Flamboyage,

Flamboyage Tekniği ile Altın Yansımalar

12:37 chunlibeauty 190 Comments

Yaklaşık 3 hafta önce saçımı küllü kumraldan dore kumrala çevirmiştim.. Yazısını da şurada yazmıştım tık tık.. İlk boyama sırasında saçımın ikinci defa tekrar boyanıp flamboyage tekniği ile aralarına ışıltı katılacağını konuşmuştuk.. Bu sebeple 2. boyama ve Flamboyage için Florya Mali kuaföre gittim.. 


Saçım bir önceki boyamada   7,3 ve 8,3 ün yarı yarıya karıştırılıp  ara bir renk elde edilmişti.. Renk çok aktğı için bu sefer biraz daha koyultmak istedik. Bunun içinde  7.3   Dore Kumralın içine az bir miktar 6.3 karıştırılıp boyandı.. Bu saçımın ilk hali..

Saç boyaması ardından saçımın biraz kestirmek istedim.. Aslında uzun halini seviyordum ancak sık krepe, maşa ve düzleştirici ile saçım epey incelmişti, bu sebeple hep karışıyordu.. Hazır Mali beyi de yakalamışken boyanın ardından saçımı kestirdim..
Kendisi önce ıslak ardından da kuru kesim yaptı.. Yıllardır saçımı belli zamanlarda kestiririm  ancak daha önce böyle her teli ayrı ayrı kesen kuaförle karşılaşmamıştım..:) Kesinlikle öneririm.
 7,3 ile içine az miktarda 6,3 karıştırılıp boyanmış ve kırıklarından alınmış saçım;

Saçın tamamı boyanıp kesimle şekillendirildikten sonra Flamboyage işlemine geçildi.. Flamboyage nedir diyecek olursanız ;
FLAMBOYAGE, yepyeni bir renklendirme servisi.... özel yapışkanlı meç kağıtları ile, krepe yapmadan çok doğal balyajlar yapılıyor.. Kullan-at meç kağıtları şu şekilde;
Saçıma çok yoğun olmayan ince ışıltılar atıldı;
Sonuç olarak ombre gibi keskin bir geçiş değilde saçımın aralarından düşen daha açık altın ışıltılar oldu.. Bana kalırsa bu yöntemle daha doğal bir saç elde edilmiş olunuyor.. :)


 Bu saçı bu hale getirmede emeği geçen Mali Kuaföre  sonsuz teşekkür ederim.  

Benzer Yazılarım

190 yorum:

  1. Katildim :) saclarinizada bayildim !

    YanıtlaSil
  2. Saclarinizin her rengi ayri guzel olmus.Uzun saclara sahip biri olarak bu markanin urunlerini de denemeyi cok isterim.

    YanıtlaSil
  3. Saçların çok mükemmel olmuş bayıldım. Heyecanla çekiliş sonucunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Gercekten harika olmuş bayıldım! Güzel hediyeler için şansımı denemek isterim... Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hem instagramdan hemde burda katılıyorum , Facebook'dan sağten firmayı takipdeyim kiii instagramdan tan aynı şekilde

    YanıtlaSil
  6. Umarım bu sefer bana çıkar inşalllahhhh (:

    YanıtlaSil
  7. merhaba :D süper olmuş saclar cok begendım güle güle kullanın...ınstagramdan yeliz_le adıyla fotonun altına yorum bıraktım.DavinesTurkiye 'yi Facebook ve İnstagramdan takibe aldım.ıyı calısmalar
    mail yelizz2005@mynet.com

    YanıtlaSil
  8. Blogdan katilmak icin ne yapmaliyiz?

    YanıtlaSil
  9. aaah en çok denmek istediğim marka, bu arada saçına bayıldımmm, saçlarım biraz uzasın hemen bahsettiğin kuaförün yolunu tutacağım:) çok doğal olmuş
    katıldım ibelta@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. hemenn buradan da katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. sorananne@gmail.com
    tam benlik bunlar

    sevgiler
    çiğdem

    YanıtlaSil
  12. Ben detaylı yazınızı okumak için girdim ama yazmadan edemedim.🙈🙈 belki kazanırım kim bilir.

    YanıtlaSil
  13. saçların cidden çok güzel olmuş. içim gitti dibi gelmiş saçlarımla postu okurken :)
    fluses@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bence renk geçişleri cok dogal olmus cokta yakismis size gule gule kullanin

    YanıtlaSil
  15. Bitki içerikli hele de az kimyasal içerikli ürünlere bayılıyorum. Ben de katıldım. Bu arada saçınız kendinden ışıldıyormuş gibi duruyor. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  16. Bayildim çok güzel olmusss

    YanıtlaSil
  17. mukemmel olmus coook guzel :)
    fnsenturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. saçlarına bayıldım :)
    forgotten_-_hopes@hotmail.com
    umarım benim oluur

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş Buse bayıldım, ben de daha yeni ombre uygulama yaptırdım ama bu yeni yöntem kullan at kağıtlar çok pratikmiş, hem de saça da krepeyle zarar vermemiş oluyorlar :)
    güle güle kullan canım yeni rengini, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  20. Saçlarınız çok güzel olmuş böyle bir bakıma ihtiyacım var umarım şanslı ben olurum :)

    YanıtlaSil
  21. bu markanın ürünleri denemeyi çok isterim....tugba_yanar07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Busecigim saclarina bayildim. Kesinlikle muhtesem olmuslar.
    sac bakimina cok onem veriyorum bu guzellikler benim olursa cok mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
  23. Saclar bi harika olmus yapanin ellerine saglik :) guzel gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  24. Saçını çok beğendim bu ürünü denemek isterim

    YanıtlaSil
  25. bende katıldım saçlarınız çok çok güzel olmuş gerçekten bayıldımmm :) bornova74@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Bu saç rengi guzelligine güzellik katmis Busecim harika gorunuyosun☺ Bende Davines urunlerini denemeyi çok isterim şansımı denemek istiyorum😊 ig dan da katıldım.. eee ozaman bana bol şans😀 sevgiler... Çiğdem Gürsoy

    YanıtlaSil
  27. Yipranan ince telli saclarim icin kazanirsam muhtesem olur ☺

    YanıtlaSil
  28. Saçlarınız mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
  29. Ben de denemek isterim. Süper olmuş saçlar da.

    YanıtlaSil
  30. Saç bakımı varsa ben de varım, havuz, kum, güneş ve deniz saçları yıprattı ne de olsa :) didem_thd@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  31. Ay çok merak ettim harika olmuş saciniz

    YanıtlaSil
  32. saçlarınız çok güzel olmuş. yarışmaya buradan da katıldım.

    YanıtlaSil
  33. Katıldım:)
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  34. saçlarını iyi günlerde kullan ürünler için bende şansımı deneyim :)

    YanıtlaSil
  35. sacının aralarındaki ışıltıyı sevdim ben :) katılıyorum tabi ki :)

    YanıtlaSil
  36. çok beğendimm sevgiler :))

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,

    Bayıldım saçlara çoook güzel ve doğal olmuş. Anadolu yakasında Flamboyage yaptırabileceğimiz bir kuaför var mı?

    YanıtlaSil
  38. Renk bir harika olmuş ve çok güzel durmuş saçınızda. Davines ürünlerini bir hayli merak ettim sayenizde :)

    YanıtlaSil
  39. Kullu kumral da fena degildi fakat insan her zaman degisiklik ariyor ve sonucunda kendini daha mutlu hissediyor. Dore de gercekten cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  40. Merhaba,

    Saçlarınız gerçekten çok çok güzel olmuş. Çok beğendim. Maşallahhhh. Ürünler ve yöntem çok dikkat çekici incelemeye ve denemeye değer. sizden daha detaylı bilgi almak isterim.

    teşekkür ederim.
    Neslihan Karlıdağ Yeniyol

    YanıtlaSil
  41. Cok yakismis.. urunleri denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  42. kesinlikle harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  43. Sac rengin muhtesem.ne renk yapsan yakışıyor bu renk de ayrı bir güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  44. renk muhteşem olmuş bayıldım:)

    YanıtlaSil
  45. Muhteşem lütfen lütfen benim olsun 🙏🙏☺️☺️

    YanıtlaSil
  46. katıldım, saçlarınız harika olmuş :) seymacakar07@gmail.com
    ınstagram'dan da kadifegece kullanıcı ısmım ıle takıpteyım, paylaştım :)

    YanıtlaSil
  47. çok doğal çok hoş :)

    YanıtlaSil
  48. katıldım umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  49. Saçlarınız çok güzel olmuş. Bayıldım :)
    Ben de çekilişe katıldım.

    YanıtlaSil
  50. denemeyi çok istiyorum..
    sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. bayıldım..
    ben de katılıyorum

    YanıtlaSil
  52. Çok güzel olmuş saçlarınız :) Ben de şansımı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  53. Hem boyayip hem bakim yapan bi boya daha ne olsun. Sac ürünleri mi çok merak ettim .

    YanıtlaSil
  54. saçlarınız çok mükemmel olmuş..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  55. renk harika olmuş.çekilişe katılıyorum
    seher_uu@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  56. Şansımı denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  57. bende katılıyoruum :) bu arada saçlarınız tam anlamıyla harika olmuş, bayıldııım :)))

    YanıtlaSil
  58. Yaaa benim olsuuun :)
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Boyu belimde olan saçlarım için kaçırılmayacak bir fırsat :)) Tabi ki ben de katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  60. Şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  61. Katiliyorum , bayildim size ♥ lutfen lutfen benimm ol

    YanıtlaSil
  62. katılmak istiyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. bu defa şans benden yana olsun mu :) katıldııııııım gitti :)

    YanıtlaSil
  64. süper süper süper olmuşşşş :)))) şansımı deniyim dedim :))

    YanıtlaSil
  65. güzel kadın Chunlii..
    davines davines dedin merak ettirdin:D
    düzenli kullandığım ürünüm mevcut.ama fazla bakım göz çıkarmaz ,şansımı deniyeyim bakalım :)
    Kim kazanırsa kazansın mutlu olsun sonuç olarak...
    içinle dışınla bi bütün olan güzelliğin daim olsun.

    YanıtlaSil
  66. Cok ozel bir ekibe emanet etmissiniz saclarinizi ve sonuc cok guzel olmus.
    Ben de katilayim bakalim :)

    YanıtlaSil
  67. saçlarının rengi çok yakışmış;)

    YanıtlaSil
  68. Gördüğüm en doğal ışıltı! Çok güzel olmuş
    Katıldımmm

    YanıtlaSil
  69. eeyy ben de katılayruum :* :) litfen bana çıksın litfen litfeen :))

    YanıtlaSil
  70. Süper ürünler bana çıkmalı:)))) Katılıyorum.

    YanıtlaSil
  71. Ben de merak ediyorum bu markayı :)

    YanıtlaSil
  72. Katıldım şanslı olmak arzusuyla

    YanıtlaSil
  73. Saclariniz inanilmaz mukemmel olmus bayildim :) benim de istedigim sac rengi ve modeli ve saclarimin bu tarz bi bakima cok ihtiyaci var umarim bana cikar :)

    YanıtlaSil
  74. saçların bir harika olmuş. katılıyorum, icesky14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Saçlarınız gerçekten çok güzel olmuş canlı parlak ve muhteşem görünüyor bayıldım:)

    YanıtlaSil
  76. Saçların süper olmuş, bayıldım...

    YanıtlaSil
  77. Cok yakismis gule gule kullanın :)

    YanıtlaSil
  78. saç rengi süper olmuş ama, denemek için güzel bir fırsat :)

    YanıtlaSil
  79. 5 eylül dogum günüm bakalım şans getircek mi ..katiliyorum

    YanıtlaSil
  80. katıldım
    amigurumievreni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  81. Katılıyorum ..şansı mi deniyorum bakalım ne kadar ballıyım :)tekrar söylüyorum çok hoş :)

    YanıtlaSil
  82. Bende varim amaaa

    YanıtlaSil
  83. çok beğendim saçlarını.
    davines de denemek isteğim bir marka inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  84. İnşallah şans bana güler ☺️

    YanıtlaSil
  85. takipteyim ve şansımı deniyorum

    YanıtlaSil
  86. bende saçlarım dokuldugu dönem kullanmistim davines ürünlerini güzel ama pahalı idi... şampuan yanılmıyorsam 100 lira felandi ama gerçekten ise yarar ürünlerdi. tekrar kullanmak güzel olabilir... herkese bol şans... sevgiler.

    YanıtlaSil
  87. yaz sonrası yıpranan saçlarım içim denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  88. Harika bir renk size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  89. Saçlarına bayıldım ! Katıldım :)

    YanıtlaSil
  90. Merhaba
    Saçınız güzel olmuş :)
    Bende katılmak istiyorum.

    Ayşe Yersiz

    YanıtlaSil
  91. Saçlar çok güzel olmuş :) bu ürün umarım benim sacimi da guzellestirir....

    YanıtlaSil
  92. Çok güzel hem rengi hemde kesimi saçlarınız.

    YanıtlaSil
  93. Katilalik o zaman ☺️👌

    YanıtlaSil
  94. Şahane saçlar.Bende katılıyorum belkztuluk@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. katıldımm buarada saçlar harika olmuş bayıldım😍

    YanıtlaSil
  96. ışıltılar çok doğal olmuş. güle güle kullan. ben de ürünleri merak ettim. kuru saçlarıma belki ilaç olurlar :)

    YanıtlaSil
  97. çook güzel olmuş,benim de böyle saçlarım olsa keşke diye bir iç geçirtmedi değil :)

    YanıtlaSil
  98. çok güzel olmuş ben de denemek isterim bu ürünleri

    YanıtlaSil
  99. katılıyorum :) ve saçlarınız gerçekten mükemmel olmuş bayıldım ben dore rengine biraz uzagım ama bu saçınızı görünce tekrar bi düşündüm gerçekten

    YanıtlaSil
  100. saç rengi harika olmuş, bayıldım :) katılıyorum elbette ;)

    YanıtlaSil
  101. Saçlarını her zaman beğenyorum :) Gene çok güzel.

    Davines'i markası merak ettiklerim arasında yazıları takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  102. Ben de doreden küllüye dönmek istiyordum ama süper olmuş ışıltılarla... Ben de katılıyorum dolayısıyla :)

    YanıtlaSil
  103. Ben de katılıyorum :) Saçlarınız çok hoş olmuş güle güle kullanın :) csagkurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  105. katıldım saçların cok rengi cok guzel olmuş

    YanıtlaSil
  106. katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  107. Saçlarınızı çok beğendim. Ben de katılmak istedim.
    Ebru
    esarigol@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. Bu ürünleri denemek isterim ben de :)
    buraliolmayanlarlokali@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. kumral daha mı güzrldi acaba. ürünler benim için güzel bi hediye

    YanıtlaSil
  110. Yine mükemmel:) Bence saçınızın duruşu da önemli, siz bu konuda avantajlısınız ve kendi havanız da var, ne renk olursa super taşırsınız. Bu marka hakketen desirable!!! Çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
  111. Öncelikle saçların harika olmuş, güle güle kullan.

    Ek olarak da, inşallah ben kazanıırııımmmm:)

    YanıtlaSil
  112. biri benim olsun o zaman:)

    YanıtlaSil
  113. Cok guzel yaa ben de katildiimmm :)

    YanıtlaSil
  114. Katıldım 😀 senakiv@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. ben de katıldım,umarım biri de benim olur :)

    YanıtlaSil
  116. Super umarım bana vikarda benim saclarim da guzel olur

    YanıtlaSil
  117. Sabırla beklemenin sonu her zaman muhteşem oluyor :) katıldım :)

    YanıtlaSil
  118. Bende istorum sıze bayılıyorum zaten önerilerinizi hep dinliyorum inşallah bana çıksın

    YanıtlaSil
  119. sanslıolurum umarım bri benm olsa cok mutlu olurum sacın cok yakısmısss :)

    YanıtlaSil
  120. ben de katıldımm :)
    dilara__kilic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Çok güzel olmuş bayıldımmm :))) bana bol şanss =))

    YanıtlaSil
  122. Kesinlikle denemek istedigim bi ürün:) katildim:)

    YanıtlaSil
  123. saçlarım yumuşacık olsun artık :)

    YanıtlaSil
  124. Çok hoş görünüyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  125. diğerini kaçırdım bu sefer yetiştim inşallah:)

    YanıtlaSil
  126. Davines sac boyalarini nereden bulabilirim, nerelerde satiliyor?
    Saclarim boyamaktan kurudu, neme cok ihtiyaclari var :(

    YanıtlaSil
  127. Uzun bir süredir temin etmek isteyip bir türlü fırsat bulamadığım ürünlerin eskiden kızıl olan ve üzerine ombre işlemi görüp haddinden fazla yıpranmış saçlarıma çok iyi geleceğine inanıyorum umarım şansım yaver gider.
    Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  128. Saçlarına bayıldım, şansımı deniyorum:)

    YanıtlaSil
  129. Gerçekten çok güzel olmuş saçlarınız. Bayıldım! Ben de şansımı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  130. Maşallahhhh saçların çok güzel sakın saçlarının bakımından renginden ve şeklinden vazgeçme derim çok güzellerrr benımde en çok önemsediğimde saçlar ve saçlarımdır :)

    YanıtlaSil
  131. Saçlar süper olmuş! Şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  132. Bu tonlara bayılıyorum sizede çok yakışmış. Belki benim olur deneyelim, şans! :)

    YanıtlaSil
  133. Saçlarına gerçekten bayıldım harika olmuş sana da çok yakışmış. Bende denemek istiyorum :-)

    YanıtlaSil
  134. Hi saç baımı en sevdiğim konu :) hadi bakalım ben de katıldım.

    YanıtlaSil
  135. O kadar guzel olmuslarkiii bayildimm😍 ben de bu seriden faydalanmak cok isterimm😍

    YanıtlaSil
  136. Saçlarımı ilk defa boyattım. Ombre yaptırmak istemiştim fakat diplerin 4 parmak altından başlayan bir röfle oldu. Keşke bu uygulamadan yaptırsaydım çok doğal durmuş. Davines ürünlerine talibim, açıcıdan yıpranmış saçlarıma iyi gelecek.

    asporcamlk@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Sac renginizi cok beğendim size cok yakışmış 😘👏 aynı zamanda davines hediyeniz ıcın katılmak istiyorum 😍

    YanıtlaSil
  138. çok güzel iç açıçı bir renk olmuş. iyi günlerde kullan. Işıltılar da çok doğal ve sağlıklı olmuş.. intgdan da katılacağım :))

    YanıtlaSil
  139. Ben de katılmalıyım bu çekilişe, saçların benim aynam... Perihan KOBAKÇAM

    YanıtlaSil
  140. Merhaba, çok güzel olmuş sağlıklı günlerde kullanın, hediye tam ihtiyaca göre katılıp şansı
    denemek lazım
    sevgilerimle
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. Bayıldım :) ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  142. Ben de katilabilir miyim sahane saclara sahip,guzel kadin?:)

    YanıtlaSil
  143. saçlarına bayıldım!! hediyen de çok güzel, katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  144. saclar cok saglıklı gorunuyor.. boyada cok dogal olmus.. hediye ettiğiniz ürünler de şahane.. instigramı kaçırdık.. buraya yetiştik son dakka :)

    YanıtlaSil
  145. Katıldımmmm. Umarım benim olursun -.- :D

    YanıtlaSil
  146. çok dogal olmuş. katıldım ;)

    YanıtlaSil
  147. çekiliş sonlanmadı henüz değil mi? İnstagram sonlandı da:)

    YanıtlaSil
  148. Belli oldu mu cekilis sonucu?

    YanıtlaSil
  149. kim kazandı sonuç açıklanmadı blog için :( aylar öncede upwach ojeler için çekiliş yapılcak demiştiniz bişeyler bişeyler unutuyonuz heralde

    YanıtlaSil
  150. Davines Oi serisini kazanan belli olmadı mı :(
    Ya da ben kazanmadım mı yoksa:(

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara