Avon,

Avon'un Büyülü Dünyasından Şartsız Hediyeler! En Yakın Arkadaşa Makyaj Seti

12:34 chunlibeauty 533 Comments

Herkese merhabalaaar! OjemRujumrimelim'le beraber 2013 yılına sizlerle birlikte en güzel şekilde veda etmek istediğimiz için yaklaşık iki aydır güzel sürprizler hazırlamak için uğraşıyoruz.
...ve  Bugün itibariyle yılbaşına kadar sizlere, Avon Türkiye'den hazırladığımız hediye sepetlerini şartsız olarak hediye ediyoruz
http://www.avon.com.tr/PRSuite/yeniyil-hediye.page?inm=Y13:C14:prsuite-home-slide1:banner:event

Siz de kendinize ve sevdiklerinize hediyeler almak istiyorsanız Avon Kataloğunu Online olarak incelemenizi tavsiye ederim çünkü yeni yıl alışverişiniz için herşey düşünülmüş  harika hediyeler var. Kozmetikden, aksesuara,  cilt bakımından, bebek ürünlerine, parfümden giyime kadar herşey büyülü Avon Kataloğunda yer alıyor.


Şimdi gelelim en güzel kısma.. :) Günlerdir Instagram'dan duyurduğumuz bol hediyeli çekilişimiz bugün itibariyle başladı ! Yaklaşık 10 tane içi dolu dolu setler hazırladık. OjemRujumRimelim ve ben hergün farklı farklı setler hediye edeceğiz. Şuradan onun bloguna ışınlanıp  Eşinize/Babanıza/Sevgilinize hediye edebileceğiniz Avon Men Hediye Seti çekilişe katılabilirsiniz.
http://www.ojemrujumrimelim.com/avonun-buyulu-dunyasindan-sartsiz-hediyeler-sevgiliye-hediye-seti/

Benim bugün ki hediyem Kendimize, kardeşimize, arkadaşımıza hediye edebileceğimiz 
 'En Yakın Kız Arkadaş Makyaj Seti'

Set içerğine bakacak olursak;


36 Renk Far, 36 Renk Dudak Parlatıcı, 6 Renk Allık ve makyaj fırçalarından oluşan Büyük Makyaj Paleti;
Şahsen bu paleti çok sevdim ve ben de Makyaj masamın baş köşesine yerleştirdim.. Daha sonra ki postlarla bu palette ki renkleri detaylı gösterip makyaj uygulamasını da paylaşacağım; 
Eğer satın almak isterseniz indirimli fiyatı 89TL.. Şuradan daha detaylı bakabilirsiniz TIK TIK




 Avon Mega Effects Maskara - Blackest Black - 9ml 
Bu maskarayı bilmeyen yoktur sanırım.. Hatırlarsanız şu yazımda detaylıca bahsetmitim TIK TIK
Siz de bu maskaradan satın almak isterseniz şu an ki katalogda İndirimli olarak 16.90TL ..
http://www.avon.com.tr/PRSuite/yeniyil-hediye.page?inm=Y13:C14:prsuite-home-slide1:banner:event


Avon Big Colour Kalem Far - Gold Rush
 Avon Glimmerstick Diamonds Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi - Powerful Copper

İki harika ürün! Avon Big Colour Kalem Far Gold Rushı far olarak ya da göz pınarlarına aydınlatıcı olarak uygulayabilirsiniz.. Yumuşacık dokusu var.. Suya dayanıklı formüle edilmiş.. İçinde ışıltılara sahip.. Satın almak isterseniz Yılbaşı 14. katalogda indirimli olarak 12TL ye satılıyor..
Diamonds kalemler için söylenebilecek fazla söz yok.. Tek kelimeyle muhteşemler.. Powerfull Copper içinde mürdüm ışıltılar olan harika bir siyah.. Yılbaşı 14. katalogda indirimli olarak 11.70TL ye satılıyor..
AvonTurkiye ile hem kendimize hem sevdiklerimize birbirinden güzel hediye setlerinden biri olan 
''En Yakın Kız Arkadaşıma Makyaj Seti''
adlı paketine aranızdan 1 şanslı takipçim sahip olacak. Bu set için yapmanız gereken tek şey bu yazımın altına yeni yıl dileklerinizi yorum olarak yazmak.



Çekilişimiz 18 Aralık 2013 Çarşamba günü saat 24:00'da sona erecektir.Herkese bol şans dilerim
Mutlu Yıllar Sevdiklerinize  Avon'la Özel Hediyeler :)


Benzer Yazılarım

533 yorum:

  1. Yeni yıldan dileğim; sağlık, huzur ve noel anne chunli den gelecek bu muhteşem set ile mutluluk :))

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Yeni yil bana is hayatıma baslangic getirsinn ve bunlari orada sureyim

    YanıtlaSil
  3. Bu harika bir set.Dün benim doğum günümdü.Benim için harika bir hediye olabilir.Yeni yıl dileğim herkes için sağlık,mutluluk ve güzellikler getirmesini diliyorum.Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  4. aşkla gelsin (: aslicotala@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Yeni yil dilegim su an icin bu hediyeyi kazanmak ;)))

    YanıtlaSil
  6. yeni yılımız büyük makyaj paleti gibi,rengarenk ,ışıltılı , Avon Glimmerstick Diamonds Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi gibi zorluk olmayan, Avon Mega Effects Maskara gibi iniş cıkışlarımızı kolay atlatabıldıgımız,musmutlu tatlımı tatlı bir yıl olmasını diliyorum..nice mutlu yıllara ! :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni yilin hepimize saglik ve huzur getirmesi dilegiyle.. esraangel@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. 2014 mutluluklarin dibini yasatsin hepimize huzur tavan yapsin sagligimiz bomva gibi olsun insallah♡♡♡

    YanıtlaSil
  9. 2014 herkesin gonlune gore olsun .tabi hakkinda hayirliysa :) @catlayanoje
    (2014'e ins.bu hediye paketlerinden biriyle girerim..)

    YanıtlaSil
  10. Herkese en az bu hediyeler kadar renkli bir yıl diliyorum. Her şeyin gönlümüzce olduğu mutlu yıl bizimle olsun. İyi senelere ve bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  11. Saglikli bol kahkali huzurlu sevinclerle dolu bir yil dilerim...

    YanıtlaSil
  12. yeni yıldan iş ve para istiyoyorum,, huzur ve mutluluk ve tabiki sağlık!! herkesin gönlündeki olur insallah :) :)

    YanıtlaSil
  13. sağlıklı mutlu huzurlu bol hediyeli bir yıl dilerim :D

    YanıtlaSil
  14. Yeni yildan tek dilegim ailemin ve benim sagligim yerinde olsun, bu gunumu aramayayim yeter.

    YanıtlaSil
  15. Allahiiim bunlar nasıl hediyeleer :) hele o büyük seti çok merak ediyorummm.
    tugceenginkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. yeni yıldan bol makyaj ürünü almayı diliyorum! :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Bu yil benim icin korkularimdan uzak ve ozgur bir yil olsun istiyorum . Kuzucum hep yanimda olsun ve sagligimiz hep iyi olsun ..

    YanıtlaSil
  18. Yeni yilin herkese saglik mutluluk ask ve bool kazanc getirmesini dilerim..bu guzel sette benim olsun insallah;)) sevgiler
    ..

    YanıtlaSil
  19. 2014 ilk ayi itibari ile arabami almak istiyorum ve benim gibi butun herkesin dilekleri umutlari yerine gelir mutlu huzurlu saglikli bir yil olur insallah....

    YanıtlaSil
  20. Çoğumuz yeni yılda spora başlıycam, sevdiklerime daha çok zaman ayırıcam, ders çalışıcam gibi bir çok söz verip tutmayız. Bu sene vereceğimiz sözleri tutabilmemiz ümidiyle herkese mutlu yeni yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  21. wawww süpermiş :9 bana cıksın gercekten arakdasa vereyim yaaa :)

    YanıtlaSil
  22. yeni yılın önce herkese sağlık,barış ve huzur getirmesini diliyorum....2013 ü biraz sıkıntılı geçirmeme rağmen 2014 ü umutla ve pozitif düşüncelerle geçirmeyi temelli ediyorum...kalbi iyi olan herkese nice musmutlu yıllar,dilek ve isteklerimize kavuşabileceğimiz bir yıl olsun....far paleti harika görünüyor,bu sefer bana çıkar mı acaba?

    YanıtlaSil
  23. Sağlıklı huzurlu aşklı bol seyahatli ve bol tatilli bir yıl diliyorum

    YanıtlaSil
  24. Yeni yıldan dileğim her şeyin yolunda gitmesi, güzel güzel mutluluklar, bol sağlık, bol neşe , aşk ve yeteri kadar para.
    Yeni işimde de mutluluk elbette :)

    email:merveuzum.26@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Yeni yildan tek istedigim bu seti gordukten sonr benim olmasi :-)

    YanıtlaSil
  26. 2014 herkese mutluluk, sağlık ve başarı getirsin :)

    YanıtlaSil
  27. 2014 den huzur saglik ve mutluluk hepimuz ucin diliyorum

    Sevgilerimle
    Yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Yeni yıl dileğim neşe, mutluluk, sağlık şu an çok ihtiyacım olan şeyler yeniyılda benimle olsunlar lütfen :(

    YanıtlaSil
  29. Yeni yılda tüm hediyeler benim olsun

    YanıtlaSil
  30. Yeni yil hepimiz icin saglik mutluluk ve bol askli bi yil olsun ♥

    YanıtlaSil
  31. merhaba..2014 dileğim bebeğimle güzel bir yıl geçirmek..henüz 8 aylık..sağlık diliyorum eşim ve kızımla..huzurda gelir zaten....herkese şimdiden mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  32. Yeni yildan dilegim. Saglikli.bir bebisimiz olmasi:) sevgiler insallah bana ugur getirirsiniz

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel bir hediye teşekkürler..

    YanıtlaSil
  34. güzel hediyelerle güzel bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
  35. Bayıldım bu palete :)) içinde yok yok maşallah! Keşke bana çıksa

    YanıtlaSil
  36. Insallah tum guzellikler bizimle olur :)

    YanıtlaSil
  37. 2014'te sevdiklerimiz aramızdan ayrılmasın... İyi seneler...

    YanıtlaSil
  38. Sağlık, para, aşk, huzur ve mutluluk gelsin yeni yılla birlikte.... 2014 herkesin isteklerini gerçekleştirdiği bir yıl olsun :) Bir de bu hediyeyi artık ben kazanayım yaaa :)

    YanıtlaSil
  39. Yeni yılda artik guzel bir iş istiyorum:)
    Hediyeler şahane!

    YanıtlaSil
  40. 2014 bana emeklerimin karşılığını almamı ve hedeflerimi gerçekleştirebileceğim bir yıl olsun. Yepyeni başlangıçlar, sağlık, mutluluk ve istediğim işi yapabilecek olduğum yıl olsun :)

    YanıtlaSil
  41. Yeni yıl yeni başlangıçlar yeni doğan umutlar demek..Herkes neye ihtiyacı varsa ona kavuşsun,yeni yıllarını da sevdikleri ile beraber geçirsinler inşallah :)
    Mutlu yıllar kızlarrrr :)

    makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  42. herkese çok mutlu ve şans dolu bir yıl diliyorum :)
    2013'ten daha güzel bir yıl olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  43. Merhaba
    Yeni yıla bu güzelliklerle girmek harika olurdu :) umutların hiç solmadığı mutlu bir yıl diliyorum herkese.
    Bloğu takibe alamıyorum GFC de sorun var sanırım, hiçbir blogda görünmüyor. sevgiler :)
    zeynomodalisa@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Harika görünüyor. Yeni bir yılda her gün farklı olmak lazım :)

    YanıtlaSil
  45. Sağlık, mutluluk, huzur, bol paranın yanında daha daha çok daha fit olmak :D:D:D
    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  46. bolbol kozmetikli şeker bir yıl diliyorum hepimiz için:) makyaj çeyiz setime süper renk katacak avon ürünleri için totem yaptım ve inanıyorum:)

    YanıtlaSil
  47. merhaba :) en azından bu sene bari şansın sağlığın bereketin benden yana olmasını diliyorum :)
    şimdiden herkese mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  48. Yeni yılda önce sağlık sonra huzur ve annem için bir ev diliyorum vee kendim için de bu seti diliyorum biliyorum şanslı değilim ama nasip kısmet işte öpüyorum seni iyi yürekli anne...♥
    nesebaykal87@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Aaa inanmıyorum süper bi paket bu.. Bunu gördükten sonra bu paket öncelikli dileklerim arasına alındı :) Şu anki dileğim bu paketin benim olması :) 2013 gibi depresif bi yıldan çıktıktan sonra 2014'ten beklentilerim de yeni bir aşk, çok çok para, bol bol mutluluk, sağlık, şans ve huzur :)

    YanıtlaSil
  50. Yeni yil tum Dunya'ya baris , herkese saglik, mutluluk, huzur getirsin. Bu hediyelerde benim olsun :)

    YanıtlaSil
  51. bu hediye ile yeni yıla bomba gibi girmek istiyorum ki :)

    YanıtlaSil
  52. Merhaba, harika yeniyıl hediyeleri hazırlamışsınız bakalım şanslı kişi kim olacak
    benim yeni yıldan dileğim, başta sağlık olmak üzere, mutluluk ve iş hayatında kariyer...
    Dilerim herkesin umduğunu bulabileceği mutlu bir yıl geçiririz hep beraber:)))
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Merhabalar,

    Herkesin dilekleri gerçekleşir ve güzel bir yeniyıl geçirirler umarım :)
    Bu seneden isteğim akademik olarak büyüüük başarılar getirsin bana:)

    Mutlu seneler,
    cadininikizi.blogspot.com
    ilkeenn@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  54. Yeni yılın Avon makyajlarıyla geçmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  55. Yeni yil herkese saglik mutluluk ve huzur getirsin ;)

    YanıtlaSil
  56. En guzel ask bu sene seninle, bizimle olsuuuun. Saglik ve huzuru da unutmamak gerek :) :*

    YanıtlaSil
  57. bu sete bayılmıştım hele o kadar glossu bi arada görünce :) 2014 de yeni güzel hayırlı insanlarla tanışmak istiyorum en büyük isteğim :) herkese sağlık başarı ve mutluluk diliyorum güzel bir yıl olsun hepimiz için chunli başarıların devmını diliyorumm

    YanıtlaSil
  58. 2014 herkese şanş, mutluluk, güzellik, ve aşk getirsin... benim sevgili en yakin arkadasima, canimdan öte arkadasima, söyledigi her sozun yaptigi her isin altina hic dusunmeden imzami atarim diyebilecek kadar cok guvendigim dostuma bu hediye setini getirsin 2014:) noel baba olsa ondan isterdik bu harika setii..yeni yılınız kutlu, mutlu olsunn..2014 yeni bi baslangic olsun. Güçlü olun, boyun egmeyin, kadina siddete sonuna kadar karsı cikin hem cinslerim. Kendinize cok dikkat edin. Sizden daha onemli bir sey yokk. Sevgiler saygilar:)

    YanıtlaSil
  59. mutlu yıllar şekerim... bu güzel hediyeler için şansımı denemek isterim:)) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  60. inşallah yeni yılda bu makyaj seti kadar güzel şeyler gelir başımıza..

    YanıtlaSil
  61. küçük şeylerin kafaya takılmadığı, büyük hayallerin gerçekleştiği, şans dolu bir yıl diliyorum kendime! bir de bu harika seti.. :)

    YanıtlaSil
  62. 2014 umarım herkes adına güzel geçen bir yıl olur ve yine umarım bu seti ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  63. Yeniyılın tüm dünyaya barış getirmesini diliyorum, öyle ki hiç bir coğrafyada savaş nedeniyle çocuklar ölmesin, annesiz babasız kalmasın.. Daha sonra da herkese sağlık getirsin, bana da başarı ve mutluluk getirsin inş..:)

    YanıtlaSil
  64. Saglik mutluluk ask huzur dilerim hepimize kendicigimede bu seti dilesem ayip mi olur ki :)))

    YanıtlaSil
  65. Huzur dolu bir yıl diliyorum herkese. Huzur varsa insanın içinde sağlık, mutluluk, başarı ve para da zaten sizinle olacaktır. Herkese iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  66. Çevremdeki insanların ve ailemin ağzının tadı hiç bozulmasın 2014te kat kat kat artsın ve bu set benim elimde yer alsın :D

    YanıtlaSil
  67. yeni yılda işimi değiştirebilmeyi istiyorum, çok şey mi istiyorum acaba :( adet yerini bulsun tabi, önce sağlığımız huzurumuz bozulmasın :p

    YanıtlaSil
  68. Yeni yıl hepimize sağlık,mutluluk,huzur getirsin.Bol bol kazanç kahkaha ve bana güzel bir bebiş getirsin inş.Tabi birde bu palet benim olursa çıldırırım.

    YanıtlaSil
  69. Mutlu sağlıklı yıllarımızz olsunnn

    YanıtlaSil
  70. Arkadaşlarımın olmasın kimsenın olmasın bu harika set benim olmalıı gerçekten ba-yıl-dımmmm.. bu tür çekilişlerde falan hiç şansım yoktur belki bunda tam tersi olur ;) herkesee mutlu huzurlu sağlıklı yıllarr 2014 yılını gönlünüzce yaşamanız dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  71. Öncelikle; yeni yılda herkesin, tüm dileklerinin gerçek olmasını, ve herkese şans getirmesini diliyorum. Benim bu yıldan dilediklerim ise başarı, sağlık ve eğitim :)

    YanıtlaSil
  72. 12 aralık dogum gunumdüü yenı yıl ve dogum gunu hedıyem bu olsa musmutluu oluruummm :)) mutlu yıllarrrr :))

    YanıtlaSil
  73. Almayı çok istediğim bir paket...Herkes bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  74. Yeni yıl herkese aşk, mutluluk ve şans getırsın:) Umarım bana da makyaj setini getirsin:)

    YanıtlaSil
  75. Yeni yılda bolca huzur saglık ve iş diliyorum 2013 te hiç biri yoktu ne yazıkki..

    YanıtlaSil
  76. Herkese mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl dilerim kendim icin ise üniversiteyi kazanmak istiyorumm :)
    Nzmye-ky@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. Yeni yılda artık yükseklisans tezim bitsin de, bu makyaj paletini kullanıp makyajımı yapıp tez savunmamı vereyim jüri karşısında :)

    YanıtlaSil
  78. Yeni yılda...
    Sağlık,huzur,barış,sevgi,sabır,hoşgörü,yardımlaşma,iyi niyet,başarı ve dostlarımız bizi hiç yalnız bırakmasın inşallahhhh :-)
    HERKESE İYİ YILLAR :-)
    ''En Yakın Kız Arkadaşıma Makyaj Seti'' Umarım bana çıkar, herkese bol şanssss........

    YanıtlaSil
  79. 2014 yili umarim sevdigimiz herkesin yanimizda oldugu,yeni yila girerken diledigimiz her seyin gercek oldugu,musmutlu bir yil olur umariiim :** dilansukhrmn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Oyy hepsi birbirinden harikakiii insallah benim olur emine_butterfly@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. aşk dolu heyecanlı keyifli bir yıl olsun herkese..

    YanıtlaSil
  82. Yeni yıl herkese ama herkese sağlık, mutluluk, huzur ve para getirsin. Vatanımıza milletimize hayırlı uğurlu bir yıl olsun inşallah. bütün güzel şeyler bizi bulsun...

    YanıtlaSil
  83. yeni yılda ki dileğim önce sağlık, huzur, mutluluk nasılsa gerisi gelir mutlaka. tabi ki birde chunli'nin bu hediyesinin bana çıkması çok istiyorum bunu çook hemde :)))))))

    YanıtlaSil
  84. ÇOK GÜZEL BUNLAR, BENİM OLABİLİRLER Mİ? :)
    ayseguluntavsiyesiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. 2013 en once huzur mutluluk ve durust insanlari karsima cikarmasini en onemlisi saglik temenni ediyorum hediye paketine bayildim guzel bi yeniyil hediyesii

    YanıtlaSil
  86. Fazla büyük hediyelerde gözüm yok sadece avon mega efekt maskarayı kazansam yeter bir ben deneyemedim umarım şans bu sefer bana güler herkese bol şanslar yeni yıl herkese bol şans mutluluk ve bir kucak dolusu hediye getirsin görüşmek üzere :)))

    YanıtlaSil
  87. Musmutlu bir yıl dilerimmm

    YanıtlaSil
  88. Yeni yılda sağlık diliyorum. İş diliyorum, aşk diliyorum... Eğlence diliyorum... vee bu yıl şansımın dönmesini istiyorum :)

    YanıtlaSil
  89. Yeni yilin daha az hayal kirikligi daha cok cikolata getirmesi dilegiyle... musmutlu yillar ^^

    YanıtlaSil
  90. Bu mükemmel seti ilk gördüğüm anda benim olmalı demiştim inşallah benm olur ♥♥♥

    YanıtlaSil
  91. Yeni yıla avonla girelimm :) sods_08@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Çekilişin 18 aralık'ta yani doğum günümde bitiyor olmasına bayıldım zaten hediyede güzel bi şansımı deneyeyim bakalım:)

    2013 benim için çok kötü geçti zor bir seneydi hayatımda çok önemli olan iki insanı kaybettiğim bir yıldı umarım 2014 sağlıkla ve en önemlisi sevdiğim insanların canının yanmadığı, mutlu bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  93. Yeni yıl hepimize önce,Bize unutturulmaya çalışılan BARIŞ...HAK.. ve Adalet getirsin.Kadınların üzerindeki yük biraz kalkıp keyif getirsin.Veee booool kazanç getirsin. Ki....biz gönlümüzce alışveriş yapabilelim:)))

    YanıtlaSil
  94. Merhabalar;
    2013 yılı çok uğursuz geldi bana. Çevremde çok genç ölümler oldu :( 3 yaşındaki oğlum kolunu kırdı :( eşim kaza geçirdi :( bir an önce bitsin bu yıl diye diye geçti zaman. O nedenle Sağlık diliyorum yürekten. Sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil
  95. Yeni yil makyajimi yaparken bu setin cok yardimci olacagini dusunuyorum sadece bana degil en yakin arkadasimada cok yardimci olacak!:)saglikli huzurlu ve en onemlisi guzelllik dolu bir yil diliyorum...

    YanıtlaSil
  96. Yeni yilda insanların içindeki sevginin ve sayginin artmasini diliyorum.Yeni yıl mutlulukla sevinçle gelsin.Herkese mutlu yillar.

    YanıtlaSil
  97. Yeni yila böyle süper hediyelerle girersem bütün yıl güzel geçer bence :) Herkesin yeni yilini kutluyorum.. vee cook istiyorum bu paleti inşallah benim olurr ♥
    ozgksu@gmail.com
    Killjoy110@windowslive.com

    YanıtlaSil
  98. Herkesr saglik,mutluluk,huzur diliyorum...

    YanıtlaSil
  99. 2014 kızım eşim ve beni hiç ayırmasın mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl olsun

    tucem_ilter@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. yeni yılın açılışını bu hediyelerle yapabilirim mesela ;) sevgilerr

    YanıtlaSil
  101. Yeni yil dilegim bu setin benim olmasi :)

    YanıtlaSil
  102. 2014 askla sevgıyle huzurla bol kozzmetıkle gecırmek dılegıyle
    ceylangencer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Yeniyıl herkese mutluluk huzur aşk bana da bebiş getirir umarım :Ç))) mavisiyah1313@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah diyerekten bu muhteşem ve bonkör hediyeye talip oluyorum. :))

    YanıtlaSil
  105. Yeni yıldan dileğim , bu setin benim doğum günü hediyem olması :) Çünkü yılbaşı benim doğum günüm :)

    YanıtlaSil
  106. Herkesin ol bol parasi oldugu bol bol asik oldugu bir yil dilerim.

    YanıtlaSil
  107. Herkese musmutlu guzel bir yil diliyorumm :)

    YanıtlaSil
  108. sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum herkese...

    YanıtlaSil
  109. yeni yılda; daha çok ürün ve daha çok indirim diliyorum :)

    YanıtlaSil
  110. Tum dunyada Rengarenk bir yeni yil olsun :)

    YanıtlaSil
  111. 2014 de inş en iyi üniversitelerden birinde iyi bir bölüme yerleşmiş olurum. Ayrıca sağlık huzur mutluluk birde bu güzell hediyeler neden olmasın :) Bu arada instagramda takipçinizim adım fnt_turkmen sevgilerrr :)

    YanıtlaSil
  112. Insanlar sadece yeni yili donum noktasi almamali bence insan istedigi zaman kendisi ve baskalari icin donum noktasi yaratabilir buyuk adimlar kucuk adimlar atabilir yeter ki isteyelimmmm yeni yila merhaba diyelim ve guzel kararlar alacagimiz guzel seylerle karsilasacagimiz bir yil diliyorum...

    YanıtlaSil
  113. Yeni yilda kimse kimseyle kusmesin.Allah ac ve disarda olanlara yardim etsin ve onlar sicacik yuvalarina kavussun. Hasta olanlar sifa bulsun..Isteyen herkesin dilekleri kabul olsun :)))))

    YanıtlaSil
  114. Herkese, uğrunda ölümü göze aldığı dostluklar, arkadaşlıklar, yüzünü kızartan ömürlük sevdalar, aşklar, kavgalar diliyorum yeni yılda. Dahası arkadaşımızın mutluluğunu paylaşabildiğimiz ki acısını da yüreğimizde duyabildiğimiz ve en önemlisi saygı ve hoşgörüyü birbirimizden eksik etmediğimiz koca bir yıl diliyorum. Özlem duyduğumuz her şeyin bugün ve yarın da hayatta yerini bulduğu yıllara. Umutla...

    YanıtlaSil
  115. Bu yıl herkes için mutluluk huzur sağlık ve sevgi diliyorum.. kendime de bu paleti :D

    YanıtlaSil
  116. Gelsin hayat istediği gibi;) Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  117. Yeni yıl bu makyaj setiyle harika geçebilir tabi benim olursa:) Herkesin yeni yılı şimdiden kutlu olsun.
    dilek_guler3438@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Yeni yildan booll bol huzur ve mutluluk diliyorum, eh biraz para da olsa hic fena olmaz hani :) tum dileklerinizin gerceklestigi mutlu gunler herkese

    YanıtlaSil
  119. Mutsuz geçen bir 2013 ardından bütün mutsuzluk ve üzüntülerimin 2013 yılında kalıp daha aydınlık huzur ve mutluluk dolu bir 2014 yılı geçirmek istiyorum...
    bernusum-35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. yeni yıl dileğim umut hem benimle olsun,huzur,sağlık,başarı,aşk hiç gitmesin

    YanıtlaSil
  121. yeni yılda sadece huzur istiyorum,kocamla ve sevdiklerimle :) dipnot,gelin makyajımı da bu paletle yaptırmak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  122. 2013 benim için çok güzeldi inşallah 2014 de bu yıl gibi herkes için güzel geçer :)

    YanıtlaSil
  123. Herkese mutlu yıllar :)) burcugul.oztas@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  124. herkese yeni yilda bol kahkaha bol kazanc diliyorum:) sansli olan kazansin :))

    YanıtlaSil
  125. Yeni yılın öncelikle 1 yıllık işsizliğime son vermesini diliyorum :) Kilolarımın biraz daha azalması da fena olmaz :) Yeni yılda sağlık ve mutluluğun hiç birimizin peşini bırakmaması dileğiyle hepimize bol şanslarrr :))

    YanıtlaSil
  126. Yeni yil saglikli,huzurlu,mutlu bir yil olsun inşallah ve tabiki bol makyajli,güzel @avon ürünleriyle :)

    YanıtlaSil
  127. Yeni yıl bir önceki yılı hatırlatmayacak kadar güzel geçsin :)

    ezgi.elif.guler@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Yeni yıl herkese sağlık mutluluk huzur ve bol şans getirsin...:))))

    YanıtlaSil
  129. yeni yıl bana bol makyaj ürünleri ve cilt temizleme ürünlerini getirmesini diliyorum ve herkese diliyorum :) bu avon setide istiyorum tabikide :)
    tugcee_aly_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. yeni yıl dilerim ki bütün herkesin gönlünden gecen bütün dilekler gerçekleşsin ben ise kendim için biraz huzur ve sevgi diliyorum mery christmas ....

    YanıtlaSil
  131. Cook guzelleerrr.insallah bu yiill hersey yolunda giderr.cook cook mutlu oluruzz.

    YanıtlaSil
  132. mutlu yıllar herkeseeee:))
    gull-d@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. gönlü bol bloggerların başında geliyorsun vallahi buse abla :) yeni yıl sana eşine ve ailene huzur neşe sağlık ve bereket getirsin geçen senelerde canını sıkan seni üzen ne varsa geride kalması dileğiyle :) teşekkürler çekiliş için hadi bismillah :))

    YanıtlaSil
  134. Muafiyet sınavımı geçmek istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  135. gün olur devran döner bende kaparım chunlı den bı hedıye :)belkı o gün bu gündür

    YanıtlaSil
  136. yeni yil baris ,saglik , huzur ve mutluluk getirrsin hepimizin yuzu gulsunn insallah:))

    YanıtlaSil
  137. En buyuk dilegim bu yil okulumdan mezun olabilmek, yillardir verdigim emekleri karsiligini almak istiyorum artik:)

    YanıtlaSil
  138. yeni yıldan dileğim sağlık, huzur, para vee bu hediye setini kazanmak çünkü çok beğendim.

    YanıtlaSil
  139. Yeni yilin tum insanlara dilediklerini getirmesini diliyorum..

    YanıtlaSil
  140. Yeni yilda sans, huzur, saglik, para, ask ve guzellik hepimizle olsun. 2014 hepimize guzellikler getirsinn :)

    YanıtlaSil
  141. Öncelikle esim ve ailemle mutlu sağlıklı bir yil diliyorum.daha sonra da bir is diliyorum.

    YanıtlaSil
  142. Huzur, Sağlık ve Mutluluk... Hiç eksik olmasın yeni yılda... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  143. Yeni yıl hepimize sağlık mutluluk ve huzur getirsin. Neşemiz ve makyajımiz bol olsun :):)

    YanıtlaSil
  144. Yeni yıldan en büyük beklentim iyi bir iş :)

    YanıtlaSil
  145. hediye seti harika:))
    yeni yıldan dileğim sevdiğimle daha çok vakit geçirmek ve iyi bir işe girmek:))
    ve herkese mutlu bir yıl diliyorum...

    YanıtlaSil
  146. Ablamı benden alan 2013 bitsin de nasıl biterse bitsin :/
    Ayrıca en yakın kız arkadaşım, üzgünüm bu paleti sana veremeyeceğim :)

    anilardansecilmis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. yeni yıldan dileğim;
    emeklerimin karşılığını alabilmek, geçmişime güzel anılar bırakabilmek, şu an stajyer olduğum gazete de işe girebilmek, üniversite kazanabilmek.
    mesela siz bu paleti bana hediye ederek bana çok çok güzel bir anı bırakabilirsiniz:))
    elfarslan@hotmail.com
    Her türlü sosyal mecra da; SarisinlarBok

    YanıtlaSil
  148. Yeni yil kutlu mutlu huzurlu ve en onemlisi saglik doluu olsun insqllahhhh

    YanıtlaSil
  149. merhaba...yeniyılda herkese sağlık diliyorum :)

    YanıtlaSil
  150. Kızımla eşimle sağlıklı huzurlu bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
  151. Yeni yıldan dileğim sağlık,mutluluk ve sevdiklerimin yanımda olması...

    YanıtlaSil
  152. Yeni yılın herkese sağlık ve huzur getirmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  153. Yeni yıl mutlu, huzurlu ama en önemlisi sağlıklı geçer inş :)

    YanıtlaSil
  154. gönülden istenen tüm güzelliklerin yaşanacağı, yüzlerin hep güleceği, sevgi dolu bir yıl, birçok yıl olsun, herkes mutlu ve huzurlu olsun...

    YanıtlaSil
  155. Herkese yepyeni,ışıltılı,geçmiş yıllardan çok daha güzel bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  156. Yeni yildan dilegim sevdigim insanlar hep yanimda olsun bu guzel set de benim olsun 😋

    YanıtlaSil
  157. umarim bu sefer sans benden yana olur.bu hediye bir harika :)

    YanıtlaSil
  158. Yeni yıl yeni bir bebiş veriyor bize bundan buyuk bir mutluluk olamaz. Ekrem'im ocak ayında doğacak bende onun şansına annesine iyi bir lohusa hediyesi olması açısından istiyorum. 9 aylık bakımsız günlerimi bu güzel palet ile sonlandırıp harika makyajlar yapmak istiyorum. sevgiler. a
    arch.fikriye@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. Yeni yılın herkese güzellikler getirmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil
  160. bu sene çok uğursuzdu benim için :(
    yeni yıldan dileğim sağlıklı ve şanslı günler :)
    ayrıca çekiliş için de bütün arkadaşlara ve bana bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  161. Yeni yıla bu güzellikle başlamak süper olur diye düşünüyorum :) 2014 sağlık mutluluk ve sevgi dolu olsun herkes için ee tabi benim için de :) Çok güzel bir hediye olmuş teşekkür ediyorum kendi adıma umarım kazanan ben olurum :)
    azmkrc89@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. amanallahım bu ne güzel hediyeler böyle. sanırım bende vermem bu paleti en yakın arkadaşıma bileee :))) yeni yılın 2013 ten daha iyi geçmesini 2014 ün herkeslere güzellikler ve sağlık getirmesini bu hediyeyi de bana getirmesini diliyorum.

    sevinc.cetin@gmail.com
    sevinç çetinkaya

    YanıtlaSil
  163. Yeni yıldan dileğim pek şanssız gecen bu yılın ardından üzerimdeki kara bulutların kalkıp benimle birlikte başta sevdiklerime ve herkese mutluluk getirmesi :)

    YanıtlaSil
  164. Yeni yılın mutluluk ve huzur getirmesini dilerim.

    Mailim: kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. mükemmel bir paket bayılmamak elde degil eger sanş benden yana gülerse kaynvalideme hediye edicem :)
    bu yılda bütün sevenler kavuşsun, üzülenler umutlu olsun, nurtopu gibi bebişler dogsun kısacası herkez mutlu olsun hoşçakalınnn ..

    YanıtlaSil
  166. yeni yıldan dileğim bol şans şansım olduğu sürece herşeyim olur ve ben musmutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  167. Yeni yilidan yeni dileğim tabi ki bu hediye olabilir :) qzdhastaoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  168. Kalbimizden geçen tüm güzellikler gerçek olsu... Sağlık, aşk, para hepsi bizimle olsun

    YanıtlaSil
  169. bu sefe benim olsun artık lütfeeeen :)

    YanıtlaSil
  170. harika hediyeler gerçekten bloğunun uzun yıllar böyle başarıyla gitmesi dileğiyle :)
    gulay_galatasaray91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. Yeni yildan saglik,huzur,mutluluk ve basari diliyorum :) dunyada ve ulkemde baris diliyorum. cnn__demirtas@windowslive.com

    YanıtlaSil
  172. Yeni yıl herkese önce sağlık mutluluk ve huzur getirsin.Sonra da bana iyi bir iş getirsin :) Herkese mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  173. Bu kocaman palet kankime, digerlerinide zaten o bana hediye eder.
    Klasik olacak ama saglik diliyorum ben. Saglik olunca gersi kendiliginden geliyo zaten.
    Herkese musmutlu ve bol takipli bir yil diliyorum.

    YanıtlaSil
  174. Oncelikle merhaba,hediyeleriniz için size minnettarım bizi düşünüp böyle bir sürpriz hazırlamışsınız.ü
    Umarım sizden bir hediye kazanırım:)) Şimdiden size mutlu yıllar diliyorum.
    Bigün sizden hediye kazanacağıma inanıyorum.Kendinize iyi bakın:)





    E mail: cemileisik2@hotmail.com
    İnstagram ve twitterdan bayandudak33 olarak sizi takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  175. Yeni yildan hepimize sağlık, huzur,ask ve para,güzellik getirmesi dileğiyle bol şans :))

    YanıtlaSil
  176. istediğim herşey olsun istiyorum yeni yılda bu hediyeler dahil :)
    hulya_16_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. Savaşın olmadığı çocukların ve annelerin ağlamadığı ( hiç kimse ağlamasın ) huzurlu mutlu bir yıl gelsin bizlere ( sevimyucel@mynet.com )

    YanıtlaSil
  178. Yeni yıldan daha sakin bir ülke diliyorum. Ama sessizliği, sakinliği baskılardan diktelerden değil huzurdan gelsin:-) Hep birlikte mutlu, huzurlu bir yıl geçirelim. Çok sevgiler^^

    YanıtlaSil
  179. buse bu sefer bana çıksın :))

    YanıtlaSil
  180. Herkes için sağlıklı, huzurlu ve bol mutluluklu bir yıl olması dileğiyle. :)
    MUTLU YILLAR!

    YanıtlaSil
  181. Yeni yılda dileğim bebegimi saglikla ve hayırlısıyla kucağıma almak.

    Makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  182. Sağlık mutluluk huzur ve bol kazançlı bir iş :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  183. Bol makyajlı, güzellik dolu yeni musmutlu yıllar herkese... Şu kalemlerden olsa da bi Bihter Ziyagilin dumanlı göz makyajından yapsak :)))

    YanıtlaSil
  184. 2014 ten dileğim; en önce sağlık, huzur vee noel hediyesi olarak chunli den gelecek bu muhteşem set :))

    esra nalbant
    esranalbant87@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. sevdiklerimle birlikde sağlık mutluluk huzur dolu bir yıl diliyorum

    mehpare01@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. saglik huzur mutluluk dolu bir yeni yil olsun...

    YanıtlaSil
  187. Yeni yıl için herkese sağlık,huzur,muhabbet ve bereket diliyorum.Kendim için isteğim de şans :))

    YanıtlaSil
  188. Yeni yılın hepimize sağlık, mutluluk, huzur, başarı ve şans getirmesini dilerim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  189. Yeni yıl demek kızımın yeni yaşı demek,kızımın şansı için yeni yıldan bu güzel paleti diliyorum :)

    YanıtlaSil
  190. umarım yeni yılda hepimiz istediklerimizi gerçekleştiririz,mutlu bir yıl geçiririz :))

    YanıtlaSil
  191. Yeni yıldan sağlık, huzur ve aşk istiyorum:)
    e-mail: misaL_91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  192. Yeni yıl dileğim bu set benim olur umarım (:

    YanıtlaSil
  193. Yeni yıl herkese once sağlık sonra da huzur ve mutluluk getirsin □
    Instagram hesabı mselintasdemir

    YanıtlaSil
  194. Yeni yilda saglik mutluluk is ve sevdiklerimle bir omur diliyorum. Ve bu muthis hediyeyi :)

    YanıtlaSil
  195. 2014 sadece sevdiklerimle mutlu huzurlu saglıklı olmak istiyorum..

    YanıtlaSil
  196. Sağlık ve huzur diliyorum herkese...
    eeylulv@hotmail.com
    Ebru Sezer

    YanıtlaSil
  197. Merhabalar,yenii yılıın beni sağlığıma kavuşturmasını ve bu hediyeninn benim olmasını istiyorum.
    Herkese boll şanslar :))
    candanhilal@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara