

    YanıtlaSil
  56. hepsi çok eğlenceli harika :) o zaman benim olsun :)

    YanıtlaSil
  57. ah yine mükemmel hediyeler! Ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  58. essence 'nin ürünlerini çok seviyorum. inşallah bana çıkar...
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  59. selamm:) şansımı deneyeyim bendee:)
    ecosmus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. essence nin ürünlerini çok merak ediyordum.daha önce deneme fırsatım hiç olmadı.umarım bana çıkar da bende ürünlerinin müdavimi olurum artık :)
    sevgilerimle öpüyorum
    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Evet bi gün sizden bir hediye kazanacağım eminim..

    YanıtlaSil
  62. Hepsi çok güzel bende katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  63. Güzel bir gün geçirmişsiniz :)
    dyenitepe@gmail.com

    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  64. Ay ne güzel, şans bana gülsün :)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Çok güzel görünüyorlar, deneyimler için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  66. inşallah şanslı kişi olurum dıyorum ve katılıyorum
    facebookta paylaştım
    bayıdım çantaya bana çıkmaz demıyorum çıkarsa çok mutlu olacam dıyorum herkes gibi:) bol şanslar
    sultan-beyhan16@hotmail.com




    YanıtlaSil
  67. Bende Katılıyorumm. Ins bana çıkar :) nilgun_17_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. haydi bakalım başlıyoruz:)
    lilykittin@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. olursa tabii neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  70. çıkarması rahat kırmızı manikür candır ❤️ essence❤️👏👍

    YanıtlaSil
  71. Umarım şanslı ben olurum.
    Feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Güzel bir etkinlik olmuş. Hediyeler konusunda bende şansımı denemek isterim.

    kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Çok yaratıcı, soyulan ojeler.
    Bende varım
    melishhe@gmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  74. o hediyenin bana ulaşması dileğiyle sevgiler......

    YanıtlaSil
  75. bana çıkar umrım :)
    myswww198@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. Selam, çok hoş bir paket bakalım şans bana gülecek mi :)
    gulbaharkale@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. umarım bu güzel hediye benim olur
    Eliz EĞRİKÜLAH
    eliss35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. çok eğlenceli bir lansman olmuş.) jel ojelerden hep korkmuşumdur nasıl çıkarırım diye soyularak çıkması çok hoş :)
    bizi unutmadığınız içinde teşekkür ederim
    begüm-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  79. Bahtsızlık konusunda sınırları zorlasam da denemeye değer. Bari bu gol olsun. Öğrenciye hep mi kelek :/
    dilek.1907@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Çekiliş için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  81. Umarım o gün bugündür ve şanslı kişi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  82. Özenle seçilmiş çok güzel hediyeler bunlar :) ezgikirmizier@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Essence 'nin allığını kullanıyorum bu sette harika görünüyor...
    nurten yıldırım---nrtn.yldrm@gmail.com
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  84. Hediyelerin de senin gibi mükemmel :)

    Ben de istiyorum <3

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  85. çok çok güzel, katılmazsam olmazdı:)) bu çantanın içindekilere bayıldım ben:)

    YanıtlaSil
  86. essence ürünlerine bayılırım! denizdunisa@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. benim olsun beniiiiim :) çok güzel bir çekiliiiiş :)

    YanıtlaSil
  88. bigün mutlaka diyorum yine varım:)
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. blogunuzu ve instagram hesabınızı severek takip ediyorum:)ayrıca yazınızı çok beğendim çok açıklayıcı olmuş.Birde bu şekerler benim olsa süper olur:)

    YanıtlaSil
  90. Okuması çok keyifli bir post olmuş, teşekkürler. Essence'ın ürünlerini çok beğeniyorum, umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  91. Essence'in ojeleri dışında kullandığım başka bir ürünü henüz olmadı. Sayenizde deneme şansı bulmak isterim.

    YanıtlaSil
  92. çok güzel bir teknik :)
    bu seferki çekilişte umarım şanslı olan ben olurumm :)
    uysaldilekuysal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Bana çıkacağını hiç sanmıyorum ama katılayım yine de :)
    cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. Bana çıkmaz ki demicem evrene enerji gonderiyorum bana çıksın=)
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  95. Deneyelim bakalım sansimizi fndakaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Daha once kalıcı french uygulatmıstım ama tırnaga cok zarar verdıgı ıcın cok pısman oldum bundan oyle bır durum oluyor mu cok merak edıyorum?
    ayrıca cekılıs ıcınde sansımı denemek ısterım :)

    YanıtlaSil
  97. merhaba bu zamana kadar hıc çekılıs kazanmadım ama katılmadan da edemedım ''bana çıkmaz demeyin '' filan iç sesımı duyarmıssın gıbı olmus :) oyuzden çıkmayacağını bılerek yazıyorum adımı takıpçnm zaten neyse maıl adresım
    emelemel005@gmail.com sevgıler...

    YanıtlaSil
  98. hediyler çok hoş umarım kazanırım :)

    tugba çiftci
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. Çok güzel hediyeler.sans bu sefer benden yana olur insallah.

    YanıtlaSil
  100. Jel manikür çok güzel duruyor :)
    Hediye için ben de şansımı denemek istedim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  101. Şans bu sefer benden yana olsun lütfen:)

    YanıtlaSil
  102. "Bana çıkmaz" diyorum :D
    Ama yine de şansımı deneyeyim :)
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Oooyyş süperler, kasım ayı uğurludur bana uğurlu olsun bu sefer 25 sayısının hatrınaa :))
    kzmtkkokos@gmail.com ♥♥♥

    sevgileeeerrrrr herkese bol şans !!!

    YanıtlaSil
  104. Bir umut her zaman oluyor :) Denemekten zarar çıkmaz öyle değil mi ? :) post çok güzel olmuş soyularak çıkartması ayrı bir güzelmiş :) sevgiler ... hayatinmelodisi@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  105. çok cicisin sen de hediyelerin de;)
    ozlem20@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. umarı kazanırım :)
    cici_girl_38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. Merhaba severek takipçinizim zaten çıkmaz demedim bende şansımı denedim sevgiler.
    Aylin
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. çok güzeller o kişi ben olayım bir kez de :))

    YanıtlaSil
  109. essence lere talibim ;)
    bakimlianne@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Bana cikmaz diyorum ama yinede deneyelim bakalim:)

    YanıtlaSil
  111. Neden o kadar erken çıkarttınız ojeyi? O-O
    Eh madem çekiliş var ben de katılayım bari :)

    YanıtlaSil
  112. ya ne olur bu sefer bana çıksın ne olur........

    YanıtlaSil
  113. essence bayılıyoruum :)
    shoppingtimequeene@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  114. Merhabalar,
    çok güzel denemek isterim :) umarım şans güler :)
    eminegursoy14@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Hediye süper :)
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Ojeyi soyarak çıkarmak en keyifli yanı bence (: hande.gurol@hotmail.com

    YanıtlaSil
  117. essence benim için il dışı demek,benim ol essence paketii :D aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Bayıldımm :) Ayrıca hediyeleri cok severim benim olsun :)

    YanıtlaSil
  119. Çanta dolu hediyelere bayıldım bana da şans güler diye umuyorum ve bu güzel çekilişe bende severek katılıyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  120. O gün benim için 17 Kasım olsun mu? :) Herkese bol şans.^^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. şansımı denemek istiyorum :)
    forgotten_-_hopes@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  122. Şansım hiç yok ama yine de deneyeceğim :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. bu sefer hediyelerinin ulaşacağı adres ben olsam nede güzel olur :)
    cansutnmz@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. şansımı denemekten vazgeçmeyeceğim :)

    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. çantanın içindekiler sevdiğim ürünler katılmalıyım :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  126. Essence ürünlerini denemeyi seviyorum. Hele son aldığım rimelleri bir harika. Bu ürünleri de denemeyi çok isterim. Birgün bende bir hediye kazanacağım inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  127. bir yorumda benden:) bu sefer şans benden yana olsun mu? olsunnn :)
    sevgiler..
    ayseguluntavsiyesiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. ben içindekilerden çok çantanın kendisini sevdim :D Bana çıkmaz demiyorummm :*

    YanıtlaSil
  129. Günaydın fıstık:)bende bu güzel hediye çekilişine katılmak istiyorum:))katılan herkese bol şanslar tabi banada:)))

    YanıtlaSil
  130. Hediye çok güzell gözüküyor inşallah benim olurr :)

    esranalbant87@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. Bende varım bende varım:) Çok güzel bir çantaa:))

    rapunzelicee@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. bana cıksın bu güzel ürünler :)

    songulerbay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Katılmak istiyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  134. Okuması çok keyifli bir post olmuş, teşekkürler. Essence'ın ürünlerini çok beğeniyorum, umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  135. Harika ürünler, denemek isterim :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. güzelmiş çekilişte şansımızı deneyelim bakalım :)
    yildiz.serap@hotmail.com

    YanıtlaSil
  137. essence ürünleri güzel bakalım bana çıkacak mı filizsezik44@hotmail.com sevgiler:)

    YanıtlaSil
  138. inanıyorum bir gün bana ulaşacaklar :)
    tugcegurkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. essence ürünleri çok güzel, ben stampy setini çok aramıştım ama bulamadım hiç bi yerde, keşke bu sette o da olsaydı yine de içerik tatmin edici umarım bana çıkar (:
    defne3584@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. hiç şansım yok ama belki dediğin gibi hediyen bana ulaşır :)
    bahargunerb@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. all about mat fondoteni cok merak ediyorum!
    fotograflar harika gorunuyor!
    hellokittyduygu@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Merhaba harika görünüyo ürünler umarım bana çıkar :))

    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. şansımı denemek istiyorum :)

    sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. oje hastasıyım hazırladığınız paketteki ojenin rengini begendim. yasadıgım yerde essence urunleri satan bir yer yok malesef umarım bana çıkar :))
    ecmel95@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Bu güzel pakete talibim:):)
    emel_e1989@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. essence mi ben de varim. cikmaz demiyorum sansimi deniyorum eminesule84@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. hepsi çok güzel keşke bana çıksa mail:stone9912@mynet.com

    YanıtlaSil
  148. bende istiyorum bigünde bana çıksın

    YanıtlaSil
  149. ben de istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

    YanıtlaSil
  150. Inşallah benim olur :) gulsah09gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  152. Merhaba dediğiniz gibi burdayım ve bana çıkmaz demiyorum , herkese bol şans :)
    sila.tufekci@gmail.com

    YanıtlaSil
  153. umarım benim olurlar, kubramert87@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  155. En çok hediye veren blogger seçiyorum seni Buse essence i kim sevmez kiii

    YanıtlaSil
  156. Bakalim cikar mi :)
    melltem-meric@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. ben de katılıyorum farfarafix@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  158. harika bir çanta umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  159. Umarım şans benden yana olur essence ürünlerini hep denemek istemişimdir :))
    caansu91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. Merak ettiğim ürünleri denemek için süper bir fırsat :) bizi de düşündüğün için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  161. merhaba,ben de bu güzel essence paketine sahip olmak için şansını denemek isteyenlerdenim:)
    nimetaliye@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. Son dakika da farkettim umarım çok geç kalmamışımdır katılmak için :)

    YanıtlaSil
  163. Bu bloga bayildim sansimi deniyeyim dedim

    YanıtlaSil
  164. harikalar ben de şansımı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  165. Şansımı deniyim dedim katıldımm :)

    YanıtlaSil
  166. ürünlerin güzeliği kadar sunumun güzelliği ve balaonlara hayran kaldım ben de şansımı denemek istiyorum
    m.akici32@mynet.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  167. TEK ANLAMDA BU SETE BAYİLDİM COK CİCİ GORUNUYOR,SİZİN SAYENİZDE YEP YENİ URUNLERLE TANİSİYORUZ BUNUN İCİN HEPİNİZE COK TESEKKUR EDERİM.BU SETİ KAZANİRSAM COK MUTLU OLURUM:)

    YanıtlaSil
  168. hepsi bir arada tüm ürünlerden örnek süper olmuş sabırsızlıkla bekliyorum sonuçlaro

    YanıtlaSil
  169. Lansmana gittiğini belirttiğin gun merak etmiştim zaten.
    umarım bana çıkar :)

    damla_tahran@yahoo.com
    damlaa81@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Bende şansımı denemek istiyorum.

    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. bende katılmak isterim.sevgiler.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. blogunuz çok güzel, bu yazınızı da çok beğendim. ürünlere bayıldım, hiç umudum olmasa da ben de şansımı deneyeyim :D geç kalmadım değil mi?
    nurefsan adıyla izleyicinizim
    nurefsanbatmaz.95@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. yine mi çekilis harikasın seni takipteyim sevgiler... herkese bol şans... şanslı olan kazansin...

    YanıtlaSil
  174. Hadi bakalım :)
    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. Selam..
    Bana çıkmaz demiyorum ve şansımı deniyorum :D
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  176. Eyy çantaa gell banaa! :) herkese bol şans:)

    tugceenginkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  177. süper de ben geç mi kaldım katılmak için acaba . neyse bana bol şans o halde:)
    umut sukran
    sukrankarav@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  179. merhaba içinde senin olduğun herşey çok güzel zaten:)
    ayseveavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. kırmızı ojenin dertsiz çıkması çok hoşuma gitti :)
    bahar.cinal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  181. Sevgili Buse, hediyem ulaştı çoook telekkür ederim. Essence'i çok severim hepsi de çok tatlı...mutlu yıllar..sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara