Saçlar da Değişiklik! Koyu Küllü Kumral & Mango Bakır

15:11 chunlibeauty 100 Comments

Hatırlarsanız şu yazımda (Tık Tık)  saçlarımı boyattığımı söylemiştim.. Saçlarımı yıkadıkça boya aktı ve eski sarı halime geri döndüm.. Hal böyle olunca kardeşimle beraber kuaförün yolunu tuttuk.. 
Bu sefer bir öncekinden birkaç ton daha koyu bir renge boyattım. Kardeşimde iddialı bir renk olan Loreal 'in Mango Bakır kutu boyasını almış. Kendi aldığı rengi kuaföre boyatan kardeşimin saçı istediğimize yakın bir ton oldu..

Kardeşimin Boyatmadan önceki saç rengi;

Loreal Feria  Prefence Mango Yoğun Bakır Saç Boyasıyla boyanan saç;
Bende tekrar koyulttum tekrar açıldı :) Ben sarıdan vazgeçtim ama saçlarım bir türlü vazgeçmiyor :)
Bu da açılmış hali;
 Bu fotoğrafa da biraz effect kattım :)

Kardeşimin saç rengini çok beğendim ama kendimde hiç bakır tonlarını denemedim. Bana ya böyle koyu yada sarı tonları yakışıyor sanırım :) Siz ne dersiniz ?

Benzer Yazılarım

100 yorum:

  1. sarı saç size inanılmaz yakışıyor. Göz renginize ve tarzınıza bence çok uygun bir renk :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ama makyajsız pek yakışmıyordu.. Ne biliyim uzun zamandır sarıydım sıkıldım herhalde :D tşklerr!

      Sil
  2. iste hedefimdeki renk sahane olmus Busem bayildiiiim! :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canııımm! Sana her renk yakışır zaten! Sende koyu renkler favorim biliyorsun!

      Sil
  3. bu bakıra bayılıyorum sultan bakırı olarak da biliniyor ya bu renk..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıımm yorum için çok teşekkür ederim!! Bakır çok güzel bir renk ama çok cabuk akıyor sanırım :/

      Sil
    2. benim de saçım biraz daha koyu kızıl sürekli boya istiyor malesef renk koruyucularla bile 3 haftadan fazla dayanmıyor..

      Sil
  4. koyu renk seni daha canlı göstermiş. kesinlikle saç rengin bu olmalı bence... kendin çektiğin aynada ki fotoya bayıldım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederimm!! Bende çok sevdim. Artık bu renkten devam etmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  5. sana her saç yakışıyor bencee bılıyorsun ben senın saçalrına bayılıyorum buda harıka olmus güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canıım! Çook teşekkür ederim çok mutlu ettin beni :)

      Sil
  6. Bence sarı saçlı halin de çok güzeldi ama bu koyu hali de çooookkk güzel olmuş, bayıldım. Zaten yüz güzelse herşey yakışıyor maşallah=))
    Ayrıca kardeşinin saçına da bayıldım. Bakırı kullanmak biraz zordur ama ona çok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sarıyı seviyordum ama artık yakışmadığını düşünmeye başlamıştım.. Cilt rengim soluk olduğu için makyajsız filan çok kötüydüm :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim! Kardeşime bu tonlar çok yakışıyor. Dediğin gibi bakırı kullanmak zor hem çabuk akıyor hemde her cilt tonuna yakışmıyor :)

      Sil
  7. okadar begeniyorum ki saçlarını ve bu koyu şaç rengini inanılmaz yakıştı sana bitanem hayran hayran bakıyorum resimlerine....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D saçlarım çok işlem görmesine rağmen bana iyi dayanıyorlar :) hayranlık uyandıran sensin canım :)

      Sil
  8. sarı yakışmıyormuş yani o kadar!! mükemmel olmuşsun tabi önceden de çok güzeldi ama bu çok farklı olmus :) özellikle: http://4.bp.blogspot.com/-v7o6SwPI00k/UNxHb_NXcEI/AAAAAAAAOao/bXQKexLg0a4/s1600/sa%25C3%25A7.jpg bu halin... Saçlarını bir kere dümdüz açık halini görmek isterim önden çekilmiş bir foto ile :) boyu sanırım baya uzun ama kıvrık yaptıgından göremiyorum tam boyunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ya çok teşekkür ederiim!! Saçlarım bele yakın ama hor kullanmamadan dolayı biraz yıpranık tamam söz çekeceğim en kısa zamanda :)

      Sil
  9. saçların süper süper süper olmuş ya bayıldım :) sarıda güzeldi ama bu bambaşka olmuş güle güle kullan saçlarını ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çoook teşekkür ederim canıııım!! Nerelerdesin sen pek yorum bırakmaz oldun :)

      Sil
    2. ben hep aklımdan kalbimden yarım yapıyorum sana ablacım :))) sürekli takip ediyorum seni bu okul varya vizeler finaller falan olduğu için pek vakit ayıramıyorum :)

      Sil
  10. Hiç abartısız söylüyorum yeni saç rengine bayıldım o kadar yakışmış ki anlatamam iyi günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıımm!! :) Çok çokk teşekkür ederim iyi ki varsın!

      Sil
  11. Sarı da çok yakışıyordu bu da çok güzel olmuş :) Bu kadar küllü bir rengi taşımak kolay değildir bence ama sana çok hoş olmuş yahu :) Bir de sarı saç makyaj istiyor hakkaten. İyi yapmışsın değişiklik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Arada bir değişiklik iyidir dedik radikal bir karar oldu ama olsun birazda böyle takılalım dimi :P

      Sil
  12. nefis olmuş..güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel olmuş saçların, maşallah.

    Bu renk inanılmaz güzel gitmiş yüzüne, bebekte çok tatlıymış :))
    O da kucağına çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Mesaj alındı :P Düşünüyorum bu aralar bakalım hayırlısı :P

      Sil
  14. koyu küllü kumral saç sizde süper durmuş sarıya göre daha naturel olmuş.kardeşinizin saç rengini de beğendim beyaz teni ve göz rengiyle uyum sağlamış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel yorumunuz için çoook teşekkür ederizz! :)

      Sil
  15. Çok çok güzel olmussunuz masallah, boyle devam edin hazır koyultmusken ,:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim resimlerde biraz daha iyi cıkıyorum sanki :D

      Sil
  16. Saclar koyulasınca yani kaslarda koyulasınca nedense Sinem Kobala benzettim cok benzemissiniz, bi de neden hep yandan poz veriyorsunuz eminim ki önden de cok güzelsinizdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sarıykende benzeten olmuştu ama ben onun yaşlanmış haliyim diye dalga geciyordum :) Önden yüzüm ablak gibi cıktığı için pek önden poz vermeyi sevmiyorum :) Güzel iltifatınız için sonsuz teşekkürler :)

      Sil
  17. Sarıda cok guzeldi ama ben bunu ayrı bir begendim:) Sarı sac guzel ama makyaj bakım cok ugrastırıcı, koyuyu kullanmak cok daha kolay. Birde koyu renginde ayrı bir asaleti var ve kırmızı ruju fln daha iyi kaldırıyor.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn!! SArının hem bakımı zor hemde sürekli makyaj istemesi beni yormuştu :) Arada bir değişiklik iyidir işte dedik döndük :)

      Sil
  18. o kadar guzel yuz hatların var ki hiç bi ton çiğ durmaz ten rengin de musaıt kuzum. Ama şöyle en acık tonundan sarı ıle tam lolita olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canım yaa! yüz hatlarımı çok beğenmem aslında ablak bir yüzüm var derim hep :) Gören gözlerin güzelliği demek ki :) Çok sarı artık pek yakışmıyor yaşlanıyorum ya ondan herhalde :P

      Sil
  19. şahane olmuşsun bence çok yakışmış

    YanıtlaSil
  20. koyu saçla tüm havanız gitmiş kusura bakma beğenmedim,çok sıradan bir kadın olmuşsun.ama sarı öylemiydiya.bak saçların bile senin havanı bilip sarıya dönüyor inatla:)irem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:D neden kusura bakayım? Sizlerin yorumlarınızı dikkate aldığım için paylaşıyorum elbette ki yakıştı diyen kadar yadırgayanda olacaktır :) Güzel yorumunuz için çook teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Buse inanamıyorum. Senin sarı saçlarını çok beğenirdim ama bu koyu renk saç çok yakışmış daha bir gencelleşmişsin mi desem ne desem bilemedim yüzün parlıyor resmen:):)

    o bakır yok mu o bakır tonları ben de istiyorum. bir cesaret gelirse ben de yaptırcam umarım bana da yakışır :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LoL :D Gençleşmişim dimi :P bende onu istiyordum 30 olmayı pek sevmedim sanırım :)
      Bakır tonları beyaz tenlere çok yakışıyor arada bir degişiklik iyidir boyat gitsin :P

      Sil
  22. saç rengin muhteşem olmuş çok tatlı olmuşsun bu renkte mükemmel olmuşsun boyanın markasını verevilirmisin cvp için tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O bu kadar iltifatı haketmiyorum yahu :) Boyanın markasını bilmiyorum mahalle kuaforü boyası :P ama öğrenirim :)

      Sil
  23. Canim saç rengin çok hoş bence bunda vazgecme. bu arada benim yeni acmis oldugum blogum suslukizinodasi.blogspot.com takip edersen sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım! Tabii ki takip ederim !! Hayırlı olsun şimdiden :)

      Sil
  24. Kucağındaki bebekle olan fotonda süper duruyor canıııım:) Her türlü güzel ama bence küllü sarıyla sen çok daha başkasın:)) Sarıya geri dön geri dön *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol :D ben istemesem de saçlarım dönüyor zaten !! Çok çoook teşekkür ederim tatlııım benim!

      Sil
  25. wuaww müthişşş olmuş koyu küllü saç bebekle çekildiğine bittim foxtaki nazlı tolganın saçı gibi olmuş çok güzel yaa.Acaba benim gibi siyah renk saçlı biride o rengi tutturabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet biraz ona benziyor bende ilkten o rengi istemiştim tutmamıştı şimdi giderek ona benziyor :D Yorum için çok teşekkür ederim! Siyahtan kolay bir geçiş olmaz ama kademeli olarak mutlaka olur :D

      Sil
  26. aaaa bu renk harıka olmus valla! saçların guzel dıye mı bılmıyorum ama :))

    YanıtlaSil
  27. Bu saç rengi sana çokkkkk yakışmış zaten çok gençsin ama böyle 10 yaş daha gençleşmişsin, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ver gazııı :) Çoook teşekkür ederim canım :)

      Sil
  28. Rujunun markası ve numarası ne yazarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi rujun bende ruj yok gloss var o da Avon kardeşiminkini soruyorsan öğrenirim :)

      Sil
  29. Rujun çok güzelmiş markasıni ve numarasını yazarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  30. valla her renk yakışıyor sana,ama sarı sanki daha mı güzel duruyordu sende bilemedim,gene de çok güzelsin.kardeşinin saçı benim saç rengimden,ben palettenin bakır tarçını kullanıyorum,ama budaha güzel sanki...ayrıca burnun çok hoş görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilemedim :D Tarçın bakır rengi de harika!! Bu rengi de ilk defa denedik gayet güzel tuttu :)

      Sil
  31. canım saçlarına bayıldım mükemmel olmuş ve seni çook genç göstermiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çoook teşekkür ederimm böyle yorumlar beni mutlu ediyor :P

      Sil
  32. Buseeee, sarı saçlı geçen günlerine üzülesim geldi birden. Sarı sana çok yakışıyordu ama koyu saç kadar değil kesinlikle; bugün emin oldum.
    Kaşını gözünü öyle güzel vurgulamış, tenini nasıl daha da dupduru göstermiş. Maşallah Suphanallah!
    Güle güle kullan.
    Bayıldım, bayıldım, bayıldımmmm! <3
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:D üzülmüş kadar olduk ne yapalım :) Koyu rengi çok seviyorum ama bana yakışmadığını düşünüyordum şimdi gözüme daha bir güzel göründü koyu renk :) Güzel yorumun için sonsuz teşekkürler canmmm!

      Sil
  33. koyu renge bayıldım canım, hep böyle kalsın hande yenere çok benzettim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çook teşekkür ederim canımm altı sarı olduğu için yıkadıkça koyuluk gidiyor küllü orta kumral gibi birşey oldum :D

      Sil
  34. bambaska bırı olmussun sankii.arada değişiklik güzeldir sarı da bu da gayet güzel karar vermek zor=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) banada öyle geliyor!! güzel yorumun için çoook teşekkür ederim .)

      Sil
  35. saçlar harika olmuş,benimde saçlarım koyu kumral ama,biraz daha açmak istiyorum. çok güzel küllü bir renk olmuş çok yakışmış size. Bu arada bereyi soramadan edemicem :)) çok güzelmiş nerden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederimmm!! bende çok sevdim ama yıkadıkça açılıyor olmasına sinir oluyorum :/ Beremi Forewer New den almıştım :)

      Sil
  36. Kesinlikle buuuu !!!! Seni her gördüğümde bi koyu yapsa diyordum biliyor musun :D Çünkü yüzün çok güzel saçlarının rengi yüzünün önüne geçiyordu bu renkle yüzün öne çıkmış çok güzel olmuşsunnn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çoook teşekkür ederiiiiiiiiiiim! Yüzüm çok güzel değil fotoğraf makinası sağolsun beni seviyor kıyak geçiyor :)

      Sil
  37. kardeşinin saç rengi muhteşem,sana da giderdi aslında iddialı bir kadınsın nede olsa:)
    Ha Buse,kardeşinin burnunda ne var öyle,bantlanmış gibi yada dergiden bir burun kesip yapıştırmış gibi.Benim ekran mı öyle gösteriyor yoksa :/
    ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızıl, bakır vb tonları hic denemedim :D ama merakta etmiyorum ben böyle sarı yada koyu renklerle iyim :P Kardeşim burnundan aml. oldu estetik&solunum amaçlı o yüzden bant vardı o resimde :D

      Sil
  38. Bence bu renk mükemmel olmuş çok canlı durmuş şaşmayın derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim !! İlkten tedirgin olmuştum ama şimdi benimde içime siniyor:D

      Sil
  39. busecim yeni sacınıda eskisinide begeniyordum bende bu haftasonu koyultucam senden özendim. ama sende aktıgı hali bi baska güzel olmus foto dehşet güzel çıkmış.
    Ama yaza dayanamam yine sarı yaparım gibi geliyor.Bronzlasınca aynı güzel ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O foto biraz değişik çıkmış cildim filan pürüzsüz gibi :D ondan mı acaba daha güzel durmuş saçlar pek bilemedim :))

      Sil
  40. YAAAA COK GÜZEL OLMUŞŞ BENDE YILBASI TATILINI BEKLIYORDUM BOYATMAK IÇIN BENIM SACLARIM SİYAH ÇIKOLATA RENGI DÜŞÜNÜYORDUM AMA SIZINKINIDE COK BEGENDIM LTF SAÇ RENGINIZIN TAM ADI NE SÖYLERMISINIZ COK BEĞENDIM..BENDE O RENK BOYATABILIRIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederriim! Benim ki koyu küllü kumral.. :D Siyah kadar iddialı olmadığı için daha rahat kullanılabilinir bir renk tavsiye ederim canım! :D

      Sil
  41. çok güzel olmuşsunuz ikinizde güle güle kullanın:)) ben sana koyu rengi daha çok yakıştırdım şekerim sarı saç hem soluk hemde yaşlı gösteriyordu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canııım!! Aynı fikirdeyimm! Ama yine de sarıyı özlüyorum :/

      Sil
  42. Saç rengin harika olmuş sana da çook yakışmış! Bende kızıllarımı kapatmak için küllü kumrala boyamıştım ama tutmamıştı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sarıdan dönmekte çok kolay olmuyor her yıkamada akıyor maalesef :/

      Sil
  43. abboo! bu sac rengi sana COK yakismis! :)

    YanıtlaSil
  44. orta kumral, koyu kumral hem akmaz hemde genç gösterir.2-3 yaş genç görünmüşsün ilk fotoğrafta örneğin.ama kızıl bakır tonları da canlı duracaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim! Kızıl renkleri pek sevmiyorum :)

      Sil
  45. Hep takip ederim uzaktan uzağa bir çok blogu başta da seni ama bu fotoğraflarını görünce yazmadan edemedim çünküüü Saçlarım senin eski sarı saçların gibi. bu aralar çok seviyorum ama sanırım bir değişikliğe girişecek gibiyim.Çok yıpranıyor sık sık boyatmaktan sıkıldım. ama cesaret de edemiyorum.sana kesinlikle çok yakışmış bilsem böyle olacağını ( ağlamayacağımı :D ) hemen yaptırırım. Hangi kuaföre gidiyorsun? kendin mi boyadın yoksa numarası falan var mı boyanın destek almazsam yapacağım yok ama seni görünce daha da bir isteklendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çook teşekkür ederim :D koyulttuğuma pişman olma evrelerindeyken moral oldu :) Bu arada mahalle kuaförüne gidiyorum.. Ama gittiğim kuaföderki cocuk cıktı bende beylikdüzünde yeni yer arayışındayım :/

      Sil
    2. Pişman olma sakınnn! Ben böyle duracağını bilsem hiç de pişman olmam ama korkuyorum ! :D
      Nasıl tarif etsem de anlamayacaklar gibi geliyor. O nedenle sordum tam olarak markası numarası var mı diye hala çok büyük ikilemdeyim.

      Sil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. kesinlikle koyu saç rengi blogunuzu ilk okudugumda makyajli olmaniza ragmen sari sacin ten renginize uymadigini dusunmustum koyu renk size cok yakismis ileride farklilik isterseniz bakir yerine kahve bakir rengini kullanin derim ben ama hep koyu alt tonlarda kalin bence yüzünüze aydinlik gelmiş bizede maşallah demek düşer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim böyle güzel yorum bırakmanız beni motive etti :)

      Sil
  48. kesinlikle koyu saç rengi blogunuzu ilk okudugumda makyajli olmaniza ragmen sari sacin ten renginize uymadigini dusunmustum koyu renk size cok yakismis ileride farklilik isterseniz bakir yerine kahve bakir rengini kullanin derim ben ama hep koyu alt tonlarda kalin bence yüzünüze aydinlik gelmiş bizede maşallah demek düşer

    YanıtlaSil
  49. Ay şimdi gördüm bu saç rengini :) İnanılmaz yakışmış ve çok doğal durmuş...

    YanıtlaSil
  50. Bence de cok guzel olmus tam da istedigim renk bunca kuafore gittim anlatmaya calistim hatta resim bile gosterdim saclarimi boyatmak icin ama malesef berbat renkler cikiyordu, seninkine bayildim yuzunu daha da guzel gostermis.koyu renk cok yakismis.bundan vazgecme......

    YanıtlaSil
  51. kesinlikle koyu renk tercihiniz olmali. Bende aylardir ayni caba icindeyim. Saclarimi saridan kullu kumrala cevirmeye calisiyorum ama malesef. Turunculasiyo bir iki yikamaya yada bakirimsi bir renk oluyo. Ama sizin aktikca turunculasmamas kullu sari olms. Hangi marka kuulu kumral kullandiniz ogrenebilrmym? Gittiginz kuafor hangi marka kullandi yada.. Yardimci olursanz coook sewinrm

    YanıtlaSil
  52. kullandığınız boyanın rengi markası kodu nedir acaba çok beğendim kesinlikle bu renge boyatıcam acil söyleyebilirmisiniz çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara