Hediyeler,

Parfum.com.tr 'dan Biotherm Biocils Best Buy 4'Lü Cilt Bakım Seti Şartsız Hediye..

10:24 chunlibeauty 259 Comments

Merhabalarr!! Yeni yıla alışma sürecinden sıyrılamayıp  bloga yazı yazamadığım günlerin ardından Parfum.com.tr'dan  gelen   Biotherm Biocils Best Buy 4'Lü Cilt Bakım Setini sizlerle paylaşıp bir şanslı arkadaşıma hediye edeyim dedim..    :) Yine şartsız olarak vereceğim hediyemin detayları;

Set içerisinde;
 Biocils Göz Makyaj Temizleyici 125 ml Aquasource Bakım Kremi 15 ml Aquasource Göz Bakımı 5ml Baume Corps Vücut Nemlendiricisi 400 ml bulunmakta..



Biotherm başarılı bulduğum markalar arasındadır. 

Su bazlı Biocils göz makyajı temizleyicisi hassas bir şekilde göz makyajını temizliyor.. Çift fazlı olduğundan suya dayanıklı ürünleri bile kolayca çıkarıyor. 

Aquasource Göz Bakımı Kaz ayaklarının oluşumunu engelleyen, göz çevresini güzelce nemlendiren bir ürün.. Düzenli kullanımda göz altı torbalarını giderdiği söyleniyor :) 

Aquasource Bakım Kremi normal ve karma ciltlere önerilen gel formunda bir nemlendirici..  Mineral kaynak sulardan elde edilen patentli bir formüle sahipmiş.. Ben kullanmadım ama kullananlar memnun kalmış :)
ve son olarak
Baume Corps Vücut Nemlendiricisi daha  400ml bu nemlendiriciyi de artık kazanan arkadaş yorumlar :)


Parfüm.com.tr yeni bir site olduğu için hakkında kısa bir bilgi paylaşmak gerekirse;


Özellikle ParfümKozmetik ve Kişisel Bakım üzerine satış yapmakta olan firma %100 Orijinal ve Resmi Distirbütör İthalat ürünleri satmaktadır. Müşteri memnuniyetinin önemini dikkate alan ve bu nedenle ambalajı açılmamış ürünlerde süre kısıtlaması olmaksızın koşulsuz iade imkanı var.
Ayrıca kredi kartsız alışveriş yapmak isteyen arkadaşlara kapıda ödeme seçeneği sunan güzel bir online alışveriş sitesi..

Şimdi gelelim hediyemizin detaylarına.. 

Henüz sitesinden alışveriş yapmasam da bana gönderdikleri ürün için Parfum.com.tr 'ye   teşekkür ediyorum..
Çekilişe katılmak için yapmanız gerek tek şey içinizden geldiği gibi yorum bırakmak Ama Parfüm.com.tr sayfası hakkında fikirlerinizi yada sorularınızı yazarsanız çok sevinirim :)
Çekiliş şartsız olacak ama adsız ve profil kimliği olmayanlar çekiliş dışı kalacaktır. Daha öncede dediğim gibi yarışma herkese açık yani blog sahibi olmanıza gerek yok :)
 Şimdiden herkese bol şans dilerim!
Bu arada Yorumlarınız geliyor merak etmeyin :) Sadece çekiliş gününe kadar yayınlamayacağım

Dipnot: Bir önceki hediye etkinliğimde MNG kargonun azizliğine uğradığım için üstüne basa basa diyorum kargo parası bana aittir..  

Bu güzel hediyeyi gönderen Parfüm.com.tr 'ı 
Twitterdan takip etmek için TIK TIK


ÇEKİLİŞ SONUÇLANMIŞTIR;

25 Ocak 2013 Cuma


Parfüm.com.tr Biotherm setini kazanan

 Çekilişi hazırlamak için bilgisayar başında çok vakit geçirdim. Şu an gözlerim çift görüyor sırtım tutuldu ama çok mutluyum.. Nihayet bir sona daha geldik.. Parfüm.com.tr Biotherm setini kazanan arkadaşım;

''60. yorumla dimit rossi Benim olsun mu bunlar :( Yılbaşı hediyesi bile almadımki:( amma acıtasyon yaptım ayıp bana :) dimitrossi@gmail.com her bi yerde takipçinim hem bak :)))''

En kısa zamanda iletişim bilgilerini bekliyorum canım :D  chunlibeautyspot@gmail.com

Benzer Yazılarım

259 yorum:

  1. böyle güvenilir sitelerin çoğalmasına seviniyorum,güzel bir post olmuş bol şans..

    YanıtlaSil
  2. hediyeyi istiyorumm siteyi bende takip ediyorum zaten ürünlerde ki avantajlar çok iyi

    YanıtlaSil
  3. Biotherm hiç kullanmamıştım çok da güzel olur aslındaa:)Göz çevresi ile ilgili kremini ayrıca merak ediyorum..

    Parfum.com ilk defa duydum bakalım istediğim parfümler var mıymışş...
    Hadi Çekilişelim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba:)
    Siteyi inceledim, çok kapsamlı bir site olmuş, neredeyse tüm markalar bulunmakta:)
    Hediyeni kazanmayı çok isterim:)
    Face sayfasını beğendim.
    http://www.facebook.com/asuman.asu.3110
    Twitter hesabını takibe aldım.
    https://twitter.com/AsumanAyse
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. set çok güzelmiş, umarım şansım yaver gider :p

    parfum.com.tr'ye de başarılar! ;)

    YanıtlaSil
  6. süpermiş :) katıldığım çekilişlerden birinden bile bişi kazanamadım ama şansımı denemekten bıkmadım :=)

    YanıtlaSil
  7. Canım şu an senin sayende parfüm.tr den haberi oldu. En kısa zamanda inceleyeceğim.
    Ayrıca çekilişte bende varımmm umarım bu sefer şanslı olan ben olurummmm :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Daha önce Biotherm'in başka bir setini kullanmış ve gayet memnun kalmıştım. Şansımı denemek istedim. :)

    mente.mente gmail.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bişiy yaparım ki ben bunla ehehe ben de varım :D

    YanıtlaSil
  10. Oouuww bu çekiliş mükemmel siteye de hemen bakıyorm

    YanıtlaSil
  11. Chunli umarım kazanırım:)
    Paket çok güzel görünüyor.
    fusuncotel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  12. siteye biraz göz attım, gerçekten kaliteli markalara yer vermişler.ayrıca ben bulunduğum şehir itibariyle her marka ürüne ulaşamıyorum ne yazık ki.essence, lancome, deborah gibi markalardan hiç alışveriş yapamıyorum.online alışveriş çok sık yapıyorum; fakat kaliteli makyaj malzemesi satan çok az sayıda site var.hatta benim şimdiye kadar kullandığım yalnızca bir site vardı.onda da bu saydığım markaları bulamıyordum.parfum.com'u da gerçekten başarılı buldum.yalnız kargo ücreti konusunda bir bilgi yok sanırım ya da ben göremedim.belli miktardaki alışverişlerde ücretsiz kargo uygulaması vs. olursa şahane olur diye düşünüyorum.

    ayrıca hediyeler de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  13. Biotherm ürünlerinin kalitesine söylenecek çok fazla bi'şey yok. Sanırım burada senin bu güzel hediyeyi takipçilerinden birine hediye edecek olmanı tebrik etmek gerek.Çekilişe katılmamak olmazdı.Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,

    Sizi zaten uzun suredir severek takip ediyorum. Yorumlariniza guveniyorum. Bu seti cok begendim ve denemek isterim. Umarim bana cikar :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Bende varım umarım bana çıkar :))

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. bayıldım çük güzel ürünler. serpil koçkaya.

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    süper bi çekiliş ben de katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben daha once aquasource un goz kremini kullanmıstım ve oldukca memnun kalmıstım. Parfum.com da fiyatlar oldukca uygun gozukuyor ürün yelpazesini biraz daha genişletirse süper olur.

    Sevgiler
    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. parfum.com.tr beğendiğim bir site,sık sık ziyaret ederim:)inşallah bana çıkar...
    h.tufan10@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. benim gibi bir parfüm manyağı için cidden eğlenceli bir site olmuş.. Tanıttığın için çoook teşekkür Chunli!!:D

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir hediye olmuş, teşekkürler!!! Sevgiler, Başak
    surdarcenciel@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Ne güzel bir hediye:) şu soğuk kış günlerinde tam da vücut nemlendiricisi almayı düşünüyordum umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba..Öncelikle bu ciciler inşallah benim olur diyerekten yorumuma başlıyorum:)
    Parfüm com.tr'nin öncelikle tasarımı çok hoş ve kolay..parfüm fiyatlarıda ona keza piyasaya göre uygun.
    Size ve parfüm com.tr ye teşekkürler..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Merhaba! Siteyi gezdim ve gerçekten çoğu şey çook uyguna satışta.Şuan baktım da Burberry intense parfum.com.tr 'de indirimde ve yakında siparişini vereceğim şu finallerim bitsin de!
    Hediyenize gelince bu markayı çoğu kişi seviyo,umarım bana çıkar ve denemiş olurum!

    YanıtlaSil
  25. Bioterm ürünlerini o kadar severek kullaniyorum ki bu cekilise kayitsiz kalmam imkansiz.umarim umarim umarim bana cikar gercekten cok istedim :)
    sevgiler
    piakokz@gmail.com
    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. izleyicinim.
    https://plus.google.com/u/0/111237444151934032190/posts/QXzomyorJNj
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Site gerçekten çok güzelmiş.Çok geniş bir ürün ve marka yelpazesine sahip.İlk önce markalara baktım ve çeşitliliği çok hoşuma gitti.Her zevke ve bütçeye göre makyaj ürünlerine ulaşılabilir olması çok güzel. Hediye için de ayrıca teşekkürler.
    ebruerturk35@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  28. Kredi kartı kullanmadığım için Parfum.com.tr'de dikkatimi çeken ilk şey kapıda ödeme imkanı oldu. Bu uygulamayı ve hediyeleri çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
  29. Umarım bana çıkar şimdiye kadar hiç bir çekilişten yana şansım yaver gitmedi :(:

    Bu sefer benim olsun lütfen ya :)

    YanıtlaSil
  30. istiyorum bu seti bu markayı hiç denemedim denemek istiyorum siteyi inceledim bir çok markaya bir tıkla ulaşmak mümkün üstelik mağaza fiyatlarından daha uygun fiyata gelen indirimler var ama benim için en önemlisi senin önermiş olman seni yakından gören biri olarak seçimlerine inanılmaz güveniyorum

    YanıtlaSil
  31. bende varım diyorum =)

    mavidunyam6@mynet.com

    YanıtlaSil
  32. katılmak istiyorum

    aysebulut090@gmail.com

    siteyi inceledim ürün çeşidi bol güzel bi siteye benziyor

    YanıtlaSil
  33. Merhaba harika bir set hediye ediyorsun ben olsam kendime saklardım :D
    Parfüm.com.tr ile yeni tanıştım siteyi incelediğimde hediyeli ürünler ve uygun fiyatlar olmasını çok beğendim,alışveriş yapmak için üye oldum.Haberdar olmak içinde sayfaları takibe aldım.Şanslı olmayı dilerim.
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2013/01/chunli-sac-ve-guzellik-parfumcomtr-dan.html
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Bu set süpermiş cidden , özellikle vücut nemlendiricisini merak ettim. Bu arada parfum.com.tr nin arayüzünü beğendim çok küçük bir nokta ama alt barı daha profesyonelce düzenleyebilirler yazılarda üst üste binmeler olmuş:) Artık arada göz attığım kozmetik satış sitelerinden biri olacak:)

    YanıtlaSil
  35. hey ilk yorum yapan ben miyim? çekilişe katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  36. bu güzel hediyeleri kullanmayı çok ama çok isterim.çok öpüyorummm.
    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar,
    blogunuzu yeni keşfettim sayılır,başlıklar arasında dolaşıyorum:) Şimdiden ne kadar aydınlatıcı yazılarınız olduğu anlaşılıyor,okumaya devam:)
    parfum.com.tr'ye girdim,güzel bir site,birçok parfümü ugun fiyatlı sunması,kofre seçenekleri çok güzel,ama nacizane fikrim 30 ml parfümlere daha ağırlık verilseydi keşke..çünkü doğru kokuyu bulmak zamanla sabırla kullanmaya da bağlı bence,dolayısıyla beğenip aldıklarımın bir süre sonra bana göre olmadığını farkettiğimden ve bazen de sıkıldığımdan 30 ml parfümlere yöneliyorum:)
    Bir de son olarak keşke göz makyajı ürünleri de biraz daha fazla olsaymış:)
    takipteyim artık:)
    Emine

    YanıtlaSil
  38. Merhaba,
    Tam da gebe olduğum şu dönemlerde kimyasal olmayan ürünler kullanmaya dikkat ediyorum ve daha önce de hiç bu markanın ürünlerini kullanmadığım için denemeyi çooook isterim :))

    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Denemek isterim parfüm.com.tr yıl actım bakıyorum:)
    Yildiz111@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  40. sayeniz de siteyi inceleme fırsatı buldum ve online alışveriş sitelerime bir yenisini daha ekledim...

    bu harika sete talip olmamak ne mümkün :)

    bakimlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bu parfüm.com.tr sitesinin en beğendiğim yönü fiyatları :) mağaza mağaza gezerek en ucuzunu aramaya gerek kalmıyor.

    YanıtlaSil
  42. siteteyi inceledm ve içerisindeki parfüm kataloğunu beğendm:))

    YanıtlaSil
  43. merhaba buse'cim tam da şu an ihtiyacım olan ürünler denk geldi :) çekilişte bana çıkarsa cuk oturmuş olacak yani :)

    parfum.com.tr sitesinden hiç alışveriş yaptın mı? benim için internet üzerinden alışverişlerde güvenlik ve ürünün taze olması çok önemli. birçok yerden bu yüzden alışveriş edemez oldum.

    sevgiler...

    kardelen_6497@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. merhaba canım
    siteyi ilk kez duyup hemen inceledim ürün çeşidi oldukça fazla alışverişlere alternatif olabilir bence.
    bu yıl hiç hediye kazanamayan ben umarım seninle şeytanın bacağını kırarım:))
    ozge_1981@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  45. çok merak ediyorum Biotherm ürünleri ama deneme fırsatım olmamıştı umarım sans bana güler :)

    tekderdimnegiysem@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. hayırlısıysa bennde talibimm :)

    YanıtlaSil
  47. şansımı yine denemek istiyorum yine bana güler mi acep :))
    hadi bakalım güzel bir set en çok isteyene gitsin.

    aycelcehayat@gmail.com
    AYSEL KAYA

    YanıtlaSil
  48. Ben Hülya, biotherm markasını daha önce denememiştim, şu sıra göz kremi arayışındayken belki deneme fırsatım olur.
    Genelde online alışveriş yapmama rağmen parfum.com.tr sitesini hiç duymamıştım.İncelemeye başladım :)

    YanıtlaSil
  49. Tüm şanssızlığıma rağmen şansımı denemek istiyorum ((:
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Parfüm.com.tr'yle ilk kez şimdi sayende tanışıyorum. Bu yorumu yazdıktan sonra siteye gidip inceleyeceğim.
    Biotherm ürünler şahaneymiş. Keşke bana çıksa..

    Teşekkürler ChunLi..

    YanıtlaSil
  51. harika bir hediye inşallah benim olur
    sevgiler..
    esmayakup_82@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. parfum.com.tr'yi facebookda da twitterda da takip ediyorum :)
    ismi dolayısıyla sadece parfüm satan bir site sanmıştım ama makyaj ve bakım ürünlerinin de olması çok güzel :)

    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Chunli merhaba, çekilişin çok güzel ve tabiki katılmak isterim,, siteyi inceledim ve özellikle marka çeşitliliği ilgimi çekti aynı sitede Essence de var Chanel de,bu iyi birşey dikkatimi çeken birşey ise bazı ürünlerde renk seçeneği yok,detaylar konusunda birkaç ekleme ile çok daha güzel bir hal alabilir site:)tanıttığın için teşekkürler
    StyleGlaze Blog!

    YanıtlaSil
  54. Twitter'da mormenekse adıyla, facebook'ta melal şahin adıyla parfüm.com.tr'yi izlemeye aldım.

    Site çok hoş birbirinden güzel parfümleri piyasadan çok daha uyguna bulmak çok hoşuma gitti.

    Ayrıca Biotherm birkaç sene önce kullandığım bir markaydı.
    Eğer kazanırsam uzun bir aradan sonra yeniden Biotherm kullanmak güzel olacak.:)

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. artık avmlere gidip parfüm almak out oldu indirimlerden yararlanıp hem orjinal parfüm almak isteyenler için güzel bir site olmuş parfüm.com.tr :)

    YanıtlaSil
  56. Biotherm markasını ben de beğenerek kullanıyorum. Umarım bu güzel set de benim olur. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  57. Ama bu Yeni Yıl Hediyesssiiiii :D

    Allah'ım yaa inşallah o şanslı kişi ben olurum :) *fingers crossed*

    Aquasource serisi ya....Parfum.com.tr cidden çok bonkörsün ;)

    eveningsindarkness@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Benim olsun mu bunlar :( Yılbaşı hediyesi bile almadımki:( amma acıtasyon yaptım ayıp bana :) dimitrossi@gmail.com her bi yerde takipçinim hem bak :))))

    YanıtlaSil
  59. talibimm;)

    oslem_osturk@hotmail.com

    XOXO
    modaliza

    YanıtlaSil
  60. Hediyeler cokk basarili bu yuzden cekilise katilmadan edemedim :)

    YanıtlaSil
  61. Ben de katılmak istiyorum :)

    nora.utopya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. ürünlerin fiyat bakımından uygun olması biraz aklıma limango ve markafoni gibi dubai ürünleri olabileceğini getirmedi değil. birçok mağazaya lady gaga girememişken (sephora haricinde tabi) sayfanın satışını yapmasıda dikkatimi çekti. umarım kaliteli bir site oldugunu kanıtlar. :)

    YanıtlaSil
  63. hediyeler çok güzel ablacım ya:)
    bu sefer artık bana çıksın şans gülsün bana daaa :)
    siteyi inceledim ürün fiyatlarıda içeriği de güzel olan bir site...:)
    handan_sevgiler_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. parfum.com.tr bence alışveriş için gayet güzel bir site. Kapıda ödemesi olan nadir sitelerden. Ama bana hediye gelmedi hiç :(

    YanıtlaSil
  65. fulayarici@hotmail.com.. zaten kullandığım ürünler bana çıkar umarım:)

    YanıtlaSil
  66. SÜPER BİR HEDİYE :) KAZANMAYI ÇOK İSTERİM.. SEVGİLER.. :)

    YanıtlaSil
  67. Doğru göz makyajı temizleyicisini arıyorum. Göz yakmasın, güzel temizlesin diyerek. Belki de budur :)

    YanıtlaSil
  68. Parfüm.com.tr kaliteli ürünlerin satıldığı bir guzel bir site, hediyeler benim cok severek kullandığım markaya ait, umarım çekilişin şanslısı ben olurum. :)

    YanıtlaSil
  69. Merhaba...
    Şansımı deneyeyim, kazanırsam ürünleri deneme fırsatım olur, özellikle göz kremini merak ediyorum...
    Sevgiler...
    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. BURCU ÇAVDAR8 Ocak 2013 11:50

    Harika ürünler. Umarım ben kazanırım..

    burcuerturk74@yahoo.com
    BURCU ÇAVDAR

    YanıtlaSil
  71. bayıldım çok güzellerr umarım benm hediyem olur
    https://twitter.com/songulerdenn

    YanıtlaSil
  72. kozmetik alışverişini internetten yapan biri olarak siteyi çok beğendim ve takibe aldım
    seninde takipçinim nilcan80@gmail.com
    herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  73. MERHABALAR HEDİYENİZ COK GÜZEL PEK UMUDUM YOK AMA İNŞ.CIKAR ÇOK İSTERİM...

    SİTEYİ İNCELEDİM ÜRÜNLER GÜZELDE FİYATLAR BİRAZ UÇUK GİBİ :)

    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  74. SİZİN GİBİ ŞARTSIZ ŞURTSUZ ÇEKİLİŞ YAPAN BLOG SAHİPLERİNE İHTİYACIMIZ VAR. BÖYLE ÇEKİLİŞLERİN DEVAMINI DİLİYORUM.İNŞALLAH KAZANIRIM DİYORUM. ;)
    Parfüm.com.tr 'ı SİTESİNE ÜYE OLDUM.GERÇEKTEN ARADIĞINIZ HERŞEY BU SİTEDE VE ÇOK UYGUN FİYATA YENİ ALİŞVERİŞ ADRESİM OLACAK.

    YanıtlaSil
  75. Merhaba hediye çok güzel
    parfüm.com.tr siteside geniş ürün yelpazesiyle çok başarılı
    sevgiler
    Çiğdem Oğuz

    YanıtlaSil
  76. Biotherm sevdiğim bir marka...Aquasource serisini denemek isterim..sevgiler,

    YanıtlaSil
  77. Sizi uzun zamandir takip ediyorum ama parfum.com.tr sizin blogunuzdan ogrendim:-) ama cok begendim bundan sonra takipcisiyim.hediler harika umarim bana cikar

    YanıtlaSil
  78. Parfüm.com.tr ile genclesip guzellesip bir de harikaa kokmak bir tik yakindaysa o zamam tik tik :) bu guzel paylasimlara bayiliyooruummm emegi gecen herkese tesekkurleerrr ♥♡♥

    YanıtlaSil
  79. Parfüm.com.tr ile genclesip guzellesip bir de harikaa kokmak bir tik yakindaysa o zamam tik tik :) bu guzel paylasimlara bayiliyooruummm emegi gecen herkese tesekkurleerrr ♥♡♥

    YanıtlaSil
  80. insallah kazanirim parfum.com.tr'ye simdi isinlanicam :-) eda

    YanıtlaSil
  81. Biotherm urunlerini severek kullaniyorum...parfum.com.tr yi hic bilmiyordum sayende ogrendim super bir siteymis...hediyeleri de super umarim bana cikar

    YanıtlaSil
  82. aaa süpermiş bu hediye, tam da cilt bakım ürünlerim bitmek üzereyken :)

    YanıtlaSil
  83. Aaaa harika bir hediye bu! Çekilişe katılmadan önce girip siteyi inceledim. Güzel ürünler var. Ben de bu hediyeye talibim, göz kremi ve nemlendiricim bittiği şu günlerde ilaç gibi gelir. :)
    Bu harika çekiliş için, sana ve Parfum.com.tr'ye teşekkürler!
    hokibogiqe@gmail.com
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil
  84. Parfüm.com.tr kaliteli ve indirimli ürünlerin adresi

    YanıtlaSil
  85. tamda urunlerimin bittiği bi anda bana ilaç gibi gelecek hediyen :)
    siteyi inceledim ve piyasa değerlerinin altında urunlere rastladım,cok ilgi cekici...

    YanıtlaSil
  86. slm buse bu hedıye benım olmalıııııııı:)))

    YanıtlaSil
  87. selam şekerim...bir kerede bana çıksın n'olur ya:)))
    SEVGİLER...
    tuananindunyasi@gmail.com
    http://ozlemtuana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  88. bu ürünü denemek isterim

    YanıtlaSil
  89. Hediye süpermiş ben de varım.. İlk kez duyduğum bir site, bir sonraki kozmetik alışverişimde kesinlikle değerlendirilecek :)

    YanıtlaSil
  90. Mrb,face ve twitterda takibe aldım Parfüm.com.tr'yi.Sitesinde hoş ürünler var, takip etmeli..

    YanıtlaSil
  91. şans benden yana olsun inşallah
    ESMANUR
    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. selamlarr bu set inşallah bana çıkar diyorum pelince adıyla izliyorum sizi ve çekilişi herkes duysun diye paylaştım
    https://www.facebook.com/pelin.dmrl/posts/513523215354183
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. slm.izleyicinim bu siteyi ilk kez duydum ve twetterda frezya29 kullanıcı adıyla takibe aldım çekilişi paylaştım.

    http://www.facebook.com/suzan.dogan.754/posts/452942311428281

    sevgilerimle..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. slm cnm;izleyicinim .şartlar tamamdır face ve tweter sayfasını begendim ve kampanyanı facemde duyurdum linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com
    https://twitter.com/aslizehram

    YanıtlaSil
  95. merhaba lilişsh lilish olarak izleyicinizim çekiliş süper siteyi çok begendim geniş bir ürün yelpazesi var facebook ve twitterda takibe aldım.
    https://www.facebook.com/aylin.kaba.9
    https://twitter.com/Lilish34
    sevgiler
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Merhaba,http://www.parfum.com.tr/--index.php siteyi inceledim,ürün kapasitesi çok geniş.. Parfum.com.tr facebook ve twitterde takip ediyorum.şanslı olmak dileğiyle...Yasemin Güner yasemin411@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. Kazanmak umuduyla yazdığım bir yorum daha :)) Ürünler çok güzel :) ama siteye giremedim malesef açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  98. firmanın sitesi açılmıyor !!!

    YanıtlaSil
  99. Bende talibim :)

    yeni bir online sitesi içinde mutlu oldum :))

    dilaradogan@ozu.edu.tr

    suslugunlugum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  100. Merhaba
    Sanırım çekilişe katılan ilk kişi benim :)
    Bu zamana kadar hiç bir çekilişten hediye kazanamadım,inş bu sefer şans benden yana olur :)
    Ben yine de twitter da duyurdum :)
    https://twitter.com/HytPylsncaGzl/status/288685008909123585
    nyoruk47@hotmail.com
    İnşallah benim olur bu ciciler :)

    YanıtlaSil
  101. Merhaba bende şansımı denemek istiyorum. Parfüm.com.tr sitesinde kapıda ödemeli alışveriş yapılıyor oluşunu seviyorum.Sevgiler

    Tuğçe Demir
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. sitede heryerde bulunmayan ürünler var bu oldukça iyi ,ama fiyatlar genelde piyasayla aynı bazı sitelerde çok ucuza satılan ürünler kampanyalar var
    ben de çekilişe katılayım bakalım ne olacak
    prettyflowery@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. çok güzel bir hediye, insallah kazanırım

    YanıtlaSil
  104. ilk yorum bnm mi oleyyy :D

    bu hediyeye sahip olmak isterim tabiki :)

    YanıtlaSil
  105. merhab a şartınız tmm inş bu güzel sete sahip olurumm https://www.facebook.com/yagmurvildan?ref=tn_tnmn vildan yanmaz vilmur@mynet.com

    YanıtlaSil
  106. merhabalarrr :))) hediyen çok güzel umarım benim olur :) sevgiler :))
    kubrabalal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. Bu hediyelerine bayiliyorum Chunli :)

    E tabi ki bu paketi de istiyorum yani:)

    Bol $ans bana:)
    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. merhabalar bana çıksın lütfen çok istiyorum.siteyi inceledim güzel ama açmakta zorlanıyorum siteyi.
    ilkalp2005@hotmail.com
    ilknur alparslan

    YanıtlaSil
  109. yaa kusura bakmayın ben pudra.com dıye okumusum ona yorum yaptım cok rezillik cidden. parfum.com hakkında yorum yapmak ısterdım ama benım pc ımde acılmıyor ne yazıkkı neyse sansımı kaybettım yıne de olsun tekrar basarılarınızın devamını dilerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  110. Slm :)
    İzleyicinim(undenied)
    Ben de talibim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  111. merhaba
    açıkcası sayenizde tanıdım bu siteyi,facebook ve twitterdan takibe aldım.biraz inceledim.
    sizinde izleyicinizim.
    Berna Baçkır
    bbernabackir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. merhaba izliyorum bloğunuzu
    siteye giriş sorunlu maalesef yada bu akşam internettemi sorun var bilemedim:(ama ziyaret etmek istiyorum çok merak ettim.
    twitter de takibe aldım
    https://twitter.com/1904dwt
    facebook sayfasını beğendim
    https://www.facebook.com/profile.php?id=731717590
    şanslı olmayı diliyorum..
    sevgiler
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. benide dahil et litfen
    nil
    n.erisken@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. beğendim ben bu siteyi, hiçbir zaman tek parfüm almayı sevmemişimdir, elimdekileri bitireyim bundan sonra parfum.com.tr'deyim ;)

    YanıtlaSil
  115. nice products! Lovely blog! :)

    Do you want to follow each other?:)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    xx ♥

    YanıtlaSil
  116. bende şansımı denemek istiyorum :) sizi sessiz sakin takip edenlerdenim. herkese bol şanslar..

    YanıtlaSil
  117. Biotherm markasından ben de çok memnunum harika ürünler :)

    YanıtlaSil
  118. Cok guzel bir hediye insallah ben kazanirim. Parfum.com.tr'yi begendim genel olarak belki sampuanlari arttirabilirler, ben bu aralar sampuan ariyorum da :)
    betul.erdogdu@bahcesehir.edu.tr

    YanıtlaSil
  119. Merhaba çekilişine talibim. Zaten takipçinim.
    Parfum com.tr deki ürünlerin %100 orjinal dimi? Güvenebiliriz... Genelde online alışverişi kullandığım için bu benim açımdan mühim.
    Umarım bana çıkar göz kremini görünce =)
    Bu arada twitter da da takipteyim.

    https://twitter.com/huncagirl

    Sevgiler,
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. selam sonsuz adıyla takipçinizim parfüm.com sayfa güzel bir çok seçenek mevcut twittırdanda takipteyim
    http://www.facebook.com/sonsuz1734/posts/539135772765330
    https://twitter.com/sonsuz1734
    sonsuz1734@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. ben linke tıkladığımda siteye giremedim,karşıma garip bir index çıktı. ama seti isterim :)

    YanıtlaSil
  122. merhaba...
    inş. bana cıkar bi kere de bi çekilişte kazanayım artıkkkk

    YanıtlaSil
  123. Merhaba, benmodanin bizlere kazandirdigi guzel bloglardan biri, hosgeldiniz diyelim :) defalarca kez yorum birakmaya calistim fakat herseferinde ipadin azizligine ugradim, umarim bu kez olur. Suana kadar katildigim yuzlrrce cekilisten biri, tek farki cok sevdigim biotherm urunleri olmasi. Parfum.com.tr yi cok begendim umarim makyaj bolumu daha da genisletilir . Hadi sansim yaver gitsin de dogum yapmama az bi zaman kala bu hediyecikler bana ciksin.... :) herkese bol sans diyorum

    YanıtlaSil
  124. herkese bol şanslar...:))

    YanıtlaSil
  125. ay çok güzelmiş hediyelerin :)umarım benim olurlrda bende deneme şansını yakalarım sayende :)bana bol şans :)
    sitedeki ürünlerde uygun görünüyor benim için incelemeye değer belkide sayende kendime çok uygun bi alışveriş sitesi edinmişimdir :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. merhaba

    harika hediyeler bunlar. Umarım benim olur. ssmyrnian@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  127. Parfüm.com.tr sitesini hiç duymamıştım. İnceledim gayet güzel ve parfüm çeşitliliği fazla. Bize bu siteyi tanıttığın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  128. Parfüm.com.tr 'yi takibe aldım. Hediye süper ötesi. Umarım bana çıkar ;)
    Herkese bol şans.
    Serpil Şengül
    levser16@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. selamlar ilk yorum benden galiba ...şartlar tmm bloğunun izleyicisiyim ve bu hediyeyi gerçekten istiyorum umarım şans benimle olur.. face sayfasını beğendim twitterde takiteyim kampanyayı paylaştım linklerim:

    http://m-h-f-zehra.blogspot.com/2013/01/chunli-sac-ve-guzellik-parfumcomtr-dan.html#!/2013/01/chunli-sac-ve-guzellik-parfumcomtr-dan.html

    https://www.facebook.com/husne.pakaslan/posts/186751448134099#!/husne.pakaslan/posts/459663220763895

    Hüsne ASLAN
    m-h-f-zehra@hotmail.com



    YanıtlaSil
  130. şartlar tamam..
    sitenizi izlemekteyim..
    firmanin facebook sayfasını begendim..
    TWİTTERDAN TAKİBE aldım @birojediyar olarak

    twitterda paylaştım..
    https://twitter.com/BirOjeDiyar
    https://twitter.com/BirOjeDiyar/status/289160396156305408

    bloggerda paylaştım
    http://birojediyari.blogspot.com/
    http://birojediyari.blogspot.com/2013/01/chunli-sac-ve-guzellik-parfumcomtr-dan.html

    facebookta paylaştım birojediyarı adıyla herkese acık
    https://www.facebook.com/bir.ojediyari

    google + prfilmde didem kçk olarak paylştım..

    başarılar dilerim şart yok ama ben heryerde paylaştım yinede :)

    DİDEM KILIÇ
    mail: didemokan1509@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. Merhaba blogunuzu ,twitter hesabınızı ve sizi severek takip ediyorum .
    Bu çekilişlerinizede bayılıyorum ,bir gün de bana çıkmasını umutla bekliyorum :)
    Parfüm.com.tr sitesini inceledim ve çok beğendim tüm markalar mevcur hatta essence ürünleri bile gayet uygun fiyatlarla satılıyor.
    Bulunduğu şehirde gratis olmayanlar içinde güzel bir fırsat.
    Sevgiler feride yasmin
    kedi92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. ben de şansımı denemek istiyorum. twitter'dan izlemeye aldım. (dofa_) yeni tanıştım ben parfüm.com.tr ile bazı setler avantajlı gerçekten.
    biotherm'in göz kremini merak ettim en çok.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  133. Biotherm ürünlerini denemem için fırsat olacak belkide kazanmasamda ben bu hafta sonu diğer ürünlerinden almayı düşünüyordum ama kazanırsam daha çok sevinirimmm:))

    YanıtlaSil
  134. ben çağla polat,sitenizi yeni gördüm ve ürünlerinizi azda olsa inceledim,çok iyi ve kaliteli ürünler sanırım burada aradıklarımı kolaylıkla bulabileceğim,dışarıda alışveriş yapma imkanı olamayan bir ev hanımı olarak yani bebeğimden dolayı:))görüşmek üzre diyorum çünkü bebeğim uyandı, kolay gelisn

    YanıtlaSil
  135. BÜTÜN BLOGGERLARIN SİZİN GİBİ ŞARTSIZ ŞURTSUZ KAMPANYALAR YAPMASI DİLEĞİYLE...
    Parfüm.com.tr 'ı İNCELEDİM.ARADIĞIM HERŞEY BU SİTEDE.ARTIK YENİ ALIŞVERİŞ ADRESİM OLACAK...

    YanıtlaSil
  136. Merhaba... :) bende şansımı denemek istiyorum. parfüm.com.tr nin face ve twitter hesaplarını da takibe aldım. Umarım benim olurlar :))

    YanıtlaSil
  137. Parfüm.com.tr gözümüze girdi bu güzel hediye ile ne diyelim ;) Bakalım çıkacak mı şansımıza ;)

    YanıtlaSil
  138. umarım ben kazanırım:))

    YanıtlaSil
  139. benim olsun ama bunlar :))

    girlafikirgirlafikir@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. merhabalar
    ece birol dereci
    fb ve twitter.dan da takipteyim.
    http://www.parfum.com.tr/ su anda teknik arıza veriyor ama en kısa zamanda inceleyeceğim.koşulsuz iade gayet ilgimi çekti :)
    @permadusmani -twitter için
    sevgiler

    YanıtlaSil
  141. Biotherm i başarılı buluyorum

    YanıtlaSil
  142. online kozmetik alışverişi konusunda yeni sitelerin yayına girmesi ve seçeneklerimizin artması gerçekten güzel.
    Parfum.com.tr ye yayın hayatında başarılar ve bol satışlar dilerim
    inşallah hediyeleri de kazanırım.
    dr.mugeayhan@hotmail.com
    mdmugeayhan@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Selam chunli seni yeni tanıdım ama verdiğin bilgilerle hayatıma çok şey kattım:)Daha önce hiç bakım yapmıyormuşum:))onu fark ettim..Parfüm com.u sayende keşfettim..Artık müdavimi olucam kesin:))En çok da kapıda ödeme seçeneğini sevdim kredi kartı kullanmayan biri olarakk::))Eğer hediyeleri de ben alırsam;))çok sevinirim:)..Öpüyorumm chunliciğimm..Kendine iyi bak çünkü senden öğreneceğimiz daha çok şey var..

    YanıtlaSil
  144. Bu hediye benim olsun :)
    elanuralanur@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Bende şansımı denemek isterim.Parfüm.com.tr güzel bir site imiş.
    zeyneppalanur@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. Yeni bir site kazandık,ne güzel:)
    nuralaca06@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. Harika bir site.
    Fiyatlar uygun,
    belki ilk online alışverişim buradan olur
    bellimi olur:=)


    maviboncukelif@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. Fiyatlar gayet uygun ve arayüzü çok net bir site.Ayrıca sizin şu şartsız hediyelerinize bayılıyorum.Şu olsun bu olsun,takip et,beğen demeden bol gönülden hediye veriyorsunuz,tşkrlr

    melisay138@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. harika hediyeler,parfüm.com.tr sitesini inceledim çok beğendim hiç alışveriş yapmadım.Resmi Distirbütör olmaları çok önemli parfüm alıcagim zaman inceleyeceğim siteler arasında

    YanıtlaSil
  150. ŞU HEDİYE BANA ÇIKSINNNN
    BİOTHERMi DENEYEYİM YAHU:)

    delikedicik@gmail.com

    YanıtlaSil
  151. tam da ihtiyacım olan şey, parfum.com.tr'ye bize bu şansı verdiği için teşekkür ederiz :)
    Sevil Vural.
    vukovi.umiro.sami@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. En çok Aquasource Göz Bakımını merak ettim doğrusu, göz altı torbalarımla başım dertte hediyeye talibiim eğer nasip olmazsa da kazanıp kullananın yorumunu bekliyorum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  153. Canım siteyi inceleyeyim dedim ama yapım ve yenileme var diyor? Yine de sete talibim :)) incelemeye çalıştım ama olmadı...

    YanıtlaSil
  154. MERHABALAR :)
    bu setin gerçekten sahibi olmak istiyorum..
    siz şart oymasanızda ben birkaç paylaşım yapıp çekilişinize katkıda bulunmak istedim :)

    twitterda paylaştım..
    https://twitter.com/milyonlarcaoje/status/289441403212271617

    facebookta paylaştım..
    http://www.facebook.com/Milyonlarcaoje/posts/378380185590688

    bloggerda paylaştım..
    http://milyonlarcaojee.blogspot.com/2013/01/chunli-sac-ve-guzellik-parfumcomtr-dan.html

    google + profilimde paylaştım..
    https://plus.google.com/u/0/102692052675316283921/posts

    Siteyi açmaya çalıştım ama çalışma vardı giremedim :( dediğim gibi hediyeye bayıldımharikkka kazanmak istiyorum umarım şanslı kişi olurum :)

    ÖZGE KÖROĞLU
    Mail:milyonlarcaoje@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Videolarını takip ediyordum.Blog unu da yeni keşfettim.Parfum.com sitesini merak ettim.Şu an yapılanma aşamasında sanırım.
    Biotherm 'in özellikle makyaj temizleyicisini denemek istiyorum . Çekilişe katılmak isterim .

    YanıtlaSil
  156. Merabaa sitede bakim calismasi varmis inceleyemedim, calismanin ne zaman biticegini sormam uygunmudur? :) denemek istedigim bi urun.
    Sansbizimleolsun
    sansbizimleolsunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. Merhabalar ;

    parfum.com.tr yi bu çekiliş aracılığı ile duydum. Fakat incelemem mümkün diil sanırım site yenileme aşamasında.. :(

    Herkese başarılar..

    Yasemin Şahin
    tiyatrocujasmine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Biothermin yillarca goz temizleme losyonunu kullandim gozde yanma hissi vermiyor ki bu cok onemlidir. 25 yasindayim goz cevresi kremi kullanmak icin ideal mi ?

    YanıtlaSil
  159. izleyicinim talibimm sevgiler
    elf_ahmt@htmail.com

    YanıtlaSil
  160. Tam olarak yarışmaya nasıl katılıyoruz?

    YanıtlaSil
  161. merhaba chunli gerçekten güzel hediye imiş,bende yeni bir bloggerım daha doğrusu olmaya çalışıyorum:)çekilişine nasıl katılacağımı tam olarak anlayamasamda daha detaylı yardımcı olursun diye düşünüyorum,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  162. harika urunler harıka blog :)

    YanıtlaSil
  163. Blogunu keşfettiğimden beri sürekli takipteyim çok güzel bir blog

    YanıtlaSil
  164. Merhaba.Harika bir hediye.Sitede bakım çalışması olduğu için hakkında yorum yapamıyprum kusura bakmayın.

    naznaz17@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. ben öncede yorum yazdım cidden parfüm.com.tr bende acılmıyor ama sayarsanız bende çekilişte yer almak istiyorum önceki yorumum vardır sizde zaten.iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  166. SANSIMI DENEMEK İSTEDİM.SEF85

    YanıtlaSil
  167. selam izleyicin oldum siteyi inceledim ürünlerini hepsi kaliteli şeyler her keseye göre ürün olması çok güzelmiş çekilişe katlmak istiyorum feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  168. bu set benim olsun.ayrıca bu siteyi ben de hiç kullanmadım ve sayende yeni bir şey öğrenmiş oldum.Herkese bol şans :)
    arwen

    YanıtlaSil
  169. buarada ben dün sanırım adımı yazmayı unuttum,özden çaylı:))benim bloğumada beklerim,malum yeniyim:))
    pembealliksiyahrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  170. Merhabaa, Parfüm.com.tr yi inceledim ve dikkatimi ceken en önemli şey ürün karşılaştırma bölümünün olmasi. Çünkü o kadar marka ve çesit arasindan secim yapmak icin karsilastirmalara ihtiyacimiz var :) 21 yaşındayim ve eger hediyeniz bana çıkarsa göz bakım kremini anneme vermeyi düşünüyorum çünkü henüz gözalti torbalarim ve kaz ayaklarim yok :) ayrica nemlendiricinin kokusunu da çok merak ediyorum inş bana çıkar. Sevgiler :)) Zevcan ÇALIŞKAN c.zevcan@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. sonunda acıldı Parfüm.com fiyatları gayet uygun özellikle setlerde. kullandığım parfümde (Yves Saint Laurent Paris) normalde aldıgımdan gayet uygun ben siteyi genel olarak beğendim bu 10. yorum oldu fakat ilk çekiliş olunca insanın değişigine gidiyor

    YanıtlaSil
  172. bence sadece 2 alışverişime rağmen parfum.com.tr iyi bir site. Kapıda ödeme kolaylığı çok işime gelebiliyor bazen :) şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  173. merabaa,sitenizi dün mavi ojeli kızdaki saç örgüsü kısmından keşfettim,daha dün yeni keşfetmene rağmen bugün hemen acaba yeni bir şey var mı diye girdim bir de ne göriyim hediyeler :) bu siteye dahada bağladı beni :) gerçekten lens, eyeliner , ve hadise saçı favorilerim :) tamda ihtiyacım olan şeyler :) bu sete gelinceee :) Parfüm.com.tr yi hemen incelemeye aldım , baya güzel indirimler vardı , artık o da sık kullandıklarım arasında , bu göz makyajı temizleyicisini teyzem kullanıyordu , bende onda kaldığımda denemiştim gerçekten güzel bir ürün umarım hediye benim olur ama başkasının olsada gerçekten iyi ve kullanışlı bir hediye :) bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  174. hediyeler çok güzel..parfüm.com dan alışveriş yaptım ve genel anlamda memnun kaldım..sofijuba adıyla takip ediyorum.
    sofijuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. parfüm.com.tr sitesi çok güzel..

    YanıtlaSil
  176. Ne zamandır bu tür güzellik ürünlerinin güzelcene tanıtıldığı bir blog arıyordum ki sonunda buldum, oley!! :) Direk takibe alıyorum

    Benim kişisel styling sayfamı da belki takip etmek istersin??

    Sevgiler ve teşekkürler

    nureradli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  177. Merhaba,
    Çekilşini çok beğendim, umarım ürünler benim olur. Parfüm.com.tr yi ilk kez duyuyorum ama hemen sayfalarına üyee oluyorum. Teşekkürler
    Hatice AY

    YanıtlaSil
  178. 2013 bana şanslı gelsın, hadı bakalım

    YanıtlaSil
  179. parfum.com.tr güzel bir siteye benziyor :)

    YanıtlaSil
  180. çeşitlilik açısından sorulursa OK ancak, parfum.com.tr'dan kozmetik olarak bir kaç ürüne bakıp kendimce piyasa araştırması yapmıştım. diğer online satış sitelerine göre hep tavan fiyat kaldı.

    YanıtlaSil
  181. parfüm.com.tr sitesini senin sayende keşfetmiş olduk, ürün çeşitliliği fazla, güzel bir site olmuş.

    YanıtlaSil
  182. özellikle gözümün etrafındaki koyuluk, şişlik geçsin istiyorum :( 18yaşında olsam da bu dert bende de var ne yazık ki inşAllah bana çıkar da deneme imkanı bulurum Aquasource Göz Bakımını :) teşekkürler siteye de sana da ablacım :)

    YanıtlaSil
  183. slm cnm bu set benım olur umarım takipteyim her zaman teşekkürler...
    armağan durmaz
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  184. Merhaba blogunuzu çok beğeniyorum.Burcu adıyla takipteyim.
    brcmtl@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. merhabalar :))
    parfum.com u yeni keşfettim ama güzel bir site bundan sonra sürekli takip ettiklerim arasında olucak:)
    hediyeler de çok güzel umarım ben kazanırım :))

    YanıtlaSil
  186. Merhaba.. Sizi uzun süredir takip ediyorum ama hediyeleriniz için ilk defa yorum yazıyorum :) Zira bunlar cok hoşuma gitti. Parfüm.com.tr güzel bir site fakat her parfüm bulunmuyor cacharel lou lou parfümü olsa hiç fena olmaz çünkü her defasında almak için kocaeliden istanbula gitmek zorunda kalıyorum. Hoşça ve güzel kalın :)
    Hülya Uyar Kahraman

    YanıtlaSil
  187. biosourge nemlendirici ve temizleme jelini daha önce kullanmıştım.Nemlendirici çok güzel kokuyordu.Parfüm com ana sayfadaki cool water dikkatimi çekti.Fiyatı çok uygun.Bana da beklerim makyaj kelebeği.blogspot.com

    YanıtlaSil
  188. Bir hayat mücadelesidir gidiyor bitsin artık bu koşuşturmadır gidiyor .. blog açayım dedim içimi dökeyim zaman zaman daha bu gün katıldım tabi daha önce sizin blog denk geldi.. çok sevdin ve bir blog açmaya karar verdim daha önce açmıştım ama kullanamadım ama halen acemisiyim böyle güzel bir blog oluşturmak çok isterim ...aklınıza sağlık blogunuz çok sevimli ...Makyaj yapmayı çok severin tabikide www.parfüm.com.tr tam aradığım gibi bir site fiyatların uygun olduğunu düşünyorum ama şu an alışveriş yapamam neyse o günlerde gelecek .. hoşçakalın

    not:buranın acemisi olduğum için bilemedim umarım profil kimliğim vardır. blog ismi hayata yolculuk , 1987 doğumluyum . izmirliyim.

    YanıtlaSil
  189. ilk youtube videosu ile hadise saçı ile tanıdım sizi... Hatta orda bumpits kullanmıştınız. ve o üründen sipariş ettim videoyu izler izlemez ve bugün elime ulaştı. Kararınca saç modelini uygulamaya çalıştım.Sizin kadar güzel yapamadım. siz çok güzel anlatıyorsunuz.Blog kendime ekleyemedim ama artık pc kısa yollardan ulaşabiliyorum.çözücem bu blog işini.. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim,Herşey çok anlaşılır.. hoşçakalın.. kendinize iyi bakın..

    YanıtlaSil
  190. acemilikten olsa gerek üçüncü mesajım olacak ama heves işte severim bu tarz durumları heyecanla beklemek güzel ...elif-bio@hotmail.com

    YanıtlaSil
  191. Umarım benim olur!
    ulviyetto@gmail.com

    YanıtlaSil
  192. merhabalar, ben de bu ürün için şansımı denemek istedim:)

    siteyi önceden duymamıştım,gezindim biraz ve ilk dikkatimi çeken essence ürünleri oldu ve gratisi olmayan bi ilde yaşadığım için bayıldığım fondoteni görmek ve çok da ucuza görmek harika oldu:) ancak çok az çeşidi var essence ürünlerinin.keşke daha da çeşitlendirebilseler,mesela bulamadığımız twilight serisi falan olsa..çok şey mi istedim :P
    neyse bakalım şans benden yana olur umarım,teşekkürler:)

    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  193. Merhaba bloğunu izliyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara