BB Cream,

Garnier BB Cream ve Şartsız Hediyem

11:44 chunlibeauty 181 Comments

Bu aralar sıkça kullandığım bir üründen size bahsetme zamanı geldi sanırım.
Garnierin ilk çıkardığı BB Kremi hepimiz biliyoruz. Tüm ciltler için denilse de karma ve yağlı ciltlere hiç uymayan yapısıyla biraz eleştiri konusu olmuştu. Garnier herhalde bu söylentilere kulak asmış olacak ki Karma ve yağlı ciltlere özel yağsız bir formül geliştirip biz tüketicilere sundu. Peki güzel olmuş  mu? Bence olmuş. :) 


Dipnot : Sayfanın altına profilinizle istediğiniz gibi bir yorum bırakın BB Krem, Garnier 3ü1Arada temizleyici ve süpriz dolu kutuya sahip olma hakkı kazanın

*Kapatıcılığı renkli nemlendiriciye göre çok başarılı. İlk katta dahi ciltteki kızırıklıkları nötrlüyor. Cilde taze bir hava veriyor.
*Yağsız formüllü. Ciltte herhangi bir sivilcelenme yada gözenek tıkama gibi bir sıkıntı  yaratmıyor.
*Cilde aydınlık veren ışıltısız mat bir bitişe sahip.
*Açık ve Orta olmak üzere iki tonu bulunması biraz yetersiz olsa da İkisini birden alıp karıştırarak cilt tonunuza yakın bir renk elde etmeniz mümkün. Zaten BB kremleri açık ve orta olmak üzere iki ton olarak yapıyorlar. Daha fazla renk alternatifi sunan bir BB krem görmedim henüz :) O yüzden bu konuda çemkirmeyeceğim.
*Benim cilt tonum NC30 yani ne çok beyaz tenliyim nede buğday. Ara bir renk olduğum için Light olan açık, Medium olan koyu kalıyor. Ama açık renkten rahatsız olmadığım için Light rengini kullanıyorum. 
*Günlük olarak tek başına yeterli geldiği gibi özel günlerde fondötenimin altına baz olarak uygulayınca cilt daha güzel, pürüzsüz ve canlı görünüyor. 
* Son zamanlarda hayatımıza giren inci özlü kremlerin cilt üzerindeki etkisi aşikar. Garnier BB Kremde de İnci taşı ve mineral pigmentler bulunuyor. Cildimize kapatıcılık etkisi verirken aynı zamanda cildimize bakım yapıyor.
*Benim gibi karma ciltlerde parlama yapmasa da yağlı ciltler üzerinden hafif bir pudra geçebilir.
* İlk Garnier BB Kremin aksine oldukça ince bir ambalaja sahip. Ayrıca yapı olarakta ilkine göre daha sıvı/akışkan.
* Gratis vb. parfümerilerde 18 - 20 TL arasında bir fiyata alabilirsiniz 

 Işığı iyi yakalayamasam da az çok ürünün kırmızılıklar üzerinde ki etkisini görebilirsiniz;
Uygulama öncesi kırmızı pıtırcıklarım;
Garnier Light BB Creamin cildimdeki duruşu;
Ve uygulandıktan sonra;

Ufak Hediye kısmına gelecek olursak Garnier BB krem Orta tonu, Garnier 3ü1 arada yıkama jeli ve kutuya ekleyeceğim bir kaç süprizle birlikte sizlere Şartsız olarak hediye ediyorum :)  Yapmanız gereken Google profilinizle yorum bırakmak! :) (Adsız ve profilsiz yorumlar çekiliş dışıdır) Çekiliş. birdahaki hafta Salı yani 4 Aralıkta sonuçlandırılıp duyurulacaktır. 

 Bundan iyisi Şam 'da kayısı der ve sizinde eklemek istediğiniz notlar varsa yorum kısmına beklerim! 


_________________________________________________________

4 Aralık 2012 Salı

Garnier Ürünleri ve Sürpriz Hediyeler Kazanan

 

1 yorum: ESMANUR4 Aralık 2012 14:50

sayfanı günde kaç kere ziyaret ediyorum haddi hesabı yok.yine sayfayı açmış bakıyordum kampanya sonucunun açıklandığını görünce

Allahım lütfen ben olayım diyorken adımı görünce şok oldum.demekki ne kadar yürekten istemişim bb kremi denemeyi istiyordum ama nasip olmamıştı.

gerçekten çok ama çok memnun oldum teşekkür ederim.

heyecanlıyım sana ve izleyicilerine yürekten sevgiler

Benzer Yazılarım

181 yorum:

  1. Denemek isterim, çekiliş için teşekkürler! Başak :)

    YanıtlaSil
  2. ozamn bende varım garnieri hep sewmişimdir

    YanıtlaSil
  3. Mrb,şansımı deneyeyim..

    Güle güle kullan canım bu arada

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Garnier bb cream i hiç denemedim suana kadar hep missha kullandım. Umarım hediye bana cıkar ve deneme sansı bulurum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ben de kullanıyorum şuan için memnunum. oarta ton bana mı gelse ki: uzuuun zamandır takipçinim gelsin gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. Bende şansımı denemek istiyorum ;)

    isoonco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. İnşallah benim olurlar :)

    YanıtlaSil
  8. hediyelerin her zaman Şam'da kayısı oluyor, teşekkür ederiz :))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Şansımı deneyeyim...
    Bende Lıght rengini kullanıyorum cildime biraz açık geliyor. Medium alıp karıştırmayı düşünüyordum...bu arada bundan çok memnunum karma ciltti olduğum için ilkinden hiç memnun kalmamıştım...Benim olsun istiyorum :)

    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Nivea, Pure Beauty, Missha derken hengi BB krem diye düşünüyordum. Bu deneme şansım olur. Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  11. çok istiyorum bb krem denemeyi umarım bana çıkar::):)

    YanıtlaSil
  12. İstiyorummm :)
    Gerçektende garnierin bu duruma kulak vermesi benim içinde iyi birşey :)
    Hediyenin sonucunu sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  13. GArnier bb kreminin orta tonu tenime uygun olur kanımca
    denemek isterim
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan canım :) sürpriz kutusunu merak ediyorum çoookk :)))

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bende katılmak istiyorum. Beni de listene alırsan sevinirim. Başarılarının devamını diliyorum. sevgiler...

    mail adresim: aycametiner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Kullananların çok memnun olduğunu sık sık duyduğum ürünler,ben de denemeyi çok isterim.
    https://plus.google.com/u/0/109206123174073464085/posts/JYiN6UuG4Li

    Yasemin Saygı
    juzy35@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. söyleyecek birşeyciğim yok:) der

    ben varım;) diyorum:)

    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Selam Busecim! :)
    Şartsiz cekiislere bayiliyorum ve bu bb creami denemeyi cok istiyorum. Hazir bugun, Gratis indiriminden faydalanamadigima dertlenirken cekilise katilayim dedim. Belki bana cikar...
    hokibogiqe@gmail.com
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil
  19. Merhaba garnierin saç boyalarını yıllarca kullandım çok da memnun kalmıştım.Sadece güneş kremi fazla yağlı gelmişti .
    Denemek isterim elbet zira alerjik bir yapım var test etmeden ürünleri kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  20. şuan sayfada benimle beraber 22 izleyici var.
    maaşallah Allah bereket versin.
    hediye için bende şansımı deneyim şans benden yana oooool lütfeeeeeen :)

    YanıtlaSil
  21. güzel bir yazı olmuş, görsellerle desteklenmiş, yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. Bende istiyorumm!:)

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Ürünü ilk çıktığından beri her gün kullandım. Çok memnunum, kapatıcılığı BB kremlere göre çok iyi.

    YanıtlaSil
  24. garnier ı bende beğenerek kullanıyorum ve çekilişinize katılmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  25. Ah keşke benim olsa çok sevinirim:) Merakla bekliyorum:)

    rapunzelicee@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Canım ben katılıp bu sefer şans bana gülsün istiyorum :)Hadi bakalım mail adresim dolapperisi@hotmail.com ;)

    YanıtlaSil
  27. bb krem kullanıyorum ama garnier denememiştim hiç.çok güzel bir ışıltı ve pürüzsüzlük kazandırmış cildinize.ayrıca cilt tonuna da çok güzel uyum sağlamış.garnier ürünlerini severek ve gönül rahatlığıyla kullanıyorum ben de.gerçekten başarılılar :)

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar ben zaten tüm sosyal mecralardan izleyicinim, umarım şansım olur, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  29. deneyelim şansımızı

    YanıtlaSil
  30. Merhaba canım! Blogunu keyifle okuyorum ve çok seviyorum :) Böyle güzel hediyeler için de tüm izleyicilerin adına teşekkürler :) Umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  31. ayy çok beğendim hediyenizi ihtiyacımda var zaten lütfen bana cıksın bana çıksın :) :) ilk yorum benden buarada:)

    YanıtlaSil
  32. yarışmaya katıldım
    zicemfero@gmail.com

    Neşe Nihal Oran

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel bir ürüne benziyor... merak ettim ben de...

    YanıtlaSil
  34. şansımı denemek istiyorum :)
    teşekkürler , sevgiler..
    hüda.

    YanıtlaSil
  35. inşallah benim olur :) fatma

    YanıtlaSil
  36. Garnier ürünlerini seviyorum genelde şartsız bir çekiliş de olunca harika oluyor..
    sevgiler..
    iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. be mine be mine be mine :)

    YanıtlaSil
  38. merhabaa,bu şartsız hediyelerine bayılıyorum:) ve heep devamını diliyorum :)) bb cream pürüzsüzlük açısından gerçekten çok güzel.ve böyleceee bu çekilişe katılıyorummm :)

    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. HARİKA GÖRÜNÜM HEMEN DENEMEM LAZIM O YÜZDEN BENM OLMALI O HEDİYE:D

    YanıtlaSil
  40. tamamı çokk güzelll hediyelerininz benim olur inşallah:))

    YanıtlaSil
  41. merhabalar, ben çekilişe katılmak istiyorum. şimdiden teşekkürler ve başarılar size :)

    YanıtlaSil
  42. benim de denemek istediğim bir üründü kendileri.. çıkarsa ne ala çıkmazsa pekala :))

    YanıtlaSil
  43. BENDE ŞARTSIZ ŞURTSUZ HEMENCİK KATILIYORUM:)
    songulerbay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhaba,
    Çok güzelmiş ya bu çekiliş şart yok şurt yok. Kıskandım bir sonraki çekilişimi bende böyle yapacağım :D İstediğin gibi bir yorum oldumu bilmiyorum ama çekilişine katılmak istiyorum.
    Begüm Yavuz

    YanıtlaSil
  45. ne güzel bişimiş buuu benim olsun sürprizleri severim :) bb kremi de çok merak ediyorum ne zamandır ;)

    YanıtlaSil
  46. Çekilişte ben de varım :)
    Umarım kazanan ben olurum.

    Badiye Bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  47. İlk yorumu ben yapayım :) şansımı denemek istedim gerçi pek şanslı değilimdir ama.
    herkeze bol sanş.

    YanıtlaSil
  48. İlk yorumu ben yapayım :) şansımı denemek istedim gerçi pek şanslı değilimdir ama.
    herkeze bol sanş.

    YanıtlaSil
  49. çok denemek istiyordum bu sefer şans benden yana olur inş. bana cıkar inş.

    YanıtlaSil
  50. bende karma bir cilde sahibim. BB krem kullanmadım daha önce ama denemek istiyordum,zamanlaman süper :)

    YanıtlaSil
  51. Çok eğlenceli bir yarışma, hiç şart yok bayıldııımm! Herkese bol şanss:)

    YanıtlaSil
  52. çok doğal duruyor gerçekten

    YanıtlaSil
  53. BB creamleri merak ediyordum ben de, yağlı bi cildim olduğundan çekingen duruyordum ama bu ürün tam bana göre anlattığın kadarıyla :)

    YanıtlaSil
  54. tamda istediğim krem çok isterim bana çıksın...

    YanıtlaSil
  55. Bende varım :)

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. acaba gönderildi mi?bilemedim ve yeniden yazdım:)

    YanıtlaSil
  57. merhabalar :) ürünler çok güzel garnier 3 ü 1 arada temizleyici beğenerek kullandığım bir ürün bb kremi denemeyi de çok isterim umarım bana çıkar :) sevgiler

    YanıtlaSil
  58. 3 ü bir aradayı kullanıyorum gayet güzel,bb cream oldukça iyiymiş deneyeceğim

    YanıtlaSil
  59. 3 ü bir aradayı kullanıyorum gayet memnunum,bb cream çok duydum deneyeceğim en yakın zamanda

    YanıtlaSil
  60. Ben de kullandım seviyorum garnieri bi adet daha olursa fena olmaz sizden hediye gelmesi de cabası ben de varım :)))

    YanıtlaSil
  61. bb kremler bır anda olay oldu.pek cok marka bb krem pıyasa surse de bunların ıcınden garnier sıyrılmayı basardı.denemeyı cok ısterım.saf ve temızı kullanıp da memnun olmayan cok azdır zaten =)

    YanıtlaSil
  62. Google hesabimla yorum birakiyoruum :)
    katilmak istiyoruum

    YanıtlaSil
  63. Merhaba:) katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  64. ben de katılmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  65. bi kere de bana çıksın amin :)

    YanıtlaSil
  66. ben şansımı denemek istiyorum:)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  67. merhaba ne zamandır bb krem denemek istiyordum..bu çok iyi olur kazanırsam..sofi olarak takip ediyorum
    sofijuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Bende bende bende:))

    YanıtlaSil
  69. bu sefer bana çıksın istiyoruummm :)

    YanıtlaSil
  70. yaa tam da aradığım 2 ürünü veriyorsunnn :)))

    ben para biriktirene kadaaaar ürün satıştan kalkar ahaha :D biter hepsi..

    garnier 3in 1 i çok övüyorlar e sayende denemek isterim tam da uygun bir temizleyici ararken süper oldu buuu!!!

    ben de varım! (=

    YanıtlaSil
  71. ben de yağlı cilte sahibim ve garnier bu jelini kullanıyorum çok memmunum :)
    benim olursa sevinirim yani :)

    YanıtlaSil
  72. BB kremleri çok merak ediyor ama cildim çok yağlı olduğu için cesaret edemiyorum
    hazır watsons indirimi varken alayım diye düşünüyordum
    yazına ve çekilişine rastladım
    umarım bana çıkar:D
    yazı içinde teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  73. bu çekilişe ben de katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  74. Artık şans benden yana olsunnnnnn :))

    YanıtlaSil
  75. Benim olsalar süper olur kiiii :)

    YanıtlaSil
  76. bb krem gercekten cok guzel. hala kullanmaktayim...

    YanıtlaSil
  77. Umarım bana şans güler :))

    YanıtlaSil
  78. Merhaba,
    ben de şansımı denemek istiyorum:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    Zehra

    YanıtlaSil
  79. Ben de açık tonunu kullanıyorum çok seviyorum ama kaybettim evde :( birkaç güne bulamazsam yenisi alacağım mecburen artık. Garnier iyi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  80. gratisin %50 indiriminde bu ürünün fiyatı düşmedi diye azmmettim almıyorum :))

    YanıtlaSil
  81. uzun zamandır denemel istediğim bir ürün umarım şanslı ben olurummm

    YanıtlaSil
  82. hadi bakalım rast gele o zaman
    karmadan yaglı bir cilde sahıbım
    nasılmıs goruruz boylece kazanınca tabi :)
    kovakadiniyimben@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Ben de çekilişe katılmak istiyorum :)
    crestfallensoul9@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Ne güzellll ben BB'yi severek kullanıyorum inşallah bana çıkar :))

    guzellikgercekleriægmail.com

    YanıtlaSil
  85. ayy ne diyiiim benim olsun derim bu hediyelere :))
    nihal kuru
    nihal_kuru80@mynet.com

    YanıtlaSil
  86. Çekilişine katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  87. Bu çekilişe katılınmaz mı :) Tabiki de çekilişe bende varım...
    Bu sefer inşallah bana çıkar :)
    handan_sevgiler_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Garnierın yağlı ciltler için bb crem çıkarmış olması süper, beklediğim bir şeydi, denemek isterim.

    YanıtlaSil
  89. ceyda çakmak
    buraya mı yorum burakmamız gerekiyor =)
    doğruysa ben varım :D

    YanıtlaSil
  90. Blogunu severek takip ediyorum Garnier'in ilk çıkardığı bb kremi de sevmiştim ama bunu da çok merak ediyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  91. seni yeni keşfettim ve çokk sevdim :))) umarım benim olur bu ürünler çok isterim

    YanıtlaSil
  92. Merhaba şanslı kişi olmak isterim :)

    YanıtlaSil
  93. ben istiyorum şekerim:)))
    tuananindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. :))

    istiyorum ebn de.

    ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. FONDATEN KULLANMAYI SEVMEDİĞİM VE CİLDİM PROBLEMLİ OLDUĞU İÇİN GARNİNER BB KREMİ DENENİM VE ÇOK MEMNUN KALDIM KESİNLİKLE HERKESE TAVSİYE EDERİM BEN AÇIK TENLİYİM AÇIKIĞINI ALMIŞIM AMA BİR TON KOYUSUNU ALSAYMIŞIM DAHA GÜZEL KAPATACAKMIŞ AYRICA PEELİNG GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  96. merhabalarrr :)
    bende katılmak istiyorumm ve bb kremi çok merak ediyorum..
    sitenizin izleyıcısym facebokta begenmişim zaten..twitter'da takipteyim
    facebookta paylaştım..
    https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1359166055
    twitterde paylaştım
    https://twitter.com/BirOjeDiyar/status/273716342480306176
    google+ da didem kçk olrak duyurdummm..
    herşey tamamdır :)
    sonuç için beklemedeyim heycanla..
    başarılar
    DİDEM KILIÇ
    didemokan1509@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. Ürünler hakkındaki yorumlarınız çok aydınlatıcı bunun için teşekkür ederim. Sizi severek takip ediyorum.

    Sevgiler

    Hulia

    YanıtlaSil
  98. BB kremi ben de kullanıyorum ve gayet de memnunum. ilk çıkan ürün sivilcelenme yapmıştı ama yeni bb krem olmus:)

    YanıtlaSil
  99. BB kremi ben de kullanıyorum ve gayet de memnunum. ilk çıkan ürün sivilcelenme yapmıştı ama yeni bb krem olmus:)

    YanıtlaSil
  100. ilk yorum benden olsun o halde ;) eğer kullandıysan ve sen öneriyorsan gözüm kapalı güzel olduğuna inanırım buseciğim ;)

    YanıtlaSil
  101. Şansımı deniyim bakalım :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  102. selam,

    aslında bu tarz bi krem denemek isterim. kihel's kullanıyorum ama bu fiyat olarak daha uygun. bu aralarda şanslıyım yani:)

    bye

    YanıtlaSil
  103. Merhaba, hediyelerinize talibim.

    suslugunlugum.blogspot.com
    dilaradogan@ozu.edu.tr mail adresim :)

    YanıtlaSil
  104. Merhaba bende şansımı denemek isterim :) İzleyicinim.Ayrıca hediyeni twitter da duyurmak istedim.:) Sevgiler

    https://twitter.com/tugcedmr92/status/273757364124016640

    Tuğçe Demir
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. Deneme fırsatını yakalamak isterim.takipçinizim
    https://twitter.com/cangz33/status/273758798882160641
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. garnier in bb denedim fakat cildim karma oldugu için pekde memnun kalmamıştım bide bunu denemek lazım sanırım

    YanıtlaSil
  107. Garnier sevdigim ve kullandıgım bir marka,bana cıkar belki belli mi olur :=)
    Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  108. şansımı denemek istiyorum, herkeze bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  109. hiç bir çekilişi kazanamadım umarım bu bana çıkar merak ettiğim bir üründü bb cream

    YanıtlaSil
  110. SLm canım bunları ben de istiyorum :)

    Armağan durmaz
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Uww. Garnierin ilk BB kremi için oldukça eleştiriler okudum.
    ama bu iki renk olarak çıkardıklarında ise oldukça olumlu görünüyor kullananlar.
    Benimde alınacak listemde.
    Teşekkürler Chunli ;)

    YanıtlaSil
  112. Ay çok heyecanlandım, genelde bu konularda hiç şansım yoktur:) Eğer olursa bu ilk hediyem olacak ne güzel :) Aslında hepimiz burada birleşsek her ay birimiz birimize hediye gönderse nasıl olur acaba? Gönüllüleri görelim... :P

    YanıtlaSil
  113. 2000 nci izleyicin olarak şansımı denemek isterim.
    hayırlısı bakalım:)
    görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  114. BB kremi çok merak ediyorum.İnş. kazanırım da deneme fırsatım olur :)Bol şans bana.

    YanıtlaSil
  115. yaptığınız şey çok ayıp, defalarca sizi izlemeye aldım,tavsiye ettim ve beğendim buna rağmen yorumlarımı siliyorsunuz.umarım başkaları da bu tavrınızı görür. allah ıslah etsin terbiyesizlikten başka bir şey değil.

    YanıtlaSil
  116. Hediyelerini istiyorumm :) Ellerine sağlık, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  117. ilk çıkan garnier bb kremi aldım ve bana da yağlı gelmişti,şimdi yeni çıkanı denemek için iyi bir fırsat olacak inşallah..sevgiler

    YanıtlaSil
  118. merhaba izliyorum sizi
    inşallah şanslı olurum denemeyi çok isterim
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Garnier'in BB kremlerini başarılı buluyorum.
    Çekilşe katılmak istiyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  120. ben buradayım (: bu ürünü çok beğendim en yakın zamanda deneyeceğim...
    sevgiler (:

    YanıtlaSil
  121. slm.benim cildim de yağlı ve bu ürünü gerçekten çok merak ettim.özellikle de temizleme jelini.umarım şanslı olurum sevgilerimle..

    çekilişi profilimde yayınladım.

    http://www.facebook.com/suzan.dogan.754/posts/391596557589751

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba, iletinizi facebook sayfamda paylaştım.
    https://www.facebook.com/esra.nalbantol

    Esra Nalbantol
    esra.nalbantol@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. Merhaba feride yasmin adıyla izleyicinizim ;
    Umarım şanslı kişi ben olurum :((
    Sevgiler blog hayatınızda başarılar.

    YanıtlaSil
  124. Merhabalar umarım şanslı kişi ben olurum :)

    Badiye Bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  125. Alacak kişi güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  126. yorumlar nerde yayınlanmıyormu

    YanıtlaSil
  127. hiç bi hediyeyi kazanamayan bi insan olarak belki bi bana çıkar diye yorum barakıyım :)
    Hatice Yüksel :)

    YanıtlaSil
  128. Ne güzel şeyler veriyorsun böyle :)) Bende şansımı deneyeyim. Hiç bb krem kullanmadım.. Bakalım :) Sonunda gidip alıcam :D

    YanıtlaSil
  129. Bende varımmmm! Benim olun nolurrrr ;)

    YanıtlaSil
  130. BB cream i bayadır merak ediyordum ve deneme şansım olmamıştı çok istiyorum :)
    ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. daha önce garnier bb ile ilgili bir çok yorum okudum bazıları iyi bazıları kötü demiş.görünüşe göre lekeleri kapatmada fena değil.

    YanıtlaSil
  132. Şansımı denemek isterim.Garnier'in birçok ürününden memnun olan biri olarak:)

    YanıtlaSil
  133. Merhaba bu çekilişede katılıyorum
    Seda Kolak

    YanıtlaSil
  134. Istiyorum istiyorum çok istiyorum

    YanıtlaSil
  135. hepimize bol şans :) Esra

    YanıtlaSil
  136. bende katıldım
    inş. kaznaırım

    lerzankayramirza@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. minik hediyelerine bayılıyorum.çok iyi iş çıkarıyosun.sevgiler :D

    YanıtlaSil
  138. Firmalarin musteri yorumlarini dikkate alarak urunlerini gelistirmeleri ne guzel. İnsallah digerlerine de ornek olsun. Bu yeni versiyonu ben de en kisa zamanda denemeyi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  139. Katilmak istiyorumm;))

    YanıtlaSil
  140. garnierin yüz yıkama jeli ben de var ve gerçekten çok başarılı. yağlı cildime çok iyi geliyor. diğer ürünlerden haberim bile yoktu. sayende oldu. sevgiler

    YanıtlaSil
  141. bende bu bb krem leri çok merak ediyorum umarım bu hediye benim olur ve deneme şansı yakalarım blogunuzu severek takipteyim
    özgeege
    mail: ozgeege78@hotmail.com

    YanıtlaSil
  142. Çok merk ettiğim bi ürn. bakalım şans :)

    YanıtlaSil
  143. Bu ürünü satın almak için listeme yazmıştım,hemde senin blogunda inceledikten sonra...bana çıkarsa çok sevinirim.ben senin yeni takipçinin ve blog sahibimde değilim:(umarım bana çıkar...

    YanıtlaSil
  144. çekilişe katılmak istiyorum :)
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Merhaba sitenizi uzun zamandır beğenerek takip ediyorum. Umarım çekiliş bana çıkarteşekkür ederim paylaşımlarınız için..

    YanıtlaSil
  146. Bundan iyisi Şam 'da kayısı der kısmına kesinlikle katılmaktayım :)
    Umarım şanslı kişi ben olurum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  147. Heeyyyy!! chunlibeauty! gerçekten bundan iyisi şamda kayısı şu sıra bb krem merakı sardı beni :) İnstagram sayesinde blogundan haberim oldu fakat iyi ki olmuş :)

    YanıtlaSil
  148. Güzel hediyelerin için teşekkürler, şansımı denemek istiyorum ben de. :)

    YanıtlaSil
  149. slm cnm izleyicinim.tüm şartlar tamamdır hediyene bayıldım kampanyanı facemde paylaştım linklerim:http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  150. ÇEKİLİŞE KATILMAK İSTİYORUMMM

    sinemozturk121233@hotmail.com

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100004766554925

    YanıtlaSil
  151. merhaba, Esra Takım olarak blogunuzun izleyicisi oldum. Çekilişe katılmak istiyorum. esratakim@gmail.com
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  152. Annem merak ediyordu Garnier BB kremlerini iyi fırsat oldu sanırım :)
    oceciklerim@gmail.com
    sarikanaryam_elos_fb_26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. Umarım şanslı olurum :)
    Sevgiler..
    zeypod@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. Güle güle kullanın yeni ürünlerinizi :)

    YanıtlaSil
  155. Garnier 3ü bir aradayı zaten severek kullanıyorum:) geri kalanları da çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  156. Merhaba,daha önce bb krem denememiş biri olarak denemek isterim :) Sürpriz hediyeleri de çok merak ediyorum,umarım bu sefer şans benden yana olur :)

    all_makeup@windowslive.com

    YanıtlaSil
  157. harika hediyen :) bakalım bu sefer şansım dönücekmi :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Garnier bb cream daha önce denemiştim ışıltılı etkisini çok sevmiştim ama cildim için çok yağlı gelmişti. Bu yeni kremi en kısa zamanda denemeyi çok istiyorum...

    YanıtlaSil
  159. Seda Kolak
    sedadonmez@yahoo.com

    YanıtlaSil
  160. Canim seni ilgiyle takip ediyorum. Herseye nasilda yetisiyorsun masslah sana :) benbenben ilk yorum attimm yuppiii

    YanıtlaSil
  161. Canim ya,bitanesin sen.eksik olma.senn bloglarina bakmadan urun alamaz oldum tesekkurler.
    Twitter @EcmTahir

    YanıtlaSil
  162. bu hediyeleri istiyoruuuummm :)

    YanıtlaSil
  163. son günde ben de varım...

    YanıtlaSil
  164. bende denemek isterim teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  165. İnşallah bana çıkar, dennemeyi çok istiyorum :)
    e-mail: cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. Thanks a lot
    kalayciberna@gmail.com

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara