Avon,

Avon Kataloğunda Chunlibeauty

13:30 chunlibeauty 440 Comments

Beni heyecanlandıran bir çalışma ile bugün sizlere merhaba demek istiyorum.. :) Sosyal hesaplarımdan takip edenler bilirler geçtiğimiz aylarda Avon Türkiye ile bir çalışma yapmıştık.. Bu çalışma neticesinde Avon'un 06 Mayıs Haziran Kataloğunda ben varım :) Bu güzel haberi beni bu zamana kadar takip edip hiç yalnız bırakmayan siz sevgili takipçi arkadaşlarımla da minik bir sürprizle paylaşmak istedim :*




Avon Turkiye  06 Mayıs Haziran kataloğu 32-37 sayfaları arasında ''uygulamalı videoları da olan'' güzel bir çalışma yaptık.. :) İtiraf etmek gerekirse Blogumu açarken böyle güzel işlerde adımın geçeceğini pek kestirememiştim.. :) Kendimi katalogda görmek ve tanıdığım & tanımadığım insanlardan yorum almak beni inanılmaz mutlu etti.. :) 
Katalog çekimlerinde ilk olarak kusursuz ten makyajında hangi ürünü nasıl kullanmamız gerektiği videolu bir çalışma yaptık..Uygulamanın detaylı videosunu izlemek isterseniz TIK TIK 
Ardından son zamanlarda popüler olan Ombre dudak uygulamasının uygulanışını adım adım gösterdik;
Uygulamalı anlatım videomuz için TIK TIK

 Son olarakta benim en sevdiğim makyaj ürünü olan eyeliner ile çift renkli eyeliner uygulamasını yaptık;
Uygulamalı anlatım videomuz için; TIK TIK

Tüm uygulamaların videosu Avon Turkiye Vimeo Sayfasından izleyerek öğrenebilirsiniz TIK TIK

Bu heyecanımda sizlerin de payı olduğu için kendimce minik bir sürprizle teşekkür etmek istedim..  Gönül isterdi ki her birinize ayrı ayrı hediyeler vermek ancak mümkün olamıyor tabii ki.. Bu nedenle hazırladığım bu paketleri blogumu takip eden ve yorum bırakan iki kişiye hediye etmek istiyorum;
1. Kazanan Arkadaşa;
1. Paketin detayları;
* Avon makyaj paleti
*Avon BB krem Light
* Avon Super Shock Brights Mascara
* Avon Solutions Selülit Kremi
* Avon Ultra ColorTangerine Tango ruj 
* Avon Ultra Glazewear Lipgloss
ve Avon'un yeni çıkarmış olduğu yaz kokusu Avon Aqua EDT Parfüm.. :)

2. Kazanan Arkadaşıma da;


Kazanmak için yapmanız gereken tek şey blogum hakkında istediğiniz gibi yorum bırakmak.. Çekiliş süresi çok kısa 28.05.2014 tarihinde sonlanacak.. :) Katılan ve beni destekleyen herkese sonsuz teşekkürler :*
Takip edip, beni destekleyen tüm takipçi arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler :*
______________________________________________________________________________________________________
Bıraktığınız her bir yoruma çok ama çok teşekkür ederim.. Güzel samimi yorumlarınız beni inanılmaz mutlu etti.. Çekilişi yaparken de dediğim gibi elimde olsa yorum yazan her bir arkadaşıma hediye vermek isterdim.. Buraya yorum yazan herkes bir gün blogumdan beni hatırlatacak bir hediyeye sahip olmalarını istiyorum..
Çekilişi kısa tuttum ancak açıklaması uzun sürdü farkındayım.. Gecikme için tüm katılanlardan özür diliyorum.. Kazananlar;

1 nolu paket Tokideki Ses 
 2. Nolu Paketi Kazanan; Gül Karadirek
Kazananları tebrik ediyorum ve mail adreslerini en kısa zamanda chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum!! :) 

Benzer Yazılarım

440 yorum:

  1. O palet bir harikaa dostum !! yine kaliteli bir çekiliş olmuş ben çok şaşırmıştım bu katalogda seni gorunce,diğerlerinde varmıydın bilmiyorum ama dikkatimi bu katalogda çekti ,tweetlıcektim hatta görmeyenler vardır diye fakat tam soma olaylarına denk gelmişti baktığımdada .

    kzmtkkokos@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Katalog yıldızımıza sevgiler... Vogue 'de göreceğiz seni yakındır ♥♥♥

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. blogda çok güzel bilgiler var çok beğeniyorum.
    inşallah bu guzel hediyede bana çıkar :-)

    YanıtlaSil
  4. Avonun katalogunda yer almanıza hiç şaşırmadım, işinizi hakkıyla yaptığınızın kanıtıdır buda, her attığınız resmi her yorumu sabırla sıkılmadan okuyor olmamında bana kattıkları büyük, tebrikler, sizede bu yakışır :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    sizi sevrek ilgiyle takip ediyorum.
    şansımı denemek istiyorum .

    YanıtlaSil
  6. Müthiş bir hediye, harikasiniz sizi cok beğenerek takip ediyorum her yerden.bu cekilisin sanslisi olmak ümidiyle 😊 💕 ;) ^^

    YanıtlaSil
  7. İlk gördüğümde çok heyecanlanmıştım sizi katalogta, severek takip edince :) Her şeyinin mükemmel olduğunu biliyorsunuzdur umarım :)

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler. bunu hakediyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. Avon ve siz blogdan nerelere inanilmaz basarilarin okuycun olarak. Beni gururlandirdi🎉🎊✨💪💅👑💖💄💋

    YanıtlaSil
  10. merhaba,
    makyaj teknikleri cilt bakımı ve hertelden sizinle birlikte olmak çok eğlenceli keyifli,çok teşekkürler...
    takipteytim;
    sevgilerimle..


    Zeynep Efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. nefis bi kadınsın sevgili chunli beğenerek takip ediyorum seni..belik bu sefer ciciler benim olur bi şansımı deneyeyim dedim=)

    YanıtlaSil
  12. hadi bakalım hayırlısı olsun:) sizin de bizim de şansımız açık olsun...

    YanıtlaSil
  13. İyi ki varsın seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :)
    Blog dünyasının olmazsa olmazı <3

    YanıtlaSil
  14. Zaten severek takip ediyorduk böyle ünlü bir markada görünce de çok çok mutlu oldum :) Makyajlar bir harika keşke bende yapabilsem öyle güzel :))

    YanıtlaSil
  15. Avon da seni görmek ne güzel :) Başarılarının devamını dilerim Güzellik ;) <3

    YanıtlaSil
  16. Merhabaaa :)) bu güzel haberi instagram hesabınızda görünce bende katılmak istedim :) şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. katalogda bende seni gördüm ve hemen tanıdım :) seni uzun zamandır takip ediyorum o sebpten sanki bizden biri gibi olduğun için çok sevindim başarılarının devamını dilerim... Bu arada inşallah hediyeler bana çıkarrr :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. harika şeyler seçmissin ..... başarılarının devamını dilerimmmmmm.... severek takipteyimmm

    YanıtlaSil
  19. Yaa benim olsun mu noolur?!

    YanıtlaSil
  20. Başarıların daim olsun :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba :)
    Sizi severek takip ediyorum uzun zamadır, başarınız ortada bizde çok sevindik sizi katalogda görünce :)
    Her daim böyle gülsün yüzünüz, sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. video lar harika canm inş. devamı gelir diğer katolaglarda da görürürz o yüzünü başarıların devamı gelir inş...
    takipdeyim heryerden zaten :) katılıyorum

    rmzy_dua_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba
    Avon çok şanslı ;) Çok güzel görünüyorsun cnm. Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Avon ürünleriyle bu kadar harikalar yaratamiyorum ben :) Tebrikler diyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  25. Busecim okadar basarilisin ki seni bu basarin , guzelligin ve samimiyetinle seni hep iyi yerlerde gorecegimizden adım gibi eminim bu daha bi başlangıç ♡♡ Yolun hep açık olsun.. Çiğdem Gürsoy tindem17@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Katalogda seni gördüğümde çok sevindim, başarılarının devamını dilerim. elf_ahmt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Ne yazmalı ki kelimeler yetmez senin bloğunu anlatmaya ☺️herşeye dair ne ararsan var bu blogda 👍 ayrıca hediyeler de çok güzel benim olsalar hiçde fena olmaz çünkü yakınımda hiiiç avon satıcısı yok 😔😔

    YanıtlaSil
  28. merhaba chunlibeauty :) seni ilk olarak saç rengin dikkatimi çektiğinde keşfetmiştim. Daha sonra instagram bloğun derken heryerde takipçin oldum. Bizlere olan paylaşımlarını son derece faydalı buluyorum. Sac makyaj cilt bakımı her konuda tavsiyelerinden faydalanıyorum. Profosyonel bir destek alamıyorum çoğu konuda ama senin önerilerin çok yardımcı oluyor bana. Paylaşımlar için çok teşekkür ediyor ve Başarılarının devamını diliyorum sağlık mutluluk ve güzellikle kal :)

    YanıtlaSil
  29. Blogunun(twitter ve instagram dahil ) sıkı bir takipçisi oldum ve verdiğin bilgiler sayesinde artık daha bilinçli olarak kozmetik ürünlerini kullanıyorum.Teşekkürler chunlibeauty.İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  30. Blogdan ziyade instagramda takipçinim hatta baya bayaa takipçinim bloğa gel demişsin geldim yorum bırakın demişsin bıraktım öpering 😘

    YanıtlaSil
  31. böyle güzel bir projede seni görmek cok mutlu etti beni.sen diyorum cünkü sürekli takip edip az cok hakkinda fikir sahibi oldugum birisin ve emek verdigini görüyirum.tebrikler..katalogu edinip sakliycam:)

    YanıtlaSil
  32. Tebrikler basarilarinizin devamini dilerim, bu blog işini hakkiyla yapanlardansiniz..Hediyeler konusunda da çok comertsiniz :)
    Sevgiler...
    ozgeaksu.blogspot.com
    Ozgksu@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. waaaww hediyeler süperrr tuana a ile çok uzun zamandır takip ediyorum zaten
    tuana-superisi@hotmail.com
    inş şans güler :)

    YanıtlaSil
  34. Oncelikle sizi tebrik ediyorum :) ve herkese bol sans... :)

    YanıtlaSil
  35. harika bir çalışma olmuş...
    katılıyorum

    büşra bayır
    busdunyasi@gmail.com
    BUSDUNYASI

    YanıtlaSil
  36. Ürün yorumlarını beğenerek takipteyiz inşallah devamı gelir :) kubracskn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. sen tam bir şekerliksin :))) Sana desteğim tam! :))

    YanıtlaSil
  38. valla senelerdir takip ediyorum ne diyim busecim severek takip ediyorum desem çokmu yavan olur , sevmesem takip etmem 😇

    sevgilerimle
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. tebrik ederim, tanıdık bir yüz görmek çok gurur verici. Bende şansımı denemek istiyorum. sevgiler. julyet46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. seni takip ediyorum. Postlarını ilgiyle okuyorum. Sans benden yana olsun
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Tebrik ederim sevincinizi bu sekilde takipcilerinizi düşünerek yaşadiginiz için çok şanslıyz :) güzel günler

    YanıtlaSil
  42. Basarilarinizin devamını diliyorum severek okumaya devam edeceğim :)
    Elif Nur
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Katologu daha onceden gormustum ve bayilmistim :) blogun hakkinda soyleyecek soz bulamiyorum. Sen , fotograflar , tanitimlarin hersey harika. Cok daha buyuk basarilari blogunda paylasmani diliyorum:) umarim bu guzel paketi kazanabilirim. :)
    opuyorum :)

    YanıtlaSil
  44. Hepsi çok guzel benim olmalı :)) sevday84@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. tebrik ediyorum daha nice güzel çalışmalara :)
    çekilişe katılıp şansımı denemek istedim
    zeyenepayse@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Lise yıllarımda tanıştığım ilk ve tek makyaj ürünleri markası AVON du.Ürünleri çok kaliteli , avon ürünü bugüne kadar kullanmayan kalmamıştır diye düşünüyorum.

    Sevgiler..

    Canan Zerkinli
    czerkinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. O palet çok güzel :( Şu zamana kadar hiçbir blok çekilişinde şans bana gülmedi inşallah sabrın sonu selamet olur da bu güzel hediyeler bana gelir:)
    bsrayuruk@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Güler yüzlü, sevecen, herkesin sorularini isteyerek cevaplayan ve dogru bilgiler veren tek bloggersiniz:)

    YanıtlaSil
  49. Cok güzel ve cok basarilisin gercekten.tabi bir o kadar da mutevazi.severek takip ediyorum seni.hediyeler gercekten de cok güzel. Basarilarin daim olsun.
    senay_solak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Sizi instagramdan severek takip ediyorum 😊 basarili ve guzel bir bayansiniz basarilariniz devamini dilerim 💞

    YanıtlaSil
  51. Merhaba sizi güzelliğinize hayran kalarak ınstagrama da takip etmeye başlamıştım :) sıkı bi takipçiniz olup çıktım özellikle de saçlarınıza bide muhteşem taşıdığınız rujlariniza bideee veteriner hekim adayı olarak fıstıga bayılıyoruuuum ♡ :) ay bide hediyelere de bayildiiim :D başarılarınızın devamını dilerimm içimizi açiyorsunuz sevgileeerr :) ☆


    selvidenizd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Seni de bloğunu da seviyorum..dün avon katoloğuna bakarken farkettim ben bu kızı bi yerden tanıyorum ya derken bir baktım ki sensin çok mutlu oldum senin adına..

    YanıtlaSil
  53. Öncelikle tebrik ederim sizi. Tüm videolar çok güzel olmuş fakat benim ağzım açık izlediğim video ombre dudaklar olan. İnsan yapamayınca anca öyle hayran hayran izliyor.

    YanıtlaSil
  54. Busecim çok süper bir çalışma olmuş, tüm ekibin ve senin ellerine sağlık, güzelliğine sağlık....
    Seni böyle daha bir çok güzel çalışmada görmek ve desteklemek isterim :)
    Sevgiyle kal, kocaman öpüyorum ...

    YanıtlaSil
  55. uzun süredir takipçinim Buse, gerek facebook, gerek blog, gerekse instagram da gölge gibi peşindeyim ;) BIRAKMAM!! :) öptüm gitti ;)

    YanıtlaSil
  56. Beğenerek takip ediyorum ve ben de bu güzel çekilişte şansımı denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  57. Sizi taktir ederek takip ediyorum .Bunlar inşallah benim olur :)

    YanıtlaSil
  58. Başarılarının devamını diliyorum,zevkle takip ediyorum ;)
    lucy_sinem_52@hotmail.com
    evcisinem@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Tek kelime ile mükemmel olmuş:)) mezuniyetler icin harika bir paket olacak;)

    YanıtlaSil
  60. Severek ve sıkı sıkı takipçinizim :)
    "Başarı tesadüf değildir." Bloğunuzu her yönüyle seviyorum, bazen o konudan bu konuya atlatıp bir kaç saati burada geçirdiğim doğrudur :)

    YanıtlaSil
  61. Valla ne denir ki herseyin hakkini veren bloggerlardansin uzun suredir takip ediyorum heryerdeenn :) bu hediyeler de supermis hakedenin olsun sevgiler :) filizsezik44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Uzun süredir severek takipteyim bu harika çekilişe de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  63. merhaba,
    yaklaşık 1,5 senedir takip ediyorum sizi ve sayenizde çok şey öğrendim,bilgilendim. bu işi en iyi yapanlardan birisiniz bence. Samimi, içten, doğal bir insansınız. sizi takip etmeyi, blogunuzda gezinmeyi seviyorum. :)) başarılar...

    YanıtlaSil
  64. hediyeler bahane bu blog bır sahaneee :))) basarılarının devamını diliyorum. öpücüklerrr :)
    ebru.demir.chp@gmail.com
    ebrudmr24@outlook.com

    YanıtlaSil
  65. Katalog sayfalarına çok yakışmışsın. Daha nicelerinde seni görmek üzere.. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  66. Avon kataloğunda sizi görmek güzel :) daha önce instagramda bazı makyajları paylaşmıştınız zaten ama katalogda da görmek hoş oldu bence :) Blogunuzda saç bakım ürünleri hakkındaki yazılarınızı ve saç bakım deneyimlerinizi okumayı seviyorum.

    GFC'den dnz hesabıyla takipteyim :)
    denizbulut01@gmail.com



    YanıtlaSil
  67. Buseee yeni katalogda seni görünce sevindim.
    Çünkü sen artık içimizden biri gibisin sen ne söylesen güvenilir geliyor yani satış amaçlı olmadığını biliyoruz.

    Bu arada hediyeler bana gelecek galiba doğum günü hediyesi gibiii :)) :D 28.o5. 2014 bekliyoruzzz heyecanlaa :)

    YanıtlaSil
  68. Katalogu incelerken ilk gözüme çarpan bölüm olmuştu :) Severek takip ettiğim bloggerları kataloglarda görmek güzel:)

    YanıtlaSil
  69. başarılarına diyecek söz yok merakla takip edip çok şey öğreniyorummmmmm :*

    YanıtlaSil
  70. harika bir çalışma olmuş :)
    başarılar...
    sumrustunol@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. ivit ne güzeller (:

    anjeliqq@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Kataloğu görür görmez aa chunlii dedim:) tebrikler.
    esracetinbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar, severek takip ediyorum, basarilarinizin devamini dilerim,

    k_yasemin_coskun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Yeni yeni takip etmeme rağmen çok başarılı olduğunuzu es geçemicem :) Bu çekiliş de herkesi sevindirdi,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  75. Uzun zamandır takip ediyoruz sizi, başarılarınız daim olsun...

    demirel_tuba@yahoo.com

    YanıtlaSil
  76. blogunuzu geç farkettim ama çok yararlı bilgiler öğrendim. teşekkürler. resmiye@tasdelen.net

    YanıtlaSil
  77. Seni kutluyorum canım başarılarının devamını dilerim, neşeli kal
    prisellalala@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. tebrikler dahada başarılı çalışmalar gerçekleştirmen dileğiyle sevgiler;))

    YanıtlaSil
  79. sessız sedasız takipteyim hedıyelerde ayrıca güzel
    gulerttt@gmail.com
    tuana__esmer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Avon ile bu proje tam isabet :) heyecanla yeni projelerini bekliyorum,başarılarr :)
    dilek.dil1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. ilk kez bir bloğa hemen her gün girip bakıyorum :) tebriklerr

    YanıtlaSil
  82. ufff keşke biri de bana böyle kusursuz bi makyaj yapsa :(
    çekiliş tam doğum günümde umarım şans getirir :)

    YanıtlaSil
  83. Blogunuzu 2 yıldır takip ediyorum gerçekten güzel işlere imza atıyorsunuz. Zaten katalogda sizi görünce aaa chunli bu demiştim hatta bikaç arkadaşa da önerdim insta hesabınızı :) umarım daha güzel başarılara imza atarsınız.
    nurkznkya@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Katalogu inceleme fırsatım olmamıştı. Şimdi baktım da gerçekten çok güzel bir duygu olmalı :)

    YanıtlaSil
  85. Blogunu severek takip ediyorum. Paylaşımlarını merakla bekliyorum.

    sewil4001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. büyük başarı, tebrikler

    YanıtlaSil
  87. Valla süpersin :) Bizde senin gibi olur muyuz bilemiyorum. Katalogda görünce hem şaşırdım hem sevindim Buse,başarılarının devamını dilerim.
    polisakademisi.sena@gmail.com
    nypdsena.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  88. Başarılarının devamını dilerim canım.. Çekilişe ben de katılmak isterim.herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  89. Güzel güzel tavsiyelerini merakla takip eder olduk biz de :)

    YanıtlaSil
  90. tebrikler canım, katologda harika görünüyorsun ;)

    YanıtlaSil
  91. aaa en kısa zamnda bu kataloga bakmalıyım :) Tebrikler:) monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. Harika bilgiler paylaşıyosunuz bu işi en iyi yapanlardansız severek takip ediyorum sizi ayrıca köpeğinizde çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. Bebisiminn sansinaa hadi bakalimm en cok isteyene ciksin =)

    Kucukmelegim2410@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. güzelliğin ve saçtan makyaja kadar tüm tüyolarını takip ediyorum..Avon katalogunda da göz kamaştırıyorsun..
    gizgizar@gmail.com
    GİZEM ARPACIOĞLU

    YanıtlaSil
  96. Tebrikler... Eskiden ne güzel videolar çekiyordunuz biz de hem tavsiyelerinizi dinliyor hem de güzelliğinizden mahrum kalmıyorduk :)) Umarım herşey istediğiniz gibi gerçekleşir... Başarılar:))

    YanıtlaSil
  97. Instagram paylaşımları süper!
    Tebrikler, nice başarılara!!

    crncbn@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. Vazgeçilmez bloggerim benim :)

    YanıtlaSil
  99. bana gelsinleeeeeeer :D gamzegorurr@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. Merhaba, bloğunu severek takip ediyorum. Ayrıca Chunlifıstık'a bayılıyorum. Çok güzel bi ikilisiniz maşallah

    YanıtlaSil
  101. avonda seni görmek süper bir de hediye benim olsa çok daha güzel olur:)
    elif.iagaoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Sizi severek takip ediyorum ınstagramdan blogunuzdan olsun. :) Başarılarınızın devamını diliyorum.
    sugar-girl-262@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Tebriklerrrr,insallah bana cikarrr bu guzel hediyeler:)

    YanıtlaSil
  104. Bu kadar insan arasindan onca hediyeye sahip olabilmek neredeyse imkansiz gibi bisey olsa da soylemeden edemicem; blogunu son zamanlarda farketmis olsamda bende artik sıkı bir takipcin olarak gercekten gostermis oldugun guler yuzlulugun ve tabii ki paylasimlarini begenerek takip ediyorum.. Yani demem o ki sen hep boyle guler yuzlu ol hep paylas ve bizde seni severek hep takip edelim olur mu Buse :) Sevgiler, öpücükler kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  105. Yaptığınız makyajlara ve paylaştığınız bilgilere bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  106. o benim olur mu bilmem ama palet hakket süpermiş :) ama benim paylaşmak istediğim seni takip ettiğimden beri süper şeyler öğreniyorum öncelikle küllü saç rengi için ne kadar teşekkür etsem az senden gördükten sonra alıp boyadım süper :) herşey için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  107. Örnek blogerlardan biri olarak avon da da fark yaratmışsın tebrikler. Hediyelerde kimin kısmetiyse ona gitsin :)

    YanıtlaSil
  108. Harika bir çalışma olmuş! Makyaj süpermiş! :-))))
    Bir de sorum şu ki kaşlarını nerede aldırıyorsun? Bir türlü tam içime sinen bir yer bulamıyorum.
    Bir gün de şu gara gaşlar :) için bir yazı yazsan ne güzel olur! :-))))
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  109. Merhaba,
    Hediyelerin hepsi harika! Şanslı olan kazansın ama o şanslı da ben olayım :)
    gizemkovanci@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  110. Hediyeler gercekten muthis sansimi denemek istedim.blogu zaten takip ediyordum verilen ,onerilen bilgiler/urunler hosuma gidiyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  111. Bu cok hos henuz katalogu incelemedim ama tanidik bir yuzun orda oldugunu bilmek cok heyecan verici..:)
    Sevgiler..

    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. merhaba seni beğenerek takip ediyorum,halin tavrın çok samimi.bu güzel paylaşımların için teşekkürler:)) baharpekoz@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  113. Başarılarının devamını dilerim sevgili Chunli Beauty :) Bu ayki katalogu incelememiştim, yeni duydum, tebrik ederim :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  114. Tekrar tekrar görmek dileğiyle... Sevgiler
    Tabi bana da bol şans:)
    eyldzelif@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Gercekten cok guzel bir calisma olmus. Tebrik ederim ve seni boyle heyecanlandiracak projelerin devamini dilerim. Blogunu severek takip ediyorum. Avon makyajj paletini daha once de hediye etmistin. Cok istedigim halde bana cikmamisti. Umarim bu defa sans bana guler.
    mesinkaleminden@gmail.com
    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  116. alakasız olacak ama kaş rengine bayıldım benn. zaten hep diyorduk izleyicilerin olarak bu katalogda bir gün yer alacağını canım. çok güzel olmuş herşeyiyle sevgiler :)

    simgekent@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. AVON KATALOĞUNU ALDIĞIMDA SENİ GÖRDÜĞÜMDE ARKADAŞIMMIŞSIN GİBİ HİSSETTİM:)TANIDIK BİR YÜZ GÖRMEK İYİ OLUYOR..SEVGİLER

    YanıtlaSil
  118. Merhaba;

    sayfanızı saç diplerimi evde nasıl boyamam gerektiğini nette araştırdığım gün keşfettim ve iyiki takibe almışım ig de ve burdaki paylaşımlarınız süper avon kataloğunda sizi görünce çok sevinmiştim başarılarınızın devamını dilerim hediyeler çok güzel umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  119. Bu blog sayfasını daha yeni tanıdım. Ama çok beğendim :) Katalogda yer almanıza da çok sevindim. Daha güzel projelerde de yer alırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
  120. Hadi bakalım herkeze bol şans banada çıksın tabiki :)

    YanıtlaSil
  121. Basarılarınzın ve güzel yorumlarınızın devamını diliyorum deniz güner karabaş denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. harikaaa çok güzel olmuş uygulamalar takip ediyorum zaten blogunu bende çekilişte olmak isterim..
    Başarıların daim olsun :)

    nihal kuru
    nihal_kuru80@mynet.com

    YanıtlaSil
  123. Doğallık bu blogun özü bence avon ve sende muhteşem bir ikili olmuşsunuz tebrikler inşallah bu güzel hediyeler bana çıkar

    YanıtlaSil
  124. Buse seni katalogda görünce aa ChunliBeauty dedim :) Blogunun uzun zamandır takipçisiyim onu geçtim facebook twitter instagram dört bir yandan takip ediyorum seni :))

    YanıtlaSil
  125. Avon katoloğunda tanıdık bir yüz görmek çok hoştu :) Başarılarının devamını dilerim :*

    YanıtlaSil
  126. Belli mi olur kismet:) tebrikler bu bi basari.


    eayseevran@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Harika bi calisma tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  128. katoloğuinceleme fırsatım olmamıştı instagramda gördüm senin sayende :) minik hediye demişsin ama hediyelerin ççok çok güzel.blogunu yeni tanımış olmamarağmen severek takip ediyorum ..

    YanıtlaSil
  129. Katalogta sizi görünce anneme hemen dedim ben tanıyorum bu bayanı blogunu takip ediyorum maşallah eyeliner göz makyajıda çok yakıştırdık size bu hediyelerde kaçmaz tabi :)

    osge41@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Tebrikler *-* Umarım bu tarz çalışmalarla seni bol bol görme imkanımız olur :)

    YanıtlaSil
  131. sabırsızlıkla bekliyordum. Sizi çok severek takip ettiğimi her defasında dile getiriyordum zaten. Başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  132. Çok güzel bir çalışma olmuş instagramda gördüm hemen gelmezsem olmazdı:) videolar da süper harikasınız:)

    YanıtlaSil
  133. ayyy o katolagta seni görünce bir mutlu oldum ki herkese hava attım 'arkadaşım kataloga çıkmış diye :)'
    gelmişken de katılayım :)
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. katalogda gördüğüm zaman sizi çok şaşırdım ve evet ben bu güzeli takip ediyorum demiştim! :* başarılar diliyorumm :)
    sumeyye3441@outlook.com.tr

    YanıtlaSil
  135. Hem size hem de hediyelere bayıldım...

    YanıtlaSil
  136. sizi çok severek takip ediyorumm :) umarım bu yolda umduğunuzdan hep çok çok daha başarılı bir noktaya gelirsiniz tebrikler.

    YanıtlaSil
  137. Merhabalar:)
    blogunuz ve instagram adresinizi dikkatle takip ediyorum.Eyeliner makyajınızın hastasıyım açıkçası:)
    Uzun süredir makyaj paleti satın almak istiyordum. Umarım şanslı kişi ben olurum :)
    tugcebehen@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Sizi instagramdanda severek takip ediyorum zaten avon katalogunda yer almaniz sevindirici basarilarinizin devamini diliyorum mail drsnm1307@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Seni begenerek takio ediyorum.verdigin bilgiler sayesinde daha da bakimliyim.sevgilerimle esra

    YanıtlaSil
  140. Katalogda sizi görünce herkese gösterdim bu blogger takipteyim diye :D çok güzel olmus özelliklikle kusursuz ten harikaaaa :) dilerim benimde şansım olur
    blue_girlsinem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. Her yerden takipteyim katalogta da görmüştüm başarılarınızın devamını diliyorum:)

    Çekilişlerinize katılmaktan bıkmadım bu sefer benimmmmm:) :P

    merveuzum.26@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Avon katalogunda seni görünce hem senin için hem de uygulamalar sayesinde kendim için çok sevindim.

    Umarım çok daha büyük başarılar seninle olur:)

    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Bilgilerinizi beklentisiz paylaşmanizdan çok memnunum blogunuzu çok beğenerek ilk blog açtığımdan beri takip ediyorum videoyu seyretmistim çift renk Eyeliner uygulamasini şimdi digerlerini de seyredecegim çok sevgiler
    Kanatsizbaykus@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. Tebrikler katologta sizi görünce makyajda kullandığınız ürünleri inceledim yeşil göz kaleminden sipariş verdim :) şans benimle olsun sevgiler :)

    aslolanguzellik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Merhaba, ürünler çok güzel ve canlı gözüküyor...Çok begendim...Özellikle cıft renkli olan gözmakyajı ve dudaktaki 3 ton renk geçişi mükemmel... Sizi Avon katoloğun da görmekte güzel... Ellerinize, yüreğinize sağlık... ;) Takipçinizim.
    lemanulas@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. tebrik ederimmm :)) selin-_-ea@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. Uzun süredir videolarınızı izliyordum , kendi blogum yokken de takipteydim , sanırım kısayollardan girdiğim için izlemeye almayı bile unutmuşum. Bu arada katalogda olan dudak resminden daha güzel buradaki :)

    asabibakire@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Nasıl güzel hediyeler! :) Katalogda seni görünce bir bloggerın böyle yerlere gelmesi beni çok mutlu etmişti :) UMarım daha da iyi yerlere gelirsin :) er_a_kon@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. Cok sanslisin tatlimmm :))

    YanıtlaSil
  150. OFFF süperrr bayıldım ürünlere,uzun süredir takipteyim sizi
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Merhabalar gerçekten başarılı ve güncek bir blog...Almak istediğim bir ürün varsa ,sizin gözlemlerinizi almadan almıyorum.Ayrıca makyaj adına çok şey öğrendiğimi söylemeden de geçmek haksızlık olur...Başarılarınızın devamını diliyorum.. nurcin.demir1@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. Sizi katologda görünce mutlu olmuştum :)) Hediyeler de harikaa :)
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. Instagram'dan takip ediyordum blogda daha yeniyim. Güzel paylasimlarinızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  154. Tebrik ederim mükemmel işlere imza atıyorsun :)

    kozmetikaynasi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. İnşallah bana çıkar avona aşığım katologta sizi görünce çok şaşırdım çok mutlu oldum yani :)
    Başarılı bir blogger olduğunu her yönünle ispatlıyorsun.
    cabbi_baba@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Seni katalogda görmek çok güzel :)
    betiilehayattadinda@gmail.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  157. Kesinlikle cok begendigim bir bloggersınız ve bilgi sahibi olmamizi saglayan faydali paylasimlarla dolu blogunuz var basarinizin devamini dilerim her daim...

    YanıtlaSil
  158. başarılar herkese katılıyorum :) mq-asln@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. güzelliğini kataloğ çekimiyle taçlandırmışsınız tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  160. Basarilarinin devamini diler o paleti cok isterim 😊
    silakilicunal@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. Avon katalogunda hep seni gormek isteriz :) cok tatlısın

    YanıtlaSil
  162. Hediyeler ve en cok da sen harikasiniz :)sonbaharcadisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  163. Güzelliğinle katalogda bizi büyüledin. Harikasın :))

    YanıtlaSil
  164. Ben birinci değil ikinci kazanan olmak istiyorum :)
    bakimsal.seyler@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. Cok güzel bir çalışma olmuş:)
    Hediyelerde harika!

    YanıtlaSil
  166. cok begendigim bir bloggersınız başarılar herkese katılıyorum

    YanıtlaSil
  167. blogunu çok keyifle takip ediyorum çok sevimli ve cana yakın bir tarzın var, herkese hitap edebilmen de ayrı bir güzellik. herkese bol şans diliyorum, icesky14@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  168. Katalogda görünce tanıdığım birini görmüş gibi olmuştum :)

    YanıtlaSil
  169. hediyeler bi harikaa :) blogunuzu çok beğeniyorum,başarılarınızın devamını diliyorum :)
    sevgilerr :)

    nuratestoprak@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Buse cim başarılı, samimi ve çok sempatik bir blogger olduğunu düşünüyorum, sen beni tanımasanda ben seni tanıdığım için çok memnunum :)) seni tanıdığımdan beri makyaj yapışım, saçım ve giyim kıyafet konusundaki tarzım daha da bir dengeye girdi diyebilirim.. Umarım bana çıkar :)) Sevgiler....

    YanıtlaSil
  171. Videoların da hediyelerin de harika, tebrik ederim. Bakalım bu güzellikleri kazananlar kimler olacak :)

    YanıtlaSil
  172. merhaba Avon kataloğunda sizi görünce bir tanıdığı görmüş kadar sevindimm.Blogunuzda yaptığınız göz makyajlarını hep başarılı buluyorum katalogta buna yer verilmesi tam isabet olmuş başarılılarınızın devamını dilerim:))

    YanıtlaSil
  173. Takip ettiğim ve çok beğendiğim nadir bloggerlardansın. Çünkü hem doğal hem de güzel bilgiler veriyorsun artı bir de fıstık faktörü var tabiki bayılıyorum ona :) Başarılarının devamı da gelsin Avon kataloğuna çıktın bir kaç ay sonrada bir dergide röportajını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  174. Tebrikler :)

    siscan2003@yahoo.com

    YanıtlaSil
  175. Bloğunuzun eskiden beri takipçisiyim. Birçok çekilişe katıldım ama nasip olmadı. İnşallah bu sefer kazanırım :)
    eda426@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. Tebrikler, gercekten hakediyorsunuz. İlgiyle hem blogunuzu hem de sosyal medya post larınızı takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  177. Merhaba Buse hanım sizi severek takip ediyorum :)
    Umarım şans benimle olur :)
    e-mail:bsrakyz@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. Tebrik ederimm çok mutlu oldum sizin adınıza katalogda gördüğümde :)) başarılarınız daim olsun

    YanıtlaSil
  179. Avon urunlerini begenerek kullaniyorum.Ayni zamanda katolog da sizi de gormek hos olacak.

    YanıtlaSil
  180. harika bir blog ve harika hediyeler. umarım şanslı olabilirim :)
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  181. O kadar içten söylüyorum ki umarım tüm yorumlar arasında bunu da görürsün, çok ama çok çok çok çok mutlu oldum ya, rastgele bir semtin ya da ilin dergisi değil bu bildiğin neredeyse 81 ilde kadınların elinde gezen bir dergi bu ! Seni koooocaamann tebrik ediyorum, zamanında yaptığın koşulsuz çekilişlerin, güzel yazıların, tatlı tavrın... Kendim başarmış gibi sevindim ya, çok farklı hissettim bilmiyorum :) İnşallah darısı başıma :)
    Seçme şansı verirsen 1. pakede konmak isterim yoksa 2. paket benim ihtiyaçlarım değil yani :) Kazanırsam ve seçme şansımda olmazsa razı olurum ama senin gönlünden koptuktan sonra sorun yok :))

    YanıtlaSil
  182. merhaba
    tebrik ediyorum öncelikle, bu ay kataloğu daha bir keyifle inceleidm :)
    blogunuzda gayet aktif paylaşım yapıp, onu güncel tutmanızı seviyorum.
    sevgiler
    ecefobi@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. blogunuzu yeni keşfettim, uzun yıllar takip etmek dileğiyle
    gönül madamı
    gonulmadami@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. katalogda sizi görünce çok mutlu olmuştum :)
    her zamanki gibi çok cömert hediyeler olmuş :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  185. Eyeliner konusunda yardımcı olan videolar için özellikle teşekkürler. Bu muhteşem paleti görüp kayıtsız kalmak olmazdı. Şimdiden teşekkürler :)
    hazan.cetinkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. Hemen bakıcam kataloga! harika!
    mailim xxpurepurplexx@hotmail.com

    YanıtlaSil
  187. Geçen gün karıştırırken seni görünce aa dedim, Başarıların devamını dilerim. Katalogtaki ombre uygulamayı pek beğenmemiştik bu fotğraftaki daha güzel. Aqua parfümü merak ediyorum =) Sevgiler,

    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. Merhaba
    Makyajınızı çok beğeniyorum. Görseldeki makyajda yine çok güzel olmuş.

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  189. Her zamanki gibi harika hediyeler... Bloğun inan, ürün seçimlerinde benim için çok faydalı oluyor. Ayrıca bloğuna verdiğin özeni paylaşım ve resimlerine yansıyor. Bu da bloğunu çok cazip ve kaliteli kılıyor. Kendin de çok tatlı ve samimi geliyorsun bana. Öpücükler...

    YanıtlaSil
  190. Uzun zamandır takip ediyorum bloğunu küçük kızımla beraber :) inşallah bana çıkar..

    YanıtlaSil
  191. katalogu gordum evdekı herkese ben bu kızı tanıyorum dedim:D bu sefer şans bana guler insallah

    YanıtlaSil
  192. buse seni her zaman zevkle takip ediyorum.raziyezl@gmail.com

    YanıtlaSil
  193. yine süper bir çekiliş, blogunu beğenerek takip ediyorum, çok naif bir yapın var.
    herkese bol şans...

    elysione@hotmail.com

    YanıtlaSil
  194. hediyelerin hepsi ayrı ayrı güzel ve benim normalde de almak istediğim parçalar keşke benim olsalar.sizi de tebrik ederm güzel bir anı olmuş sizin içinde :)

    YanıtlaSil
  195. tebrikler çok başarılı bir çalışma olmuş her zaman böyle güzel projelerde olursunuz

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara