Avon,

Avon Luxe Serisi ile Yeni Yıl Makyajı

15:54 chunlibeauty 338 Comments

Yılın son sendromlu Pazartesinden herkese merhabalar :) 2013 'ü geride bırakmaya son bir gün kaldı.. Bugün blogumda 2014 ' e yoğun göz makyajıyla girmek isteyenlere uygun bir makyaj uygulaması paylaşacağım ;

Öncelikle Avon Luxe serisi hakkında kısa bir bilgi vereyim.
Alıştığımız  AVON ürünlerinin farklı olarak yep yeni bir ambalaj serisine sahip bu koleksiyonun ürünleri gerçekten çok iddialı.. :)  Altın rengi ambalajı zaten bunu ilk görüşte hissettiriyor.. Adından da anlayacağımız üzere Luxe bir seri olduğu için Avon'un diğer makyaj ürünlerine göre biraz daha pahalı.. 

  LUXE fondöten hakkında kısaca yorumlamam gerekirse ince yapısı olmasına rağmen kusurları güzelce kapatan yüksek pigmentlere sahip bir fondöten diyebilirim.. Beyaz safir tozu içeriyormuş.. Ciltte ağırlık yapmamasını çok sevdim.. Akışkan yapısını fotoda görebilirsiniz;

Orkide özeleri ile zenginleştirilmiş Luxe Far Paletini de çok beğendim.. Pigmentasyonu oldukça başarılı.. Yumuşak kadifemsi bir yapısı var.. Uygulama sonrasında dökülme vb sıkıntılar yaşatmıyor..

 Avon Big Colour Kalem Far 
Gold Rush Avon Glimmerstick Diamonds Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi - Powerful Copper
Bunları daha önceki yazımda paylaşmıştım TIK TIK
Gold Rush kalemle göz makyajımı daha belirgin hale getirdim;

 Avon Mega Effects ve Takma kirpik yardımıyla göz makyajımı daha belirgin ve iddialı bir görüntüye kavuşturdum;


Herşey tamam olduguğuna göre yanaklarımı hafifçe renklendirmek için Avon Luxe Couture Rose ile hafifçe uyguladım..

Ruj olarak yine Avon Luxe serisinden Dolgunlaştırıcı etkisi olan Pink Lust rengini hafifçe sürdüm;
 Ruby rengini de yarın koyu dudaklar hafif göz makyajı ile birlikte kullanacağım;
Ve son dokunuş olarak Avon Luxe Serisinin en iddialı parçalarından olan sıkıştırılmış Pudrasını kullandım;
2013 yılında da beni yalnız bırakmayan takipçi arkadaşlarımdan birine bu güzel setin aynısını hediye ediyorum..
Yapmanız gereken tek şey buraya Avon'dan en sevdiğiniz ürünleri yazmanız yeterli.. Çekiliş 02/01/14 24.00 da son bulacaktır.. Katılan herkese sonsuz teşekkürler ve mutlu yıllar!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
338 yorum arasından Avon Luxe Serisini Kazanan arkadaşım;

Merhaba, tüm çekilişlerinize katılan biri olarak yeni yılda artık şeytanın bacağını kırmak istiyorum
Avon un göz farı bazını, yeni maskarası Mega Effects i luxe rujlarını severek kullanıyorum
sevgiler
Tebrik ederim canım adresini en kısa zamanda Chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum

Benzer Yazılarım

338 yorum:

  1. Avon Supershock maskara! :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllarrr ben de varımm :)))

    YanıtlaSil
  3. Sanırım severek en sık kullandığım ürünü rare pearl parfümü ve makyaj temizleme sütü.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Avon'un birçok ürününü kullanıyorum. Özellikle top allıklarını ve süper shock göz kalemini çok seviyorum.
    zeynomodalisa@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Avon Mega Effects Maskara ve Perfect Kiss Dudak Parlatıcı en çok sevdiğim ürünler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, tüm çekilişlerinize katılan biri olarak yeni yılda artık şeytanın bacağını kırmak istiyorum
    Avon un göz farı bazını, yeni maskarası Mega Effects i luxe rujlarını severek kullanıyorum
    sevgiler
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. O süper set Avonun bir çok ürünün neredeyse kulladım. Ama en çok parfümleri hoşuma gidiyor . İnstict, Wish of love neredeyse tüm parfümlerini kullandım umarım şanslı olurum
    Gülsen

    YanıtlaSil
  8. Avonunn en çok rimelini,parfümünü ve saç serumunu seviyorumm :)

    YanıtlaSil
  9. bayıldım bu sete! avon'un en çok saç fırçalarını seviyorum! sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. avonun bir çok ürününü kullandım,color trend rujları,mega effect maskarası ve göz kalemleri çok güzel .....
    inşallah bu sefer şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  11. Harika bir set !! denemedim denemeyi çok isterim yenı yılını şimdiden kutluyorum canım..
    Lıtle black parfümü, extreme çif taraflı glossu ve glımmer kalemlerinii bayılarak kullanıyorumm .gerçekten avonun belli başlı ürünleri çok iddali ve çok güzel.
    kzmtkkokos@gmail.com

    sevgilerimle herkese bol şans ...

    YanıtlaSil
  12. Şu sıralar Mega Effects Maskara ve Perfect Kiss Rujlarını severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  13. en çok göz makyajı temizleme ürününü beğeniyorum adasdelenster@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. for away parfüm, göz kalemleri ve rujları da güzel.

    YanıtlaSil
  15. çok güzeller makyaj da süper olmuş. inşallah benim olurlar... herkese mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  16. Avonun hemem hemem bütün ürünlerini kullandım ve hepsinden son derece memnun kaldım ama en çok maskara ve rujlarını kullanıyorum herkese bol şanslar
    isilabb@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba benim favorilerim,
    *Anew Genics *Avon Mega Effects Maskara*Luxe Ruj
    Pınar Berber
    emreelifduru2010@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Avon'un parfümlerine bayılıyorum, özellikle Celebre :)
    Çok sevdim ürünleri, benim olur inşallah :D Ben de bloğumda güzel güzel anlatırım, yorumlarım :)

    nnisailgaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Mega effect maskarasını bir ben deneyemedim sanırım , birde bademli bir saç kürü vardı onlar en istediklerim olabilir.
    Hadi bakalım saşn benden yana olsun .
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  20. Avonun supershock maskarasını yeni aldım ve çok memnunum, bir de far away parfümü çok begeniyorum :)
    herkese bol şans..
    gizem.aramizda@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Avon Perfect Kiss Dudak Parlatıcı. Bari bu sefer kazanayım yaaa. :D
    yazgulusuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. ıncandessence ve perceive parfümlerini severek kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  23. göz kalemleri :)
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. perfect kiss rujları :)

    YanıtlaSil
  25. avon tüm ürünleri muhteşem özellikle parfüm vede rujlar vazgeçilmezlerim

    YanıtlaSil
  26. Avon Incandessence Parfüm :)

    YanıtlaSil
  27. en çok parfümlerini ve özellikle çanta boylarını seviyorum (: aslicotala@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. süper shock göz kalemini çok beğeniyorum :) umarım bu set benim olur ... :)

    YanıtlaSil
  29. Makyajın çok güzel olmuş canım iyi yıllar sevgiler :))

    YanıtlaSil
  30. Mutlu yillarr :) Kesinlikle BB kremi en sevdigim urunu oldu. Bu seriyi de denemek isterim ♥

    burcin.a@hotmail.com.tr
    Burcin Unuvar

    YanıtlaSil
  31. En sevdiğim Avon ürünü super shock mascara :)

    YanıtlaSil
  32. mrb avon shock göz kalemlerini severek kullanmaktayım

    YanıtlaSil
  33. Rujlari supershock kalem dus jelleri butun urunlerini seviyor ve kullaniyorum

    YanıtlaSil
  34. Argan yagi onarici serumunu severek kullaniyorum

    YanıtlaSil
  35. merhaba süper bir hediye seti inşallah bana çıkar :)
    avondan sevdiğim ürünler tabi ki öncelikle mega effect mascara, glimmerstick açılıp kapanan göz kalemleri her rengi her çeşiti :) color trend rujlar ojeler özellikle deluxe :) kıvırcık uzun saçlarım için argan yağı.. genel olarak avonun ürünlerinden çok memnunum özellikle bu sene kendini yenileyip geliştirmesinden daha da memnunum.. her an avonda bir sürpriz :)

    YanıtlaSil
  36. Avon'un incandessence parfümü bir numara.. :))

    YanıtlaSil
  37. supershock siyah göz kalemine bayılıyorum :)
    bahargunerb@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Favorim Avon glimmerstick diamonds açılıp kapanabilen göz kalemive bende sansımı denemek ıstıyorumm :))

    YanıtlaSil
  39. Avon Solutions BB krem ve Mega Effects Maskara en sevdiklerim ! :)

    YanıtlaSil
  40. Avon perfect kiss rujlarini severek kullaniyorum...

    YanıtlaSil
  41. merhaba ;
    avonu türkiyede satılmadan beri kullanıyorum...özellikle rimel ve şampuanları
    Mail : betul.gokpekin@gmail.com
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  42. hediyeler süper gözüküyor :) en sevdiğim seri luxe serisi özellikle farlarını çok beğenerek kullanıyorum. bu sette benm olsun :) g.daimaguler@firat.com

    YanıtlaSil
  43. Avon solutions bb krem mega effect maskara ve rujlarini severek kullaniyorum
    Fufidik.ft@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bu serinin ruj ve pudrasını, ayrıca diğer tüm ruj ve kalemlerin yapısını beğeniyorum belma_ozkan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  45. Göz makyajına önem verenlerdenim umarım benim inşALLAH 😊

    YanıtlaSil
  46. pure blanca parfümü pudralı kokusuyla kesinlikle favorim..

    YanıtlaSil
  47. Merhaba avonun bi cok urununu kullandim. en sevdiklerimsupershock goz kalemleri, dus jeli ve parfümleri. umarım kazanan ben olurum.

    badiye bal
    ballibademimm@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Wish of love parfumu :) mutlu yillar

    YanıtlaSil
  49. Saç fırçaları gayet başarılı, bir de el kremi:)

    YanıtlaSil
  50. En çok super drama maskarayi begeniyorum. Insallah bana cikar :)

    YanıtlaSil
  51. Wish of love parfümünü ve colortrend rujlarını çantamdan çıkaramıyorum :)

    YanıtlaSil
  52. color trend rujları ve avon anew clınıcak göz kremı :)mutluu yıllarrrrrrrrrr:)

    YanıtlaSil
  53. Little Black Dress edp en en severek kullandığım Avon ürünü :)

    YanıtlaSil
  54. Little gold dreess parfu ve hwdiyeler superr :)

    YanıtlaSil
  55. Merhaba; Avon'dan favori ürünüm Supershock göz kalemi.
    İyi seneler dilerim:)
    ozlemsahin30@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. chic rujunu çok seviyorum..
    :)

    YanıtlaSil
  57. super shock göz kalemlerini çok seviyorum. Özellikle siyah olan ;)

    YanıtlaSil
  58. En sevdiğim supershok mascara :)

    YanıtlaSil
  59. Avon gliserinli el kremi asansörlü göz kalemleri little black dress,treselle parfümleri favorim inşallah bana cıkar bu seriyi cok merak ediyorum iyi yıllar:)

    YanıtlaSil
  60. avonun ben en çok rujlarını ve parfümlerini beğeniyorum. incandessence kokusu favorim. 3 senedir en beğendiğim parfümler arasında. :))

    YanıtlaSil
  61. benim olsunnn renklerine bayıldım :) avon parfümleri ve göz kalemlerini çok beğeniyorum mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  62. gold rush göz kalemlerinden çok memnunum. Bu seti çok istiyorum

    YanıtlaSil
  63. Avon Supershock maskara! :)

    YanıtlaSil
  64. Mega effects mascara kesinlikle favorim.

    YanıtlaSil
  65. Avon'un makyaj temizleme sütü favorim...

    Sevgiler
    Özge G.

    YanıtlaSil
  66. iyi seneler süper shock kalem <3 ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. ojelerini beğeniyorum bende. oldukça hızlı kuruyorlar ve değişik ambalajlara sahip olmaları cezbediyor

    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  68. Avonun en sevdigim ürünleri little black parfumu ve eyeliner fircasi :) insaallah bu ciciler de bana cikar :) c.zevcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Mega effects maskarasını çokkk sevdim bende ;)

    YanıtlaSil
  70. Mega effect maskara begendigim urunlerden biri :) bu hediyeler cok harika umarim benim olur :))

    YanıtlaSil
  71. Ben en çok parfümlerini seviyorum. Son zamanlarda Rare Diamonds favorim😉

    YanıtlaSil
  72. En sevdiğim avon ürünleri: supershock gel göz kremi, far bazı ve anew vitale kiti.

    YanıtlaSil
  73. bende avonun en cok vucut spreyi little black dress bayiliyorummm kokusuna insallah sans benden yana olur :))))) bu guzel urunlerle yeni yila merhaba demek istiyorummmmmm seda özlü

    YanıtlaSil
  74. Anew serisini severek kullanıyorum birde color trend ürünlerini..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  75. Saç bakım ürünlerini kullanmak isterim ben de :)
    Herkese mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  76. Supershock maskara ve kalemleri,far bazı ve fondotenini severek kullanıyorum.Bu serisini gerçekten merak ettim umarım sahibi olurum herkese iyi seneler :)Hediyeleriniz için de ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  77. Avonun bircok urununu kullandım iclerinden en severek kullandklarimi soylemem gerekirse parfumlerden soft musk ve pure blanca kokulari gerçekten cok hos severek kullanıyorum sac bakim urunlerinden de sac uclarindaki kiriklari gideren serumunu tercih ediyorum gercekten saclarim pamuk gibi kendisinden vazgecemiyorum :) ♡ goz kalemlerini ve rimeleride unutmamak lazım. . Açılıp kapanabilen göz Kalemi bildiginiz eyeliner gibi cok guzel bu arada kalem seklindeki eyelinerda kullanımı kolay benim gibi surmekte zorlananlar icin harika.. son olarakta mega efect mascara siparis verdim yolda.. :p avon duy sesimi bu seti istiyorum ♥♥

    YanıtlaSil
  78. Açılıp kapanabilen göz kalemi favorim hiçbirşeye değişmem blackest black

    YanıtlaSil
  79. Top allığına bayılıyorum. Umarım benim olur harika bir set...

    YanıtlaSil
  80. Top Allığına bayılıyorum. Harika bir set umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  81. merhaba Avon Mega Effects bu sıralar favorimki, postta fotoğraflarda da nasıl bir güzellik olduğunu görüyoruz bu maskaranın :) sana da cok yakışmış, iyi yıllar sevgiler
    huysuzpati@gmail.com ece dereci

    YanıtlaSil
  82. Supershock maskara ve kalemleri,far bazı ve fondotenini severek kullanıyorum.Bu serisini gerçekten merak ettim umarım sahibi olurum herkese iyi seneler :)Hediyeleriniz için de ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  83. Luxe Far Paletini ve Mega Effects Maskarasını çok beğeniyorum. 45 yaşından sonra 1 çekilişte bana çıksa ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  84. Avon'un en çok mega effect maskarasını, super shcok göz kalemlerini ve pur blanca parfümü seviyorum.

    YanıtlaSil
  85. şu an yanımda bulunan little black dress parfümüm ve vucut losyonum, bu sefer benim olsun demekten de yoruldum ama :)

    YanıtlaSil
  86. Avonun sac fircalarini, mega effects rimeli ve wish of love parfumunu severek kullaniyorum.
    Bu sete ise tek kelime ile bayildim. Cok begendim cekilis ile benim olmazlarsada en kisa zamanda denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  87. avon son donemlerde kendini oldukca gelistirdi bazi urunlerini severek kullaniyorum ve haydi bakalim diorum eminesule84@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Açık renkli ruja bayıldım..hadi bakalım bende katıldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  89. Argan yağlı saç serisi tabiki! (serum en favorim) iyi seneler şimdiden...

    YanıtlaSil
  90. canim uzun zamandir seni instagramdan takip ediyorum yaptigin makyaj onerileri benim kozmetik alaninda ilerlememi sagladi.Oncelikle boyle bi alanda blog acmis olman cok hos vermis oldugun bilgiler icin sana tesekkur ediyorum.Avonun en hos serisinin luxe oldugunu dusunuyorum umarim ben secilirim mutlu yillar canim butun dileklerin gercek olsun :))
    oykuguneyy@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Avon luxe far paletini ve ruby koyu renk ruhu cok beğendim.....

    YanıtlaSil
  92. Supershock göz kalemleri favorim. Herkese iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  93. Avon supershock ve mega effects rimelleri ve rujlarının birçoğu favori ürünlerim. Umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  94. tüm göz kalemleri sevgiler elf_ahmt@hotmail.com bu seriyi istiyorummm

    YanıtlaSil
  95. Avon'un en beğendiğim ürünü Supershock maskara

    YanıtlaSil
  96. mega effect maskarası ve top allıklarını seviyorum. umarım bana çıkar. sevgiler....:)))

    YanıtlaSil
  97. always on point midnigt navy eyeliner! rengi müthiş.

    YanıtlaSil
  98. Umarım benim olurlar :) gonca_dir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. umarım bana çıkar denemek istediğim ürünler var :)

    muyesser.omur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Avon perfect kiss rujlari ve bademli sampuanini severim.bu set benim olsa avonu daha cok severim:)
    mesinkaleminden@gmail.com
    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  101. Supershock kalemleri, rujlari ve parfümlerine bayiliyorum.

    Makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Avon supershock kalemler faworim :) iyi yillarrr

    YanıtlaSil
  103. avonun hiç ürününü kullanmak nasip olmadı.yeni çıkan rimelini deneyecektim fakat onu da yollamadılar.kısmet artık :)
    fluses@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. supershock siyah göz kalemi :)

    YanıtlaSil
  105. Glimmerstick Diamonds göz kalemi..
    Herkese mutlu ve ''renkli'' yıllar...

    YanıtlaSil
  106. Supershock maskara ve kalemleri,bronzlaştırıcı inciler,Rare Diamonds parfümü kullanıyorum. Ve bu serinin sahibi kesinlikle benim olmam lazım :)))) herkse iyi seneler :))

    YanıtlaSil
  107. Surrender parfümü çok seviyorum..makyajelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. Avonun kalemlerni rujlarini ve parfümlerini seviyorum

    YanıtlaSil
  109. Avonu kullanmaya başladığımdan beri her ürünü favorim oldu ! ama vazgeçilmezim tabi ki Surrender :) Tabi premir luxe e de hayran kaldığımı itiraf etmem gerekir :) Bu setlere de hayran kaldıııımm benim olmalııııı :)

    YanıtlaSil
  110. merhabalar mutlu yıllar
    Avon Supershock maskara ve göz kalemlerine bayılıyorum

    YanıtlaSil
  111. lise yıllarında kızlarla avon sıvı fondoten ve top allık delileriydik:)üniv.te de süpershock rimelle devam ederken artık favorim avon mega effects maskara oldu teşekkürler avonla büyüyorum:)8 yıldır hayatımda nice senelere

    YanıtlaSil
  112. incandessence parfüm duş jelleri
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. saç maskeleri kalemleri ve supershock maskarası. bi de surrender parfumu
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  114. Kesinlikle rare pearls ve rare gold parfümleri. Tavsiye ederim, inanılmaz güzel kokuyor. Her sürdüğümde mutlaka birileri ismini soruyor :)

    YanıtlaSil
  115. Avon'un en cok supershock goz kalemi ve allıklarını beğeniyorum :)

    ezgi.elif.guler@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Cok güzel olmuş makyajin bayildim. Avondan severek kullandigim ürünler glimmerstick diamonds asansörlü göz kalemleri 2 rengini aldim.allik fircasini alali 3yil oldu hala kullaniyorum dökülme sorunu yasamadim.bir de rujlarini beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  117. Avonun en sevdğim ürünleri supershock jel kalemler ve senelerdir kullandığım Little Black Dress parfüm!


    supergirlweba@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Merhaba güzel kalpli Busem.Insta hesabımda bir resmimin altına bana böyle bir yorum yazmıştın o en büyük hediyeydi benim için. Yılın son çekilişine de katılayım her ne kadar ümidim olmasada ümitler le dolu sağlıklı ve huzurlu bir yıl dilerim.avonun en sevdiğim ürünü forawey parfüm vee little black dress parfüm ve rujları.

    YanıtlaSil
  119. incandessence parfüm duş jelleri

    cydmuhlis@hotmail.com
    Muhlis ÇAKMAK

    YanıtlaSil
  120. Avonun en cok parfumlerini seviyorum ozellikle de Rare Gold sarısını.. insallah bu guzel malzemecikler benim olur :))

    YanıtlaSil
  121. glimmerstick diamonds black ice açılıp kapanabilen göz kalemi ve mega effects maskara :)

    YanıtlaSil
  122. Avonun birçok ürününü kullanıyorum.En çok sevdiklerim ise Mega Effects Maskara,Perfect Kıss Ruj ve Instinct Parfüm.Yeni yılınız kutlu olsun.Umarım bu sefer ben kazanırım.

    YanıtlaSil
  123. Perfect Kiss Ruj , Super Shock Maskara , Luxe Fondöten , Parfüm Olarak Soft Musk, Wish Of Live ve Little Black Favorilerim :))

    Bu yarışmada da şans bana güler umarım 2014 e bir gün kala 2 güzel şeyin ardından bir de hediyeler benim olursa tamamdır 2014 te şans ve umut benden yana :))

    YanıtlaSil
  124. Far Away benim senelerdir değiştirmediğim Avonun bence en güzel parmüfü :) Yarışmaya katılan herkese bol şans.
    Sinem Özkan
    sinemozkan26@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Far Away benim senelerdir değiştirmediğim Avonun bence en güzel parmüfü :) Yarışmaya katılan herkese bol şans.
    Sinem Özkan
    sinemozkan26@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. Luxe ruj denedim, cok güzel, dolgunlastirici ve kalıcılıgı harika

    YanıtlaSil
  127. El kremleri, ayak pelingleri. Bu arada bu makyaj sana çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  128. Glimmerstick goz kalemleri en bayildigim urundur Avon'da. Bu seti de cok merak ettim.
    Mutlu seneler Buse'cim.

    YanıtlaSil
  129. En çok şaç serumunu seviyorum onsuz saçlarımı açmam mümkün değil tugba.guvn@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Avonun butun urunlerini kullaniyorum en cok faraway ve lux fondoten bb cream begeniyorum

    YanıtlaSil
  131. Avonun en cok goz kalemlerini ve care vucut losyonlarini begeniyorum :))

    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. makyaj ürünlerini de kullanıyorum ama parfümlerini ayrı bi seviyorum..favorim ve senelerdir kullandığım ürünü ise far away.. :)
    sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Glimmerstick asansorlu kalemleri yillardir favorim :) irem@styks.net mutlu yillarr!

    YanıtlaSil
  134. rimel allık ve parfümlerini beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  135. Merhabalar, göz kalemleri ve fondöten fırçası favorim, herkese iyi seneler...

    YanıtlaSil
  136. avonun en sevdiğim ürünleri parfümleri.. far away, only imagine ve treselle

    YanıtlaSil
  137. Avonun duş jelleri ve rujlarini sürekli olarak kullanıyorum araliklarla da rimel ve ojelerinden alıp severek kullaniyorum ♡♥♡
    Ozgksu@gmail.com
    Killjoy110@windowslive.com

    YanıtlaSil
  138. Merhaba,
    Ben ojemrujumrimelim ile yarışmaya katıldım bir sorun olurmu? Avon da duş jeli, fondoten, göz kalemi ve parfüm bay bayan kullanıyorum. Kazanana şimdiden hayırlı olsun güzel günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  139. avon supershock göz kalemi ve duşjeleri

    YanıtlaSil
  140. Avondan en çok extra lasting eyeliner seviyorum :)

    tunalijulide@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. Avon'un birçok ürününü kullanıyorum. Fakat son zamanlarda neredeyse hergün duştan sonra saçıma Fas Argan Yağı Serumunu sürüyorum. Kokusuna bayılıyorum, inanılmaz rahatlatıcı ve saçlarımı yumuşacık yaparken kırılmasını da önlüyor.

    YanıtlaSil
  142. belikide doğumgünü hediyem olur
    hiç şansım gülmedi senin şattsız hediyelerinde ama kısmet
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. mega effect maskara,argan yağlı saç serumu :)

    YanıtlaSil
  144. Avon pur blanca parfümünü çok beğenirim.
    kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Avon glimmerstick diamonds açılıp kapanabilen göz kalemi
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. Şampuanları çok seviyorum bide bana çıkar inşallah:))

    YanıtlaSil
  147. avonun en çok Avon Mega Effects Maskarasını,göz kalemini,Perfect Kiss Rujlarını color trend göz kalemini ve duş jellerine bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  148. En son aldıklarımdan biri olan Avon Ultra Colour Rich Lipstick özellikle yarı mat olan Lava Love rengi ve dokusu oldukça ideal ... Sevgiler, Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  149. merhaba, avonun en çok süpershock maskarasını ve ıncandessence parfümünü beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  150. göz kalmeleri harika ! herkese iyi seneler

    YanıtlaSil
  151. Avonun göz kalemlerine bayılıyorum:) Mutlu senelerrrrr:)
    emel_e1989@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. fas argan yagli sac serumunu begeniyorum:)

    YanıtlaSil
  153. Avonun ruj ve allık ürünlerini beğeniyorum gerçi parfümleri de es geçmemek lazım :)
    melekkaya.n20@gmail.com
    şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  154. açılıp kapanabilen göz kalemi , supershock maskara en sık kullandıklarım ayrıca little black dress ve for away bella parfümleri de vazgeçilmezlerim
    ve tabiki bu set benim olmalıı :))

    tuba_ddk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Avon'un top alliklari favorim bronz olani ozellikle ve tabiki rujlarini seviyorum vazgecemedigim parfumu ise treselle :) arslanzn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Set harika.Avon'un pek çok ürününü kullanıyorum en beğendiklerim parfüm ve rujları.Bir de duş jelleri tabi ki :)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. Ben Avon'un Wish of Love parfümünü,Argan yaglı saç serumunu ve fırçalarını çok seviyorum..

    rapunzelicee@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Avon un signature parfümünden kullanıyorum.Eşim hediye etmişti.Ben de onun adına bu çekilişe katılmak istedim.

    YanıtlaSil
  159. Avon Supershock göz kalemleri.
    feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. En cok super shock goz kalemi seviyorum bide el kremlerini;)

    YanıtlaSil
  161. Ruby rengi rujj ayy ayy bende varımm :D

    YanıtlaSil
  162. Little black dress, göz kalemleri ve ultra Color rıch rujlar favorim;) biz teşekkür ederiz @chunlibeauty seni takip etmekten zevk duydum bu yıl;) herkese mutlu yıllar;) -bana çıkmayacak biliyorum ama olsun kiii ...

    YanıtlaSil
  163. Kesinlikle Avon'un göz kalemleri çok başarılı ! Çok güzel bir paket, teşekkür ederizz :):)

    YanıtlaSil
  164. avonun en çok top allıklarını beğeniyorum :)
    kubrakisalar@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. merhaba canım, avonun en çok takılarını ve maskaralarını beğeniyorum, herkese bol şans. icesky14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. Avonun en sevdigim urunu simli asansorlu goz kalemleri. Kesinlikle cok kullanisli;)

    YanıtlaSil
  167. Color trend rujlari ve ergan yağı insallah bu seri benim olur :))

    YanıtlaSil
  168. avon un en çok glimmerstick gözkalemlerini ve argan yağı saç bakım serumunu severek kullanıyorum.Ayrıca little black dress ve ıncandessence parfümü favori kokularım arasında .

    YanıtlaSil
  169. Avonun en sevdigim urunu supershock goz kalemi :) Bunlar benim olsunnn :)

    YanıtlaSil
  170. supershock kalemler ve mega effects maskara

    YanıtlaSil
  171. Avon Little Black Dress, mükemmel bir koku bence:)

    YanıtlaSil
  172. En sevdiğim Avon ürünü super shock mascarası :))

    YanıtlaSil
  173. Avon'un en çok parfümlerini seviyorum özellikle Incandessence, Wish of Love ve Latin Sensation. Rujlarını da çok başarılı buluyorum.

    YanıtlaSil
  174. Supershock maskara ve perfect kiss ruj :)) bsra.oncu@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. Oje delisi olarak avonun ojelerine bayılıyorum hem hızlı kuruyorlar hemde kalicilar bide fas argan yağ özlü saç bakim ürünleri favori ürünlerim

    YanıtlaSil
  176. avon supershock göz kalemlerini çok seviyorum ve tabiki gliserinli el kremleriyle aşk yaşıyoruz. umarım şans benden yana olur. sevgiler.

    YanıtlaSil
  177. avonun genel olarak rimellerini ve göz kalemlerini beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  178. Avon'un celebre parfumunu yillardir beğenerek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  179. Eşimin google hesabından katıldım Avon un bir çok ürününü kullanıyorum en sevdiklerim spectra lash mascara ,süpershock göz kalemi, colortrend kalem birde glimmerstick diamond eyeliner.. inş sanslı kişi olurum:) ınstagram: a_tp

    YanıtlaSil
  180. Yeni çıkan rimelini çok sevdim pratik ve kolay sürülüyor

    esmaenes@gmail.com
    ESMANUR

    YanıtlaSil
  181. Öncelikle iyi seneler ve çekiliş için teşekkürler demek istiyorum :)
    Avon'un banyo köpüklerini ve supershock göz kalemlerini beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  182. Avon perceive parfümü ve Shine Attract ruj serisinden Passionate Red benim favorilerim ♥

    YanıtlaSil
  183. Avon'un en çok Pur Blanca'sını ve supershock göz kalemlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  184. perfect kiss rujlar :) herkese iyi yıllar :)

    shoppingtimequeene@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. Avon Supershock kalemleri ve likit rujunu çok seviyorum parfümleri de benim gibi fazla kalıcı olmayan hafif kokulardan hoşlananlar için oldukça uygun=)
    denemedenbilemezsinn@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. ben ayak peelingi,argan yağlı saç yağı .gliserinli el kremi ve rujları vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  187. mega effects mega effects mega effects!! bu aralar aşk yaşıyorum resmen :)
    sevkiyemeliscakir87@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. Asansörlü goz kalemi super

    YanıtlaSil
  189. instagramda sizi severek takip ediyorum cekilisinize de katilmak istedim umarim sansli olurum :) avonun top alligini ve taraklarini cok beğeniyorum komple serisini almistim iyiki almisim baya başarılı

    YanıtlaSil
  190. avonun argan yağlı saç serumunu seviyorum :) herkese bol şans...

    cnn__demirtas@windowslive.com

    YanıtlaSil
  191. Avon'un en çok beğendiğim ürünü Extreme mascara :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara