Denedim,

Evde Saç Boyama ve Küllü Kumral Saç Boyası;

13:26 chunlibeauty 156 Comments

Zamandan tasarruf etmek adına zaman zaman dip boyamı kendim yapıyorum.. Bildiğiniz gibi epey bir zamandır saçlarımı küllü kumral olarak kullanıyorum.. Sarı saçtan çok daha doğal ve daha güzel duran bir renk diye düşünüyorum..  Son boyamamda Koleston Wella 8,1 'i seçip saçımı boyamıştım. Bununla ilgili çok soru geldiği için buradan ayrıntılı bir şekilde tekrar yazmak istedim;


Aslında kutu üzerinde ki renkler hayli yanıltıcı olabiliyor. Elde etmek istediğiniz rengin hep bir ton açığını almanızı tavsiye ederim.. Benim gibi küllü renkler istiyorsanız sonu 1 le biten 7.1 koyu küllü, 8.1 orta küllü, 9.1 ler de açık sarı küllü renkleri tercih edin. Bu renklerde saçta turunculaşma olmuyor..
Küllü kumral saç rengi içinde grilik bulunduran kumral renktir.  Hemen hemen her ten rengine gider ancak çok açık tenliyseniz sizi oldukça solgun gösterebilir..Saçlarınız da benim gibi turunculuk, bakır ve kızıl yansımaları sevmiyorsanız bu renkleri denemenizi tavsiye ederim..
 Saç boyaması hakkında ki  dikkat edilmesi gereken hususlar;
*Öncelikle kutu boyayla saçınızı boyayacaksanız kullanma kılavuzunu mutlaka okuyun..
* Daha önce saçınızı hiç boyamadıysanız minik bir bölümde test edip boyanın cildinize herhangi bir alerjik durum yaratıp yaratmadığını test edin..
* Saç boyasının zararlarını önlemek için yıkanmamış, kirli saçınıza boyayı sürün.. Saçımızda ki doğal yağlar boyanın kimyasal etkisine karşı bariyer görevi görüyor.. ;

* Mutlaka eski kıyafet giyin ve kutu içinden çıkan eldivenleri takın.. 
* Boyanın teninize bulaşmaması için alnınıza kulaklarınıza biraz vazelin sürün. Saçınıza gelmemesine özen gösterin..
* Saçlarınınızı boyamadan önce saçlarınızı pens ile bölümlere ayrırsanız daha rahat bir uygulama yaparsınız. 
* Genelde kutu içerisinde uygulama başlıkları vs çıkıyor ama marketlerde satılan saç boyama fırçalarından elinizin altında bir tane bulundurmanızı öneririm. 
*Saçlarınız çok çok koyuysa öncesinde belki saçınızı açtırmanız gerekebilir.. Bunun için kuaför desteği alıp saçınızı komple bu renge döndürdükten sonra dip boyanızı evde deneyebilirsniz..
* Saçlarınız sarıysa yeşillenme olmaması için öncesinde saçınıza pigment yükleyebilirsiniz.. (bununla ilgili bir yazıyı daha sonra yazacağım)
* Son olarak önerilen saate mutlaka uyun :)
Genel olarak kaşlara uygulamayın diye uyarılarda bulunurlar ben senelerdir boyuyorum ama sizlere mutlaka siz de boyayın hiçbir zararı yok diyemem.. Bende şimdilik bir sıkıntı yaratmıyor olması sizin için de aynı şey olacağı anlamına gelmez.. Yani ben yaptım siz de yapın demiyorum. :)
* Kaşlarım da çok bekletmiyorum ara ara kontrol ederek istediğim renk olunca siliyorum.. Takriben 6 dk filan yeterli geliyor..

* Koleston Wella 8,1 tam benim saç rengim.. Ne açık ne koyu.. Bu sebeple bu boyayı sevdim. Ancak tüpünün sert oluşu sebebiyle ürünü sıkarken epey zorluk yaşadım. En sonunda makasla kesip öyle döktüm.. Diğer kutu boyalarda bunun gibi bir sorun hiç yaşmamıştım.. Bu yüzden -1 puan aldı benden..
* Kutu içinden ilk, 15 ve 30. günlerde boyanın rengini korumak için saç kremleri çıktı.. Diğerlerinde genel olarak sadece 1 tane çıkıyor..

Dikkat!
* Boyalı saçları çok sık yıkamamanızı tavsiye ederim. Saçlarınızı her gün şampuanlamak yerine kuru şampuan kullanabilirsiniz.  Sık yıkamak saçınıza zarar verir..
*Saçlarınızı yıkarken çok sıcak su kullanmayın. Sıcak su saçın rengini bozuyor ve kısa sürede boyanın saçtan akmasına neden oluyor..
* Boyanan saçta kuruma olur. Bu sebeple boyalı saçlara sahipseniz saç tipinize uygun ürünler tercih etmenizi öneririm.. Özellikle uçlarına haftada 1-2 kere saç bakım maskesi ve hergün saç serumu uygulamayı ihmal etmeyin.. :)

 Evde boyamak için püf noktalar;
Eğer açık tonlarda dore tonlara sahip isek, yine aynı tonlarda küllü bir boya tercih ederek saçlarımızı boyadığımız da bu aşırı doreliği kapatmış oluruz. Saçım 7,3 tü küllüye çevirmek için turunculaşma olmaması için 7,1 tercih ettik (mavi ve Sarı pigment birbirini nötr hale getirdiği için saçlarımda dore tonu olmadı.) Eğer 7,3 ken 8,1 ya da 9,1 kullansaydık saçımda turunculaşma olacaktı..  Ya da tam tersi 7,3 ken 5,1 küllüyle daha koyu bir küllü yapmak isteseydim bu seferde saçlarımda yeşerme olacaktı.. Bu sebeple saçınızın bulunduğu renk tonuyla aynı skaladaki küllü rengi seçin..  (sizin mesela saçınız 8,3 se küllüye geçecekseniz 8,1 i tercih edin..)

Ayrıca saçlarınızı  açık renkten koyu küllüye geçirecekseniz ( Açık sarı, platin vb renklerden) bu sefer küllü ve doğal tonu yarı yarıya kullanın.. Mesela 50 gr. 7,1 50gr 7.0 ı karıştırıp ilk geçişi yapın.. Daha sonraki  boyamalarda tamamiyle küllü boya kullanabilirsiniz.. 

Evde teknik bilgimiz ve pratiğimiz yok ise, asla açma işlemi uygulanmamalı. Açma işlemi sırasında saç sürekli kontrol edilerek, basit bir elastikiyet takibiyle saçın yıpranıp yıpranmadığı kontrol edilir ve bunu teknik bilgisi olmayan kişilerin yapması üzücü sonuçlara neden olabilir.

Ayrıca profesyonel kullanım için (yani kauförde kullanılan) olan ürünler hassas teraziler kullanılarak karıştırılır ve her boyanın kendine özgü karışım şekli vardır. Boyalar yanlış oranlarda karıştırıldıklarında beyaz kapatma ya da renk verme özelliklerini kaybedebildikleri gibi açıcılar yanlış  ölçülerde karıştırıldığında saç açılmaz ya da hızlı ve fazla açılarak yanabilir.

Sormak istediğiniz başka soru varsa yorum kısından yazabilirsiniz. Ancak uzun uzadıya her konuya değindiğim için yazımı dikkatli okursanız çok sevinirim :)

Benzer Yazılarım

156 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu silmişsin ama ne yazdıysan teşekkür ederim :)

      Sil
    2. bende evde boyucam ama bana yakışır mı bilemedm

      Sil
    3. Canım numaralandırılmış olduğun boyalari ne kadar koymak gerekiyor

      Sil
    4. Canım bende boyuyacam numaralandırılmış olduğun tüpleri ne kadar koymak gerekiyor

      Sil
    5. Canım numaralandırılmış olduğun boyalari ne kadar koymak gerekiyor

      Sil
  2. Benim iki tane çocuk olduğu için kesinlikle kuaföre ayıracak uzun zamanlarım yok çocukları bırakacağım kimsede yok benim saçım da koyu renk evde nasıl açabilirim.bu renk bi kaç boyamadı tutar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk geçişi kuaförde yaptırıp daha sonra kendiniz yaparsanız daha iyi olur bence :D

      Sil
  3. Saclariniza uyguladiginiz maske ve serum markalari nelerdir :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç bakım başlığında yazdım canım yukarıda ki sekmede bulabilirsin :*

      Sil
  4. Ben de kendim boyuyorum saçımı kaşımı ve aynı bu şekil oluyorum evde gülüyorlar bana :)) Hem zamandan tasarruf hem de kuaföre gittiğimde hep hasta oluyorum :/

    YanıtlaSil
  5. Aynı rengi ben de bu numara ile elde edip 1-2 yıl kullandım şimdi siyaha yakın bir renk kullanıyorum çok güzel size de çok yakışmış 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) siyah rengi de çok severim ama bana hiç yakışmıyor :/ siz benim yerime de kullanın .d

      Sil
  6. Galiba sapsarı yerine önce böyle bir renkten başlıyacağım :D güle güle kullan sıhatler ola canım çok yakışmış açık tonlar güzel duruyor sende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bence bu tonlar sarıdan daha güzel ve cildi daha saglıklı tutuyor :D :*

      Sil
  7. akmis kizilin ustune yukardaki sizin uyguladiginiz 8,1'i uygulasam nasil olur acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kısmında deneyip bakmak en doğrusu :D şimdi ne desem yalan olur

      Sil
  8. Süper olmus tatlim, bayildim, cok yakisiyor bu sacrengi sana! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim tatlıııım :*

      Sil
    2. 6 lık mı 9 luk açıcı mı kullandınız

      Sil
  9. benim saç rengim koyu biraz tam bu rengi istiyorum yapsam olur mu acaba çok güzel size de çok yakışıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saç rengimde koyu dipleri yani :) Belki bir ton açığı size daha iyi olabilir ilk geçiş için

      Sil
  10. Sacinizin tepesinin boyle hacimli durmasini nasil sagliyorsunuz? Bence de bu renk tam size gore. Makyajinizla da cok iyi uyum kurdugunuzu dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bilgiler teşekkürler.Aynı rengi annemin saçında uygulayayım o bu rengi çok seviyor

    YanıtlaSil
  12. saç ekimi

    Çok güzel bilgiler çok sağolun.

    YanıtlaSil
  13. muhtesem olmus. renk sana cok yakismis. ve süper bi kuaförden cikmis gibi duruyor. aslinda saclarim boyanmamis olsaydi denemek isterdim ayni tonu, cok koyu kumralim.bulur muydum Burda almanyada onu da bilmiyorum gerci.

    benim saclarimla ilgili su an büyük sorunum var. son postuma bakar misin ? sanki senden iyi bir tavsiye alicam gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  14. Slm ben saçimi 7 ve 9 a boyadim resmen turuncu oldu 9.1 boyasam acilirmu dipler birde saclarim cok kurudu ne onerirsiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu 1 ile biten boyaları kullanırsanız turunculaşma olmaz :)

      Sil
  15. merhabalar bnde szin sac rengnzden yapmak istyorm nasl yapabilirim acaba ? şuanki sac rengim kahve tonlarnda ve buğday tenliyim yakşr mı szce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugday tene yakışır ama bence ilk değişimi kuaförde yapın sonra dip boyasını bir kuafor bir siz yapın.. Cunku ilk değişim süresi biraz riskli :)

      Sil
  16. merhaba bnde sacımı szinki gbi yapmak istyorm nasl yapablrm acaba ? şuan ki sac rengm kahve tonlarnda ve kumral tene sahibm yakşr mı szce ?

    YanıtlaSil
  17. ilk önce açıcı mı kullanmam gerekiyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanmadım ama sizin için kullanılır mı bilemiyorum maalesef

      Sil
  18. faceniz var mı acaba size nasıl ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
  19. 9.1 ile dip boya yapnistiniz cok mu acik 8.1 e gore kiyaslarsaniz

    YanıtlaSil
  20. bnm sçm sihy evde kndm 8,1 le bysam nsl olr acaba.... .?

    YanıtlaSil
  21. Sanirim uclariniz önceden acikti boyamadiniz ? Ben de ombre var kuaforde yaptirdim ama bu rengi begeniyorum denemek istiyorum.Uclari sari zaten onlari da boyamali miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyamanıza gerek yok ancak boyasanız da saçınızın ucu çok açık sarı olduğu icin boya zaten tutmayacaktır akacaktır ve doğal ombre gibi duracaktır :)

      Sil
  22. saçımı bu renkten boyucam ama önceden saçımı kolestonun sıvı peroksitiyle açtım acaba bu rengi boyasam tutar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutar ancak öncesinde ön pigmentasyon yapmanı tavsiye ederim.. Googlde nasıl yapacağına dair bilgiler mevcut :)

      Sil
  23. Selam sizin sac rengniz cok hosuma gttin bnim saclarim da sık rofle var uzerine szin renginizi uygulasam guzel tutar mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de alt rengim platindi üzerine koyu küllü boyadım. Zamanla aktı sonra tekrar orta kumral boyadım,, Aktıkça açık küllüye doğru gidiyor alt zeminden dolayı. Dipleri de cıktıkca kendi renginiz olduğu icin daha güzel tutar

      Sil
  24. Merhaba, Saç renginizi çok beğendim. Benim saçlarımda röfle var ve çok yıpratıyor. Artık yaptırmak istemiyorum. sizce bu saç rengini yapsam çok mu sırıtır? 3 boyama da rengi oturur diyor arkadaşlarım. 3 boya yaptım diyelim hangi aralıklarla yapmam gerek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim. Ben de platin sarısından bu renge döndüm.. 2. boyama da renk oturdu ardından sadece dipleri boyadım.. Renk solmaya başlayınca evde cila yapıp rengi canlandırabilirsin de

      Sil
  25. Harikasınız :) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  26. Merhaba renk harika evde boyamaniza rağmen tutturmussunuz rengi bnde bu tonda istiyorum lakin acil ton olduğu için tereddüt ediyorum :( Benim acik kahve tonlarinda sacim var koyu kahve göz rengi bana acil ten veya buğday tenli diyenler var yuzumdede çiller var sizce bu renk bana yakisir mi öneride bulunursanız sevinirim şimdiden tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  27. Merhaba renk harika evde boyamaniza rağmen tutturmussunuz rengi bnde bu tonda istiyorum lakin acil ton olduğu için tereddüt ediyorum :( Benim acik kahve tonlarinda sacim var koyu kahve göz rengi bana acil ten veya buğday tenli diyenler var yuzumdede çiller var sizce bu renk bana yakisir mi öneride bulunursanız sevinirim şimdiden tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  28. Sizin son saç renginize bayılıyorum çok beğeniyorum :) bir şey sorucam esmerlere küllü kumral ya da sarı tonları gitmez yakışmaz diyorlar siz ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yakışır :) Mesela Çağla Şikelde bronz esmerlerden ve bazen kullanıyor :)

      Sil
  29. Benim saclarimda sik platin rofle vardi biraz koyulasmasi icin 8.1 ve 9.1 karistrip boyadim fakat sarilar grilesdi.simdi ne yapabilirim hepsi ayni olmasi icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cila attırabilirsiniz ya da kendiniz atmak isterseniz boyayı suyla karıştırıp yapıyorsunuz. Ölceklerini google da bulabilirsiniz

      Sil
  30. Loreal Excellance 8.1'den daha mi koyu sizce? Ben 8.1 loreal kullaniorm genelde, bu markayi hic denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen aynı aslında.. Ztn verilen numaralarda renkler birebir aynı olmalı..

      Sil
  31. Cok yakismis ayrica fondatenizin rengi ve numarasini ogrenebilirmyim

    YanıtlaSil
  32. https://lh5.googleusercontent.com/proxy/DBLiJFtTWJl8__sF5PDiZWntE_lfUHYYa-zmAvSVPhTElBs0eqwcZQDHmKVwvNCpWH8hyB3WEi5-rWAjblRvouisQcADj7KeYJUWTgElIIWIwg4qYsfy9cMU2DhWILLLpJfeTwq5SMVpFocn=w321-h458-nc


    Saçımın rengi kahve. Bu fotograftaki saç rengini istiyorum sizce hangi boyayı kullanmalıyım ? Çok koyu ya da çok açık olnasını istemiyorum.

    YanıtlaSil
  33. https://lh5.googleusercontent.com/proxy/DBLiJFtTWJl8__sF5PDiZWntE_lfUHYYa-zmAvSVPhTElBs0eqwcZQDHmKVwvNCpWH8hyB3WEi5-rWAjblRvouisQcADj7KeYJUWTgElIIWIwg4qYsfy9cMU2DhWILLLpJfeTwq5SMVpFocn=w321-h458-nc



    Bu fotoğraftaki saç rengini istiyorum. saçım kahve sizce hangi boyayı kullanmalıyım cok acık ya da cok koyu olmasını istemiyorum.

    YanıtlaSil
  34. merhaba benim sac rengim kullu platin ve acik kullu nevaclor kullaniyorum sacimi sari yaomak istiyorum kizil ton olmadan hangi boya numara onerirsiniz acaba acmam icin simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  35. 9.1 ile 9.3 esit oranda karistirsam nasil olur bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun küllü değilde daha doğal bir renk çıkar zaten 9 en açıkları olduğu için küllülükte gri görünme riski daha fazla.. Yine de karıştırıp bir tutamda deneyin oyle komple boyaya gecin

      Sil
  36. Merhaba bir soru sorabilir miyim ? Nedendir bilmem sizin saç renginizi istediğimi söylediğim de bana bu sen misin diye soruyorlar . Saçlarım sariydi ne yazikki turunculasma vardı , bugün koleston 7.1 boyaladim, koyu oldu yüzde yüz kapanmadi memnun kaldım yinede . Ama sizin saç renginizi çok beğeniyorum. 1 ay sonra 8.1 yapsam olur mu sizin saç rengi gibi

    YanıtlaSil
  37. benim saçlarım mavi siyahtı evde kendim oryalle actım turuncu oldu sizin suanki sac renginize bayıldım nasıl o rengi yakalaya bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küllü kumralara boyayarak elde edebilirsiniz. Turunculuk fazla ise boyanızın içine mavi boya katın. Ölcülerini google da aratıp ögrenebilirsiniz

      Sil
  38. Merhabalar saçımı sarı boyadım ama turuncumsu diplerim çiğ bi renk çıktı saçımı açık küllü kumralla boyasam o turunculuğu ve çiğ sarı rengi alır mı lütfen cvp 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyanıza biraz mavi boya katın google da aratıp detaylarını ögrenebilirsiniz. O zaman turunculuk olmaz

      Sil
  39. Merhabalar saçımı sarı boyadım turuncumsu dipleri çiğ bi renk oldu saçımı açık küllü kumral ile boyasam o turunculuğuve çiğ rengi alır mı?ve sizin saçınız gibi olur mu 😄lütfen cvp

    YanıtlaSil
  40. Merhaba saçım açık küllü kumraldı koyu kumrala boyadim siyah gbi kahve gibi biseyler oldu ne yapmalym?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç yıkama da Arap sabunu ile yıkayıp boyayı akıtabilirsiniz.

      Sil
  41. merhaba saçlarınızın rengi inanılmaz güzel.kuaföre gitmekten sıkıldım ve evde arkadasım 8 ile 7.1 i karıştırarak boyadı saçlarımı.fakat ben biraz daha şu turunculuk gitsin istiyorum bunun için komple 7.1 yapsam dorelik azalır mı sizce? şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  42. en son kuaförde küllü kumral boyatmak için gittim ama dore sarı kumral arası bisey yaptı suan sacım acık ama dore var aynı bu renk ıstıyorum açık küllü kumral evde kendim boyasam renk değişirmi lütfen nasıl renk olur yazarsanız sevinirim artık boyanması lazım diplerim de siyah dıpleri açmam gerekir mi ?

    YanıtlaSil
  43. saclarinin rengi harika olmus.
    benim de saclarim yanlis kuafor uygulamasiyla kizilkahve oldu. kizililllik istemiyordum.simdi sacimi kumral ile sari arasi yapmak istiyorm esmere yakisan.koleston 7.1 ve loreal 9 sari karistirdim .kucuk bir bolumde denedim.kizillik kismen gitmis saclatim koyu duruyor.bana verebilecegin tavsiye varmi.acici uygulanmisti sacima daha once

    YanıtlaSil
  44. 41 kere maşallah saçlarınız süper.d.d.d

    YanıtlaSil
  45. ben açık kumrala biraz kumral karıştırıp boyuyorum ama bu renkten sıkıldım ve beni solgun gösteriyor(sarımsı buğday tenliyim) sizce açık küllü kumral güzel olur mu veya ne renk yapmalıyım

    YanıtlaSil
  46. Saclarim cok yoğun uzun ve sari sekiz tup boya kullanmak gerekiyorsa dordunu kullu dordunu normal mi kullanmaliyim

    YanıtlaSil
  47. Saclarim cok yoğun uzun ve sari sekiz tup boya kullanmak gerekiyorsa dordunu kullu dordunu normal mi kullanmaliyim

    YanıtlaSil
  48. Merhaba benim saçım açık kumraldı.Kuaföre doğal bir sarı boyamasını istedim. saçım önce açık turuncu oldu. beğendiğim için sonraki gün düzelteceğini söyledi. aralara ışıltı eklemiş. şuan saçım turuncu ve platin sarısı gibi. çok çiğ bi renk oldu. kendi saçıma nasıl dönerim. normal kumral ve açık küllü kumral karıştırsam olur mu? küllü tonlar yeşil, diğreleri de turuncu oluyormuş. numaraları yazabilir misiniz? yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  49. Merhaba saçlarımdaki boya iyice aktı şuan zeminde açıcı rengi kaldı çok farklı tonlar var dibimde geldi koyu kumral ,uçlarım sarı üst taraflara doğru karamellik turuncumsu renkler var araşarda yine sarı tek tük tek renk olsun istiyorum küllü açık kumral bunun için ne yapmalıyım iki kutu 8.1 yada 7.1 uygun olurmu ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  50. Merhaba saçlarımdaki boya aktı ve üç parmak kadar dibim geldi dip rengim koyu kumral altlara doğru karamellik hafif turuncuösu renkler uçlarda sarı aralarda da tek tük sarılık var yani bir çok ton var tek renk açık kumral küllü olsun istiyorum bunun için ne yapmalıyım iki kutu 7.1 veye 8.1 uygunmudur ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  51. Merhabalarr sac renginizee bayildimmmmm :) gule gule kullanin bende bi soru sormak istiyorm ben siyah saclarimi gidip kuafore actrdm ve dedim ki kullu kumral istiyorm tamam dedi bide sac tasarm merkezine gttm ozelliklee adam saclarimi turuncu birakti actigi gbi kaldi sac ben sok ben iptal 6 saatimi kuafore ayrmstm bide saclarim upuzundu kavga ettm ciktim 300 yakin paramida aldi haram olsun :d neyse sonra gidip baska kuafore koyu cikolataya boyattm ilk defa sacimi actrdm saclarim yandi morelim cok bozuldu neyse yikadikca acldi saclarim ama cokta aclmadi yani en son kendm acmaya karar verdm gttm morfosenin acisini aldim bide saclarimin hepsini acamamsti siyahliklar vardi boyle damga damga berbatti saclarim bi guzel actim saclarimi cokta bekletmedm diplerimi daha fazla actmm cnku siyah damgalar cok belliydi dogal olrk diplerim cok acik sari oldu diplerim 6.0 palette boya aldm 8 dk beklettm koyu olur dye alt saclarimada palette 7.1 kullu kumralla boyadm hatta saclarima isilti bile attm goren herkes kuaforumu sordu bende kendm yaptim dedm inanmadilar neyse :) cok konustum oncelikle sormak istedgm bisey var bide saclarim guzel oldu ama yikamamdan sonra acilcak bu saclar smdi ben saclarimin koyu olmasini istemiyorm 7.1 ile devam mi edeyim yoksa sizin gbi 8 lerde bisey mi alayimmm :) cok uzun oldu kusura bakmayin :)

    YanıtlaSil
  52. Bende saclarimi boyamak istiyorum fakat saclarimi daha öncesen cikolata kahve yapmistim. Simdi sizin soledigin rengi yaparsam 8'1 olan. Acaba sacim hangi renk olur ?

    Bu arada saclarim kivircik actirmak istemiyorum. Acarsam yün gibi olur biliyorum .s napmaliyim yardim edermisiniz .s.s

    YanıtlaSil
  53. Loreal 7.1 küllü kumrala sacimizi boyadım SSonraki boyamada 8.1küllu kullanmamız turunculasmaya neden olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyanin icine sac kremi ve su karistr az mktarda ama turunculugu önler boyanin nosunun 1ile bitmesi lazim ama hep.
      arayla 2 kere yap islemi renk oturur

      Sil
  54. Merhaba benim saç rengim koyu sarı. 8.1 aldım ben de ama oksidan 0.9luk, sizce sizinkine yakın olur mu çok beğendim 👍👍

    YanıtlaSil
  55. Merhaba benim saç rengim koyu sarı. 8.1 aldım ben de ama oksidan 0.9luk, sizce sizinkine yakın olur mu çok beğendim 👍👍

    YanıtlaSil
  56. Merhaba benim saç rengim koyu sarı.8.1 aldım ben de ama oksidan 0,9 luk sizinkine yakın tutar mı sizce çok beğendim 👍 :)

    YanıtlaSil
  57. Arkadaslar okadar cok para odedimki o kizillik sacimda bir turlu gitmedi bnde para odemekten ve istedigim sonucu alamamaktan biktim epeyce arastrdim kendim uyguladim ve kucuk miktarlar odeyerek sonunda basardim. Alacaginiz boya 7.1 kullu kumrali alin ve boya alirken 1olmasina dikkat edin boyayi alin az su ekleyin azda sac kremi karistrin uygulayin 30 dk maksimum bekletin ve 10-15gun sonra ayni islemi yapin kullu kumrala kavusun 😊😉

    YanıtlaSil
  58. Arkadaslar okadar cok para odedimki o kizillik sacimda bir turlu gitmedi bnde para odemekten ve istedigim sonucu alamamaktan biktim epeyce arastrdim kendim uyguladim ve kucuk miktarlar odeyerek sonunda basardim. Alacaginiz boya 7.1 kullu kumrali alin ve boya alirken 1olmasina dikkat edin boyayi alin az su ekleyin azda sac kremi karistrin uygulayin 30 dk maksimum bekletin ve 10-15gun sonra ayni islemi yapin kullu kumrala kavusun 😊😉

    YanıtlaSil
  59. Merhaba saç renginizi çok begendim. 1 ay önce sacımı palette 0.9 numara sarı saç rengine boyadım ama istedigim gibi olmadı degisik bi renk oldu sizin sacınız gibi yapmak istiyorum nasıl yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  60. Merhaba benim şuan sac rengim sari karamel gibi ama ben dipleri kendi rengine boyamak uclari ombre gibi kalsin istiyorum ne yapmaliyim?

    YanıtlaSil
  61. Merhaba saç renginizi çok beğendim benim saç rengim dogal olarak açık kumral ışıkta karamelize gibi yansımalar var ama altlara dogru hafif altina dogru cok az boya var ben kendime aydınlık katmak istiyorum loreal 8.1 excellence mi yoksa 9.1 mi kullanmayı tavsiye edersiniz aslında kafamda garnier 9.0 da var üçünde aklım kaldı 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sacim koyu kumral ama uclara dogru hafif karamelize bir renk var ışık vurunca turuncu duruyor bu tonu cok sevdim ama oneriniz nedir normal sac rengim 6/0 tonlari biraz daha açık olabilir

      Sil
  62. Benim saçım kızıldı 8.1 kullandm turunculaşma olmadı şimdi tekrar boyamak istiyorum saçlarım yıpranmaz demii

    YanıtlaSil
  63. Merhaba, saçım sizinki gibi koyu kumraldı. Wella Koleston çok açık sarı 12numaraya boyadm ve bakırımsı oldu. Sizin boyadığınız renge ulaşmak için hangi renge boyamalıyım?

    YanıtlaSil
  64. Merhaba saçımı wella koleston çok açık sarı 12numaraya boyadm ve bakırımsı oldu. Sizin boyadığınız renge ulaşmak için hangi renge boyamalıyım?

    YanıtlaSil
  65. Merhaba, saçım sizinki gibi koyu kumraldı. Wella Koleston çok açık sarı 12numaraya boyadm ve bakırımsı oldu. Sizin boyadığınız renge ulaşmak için hangi renge boyamalıyım?

    YanıtlaSil
  66. Merhaba öncelikle benim sorunum biraz karışık. Diplerim kendi rengi açık kumral bi aşağısı siyahtı ben dün Ombre yaptım yine hafif siyahlık kaldı bi altı da yine Ombre anliycaginiz dört renk var. Ben saçimi düz bir renge boyamak istiyorum tabi şimdi değil öncelikle en çok açık olan uçları kestiricem bu sefer saçımda üç renk kalıcak siyah açık kumral ve Ombre yani bakır kızıl gibi bir renk. Benim ne kullanmam gerekiyor hangi rengi çok koyu da istemiyorum biraz uzun oldu Özür dilerim geri dönüş yaparsan çok mutlu olurum iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  67. iyi günler sac renginiz cok guzel bende aynı renk yapmak istiyorum sacım sizin sac uzunlugunda kac kutu sizin renkte cıkar

    YanıtlaSil
  68. iyi günler sac renginiz cok guzel bende aynı renk yapmak istiyorum sacım sizin sac uzunlugunda kac kutu sizin renkte cıkar

    YanıtlaSil
  69. Merhaba sacinizi cokbeyendim bende uygulamak istiyorum Benim sacim bal köpüğü nasıl olur merak ediyorum

    YanıtlaSil
  70. merhaba bnim saşımda kahverengi bugday tenliyim nasıl olur acaba bana bu renk ne dersiniz

    YanıtlaSil
  71. Doreli balyaj bir saçı küllü yapmak icin yesillenmeden veya grilesmedennasıl bi önlem alabilirim lütfen yanitinizi bekliyorm

    YanıtlaSil
  72. Doreli balyaj bir saçı küllü yapmak icin yesillenmeden veya grilesmedennasıl bi önlem alabilirim lütfen yanitinizi bekliyorm

    YanıtlaSil
  73. Mrhb Doreli balyaj olan bir saçı küllü yapmak icin yesillenmeden veya grilesmeden nasıl bi yol izleyebilirim lütfen yardmci olursanz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  74. Merhaba saçlarımı eskiden bakıra boyuyodum şimdi cok sıkıldım ve degistirmek icin bal kumral diye bi renk aldım ama boya saçıma girmedi sadece dipleri dahada bakirlasti ve ben bakır istemiyorum ama cok aşırı koyu mesela 7.1 koleston gibi ve 8.1 gibide açık renk istemiyorum sizce ne yapmalıyım bu bakır dan nasıl kurtulabilirim?

    YanıtlaSil
  75. Merhaba benim sac rengim onceden 2 defa mavi siyaha boyadm fakat hemen aktı hiç memnun kalmadım bu rengi cok begeniyorum küllü kumral 8.1 uygulamak istiyorum da simdi dogal renge yakın siyah saçım var direj tutar mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde boya varsa bu rengi tutmaz. Kendi doğal saçınızsa tutar :)

      Sil
    2. Merhaba esmer tenliyim saclarım siyah hangi rengi ve kac numara önerirsiniz

      Sil
    3. Merhaba esmer tenliyim saclarım siyah hangi rengi ve kac numara önerirsiniz

      Sil
  76. Merhaba benim sac rengim onceden 2 defa mavi siyaha boyadm fakat hemen aktı hiç memnun kalmadım bu rengi cok begeniyorum küllü kumral 8.1 uygulamak istiyorum da simdi dogal renge yakın siyah saçım var direj tutar mı acaba ?

    YanıtlaSil
  77. Merhaba benim sac rengim onceden 2 defa mavi siyaha boyadm fakat hemen aktı hiç memnun kalmadım bu rengi cok begeniyorum küllü kumral 8.1 uygulamak istiyorum da simdi dogal renge yakın siyah saçım var direj tutar mı acaba ?

    YanıtlaSil
  78. Bana da yardımcı olabilir misiniz :( . Sacimi daha yeni boyadım koyu sarı yazıyor du 8.0 ve voella marka ama isteğim gibi olmadı sizinki gibi hiç olmadı sadece biraz açıldı koyuydu çünki kahve ye benzetiyorlar arkadaş larim. Bi yardimci olsanız. ??

    YanıtlaSil
  79. Bana da yardımcı olabilir misiniz :( . Sacimi daha yeni boyadım koyu sarı yazıyor du 8.0 ve voella marka ama isteğim gibi olmadı sizinki gibi hiç olmadı sadece biraz açıldı koyuydu çünki kahve ye benzetiyorlar arkadaş larim. Bi yardimci olsanız. ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki zaten küllü bir renk 8.0 farklı bir renk :) daha sarı küllü istiyorsanız ve saçınız çok koyu değilse 9.1 ile boyayabilirsiniz. Ancak öncesinde boya yediği için saçınız ne derece açılır nasıl bir renge döner bunu önceden kestirmek kuaförlerin işi :/

      Sil
    2. slm buse hanım saç renginizi çoookkk beğendim bende yapmak istiorum bnm şuanki saç rengim bal karamel aralarında gölgeler var açıcı kullanmadan yapsam tutar mı acaba yardımcı olur musunuz?

      Sil
    3. mrb buse hanım sac renginizi cok begendim tam istedigim gibi suanki sac rengim bal karamel aralarnda da gölgeler var ayni renk tutar mi yardimci olursaniz sevinirim simdiden tskler -_-

      Sil
    4. slm buse hanım saç renginizi çoookkk beğendim bende yapmak istiorum bnm şuanki saç rengim bal karamel aralarında gölgeler var açıcı kullanmadan yapsam tutar mı acaba yardımcı olur musunuz?

      Sil
  80. Merhaba size msj attım bana da yardımcı olur mu SUNUZ ..

    YanıtlaSil
  81. Meraba benim sac uclari acik sari dipler 7 1 kullu kumral cok kizilimsi tek bir ren istiyorum ama o kadar para harcamama ragmen yapamadilar sac konusunda cok magdurum komple 8 1 kulluye boyasam nasil olur yada kizillik olurmu bilginiz icin simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  82. Meraba benim sac uclari acik sari dipler 7 1 kullu kumral cok kizilimsi tek bir ren istiyorum ama o kadar para harcamama ragmen yapamadilar sac konusunda cok magdurum komple 8 1 kulluye boyasam nasil olur yada kizillik olurmu bilginiz icin simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  83. mrb bana yardimci olur musunz benim suanki sac rengim bal karamel kendim boyadim aralarinda da golgeler var boyasam ayni renk tutar mi acaba smdiden tskler :/

    YanıtlaSil
  84. Merhaba sacimi boyamak icin koleston kumral 7.0 renk aldim onceden acik kumrala boyamistim turunculu sari oldu onun markasi da sea color 8.0 açık kumral idi. Ben sacimda turunculuk olmasini istemiyorum ve birazda koyulastirmak boyle dogal sari tonu istiyorum sizce 7.1 mi 7.0 mi kullanmaliyim cevap verirseniz cok sevinirim tesekkurler 😊

    YanıtlaSil
  85. Merhaba Buse Hanım,

    Ben 1 ay kadar önce hiç boya baymadığım saçlarımın uçlarına lorealin 1 nolu ombre serisi ile boyadım şu an açıldı uçları ve turuncu yansımalar oldu. Sizin saçınız da çok hoşuma gidiyor. 8.1 koleston küllü renk alıp tüm saça uygulamak istiyorum fakat emin olamıyorum çünkü saçımda ton farkı da var. saçımın resmini mail adreainize mail olarak attım. yarın da boya alıp denicem. Almadan önce bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Hangi ton hangi renk daha iyi olur kararsızım.

    YanıtlaSil
  86. Merhaba Buse Hanım,
    Ben 1 ay kadar önce hiç boya boyamadığım saçlarımın uçlarına lorealin 1 nolu ombre serisi ile boyadım şu an açıldı uçları ve turuncu yansımalar oldu. Sizin saçınız da çok hoşuma gidiyor. 8.1 koleston küllü renk alıp tüm saça uygulamak istiyorum fakat emin olamıyorum çünkü saçımda ton farkı da var. saçımın resmini sizin mailinize attım. yarın da boya alıp denicem. Almadan önce bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Hangi ton hangi renk daha iyi olur kararsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaförluk bilgim yok sadece kendi deneyimlerimi aktarıyorum 😕 saçınızı da gormedigim icin ne desem yalan olur. Verebileceğim en doğru cevap once bir tutami alip boyayın. Sure sonunda yikayip sonuca bakın oyle karar verin. Sonucun ne olduğunu bilmeden komple boyaya kalkişmak saciniza zarar verir

      Sil
    2. Teşekkür yorum için. Dün koleston 8.1 e boyadım renk çok güzel tuttu aslında uçlarında sıkıntı yok fakat dipleri çok çiğ ve sarı yansimali geldi. Acaba bir sonraki yikamalarda duzelir mi ? Ya da bu çiğ sarılığı atmak için dip boyam geldiğinde sizce 7.1 uygulasam nasıl olur ?

      Sil
  87. Merhaba, sizi instagramdan da severek takip ediyorum, saclarımı acmak istiyorum, sizin bloga bakayım dedim, bu posta rastladım, saclarınızı hic acıcı ile actınız mı? merak ettim? koyu kahve boyalı saclarımı acıp sizin gibi renkler kullanmak istiyorum da?

    YanıtlaSil
  88. Merhabalar
    Yazınızı ve saç renginizi çok beğendim.
    Benim saçlarımda platin röfleler var ve dip boyamı kuaförde yaptırıyordum. Öncesinde kendim loreal 10.0 açım sarıyla diplerimi yapmıştım çok turuncu olmuştu. Kuaförüm 7.1 yada buna yakın tonlarda yapıyor dip boyamı. Sizin görseldeki saç renginiz çok hoşuma gitti. Bu rengi yapmak istiyorum diplerime. Fakat dediğim gibi 7.1 7.3 gibi boyalar kullanıldı saçıma. Koleston 8.1 ile boyarsam herhangi bir turunculaşma yada yeşerme olur mu?
    Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  89. 8.1 kullanıyordum sonra koleston ay ışığı kahvesine boyadım saç uçlarımda ombre vardı bir süre sonra uçlarda yeşillenme oldu böyle olunca 7.0 a boyadım yeşillik daha çok arttı ne yapmalıyım eski rengime 8.1 açık kumral a dönebilmem için ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  90. merhabalar Buse Hanım bende bugün saçımı boyattım kutu boya ile küllü açık kumrala fakat istediğim tonu diplerim hariç uç kısımlarda hiç etki etmedi saçımı 2 yıl önce kuaförde boyatmıştım haliyle uçlarda kaldı açık kahve renkli ama şimdi sizin renginizi yapmak istiyorum ama dipler hariç diğer kısımlarda işe yaramadı bunun için ne yapmam gerek kullandığım boya markası garnier naturals birde benim saçım gür ve yoğun ayrıca uzunda 3 kutu anca yetti şimdi sormak istediğim soru: boya markamı mı değiştirmeliyim? yoksa bir kaç kez daha uygularsam istediğim sonucu elde edebilir miyim? kaç haftada bir uygularsam saçım fazla zarar görmez? ve benim şuan ki rengim açık kestane rengi saçımın uçları ve garip duruyorlar. hiç sevemedim lütfen yardımcı olun bana bu konu hakkında. bu arada belirtmek istiyorum nazar değmesin rengi çok güzel tutmuş saçınız maşallah :) şimdiden cevap için teşekkürler en kısa sürede yanıtınızı bekliyor olacağım... iyi geceler.

    YanıtlaSil
  91. merhabalar Buse Hanım bende bugün saçımı boyattım kutu boya ile küllü açık kumrala fakat istediğim tonu diplerim hariç uç kısımlarda hiç etki etmedi saçımı 2 yıl önce kuaförde boyatmıştım haliyle uçlarda kaldı açık kahve renkli ama şimdi sizin renginizi yapmak istiyorum ama dipler hariç diğer kısımlarda işe yaramadı bunun için ne yapmam gerek kullandığım boya markası garnier naturals birde benim saçım gür ve yoğun ayrıca uzunda 3 kutu anca yetti şimdi sormak istediğim soru: boya markamı mı değiştirmeliyim? yoksa bir kaç kez daha uygularsam istediğim sonucu elde edebilir miyim? kaç haftada bir uygularsam saçım fazla zarar görmez? ve benim şuan ki rengim açık kestane rengi saçımın uçları ve garip duruyorlar. hiç sevemedim lütfen yardımcı olun bana bu konu hakkında. bu arada belirtmek istiyorum nazar değmesin rengi çok güzel tutmuş saçınız maşallah :) şimdiden cevap için teşekkürler en kısa sürede yanıtınızı bekliyor olacağım... iyi geceler.

    YanıtlaSil
  92. Saçımı en son palette deluxe 7.0 kumralla boyamıstım turunculuklardam hoşlanmadım bunun icin 7.1 mi yoksa 8.1 mi kullanmalıyım biraz açık istiyorum beyaz tenliyim

    YanıtlaSil
  93. Merhaba iyi aksamlar, saclarima yaptığım bütün islemi anlatmakla basliyim oncelikle. Saclarim lorealin 8.1iyle ayni tonda. Bir tutamda denedim ve renk farki hic olmadi. Bunun uzerine loreal 9.1 ile boyadim ve turunculasma oldu.aradan zaman gecince 7.1 koleston boya ile cila yaptim fakat turunculuklari almadi. Sonrasinda ise garnierin 11.1 boyasinin yarisini hazirlayip icine su ekleyerek tum sacimda 15 dakika kadar bekledim. Suan sacimin rengi dogal renginden bi ton acik. Kendi rengine geri donmek istiyorum ama 8.1i direk kullansam renk tutar mi bilemiyorum. Ne yapabilirim yardimci olursaniz cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  94. Kurbn olayiim yardim et 2 ay once saclarimi siyah yaptim akti kizil yansimalr oldu dunde acici surdum saclarim yandi cok rengide acilmadi kizil turunc arasi bisi oldusaclarimi sariya nasil cevirebilirim
    cevirilmez dersen kullu acik kumral boyasam direk tutarmi nolur cvp yaz simdiden allah razi olsun

    YanıtlaSil
  95. Merhaba. Ben sacimi bir kacay once kahveye boyadim.. Simdi kendim evde kumral obre yapmak istiyorum.. Sizce nasil yapmaliyim.. Yardimedermisiniz. Tesekkurederi

    YanıtlaSil
  96. merhaba ben bu kullandığınız 8.1 boyayı diplerime kullanmak istiyorum dipler siyah ama sarı röfleli sacım acaba bu boyayı diplere uyguladıktan sonra yıkarken sarılar yeşerir mi teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  97. Oncelikle Sac rengi size harika olmus .
    Bnm sorunum biraz vahim. Acil yanitlarsanz sevinirim. Saclarimda kzil vardi bunun ustune aylar once bi kac asamadn gecti kumral olmustu yavas yavas acmaya calisiyodum saclarmi . Dune kadar tabi �� Dun saclarimi actm tamamen ustu yani kendi sacimin oldugu kisim platin oldu asagilari turuncu kaldi bu turunculugu yok etmek icinde elimde Zatn var olan acik kullu sari ve kullu kumralla cila yaptm allttaki turunculugu baya kirdi . Sonrada diplerdeki acikligi gidermek icin diplerime acik kullu sari ve kullu kumrali karistrp boyadm . Kullu renklerin ust uste boyandiginda yesillenme olacagni biliodm ama oncesinde cila yaptgm icin bsy olmaz die dusundm . Fakat dipleri hafif yesillendi ve ve tonu yine acik kaldi sonuc olrak ustu grimsi yesilimsi bi renk oldu alti bakira donuk bi yon oldu napcami sasrdm iki hafta sonra sehir disina cikcam . Acil yardm lutfn simdi bu saci boyasm korkuyrm daha kotu olcak die iki rengi nasl kapatcm o kadr islemden sonra tekrar koyu bi renk yapmakta istmiyrm .

    YanıtlaSil
  98. Merhaba iyi günler ben bisey sormak istiyorum.. Perşembe gunu kuaföre gittim ve saç uclarimi küllü kumral hafif bir renk istedim ve onlar sadece açtılar ve cila sürdüler bide ben esmerim yani ve onzundan itibaren istemiştim onlar omuzumun biraz üstünden yapmaya başlamışlar onları rezil ettim orası ayrı da saçımı mahvettiler yiprattilar saclarim kalcamda ve ben bu rengi kapatmak istiyorum bir iki gündür gün de 2 defa falan duş alıyorum ardından keratin yağıyla bakim yapıyorum rengi açıldı biraz pazar günü kolestonun cikolata kahvesine boyayabilir miyim acaba tekrar kendi rengine çevirmek istiyorum küllü olmazsa çünkü yine hayal kırıklığına uğramak istemiyorum,zaten kendim yapmak istiyorum artik hicbir kuafore guvenemem zaten uçlarında sarilar var diplere surmedim ama bildiğimiz civciv oldum lütfen bana yardimci olun şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  99. Merhaba iyi günler ben bisey sormak istiyorum.. Perşembe gunu kuaföre gittim ve saç uclarimi küllü kumral hafif bir renk istedim ve onlar sadece açtılar ve cila sürdüler bide ben esmerim yani ve onzundan itibaren istemiştim onlar omuzumun biraz üstünden yapmaya başlamışlar onları rezil ettim orası ayrı da saçımı mahvettiler yiprattilar saclarim kalcamda ve ben bu rengi kapatmak istiyorum bir iki gündür gün de 2 defa falan duş alıyorum ardından keratin yağıyla bakim yapıyorum rengi açıldı biraz pazar günü kolestonun cikolata kahvesine boyayabilir miyim acaba tekrar kendi rengine çevirmek istiyorum küllü olmazsa çünkü yine hayal kırıklığına uğramak istemiyorum,zaten kendim yapmak istiyorum artik hicbir kuafore guvenemem zaten uçlarında sarilar var diplere surmedim ama bildiğimiz civciv oldum lütfen bana yardimci olun şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  100. Merhaba iyi günler ben bisey sormak istiyorum.. Perşembe gunu kuaföre gittim ve saç uclarimi küllü kumral hafif bir renk istedim ve onlar sadece açtılar ve cila sürdüler bide ben esmerim yani ve onzundan itibaren istemiştim onlar omuzumun biraz üstünden yapmaya başlamışlar onları rezil ettim orası ayrı da saçımı mahvettiler yiprattilar saclarim kalcamda ve ben bu rengi kapatmak istiyorum bir iki gündür gün de 2 defa falan duş alıyorum ardından keratin yağıyla bakim yapıyorum rengi açıldı biraz pazar günü kolestonun cikolata kahvesine boyayabilir miyim acaba tekrar kendi rengine çevirmek istiyorum küllü olmazsa çünkü yine hayal kırıklığına uğramak istemiyorum,zaten kendim yapmak istiyorum artik hicbir kuafore guvenemem zaten uçlarında sarilar var diplere surmedim ama bildiğimiz civciv oldum lütfen bana yardimci olun şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  101. Merhaba benim saçlarım açık kahverengi aralarına kırmızı yapmak istiyorum. Bir kere kuaför de yaptırdım kırmızo aktı gitti ortaya çok iğrenç bir renk çıktı. Bunu önlemek için ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  102. Merhaba ben esmer tenliyim saclarım siyah hangi rengi önerirsiniz ve kac numara evde yapmak istiyorum ve sacımı actırmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  103. Merhaba saçımı ilk defa boyuycam boyayı aldım küllü kumral saçım ise açık kestane nasıl bi renk elde ederim

    YanıtlaSil
  104. Merhaba ilk defa saçımı boyuycam daha önce açıcıyla açtım ve saçım açık kestane küllü kumral ile boyarsam nasıl bi renk elde ederim

    YanıtlaSil
  105. Merhaba benim doğal saç rengim küllü sarıydı koleston 8.0 a boyadım turuncu karamel tonları oldu eski haline dönmesi için 8.1 mi boyamalıyım

    YanıtlaSil
  106. Merhaba benim doğal saç rengim küllü sarıydı koleston 8.0 a boyadım turuncu karamel tonları oldu eski haline dönmesi için 8.1 mi boyamalıyım

    YanıtlaSil
  107. Merhaba ben gecen ay sacımı rofle yaptirdim begenmedim ve küllü kumral yaptirmak istiyorum acaba yeşillenme olurmu sacımın aralarında turuncu var ondan boyamak istiyorum

    YanıtlaSil
  108. Merhaba sacim rofle dipten 3 santim sonra sari bu renge boyuyacam turunculuk var kotu duruyo bu renge boyarsam tutarmi

    YanıtlaSil
  109. Bende kullu kumral gibi bir reng isdiyorum..benim sac rengimde kahveye benziyo olurmu isdediyim reng acaba..

    YanıtlaSil
  110. Bende kullu kumral gibi bir reng isdiyorum..benim sac rengimde kahveye benziyo olurmu isdediyim reng acaba..

    YanıtlaSil
  111. Merhabalar
    Saçlarınızı beğendim. Yorumlarınızı da okudum bana göre yeterli bilginiz olduğunu düşünüyorum. Öncelikle benim sorunum saçlarımı iki yıl öncesinde tamamını ombre ile açtırmam. Saçlarım çok yıprandı ve barbie bebeklerin saçları gibi sert kuru bir yapı aldı. Saçlarımı kestirdim kırıklardan kurtuldum ve açılmış kısım şuan saçlarımın altına kadar indi. Fakat boyadan sonra alt kısım farklı üst kısım farklı renk oluyor. Şuan altlar yumurta sarısı gibi üstler çikolata kahvesi gibi hafif koyu kızılımsı bir renk. Birde saçlarımda turunculaşma var. Kuaförde boyattım fakat onlarda yapamadılar. Biraz araştırmayla kendim boyamayı düşünüyorum. Rengin küllü kumral gibi olmasını istiyorum ama sanırım pek mümkün değil. Sizce nasıl bir yol izleyebilirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  112. Merhabalar
    Saçlarınızı beğendim. Yorumlarınızı da okudum bana göre yeterli bilginiz olduğunu düşünüyorum. Öncelikle benim sorunum saçlarımı iki yıl öncesinde tamamını ombre ile açtırmam. Saçlarım çok yıprandı ve barbie bebeklerin saçları gibi sert kuru bir yapı aldı. Saçlarımı kestirdim kırıklardan kurtuldum ve açılmış kısım şuan saçlarımın altına kadar indi. Fakat boyadan sonra alt kısım farklı üst kısım farklı renk oluyor. Şuan altlar yumurta sarısı gibi üstler çikolata kahvesi gibi hafif koyu kızılımsı bir renk. Birde saçlarımda turunculaşma var. Kuaförde boyattım fakat onlarda yapamadılar. Biraz araştırmayla kendim boyamayı düşünüyorum. Rengin küllü kumral gibi olmasını istiyorum ama sanırım pek mümkün değil. Sizce nasıl bir yol izleyebilirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  113. Merhaba.ben saclarima yaklasik yedi ay once ombre yaptirdim kuafor de.SAC rengim kahverengi.ve bu ilk boyaydi.simdi tekrar boyatmak istiyorum.ama kendim evde boyamak istiyorum.kullu kumral olsun diyorum.ama hangi marka kac numara boya alacagimi bilmiyorum.korkuyorum da.yardim ed in bana.napiyim?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara