Kozmetik,

Loreal Hip Cream Shadow Paint Stelly

14:00 chunlibeauty 7 Comments

Şu yazımda bahsetmiştim TIK TIK bi paket geldi nerden acaba diye :D evet o paketi acma zamanı geldi.. Bu paket ACW den geldi :) Tabi simdi siz diyeceksiniz ACW den böyle süslü paket gelirmi diye.. Evet gelmez :D Bunu Shewolfla beraber sipariş ettik ürünler ilk önce ona gitti sonra oda allayıp pullayıp bana gönderdi canım benim cok te$ekkür ederim tekrar :) Şimdi aldıgım ürünleri tek tek anlatmaya başlıyım..


Loreal Hip Cream Shadow Paint Stelly;

Bu ürünü ACW de görmüştüm ve hemen araştırdım acaba bizlerden kullanan varmıdır diye.. Bir kac blogda yorumları gördüm bunlardan biride Makyaj Çantamın bloguydu.. Burdaki güzel yorumlara dayanarak hemen bir tane attım sepete ztn cok uygun fiyatı vardı.. Ürünle ilgili fikirlerim
  • Tüpte olan bu ürün yanında fırcasıyla birlikte geliyor ve bu harika!!
  • Yogun Kremsi bir yapısı var.. 
  • Kullanımı ve fırcayla dagıtılması cok kolay..
  • Ben baz olarak kullanıyorum üzerine MAC Carbon farı sürüyorum ve makyajım daha güzel oluyor artık :) Ama siz tek başınada kullanabilirsiniz
  • Çok kalıcı bilegime sizin icin uyguladım sonra kolonyalı mendille sileyim dedim zor çıktı :)
  • Gramaj olarak 7.2gr.. belki size az gelebilir ama kücük bir miktarı yettigi icin bence oldukca yeterli gelebilecek bir ürün 
  • Ürün Fiyatı ACW de 4.90$
  • Bana göre tek eksisi Tüpte degilde MAC bazlar gibi kücük kavanozlarda olsa daha iyi olurdu..
Kutunun icinden Tüplü Lorel Hip Cream Shadow Paint ve Fırça cıkıyor.. Fırçayı swatch yaptıktan sonra cekmek aklıma geldigi icin kirli görünüyor kusura bakmayın :D
Wee Beklenen An :D Ciltteki görünümü!! ben bayıldım!! Az bir miktar uyguladım biraz daha fazla uygulayınca renk dahada koyu oluyor.. :D

    Benzer Yazılarım

    7 yorum:

    1. Güle güle kullan cnm bnm :)

      YanıtlaSil
    2. teşekkür ederimm tatlım balım :D

      YanıtlaSil
    3. bende acw de görüp mrk etmiştim bu ürünü. fiyatına göre çok güselmiş cidden.. güle güle kullan cnm

      YanıtlaSil
    4. evet far bazi oldugu icin cok güzel tutuyor göz makyajini.. tek ba$ina bile kullanilir

      YanıtlaSil
    5. GÜLE GÜLE KULLANIN ÇOK ŞIK ...

      YanıtlaSil
    6. bu ürün cok güzelmiş chunli güle güle kullan

      YanıtlaSil
    7. önceleri başka bir blogda görüp merak etmiştim demek sende beğendin ilk fırsatta alınacaklar arasında :)

      YanıtlaSil

    Yorum bırakmak isterseniz;

    Bu Blogda Ara