Beğendiğim Ürünler,

NUXE ! Doğadan Gelen Güzellik.. Ve Şartsız Şurtsuz Hediye!

10:09 chunlibeauty 291 Comments

Şu ana kadar bir çok Nuxe ürünleri kullandım.. Kullandığım her üründen ayrı ayrı memnun kaldım.. Özellikle meşhur Simli Kuruyağ'ı favori ürünüm diyebilirim.. Yazın Bronz tende bıraktığı ışıltı muhteşem ötesii..

  Fransa 'da Eczanelerde en çok satılan doğal içerikli kozmetik markası olan Nuxe markasını kısaca tanıyalım içeriklerinde nelere dikkat ediyor öğrenelim;
 * Doğal aktif içeriklerin kullanımı
*Minerak yap ve hayvansal madde içermeyen formüller** (bal özlü formüller dışında)
*Komedojenik olmayan formüller 
*Optimim güvenilirlik ve etkinlik için, ürünlerin Fransa Sağlık Bakanlığı'nın onayladığı bağımsız bir laboratuvarda teste tabi tutulması,
*Paraben içermeyen patentli koruyucu sistem
*Çevrenin korunmasın katkı; Geri dönüştürülebilir maddelerin ayrıştırılması, ambalaj boylarının küçük tutulması..

 Şimdi  kullanmaya başladığım ürünler hakkında kısa kısa yazılarım ve sizler için ayırdığım 2 adet özel ürüne göz atmaya ne dersiniz?
 Nuxellence Jeunesse Enerji Veren Anti-aging Bakım Kremi
Bu ürünü sabahları kullanmaya başladım. Cildi çok güzel  nemlendirdiği için ve anti aging özelliğine sahip olduğu için bayılarak kullanıyorum.. Malum çizgilerin oluşmaya başladığı yaşlardayım bu sebeple normal kremler artık yeterli gelmiyor.. 
Nuxe'un Yeni Buluşu: 10 patente sahip bu yeni bakım kremi hücrelerin enerji seviyelerini en uygun düzeyde tutmalarına yardımcı olur ve bu şekilde cildimizin gençliğini korumasına destek olur.
  %87 doğal içerikten oluşmaktadır. Paraben içermez, Komedojenik değildir. 

 Çevirmeli kapağa sahip;
 Hafif bej&krem renki bir krem

Değerli bitki ve yağlardan oluşan, E vitamini içeren Nuxe Huile Prodigieuse çok amaçlı kuru yağ; 
 Off bu ürünü çok sevdiğimi söylememe gerek yok sanırım. Saça, yüze, vücuda uygulanan çok amaçlı bir ürün.. Bunun birde simli versiyonu var ki (okumak için tık tık) yazın mutlaka bir adet almanızı öneririm.. :)  %98,8 gibi yüksek oranda doğal formüle sahip. Ürün, formülünde bulunan 6 değerli bitki yağı (Borage, St. John'sWort, Badem, Kamelya, Fındık ve Macadamia) ile oluşturulan özel kokteyli ile cildi ve saçları besliyor. Kamelya çiçeği ile cildinize ve saçınıza hoş bir koku verirken, kuru bir yağ olduğu için kullanım sonrası rahatsız edici ıslaklık ya da yağlı bir his bırakmıyor. ''
 Fısfıslı şişesi kullanım kolaylığı sağlıyor :)

Contour des Yeux Prodigieux 15 ml - Şişkinlik Giderici, Anti-Aging, Nemlendirici, Göz Kremi 
Gözaltı problemlerim olduğu için göz kremlerine oldukça zaafım oluyor :).. Bu ürünü hemen kullanmaya başladım.. Hafif formüle sahip her cilt tipine uygun bir göz kremi..
 Doğal Kökenli Hiyalüronik Asit Küreleri, Mavi Ölmezçiçek, Mavi Ageratum Özü ve Kako Özü ile cildi nemlendirirken, yorgunluk belirtilerinin azaltılmasına ve erken yaşlanma belirtilerinin giderilmesine yardımcı olur. Doğal Kafein ile göz altı şişkinliklerinin giderilmesine ve koyu halkaların görünümünün azaltılmasına yardımcı olur.
______________________________________________________________________________________________________

 Gelelim sizin için ayırdığım iki özel ürüne :) Yine şartsız olarak sadece içinizden geldiği gibi yorum bırakarak katılacağınız bu çekilişte kazanacağınız ürünlerin detayları;

Creme Fraiche de Beaute  Normal Ciltler İçin  24 Saat Nemlendirici ve Yatıştırıcı Bakım Kremi
 24 saat etkili nemlendirme özelliğine sahip. Hafif akışkan bir dokusu var. Cildin su rezervlerinin güçlendirilmesine (8 Bitki Sütü, Aloe Vera Özü) ve cildin ideal su dengesine kavuşturulmasına yardımcı olur. Cildin Yatıştırılmasına ve kaşıntı, rahatsızlık hislerinin giderilmesine destek olur %93 doğal içerikten oluşmaktadır. Paraben içermez. Komodojenik değildir. 

Eau Demaquillante Micelleire Aux Petales De Rose
Gül Yaprağı Makyaj Temizleme suyu Yüz, göz çevresi ve dudaklar için hassas temizleme sağlar. Durulama gerektirmez. Paraben içermez. Pamuğa döktüğünüz az bir ürünle tüm yüz, göz çevresi ve dudakları ve hatta suya dayanıklı makyajı bile arındırır, nemlendirir ve dengeler.  Kokusuz ve alkolsüz  Kontak lens kullananlar için uygun bir temizleme suyu.

Geçen sefer yaşanan adsız yorumlar sıkıntısından dolayı bloguma adsız & profil kimliği olmayan arkadaşlar yorum bırakamıyor. Blogumu takibe almanız şart değil, gmailiniz üzerinden yada diğer hesaplar üzerinden yorum bırakabilirsiniz. Daha önceki yorumlara istinaden tekrar söylüyorum Blogger olmanız şart değil çekişliş herkese açıktır. Gönlünüzden geçen yorumu bırakabilirsiniz. Bol şans dilerim!!
*Şartsız verdiğim tüm hediyeler kendi gönlümden kopan hediyelerdir. Çekilişin Firmalarla bir ilgisi bulunmamaktadır.
*Kargo her zaman bana aittir!

Nuxe 'ü Twitterdan takip edip yeniliklerden haberdar olmaya ne dersiniz?
Nuxe Turkiye Twitter

22 Mart 2013 Cuma

Nuxe Çekilişini Kazanan!

Yine şartsız şurtsuz olarak yaptığım bir çekilişin daha sonuna geldik :) Gelen yorumları tek tek okuyup onaylarken keşke herbirinize bu güzel ürünlerden verebilseydim dedim.. Laf olsun diye değil gerçekten bunu çok içten istedim .. Ancak böyle birşey şimdilik mümkün olmadığı için aranızdan sadece birine -ki ben her zaman çekilişi yaparken En çok isteyen kimse diyerek çekilişi yaparım- gidecek.. Lafı fazla uzatmadan ; 289 kişi arasından 
Nuxe Creme Fraiche de Beaute  Normal Ciltler İçin  24 Saat Nemlendirici ve Yatıştırıcı Bakım Kremi Eau Demaquillante Micelleire Aux Petales De Rose Kazanan;

216 numarayla Merve_Karaca

Birbirinden güzel yorumlar bırakan tüm arkadaşlara sonsuz tşk ederim! Şartsız hediyelerim devam edecek, o yüzden takipte kalın :).
Hedefim; yorum bırakan herkes benden en az bir kere hediye almalı! :))

Benzer Yazılarım

291 yorum:

  1. YİNE YİNE BENN.. AH AH DİYORUM BAŞKADA BİRŞEY DEMİYORUM... SİZ ANLAMIŞSINIZDIR... :))))

    YanıtlaSil
  2. selam instagram ve twitterdan uzun süredir takip ediyordum sizi, NUXE markasını da merak ediyordum umarım şanslı kişi ben olurum
    fashionenn@gmail.com

    http://fashionenn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. kuru yağ fanatiği olarak bu set benim olsun inşallah bol şans bana

    Sibel YILDIRIM
    yuldurum@gmail.com
    @inci_taneesi

    YanıtlaSil
  4. aa nuxe markasini merak ediyorum ben de, pek kullanmadim urunlerini.. hadi bakalim sansimizi deneyelim :)

    YanıtlaSil
  5. Hiç nuxe ürünü denemedim kazanmak isterim :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandir kullanmak istedigim bir markaydi.... Sansimi deneyeyim... ;) eed3312@hotmail.com mutlu günler. ...

    YanıtlaSil
  7. Nuxe ürünlerini daha önce hiç kullanmadım ama sen beğendiysen tamamdır :))

    YanıtlaSil
  8. bu markayı hiç kullanmadım ve çok blogta görüyorum.
    denemek isterim.
    bol şans bana :)


    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. umarım bana çıkar ;)
    zeynepunsurqgmail.com

    YanıtlaSil
  10. keşke kuru yağda çekilişe dahil olsaydı :) en kısa sürede alıp deyeneceklerim arasında kendileri.. Çekilişe katılmış bulunuyorum, herkese iyi şanslar :)
    http://ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu zevkle takip ediyorum ve her nekadar uğraştıysam da sizin gibi liner çekmeyi bir türlü başaramadım. Bu arada çekiliş için umarım şansım vardır. sevgilerimle...
    cinardossa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. ilk yorum benden gelicek galiba.:)
    daha önce nuxe kullanmadım.ama böyle doğal içerikli ürünlere hep meraklıyımdır.şansımı denemek istedim

    YanıtlaSil
  13. tam da bana göre ürünler :) ben de şansımı denemek istiyorum katılıp.

    hawaicupcake@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. harika bir çekiliş ve yine tabiki katılıyorum umarım bu sefer bana çıkar
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. şu kuru yağı çok merak ettim gerçekten, yazın bulunmaz bir nimet gibi geldi :)

    tabiki katılıyorum, nemlendiriciye ihtiyacım olan bugünlerde şans bana gülecek biliyorum :))

    sevgiler

    darkolivee@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Nuxe ürünlerini çok merak ediyorum. Umarım şanslı kişi ben olurum

    YanıtlaSil
  17. Bu sefer şanslı olacak mıyım acaba?Mail dolapperisi@hotmail.com <3

    YanıtlaSil
  18. Kuru yağı denemek senin sayende bana nasip olacak :) inşallahhhh :)

    secilparlatan@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. işte çekiliş budur :) tebrikler ve teşekkürler bizi uğraştırmadığın için tatlım :)gün geçtikçe güzelleşmen tesadüf değil demek ki! :)

    YanıtlaSil
  20. kuru yağ olayı çok ilgimi çekiyor umarım benim olur :)
    sevgiler,

    simgekent@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba öyle güzel ürünlerki bende denemek istiyorum nasıl güzel anlatmışsınız bayıldımsabırsızlıkla bekliyor olucam.sizi takipteyim.Elif özdoğru elita_elif@mynet.com twitter elif_eriye

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. kesinlikle denemek istediğim bir ürün
    sengulparlak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Şartsız çekilişlere bayılıyorum. Çok cömert bir hediye yine. Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  24. kaşıntıyı giderme olayı çok hoşuma gitti, 7 aylık bir hamiş olarak işime yarayacak gibi görünüyor. Göz kremim de bitmişti. Şansımı denemek istedim. Sevgiler..

    tubitoos@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. her blogda Nuxe ile ilgili yazıları görüyorum bir dahaki alışverişte alayım diyorum ama o kadar dikkatim başka ürünlere dağılıyor ki hep unutuyorum Sonra bir yazı okuyorum hop kısır döngü başlıyor :) Umarım bana çıkar da artık şu Nuxe ürünlerini deneyebilirim:)

    YanıtlaSil
  26. ben de varım.Bu sefer şans gülsün artık :)
    gncataskiran@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. nuxe göz kremini çok beğenerek kullanıyorum .. diğer ürünlerini de denemek isterim :)

    kybelebasaran@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Gönlünüz zenginmiş :) gerçekten çok güzel hediyeler. Teşekkürler.

    ozselyaklasim@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. hediyeler çok güzel benim olmalı..
    sofijuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. :))))bu aralar biraz şansa ihtiyacım var:))))

    YanıtlaSil
  31. kaşıntı mı büyük sorun yüzümden ellerimi çekemiyorum. kurtarıcım olur mu ki
    nuxe ve size teşekkürler.
    emelaltnn@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Ay bu sefer kazanayım bari yaa :) Hediyelerine bayılıyorum Buseeee :)

    YanıtlaSil
  33. Şu şartsız şurtsuz hediye vermene bayılıyorum, başkaları öyle bir sıralıyor ki şartları ki üşeniyorum başvurmaya valla ;))
    Sevalkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Vayy harika.ürünleri görünce heyecanladım şanslı olabilmek umuduyla.
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Selam. Nuxe ürünlerini daha önce hiç kullanmadım ama kullanıp denemeyi isterim. umarım benim olurlar. Nasıl mutlu olurum anlatamam. www.tazeseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. hediye konusunda şanssızım ama yinede umut fakirin ekmek kapısı diyerek denemek istedim ..
    filizsezik44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. belki de nuxe ile aramizda sonsuz aşkin temellerini sen atmiş olursun :)

    YanıtlaSil
  38. Geçen gün Eczaneye (Eczane değilde Kozmetik dükkanı sanırsın), Nuxe kuru yağı sormak için girdim ve Eczacı o sırada yağlı bir müşteriyle ilgilendiği için ve benim sadece sorucu olduğumu anlayınca "Doğal Kuru Yağ o ama fiyatı yüksek yani" dedi. Çok sinir oldum çok.Pozitif ayrımcılık yaptı resmen :) Şimdi bunlar benim olsun, ben deneyim bi, memnun kalırsam inadına o bayan eczacıya gidip fiyat bile sormadan almak istiyorum :D İntikaam :D

    @kavunluvotka
    kavunluvotka@gmail.com
    kavunluvotka.com

    YanıtlaSil
  39. Böyle şartsız şurtsuz hediyelere bayılıyorum :-) Nuxe ürünlerini denemeyi planlıyordum.Belki kısmet burdan başlamaktır.:-)

    YanıtlaSil
  40. Ben de katılabiliri miyimm:))
    mrym1_9682@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Sans benden yana olsun bakalimm =)
    Kucukmelegim2410@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Hediyeler gerçekten çok güzel Nuxe'un bütün ürünlerini merak ediyorum inşallah deneme fırsatım olur :)

    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. çekilişlerden yana pek şansım yok umarım busefer olur :) sengulasikkutlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. ben de katılmak istiyorum bu çekilişe. :)
    oyleyse[at]gmail.com

    YanıtlaSil
  45. uzun süredir gözüm nuxe ürünlerindeydi ama malum üniversite öğrenciliği :) umarım deneme şansım olurrr :)
    sahin-damla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Bloğunuzu instagramınızı twitter ınızı çok severek ve beğenerek takip ediyorum. Umarım nuxe ürünleri bana çıkar :). Ayşe tekin T_an@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  47. Selam... Nuxe ürünlerini çokça duymuş olsam da daha önce hiç kullanmadım. Her şeyin bir ilki vardır diyerek ten çekilişinize katılıyorum. hadessinem@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. NUXE ürünlerini denemeyi çok istiyorum, olumlu tepkiler duyuyorum herkesten. Twitterda ve burada takipteyim :)
    Kazanmayı çok istiyorum umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  49. Ama çok tatlısın ki:) böyle şartsız hediyelerine bayılıyorumm. Hediyeleri çok beğendim. Kuru yağa hastayım zaten bittikçe kesinlikle alırım:) uzun lafın kısası çekilişe ben de varım:)

    YanıtlaSil
  50. canımmm ben de katılmak istiyoruuum :)hadi şansımı deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  51. Sizin aracılığınızla Nuxe ürünlerini deneme fırsatı olur umarım.

    YanıtlaSil
  52. bende katılıorummm we hayırlısı dıorumm kazananın cok ısıne yarayacak urunler.senıde kutluorum busecımm paylasımcı ruhun ıcınn we gussel hedıyelerın ıcın.
    bb4532@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. ben yeni üye oldum twitterdan takip ediyordum. bu güzel ürünlere ben de sahip olmak isterim :)

    YanıtlaSil
  54. Merhaba bu güzel ürünleri kazanmak isterim ama ben çekiliş konusunda çok şanssızım:S
    Zuhal Gündoğdu
    zuhalcancan@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. aiiyy hepsi birbirinden ciciş <3.
    rumeysaejder@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. İnstagramda buyuk tesaduf olarak seni buldum ve hemen takibe aldim :) bugun hemen baktim yine hesabina ve ne goreyim :) benim olsun mu :)

    YanıtlaSil
  57. çok şekersin cnm yine ben de deneyeyim şansımı
    bir de nuxe kuru yağ az kokulu olsa keske sürekli kullanmak isterdim ama agır buluyorum :(

    YanıtlaSil
  58. İnşallah ben kazanırım busecim sevgiler
    Durucayasamak@hotmail.com
    Durucayasamak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  59. tekrar merhaba yanlışlıla twitterdan dedim ınstagramdan takip ediyordum kusura bakmayın. :)

    YanıtlaSil
  60. daha önce Nuxe ürünlerini denemedim ama bu ara o kadar çok duydum ki lafını..denemek için harika bi fırsat gibi.. :)

    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba bu güzel ve kaliteli ürünleri senin gibi temiz ve iyi kalpli birinden almak eminim faydasını katbekat arttıracaktır. Umarım benim olur uzun zamandır hediyede almıyorum zaten :) snbln41@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. şanslı kişi olmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  63. doğal içerikli ürünleri severim parebensiz ve silikonsuz olanları içim rahatça kullanabiliyorum.bunları hiç denemedim umarım şanslı kişi ben olurum :)
    lattekuki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Katılmak istiyorum:)
    es.3254@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Harika keşke bana çıksa :)

    guzinizgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Umarım bana çıkar:) herkese bol şans:)selensutas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. bana çıksa da denesem nuxe ürünlerini :)
    tubaaesen@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Hediyeyi ben kazansam, birini annem kullansa diğerini ben... Hayaller, hayaller. :)) Teşekkürler. ^-^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Nuxe uzun süredir aklımda olan bir türlü deneme fırsatı bulamadığım bir markaydı umarım bu sefer şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  70. inş benim olur :) fgunerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. bulunduğum yerde satılmıyor umarım bana cıkarda denenme fırsatı olurrrr
    melike018@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. Merhabalar;
    Blogunuzu Nuxe makyaj temizleme suyunu Nette araştırırken buldum. Çekilişiniz eni çok mutlu etti. Umarım bana çıkar:)
    Sevgiler...
    boy_demet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. uzun zamandır beğeniyle izlemedeyim.Çekiliş tam benlikmiş.

    YanıtlaSil
  74. Buse ^_^
    Paylaşan gönlüne sağlık Nuxe ürünlerine ayrı zaafım var şansımı deniyim dedim hadi bakalım ^_^
    edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. Çok merak ettim:) hayırlı olsun çekilişin:)

    elif-29-06-2009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. bende istiyorum amaaa yaaaa:))
    mrw.ylnz@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Birgün blogun aracılığıyla vermiş olduğun ve benim herbirine ayrı ayrı bayılarak benim olmasını istediğim cicilerden biri beni bulacak, ama hangisi :))
    Belki de bu...

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  78. Bikerecikte şans benimle olsun :) hazel_candan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. şansımı denemek istedim yine yenidem bu ay sonu doğum günüm var çıkarsa ne güzel bir hediye olur :))

    aycelcehayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Merhabalar blogunuzu takibe aldım

    Seval ERTÜRK
    seval.erturkyahoo.com

    YanıtlaSil
  81. Bu güzeller benim olsun :):)
    emel_e1989@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Merhaba,
    hediyeler çok güzel, şansımı denemek istedim
    cagla98@yahoo.com
    Çağla Atalay

    YanıtlaSil
  83. Umarım şans benden yana olur:)) fatma_ftr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. Bir de ben şansımı deneyeyim, belki bu sefer... :)

    YanıtlaSil
  85. Şu güzel ürünler, kazanmayı çok isterim. Hele böyle şart falan olmayınca başka güzel..E-Mail: shemellon@gmail.com
    Bol şans..

    YanıtlaSil
  86. ya ben şu ara ara yaptığı şartsız şurtsuz çekilişlere bayılıyorum:) umarım bu sefer ben kazanırım:)

    intern.docc@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. şansımı denemek istiyorum. sevgilerimle:))
    madamrosehip@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Hepsi harika görünüyor umarım oşanslı kişiler arasında bende olurum
    Derya Özince
    deryaozince@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. o kadar eli açık bir insansın ki okuyucularına da mutlaka bişeyler ayırıyorsun. seni tebrik ederim.
    bende varım... sevgiler
    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. nuxe merak ettiğim ve denemek istediğim markalardan biri
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. siz ve sizin gibi bloggerlar sayesinde makyaj ve cilt bakimi hakkinda cogu seyi ogrendim. sizin goruslerinze son derece guveniyorum. hergun mutlaka yazilarinizi takip ediyorum. nuxe urunlerini daha once hic denememistim umarim talihli ben olurum. sevgiler
    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  92. bende varım elf_ahmt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Süpper bir çekiliş, emeğinize sağlık :)
    saygin.ozge@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Bu markayı henüz kullanma şansım olmadı umarım senin sayende tanımış olurum :)
    İzleyicinim,takipçiniiim :)

    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Şartsız çekiliş ne hoşmuş :) 65 değişik yerde paylaşma şartı konmamış, baya güzel. Ben de katılayım, bakalım şansıma :)

    YanıtlaSil
  96. Nuxe urunlerını hıc denemedım merak edıyorum.Umarım bu seferkı talıhlı ben olurum :))

    YanıtlaSil
  97. Bende bnde bende dilaraotman@gmail.com :)))))

    YanıtlaSil
  98. bu sefer şans bana gülsün...:)

    YanıtlaSil
  99. umarım bana denk gelir
    maisecret7@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. slm cnm zaten izliyorum senı ınşallah benım olur bu sefer bu şahane ürünler , blogum yok malesef :(
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. kuruyağını çok merak ediyordum zaten
    umarım bana çıkar:)
    dilek7801@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. Merhaba, hiç şart koşulmayan bir çekiliş :) ama ben yine de izleyiciniz oldum ben de bu ürünleri denemeyenlerdenim bana çıkarsa çok mutlu olurum..
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. nuxe ürünlerine bayılıyorum bende varım çekilişte:) kozmetikdelisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Gönlüne sağlık tatlım :) Hiç denemediğim ürünler kazanamak ve sayende bu ürünlerle tanışmak isterim... Sevgiler. aycametiner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. Nuxe olur da çekilişe girilmez mi? Hele ki kuru yağı ve göz kremini yeni bitirmişken :)
    derkal23@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. Bende burdayım. Umarım deneme şansım olur

    elvanyesilbas@hotmail.com

    elvan yesilbas

    YanıtlaSil
  107. merhabaa.O kadar çok istedim ki şu an bu hediyeleri anlatamam.Şans bir kez daha güler mi acaba bana diyerek,katılıyorum.hadi :)

    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. merhaba nuxe ürünlerini kullanıyorum ve bende katılmak istedim takipçinim:)

    kerembgm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. nuxe markası gerçekten çok güzel bende sadece göz kremi var ve severek kullanıyorum. artık mimik çizgilerim oluşmaya başladı ve kafama takılıyor artık:)) bende katılmak istedim çekilişe:))

    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. bu ürünü denemek istiyorum çünkü cildim çok sorunlu çokta sanşlı olduğumu zannetmiyorum ama bu hediyeleri çokkkkkkkkk ama çokkkkkkkkk istiyorum

    YanıtlaSil
  111. Lütfen ya bana çıksın ben de istiyorum sevgi

    YanıtlaSil
  112. sana ve bloğuna bayılıyorum twiterden hergün takip ettiğim 2 bloger den birisin abuk subuk yazanlara sakın takılma kaç yıl oldu seni çok eski takip ediyorum taa itsbeautyden beri başarın asla tesadüf değil ama illa merak eden olursa alçak gönüllü ve iyi kalpli olman seni bu başarıya ulaştırdı
    nuxe e gelince hiç ürünüm yok hiç denemedim ama cildim sorunlu ve sivilceli bana uygun ürünler sanırım umarım kazanırım

    YanıtlaSil
  113. Merhaba Buse'cim. Bu ürünü senin bloğundaki yazın sayesinde geçtiğimiz yaz öğrenmiştim ama deneme fırsatım olmadı, kısmet bakalım bellki bana şans vurur, Vurmazzsa da kimin nasibiyse güle güle kullansın şimdiden :)

    YanıtlaSil
  114. Nuxe göz kremini çok severek kullanıyorum. Takipçinim.
    tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Bi şansımızı deneyelim :D
    Takipçinim :)

    YanıtlaSil
  116. Yaaa hepsi çok güzel,ben de katılmak istiyorum :) herkese bol şans :)
    http://nihanlamakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  117. Nuxe markasını merak eden biri olarak umarım bana çıkar :))
    takipçinim.
    fusuncotel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  118. Katılmak istiyorum çok güzelhediyeler:)
    sln.dmr12@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. merhaba,
    bende sansımı denemek ıstıyorum,gönlümden bi ses katıl dedi:)
    sevgiler:)

    yasmin_ozer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  120. senin gibi gönlü zengin bir insanın böyle güzel şeyler hediye etmesi çok hoş..seni severek ve beğenerek takip ediyorum:)şans kimden yanaysa o kazansın sevgiler
    elifcatalbasl@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. ayyy hediyen de senin kadar zarif ne çok isterim benim olsunlar:)
    sevgiler
    çiğdem
    cidomixx@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Bu sefer şanslı ben olurum umarım.
    Feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. denemem gereken ürünlerden Nuxe :)

    YanıtlaSil
  124. herzamanki gibi bnde varm :)
    ozgee.33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. Bu markayi uzun zamandir duyup merak ediyordum umarim sansli ben olurum :) ece-gucel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. selam,hediyeler harika bakalım belki bu defa şanslı ben olurum:)Nuxe sampuan kullanmıştım memnunda kaldım ama kuru yağı denemek isterim,
    aycinaly@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Bu ürünlere ihtiyacım var gerçekten :-D tavsiyesever@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. nuxe ürünlerini ben de kullanıyorum ve çok beğeniyorum. özellikle nuxella çok başarılı bir krem.umarım benim olurlar
    tbgumus@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. Gerçekten cömert birisin. Bu zamana kadar hiç bir ürününü kullanmadığım bi marka Nuxe, o yüzden nşallah bana çıkar bu ürünler ^^
    e-mail: cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Nuxe ürünlerini bende seviyorum, göz ve gündüz - gece kremlerini kremlerini kullanıyorum. numune gelen yağdan bende memnun kalmıştım.. inş. ben kazanırım, başarılar :P

    YanıtlaSil
  131. cok merak ettiğim bir marka deneme şansı sunman cok güzel.
    eda_erarslann@hotmail.com
    Eda Erarslan

    YanıtlaSil
  132. merhaba begüm salurvan adıyla takipteyim daha önce bu markanın ürünlerini deneme fırsatım olmadı umuyorum deneme şansım bu çekiliş sayesinde olur

    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  133. Nuxe dedin beni benden aldin chunli:D Dun blogunun arsivinde dolastim, taa ilk yazdigin postlara baktim, ne kadar degisikmissin.

    Umarim sansli ben olurum

    gozde_92@hotmail.com

    gozde

    YanıtlaSil
  134. Bugünlerde ilgimi çeken denemek istediğim bir marka , hadi bakalım.
    emeldarak@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. ismini duyduğum fakat hiç tanişma imkanım olmayan bir marka nuxe belki bu sebeple tanışmiş olurum
    şans benimle olsun:)) sevgiler kocamannn öpücükler....

    YanıtlaSil
  136. Merhabalar..Blogunu uzun zamandır beğenerek takip ediyorum(brj yldz).Blog yazmaya heves etme sebeplerimdensin :) şimdi de yazıyorum..
    Çekilişe katılmak isterim,Nuxe ürünlerini içeriklerinden dolayı seviyorum.Ben de bloguma beklerim,sevgiler..
    brjyldz@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Nuxe ürünlerini daha önce hiç kullanmadım ama merak ediyorum özellikle kil maskesini en kısa zamanda edinmeyi düşünüyorum.
    Twitter'da mormenekse adıyla Nuxe'u takibe aldım bakalım kazanan ben olabilecek miyim?:)
    Bu arada zaten uzun zamandır takipçinim :)

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. Tabi ki takipteyim (: Umarım bana çıkar bu sefer (:
    gokyuzukokusu@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. ürünleri denemeyi çok isterim
    kazanmak dileğiyle
    ozzylemo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. Merhaba,

    6,5 aylık hamile biri olarak biraz daha fazla bakım sanki bana dahada iyi gelecek ayrıca kaşıntı olayını da çözmesi çok ama çok hoş.

    Bende şansımı denemek isterim ( tabiki oğluşumun şansını )
    kazanan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun
    bol bol kullanıp güzelleşsin paraben içermemeside ayrıca güzel...

    YanıtlaSil
  141. Ödül kazanmasam da olur fakat böyleürünleri tanıtıcı yazılarınızı zevkle takip ediyorum ve arkasının kesilmemesini temenni ediyorum :P

    YanıtlaSil
  142. geç keşfettim ama bayıldığım markalardan biri! trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. her zamanki gibi yine varım =) umarım artık bana çıkar =) mavidunyam6@mynet.com

    YanıtlaSil
  144. Nuxe markasını duymuştum ama kullanma fırsatı elde edememiştim hiç.
    Bol şans bana :)
    mervetoprakk@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Merhaba bloğunu izliyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  146. Ben de buradayım desem...Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  147. bende katılmak istryum inş. bana cıkar. (çıksın artık ya )

    YanıtlaSil
  148. Merhaba, böylesine güzel bir hediye çekilişi için teşekkür ederim. Daha önce nuxe kuru yağı sizin sayenizde keşfettim bu ürünleri kullanma şansım olmadı umarım şans bana güler kullandıkca da sizi hatırlarım.Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  149. Merhaba, bizleri güzel bir çekilişle buluşturduğunuz için size teşekkür ederim. Nuxe ürünlerini merak ediyorum kullanma şansım olmadı şans bana gülerse sizin sayenizde Nuxe urunleriyle tanışmış olacağım şimdiden teşekkürler.Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  150. Daha önce hiç Nuxe ürünü kullanmadım, merak ediyorum, umarım şanslı kişi ben olurum :)

    YanıtlaSil
  151. Süpersinn,hiç şansım yoktur ama yine de denemek istiyorum:)
    ahukayim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. ♥♥♥♥♥♥♥ :))

    YanıtlaSil
  153. çok güzel hediyeler :) basak.mutlu@windowslive.com

    YanıtlaSil
  154. nuxe markasını merak ediyordum sizin de gönlünüzden kopmuş o zaman katılmalı bu çekilişe:)
    mail adresim
    hyaline_elf@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Denemek istiyorum ben de daha hiç kullanmadım bu markanın ürününü :)
    Elif Nur
    oceciklerim.blogspot.com
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Tüm ürünler çok güzel ve kaliteli gözüküyor :)
    mugeyuksel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  157. merhaba, denemek istediğim ürünler.
    ekonomikyedeksise@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. nuxe ürünlerini seven biri olarak bana çıkarsa çok sevinirim:)
    ozge_1981@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  159. Nuxe ürünlerini ne zamandır denemek istiyordum benim için güzel bir fırsat oldu şans benden yana olsun. Sevgiler
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. en sevdiğim markadır kendisi.......
    havvaturem@mynet.com

    YanıtlaSil
  161. Nuxe ürünlerini hiç denemedim ve merak ediyorum gerçekten.
    Çekilişlere doyamayan ben;Bu şartsız çekilişe de katılmadan edemedim! :)

    tekask.a@hotmail.com
    tekaska.blogspot.com

    sevgileer :)

    YanıtlaSil
  162. Bu markayı çok merak ediyodum,ama bir türlü alma fırsatım olmadı acaba verdiğim paraya değer mi? gibi sorular yüzünden:) yorumların güzelliğine bakıcak olursak sanırım değer:D
    Blogunuzu kısa bir süre önce keşfetmiş biri olarak bende katılmak isterim çekilişe^^
    ryopi90@gmail.com

    YanıtlaSil
  163. aayyy çok merak ediyorum bu ürünleri umarım bana çıkar :))

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. bu sefer şeytanın bacağını kırıcam :) senden hediye kazanacağım ermişim bilmiyorum evren duydumu çağrımı:)
    zevkle takipdeyim canım ne diyimki ;)

    sevgiler

    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. İşin içinde doğallık varsa ben de geldim :)

    deryasu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  166. Ben de istiyorum ben de ben de murusibel@gmail.com

    YanıtlaSil
  167. Hiç bir çekilişte şans benimle olamadı, artık olsun :)

    melekh10@hacettepe.edu.tr

    YanıtlaSil
  168. nuxe ürünlerini yeni keşfetmeye başladımm çok güzeller:) mail: bsrsolak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Harikasiniz nuxe urunlerini ben de severek kullaniyorum ne buyuk tesaduf ki sizin verdiklerinizi daha once denememistim bu arada blogunuzu begenerek takip ediyorum belki bu kez sans bana guler bernadolgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. İstiyoruuum bu güzellikleri istiyoruuuuuummm

    YanıtlaSil
  171. allahım sana geliyorum,ne kadar güzel hediyeler bunlar..özelliklede kuruyağı çok merak ediyordum inşallah bana çıkar..

    YanıtlaSil
  172. yine çokk cömertsin umarım benım olurlar:)

    YanıtlaSil
  173. şartsız çekiliş için teşekkürler. hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  174. Uzun zamandır hiç bir çekilişe katılmamıştım canım. Şansımı deneyim bakalım sonuç ne olacak:)

    YanıtlaSil
  175. nuxe temizleme jelini kullanmıştım,mükemmel bir marka bence.takipçinizim.mail adresim isilbuyuksarac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. gonlun ne kadar zengın.cok tatlısın hedıye verdıgın ıcın değil.içten oldugun ıcın.

    YanıtlaSil
  177. merhaba, sizi 2-3 aydır takip ediyorum. paylaşım ve fotoğraflarınızı çok beğeniyorum. bakalım şansım yaver gidecek mi? :)

    YanıtlaSil
  178. NUXE ü bilmeyen yoktur.Umarım benim oluuuuuur:))))

    YanıtlaSil
  179. Güzel bir çekiliş.. Güzel ürünler.. Umarım kazanma şansım olur :)

    Teşekkürler..
    tiyatrocujasmine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  180. Ben de varım :) kalsiyumflorur@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. takibinde olan bende ancak yorum yazabildim halen bulamıyorum burda bu ürünleri inşallah senden kazanırsam deneme firsatı yakalamış olacağım bol şans bana ;)

    YanıtlaSil
  182. ben de varım :) durnaelif@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. nuxe kuru yağı acayip merak ettim yaza mutlaka deniycem

    instagramı ve blogunu severek izliyorum

    YanıtlaSil
  184. 184 kişi arasından şansım olur mu acep :(

    YanıtlaSil
  185. Umarım şanslı olan ben olurum bu kez ve herkese bol şans :)))
    mellikekaraca@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. şansımı denemek istiyorum bize bu fırsatları sunduğun için teşekkürler chunli :)
    herkese bol şans...
    hande_lobut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  187. hepsi birbirinden güzel :) ürünleri detaylı olarak tanıtmanız da çok hoşuma gitti :)
    mail: gsfaydin@gmail.com

    Mutlu kalın! :)

    YanıtlaSil
  188. Merhaba
    Bloğunu izliyorum.
    Nuxe Turkiye Twitter hesabını takip ediyorum.
    https://twitter.com/nuyaver
    Nuxe ürünlerini hiç denemedim.
    Çekilişe katılmak istiyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  189. Canım takip etme şartı yok ama ben seni blogundan twitter dan instragam dan takip ediyorum. Senin sayende güzelllikle ve bakım ile ilgili ürünlerden haberdar oluyoruz. Beğendim dediğin ürünleri bende seni referans alarak kullanıyorum.

    Sevgiler

    Gülten Temel

    YanıtlaSil
  190. merhaba
    ya bana çıksın bana bana :)
    meralumeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  191. canımmm bende geldimm :)
    ayy inşallah bana çıkar :)
    gulsen.ugurbocegimm@gmail.com
    zaten faceten biliyosun Gülşen :)

    YanıtlaSil
  192. umarım bu sefer şanslı oluruum :)
    shoppingtimequeene@gmail.com

    YanıtlaSil
  193. Merhaba güzellik hediyeler çok güzel,inşallah bu seferrr bana çıkar:)
    gulceoz45@gmail.com

    YanıtlaSil
  194. Senin sayende güzelleşmeyi öğrendim...bizlere ayırdığın kaliteli vakitler için teşekkürler.Günden güne daha da güzelleşen tüm kadınlara ve bana bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  195. merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim şanslı olmayı Nuxe yi denemeyi çok isterim takipteyim blogunuz şahane sevgiler
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  196. hediyeler mükemmel, sende öylesin tabi:)
    umarım bana çıkar demekten kendimi alamıyorum:))

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara