Kozmetik,

Smashbox Primer ve Lumininzing

14:35 chunlibeauty 4 Comments

Bunlar benim son dönem gözdelerim!! :D kac zamandır primer almayı düşünüyordum..  Shewolf bu ürünü denemem icin gönderince tamam budur dedim ve beraber sipariş verdik :) Aldıklarım Smashbox Photo Finish Primer ve Smashbox Actificial Light Lumininzing Lotion.. Bunların swatchlarini daha sonra koyacağım ;) Ama yoook ben senin swatchını bekleyemem derseniz buyrun Balımın swatch ve yorumlarına TIK TIK

Smashbox Actificial Light Lumininzing Lotionu kullandıgımda bi post yazmıştım orayada bakabilirsiniz TIK TIK

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. beğenmene sevindim balımmmmm :)
    güzel günlerrdeeeee sürrrrr

    YanıtlaSil
  2. Guzel gunlerde kullan canım .Pek guzel ler

    YanıtlaSil
  3. Buse ürünleri görünümü itibariyle cok begendim fotografta da keza öyle görünüyor.Bu konuda biraz daha detaylı bilgi almak istiyorum ürün tam olarak ne amaçlı kullanılıyor yani bir fondöten mi ya da değilse işlevliiği ne izah edebilirsen cok sevinirim çünkü bu tür şekerimsi renklendiricilere ihtiyaç duyuyorum ten rengim cok acık.Ama ne için kullanıldıgını bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar :) blogunuzu uzun zmandann beri takip ediorum ve çok beğeniorum..ama size bi sorum olucak.. genelde acw den alışveriş yapıyorsunuz, bende yapmayı düşünüorum,izmirde oturuorum kargo ücreti nedir acaba,, bide ürünler orjinal mi.. cvp verirseniz çok sevinirim ..ii günler.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara