Avon,

Avon Only Imagine EDP Parfüm ve Deo Yorumlarım {Şartsız Hediye!}

18:59 chunlibeauty 162 Comments

Şişe tasarımıyla dikkatleri çeken Avon Only Imagine bugün blogda misafirimiz :) Kendisi tütü eteğini giymiş objektifime pozlar vermiş..
 Avon ONLY IMAGINE parfüm için;
Mutlu anları sonsuz kılan, çiçek bahçeleri kadar büyüleyici yepyeni bir parfüm tanımlaması yapmış.. Hadi hep beraber bu parfümün içinde neler varmış, hangi notalarda hangi kokular kullanılmış öğrenelim;

Parfümün üst notalarında Yeşil elma, olgunlaşmış frenk üzümü ve böğürtlen kokuları hakim, 
Orta Notalarında taze ahududu, menekşe filizleri ve pembe şakayık kokuları kendini hissettiriyor,
Alt notası ise yumuşak miskin..
 İçeriğinden de anlaşılacağı gibi bu parfüm için tatlı ve çiceksi bir koku demek yanlış olmaz :) Parfümü sıktığımda ilk olarak menekşe ve elma kokusu hissettim. Tende kaldıkça güzelleşen soft tatlı çiceksi bir koku..
Parfümün kokusu tek bir fısta bile oldukça yoğun ve güzel. 
50ml ve EDP olarak üretilmiş. Kalıcılığı tenden tene değişse de tenimde ki kalılıcılığı hiçte fena sayılmaz!
Bazı arkadaşlar Dkny Be Delicious parfümüne benzetmiş.. Ben onu koklamadım ancak en kısa zamanda koklayıp benzeyip benzemediğine bakacağım :D
Deo sunu hiç açmadım o yüzden onun hakkında bir yorum yapamayacağım ancak parfümle birlikte kullanıldığında kalııcılığı daha da fazla olacaktır kanaatindeyim :)
 Şişe tasarımı çok şık değil mi? Tütü giymiş gibi :D
 İçerik;
 Aslında çiceksi ve tatlı kokuları çok severim. Ama bir çok parfümüm varken bu da kenarda dursun demek bana göre olmadığı için bu parfümü ve deo yu sizinle paylaşmak istedim..
Yalnız parfümü sadece kokusunu yorumlamak için bir fıs sıktım. Eğer sizin açınızdan bir sakıncası yoksa  hediye etmek istiyorum. .Bu parfümü merak ediyorsanız ve benim olsun diyorsanız yapmanız gereken tek şey Pazar (21.04.13) 19:00 a kadar (bu sefer daha da kısa tuttum süreyi) bu postun altına yorum bırakmak!
Dikkat: Lütfen sadece bir kere yorum bırakın.
Yorumum görünmüyor diye sitem etmeyin blog belli bir yere kadar gösteriyor devam tuşuna basarsanız altlarda kendi yorumunuzu görebilirsiniz :)

____________________________________________________________________

25 Nisan 2013 Perşembe

Avon Only Imagine EDP Parfüm ve Deo Çekiliş Sonucu

Avon Only İmagine Parfüm & Deo kazanan arkadaştan 4 gündür ses seda cıkmayınca çekilişi yenilemem gerekti..
Yenilenen çekiliş sonrasında kazanan arkadaşım;162 yorumdan 48 Numarayla;
birbirinden güzel çekilişlerinden bir şey kazanmak nasip olmadı daha, deneyelim bakalım bir daha :)
akmayangozkalemi@gmail.com
Adresini en kısa zamanda chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum canım :)
Katılanlar da üzülmesin daha bir çok hediyem var.. Takibe devam :)

Benzer Yazılarım

162 yorum:

  1. ne sakincasi seve seve kullanirimmm yani insallah cikarsa:-) iyiki varsinn fistigida operimm :-*

    YanıtlaSil
  2. Avon parfümleri güzel oluyor genelde bunu da denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Sırf şişesi için bile isteyebilirim bu parfümü ve istiyorum da :)
    ojebalonjoje@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Nasreddin Hocanın hesabı "YA TUTARSA" :)herkese bol şans http://instagram.com/aymatac

    YanıtlaSil
  5. Tamda parfümüm bitmişti benim olsa mı bu güzel koku ? :(( https://twitter.com/purclutepes

    YanıtlaSil
  6. Ben istiyoruuuum bakalım sanşlı ben olacak mıyım???
    Modavesaire@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  7. Kokusunu çok merak ediyorum:) inşallah bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  8. "Eğer sizin açınızdan bir sakıncası yoksa" gerçekten çok naziksin, şansımı denemek isterim,
    tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Çiçeksi kokular her daim favorim olmuştur bir de Avon'da denemek isterim :)

    deryasu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. böğürtlen ahududu ve menekşe en sevdiğim kokuları toplamış avon benim için bir şişede:) hem de çok cici bir şişede:) çok merak ediyorum kokusunu keşke burdan koklayabilsek:)

    YanıtlaSil
  11. kokusunu merak ettiğim parfüm benim olursa güzel olur.. :)

    YanıtlaSil
  12. :) Umarım benim olurr
    requiem_bus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Selamlar, bu parfümü denemek istiyorum.

    mihrice@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bu parfümün testerını denedim ve bayıldım benim olmasını çok isterim (:

    YanıtlaSil
  15. ben varımm :) şişenin tasarımına tek kelimeyle bayıldım :)


    yldzmerve940@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. ben de talibim:)
    tugbakaraca90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. umarım benim olur.

    fusuncotel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  18. inşallah bu sefer benim olsun

    YanıtlaSil
  19. bu parfümü çok merak ediyordum umarım şansım yolunda giderr :))))
    silatilla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bol şans banaaa :)
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Bu ne tatlı bi şişe böyle umarım benim olur :)
    zebru.07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Ben de denemek istiyorum:)))
    ozlemaksoylu@yahoo.com

    YanıtlaSil
  23. denemek istiyorum :) selinkaradayi@live.com

    YanıtlaSil
  24. çekilişe katılmak istiyorum karagozgizem1@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba
    çiçek kokularını çok severim inşallah benim olur sevgiler
    edebiyatci01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba bu kokuyu merak ediyodum umarım deneme şansını seninle elde ederim
    ipek erili
    ilvan1905@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. inşallah benim olur :)
    cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. o kadar üzgünüm ki bu hediye bana çıkarsa biraz olsun yüzüm gülerdi sanırım :(
    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Ben de istiyorum :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  30. Nasıl güzeller belki bana çıkar kim bilir:))

    YanıtlaSil
  31. Merhaba sayın adaşım Buse ablacım :) Öncelikle yaptığın yayınladığın her şey ile gözdemiz oldun bunu bil :) o kadar güzel o kadar şık ve uygun kullanıyorsun ki her şeyi insan mest oluyor sana hehe :) paylaşımlara ve hediyelerine gelince iyilik meleği gibisin resmen insanlar senden bir hediye aldım mı hemen mutlu oluyorlar ya Allah da seni mutlu etsin ne deyim :) Avonu çok severim. hele kibu parfümü çok merak ediyorum. Umarım şanslı kişi ben olurum bu sefer. Seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  32. yine yeniden katılıyorum :)
    sevgiler
    aycelcehayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Bu kez benim olsun artık :)
    lalinmakyajnotlari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Denemem lazımmm sd.ozcann@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. sadece şişesi için bile alınabilir bence :)
    Şişesi çok hoşuma gitti, ben de denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  36. kokusunu merak edenlerdenim..
    ilyedaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. ben yine varım =)

    mavidunyam6@mynet.com

    YanıtlaSil
  38. Parfümü çok güzel anlatmışsınız, doğrusu kokusunu çok merak ettim ve denemek isterim.
    esrakrgzl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. çok merak etmiştim benim olmasını çok isterim =)
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. çok şık bir şişesi var kokusunu da merak ettim denemek isteriiimm :)
    tqc.dmr92@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  41. şişesine bayıldım. nasıl koktuğunu çok merak ediyorum:))
    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. şişesine bayıldım:)
    m.elif1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Ben de bu parfümü almak istiyordum, şansımı deneyeyim bakalım :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Avon parfümlerini severek kullandım. Bunu da merak ediyorum

    YanıtlaSil
  45. birbirinden güzel çekilişlerinden bir şey kazanmak nasip olmadı daha, deneyelim bakalım bir daha :)
    akmayangozkalemi@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Şişwyi görünce bende dkny benzetmiştim birazda marc jacob aklıma gelmişti. Merak ettiğim bir koku.
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. merak ettim benim olmasını çok istiyorum.. :)

    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. avon parfümleri bence çok güzel şişeside çok cici olmuş şanslı kişi kim olacak bakalım :)
    hazel_candan@hotmail.com / Bloğuma beklerim hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  49. Takipteyim :) inşallah benim olur:)

    YanıtlaSil
  50. merhaba :) şartsız çekilişlerinizi çok seviyorum, tasarımı çok cici olan bu parfüm umarım bana çıkar :)
    gokceninmakyajdefteri@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Çiçeksi kokuları çok seviyorum ve bu parfümü denemeyi de çok isterim :)
    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Kokusunu çok merak ediyordum, görüntüsüne bayıldım :)
    Mail: gokceaytac@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  53. meraktayım benim olsun istiyorum tabiki herzamanki gibi inşallah diyorum
    ilkalp2005@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Merhaba, parfüm delisi olarak Busecim hediyene hayır demiycem çekilişinde izninle bende varım bakarsın bu sefer senden güzel bir hediye kazanır kullandıkça seni hatırlarım, gönlü güzel insan sevgiyle kal (:

    YanıtlaSil
  55. çok şık bir hediye olmuş :)
    şişesi çok muhteşem tatlı
    ysmnslmz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Soft kokulari seviyorum sanirim yaz icin ideal bi parfüm

    YanıtlaSil
  57. Merhaba sizi takipteyim herzaman çekilişlerinize katılıyorum devamlı şimdiye kadar hiç şanslı olamadım inşallah bu sefer olur Bu parfümün şişesi bile güzel.
    elita_elif@mynet.com Elif özdoğru

    YanıtlaSil
  58. Avonun parfumleri super eminim buda harikadir kokusunu cook merak ediyorum umarim benim olur :) ecee.tugce@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Selam,

    Parfümü çok merak ettim. Umarım benim olur:)
    feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Ben de merak ettim :)

    ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. ben de denemek isterim parfümü genelde seviyorum avon parfümlerini ben de =)

    dorogasvieri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. sansimi denemek istiyorum sevgiler :) yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  63. Bende varim istiyorum :) gzmslk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. merak ettim kokuyu umarım benim olur :) senem.ari.93@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Bende varimm ii kalpli melekkk

    YanıtlaSil
  66. inşallah bana çıkar :)
    yaban_kelebegi_22@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. çok merak ediyordum bu parfümü :)
    handan_sevgiler_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Katilmak icin sisesinin guzelligi yeter. İnsallah benim olur :-)
    benguhan.balikci@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Şişe tasarımı çok hoşuma gitmişti, umarım şanslı kişi ben olurumm :))
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Şişenin tasarımı da senin sunumun kadar hoş ve çarpıcı duruyor. Avon aileme yeni bir bebek gelir belki de kimbilir , şanslı olan kazansın :)) öpücüklerr

    YanıtlaSil
  71. Be deliciousa ben de benzettim testerdan. İnşallah bana çıkar.

    YanıtlaSil
  72. benim olsunnn :(
    pinar-tutar25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Bu güzel şişedeki parfüm umarım benim olur:)
    mrym1_9682@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Hayirlisi tugbagozzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. şişesi çok tatlı ve çiçeksi kokulardan başka bir şey kullanmayan bana göreymiş

    kozadakitirtil@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. ben de katılmak istiyoruuum :) ayse95gul@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Bi gün bana çıkacak biliyorum :) h.tufan10@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Ben bu parfümün testerını koklamıştım ve bayıldım. snbln41@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. Bu guzel siseye bayildim umarimbu sefer sansli kisi ben olurum:)
    Ayseguluntavsiyesiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Şansıma güvenmiyorum ama yine de katılıyorum,bir umut:)

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. Cok istiyorummm o parfumuuu :)) siz supersiniz yaa behiye.aylin@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. ben istiyorum ben istiyoruummm:) melek_erdm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. ben today kullanyırum çok memnunum.. bunu da denemek isterim..
    sevgiler
    etipufff_17@hot

    YanıtlaSil
  85. Cok merak ettim kokusunu!

    Thegirlthatweallknow@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. çok beğeniyorum şişesini!kokusunun da testerını deneyip bayılmıştım, umarım bana çıkar ^^

    youshoulddancewithme@hotmail.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  87. Çok merak ettim kokusunu busecim umarım bana çıkar kızımın şansı olsun bu😀

    YanıtlaSil
  88. inşallah şans bu sefer benden yana olur:)

    YanıtlaSil
  89. mrb.son zamanların en sık duyduğum parfümü

    bende denemek isterim sevgilerimle..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Keşke benim olsa :)
    yaprak_yasan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. ben zaten çok istiyordum. bana çıkar inşallah :)
    hgkgunlukleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. şişe tasarımı çok hoş ,eminim kokusu da öyledir.
    ozzylemo@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. mutlaka bir avona isabet ettiricem koydum kafaya:)))bu arada görünüş için alınır sırf

    YanıtlaSil
  94. Çekilişlere doyamadım :)
    emeldarak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. umarım bana çıkar 22 nisan doğum günüm güzel bir doğum günü hediyesi olur benim için:))) crenisrosa85@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. Şişe tasarımı çok dikkatimi çektiğinden kokusunu da bir o kadar merak ediyorum

    YanıtlaSil
  97. merk ettiğim bir kokuydu benim olursa fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  98. Benım olsunn bu bebek:)
    shimizu062@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. Parfüm şişesi gerçekten çok hoş.Bu güzel hediyen inşallah benim olur.Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  100. Avon parfumlerını çok sevdıgımden denemek ıstedım..umarım benım olur :)

    mrvetufekci89@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Böyle çekilişe kim bayılmaz ki :-D

    YanıtlaSil
  102. Çok tatlı bir tasarımı var, bir de mor oluşu cezbetti beni! Böğürtlen kokusunu içinde bulmak da çok güzel:)
    İnşallah çok isteyen birinin olur, sevgilerle..
    elif-29-06-2009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. şişe tasarımını çok beğendim, benim olur umarım=)

    YanıtlaSil
  104. gonlunuuz cok zengın.bazen sız bazen sen dıyorum.ne dıyecegımı bılemıyorum =)

    YanıtlaSil
  105. Sanki "Hanım efendilerimize hanım hanımcık parfüm" der gibi. Çok sevimli. Insan kullanmaya kıyamaz ama denemek istiyorum. Kokusunu da çok merak ediyorum. Benim olmalı :))

    YanıtlaSil
  106. selam Ben parfum delisiyim ya benim olsa keske sevgiler filizsezik44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. çok güzel.denemek istiyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  108. Bu sefer benim olabilir misin acaba :)

    YanıtlaSil
  109. Meraktayımm:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  110. Ayyyy bana çıksın artık yuh dicem buda çıkmassa :)Kzmtkkokos@gmail.com
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  111. Benim olsun :)
    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. ya yemin ediyorum bukadar olur daha bgun bu parfumun numunesini verdiler bana denedim ve bayılmıstım ve senın sayfanı acıp bunu hediye etceğini görünce cok sasırdım belkı bu bi işarettir:)

    YanıtlaSil
  113. kazanmayı çok isterim inş benm olur :)

    YanıtlaSil
  114. Benim olsun bu sefer ya :( oğlumun şansına çıksın inşallah :)))))

    YanıtlaSil
  115. şans :) ekonomikyedeksise@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. yaptığın çekilişlerden birisinde şanslı olcm biliyorum sonuna kadar da deneyeceğim :))sefika_118@hotmail.com

    YanıtlaSil
  117. Lutfen bana ciksinnnn sisesi cok guzel gozukuyor ciceksi kokular da tam benlik :-)
    Bsragzde@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Deneyelim bakalım kuzum.Ben de varım :)

    YanıtlaSil
  119. gerçekten şisesi çok güzelll=)biz de hediyeni şartsız kabul ediyoruz=)
    pek şanslı değilim galiba bu konularda ama bir umut=)

    YanıtlaSil
  120. Ne kadar gönlü bol birisiniz, hem de hep güzel hediyeler... Umarım daha fazlası sizin olur.
    sevgilimadam@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Ben kullanıyorum.Yarıladım bile.
    Senin hediyene de talibim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  122. parfüm aşkıyla yanıp tutuşuyorum
    kabarikelbiselikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. Merhaba bu parfümü merak ediyorum umarım benim olur:))

    YanıtlaSil
  124. Benim olsun muu? :)
    tekask.a@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. ayyy ben cok şanssız biri olarak şeytanın bacağını kırmak için katılmak istiyorum
    zehrakandemirsenol@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. Şişesini çok beğendim, kokusunu da merak ediyorum. Zaten Avon'un çoğu parfümünü de severek kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
  127. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  128. bu koku tam benlik gibi duruyor. sevgiler. :)
    nilsuonder@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. şişeyi bir köşeye koy izle o kadar sevimli hadi bakalım şansımız bol olsun :)
    abla bu arada bu ne hız biri bitti ötekine başladın :))
    muezzak@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. slm,umarım kazanırım,tasarım olarak çok şık gerçekten..kokusuda öyledir eminim..

    tugba çiftci
    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. sper bir hediye :) bayıldım bu yüzden bende katılmak isterim seyma-saritoprak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. merhabalar..ben de çekilişe katılmak isterim :)
    brjyldz@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Maalesef etrafimda hic avon temsilcisi yok,o yuzden kazanmayi cok isterim,cok merak ettim,cok tatli duruyor:)
    kozmetikturu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. şişesinin tatlığınaaa :)

    ozgee.33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Şişesine bayıldım çok cici :)
    shoppingtimequeene@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. inş benim olur, fatma :)

    YanıtlaSil
  137. Bence bu parfüm benim olmalı :))) Şisesi çok güzel ve eminim ki kokusuda öyledir Umarım şans bu sefer benden yana olur :)
    meliscetin88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. merak ediyorum bu parfümü. :) oyleyse[at]gmail.com

    YanıtlaSil
  139. süpermiş
    izleyicinim
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. çekilişlerin çok güzel ya hem şartsız hem de kısa süreli parfümün de şişesine bayıdım inşallah şanslı olurum da denemek kısmet olur:))
    Ayşe Demirel
    ayse-gul_089@hotmail.com
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  141. Çok albenili bir tasarımı var çok hoş bence de:)

    YanıtlaSil
  142. bu parfümü çok merak ediyorum inşallah benim olur
    tuqba-izmr@hotmail.com
    tugba kurudan

    YanıtlaSil
  143. ben çok isterim:)
    lattekuki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. benim ol bebeğim:))
    dukunundunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Ben de katılmak istiyorum :)
    farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. ben de varımmm beni de yaz güzellik :)

    YanıtlaSil
  147. güzel bir parfüme benziyor :)
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Merhaba
    Çok güzel görünüyor parfüm.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  149. hey basitmiş sadece bir yorum:)belki bu sefer bize çıkar belli mi olur?

    YanıtlaSil
  150. Parfümün şişeşini çok beğendim harika,ben bunu istiyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  151. şişesine bayıldımm busecim benim olmalı buu ;)

    YanıtlaSil
  152. bende varım derya elçin elcinderya@gmail.com

    YanıtlaSil
  153. Ben de şansımı denemek istiyorum,
    bu parfümü katalogda gördüm ve kokusunu çok merak ediyorum:)
    fyzgnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. o kadar kaılıyorum bir kerede şansım yaver gitsin :)

    deryasabanoglu@gmail.com

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara