Avon,

Avon Perfect Kiss Ruj Swatches ve Şartsız Hediye

12:38 chunlibeauty 269 Comments

Merhabalarrr!! Bugün Avon Perfect Kiss Rujlarla beraberiz.. Birbirinden güzel renklere sahip olan bu rujları instagram da sık sık paylaştım.. Şimdi daha detaylı ve bol fotolu olarak blogda paylaşıp, 2 tanesini de şanslı bir arkadaşıma hediye etmek istedim..

Avon Perct Kiss Lipstick;
Nemlendirme özelliği gayet başarılı..    
24 farklı renk alternatifi sunuyor.  
Devamlı kullanımda 3’lü pürüzsüzleştirici kompleks ile kuru & pürüzlü  dudakları  pürüzsüzleştirdiği iddia ediliyor.. Bunu zamanla göreceğiz tabiki :)  
Renkleri ambalajda daha koyu görünsede uygulamada azıcık daha açık kalıyor 
Kalıcılık orta karar..  
Sürümleri yumuşak ve haliyle kolay.. Yalnız koyu rujları sürerken dikkatli olmakta fayda var :)
  Parlak (sheer) bitişe sahipler.
Şekerli bir kokuya sahipler.
Örtücülüğü orta,
Made in Poland
Fiat 23,5oTL ama kampanyaları takip edereseniz çok daha uygun fiyata alabilirsiniz :)
 Renkler nasıl cezbedici değil mi? Daha da yakından bakalım;
Hepsini dudağımda tek tek fotolayamadım ama rengini en iyi gösterebilmek için kolumda renkleri denedim;

Ambalajında epeyce koyu bir renk olmasına karşı uygulandığında daha açık mora yakın bir renk olan ve benim çok çok sevdiğim Deep Orchid

 Günlük kullanıma daha uygun olan Plum İntrigue.. Parlak lila renginde;

Diğer rujlarıda daha sonra daha net bir şekilde fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım..
Ve gelelim şartsız olarak hediye edeceğim  (hiç kullanmadığım) dudaklı kutuyla birlikte iki adet ruja;
Pink Prance ve Coy Copper
 Rujlar için yapmanız gereken tek şey bu postun altına dilediğiniz gibi yorum bırakmak.. Blogumu takip etmeniz şart değil ancak adsız ve profil kimliği olmayanlar ne yazık ki çekiliş dışıdır. Kazanan bir hafta sonra açıklanacaktır.
P.S: Blogumda hediye ettiğim tüm ürünlerin kargosu bana aittir.
 Hadi bakalım güzel yorumlarınızı bekliyorum!! :)
*Teşekkürler Avon


22 Şubat 2013 Cuma

Avon Perfect Kiss Rujlarını Kazanan!

1 hafta süren şartsız  çekilişimin sonuna geldik :)Ptesi yorumları kapattığım ancak katılım listesini yeni yapabildim! Hadi lafı fazla uzatmadan bu güzel kutuyu ve rujları kazanan arkadaşı açıklayayım;


Gelen 270 yorumdan 242 si gecerli  olup (adsız, profil kimliksiz ve birden fazla yorum bırakanlar elenerek) çekiliş sonucunda da kazanan;

kübra yıldırım10 Şubat 2013 20:53 : berry smooch denedim hafif sürmüştüm 8 saat kadar sonra bile hala hafif bi pembelik vardı :) sürmesi de çok keyifli yumuşacık bir ruj bu arada deep orchid çok yakışmış tenine yine sonsuz bir umut var içimde inşAllah bu kez o talihli kız ben olurum :)

Benzer Yazılarım

269 yorum:

  1. ilk yorum bende olsu güzel bi hediye gerçektende

    YanıtlaSil
  2. Benim olsunlar :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ben de varım! benim gibi bordo ruj aşığı bir insan o deep orchidi görünce kendimden geçtim, sevgiler! :)
    makyaj7-24@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. sanırım bır hedıye kazanana kadar yaptıgın um cekılışlere katılacağım
    hadi bakalım ya nasip ya kısmet diyelim
    koyu olanı tek bir eyeliner la denesen süper olur
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Selammmm seni ve blogunu seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Merhabaa bu rujları bende denemek isterimm :))

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Waaw bizi çok şımartıyorsun :) sevgiler.. hazel çelik google accountum Hazioz

    YanıtlaSil
  8. Merhaba umarım bana cıkar
    makeupbybgm@gmail.com

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. o zaman ilk yorum benden gelsin :) bu rujları merak ediyordum benim için güzel bir fırsat oldu. Herkese ve bana bol şanslar ve teşekkürler bu çekiliş için :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bu 2. Yorumum ilkini göremedim her zamanki gibi yorum bırakma özürlüyüm! Bizi çok şımartıyorsun hediyeler için teşekkürler sevgiyle kal.. Hazel çelik Google accountum Hazioz

    YanıtlaSil
  11. Benim de içlerinde en beğendiğim deep orchid oldu :) Çok elegant bir havası var. Swatchlara bakmadan siyaha mı yakın acaba çok mu koyu dedim ama swatchlara bakınca anladım. Hediye edecek olduklarınıza gelince coy copper güzel bence deep orchid'e biraz benziyor alt tonu gibi ve biraz da bordoya kaçıyor sanki. Diğer pink prance ise günlük kullanım için daha uygun bence. Bu kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel yorum bırakmışsınız ki:) çok teşekkür ederim ama adsız olarak yorumlar çekiliş dışı (bunun sebei takibi zor olması ve kötü şekilde suistimal edilemsidir

      Sil
  12. umarım bana çıkar. bu sene doğum günüm haricinde hiç hediye almadım:( avon' un ürünlerini zaten kullanmaktayım. bu ruları da merak ediyorum pembeler favorim:))
    inşallah bana çıkar:)))

    http://makyajlikareler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. renkler bu kadar güzelken bir de nemlendiriyorsa ve yumuşaksa bayılmamak mümkün mü:) smitten red, peach peck, pink wing çok güzel özelliklee :):) istiyorum istiyorum:):)

    YanıtlaSil
  14. Siyah saçlı beyaz tenliyim. Bana yakışcağını düşündüğünüz rujunuza talibim :)

    YanıtlaSil
  15. Derya ebru keles10 Şubat 2013 17:27

    İste geldim burdayim, ben bu hediyeye talibim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profil kimliğinizle yorum bırakabilirseniz çook sevinirim :)

      Sil
    2. Derya ebru keles10 Şubat 2013 19:22

      Aksilik nerde anlayamadim :(
      deryaebrukeles@hotmail.com

      Sil
    3. İsminin üzerine tıklayınca profiline giremiyorum twiiter hesabın varsa blogumu takibe alabilirsin yoksa gmail hesbın varsa onu kullanarak yorum bırakabilirsin bunun amacı takibi kolaylaştırmak ve kötü niyetli arkadasların bir nebEde olsa önüne gecmek :/

      Sil
    4. Derya ebru keles10 Şubat 2013 19:57

      Ah canim ben bu konularda cok acamiyim ama malesef tweeter kullanmiyorum ve gmail de yok bu durumda ben katilamiyorum yani bir instagram ve bir face im var sadece ama :(

      Sil
    5. Tamam canım instagram hesabını biliyorum o yüzden yorumu kabul ediyorum ama bundan sonraki cekilişlere daha rahat katılailmen için en azından bir gmail hesbı almanı tavsiye ederim :)

      Sil
  16. Avon'un bu serisini cok merak ediyorum ama sipariş de veremedim daha, güzel swatchlar için teşekkürler kazanırsam güzel bir sürpriz olur bana:)

    YanıtlaSil
  17. Rujlar gerçekten güzel gözüküyor..Merve Karaca

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bu rujların renkleri.denemeyi çok isterim.tam bana göre renkler.sevgiler .. :)

    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Uzun zamandır takipçinizim :) Pink Prance rengi harika bayıldım,kalp kutusu da gerçekten çok güzel,bu sefer kazanırım umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  20. ilk yorum benden gelsin o zaman :) Çok etkileyici ve çekici bu rujların bir tanesini istiyorum :) Ayrıca blogunuza verdiğiniz özen ve detaylar gözümden kaçmıyor, severek takip ediyorum. Herkese şimdiden bol şans...

    YanıtlaSil
  21. merhaba, rujların renkleri çok güzel umarım şanslı kişi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  22. çok güzeller :)
    merak ettiğim bir seri, denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  23. Ne guzel sartsiz bir hediye cekilisi. Arada diger bloggerlarda senden ilham almali bence, suana kadar hic kazanamadim su cekilislerde, belki bu kez diyerek hadi bismillah diyorum ;)

    Merve karagoz
    mervaozdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. renkler süper görünüyor canım sanada çok yakışmışlar:) bende denemek isterim,umarım şansım vardır..

    YanıtlaSil
  25. blogunun takipçisiyim uzun zamandır:)) çekilişe katılmak istiyorum, kesinlikle istediğim renkler:))
    mail adresim modavesaire@gmail.com
    blogum modavesaire.blogspot.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, ben de katılıyorum :)

    nora.utopya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

    çok mutlu olurum bana hediye edersen canım.
    blog konusunda acemiyim ve ilk hediyem olacak..
    umarım bana çıkar.

    http://dygdygdyg.blogspot.com/?zx=92169c9fe9152fdf

    YanıtlaSil
  28. Merhaba izleyicilerini düşünmen ne güzel paylaşımların için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, ben de denemek istiyorum şansımı.
    kalsiyumflorur@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. Rujların renkleri çok güzel gözüküyor. Zaten Avon perfect kiss rujları reklamlarından dikkatimi çekmiş, merak uyandırmıştı.Umarım benim olurlar.
    Sevgiler
    Ayşegül Güreli
    agureli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhaba rujlar harika ama kırmızı kutu bir başka güzelmiş:) şansımı denemek isterim
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. OOOooooooooo dudak şeklindeki kutu müthişmiş tabi avon rujlarda cabası sevgililer günü için müthiş bir hediye teşekkürler :))) <3 <3

    YanıtlaSil
  33. coy copper tam benim rengim, ne kadar güzel.

    YanıtlaSil
  34. E şansım bol olsun ozaman:)

    Http://ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Bloğunu severek takip ediyorum ve rujlar şahane görünüyolar. Sana da çok yakışmışlar.
    Zarpandit-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Bayildim, en cok da o kutuya bayildim:)

    Bol $ans bana:)

    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. renk skalası gerçekten de güzel.katalog karıştırma fırsatı bulanlar seçmekte zorlanacaklardır:))hediye edilen renkler de çok güzel

    YanıtlaSil
  38. Coy Copper ve Deep Orchid benim almayı planladığım renklerdi =) Coy Copper harika zaten ama pembesi de güzel duruyor. Teşekkürler çekiliş için sevgiler

    mihrice@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. bloğunu ara sıra ziyaret ediyordum şimdi izleyicin oldum. umarım bana çıkar çünkü çok beğeniyorum bu rujları reklamlardan ama etrafımda avon temsilcisi bulamıyorum:(( cömertliğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  40. ne de güzellermiş :) i'm in! :)

    YanıtlaSil
  41. Ben de katılmak istiyoruuum =]

    YanıtlaSil
  42. bende katılmak istiyorum :)

    muyesser.omur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Bende katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  44. ay cok şekerler bunlar yaaaa bnde istiyorummmm

    YanıtlaSil
  45. Merhabalar! :) Sizi uzun zamandır takip eden fakat blogunuzu gerçek anlamda yeni keşfeden biriyim. Paylaşımda bulunduğunuz çoğu şeyi severek okuyorum. İlk kez çekilişinize katılıyorum. Sanırım nedeni bu iki güzel ruja bir anda içimin ısınması :)
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  46. ilk yorum benden =))renkler süper gerçekten keşke fiyatı da uygun olsaymış. dudak şeklindeki pakette çok şık güzel bir düşünce en yakın zaman da bende edineceğim =))

    YanıtlaSil
  47. Muhteşem renkler ve sen de harikasın!
    Bu rujları denemeyi çooook istiyordum, belki sebebim sen olursun :)

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. blogunu cok sevdim umarim hep devam edersin çok yararlı oluyor. Sahsen denemediğim ürünleri bilmeden almayı hiç sevmiyorum çünkü umulduğu gibi çıkmıyor.Ürünlerin her özelliğini yazmanı da çok dürüstçe buldum, sevdim ;)

    YanıtlaSil
  49. Wuhhu cok guzellerr benim olsunlarrr :)

    YanıtlaSil
  50. Off ya bari bunlar benım olsun her defasında başkasına gidiyo hediyelerin :( bekliyorum sabırsızlıkla ...
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. sana çok yakışmış renklere de bayıldım :) umarım kazanırım :))

    YanıtlaSil
  52. Herkese bol şans :) İstiyorum bu rujları! Evet istiyorum! :)))

    kardelen_6497@hotmail.com

    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  53. bordo sana çok yakışıyorr Chunli :)

    YanıtlaSil
  54. Bir ruj bağımlısı olarak bunlarıda istiyorum busee :))
    Bende varım...
    www.sevalvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  55. Blogunuzun önceden izleyicisiydim ve rujlara talibim :)
    Elif Nur
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. her çekilişine mutlaka katılıyorum fakat henüz birşey kazanamadım.umarım bu güzellikler benim olur
    elif_kader_sahin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. blogunu severek takip ediyorum,hediyeyi ben de istiyorum :)Ceren Tok

    YanıtlaSil
  58. selam
    tabiki eşim için kazanmak isterim
    https://www.facebook.com/fevzikalayci/posts/529165450461473
    fevzikalayci@gmail.com
    fevzi kalaycı

    YanıtlaSil
  59. Sana çok yakışmışlar canım.
    Bende şansımı denemek isterim.
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhabalar..
    Bu seriyi çok merak ediyorum,kazanırsam güzel olacak :) Bu arada sana gelen hediyeyi paylaşman çok tatlı,teşekkürler :)
    Ben de blog yazarıyım,beklerim: witchinpurpleplanet.blogspot.com

    brjyldz@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. benim olsun bunlar ya:D
    emel_e1989@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. ikiside sevenerek kullanabiliceğim renkler umarım bana çıkar diyorumm :)
    meltemzongor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Dudak muhteşem duruyo, içindekiler daha bi muhteşem. İkisini de kullanmak isterim:)
    Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  64. Merhabalar bende annemin şansına katılıyormm :-) Pek bi beğenmiş kendileri .p
    kozmetikaynasi@hotmail.com

    Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  65. Ben de katılmak istiyorum farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. belki bu kez şans bana güler :)

    bakimlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. bende bu rujlara çok sahip olmak isterim :) seyma-saritoprak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. bende varım bendeee umarım benim olur :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba! Ruj delisi değilim aslında ama son günlerde makyajda rujun önemini farkettim.Çekilişi kazanırsam gerçekten mutlu olurum :)
    sevgiler..
    selinbatikan@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. şart olmamasını ve yapılacaklar diye başlamayan hediye çekilişini çok beğendim inş benim olurlar

    serena18@mynet.com

    YanıtlaSil
  71. ınstagramda takıpçınım sansımı denemek ısyerım emaynem_35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. Renkler muhteşem gözüküyor dış görünüşleride çok alımlı duruyor :)

    teşekkürler paylaşım için..

    ilkenatass@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Cok merak ettigim bir rujdu ama secilenlerin rengi harikaymis.Dilerim bu sefer sans guler:)

    sahdesign@hotmail.com

    Sevgiler,tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  74. böyle çekilişe can kurban :) şansımızı deneyelim :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  75. Derya Yazıcı10 Şubat 2013 19:47

    Facebook'da haber kaynağına düştüğü an okuyorum postlarınızı. Devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  76. renkler çok güzellll, kutusu da çooook şeker. ben de istiyorum, ben de, ben de...
    cagla98@yahoo.com

    YanıtlaSil
  77. Guzel post olmus tebrik ederim sizi:) bu senenin gozde ruju kan kirmizisi ve tabiki bordo:) avonun rujlarini daha once kullandm iyi nemledirir dudaklari:)

    YanıtlaSil
  78. izleyicinim.
    https://plus.google.com/u/0/111237444151934032190/posts/3vFN1gLhHX4
    mrs_mystery92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. rujlar rujlar rujlarr harikalar sana da çok yakışmışlar umarım ben de kazanırım ve bana da yakışırlar smitten red ve peach peck harikaaa ba-yıl-dım!!! zaten izleyicinim ama mail adresimi tekrar yazayım 1903.mltm@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Bu rujları merak ediyorum.Kutularıda çok güzelmiş sevgiler.

    YanıtlaSil
  81. bende varımmm :))) silatilla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. umarım kazanırım. şimdiye kadar hiç çekiliş kazanamadım. şeytanın bacağını bir kerecik kırmak istiyorum :(

    ojeleri seviyorsan bloguma da beklerim

    www.eatpolishlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  83. vavvvv...harika bir çekiliş,bende katılım,bana da çıksın be tatlım....sevgiler.ybakucuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Chunli harikaasın :) Nede güzel yakışmış ruj,cildine takıldım ben nekadar pürüzsüz duruyor maşallah sana :)
    rujlar gayet nemli ve parlak duruyor inşallah bana çıkarr :)

    YanıtlaSil
  85. Merhaba
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  86. çok güzelmiş rujların rengi ve dudaklı kutu :) ben de katılmak isterim mail:ayse95gul@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. hadi ben katılayım pink prace'in rengi güzelmiş.:)

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Çekilişlerden genelde bana bişi çıkmaz ama şansımı denemek istiyorum :)
    gncataskiran@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. benimm olsunlarrr :)))
    leyla.gltkn@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. selam,nilcan olarak takipçinim zaten nilcan80@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  91. kutu da ayrıca çok güzelmiş neredeyse boş kutuya bile talip olabiliriiimmmm :):)

    YanıtlaSil
  92. sizi ve blogunuzu twt ve facebook tan takip ediyorum rujlarin rengi cok guzel umarim bana cik
    aycinaly@gmail.com

    YanıtlaSil
  93. hadi bakalım bismillah henuz cinsiyeti belli olmayan bebeğimin şerefine inşallah kazanırım.. bol şans herkese...

    YanıtlaSil
  94. buccubuccu@hotmail.com unutmuşum..

    YanıtlaSil
  95. bende geldim kuzucum öperim <3
    sherfinka@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. berry smooch denedim hafif sürmüştüm 8 saat kadar sonra bile hala hafif bi pembelik vardı :) sürmesi de çok keyifli yumuşacık bir ruj bu arada deep orchid çok yakışmış tenine yine sonsuz bir umut var içimde inşAllah bu kez o talihli kız ben olurum :)

    YanıtlaSil
  97. ben de şansımı deneyim bakalım sevgiler...
    fucer72@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. Racy red ve Berry Smooch var bende ve harika renkleri. Kesinlikle tavsiyemdir. Hediye ettiğin renklerini de denemek isterim.
    cansu12358@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. bende Berry Smooch ve Racy Red renkleri var ve harikalar. Hediye renklerini de denemek isterim.
    cansu12358@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. ikisinin de rengini çok beğendim. Avonun rujları fiyatlarına göre gayet de kalıcılar bence :) Ben de varım! :)

    YanıtlaSil
  101. Melda Işık Bitigen10 Şubat 2013 21:03

    Selam

    Bu cömertlık ıcın öncelıkle kooccaman teşekkurler.. Sansımı deneyım ıstedım Cuma gunu burun estetiği oluyorum belkı bu bana guzel bır armagan olur moral olur ;)

    Sevgıler

    meldabitigen@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Renklere bayıldım. Ben de şansımı denemek istiyorum. nunusblog@gmail.com Nurgül
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  103. bu sefer şans bana gülsün artık :) seni severek takip ediyorum ablacım kocaman öptümmm seni :*
    handan_sevgiler_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Çok merak ediyordum benim olsunlarrr :)
    ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. bende varım:)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  106. Valla çok güzeller, ben de denemek istiyorumm:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. sag taraftakı ruj ne tatlı duruyor oylee.kutuları da ısme yarasır olmus hakkaten.

    YanıtlaSil
  108. Bu kadar şartsız bir çekilişi kaçırmak olmaz, çok teşekkürler :)
    Kendime bol şans diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  109. cok guzel renkler sagdakıne bayıldım.kutu da ısmıne yarasır olmus

    YanıtlaSil
  110. ooo bana gun dogdu :) renkler supermıs hem de :D
    incierbay2@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. ba yıl dımmmm onları istiyorum :)

    gzmblbn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Ben de katılmak isterim (:
    gokyuzukokusu@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Rujlarin deilde kutuya bayıldım benım olsun mu :)
    fndgl06@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. bence çok güzeller benim olsalar daha çok güzel olurlar :D

    yesimcanaslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. her iki renge de bayıldım :)
    aynakarsisinda@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  117. bende istiyorum(:
    nurdanay03@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Umarım bana çıkar.

    dr.mugeayhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. çekilişe bende katılmak istiyorumm..:)
    aylinakyuz1987@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. Ben de talibim.
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. bu güzel rujlardan bende de olsa keşke:)

    peray85@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. rujlara da kalpli kutuya da ayrı bayıldım. umarım bana çıkar.

    http://lifeinabadday.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  123. istrrm isteriiimmm:-) mina_k15_15@hot.

    YanıtlaSil
  124. Bi kerede ben kazanmak istiyorum artık yaaaaa
    gulsahmoral@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. Renkler muhteşem şansımı denemek isteriiiim :)
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. bence bana çıkmalı :)
    Çok güzel renkler

    guzinizgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. bence benım olmalılarr şartsız şurtsuz çekılışleırne bayılıyorumm
    melike018@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. bende istiyorum en çokta o kutu benim olsun lütfeen:)

    YanıtlaSil
  129. çıkmaz demeyelim şansımızı deneyelim di mi :))

    ozlemyuksektepe83@gmail.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  130. ben ben ben:)))

    intern.docc@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. dudaklar benim olsun :)
    isenizustun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. Benim olmalı bunlar :) cooook güzellerrrr!!! tindem17@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. merha ba çok güzeller bana çıkar inşallah
    ilkalp2005@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. ben de isterim

    fashionenn@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. artık bir çekiliş de bana çıksın :(

    suslugunlugum@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. renkler süper marka süper ve dahası sürdüğün rujların 2side gercekten sana cok yakısmıs umarım bunlarda benım olur ve banada yakısır:)

    YanıtlaSil
  137. çok istiyorumm:)) ceteris_paribus_d@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. merhaba izleyicinizim(sineminbahari).
    rujlar da güzel ama ben en çok kutuya bayıldım.
    şanslı olmak dileğiyle,sevgiler:)
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. Deniyeyim bakalım şansımı, çok yorum gelmiş ama.

    YanıtlaSil
  140. GÜNAYDINN

    YA AYZIK BANA YAA... HIÇBİŞEY CIKMIYOR YA BUKADARMI ŞANSSIZIM YAV BEN :( :)))))
    VALLA RUJLAR SÜPER DURUYOR.... SADECE ŞUNU DİYORUM..

    BANA GEL BANNA GELLL BENİ SEÇ BANA GELL :):)

    YanıtlaSil
  141. bakalım şans bana gülecek mi? :)
    baharislamoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Çok güzel görünüyorlar , bu çekilişte ben de varım :))

    YanıtlaSil
  143. Bu ara şansım açık, ben de varım :) Çok teşekkürler güzel düünce için, sevgiler!!!

    Başak surdarcenciel@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. neden benim olmasınlar ki :)

    YanıtlaSil
  145. Sana gelen hediyelerden bize de vermen ne hoş! Teşekkürler Busecim.
    Ben de kazanmak isterim. :)
    hokibogiqe@gmail.com

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  146. merhaba,
    rujlar çok guzelmis :)
    meralumeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. hey şansss benden yana olsanaa:))

    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. İlk defa boyle bir cekilise katiliyorum umarim sansim yaver gider:)

    YanıtlaSil
  149. her yerden çok severek takip ediyorum :) benim olsunlar.

    ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Hadi bakalım katılalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  151. ben de şansımı denemek isterim, renkler çok iyi=)

    nilsuli@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. Şansımı denemek isterim ;)

    YanıtlaSil
  153. bu kadar güzel rujlar karşısında tepkisiz kalmak imkansız hepsi mükemmel görünüyo :) umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  154. bu sefer şans bana gülsün..:)

    YanıtlaSil
  155. Bu rujları hep merak ediyordum bende çekilişe katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  156. koyu rengine bayıldım, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  157. Bende çook merak ediyorum bu rujları şansımı denemekte fayda var :)
    Herkese bol şans :)
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Bende varım renkler süper
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. Ben bu rujlara bayıldım gerçekten.. Renkleri harika.. Lütfen benim olsunlar :))

    YanıtlaSil
  160. Ruj kutusuna bayıldım asıl benn :)

    gulceoz45@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. Merhaba
    Süper rujlar bol şans bana :D

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. Plum İntrigue...Çok güzel ba-yıl-dım, benim olsun.

    YanıtlaSil
  163. Beyaz tenliyim, iki renk de bana gider sanki :) Bu seriden bir ruja sahibim ancak tesadüf ki bunlara sahip değilimm.. Ben de varımm :))

    YanıtlaSil
  164. oncelikle gule gule kullan :)

    ve de ojemparfumum@gmail.com

    :)

    YanıtlaSil
  165. Renklere hayran kaldım.Umarım şansım olur.
    ebruerturk35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. bayıldımmm :)
    fgn_h@msn.com

    YanıtlaSil
  167. o rujlar ve kıpkırmızı kutu benim olsunnn bende varım çok istiyorum herkese bol şans ;)
    hilalcelep85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  168. Bayıldımmmm benim olsun bunlarrr nütfeennnn

    YanıtlaSil
  169. Bu rujları her blogda görüp denemek istiyordum umarım şans bana güler :)

    sipsevdicegim@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Deep Orchid ne güzel renksin sen öyle. <3
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. ben önceden hiç ruj kullanmazdım, nasıl bir hata yapıyormuşum meğer.. parlatıcıların glossların canı cehenneme, bi kadının ruju olmalı! trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  172. ben de varım :)
    teşekkürler..

    kybelebasaran@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. ÇOK GÜZELLER BENDE VARIM

    YanıtlaSil
  174. Bu rujlara bayılıyorum benim olsun :))

    YanıtlaSil
  175. Rujların rengıne bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  176. bENDE bende kazanmak istiyorum canım yaw benide alıver hesabım yok profilim yok fakat gmailim var ordan haledebilebiliriz kanımca bişekilde,annemın face var bırsey ıstersen yapabılırım maıl atarsan sevınırm.
    eylulcel@gmail
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  177. ÇOK GÜZEL BEN DE İSTİYORUM ALMAK KISMET OLMAMIŞTI ZİRA :))

    YanıtlaSil
  178. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  179. inşallah ben kazanırımmm :D
    coralsfashion@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. renkleri çok güzel..acaba benim olabilirler mi? :)
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. açık rengine bayıldım
    :))

    ay.baya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  182. :)o kutu ne kadar da güzel öyle belki benim olur ;) herkese bol şans :):)
    ilknur1990@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  183. hediyen çok güzel umarım şanslı olurum
    fsonmez44@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. rujların güzelliği aklıma geldikçe yorum yapasım geliyor ya inşallah bana çıkarlar yaa :):):)

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara