Cilt Bakımı,

Lush Mağazası Turu ve Şartsız Hediye :) Lush'ta Yılbaşı

12:55 chunlibeauty 206 Comments

Geçen hafta Cadde Lush Mağazasında kısa bir tur yapıp yılbaşı için çıkarılan ürünlere göz attım.  Temmuz ayında Lush'ın renkli kozmetikleri hakkında bir basın bülteni paylaşmıştım. Oldukça ilgi çeken ürünlerin tanıtımı için yapılan Evente katılamadığım için deneme fırsatı yakalayamamıştım. Hazır buraya kadar gelmişken renkli kozmetiğine ve yılbaşı için çıkarılan ürünler hakkında bilgi alayım ve sizlere bir paket hazırlayayım dedim :)
 Öncelikle duş jellerinden başlayalım.. Daha önce Lush'ın duş jelinden hiç kullanmamıştım. Mağazada kokladığım kadarıyla muhteşem ötesi kokularla beni cezbettiler. 
 Yılbaşı için çıkarılan Snow Fairy özellikle şekerli kokuları sevenlerin (benim gibi) çok hoşuna gideceğine inanıyorum. 



 İkinci tercihim ise vanilya ve çiçek kokusunun karışımı olan Twilight Duş Jeli! İnanılmaz güzel Snow Fairy ile arasında kararsız kaldım :)
Yine yılbaşı için üretilen Meyveli kokuların birleşimi olan Ponche meyve kokularını sevenlerin tercihi olabilecek türden bir duş jeli.. :) 


Bunlarda Her daim satışta olan Duş Jelleri.. Lush'ın müdavimi olanlar bilirler ancak bilmeyenler için kısa bir bilgilendirme yapalım;
Duş Jelleri taze Meyve suları, çicek özleri, en kaliteli bitkisel yağlar, deniz tuzları, bal gibi doğal içerikler sayesinde, diğer likid jellerden farklı olduklarını kapağını açar açmaz hissettiriyor. 
 Gelelim renkli kozmetik bölümüne; 
Renkli kozmetikteki ürünleri tek tek yazmayacağım merak edenler olursa şuradaki yazımı okuyabilirler TIK TIKÜretim Tarihi üzerinde yazılı, Taze ve El Yapımı olan Maskara, Eyeliner, Göz Farı yada Likit Rujlar;
  Emotional Brilliance renki kozmetik bölümünde ürünleri mıncıklarken hadi sizinle bir oyun yapalım dediler. Bende neymiş bu oyun deyip balıklama atladım. Öğrendiğim kadarıyla Oyunun tek kuralı var; çark durduğunda gözümüze  çarpan ilk üç rengi seçmek. Seçtiğimiz  ilk renk o anda sahip olduğumuz GÜÇLERİ  ya da ZAYIFLIKLARI sembolize ederken; ikinci tercihleri ise BİLİNÇALTININ sahip olmak istediği şeyi temsil eder; Sahip olmayı düşlediğimiz ya da sahip olduğumuz YETENEK ise üçüncü tercihimiz oluyormuş. Bu da bilinçaltının ihtiyacını duyduğu şeyi elde etmek için kullanması gereken özellikmiş
 Lush'ın daha önce cilt bakımı ürünlerinden denemişliğim vardı. Özellikle Cool Face sabunu kullandığım dönem çok hoşuma gitmişti.. Nemlendiriciler, tonikler, dudak bakımı, göz bakımı, temizleyiciler ve taze yüz maskelerine kadar bir her tür cilt tipine göre ürünleri bulunuyor. Benim gözlemlediğim kadarıyla özellikle taze yüz maskeleri çok popüler. 

 Taze maskeleri böyle soğuk bir  bölümde satışa sunuyorlar :) (Belli bir sıcaklığın üstünde bozulma yaşanabileceği için soğukta bekletiyorlar.)


Taze Yüz Maskesi Hakkında Kısaca;

Taze meyveler, sebzeler, şifalı bitkiler, derin temizleyici çamurlar cildimizi arındırmak ve pürüzsüzleştirmek için yaratılan maskelerin ana malzemesiymiş. Taze olarak kullandığımızda cildimize faydasını göreceğimiz için özel olarak hazırlanıyorlarmış. Maskelerin Kullanımı: Temiz cilde, göz ve cevresi hariç uygulayarak 5 ila 10 dakika bekltip ılık suyla durulamak. Her kapta 4 kullanımlık ürün varmış.  Dediğim gibi  maskeleri bu şekilde satmalarının nedeni raf ömrünü uzatan hiç bir katkı maddesi ve sentetik madde bulumamasından kaynaklanıyor. Maskeleri aldığımızda bizde buzdolabında saklayıp 2 ila 3 hafta içinde bozulmadan tüketmemiz gerekiyormuş..  
Yüz temizleyiciler konusunda oldukça iddalılar.  Yağlı /karma/kuru cilt tipini baz almayıp cildinizin sorununu 
baz alıp varmak istediğiniz hedefe göre ürünler sunuyor..

 





 Angels On Bare Skin Peelling Etkili Temizleyici Krem, Aqua Marina Sakinleştirici ve yumuşatıcı yosunla derin temizleyici ve Herbalism Özellikle sivilceli ciltlerin faroviri olan bir temizleyici.. 
 Lush'ın bu dipnotlarını çok seviyorum;
 İşte benim markayı çok sevme nedenlerimden biri; (Yazarken bile gözlerim doldu) 
''LUSH kurucuları 30 yıldır hayvanlar üzerinde teste karşı ayakta ve mücadele etmektedir ve bu kavgayı durdurmak niyetinde değiller! Biz kozmetik için hayvanlar üzerinde testin hala var olmasına sinirliyiz ve bu testler tarih olana kadar, mağaza cephelerimizi, web sitemizi, personelimizi bu mücadeleye dokunabilir her şeyi kullanacağız. Etik bir kozmetik üretici ve perakendeci olarak arkamıza yaslanıp rakiplerimizin hayvanlara işkencelerine izin verip sonrada pazara en “en yeni en gelişmiş” diye ürün pazarlamalarına seyirci kalamayız. ''
Lush kamunun hayvan deneylerine karşı mücadelesine  katılmasını istiyorDaha fazla bilgi için: 
www.fightinganimaltesting.com
 Burasıda yılbaşı süprizlerinin olduğu köşe! Bu köşe benim olsa hepinize dağıtırdım :) Ama en azından birinize gidecek bir hediye paketi yapıp gönlünüzü almak istedim  (bunun için yazıyı okumaya devam edin.. ) Neyse nerede kalmıştık heh, Paketler öyle güzel hazırlanmış öyle cezbediciki, sevdiklerinize, yada kendinize bir kutu almanızı tavsiye ederim :) Aklıma gelmişken Beyler eşinize, sevgilinize yılbaşında ne alacağım diye düşünmeyin:) Lush hem güzel paketler yapmış hemde içine her zevke hitap edecek ürünler koymuş. Geri kalan tek şey Mağazaya girip ufak bir yardım almak :)
Her kutunun içinde hangi üründen ne kadar bulunduğu yazılmış;
 Şu köşede Sabun köşesi LoL:D .. Hmm nedense  bunları hep pasta gibi algılayıp yeme hissi doğuyor içimde sizde de öyle bir etki yaratmıyor mu? 
 Yılbaşı için çıkarılmış MR Punch; Meyve kokulu antibakteriyel frenküzümü, afrodizyak etkili, sebum dengesini sağlayıcı, temizleyici ardıç yağı, canlandırıcı misket limonu yağı ve yumuşatıcı hindistan cevizi yağı içeren el ve vücut sabunu. Kokusu yine harika;
Angel Delifht nefisss! Yine yılbaşı için üretilmiş  tatlı portakal ve mandalina yağı içeren bu sabunun 
üzerinde yıldız ve ay motifleri bulunuyor. Ayrıca bu motifler ışıltışı olduğu için tende hoş bir ışıltı bırakıyor.
Gelelim en eğlenceli kısma Banyo Balistikleri ve Banyo Köpükleri!
 Yine yılbaşı için çıkarılmış Yıldız şeklinde Magic Wand Bubble Bar Snow Fairy duş jeli gibii şeker kokulu pembe yıldız şeklinde bir kaç kez kullanabilecek, vanilyalı, cildi yumuşatıcı şeker baloncuklu banyo köpüğü
 Bıyık şeklinde olan Bubblebeard Bubble Bar;


Yılbaşına özel Golden Wonder'ı salladığınızda içinden tıkır tıkır ses geliyor. İçinde bir tane daha tuz bulunduran bu ürünün çok güzel bir ışıltısı var. Işıltı suda gözünüze hoş gelecek, tende de cildinize parlaklık katacak :)
 Sevdiğim kokularla ellerimi yıkadım mest oldum!! 

Lush mapazasında o kadar resim çekmişim ki hepsini bir güne sığdıramayacağımı anladım.. Saç bakımı ve diğer ürünler için ayrı bir post yapacağım.. Buraya kadar keyifle okuduğunuzu ümid ederek sizlere bir paket hazırladım. Paketi kazanmak için yapmanız gereken tek şey Gmail hesabınızla yorum bırakmak. Profil kimliği olmayan ve adsız yorumcular ne yazık ki çekiliş dışıdır. Bu arada profilinizle yorum bırakın demek blogger  olmanız anlamına gelmiyor. Dediğim gibi gmail hesabınızın olması yeterli :) Çekiliş bir sonraki Cuma günü 07/12/12 de sonuçlanacak. Bakalım şanslı arkadaşım kim olacak :)
(Yorumlar Cumaya kadar yayınlanmayacaktır)
  Gelelim hazırladığım tanışma paketine ;
Banyo tuzu, Sabun, Yılbaşı için çıkarılan Snow Fairy, Twillight ve Ponch Duş Jeli tester boy, Ponch Duş Jeli orjinal Boy, Hem allık hem ruj olarak kullanabileceğiniz Neşeli Likit Ruj;
 Eğer bulunduğunuz şehirde Lush yoksa üzülmeyin Lush'ın online sayfasından Taze yüz maskeleri dışında herşeyi bulabilirsiniz. 
Mağazada beni güleryüzüyle karşılayan  Sinem hanıma, Buket hanıma ve tüm sorularıma uzun uzun cevaplar veren Halit Beye çok teşekkür ederim :) Yolum düştükçe güzel muhabbetleri için kapılarını 
tıklatırım :)

______________________________________________________________________________________________

7 Aralık 2012 Cuma


Lush Paketi Kazanan!

Lush paketini kazanann!! 

 35 numarayla Audrey !! Tebrik ederim canım en kısa zamanda iletişim bilgilerini bekliyorum chunlibeautyspot@gmail.com :)

Benzer Yazılarım

206 yorum:

  1. oo paket süper şanslı olurum inş
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. lush ürünleri harika gerçekten de :) evet ben de katılıyorum :) istiyorum istiyoruummm :))) izmir'de var ama evime öyle uzak ki bir günümü sadece lush için ayırmam gerekecek yani :)))

    YanıtlaSil
  3. Hiç Lush ürünü kullanmadım henüz, denemek çok isterim :)

    YanıtlaSil
  4. inşallah kazanan ben olurum :) fgunerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Amanıın hediye lush olunca hemen katılasım geldi belli mi olur belki bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  6. wuuuuuu harikaa bir post olmuşş..
    katılmassam ölürüm, duşta güzel kokularla rahatlamak gibisi var mı :)

    ellerine sağlık tatlım

    darkolivee@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. merhaba çok güzel bir paket olmuş talibim
    elf_ahmt@hotmail.com
    isiltilibakislar2@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok cici görünüyor. şansımı denemek isterim açıkcası (:
    bu kullandığım da gmail kimliğim zaten.

    YanıtlaSil
  9. Şans benden yana olur inş :))

    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Ben tanışmak istiyorum Lush ile :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,şanslı kişi ben olmak isterim :)

    Tuğçe Demir
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. ya nasıl tatlılar, bayıldımm :) ''Hayvanlar üzerinde teste karşıyız'' ifadesi ile de beni cezbettiler

    YanıtlaSil
  13. Ben de lush ın imperial nemlendiricisini kullanıyorum şimdilerde çok da seviyorum kokusu da nemlendiriciliği de coook basarılı :)

    Şimdi de belki senmin hediyelerinden kazanırım canım bell im i olur :)

    sevgiler! kocaman opucukler!

    YanıtlaSil
  14. allahımmmmm bütün bunların benim olması için neler vermezdim.koku hastasıyım benn.umarım bu hediyeler bana çıkar .bayılabilirimm..öpüyorummm

    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Canım çok güzel bir post olmuş. Lush un ürünlerini çok merak ediyorum. Umarım şanslı kişi ben olurum :)

    Badiye Bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  16. Lush'a bayılıyorum! Umarım hepsi benim olur:)

    Email: maivedigerleri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Süpermiş hepsi canım, pek şansım olmasa da Lush sever olarak katılmadan edemedim.

    YanıtlaSil
  18. merhaba uzun süredir bloğunu takip ediyorum ve çok beğeniyorum umarım şanslı kazanan ben olurum
    bella_fiore02@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. ben istiyorum! berlinde yaklaşık 8 yıl önce pis kokulu uzun bir caddeden geçerken bir anda mis gibi kokmaya başlamıştı etraf,burnumla takip ederek mağazayı buldum,elemanlar ingilizce bilmediğinden benim de almancam olmadığından banyo tuzlarından alabilmiştim sadece :( bursada da lush mağazası olmadığından bloglardan baka baka iç geçirir oldum,bu benim için güzel bir fırsat olabilir.taze maskelerinde aklım vardı ama nette satılmıyormuş :(

    YanıtlaSil
  20. Süper süper süper gözüküyor hem sen hem ürünler.. herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  21. harika görünüyorsun şekerim hele şapkana bayıldım:))
    bende şansımı deneyeyim bakalım..

    YanıtlaSil
  22. Lusha bayilirim. Cekilislere katilma huyum yoktur ama Lush'a deger diyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Mağazayı kendim gezmiş kadar oldum :)çok eğlenceli ürünleri var :)

    YanıtlaSil
  24. Bu paketi gerçekten çoook istiyorum:)

    YanıtlaSil
  25. Denemek çok çok isterimmm :)
    Dilan

    YanıtlaSil
  26. Çok eglenceli bir gezi olmuş, bu güzelliklerle bizleri tanıştırdıgınız için teşekkürler belkide şans benden yana olur ve ürünleri deneme fırsatı bulurum...
    iletişim adresim srpilhan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Cok hos bir gezi olmus,sabunlara bayildim :)

    YanıtlaSil

  28. katılalım şansımızı deneyelim:)

    nilada7035@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. harika bir set inşallah bana çıkar ,süper:)

    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Harika bir hediye. Lush'ın mutlu edemediği bir insan var mı acaba dünya üzerinde!? :)

    YanıtlaSil
  31. Harika bir hediye seçimi:) Lush ürünlerini daha önce hiç deneme fırsatım olmamıştı, inşallah senin sayende olacak:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. senin bu şartsız hediye çekilişlerine bayılıyorum.hadi bakalım şans benden yana olsun inşallah
    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. çok güzel bir hediye olmuş.. blogu zaten izliyorum
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. İstiyoruum istiyoruum! Lush'ın bu yılbaşı paketlerine hep özenerek bakıyordum; bu sefer benim olsun istiyorum :) Başak :)
    surdarcenciel@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Yaa istiyoryum istiyorum! Lush istiyorum! :)) Bana gelsinler ne oluuur :)

    YanıtlaSil
  36. Paketin içindekilerin kokusu buraya kadar geldi :) İnşallah kendi de gelir :)

    YanıtlaSil
  37. berenide yerim senide yerim ben senın tatlılıgınla daha çok ilgilendim walla cnm...öpüyorum

    YanıtlaSil
  38. wihuuuuu chunli hediyelerle bizi şımarttın bu ara bide bana çıksa tam şımarcam hihih :))

    YanıtlaSil
  39. o kadar güzel görünüyorlar ki yerinizde olmak istedim. umarım sanslı günümdeyimdir. sahip olmayı çok isterim :)))

    YanıtlaSil
  40. Hediyeler çok güzel. Ben de katılmak isterim =)

    koyukirmizi1@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Lushı çok severek kullanıyorum:)paket harika gorunuyor:))benimde çekilişim var beklerim:)

    http://kitapcoskusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. Hic Lush urunu denememistim, belki bu vesile ile deneyebilirim... :)
    hokibogiqe@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. hepsi birbirinden güzel görünüyor.kendimi kaybettim resmen:D

    YanıtlaSil
  44. Ahh lusshh :) Ben henüz öğrenciyken Taksim'deki mağasına gidip röportaj yapmıştım onlarla... Lush bana hep öğrencilik yıllarımı hatırlatıyor :) Şapkada sana çok yakışmış pamuk prenses olmuşsun:)
    Şanslı kişi ben olmak isterim guzellikgercekleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. yuppi çok çokk tatlı bir kutu hazırlamışsın :) Dilerim şans bana güler. edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. ÇOK GÜZEL BUNLAR YAA İNSANIN SÜRESİ DEĞİLDE YİYESİ GELİYOR :) VALLA....

    YanıtlaSil
  47. yaa harika bi paket benim olsunnn lütfeeennn :))

    YanıtlaSil
  48. OLEYYY
    İŞTE BUUUUUUUU:)
    BENİMMSİNİZ:)

    YanıtlaSil
  49. şanslı olan kazansın ve bende şansımı denemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
  50. Lush ürünlerini severek kullanan biri olarak, bu paket bana çıkarsa çok memnun olurum ;))

    isoonco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Çok güzel görünüyorlar.Sen yine formundasın çok şık ve çok güzel :)

    YanıtlaSil
  52. Katılamak istiyorum herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  53. merhaba... yine şansımı deniyorum :))

    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. yum yum hepsi benim olsun :)
    Betül
    betulerdogdu@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. bende istiyorum, bende varımmm bu mis kokulu güzellikler için .....

    YanıtlaSil
  56. ilk başra sabunu kek sandım:)

    YanıtlaSil
  57. Merhaba;
    lushın ürünlerini çok seviyorum umarım bana çıkar :)

    sevgiler.

    hüda.

    YanıtlaSil
  58. bende katılmak isterimmmm,chicoolatte@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Mrb cok guzel bir yszi olmus hediyeyi kazanmak icin nereye yorum yazmam gerek gerci kazanamam hic boyle konularda sansim yoktur:)))

    YanıtlaSil
  60. İşini gücünü erteleyip lush mağazasına gidip bütün ürünleri tek tek fotolayıp birde yazılarıyla uğraşıp o kadar emek verip bizlere sunduğun için çok teşekkür ediyorum pozitif chunli.:)
    sosyetikbazaar@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Her zaman denemek istedyip de bir türlü ulaşamadığım bir marla Lush, renlerine hayran hayran bakmama engel değil tabi ki, inşallah tanışma fırsatı yakalarım.Sevgiler, kolaylıklar!

    YanıtlaSil
  62. Chunli, çok güzel bir post olmuş rengarenk capcanlı! golden wonder'ın görüntüsü gibi kokusu da güzelse kesinlikle alacağım, o nasıl bir güzelliktir öyle:)) post'un 2 yarısını ve çekiliş sonucunu merakla bekliyorum^-^

    YanıtlaSil
  63. Merhaba ,

    Daha bir iki hafta önce Lush mağazasındaydım ve her gördüğümü satın almak istedim :) Bayıldım o harika kokuların arasında onu mu alsam bunu mu alsam diye delirmeye :) Tırnak bakımı için Lemony Flutter ürününü aldım. Bir haftalık kullanımdan sonra bayağı farketti. Kesinlikle işe yarıyor ve misler gibi kokuyor. Benim gibi güzel koku hastası biri için Lush bildiğin cennet :)

    YanıtlaSil
  64. Hepsi çok güzeller çekilişe katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  65. merhaba ben serminn,
    çok aydınlatıcı bir yaz olmuş renkler ve görüntiler muhteşem daha önce mağaza önünden defalarca geçmeme rağmen hep evdeki ürünler bitsinde öyle geleyim dediğim için bir türlü gezmeyi başaramadığım bir yer. Sizin sayenizde belkide ilk defa kullanıp daha sonrasında da müdavimi olacağım ürünler...
    hayırlısı olsun şimdiden kazanan arkadaş mutlulukla kullansın mis gibi koksun iyi günler

    serminnn

    YanıtlaSil
  66. çok güzel bir yazı olmuş. ben lush ile 1 ay önce tesadüfen tanıstım saçlarım cok dökülüyordu katı sampuanı new tam bir harika 1 hafta sonra istanbula gidicem (bulunduğum sehirde lush yok) ilk gidiceğim magaza lush magazası.şimdiden listem hazır bile:))))

    YanıtlaSil
  67. Lush mağazasına ışınlanıcam akşam, denememiştim hiç:)) Mis kokuyu alır gibiyim, herkese bol şans:))

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar. Paket o kadar çok güzel ki:) Beni benden aldı. Umarım bu güzel paket benim olur. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  69. süper görünüyorlar. şanslısın bulunduğun ilde var ben uzun zamandır kullanıyorum lush ürünlerini bulunduğum ilde olmadığı için online mağazadan alıyorum.Taze yüz maskelerini çok merak ediyorum internette satmıyorlar çabuk bozulduğu için.Çektiğin resimlerle mağazayı dolaşmış kadar oldum sağol :)

    YanıtlaSil
  70. Merhabalari bu güzel ürünler benim olsun, bende buradayım! :)

    YanıtlaSil
  71. inş. bunda şamsım benmle olur lush ürünlerine hastayımm

    YanıtlaSil
  72. Snow Fairy çıkmışsa hemen almam lazım :)

    YanıtlaSil
  73. Ben de şansımı denemek istiyorum. Hepsi çok güzeller :)
    kalsiyumflorur@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. Daha önce Lush ürünleri kullanmamıştım bakalım şansıma kazanacak mıyım?:)

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. ben de istiyorum :) ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. çok güzeller :) ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Çok güzel bir yılbaşı hediyesi olmuş :)

    YanıtlaSil
  78. Sabunlar çok şeker.:)Miss kokulu bir gezinti olmuş belli ki...)

    YanıtlaSil
  79. Lush hakkındaki yazını çok beğendim ve hediyeleri de çok beğendiğim için ben de katılmak istiyorum :) en kısa zamanda lush'a gitmeliyim ben de :D mail adresim: ayse95gul@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. merhaba öncelikle hediyeler için tekrar birde burdan teşekkür etmek istedim çok güzellerdi :)
    umarım bu hediyeleri de kazanırım ikinci defa bu mutluluğu yaşamak isterim gerçekten :)
    sofijuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Hepsi çok güzel ve cici şeyler. Teşekkürler anlattıklarınız için. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  82. Benim şehrimde lush yok o yuzden denemeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil
  83. daha önce hiç deneme fırsatım olmadı lush ı şehrimizde yok çünkü açıkçası çok merak ediyorum:)
    intern.docc@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Ben de katılmak istiyorum (:
    gokyuzukokusu@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Sanırım ilk yorumu yazan ben oluyorum.Aslında siteni yeni keşfettim ve keyifle takip ediyorum...Süpersin...Umarım ilk yorumumla,yeni üyeliğimle hediyeyi ben kazanırım...VE GÜZEL KOKMAK GÜZELDİR:))

    YanıtlaSil
  86. Ben de bu markayı biliyordum Marmara Park açılmışken artık daha kolay gidebiliyorum.Dediğin gibi hayvanlar üzerinde test edilmemesi bile almak için en büyük sebep...Hayranım böyle firmalara..Seni de çok seviyorum zaten:)İsterim o paketi :)


    Sevgiler

    YanıtlaSil
  87. Şanslı ben olmak isterim:)

    YanıtlaSil
  88. Umarım bana çıkar :)))


    dilaradogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. Merhaba çekilişe bende katılmak istiyorum.
    Seda Kolak.

    YanıtlaSil
  90. bayıldım, hepsini kommple almak, evde lush ürünlerinden bir oda bir köşe yapası geliyor insanın. Hazırladığınız sete de bayıldım denemeyi çok isterim ürünleri:)))
    takipçinizim zaten
    melislicious@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  91. Kapısının önünden geçerken kokuları içeri çekiyor insanları ^^ Ben pek birşeye elimi sürmüyorum sabun olduğunu unutup ağzıma atarım diye :)

    YanıtlaSil
  92. İlk yorum benden gelsin ;)
    Gülsüm Büşra Canlı
    busraersarac@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. Katilmak istiyorum:))

    YanıtlaSil
  94. Güzel bir bilgilendirme olmuş teşekkürler ve istiyorum istiyorum o paketi istiyorum

    YanıtlaSil
  95. çok güzel olmuşsun canım vallahi gözümü lushtan ziyade senden alamadım =)

    YanıtlaSil
  96. Şartsız hediye olayı seninle anılacak bundan böyle..

    herkese başarılar..

    YanıtlaSil
  97. Merhaba, Lush ürünleri kokusuyla kendine çekiyor beni, postu okurken de sanki mağazaya girmişim gibi o kokuyu hissettim :) Umarım kazanan ben olurum

    YanıtlaSil
  98. sabun gerçekten frambuazlı pasta gibi duruyor kokularını çok merak ettim :))) umarım şans bana güler :))

    YanıtlaSil
  99. merhabalarrrr.. öncelikle çok güzel bir yazı olmuş lush hakkında merak edilenleri özetle anlatmışşınız teşekkür ederim :) kimsede hediye için yorum yazmamış ilk ben olıyım madem ne kadar şansım olur ilk olduğum için bilinmez ama kısmet :)

    gizemlikiz12@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. Bol şans hepimize :) Esra

    YanıtlaSil
  101. ben de katılmak istiyorum çekilişe :) hawaicupcake@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. bayılıyorum kokularına :-) flying fox ve raining man denedim :-) şampuan olarakta kullanılınca süper... göz temizleyiside şimdiye dek kullandıklarımın en iyisi lancome mu filan gömer 9 to 5 ismi :-) bunlardanda denemem lasımmm

    YanıtlaSil
  103. herşeye bayıldım özellikle o bıyıklıya haha
    umarım bana çıkar bu güzel hediyeler diyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  104. umarım kazanırım..
    aysebulut090@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. heyyy bu hediye süpermiş;)) hele de benim gibi duş jeli hastası olan birine! hem de şart yok şurt yok;)) uzun zamandır hediye çekilişlerine katılmıyordum. Bursa'da lush olmadığı için bu ürünleri deneme fırsatım olmadı umarım şans yüzüme güler;)) sevgiler...;) poshbutik16@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. hey gmail hesabım yok ama blogger hesabımı kabul edersin umarım:)

    YanıtlaSil
  107. Bol resimli postlara bayılırım ayrıca fotoğraflarda çok güzel çıkmış olduğunu da eklemek istiyorum:) ... Bu ince düşüncen için gerçekten çok teşekkürler...Umarım o şanslı arkadaş benimdir olamasam da herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  108. Hemen katıldım :)

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. oy oy oy benim olsun istiyorum :):)

    YanıtlaSil
  110. Ben de şansımı denemek istiyorum. ^^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. çekilişe bende warım inşallah inşallah bana çıkar ya :)

    YanıtlaSil
  112. merhaba (: ürünlerin hepsine bayıldımm çok güzel gözüküyorlar gerçekten.. özellikle o pasta dilimi gibi gözüken sabun çok ilgi çekici... bi de rujlarını çok merak ediyorum. adana'ya bi şube açsalar keşke

    YanıtlaSil
  113. selamlar ben özge. lusha bayılıyorum umarım bana çıkar!!!

    YanıtlaSil
  114. Uzun zamandır bloglar arası gezintiye çıkmamıştım.İyi ki de bugün çıkmışım.Çekilişe ben de katılmak isterim.
    Sevgiler...
    (serrahaznaci@gmail.com)

    YanıtlaSil
  115. Aaaa.. Bu güzel postun sonuna bir de hediye paketi mi koydun =) teşekkürler =)

    Ben de katılmak isterim.
    gizemizmirli@gmail.com
    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  116. lütfen benim olsun bu set... süper ötesi

    YanıtlaSil
  117. allahııııımm hepsi çok güzel mis gibiler.bana çıkar inşallah :D

    YanıtlaSil
  118. Lushları bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  119. istiyorum bu güzel paketiii =)

    YanıtlaSil
  120. selam gmail hesabım var ve duyuruyu yaptım kazanmak dileğiyle
    http://yagmurdamlam-pelin.blogspot.com/2012/11/chunli-sac-ve-guzellik-lush-magazas.html

    https://plus.google.com/u/0/117151607958050503605/posts/PYMU7A6Yajp

    https://www.facebook.com/pelin.dmrl/posts/129188357237066

    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. süpermiş umarım kazanırım :) derkal23@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. ne cıvıl cıvıl bir mağaza çok beğendim. hansel ve gratelin masaldaki evi pastadandı ya bu da kozmetik evi. benm olduğum şehirde bu mağaza yok çok şanslısın

    YanıtlaSil
  123. Bayılyorum Lush'ın ürünlerine.Misss :)

    YanıtlaSil
  124. çooooook güzel umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  125. Süperrrr bi yılbaşı hediyesi. katılmamakkk olmazz :):)

    YanıtlaSil
  126. rengarenk sabunlar çok cici duruyor meraklıyım sabun konusunda faydalarından öte kokuları renkleri cezbediyor beni emeğine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  127. insanın yiyesi geliyor gercekten çok tatlı ve eğlenceli ürünler bayıldım.harika bir görsel şölen.

    YanıtlaSil
  128. serpil_koc_88@hotmail.com30 Kasım 2012 20:35

    çok eğlenceli, doğal, renkli ve harika ürünler bayıldım:)

    YanıtlaSil
  129. Hepsi de çok güzel.Umarım şans bana güler.Teşekkürler.

    ebruerturk1972@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Ne güzel hediyeler bunlar :)
    Herkesin şansı bol olsun tabi benimde..
    gamzeozkan5@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. yhaaa çok tatlı görünüyorlar.buseciğim sende güzelliğin ve tatlılığınla mağazata inanılmaz uyum sağlamışsın ;)

    YanıtlaSil
  132. Merhaba bir lushkolik olarak bu güzel paketin bana nasip olmasını canı gönülden istiyorum
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Su ana kadar hic Lush magazasina gitmedim ama sagolsun Youtube gurulari (ornegin MakeupbyTiffany ve Allthatglitters21) bircok urunu hakkinda cok seyler duydum. Bir gun denemek kismet olur insallah.

    YanıtlaSil
  134. paket çok sevimli duruyorr..

    YanıtlaSil
  135. Merhabalar, Angie adıyla blogunuzu izlemekteyim ve şansımı denemek istiyorum.
    Sevgilerimle,
    =)

    YanıtlaSil
  136. çok renkli ve eğlenceli ürünler...keşke benim olsalar...

    YanıtlaSil
  137. çok güzel ürünleri var gerçekten benim favorim taze maskeleri, ayrıca görsel olarak yiyeceğe benziyorlar, insanın ağzına atası geliyor:)

    YanıtlaSil
  138. Blogunuzu gerçekten severek okuyorum ve takip ediyor.Lush Markası benimde favorim olan bir markam açıkçası.Ürünlerinin hepsi ayrı bir güzellikte..Yararlı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  139. Lush ile tanışamadım daha :( Umarım şansım yaver gider :)

    YanıtlaSil
  140. Süpper bir hediye, bayıldım :)
    baharinkizi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  141. güzel hediyeler umarım şanslı olurum sevgiler...

    YanıtlaSil
  142. Ayy çok şirin olmuş bu kutu :) en çok o ruju denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  143. Ya bende istiyorum da hemde çok istiyorum. Lush'a bayılıyorummm! Herkese iyi şanslar...

    YanıtlaSil

  144. Güzel bir post
    SAbular gerçekten harika

    gardenya.gardenya@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Lush ürünlerinin likit rujlarını çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  146. Ürünler harika görünüyor denemeyi çok isterim. :)

    YanıtlaSil
  147. undenied adıyla takipçinizim.

    Bu markayı denemeyi çok istiyorum:)

    Şanslı olmak dileğiyle..

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Yazılarını severek takip ediyorum. Sen araştırıp denemeye, tavsiye etmeye, bizler okuyup, öğrenmeye devam :)

    YanıtlaSil
  149. Lush ürünlerini fiyatlarıyla birlikte tanıtmanız çok iyi olmuş, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  150. Merhaba, blogunuzu severek takip ediyorum ve bu lush paketini çoookkk istiyorum :)

    YanıtlaSil
  151. Lush müdavimlerinden biri olarak şu resimlere bakmak bile burnuma güzel kokular gelmesine yetti

    YanıtlaSil
  152. paketine bayıldım :) umarım benim olur :O)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. Chunli yaptığın göz makyajlarına, saç modellerine bayılıyorum!! Dehşet yetenekli bir kadınsın! Güzelliğin bir yana bu yeteneğini çok kıskandığımı açıkça söylemeliyim!! :)

    YanıtlaSil
  154. resimleri çok beğendim o güzel ürünlerden benimde olmasını isterim

    YanıtlaSil
  155. Merhaba,çok neşeli bir post olmuş umarım ben kazanırım o güzel paketi :)
    esraturan12@yahoo.com

    YanıtlaSil
  156. Çok güzel bir hediye olmuş.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    Bloğunu izliyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  157. merhaba, umarım bana çıkar :)

    Şimdiden mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  158. bende katılmak istiyorum.herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  159. E ama cok guzel renkli hersey dayanilmaz duruyorlar hic lush urunu kullanmadim ama cok merak ediyorum cekiliste cok guzelmis umarim bana cikar:)

    sakinesakiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. umarım o şanşlı ben olurum :))
    bu arada berene bayıldım busecim çok yakışmış.
    eskisi gibi saç videoları bekliyorum senden sevgiler

    YanıtlaSil
  161. HaYVANLARI VE LUSH'I SEVİYORUM.
    GFC:ışık

    YanıtlaSil
  162. ürünleri denemeyi çok ısterimm hediye paketi benim olsuunn :)

    YanıtlaSil
  163. Ben Lush ürünlerini hiç denemedim umarım sayenizde deneme fırsatı bulabilirim .
    Blogunuzu ve sizi seviyorum ,başarılar sevgiler..

    YanıtlaSil
  164. Hadi bakalım bana çıkar inşallah:):)

    YanıtlaSil
  165. E ama ben olmasam olur mu:)

    Bol şans bana :)


    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  166. bridget.bjk@gmail.com

    YanıtlaSil
  167. Çok güzelmiş yaa. Umarım şans yüzüme güler.

    YanıtlaSil
  168. inşallah ben kazanırım...:)

    YanıtlaSil
  169. bunlar benim olsun :))
    minikkasif@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. harika bir hediye :)
    sevgiler.

    ffb6c1@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. of of offf benim olmalısıın!! amin amin amin:))

    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. Ben de varım :) kalayciberna@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. Merhaba
    Çekilişe bende katılmak istiyorum.
    senaygazoz@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. Lush u merak ediyorum umarım şanslı kişi olurum :)

    ebru-atalar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. bi kezde ben kazanıyım yaa :) serendipity.fly.leaf@gmail.com

    YanıtlaSil
  176. uuu çok isterim,umarım bana çıkarda yeni yıla snow fairy kokusuyla girerim:p

    YanıtlaSil
  177. lush ürünlerini çok seviyorum :) ben de isterim
    kovakadiniyimben@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. sayende lush ürünleriyle tanışmak isterim :)) yuldurum@gmali.com

    YanıtlaSil
  179. bu paketin benim olmasını çok istiyoruuumm...

    YanıtlaSil
  180. Bu paketin benim olmasını çok istiyoruuuuummm...

    YanıtlaSil
  181. Bu paketin benim olmasını çok istiyoruuuuummm...

    YanıtlaSil
  182. çekiliş bana çıkarsa kız arkadaşıma hediye edicem, çok mutlu olacak eminim. lush ürünlerini çok beğeniyor ve her seferinde beni peşinden sürüklüyor almak için. (cildindeki değişimi ben de fark ettim, kulandığım ürünleri de var)

    YanıtlaSil
  183. ben olmak istiyorum şanslı kişi :) dilek defterimee ekledimm :)

    merveaktas89@windowslive.com

    YanıtlaSil
  184. bu cici ürünler bana çıksın istiyorum :)

    YanıtlaSil
  185. Harika ;) Umarım kazanırım. :) nillin86@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. Cok güzeller bnm gibi hic demeyenler icinde büyük şans herkese bol şanslarrr

    YanıtlaSil
  187. Özellikle de gebe olduğum şu dönemde sağlıklı ve kimyasaldan uzak ürünler kullanmayı uygun görüyorum. Lush'tan numune istemiştim ama cevap bile verilmedi. Ben de burada şansımı deneyeyim dedim. Umarım sayende Lush ile tanışma fırsatını yakalamış olurum :)

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  188. üye oldum
    izleyicinim , kazanmayı çok isterim.
    kampanyayı facede duyurdum
    http://www.facebook.com/neseege
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil
  189. Harika bir post hazırladınız,Lush ürünlere bayıldım,şanslı olmak dileğiyle.. yasemin411@hotmail.com Yasemin Güner

    YanıtlaSil
  190. Snow fairynin büyük boyunu dün bitirdim. makyajvehersey@hotmail.com Tuva Sertel

    YanıtlaSil
  191. çok güzel görünüyor paket, yazı da çok lezzetli ürünler de =P

    supersonikbombastik@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara