Küllü Kumral,

Yeni Saçım Küllü Kumral ve Fıstık :)

17:32 chunlibeauty 69 Comments

Uzun zamandır saçlarımda bir değişiklik istiyordum. Rengini mi değişsem? Yoksa kısaltsam mı ? Yoksa her ikisini birden mi yapsam gibi düşünceler arasında gel-gitler yaşıyordum. Taki geçen hafta ''battı balık yan gider diyip'' kuaför koltuğuna oturana kadar. Kuaförüm bildiğiniz mahalle kuaförü. Arada bir kuaförün kim diye soran oluyor :) Öyle Elit bir kuaöför olmamasına rağmen işini iyi yapan  & beni her defasında mutlu mesut eve gönderen bir salon. :) Neyse işte koltuğa oturup istediğim rengi anlattım hatta gösterdim. Orta küllü kumral istiyorum dedim. Kuaförümde Sarıdan Küllü renklere geçmek zor, yeşillik olabilir sen bana bırak dedi. Bende kuaförüme güvenerek hadi bakalım iyi iş çıkartmazsan ağlarım diyerek azıcık tehdit edip okeyledim. Sonuç olarak tam istediğim renk olmasa da çok beğendiğim bir renk ortaya çıktı.  
 Sarıdan bu tarz renklere dönmek zordur demişti kuaförüm haklıymış :) İkinci yıkamada saç rengim açılmaya başladı. Rengin oturması için bir kere daha boya yemesi gerekiyor :/ 

 Hazır bir kaç fotoğraf eklemişken hafta sonu Fıstıkla beraber Bahçeşehir Gölette çekildiğim bir kaç fotoğrafı da paylaşayım dedim;


  Mutluluğa doğru koşarken (Yani bana lol:D )
 Kaz ve ördekleri keserken. Ortalarına bir dalsam korkutsam ne güzzell olur diye mi düşünüyor?
 Ooww bu ne güzel gölet acaba yüzmeme izin verirler mi diye kara kara iç geçirirken (Şaka yapmıyorum bıraksak suya atlardı)
Bunlarda beraber oyun oynama hallerimiz;
Artık Fıstığa ne yapmışsam nakavt olmuş ;
Ve en güzel mutluluk resmiyle size  bye bye diyoruz :)
 Koyu tonlara doğru ilk adımı mı atmış bulundum.. Umarım sizde yadırgamazsınız :) Blogumu keyifle takip eden arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler..

Benzer Yazılarım

69 yorum:

  1. Bence bu renk yakışmış, tenine daha çok gitmiş gibi... güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Sarı gibi sürekli makyaj istemiyor çok sevdim :)

      Sil
  2. Bu fıstık tam yemelik bayıldım pozlarına , saç renginiz de çok güzel bu arada ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :) Fıstık bakımından çon şanslıyım evde çok uslu dışarıda da çok uyumlu bir köpüş :)

      Sil
  3. kesinlikle çok hoş olmuş güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  4. Yeni saç rengin yakışmış güle güle kullan. Bende geçen hafta sarı olan saçlarımı badem kahve denen bir renge boyattım, zemin sarı olduğu için çok koyu olmadı ama sarıdan sıkılan bana iyi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sarıdan vazgecmek zor olmuştur ama boşwer böyle daha doğal ve güzel oluyor.. Sende güle güle kullan

      Sil
  5. eminim çok yakışır canım, bu hali de gayet güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim çok çok koyular yakışmasada bir iki on daha koyuya gidebilirim

      Sil
  6. bayıldımmmmmm senın bu saçlarınn benı oldurcek bayılıyommm masallah:)

    YanıtlaSil
  7. çokk sevimli bir köpüşün var çok şanlısın!:))

    YanıtlaSil
  8. sarı sana çok yakışıyordu ;) bu tonda güzel yakışmış
    ben en son resimdeki fıstıkı yemek bitirmek istiyorum çok datluuuu
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarıyı kullanmak artık çok zor gelmeye başladı :) Koyu saçlarla idare etmek daha kolay :D

      Sil
  9. saçların rengi güzeldi daha güzel olmuş, son görseldeki by by pozuna bayıldımm. tam öpüp koklamalık. Maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım! Fıstıkla seni öpüyoruz !

      Sil
  10. çok hoş olmuş saçların güle güle kullan buarada bahçeşehir gölete fırsat buldukça bende gıderım güzel yerdir..hatta eve 2tane minik ördek almıştım kocaman olunca evde bakamadım oraya diğer ördeklerin yanına bıraktık:) mutlu mesut yaşıyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bazen sahil bazen gölet fıstıkla dışarıda uzun uzun vakit geçirebileceğimiz yerler oluyor..
      Ördekleri oraya bırakmayı çok iyi düşünmüşsünüz.. :) Eminim ki orada çok mutludurlar :D

      Sil
  11. bence çok orjinal ve elit bir renk olmuş cnm güle güle kullan :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Bence de çoook yakışmı, sarı da güzeldi ama kumral daha doğal durmuş, daha hoş olmuş (maşAllah:) yeni saç rengininizi iyi günlerde kullanın, köpüşünüz de çok tatlı ve de güzel bir köpek..:) Sevgiler.. <3
    www.TuubaSah.Blogspot.Com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederimm!! Artık koyu tonlarda devam etmeyi düşünüyorum sizlerinde beğenmiş olmasına çook sevindim!

      Sil
  13. Ben bayıldım saçlarına. Bence harika olmuş. Sarı saç yakışıyordu aslında ama bence doğal tonlar insana farklı bir ışıltı katıyor...güle güle kullan

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aynı fikirdeyim siyahın yakışsa siyah bile yaparım ama yakışmıyor :)

      Sil
  14. ben fıstığı öpsem koklasam sarılsam olmaz mı :D

    YanıtlaSil
  15. Fıstıgı yicem ben yaaa çok tatlı sıpa :) masallah saçların çook güzel olmuş bebeğim bayıldım....bende cesaret etsem koyu yapacaktım ama malesef yılbaşı öncesi risk almak istemedım....harika bir gün olmuş... fıstıkla seni çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D aynen tam bir sıpa :) Sana sarı yakışıyor canım sen devam et benden bu kadardı :) Bizde seni ve Mayayı çoook öpüuopruz!

      Sil
  16. Ben bu rengi sarıdan daha çok beğendim, çok güzel olmuş. Köpeklerden çok korkarım ama son fotoğrafı nasıl beğendim anlatamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende :) Malum artık çıtırda değiliz biraz koyu renklere yönelmek iyi olur diye düşündüm :D Köpek besliyorum ama bazı köpeklerden bende korkuyorum. Aslında köpeklerin bir sucu yok sahiplerini kopyalıyorlar. Bizde mutlu,tembel,miskin bir hayat olunca köpüşümüzde bizim gibi birşey oldu :)

      Sil
  17. fıkrımı acıkca belırtmek gerekırse bu renk normalde ınsanın yuzunu soluk gosterebılıyor eskı sacınızda yuzunuzu yumusak hos gosterıyordu fakat bu sacın uzerıne bal kopugu hafıf balyaj daha dogal ve daha yumusatacaktır yıne sarı sac sıze yakısıyor ben sadece tavsıyede bulunmak ıstedım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeminin rengini oturtunca bende araya sarılar attırmak istiyorum zaten. Ama ilk önce eski saçımın tamamen kapanması lazım :) Güzel görüşünüz için teşekkürler

      Sil
  18. ben dıger sacınızı da begenıyordum aslında bu yaptırdıgınız saca bal kopugu rengı balyaj da cok hos durur. tavsıyem su bu renk yaptırdıgınız sac yuzu bıraz soluk gosterebılır ama renk oturunca guzel de durabılır belırtmek ıstedım

    YanıtlaSil
  19. saç rengin süper olmuş çok daha iyi gitmiş bence... ben de koyu sarıyım ve bu renklere dönmek istiyorum ama korkum saçımın yeşil olması. Ay o fıstığı da yerim ben nasıl izliyo ördekleri:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çoook teşekkürler! Kuaförün gerekeni söyler zaten benimde tam istediğim bu degildi ama yeşillik olmasın diye birşeyler yaptı :)

      Sil
  20. Saçının yeni rengini çok beğendim canım. Fıstığa zaten bayılıyorum, resimler harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederiiim :) Bende sevdim ama her yıkamada rengi değişiyor :) Bir kere daha boyatmam şart :D

      Sil
  21. daha küçük göstermişsin bence bir ton daha koyulaştırabilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha koyuydu yıkadıkça acıldı :D Tamam asıl niyetim buydu :P

      Sil
  22. çok güzel olmuş :) bayıldııım. ben de cesaret edebilirsem yaptırıcam valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bende karar verene kadar çok fikir değiştirdim ama battı balık yan gider dedik oturduk koltuğa :D

      Sil
  23. pek beğendim bu saçları güzele her şey yakışır cicim ;)
    küllü yaptırırken kuaforunu tembihle canım yeşertmesin saçları bazen yapıyorlar aklında bulunsun ;)
    fıstık konusuna hiç girmiyorum tam bir maymun tam bir sopalık :) maşallah diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O senin güzelliğin canım benim!! Ben daha açık renkler göstermiştim tabi o zaman yeşillik olayını bilmiyordum ama kuaförüm ikaz etti bana bırak dedi kendisi yaptı birşeyler :D

      Sil
  24. Çok yakışmış, çok doğal olmuş :)

    YanıtlaSil
  25. önceki saçını bilmesem de bu saç çok yakışmış :)
    modern bi renk seviyorum açık rengi, hevesleniyorum saç rengimi açmak için ama hiç boyamadığım için geri dönüşü olmaması gözümü korkutuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim! Eğer saçınızın orjinal rengi teninize yakışıyorsa hiç boyatmayın derim.. Doğal saçlar her zaman daha sağlıklı ve canlı görünüyor :)

      Sil
  26. sana gidiyor bu tonlar hoş ben gene de sarı görüyorum seni candan erçetin sendromu var o ne renk yapsa ben hep kırmızı görürüm onun saçları özdeşleştirmişim sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ederim canııım!! Sarı güzel ama bakımı vs zor gelmeye başladı.. :) Sarıya yakın bir ton olduğu için öyle görünüyor kademeli olarak koyultmayı düşünüyorum :D

      Sil
  27. Bloğum olmamasına rağmen uzun süredir takip ettiğim sayılı bloglardan birisiniz. Ben açık sarıyı pek sevmem ama size gerçekten çok yakışıyor ve bu renk de çok güzel olmuş. Ayrıca eski postlarınıza bakınca geçirdiğiniz değişim çok hoşuma gidiyor,tarzınız sadeleşmiş,kaşlarınız biraz kalınlaşıp çok daha güzel olmuş,burun zaten insanı çok değiştiriyor (ben de 1.5 aylık bi burna sahibim),yanlış anlamayın sakın eskiden de çok hoşmuşsunuz ama güzelliğiniz zamanla oturmuş yüzünüze farklı bi hava gelmiş kısacası siz fıstık olmuşsunuz bunu sizi tanımayan ama tanıyormuş gibi hisseden biri olarak söylüyorum. Ve bir köpek aşığı olarak da resimlere bayıldımmm !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SÖylediklerinize katılmamak mümkün değil.. :) Yaş geçtikçe insan kendine neyin yakışacağını yada yakışmayacağını da ögrenmiş oluyor.. :) Bende geçen yıllar arasında bu değişimi mi sizlerle paylaştım. Çok güzel gözlemlediğiniz için size çok çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  28. Çok beğendim Busecim, bir kez de buradan yazmak istedim. Kaşını gözünü daha bir vurgulamış, çok yakışmış. Güle güle kullan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canıımm!! sen sarıyken görmüştün simdi birde böyle görürsün öyle karar verirsin :D

      Sil
    2. Yakından da görmek isterim tabii ki! Yine bir fırsat olsa da bir araya gelsek ve daha uzun vakit geçirebilsek ne güzel olur... :) Özledim.

      Sil
  29. Saçların çok güzel olmuş yaa bende hep sarışınlığa özenirim ama boyamam :)) Ama sana o kadar iyi gitmişki bu renk, tam doğal sarışın gibi görünüyorsun. Eski saçında güzeldi bu da güzel. Arada böyle değişiklik yapmak iyidir :)) Kaşlarında çok güzel olmuş bu kalın hali seni çok daha genç göstermiş :) Makyajın ve eyeliner çekme olayında bir fenomen oldu zaten :)) Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çoook teşekkür ederim.. Bence doğal tonlar her zaman daha güzel oluyor. Dediğin gibi arada bir değişiklik güzel oluyor.. Kaşlarımı bende artık daha çok seviyorum.. İnce hali çok kötüymüş :D

      Sil
  30. cooook gusel olmus cancağızım cook yakısmıs benım karamelde acıla acıla kullu kumral oldu ama ben de cok sevdım bu rengımı. Bundan sonra hep boyle devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D küllü kumral karemelden daha güzel bence :D senin tenine de çok güzel gider :D hadi bakalım aynı yolda devam..

      Sil
  31. Kesinlikle yakışmış yeni saç renginiz size.. Ve fıstık gerçekten de fıstık gibi bir köpek, çoook tatlı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederimm!! :D fıstık için dediklerinize katılıyorum :D

      Sil
  32. merhaba ben fransada uzun yillar yasamis bir kuafor/sac uzmaniyim.fotograflariniza bakarak sunu soyleyebilirim ki bu renkten bir ton daha koyuya gecmelisiniz.loreal serisi bu tonlarda cok basarilidir mesela.7.01 yada 7.1 gibi bir ton kullanirsaniz renk hem akmaz hemde daha dogal durur.bu renk cok cig duruyor malesef bizim turk hanimlarinin orjinal rengi koyu ve kalina yakin telli oldugu icin:) nacizane bir tavsiye:) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MErhabalar! Güzel yorumunuz&fikriniz için teşekkür ederim. Benim saçım ince telli.. Rengin çiğ durduğunu düşünmüyorum ama yıkadıkça açıldığı için üzerine bir kere daha boya yemesi gerektiğini düşünüyorum..

      Sil
  33. Renk harika olmuş bir kaç boyamada yerine oturur. Artık boydan kısaltma vakti geldi bence ; sen ne düşünüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) düşünüyorum onunda elbet zamanı gelecek.. :)

      Sil
  34. işte bu saç rengi çok güzel.aman platin kumral yapmayın birdaha çok kötü bi renk cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim.. Aslında resimlerde fazla açık çıkıyordu.. Kuaförümde dahil herkes o saç rengimi çok beğenirdi :)

      Sil
  35. Bu renk çok güzel olmuş, sarıdan daha iyi :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara