Avon,

Avon Instinct Kadın ve Erkek Parfümü İnceleme Kazanan

14:14 chunlibeauty 204 Comments

Herkese merhabaa! Bugün  ''Megan Fox' un; “İçgüdüleri uyandırmak bizden, baş döndürmek sizden”'' sloganıyla reklamlarının döndüğü Avon' un yeni parfümü Instinct hakkında ki fikirlerimi paylaşacağım. Ayrıca yazımın sonunda Avon İnstinct ve Avon Mega effect Maskaradan oluşan bir paket hazırlayıp şartsız bir çekiliş düzenledim.. 



 Genelde koku konusunda sabit kalmayı tercih etsem de arada bir farklı kokuları denemeyi seviyorum.. 
Avon Instinct, odunsu notalarının yanında, hafif çiçeksi ve meyveli bir koku. Temiz saf kokuları sevdiğim için hoşuma gitti..
Parfümü sıktığımda ilk olarak burnuma yoğun bir mandalina kokusu geliyor.. Bir kaç dakika sonra hafifleyip yerini  çiçeksi ve hafif odunsu bir kokuya bırakıyor..
Günlük kullanılabilecek ağır olmayan orta kalıcılıkta bir parfüm.  EDP olması sebebiyle kalıcılığı biraz daha başarılı.. Ancak hafif kokusu sebebiyle 2-3 saat sonra tazelemek isteyebilirsiniz..
Koku beğenisi kişiden kişiye değiştiği için kimileri çok beğenmiş kimilerinin de beklentisini karşılamamış bir koku..   Ancak fiyatına bakacak olursak bir çok pahalı markaya göre oldukça güzel diyebilirim..
''Instinct Bayan Parfüm Üst notalarında, yıldız meyvesi ve yeşil bitkilerin muhteşem aroması, zambak, şakayık ve kamelya çiçeğinin orta notalarını oluşturduğu çok özel kokunun alt notaları ise amber ve sandal ağacının vazgeçilmez kokusundan oluşmaktadır.''
AVON Instinct Kadınlar İçin, 50 ml, 46,90 TL 


Instinct Erkek için eşimin yorumuna bakacak olursak, Kalıcılığı orta, günlük kullanım için tercih edilebilecek güzel bir koku.. :) Ben de Erkek kokusunu başarılı buldum.. Erkek parfümünde de mandalina kokusu hissediliyor ancak kadında ki gibi çok yoğun değil.. Çok keskin ve mide bulandırıcı bir kokusu yok..   Ferah bilindik bir kokusu var.  
Üst notalar egzotik baharatlar, bambu ve mandalina, orta notalarında gül ve maun ağacı ile adaçayı, alt notalarda sandal ve egzotik abanoz ağacı bulunuyor..
Erkek parfümünün şişesi bayana göre daha büyük.. Ancak kadın parfümü EDP iken, Erkek parfümü EDT olarak satışa sunulmuş..
 AVON Instinct Erkekler İçin, 75 ml, 47,90 TL
* Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

Parfüm yorumlarım bittiğine göre blogumu takip eden 1 arkadaşıma Avon 
Instinct parfüm ve Avon Mega Effects Rimelden hediye etmek istiyorum..  Yapanız gereken sadece yorum bırakmak :) 
Çekiliş 07/11/13 00:00 da son bulacaktır.  Katılan herkese bol şans dilerim! :)
--------------------------------------------------------------------------

Merhabaalaar! Bundan sonra hediye çekilişlerimin sonucunu ayrı post şeklinde değil de direkt yarışmanın altında duyuracağım..
Avon Instinct Kadın parfümü ve Mega Effetcs Maskara kazanan arkadaşım;

Chinluu merhaba.seni herhesabindan takip ediyorum Yorumu biraktim gitti...♡♥♡  

Canım tebrik ederim :) Adresini en kısa zamanda chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum   :*

Benzer Yazılarım

204 yorum:

  1. Denemek isterim,
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. odunsu koku hımmmmmmmm miiisssss :)))

    YanıtlaSil
  3. merhabalar,

    bu parfümü bir türlü deneyemedim umarım burdan kazanırım bana çıkar.

    YanıtlaSil
  4. ilk yoruum benden mi olacak yoksa :) kısmet getirir umarım ;)

    YanıtlaSil
  5. 3083.kişi olarak takipteyim :) İzlemeye aldım
    Twitterda @plnnlp89 adıyla takipteyim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ben varım o zaman.. :))

    YanıtlaSil
  7. YİNE HARİKASIN VE HEDİYELERİNDE EN AZ KENDİN KADAR HARİKA... ŞANSLI OLMAK DİLEĞİYLE
    UMARIM BU DEFA ŞEYTANIN BACAĞINI KIRARIM
    SENİ ZEVKLE, KEYİFLE VE MERAKLA TAKİP EDİYORUM SEVGİLER ....

    YanıtlaSil
  8. bu parfümü gercekten denemek isterim, çıkarsa çok mutlu olurum :-)

    YanıtlaSil
  9. Candan Cankurt adıyla takipteyim.Avon ürünlerini çok seviyorum.Umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  10. merhabalar.bloğunu severek takip ediyorum.umarım şanslı kişi ben olurum.ebru öztürk olarak izleyicinim.bol şans herkese..

    YanıtlaSil
  11. merhaba blogunuzu izliyorum melek akıcı özyiğit
    denemeyi isterim sizin kadar çok hediye veren bir blogger daha yoktur sanırım:)
    m.akici32@mynet.com

    YanıtlaSil
  12. mandalina dedin beni benden aldın:) meyveli kokulara bayılıyorum,ayrıca bir parfüm delisi olarak umarııııım benim olur:))
    azra97192@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Odunsu kokuları çok severim mandalinalısı nasıl olurmuş değişik geldi :) Kazanan kişi bol bol sürsün ne diyelim şans bakalım kimden yana :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Avon Mega Effects için form doldurmuştum fakat henüz elime ulaşmadı. Çok merak ediyorum. Umarım şanslı takipçi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  16. ben istiyorum bunuu :) merak ettim kokusunu.

    YanıtlaSil
  17. selamlar bloğunuzun yaşamın kıyısından pelin adıyla takipçisiyim
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. yine mi sen ne comertsin ya seni takipteyim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Haydi rastgelee belkim sans bnden yanadir =)
    E.E.Elci

    YanıtlaSil
  20. Slm bu eşsiz parfümü denemek istiyorum
    Işıl Eldekçi isilabb@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Buseeee
    ben ben benn istiyorum
    geçen katalogda alamamıştım
    kısmet olur inşallah

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  22. sıla tüfekçi olarak takipteyim, bol şans hepimize :)

    YanıtlaSil
  23. instict reklamını izlerken sanki o parfüm o kadar güzel ki seni de megan fox gibi hissedirecek izlenimine kapılıyor insan, deneyip görmek gerek.. teşekkürler ChunliBeauty

    YanıtlaSil
  24. bu sefer belki şans benden yana olur:) parfümü çok merak ettim
    uykusuzbalik@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Denemedim bu parfümü ama tarifine göre benim seveceğim bir koku bana çıkarsa çok sevinirim :)
    hgkgunlukleri.blogspot.com
    hgkgunlukleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba...
    blogunu takip ediyorum ve çekilişe katılmak istiyorum...
    sevgiler...
    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Ne güzel bir haber :) yine şansımı deneyeyim bakalım belki kazanan ben olurum. Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar Sevgili ChunLibeauty,
    Tesadüfen bloğunuzu gördüm ve yorumlarınız oldukça isabetli size çok teşekkür ederim. Avon İnstinct EDP yi maalesef henüz deneyemedim sizin de bir arkadaşınıza armağan edeceğinizi okudum. Umarım ki bu armağan aynı zamanda tanışmamıza da vesile olur sevgilerimle. Twitter takipçiniz: Parfümkolik

    YanıtlaSil
  29. Denemeyi coook isteriiiim.
    mesinkaleminden@gmail.com
    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. Bahart ve odunsu kokuları seviyorumm ..parfümün her türlüsü güzeldir bee ^^^
    kzmtkkokos@gmail.com

    sevgiler herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  31. ben de istiyorum ben de hem bugün doğum günüm belki güzel bir hediye olur bana

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Şansımı denemek istiyorum. Ayrıca maskarayı inanılmaz merak ediyorum umarım şanslı kişi olurum. :)
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. bloğunuzu deniz güner karabaş adıyla izliyorum umarım şanslı olurum denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. merhaba bende parfümde hafif kokuyu severim o sebepten bu parfümü senin sayende bende denemek istiyorum :) umarım bana çıkar...
    sultandonmez1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. izleyicin oldum twitter ve facede duyurdum nasip olur inşaallah
    nigar.1968@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Parfümü çok merak ediyorum hadi bakalım şansımızı deneyelim

    YanıtlaSil
  38. Hemen katıldım :):)

    betuleyl@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Ben de istiyorum, ben de! :)
    gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Takipcinim ve bende katılmak isterim sevgiler :)
    ebruarslan9191@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. hediye parfümler değil sanırım. :) şanssız biri olarak umarım diyorum.

    YanıtlaSil
  42. Ne cömert bir hediye :)
    Bloğunuzu severek takip ediyorum uzun zamandır..
    Umarım şanslı olabilirim :)

    kubrabaran_96@hotmail.com

    Bol şans herekese..

    YanıtlaSil
  43. bu parfümü ben de çok merak ediyorum
    duyguw86@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhaba,parfümü denemeyi çok isterim.
    Sevgiler
    mervecndr@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. selam, bloğunu severek takip ediyorum ve ilklerimden olan çekilişe katılmak istiyorum :)
    yonca435@gmail.com Sevgiler....

    YanıtlaSil
  46. Çok fazla parfümüm var ama tam anneme hediye aradığım sırada karşıma çıkan bu çekilişe katılmamak olmaz:) Parfümü ona hediye etmek için istiyorum, Mega effects rimeli de ben denemek istiyorum anne&kız olarak şans bize güler inşallah:)
    parcalibulutlukiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Merhaba,hadi bakalım şansa seyda.yilmazzz@hotmail.com Sevgiler

    YanıtlaSil
  48. Ben de varım :)

    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhaba Chunlibeauty, çok güzel bir hediye paketi hazırlamışsın katılırken umut ve heyecan yaratıyor şuan bende :)) Bu parfümü ve mega effects mascarayı çok merak ediyorum benim olmalarını istiyorum :) İnşallah şanslı kişi ben olurum :*
    ozgksu@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Yeni çıktı .. Bol bol reklamı dönüyo gercekten merak ediyorum denemek isterim

    YanıtlaSil
  51. Merhaba,takipçinizim bende denemeyi isteyenlerdenim..

    Yasemin Saygı
    juzy35@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Maskarayi.merak ediyorum
    Belki sans guler
    Pinargevrek@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Cok guzel bir parfume benziyor . Hafif ciceksi kokulardan hoslandigim icin merak ettim. Umarim bana cikar :)
    Balbocegiilekozmetik@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  54. Denemek isterim merak ettiğim bir koku :)

    YanıtlaSil
  55. Merhaba, takipçinizim sürpriz çok güzel, parfümü henüz kullanmadım çıkarsa denememe vesile olur
    sevgiler
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba Chunlim !
    Bende denemek istiyorum.

    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Erkekte odunsu kokuyu anlarımda,kadında odunsuluk pek olmamış :D Merak ettim :D Bizden olsaolsa Çıta kokusu olur :D Odun kim biz kim :p

    YanıtlaSil
  58. ben de denemek isterim :)) ozgu-a@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. bloglovinden takip ediyorum bahar06 olarak
    bahargunerb@gmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  60. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla takip ediyorum canım :)

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    İnşallah bana çıkar :(

    YanıtlaSil
  61. Merhaba blogunu Tuana adıyla takip ediyorum :)

    parfümü çok merak ediyorum.Sevgiler

    pamk-sekeer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. merhaba,
    ben de katılıyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  63. Merhaba ben de denemek istiyorum :))

    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Merhaba
    instagramdan koştum geldim
    Merve üzüm adı ile takibe aldım.Email adresim merveuzum.26@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. blogunu nuriye sucu adıyla takipteyim

    incitanem_48x61@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Denemek isterim çok teşekkürler. nunusblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. elif özkan adıyla takipteyim
    guldeste-gul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. merhaba izleyicinim
    ben de şansımı denemek istedim

    sevgiler :)
    Seher Onart
    seherr953@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. konusunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  70. izleyicinizim- prhn
    parfümü denemek istiyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. denemek isterim.

    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. tam da yeni parfüm arayisindaydim inşallah bana hediye edersin çok sevinirim denemek isterim Avon un parfümleri güzel oluyor

    YanıtlaSil
  73. ben de şansımı deneyeyim :)
    akmayangozkalemi@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Çok merak ettim:)
    Feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. Merhaba Chunlim !
    Bende denemek istiyorum.şans bana gülsün
    nuralaca06@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. Umarım bana çıkar ;)
    Ozzylemo@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. merhaba, çiçek kokularını severim :))
    nrtn.yldrm@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. instentin erkek olanından eşime aldım. çok hoşuma gitti.

    umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  79. Cekilisler konusunda pek bi sanssizim ama denemek isterim mutlaka..:))

    YanıtlaSil
  80. bana nasip olursa çok sevinirim hem bu ay doğumgünüm doğum günü hediyesi veren ilk siz olursunuz :)

    YanıtlaSil
  81. hadi bende şansımı deniyim o zaman :) geniş yüreğinizle böyle bi hediye verdiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  82. bende varım hadi bakalım
    aysealanur06@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. melisay138@gmail.com

    melisay da var kızlar,savulun:)

    YanıtlaSil
  84. siz öyle anlatınca ben de denemek istedim ((:

    YanıtlaSil
  85. ben bu kokuyu çok merak ediyordum inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  86. Merhaba
    cok denemek isterim,
    e.icoz93@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. bende denemek isterim:) şuana kadar 100 tane çekilişe katılmışımdır ama biri bile bana çıkmadı. yine de yılmıyorum:)
    busrakuralkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. merhaba Burcu Tezcan olarak GFC ve G+ da izleyicinim.Çok denemek istediğim bir parfümdü merakla bekliyorum.Sevgiler :)
    burcu_medipol@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. çok merak ettim :)

    hazeeels@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. merhaba ben de varım
    serhatmuruvvet@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Blogdaki tüm yazılarını paylaşımlarınızı takip ediyorum büyük bir keyifle bende denemeyi isterim ve yarışmaya bende katılıryorum:)

    YanıtlaSil
  92. Ben de varim. mihribanmutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhabalar çok isterim kazanmayı.umarım şanslı olurum
    melek hanem
    melekhnm@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. bende istiyorummmmmmmm :):)
    semih.kubra.kiper@hotmail.it

    YanıtlaSil
  95. Bende kullanmayı çok istiyorum
    emreelifduru2010@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. Tam da parfüm arayışındayken bu çekiliş kaçmazzzz.
    dilek.1907@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. Ozaman bende katılıyorum:)
    herkese bol şans
    yildiz_ulusoy@windowslive.com

    YanıtlaSil
  98. denemek istiyorum reklamı kadar etkileyicidir umarım

    YanıtlaSil
  99. çok denemek isterimmm özelliklede mega effectsi :)

    smyrnarybeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  100. bu parfümü duydum ve denemeyi çok istiyorum umarım şans benden yana olur cagla1964sah@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba denemeyi çok ama çok isterim :)) didemcileke@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Bende denemeyi çok isterim. .
    berakdem@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. merak içindeyimm=))) çok sanssızımdır ama inş bana çıkar=)

    YanıtlaSil
  104. ben de şansımı denemek istedim, epeydir parfüm arayışındaydım:)
    ibelta@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. inş. şanslı olurummm :)
    tugba çiftci
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. Avon'un parfümlerini genelde beğeniyorum, eminim ki bu da güzeldir:)
    Sevgili Madam adıyla takip ediyorum blogunuzu. sevgilimadam@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  107. Şanslı olmak dileğiyle.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. Chinluu merhaba.seni herhesabindan takip ediyorum Yorumu biraktim gitti...♡♥♡ eminealiaytekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. Bende katılmak istiyorum.Mailim k_ozkan_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. bu sefer inşallah bana çıkar :)sevgiler

    YanıtlaSil
  111. Little black dress çok iyiydi. Bakalım bu nasıl ;)

    YanıtlaSil
  112. Merhaba bende denemek isterim :) kubrakurt95@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Merhabalar bende denemek istiyorum fundayazgi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. katıldım :)
    youngned@outlook.com

    YanıtlaSil
  115. Bende katılıyorum, umarım benim olur (:

    sona6784@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. ben de katılıyorum:)
    lilykittin@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. Belki de benim olur...
    edaersus09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. merhaba Busecimm denemek kısmet olur umarım :) sevgiler.. filizsezik44@hotmail.com

    YanıtlaSil

  119. Merhaba,
    Bu güzel ürünleri denemeyi ben de çok isterim:)
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  120. Avon parfümlerini seviyorum, bunu da denemek isterim. :)

    YanıtlaSil
  121. parfüm,rimel ve far kozmetikte en çok tükettiğim ürün diyebilirim.

    bundanda geri kalmayım şansımı deneyim :)

    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Selamm bende denemek isterim:)
    ecosmus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. Selam
    Eceninadresi olarak burdan ve twitterdan takipteyim her daim.
    huysuzpati@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  124. Merhaba,
    heryerden sizi takipteyim:)
    bu parfümü merak ediyorum,umarım sizin sayenizde deneme şansım olur,
    hoşçakalın. ayseveavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Merhabalar bendeeee cookk denemek ıstıyorum umarım sanslı kısı ben olurum :)

    yabanf@gmail.com
    canim_273@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. Denemek istiyorum :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. merhaba
    içgüdülerim benim olmalı diyor
    bakimlianne@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. avonun son gözdeleri,umarım deneyebilirim :)

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. bende denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  130. merhaba,
    bu derece yüksek katılım arasından şanslı olabilmek çok zor olsada bende şansımı denemek istedim ,eşim adına bende talibim :)
    çok teşekkürler...
    sevgiler..
    Zeynep Efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. Parfümü denemek isterim ve parfüm tutkunu biri olarak tam benlik:) ayrıca günlük makyajım da olmaz olmazım rimel de yanında gayet güzel bir hediye ...Şanslı olmak dileğiyle...Sevgilerimle...Emine Kekeve eminekekeve@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. mandalina kokusunu sevdiğim için merak ettim. ayrıca rimelim de bitmek üzere :)

    YanıtlaSil
  133. bu parfümü merak ediyorum denemek istiyorum.
    esratakim@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. yine bi çekiliş yine senn..çokk teşekkürler..bende hala yine şansımı denemek istiorum:)))
    neslihanozcan1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Ah senin şu zengin gönlün.
    O zaman bende şansımı deeneyeyim di mi ama?

    Yesimkapdan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. umarım deneme fırsatı yakalabilirim. ben de varım çekişte.
    tulebas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  137. ben de denemek istiyorum tugbakcakoca@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Selam.sansli olup parfumu denemek isterim.sevgiler...
    esra.kuru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. hadi bu sefer kazanan ben olayım:)
    aysegulbalkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Merhaba, ben de şansımı denemek istedim, tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. AVON parfümleri gercekten basarılı.sansımı denemek istiyorum...

    YanıtlaSil
  142. merhaba takipçinizim,denemek istiyorum,teşekkürler
    nilayeryigit@yahoo.com

    YanıtlaSil
  143. selam,
    bu parfümü denemeyi çok istiyorum:)
    cigdemdkose@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  144. Şansımı deneyim bakalım :) efelerin_efesi1967@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. 2014 herkese bol sağlık şans getirsin
    sevgiler
    sorananne@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. merhabalar :) bu parfümü denemek istiyorummm. Parfüm konusunda biraz başarısızım hala bir kokuda karar kılamadım.Şansıp tutarda çıkarsam eminim ki bu parfüm favorim olacaktır :)

    YanıtlaSil
  147. testerını deneme şansım olmuştu gerçekten çok güzel bir koku, kullanmak isterim :)
    tugcegurkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. denemek istiyorum
    gungorcamcii@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. merhaba ben de denemek istiyorum sevgiler :)
    cemre_bilgic_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  150. yaaa bi kere de bana çıksın :)
    hayal diniz
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Mandalina kokusu varsa ben de varim. :)
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. Merhaba,
    sizin bloğunuzu zaten uzun bir zamandır takip ediyorum, ayrıca instagram ve twitter hesaplarınızı da, facebook hesabınızı da... ojem rujum rimelim ile birlikte bir sürü güzel çalışmalarınız ve hediyeleriniz oluyorum yakından takip ediyorum.
    Bu ürün de bir harika, mutlaka denemek isterim, herkese bol şans.
    Tekrar teşekkürler, sengulyasemin83@gmail.com ayrıca facebook/ sengul_yasemin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. Kesinlikle denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  154. ben ben benn bikerede bana çıksın yahuu :)

    simgekent@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. Avon ürünlerini kullanıyorum ve çok beğeniyorum ama parfümlerini hiç kullanmadım. Denemek lazım. Haydi BOL ŞANS herkese. Bu arada blogunuzu yeni takip etmeye başladım, çok başarılı bulduğumu belirtmek isterim:)

    YanıtlaSil
  156. Bir parfüm ancak bu kadar güzel anlatılır kaleminize sağlık bende merak ettim ve denemek istiyorum
    Sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. benim olsun yaaa :))) denizdunisa@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. merak ettiğim bir koku :)
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  159. Merhaba, kesinlikle denemek isterim. Şans benden yana olsun :-) tugcekpl@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  160. bayan parfümüne gelen övgüleri duydum,denemek isterim.
    arwensunaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. Takibcinizim.kazanmayi cook isterim her kese basarilar :)

    YanıtlaSil
  162. denemek isterim :)
    merveyagcilar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  163. ay blogun süper hediyen şahane hadi bana bol şans :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  164. Senden hediye kazanmaya kim hayır diyebilir ki:)
    requiem_bus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. Hediye super parfumleri cok guzel anlatmisin umarim sansli ben olurum

    YanıtlaSil
  166. ben de katılıyorum :)
    farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. Bende istiyorum o parfumden :) esime hediye edicem...

    YanıtlaSil
  168. Avon un parfumlerinin fanlari var yillardir ayni parfumu kullanan ve memnun olan cok arkadasim var umarim banada deneme sansi cikar sevgiler nesrin. nesrin.unall@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. shoppingtimequeene@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  170. az kalsın yarışmayı kaçırıyordum :) herkese bol şans

    YanıtlaSil
  171. https://twitter.com/tubaonde/status/398226032014020609
    https://www.facebook.com/tubaonde/posts/550245828386121
    arkadaşlarımın da katılmaları için paylaştım çok istiyorum bu parfümü umarım şanslı kişi olurum sevgiler...
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  173. daha önce hiç Avon parfümü kullanmamıştım, her şeyin bir ilki olmalı:)

    YanıtlaSil
  174. her ikisini de cok merak ediyorum.
    yeldaaksu@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. Parfümün kokusu sanki burnuma geldi. Çok güzel bir anlatım. Denemek isterim.

    erteb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. çok merak ettiğim bir parfümdü maskara da öyle :) şanslı kişi ben olsam keşke :)

    YanıtlaSil
  177. yaşasın şartsız:)takipçiyim zaten gerçi
    hatice-arslan93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  178. erkek bayan farketmez, ikisi de benim olabilir :)

    YanıtlaSil
  179. merhaba blogunuzu yalnizerhan olarak takipteyim meil adresim erhan.bilir@gmail.com çok hoş bir ürün denemek isterim

    YanıtlaSil
  180. takipteyim hediyede süper sonucu bekliyorum merakla :) ebru kasap

    YanıtlaSil
  181. Denemeyi çok isterim:)
    kozmetikturu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  182. Ben de varım :)
    edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. güzel düünmüşsünüz hdiye çıkar ya da çıkmaz bilmem ama almış kadar olduk. yine de çıksa iyi olur tabi :)

    YanıtlaSil
  184. İstiyorum sibella_ozkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  185. Şansımı deniyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  186. Bu şansı bana lütfedin nolurrr en az herkes kadar bende denemek istiyorum ;)) Parfümlere çok ilgiliyimm...

    YanıtlaSil
  187. Kıl payıyla yetiştim inş şanslı olurum çok merak ediyorum kokuyu.thedimplee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  188. Tarife gore guzel olmali.denemeden bilemem ki...

    YanıtlaSil
  189. ben de şansımı denemek isterim.

    Damla Anıl Tahran
    damlaa81@gmail.com

    YanıtlaSil
  190. e ben daha yeni gördüm ya bunu nasıl oldu:)
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara