BB Cream,

BB ve CC Kremler Arasındaki Fark / EsteeLauder

22:00 chunlibeauty 398 Comments

Hayatımıza hızlı bir giriş yapan BB ve CC kremler arasında ki farkı öğrenmeye ve 3 adet EsteeLauder CC krem kazanmaya ne dersiniz? Evet dediğinizi duyar gibiyim.. Öncelikle  BB krem mi tercih etmeliyim? CC krem mi kullanmalıyım? Aralarında ki fark nedir vb. sorulara kısaca ışık tutalım ardından da güzel hediye etkinliğimin detaylarına geçelim;

Öncelikle kendi kişisel deneyimimden başlayacak olursam; Günlük olarak artık fondöten kullanmayı bıraktım.. Sadece özel günlerde ekstra kapatıcılık istediğim zamanlarda kullanıyorum.. Fondöteni bırakmamın nedeni kalın yapısı nedeniyle yüzümde maske gibi durması cildimin nefes almasını engellemesi.. Cildim yeterince nefes almadığı için cilt problemlerim de bitmiyordu. BB krem ve CC kremler çıktı çıkalı artık içim daha rahat. Fondöten gibi cildimde ağırlık yaratmıyor oluşları, cildimde maske varmış gibi göstermemeleri ve aynı zamanda cildime bakım yapmaları + nedenlerinden yalnızca bir kaçı..

Madde madde benzerlik ve farklarını kısaca sıralayayım
*Her ikisi de cildin daha iyi görünmesini ve aynı zamanda cilde bakım yapması amacıyla geliştirilmiş formüllerdir.
*BB Krem Beauty Balm,  CC Krem de 'Color Correction' yani renk düzenleyici demek.
 *BB kremler Almanya'da CC Kremler ise Kore de geliştirilmiş..
* Her iki ürün de cildi nemlendiriyor, güneşten koruyor, cilt tonunu düzenliyor ve cildi aydınlatıyor. Bu sebeple cildiniz çok kuru değilse ekstradan gündüz nemlendiricisi kullanmanıza gerek kalmıyor.
*BB kremler CC ye göre daha fazla cildi  nemlendiriyor. Bu sebeple eğer cildiniz kuru, kuru karma, normal ya da karma ise BB krem, Cildiniz yağlı,yağlı karma ise CC krem tercih etmelisiniz.
* CC kremler BB kremlere göre daha ince yapıdalar.
* BB kremlerde kapatıcılık biraz daha fazla..  CC kremlerde ise kapatıcılık daha hafif.. CC kremler genel olarak cilt tonunu eşitleme cildi daha aydınlık hale getirmede başarılı.. 

Şimdi ayrı ayrı Estee Lauder BB krem ve CC kremlerini inceleyip yorumlamak istiyorum;

EsteLauder BB Krem  
EsteeLauder BB kremOldukça hafif bir yapıya sahip. Ciltte ağırlık yaratmıyor..
Gündüzleri ekstradan nemlendirici sürmeme gerek kalmıyor. Yağlı cilde sahipseniz sevmeyebilirsiniz
35 Spf ile güneşin zararlarından koruyor.
 İçeriğinde antioksidanlar bulundurduğu için düzenli kullanımda cilt yaşlanmasının önüne geçiyor..(Çok genç ciltlere bu nedenle ağır gelebilir)
Cilt tarafından bütünleşmesi çok başarılı..
Kapatıcılığı az/orta.. Gözenek görünümünü hafifletmesi ve cilt rengini eşitlemesi başarılı..
Light ve Medium olmak üzere iki renge sahip..  Eğer çok çok açık tenliyseniz Light rengi biraz koyu kalabilir..
Ben de ki rengi Light;

Yağ içermiyor.. Dermatolojik olarak test edilmiş ve sivilceye neden olmuyor.. 30ml ve fiyatı 109TL
Daha geniş bilgiye ulaşmak isterseniz TIK TIK
Cilt üzerinde ki etkisi;
Dipnot: Uygularken Sigma F80 tarzı fırça ya da Makyaj süngerlerini tercih ediyorum. Diğer fırçalarda fırça izi kalabiliyor;
 Gözenek görünümünü ve kırmızılıkları hafifletip cildi  tek renk hale getiriyor..

 Estée Lauder Revitalizing Supreme Global Yaşlanma Karşıtı CC Kremi kısaca incelemek gerekirse;
Alışageldiğimiz BB kremlerden farklı olarak cildimize uyum sağlayan hafif bej&mor renge sahip..  Bu sebeple renk seçeneği yok.
Sürdüğümüz an ciltle bütünleşiyor cildin rengini alıyor. Cilt üzerinde ışıltı &aydınlık bitiş sağlayan bir yapıya sahip.. Işık oyunu sayesinde cildi daha doğal ve daha fresh görüntüye ulaştıyor. Üstelik hiçbirşey sürmemişssin gibi duruyor..
BB kreme göre daha düşük bir güneş korumasına sahip SPF10.
Bu üründe fondöten gibi kapatıcılık beklememeniz gerekiyor. Cilt üzerinde iyileştirici etkiye sahip. Detayları;

''IntuiGen Teknolojisi ile Revitalizing Supreme cildin değişen ihtiyacını anlar-ve gözle görülür şekilde tüm ana yaşlanma belirtilerini azaltır: çizgi, kırışıklık, elastikiyet, donuk cilt, nemsizlik. İleri teknolojisi, yaşlanma karşıtı cilt fonksiyonlarını yeniden aktive ederek cildin "ana şalter"ini harekete geçirir. Tamamen doğal içeriklerden elde edilen patentli IntuiGen Teknoloji™ 'yi keşfedin. Laboratuvar ortamında yapılan araştırmalar, kremin cildin canlanmasına ve doğuştan sahip olduğumuz cildimizin genç görünebilme yeteneğinin yeniden aktive edilmesine yardımcı olduğunu kanıtladı. Özel yapısı ile krem kadıfemsi pürüzsüzlüğe ve ipeksi yumuşaklığa sahiptir. Zengin içeriği ve yenileyici nem verme özelliği ile cildinizi sarar.''

 Günlük olarak cildim daha fresh canlı görünsün diye isterseniz kesinlikle tavsiye ederim. Özel makyajlarınızda ise bu ürünü baz olarak kullanıp üzerine çok ince bir kat fondöteninizden uygulayabilirsiniz. Böylecelikle daha az fondötenle cildinizi daha iyi bir görünüme kavuşutrabilirsiniz..30ml ve 180TL.. Daha detaylı incelemek isterseniz TIK TIK  
 Gözenek görünümünüde hafifletiyor;
İçeriğine bakmak isteyenler için;

 BB krem ve CC kremler arasında ki farkı öğrendiik..
 Esteelauder BB krem ve CC kremin cilt üzerinde ki etkilerine kısaca baktıktan sonra gelelim işin en güzel kısmına :)
Beni takip eden 3 şanslı arkadaşıma Esteelauder CC kremden hediye ediyorum! Bunlardan 2 tanesini buradan, 1 tanesini de İnstagram hesabımdan veriyorum. Dileyen iki yerden de katılıp şansını arttırabilir.
CC krem kazanmak için yapmanız gereken tek şey EsteeLauder Online alışverişi hakkında kısaca fikirlerini bu postun altına yazmanız..
Blogdaki yarışma 21.04.14 24.00 da bitecek
İnstagramda ki yarışma ise 18.04.14 te bitecektir :) İnstagramda ki yarışmaya da katılmak isterseniz TIK TIK 
EsteeLauder Online Alışverişi seviyoruuuum! ve Katılan herkese şimdiden bol şans diliyorum! 
__________________________________________________________________________

ÇEKİLİŞ SONUCU!!!
Öncelikle katılan herkese sonsuz teşekkür ederim :) CC krem kazanan ;
 Özge Aksu  ve Asabi Cadı nickli arkadaşlarım adreslerini chunlibeautyspot@gmail.com a gönderirlerse çok sevinirim :*

Benzer Yazılarım

398 yorum:

  1. Estee lauder ürünlerinden çok memnunum açıkçası cc cream ı çok merak ediyorum online sipariş sitesi de çok güvenli :)

    YanıtlaSil
  2. Markayı zaten seviyorum ulaşmak daha kolay şimdi online olarak cc kremini de çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben genelde online deil de gidip mağazalardan alışveriş yapmayı sevenlerdenim çnkü alıcağım şeyi ilk bi test edip nasıl durduğunu bakmak görmek isterim o ürüne devm ediceksem sürekli kullanıcaksam o zmn int sipariş veririmm :)


    rmzy_dua_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Sürekli kullandığım ürünler alına bilir online ama ilk kez alacağım ürünleri deneyerek almayı isterim.
    snbln41@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Esteelauder sevdiğim bir marka denemek isterim

    YanıtlaSil
  6. onlıne alışverişle oturdugum yerden alışverış yapmanın keyfı cok guzel ve bende adayım :)

    YanıtlaSil
  7. Bircok kullanicisi olan esteelauder markasinin sonunda online satis yapmasi cok mutlu etmistir sevenlerini eminim :)

    YanıtlaSil
  8. Açılışa özel tüm siparişlerin ücretsiz kargolandığı EsteeLauder Online 'da, tüm alışverişlerde 2 adet seyahat boy ürün de hediye imiş 😆
    Makyaj ve Bakım İpuçları da mükemmel, her kadının oturduğu yerden güzellik tüyosu alabileceği, ürün ipuçları ve içerikleri hakkında detaylı bilgi edineceği ve ürün satın alabileceği bir site olmuş..
    Perihan KOBAKÇAM perikobakcam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Online alışveriş oldukça pratik oluyor EsteeLauder'in de bu kervana girmesine sevindim.

    duyguft@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Ürün çok pahalı olduğu için alamamıştım:( inş bana gelirsin bebek şansım dönsün artık ������

    YanıtlaSil
  11. Markanin bir cok parfumunu kullandim hiç makyaj malzemesi kullanmak nasip olmadı ınş bana cikarda denerim online satış yapiyo olmasi ürünler hakkinda bilgi almak acisindan çok iyi! !

    YanıtlaSil
  12. Estee Lauder kalp ben :)
    online alışveriş muhteşem oldu özellikle aldığım belirli ürünlerde bi tık uzağımda :)

    YanıtlaSil
  13. Öğrenci olduğum için şimdilik EsteeLauder online alışverişi bana uzak ama takip ettiğim ve tartışmasız çok iyi bir marka CC kremlerde son günlerde favorim ee ikisi birlikte olunca tadından yenmez :))

    YanıtlaSil
  14. Esteelauder ürünlerini severek kullanıyorum ayrıca online sitesinin olmasıda çok büyük rahatlık😊 instagram hesabımdanda katılarak şansımı zorluyorum😉 inaragram ossgamze

    YanıtlaSil
  15. Online alisveris imkani olmasi süper, su ara bb mi alsam cc mi alsam hangisini alsam diye kara kara düsünüyorum. Bu guzel ürün benim olsa sahane olur:)
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bulunduğum yerde bulamadığım için online alışveriş çokdaha güzel.bb kremi çok merak ediyorom sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Güvenli ve harika bir site.

    YanıtlaSil
  18. denemeyi çok isterim canım o.r.r. ve senin yazılarından zaten almayı düşünüyordum şans bana çıkarsa iki kat mutlu olurum

    YanıtlaSil
  19. ben de denemk istiyordum.online alışveriş candır :)
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba kapatıcı ve maskara aldım gayet iyi ve başarılı bir site hızlı teslimat deneme boy ürünleri hediye etmeside güzel bir çalışma olmuş başarılar bu ar sorun çıkaran cildim için şanslı olmayı umut ediyorum

    YanıtlaSil
  21. Benim gibi üşengeçler için bulunmaz bir nimet ;)

    YanıtlaSil
  22. Estee Lauder uzun yıllardır sevdiğim markalardan bu aralar en merak ettiğim ürünü bir bu cc krem diğeri de şu meşhur serumu bakalım bir gün bende online alışverişi kullanarak kendime bi dolu estee ürünü hediye etmek istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  23. Çok faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  24. merhaba
    daha denemediğim bir site ama sayende deneyeceğim herhalde çok cazip göründü :)
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Mağazaya gidip almayı sevsem de her şehirde bulunamayabiliyor. Online alışveriş imkanı süper oldu :)
    didemturker94@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. EsteeLauder online shop çok iyi oldu çünkü şehirlerimizde tüm ürünler olmayabiliyor. Böylece her ürüne rahatlıkla ulaşabiliyoruz;)

    YanıtlaSil
  27. Online alışverişin her türlü çok güzel oluyor, özellikle her alışverişte deluxe boy ürün hediye eden firmalar :)

    YanıtlaSil
  28. Estee lauder online alışverişi uzun zamandır bekliyorduk nihayet kavuştuk. Bence kozmetik sektörünün kuşkusuz en iyi markası.

    YanıtlaSil
  29. Esteelauder online alışverişin güvenilir ve pratik olduğunu düşünüyorum.Tabi mağazaya göre fiyatlarının indirimli olmasını tercih ederdim ,)

    YanıtlaSil
  30. mağaza mağaza gezip EsteeLauder arama derdinden kurtuluyoruz daha ne olsun

    YanıtlaSil
  31. Esteelauder mağazalarında bulduğum ürünlerin hepsini online mağazasında bulabiliyorum hem bulunduğum yere oldukça uzak olduğu için mağazası online mağazadan alışveriş yapmak çok daha keyifli hale geliyor benim için :)

    YanıtlaSil
  32. esteelauder online alışveriş için harika olmuş alamayanlar oluyor çünkü çok sevindim. cc kremide merak edenlerdenim bende :)
    ilknur_gokmen18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Esteelauder online alisveriş yapmayi seviyorum cunku bulundugum yerde bulamiyorum :(

    YanıtlaSil
  34. kesinlikle her yerde bulamadığın ürünlere bir tıkla ulaşıyorsun ve Esteelauder online alışveriş süper olmuş :))cc kremi çok merak ediyordum emineuzun86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Deniyorum şansımı sans benden yana olsun. Çalışan kadınlar için online satışların olması süper. Cc kremler tam benim tenime göre şanslı olmak dileğiyle
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. EsteeLauder online shoptan haberim olmamıştı bu vesileyle sayfayı inceledim ve beğendim online alışveriş sevdiğim için daha sık kullanırım sanırım

    YanıtlaSil
  37. estee lauder iyiki var :)

    YanıtlaSil
  38. EsteeLauder ın birçok ürününü kullanıyorum.Biraz pahalı olsada ürünlerin kalitesi bakımından almaya değiyor.BB kremleri bende çok seviyorum ve kullanıyorum.EsteeLauder in BB kremlerini kullanmadım umarım yarışmada çıkarsa deneme fırsatım olacak, çıkmazsa da online alışveriş sitesinden alacağım.Yorumlarınız için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  39. esteelauder online alışveriş sitesinden henüz bir siparişim olmadı malesef:(

    YanıtlaSil
  40. Merhabalar siteyi henüz denemedim ama Esteelauder in bir tık ötede olması çok hoş :)))

    YanıtlaSil
  41. Ben de Estee Lauder online yerine deneyerek almayı sevenlerdenim ama deneme yapmayı gerektirmeyen ürünlerde online alışveriş yapmak daha mantıklı tabiki :) Bir de hayvan deneyi yapmasalar keşke :(
    gokerduygu@hotmail.com (duygugoker.blogspot.com ==> beklerim <3 )

    YanıtlaSil
  42. ilk Estee Lauder ürünlerimi online websitesinden aldım, daha ne olsun : )
    mydreamsaretheonlytrue@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Rimelini severek kullandığım bi markadan oturduğum yerden alışveriş yapmak güzel tabiki, bende şansımı denicem umarım şanslı günümdeyimdir :)

    YanıtlaSil
  44. Online alışveriş şehrimizde olmayan markalara rahat ulaşım imkanı sağladığı için artmasından mutluluk duyduğum bir uygulama.Bu aralar kozmetik diyetindeyim ve kendimden ummadığım kadar iyi gidiyor.Ama bu çekilişede katılmamak olmazdı.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  45. Busecim CC kremi çok denemek isterdim. Çünkü dediğin gibi cildime ağırlık yapmayan bir ürün arıyorum, umarım bunu deneme şansım olur. Belki de bana çıkar :)
    Sevgiyle Kal:)

    YanıtlaSil
  46. Bir tıkla alışveriş yapmanın kolaylığından öte ne olabilir ki? Hele ki yoğun tempoda çalışan biz kadınlar için:)

    YanıtlaSil
  47. Estee marka olarak zaten favorim bayılıyorum tüm ürünlerine şimdi bir de online alışveriş keyfi eklenmiş üzerine süper olmuş.

    YanıtlaSil
  48. Fondöten hayatımdan çıkıp BB krem hayatıma gireli 1 yılı geçkin zaman oldu. Şimdide karşımızda CC kremler var son zamanlarda denemek istediğim tek ürün bu olsa gerek.. Geçtiğimiz ay minik bir alışveriş yapmış olduğum Estee Lauder online alışveriş gerçekten hayat kurtarıcı..Paketlemesi,hızlı gönderimi ve ektra güvenilirliğiyle kesinlikle benden tam puan aldı.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  49. Butun urunleri bi tikla almak gibisi yok bide ücretsiz kargo olunca tadindan yenmez :)

    YanıtlaSil
  50. Estee Lauder zaten cok begendim bir marka ozellikle surekli kullandigimiz urunlere daha rahat ulasmak icin online satis cok guzel bir alternatif bence.Ama her zaman gidip magazadan denemek almak favorim :)) ozgekuti@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. Online alışverişi seviyorum yorulma derdine son indirimleri takip etmesi kolay herşey ayağımıza geliyor daha ne olsun.. EsteeLauder ürünleri denemeyi çok isterim..

    YanıtlaSil
  52. Ulaşım açısından gerçekten çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  53. neten arasdırıp esteelauder alamaya karar verıp magzaya gırınce devamlı alısverıs ettıgın marka temsılcısınn senı kandırma cabalarından kurtulmak ıcın onlıne tercıh edılme nedenıdir

    YanıtlaSil
  54. Esteelauder online alışverişi çok pratik,özellikle çalışanlar için süper...:)

    YanıtlaSil
  55. Sizin önerilerinize bir tıkla sahip olabileceğimiz Estee Lauder Online iyi ki açıldı ;)

    YanıtlaSil
  56. Online alisveris buyuk rahatlik,Esteelauder a bu sekilde ulasabilmekte cok guzel.

    YanıtlaSil
  57. Esteelauder online shop iyi ki geldi :) yaprakyilmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Estee Lauder in online mağazasında en çok hediye edilen deneme ve seyahat boylarını seviyorum :) Alışverişinizin sonunda mutlaka başka bir ürünü deneme fırsatı buluyorsunuz üstelik kargo ücreti yok :)) Estee Lauder ın CC kremi de şu sıralar aklımı çalan ürünlerden :) Herkese bol şans ve öpücükler :)

    YanıtlaSil
  59. Estee büyük bir boşluğu doldurdu online alışveriş ile

    YanıtlaSil
  60. Estee lauder online alışveriş olarak online özel boy maskara aldım bilseydim almazdım :( memnuniyet açısından online alışveriş iyi bir durum ancak hangi ürünün hangi boyutta gönderileceğinden bahsetselerdi gerçekten almazdım

    YanıtlaSil
  61. aradığım tüm ürünler tek tık ile elimin altında :) dha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  62. Ohh sonunda
    Denemek icin sabirsizlaniyorum:)

    YanıtlaSil
  63. Tavsiye eden Buse ise gözü kapalı kullanmak lazım :) Şans bana gülsün :) Güzellik

    YanıtlaSil
  64. EsteeLauder Online ücretsiz kargosu olması yönünden çok iyi bence :)

    YanıtlaSil
  65. EsteeLauder Online ürünlerini hiç denemedim ama herkezden güzel yorumlar duyuyorum

    YanıtlaSil
  66. merhaba...estee lauderin online alışveriş imkanı sunması beni çok mutlu etti sitedeki bütün ürünleri tek tek inceledim..en çok merak ettiğim ürünler arasında girmeyi başaran cc krem olmuştu....umarım şans bana güler :)
    yaşadığım şehirden dolayı heran alışveriş imkanım olamıyo maalesef online alışveriş fırsatı çok iyi oldu..

    YanıtlaSil
  67. EsteeLauder Online hızlı kargosu kaliteli ürünleri nedeniyle seviyorum

    YanıtlaSil
  68. Hızlı gönderi ve hediye ürünleri güzel olmuştu, hala extreme sumptuous kullanıyorum. Bitince tekrar alacağım bir ürün oldu. CC kremini de merak ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  69. ürünü deneme fırsatım oldu.çok güzell.mucize gibi hatta.ama online alışb-veriş sitesinde ürünler biraz daha indirimli olsa keşke;)

    YanıtlaSil
  70. Hiç kullanmadım bu markayı denemeyi çok isterim

    YanıtlaSil
  71. Ilk alisverisim oldukca keyifli gecmis. O kadar ilgililerdi ki kargo elime ulasincaya kadar surekli danismanlarla iletisim halindeydim. Bu cok hosuma gitti. Umarim sansim vardi ve hediyeler bana cikar. Mail burcugul.oztas@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  72. EsteeLauder Online alışveriş seyehat boyu ürün hediyelerini seviyorum

    YanıtlaSil
  73. EsteeLauder Online alışverişi seviyorum çünkü kılımı kıpırdatmadan oturduğum yerden alışveriş yapabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  74. daha önce hiç Estee Lauder Online alışverişi yapmadım kazanırsam ilk kez ürünlerini deneyeceğim

    YanıtlaSil
  75. Estee Lauder markası kalitesini kanıtlamış bir marka. Ben sadece rimelini deneyebildim. Fiyatları bana biraz pahalı geliyor. Umarım sayende bb ya da cc sini de deneme fırsatım olur. Online alışveriş yapmayı çok seviyorum ve estee lauder in sitesinin kullanımı da çok kolay ve renkli olmuş.

    YanıtlaSil
  76. çok kaliteli ürünleri var özellikle göz farlarını severek kullanıyorum Estee Lauder Online alışveriş furyasına girmesi çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  77. estelauderi online alışverişi seviyorum çunku çok pratik :)

    YanıtlaSil
  78. Estee Lauder online alışveriş sitesinin profesyonel yaklaşımını seviyorum. Ürünler hakkında mail ile sorduğum sorulara son derece açıklayıcı yanıtlar aldım. Siparişlerde normalde mağaza alışverişlerinde bir türlü alamadığımız tester ürün yollamaları ise artılarından biri. Mağazalarda -özellikle yılbaşında- tüm kofreleri bir arada görmek bazen mümkün olmuyor, sitesinde hepsi birarada. Tek eksileri yurtdışı sitesinde kullanıcı yorumları çok fazla ve objektif, Türkiye sitesinde de kullanıcı yorumlarını teşvik edici bir yol bulup bolca kullanıcı yorumu olursa harika olur. Kendi adıma çoğu ürününü yurtdışı sitesindeki yorumlara bakıp alıp almamaya karar veriyorum.

    YanıtlaSil
  79. EsteeLauder ürünlerini çok merak ediyorum deneme şansım olursa bundan sonra kolaylık olması için online şekilde alışverişe devam etmek istiyoruum.

    YanıtlaSil
  80. EsteeLAuder alışveriş sitesini çok beğeniyorum.Kolaylıkla istediğim ürünleri bulabiliyorum.

    YanıtlaSil
  81. Göz kreminden inanılmaz memnun kaldım ve bittiğinde ihtiyaç duyduğum an başvuracağım yer belli!Çok iyi yorumlar okudum hep.Siteleri de çok şık ve donanımlı.Bu aralar BB & CC merakım başladı malum önümüz yaz,bunu da denemek için sabırsızlanıyorum,umarım şans güler:)

    YanıtlaSil
  82. Double wear kapatıcı almak için artık kırk takla atmama gerek yok, bir tıkla elimde:)

    YanıtlaSil
  83. EsteeLauder Online alışveriş ; ürünleri, yenilikleri,fiyatları takip etmek ve alışveriş açısından çok pratik..başarılı buluyorum

    YanıtlaSil
  84. cc kremle ilgili yorumlar süper umarım benim olur:)

    YanıtlaSil
  85. Merhaba, internetten alışverişi seven biri olarak EsteeLauder Online nın açılmasına çok sevindim, kargonun ücretsiz olması ve alışverişin yanındaki
    hediyeler çok hoş, kapıda ödeme ise güven veriyor iyiki var :))

    YanıtlaSil
  86. Merhabalar:) Estee Lauderin online satisi olmasi aslinda estee lauder magazalarinin olmadigi yerdeki insanlar icin buyuk bir avantaj.bende onlardan biriyim ama henuz estee lauder urunu kullanamadim.aaahh fiyatlar! Urubleri cok guzel olmasina ragmen fiyatlari biraz pahali geliyor:) ama verildigi paraya degecek urunleri olduklari kesin.ozellikle cilt urunlerinde cigir acmislar.umuyorum senin sayende cc kremi denerim ve artik yavastan alisveris yapmaya baslayabilirim:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  87. online alışveriş olmazsa olmazımız, bir de yanında hediye ürünler tester'ları bol bol verdiler mi ayda bir kere alışveriş yaparım. cc kremi hakkında çok övgü okudum merakla kazanmayı bekliyorum! :D
    baharislamoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Sanırım online alışverişi, mağazada saatler geçirmekten daha çok seviyorum ve Estee Lauder'in bu kervana katılmış olması sevindirici. BB creamini de çok merak ediyorum, umarım şanslı kişilerden biri ben olurum. ^_^
    Bol şanslarımız olsun.
    gizem.arici@yahoo.com

    YanıtlaSil
  89. Ben estee lauderin online sitesinden fondoten aldim. Double Wear . Harika kapaticilik ve tum gun mukemmel bir cilt parlamayan. Yagli ciltler icin uygundur kapaticiligi yuksek

    YanıtlaSil
  90. Estee Lauder online alışveriş sitesinden henüz alışveriş yapmadım fakat her zaman elimizin altında olması çok iyi oldu.Özellikle yaşadığı yerde ürünleri satan mağazalar olmayanlar için.Siteden ürünleri detaylı olarak inceleyebiliyorsunuz.Gereksiz satıcılar ile uğraşmayıp ihtiyacınız olan,denemek istediğiniz ürünleri alabilmek güzel.Siteyi görür görmez üye olduğumu da söylmek isterim.Ayrıca çok güzel kampanyalar yapıyorlar ve hediye ürünler veriyorlar.

    YanıtlaSil
  91. Hiç Estee Lauder online alışverişi yapmadım umarım bana çıkar..

    YanıtlaSil
  92. Online alişveriş,ulaşım,trafik, park, mağaza mağaza dolaşma, ödeme kuyruğunda bekleme gbi sorunları ortadan kaldırdıgı icin daha cazip.
    Umarm bu ürünü kazanp deneme frstam olur ve bundan sonra esteelauder onlinedan alşverşe devam ederm:)

    YanıtlaSil
  93. ücretsiz kargo ve online özel ürüne kim hayır diyebilir ki?

    YanıtlaSil
  94. online olması bütün ürünleri kolaylıkla bulabilmezi sağlıyo :)
    sncnnnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. En sevdiğim yanı sitenin pratik olması ve cömertçe tester yollamaları oldu :)

    YanıtlaSil
  96. Çok güzek oldu bence online alışveriş rahatlığı kadar güzel bir rahatlık zaten yok, BB ve CC kremi Estee Lauder'ın denemek istediğim ürünler arasındaydı herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  97. Estee lauder web sitesini cok basarili buluyorum. Ozellikle ucretsiz kargo olayi cok iyi. Cc cream i de cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  98. Mağazada bulamadığım ruju Estee Lauder Online alışveriş sitesinde buldum çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  99. merhabalarr;
    tam bende kendime bb cream arayışındaydım. 2 marka arasında kararsız kalmışken bu yazınız çok işime yaradı. online alışverişler çok pratik ve rahat buluyorum. ama henüz esteelauderonline dan alış veriş yapma fırsatım olmadı. bu aralar alışveriş yapmayı düşünüyorum açıkcası. :)

    YanıtlaSil
  100. Estee Lauder online alışveriş sitesini sık sık ziyaret edıyorum ama henüz alışveriş yapmadım, kozmetik ürünlerde biraz tedırgın oluyorum neden online alışverişte ama ciciler benım olursa süper olur :))

    YanıtlaSil
  101. EsteeLauder gibi bir markanın online alışveriş seçeneği sunması daha çok insana hitap etmesini yolunu açtı bence :)

    YanıtlaSil
  102. Online alışveriş sitesi açmaları büyük kolaylık sağlıyor fakat hiç denemediğim bir ürünü online almayı tercih etmiyorum, bildiğim sürekli kullandığım ürünleri online alıyorum :>

    YanıtlaSil
  103. Estee Lauder ürünlerinin kalitesi tartışılmaz fakat online alışveriş yerine cildime uygun ürünü deneyerek ve ya ilgili satış danışmanına danışarak almayı tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
  104. Bir ogrenci olarak fiyati bana acikcasi pahali geliyor bu yuzden.satin almak icin cok düzgün bir zaman beklemem gerekiyor ve artik online alışverişi de varsa mükemmel bir sans cunku onlinealisveris daima daha uyguna geliyor ve daha fazlasecenege sahip olunabiliyor :)

    YanıtlaSil
  105. Online olarak ürünleri, içeriklerini ve özelliklerini istediğim kadar incelemek, karşılaştırmak oldukça rahat :)
    Ayrıca dilediğim saatte ve yerde ürünlere bakmak çok keyifli ve işimi kolaylaştırıyor.

    YanıtlaSil
  106. bende onlınecılardanım ve markanın ozellkle cilt bakım ürünlerine hastayım umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  107. Estee lauder online alisveris sitesini guzel kampanyalari nedeniyle seviyorum. Cilt tonu esitsizliklerim oldugu icin ccc kremi cok merak ediyorum. :)))

    YanıtlaSil
  108. Ne yazıkkı daha estee lauder urunu kullanma sansım olmadı:(.ama sıtesını ınceledım ve onlıne satış yapması cok buyuk kolaylık vaktı olmayanlar için :).

    YanıtlaSil
  109. Sevdiğimiz bir ürünü alırken merak ettiğimiz diğer ürünleri de deneme fırsatı bulmamız çok güzel!

    YanıtlaSil
  110. daha önce hiç Estee Lauder Online alışverişi yapmadım ama kazanırsam ve ürünleri beğenirsem devamı gelir sanırım :)

    YanıtlaSil
  111. EsteeLauder online sipariş sitesinde aradığın her şeye ulaşmak çok kolay ...Bir tık uzağımızda ...

    YanıtlaSil
  112. Estee Lauder online'ı seviyorum. harika hediyeler yolladılar siparişimle. hızlılar ve güvenliler daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  113. Este lauder ; cc kremle henüz tanışmadım, sayenizde tanışıp aşk yaşamak istiyorum :))

    YanıtlaSil
  114. Estee Lauder kesinlikle çok kaliteli özelikle cilt bakım ürünleri kullanmaya başlandığı ilk günden itibaren ciltte yansıması net bir şekilde kendini belli ediyor. Online alışverişle birlikte ürünlere ulaşmak daha kolay ve alışveriş çok keyifli bir hale geldi :)

    YanıtlaSil
  115. Estee Lauder Online alışveriş ile ürünlerine ulaşmak hem çok kolay hem de ücretsiz kargo olması harika.

    YanıtlaSil
  116. Estee Lauder CC kremi denemek isterim,ayrıca online alışverişlerde de gösterdiği özeni ve titizliği tebrik ediyorum:) çok ilgili bir marka !

    YanıtlaSil
  117. Esteelauder halkinda hicc lotu birsey duymadim simdiye kadar. Urun Fiyatlari yuksekoldugu icin ogrenci halimle halihazirda denedigim bi ürünüyok ne yazikki :-) umarim deneme sansini yakalarim cok mmerak ediyorum. teşekkürler:-):-):-)
    sinemboran@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. esteelauder bir tık uzağımda 😍

    YanıtlaSil
  119. Estee Lauder'ın far paletini çok severek kullanıyorum. Online alışverişler pratik oluyor, üstelik seyahat boy ürün de hediye geliyormuş :) Çok iyi bence, avantajlı

    YanıtlaSil
  120. hiçbir Estee Lauder ürünü denemedim. online alışveriş fırsatının olması müthiş olmuş ama bir öğrenci olarak maalesef high-end diye tabir ettiğimiz kozmetiklere uzanamıyorum. keşke bana çıksa da denemiş olsam =)

    yesimbozalp@windowslive.com

    YanıtlaSil
  121. Este lauder online alışveriş diğer alışveriş kanalları kadar yardımcı oluyor bizim gibi gününün çoğunu işte geçiren hanımlar için bb kremi 'ni denemiştim ve cc kremi merakla bekliyordum, bu çekiliş bir fırsat olabilir :)

    YanıtlaSil
  122. magazalarda arayıp bulmadıgım ürünleri online sitelerden bulmak cok buyuk kolaylık saglıyor estee lauder bu yonden baya cazip bir siteye sahip

    YanıtlaSil
  123. Estee Lauder ürünlerini her daim gözüm kapalı alırım.Makyaja başladığım günden beri tüm ürünlerini kullandım ve cildimde olumsuz hiçbir etki görmedim.Hele de double wear fondotenine aşığım diyebilirim:)kalite ve sağlıktan bahsediyorsak Estee benim için hep 1 numaradır.Biten ürünlerini hep yenilediğim bir marka aynı zamanda arkadaşım yaptığı online alışverişinde de hiçbir sorun yaşamadı o yüzden yakında internetten alışveriş yapacağım.Bb krem ile cc kremi heniz deneme şansım olmadı ama yazdıklarınıza bakılırsa muhakkak almam lazım:) şimdiden teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  124. Estee Lauder ürünlerini çok seviyorum. Ücretsiz cilt analizi ve makyaj yapmaları da cabası :) online alışveriş sayesinde sevdiğimiz ürünlere daha rahat ulaşabileceğiz.

    YanıtlaSil
  125. Estee Lauder urunlerini cok merak ediyorum. Online alisverisin pratikligide cabasi :-)

    YanıtlaSil
  126. Online sitedeki seyehat boy rimeli almayı cok istedim ama karttan dolayı bi problem çıktı. Ama ben de alacağım ürünü bizzat denemek isteyenlerdenim. Özel günlerde double wear kullanıyorum ve cok memnunum umarım. Bana çıkar 😍😍

    YanıtlaSil
  127. yeni gördüm kullanışlı bi site olmuş, fondöten bulucu iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  128. merhaba
    Estee Lauder kalitesi ve ismiyle gönüllere taht kurdu.online alış veriş sitesi ise her sorunuza çözüm ve cevap bulabileceginiz,gönül rahatlıgıyla alış veriş yapabileceginiz bir site ,kısacası aradınınız herşeyi bulabileceginiz ender sitelerden biri

    YanıtlaSil
  129. daha önce alışveriş yapmadım ama oldukça kullanışlı pratik bir site gibi görünüyor.estte lauder ürünlerini mağaza vb gibi yerlerden almaktansa internet sitesinden almayı tercih ederim ama.
    melekhnm@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. bb creamini merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
  131. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  132. online alışveriş hep zamandan tasarruf sağlar zaten... artı hediyesi de cabasi denemek için güzel fırsat,sevgiler...

    YanıtlaSil
  133. dünyaca ünlü bir markanın küçük hediyelerle ayağına kadar gelmesi çok güzel ve özel bişey :)
    nagi2387@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. Bence artık her önemli kozmetik markasının online alışveriş sitesi kesinlikle olmalı Estee lauder ın da buna dahil olması çok sevindirici :)

    YanıtlaSil
  135. Online sitesi olduğunu dahi bilmiyordum benim için iyi oldu bu zira yaşadığım şehirde Estee Lauder bulunmuyor.
    handeuzl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. Online alışverişte iki adet seyahat boy ürün veriliyor. Bu çok güzel! duruyilmaz2018@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Merhabalar, yakın zamanda annem için revitalizing supreme krem sipariş ettiğim sitedir. Kendim için de şansım burada yaver gider umarım:) Bol şanslar arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  138. Bb kremi kullaniyordum fakat cc yi de merak ediyordum farklarini bilmiyordum verdiginiz icten samimi bilgiler sayesinde aydinlandim hemen gidip bir tane cc krem alacagim size cok tesekkur ederim bu ikili karsilastirma icin estee lauderin kalitesine guveniyorum ve size de! 👍😊☺️😘 rekaevrem@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Estee lauder rimelini çok severek kullanıyorum Esteelauder CC kremi de çok merak ediyorum Online alışveriş sitesi çok başarılı şanslı olmayı çok istiyorummmmmmmm.
    Sevgiler
    closelyfashion@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. Umarım şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  141. Bence online alışveriş bütün büyük markaların girmesi gereken bir alan erişilebilirlik artınca gerçekten çok rahat oluyor. Şu an nemlendirici sini kullanıyorum Estee Lauder in gayet memnunum.

    YanıtlaSil
  142. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  143. Açıkcası EsteeLauderin ismini hep duymuşumdur ama hiç deneme fırsatım olmadı kısmetse bana çıksın ve deneme fırsatım olsun :)

    YanıtlaSil
  144. Estee Lauder sevdiğim bir marka bazı ürünlerini kullanıyorum ve çok memnunum.Online alışveriş sitesi çok rahatlık benim için. alışveriş yapınca bazı ürünlerin deneme boylarını gönderiyor olmalarıda çok güzel.

    YanıtlaSil
  145. Online alışveriş candir :)

    YanıtlaSil
  146. merhaba ,
    este lauder'in güneş 50sfp koruyucusunu aldım.Kaliteli ve yılların tecrübesi olan bir marka .Ayrıca allık far ve rujlarıda mevcut bende....Kesinlikle tavsiye ederim
    sevgilerle......

    YanıtlaSil
  147. açıkçası daha önce Estee Lauder'ın online alışveriş sitesini kullanmadım ama tasarımını ve bilgilendirme yöntemini beğendim.
    sadece fiyat ve gramaj yazıları sanırım bi tık daha büyük olsa daha hoş olabilir düşüncesindeyim.. :)
    sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. este lauder ürünlerinin hepsininden haberdar olmamı sağladı site malum burnu havada satış danışmanları ile her ürünü incelemek zor

    YanıtlaSil
  149. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  150. Estēe Lauder online sitesinden hiç alış veriş yapmadım çünkü genelde parfüm ve maskaramı genelde yurt dışından alıyorum

    YanıtlaSil
  151. belkide çoğu şehirde bulamadığımız ürünleri artık satın alabileceğiz ayrıca açılışa özel ücretsiz kargo varmış ve online alışverişlerde 2 seyahat boy ürün hediye...

    YanıtlaSil
  152. Ben de hiç alışveriş yapmadım ama gayette denemek için can atıyorum :)

    YanıtlaSil
  153. Online alışveriş imkanı çok iyi oldu :)
    fusuncotel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  154. Estee Lauder markasını çok seviyorum,artık online sitesinden kolayca ürünlere ulaşabilicez demekki:) CC kremi çok merak ediyorum sweet.girl41@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Estee Lauder en güvendiğim markalardan:) şansımı deniyorum ben de pln_ofluoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Online alışveriş yapmayı daha doğrusu denemeden alışveriş yapmayı sevmediğimden pek bana göre değil ne yazıkki :)

    YanıtlaSil
  157. Estee Lauder Online alışveriş çok pratik, bana çıkar inşallah:)

    YanıtlaSil
  158. online alışveriş olayı iyi oldu bence ama bi göz kremi alacaktım stokda yok diyordu :(

    YanıtlaSil
  159. Daha önce siteden alışveriş yapmadım, şimdiye kadar denediğim ürünü olmasa gerek ama merak ettiğim ürünleri yok değil :) BB nin duruşu ve kapatıcılığı daaha güzel geldi.
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. siteleri bence türkiye için müthiş :) Hatta ilk açıldığı günde yoğunluktan ağır çalıştığı günden beri takipteyim umarım bir gün öğrenci halimle ''param olurda bir gün o günü görürsem'' bir şeyler alacağım :)))

    YanıtlaSil
  161. Mağazada başında biri dikilip zorla bir şey satmaya çalışınca alasim gelmiyor o yüzden en iyisi online alisveris.

    YanıtlaSil
  162. kalitesini belli eden şık bir alışveriş sitesi olmuş.. herkese bol şans. icesky14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  163. Estee Lauder online alisveris yapmadım henüz. Itiraf etmem gerekirse hiçbir ürününü kullanmadım :) Bir ilk olabilir benim icin :)

    YanıtlaSil
  164. Onceden kullandigim urunler icin tercih ediyorum yogun calistigim icin magaza dolasmaya firsatim olmuyor cok iyi oldu sample larda secim sansi olsa iyu olur :)

    YanıtlaSil
  165. Merhaba
    Siteyi inceledim. Ürünlere ev ortamından ulaşmak çok iyi.Ürün karşılaştırması da rahat olur.
    CC Krem için şansımı denemek istiyorum :)

    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  166. Online alisveris her zaman icin buyuk kolaylik.hem kargo ucretsiz hemde ev rahatliginda urunlerini kapinda almak super.estee lauder sevdigim ve urunlerine guvendigim bir marka.ve isin en super yanida guvenilir kaliteli urunler olmasi.bb cc kremlerini hic denemedim.denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  167. BÜYÜK RAHATLIK OLAN ONLİNE ALIŞVERİŞİN ESTEE LAUDER GİBİ BÜYÜK BİR MARKADA OLMASI HARİKA,

    melisay138@gmail.com

    YanıtlaSil
  168. Online alisveris sitesi cok iyi.yonlendirmeler cok yararli.ama yinede magazadan deneyip siparisi oyle veririm;)
    Esra kuru
    esra.kuru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Estee lauder ürünlerinin ne kadar kaliteli olduğunu herkes biliyor. Online satışının olması büyük bir avantaj. Artık bütün ürünleri elimizin altında demektir:)

    YanıtlaSil
  170. herhangi bir ürünü ilk kez satın alıyorsam mutlaka normal mağazada denemek istiyorum.özellikle kokuya karşı hassas olduğum için her kozmetiği kullanamıyorum.sürekli aldığım ürünlerde ise online alışveriş kullanıyorum kısa sürede elime ulaşması,mağaza gibi stok sorunu olmaması da cabası.estee lauder in sitesini de kullanışlı buldum.umarım bana çıkar merak ettim
    laylaylom2014@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. Takip ettigim bir cok bloggerin önerdiği bu cc kremi bende cok merak ediyorum. Umarım bu cekilis sayesinde benimde kullanma şansım olur :)

    YanıtlaSil
  172. Invisible fliid fondotenini cok seviyorum estee lauderin. Hafif ve cok guzel bi fondoten. Site acildigi icin de cok memnunun.
    mine_erbil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. Online özel indirimleri ve alışverişlerde gönderilen seyahat boy ürünler, online alışverişi daha cazip :)

    YanıtlaSil
  174. bb ve cc kremlerin hastasıyım, fondoteni hiç sevememiştim zaten, estee lauder online alışveriş ise harika, haberi aldığım gün çok heyecanlandım. sadece bir alışveriş sitesi de değil, güzellik ipuçlarına da bayılacaksınız!

    sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. Ozellikle BB kremi kazanmayi cok isterim:) emineguler85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. Bazı markalar vardır gözü kapalı kendinizi emanet edebileceğiniz ..işte bunların başında geliyor estee lauder..online alışverişle rahatlıkla evimin konforunda alışverişimi güvenle yapıyorum site dizaynı da çok başarılı..bb furyasına eklenen cc 'yi de bilhassa denemek kulağa çok hoş geliyor..
    sevgiler
    star343638@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. hem müthiş ürün buluş hatta :) :) ve yorulmadan online almak ayrı bir haz :) :) severek kullandığım bu ürün umarım bana çıkar ve daha da severim :))) teşekkürler bu arada harika tanıtmışsınız sonuna kadar okudum on numara beş yıldız derim :))) :) <3 instagramdan da katıldım çifte şans vursunnn banaaa :) :) e-mailim: gulsah.arslan.4@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. Merhaba
    Geçtiğimiz haftalarda ablam ile estee lauder online'dan alışveriş yaptık.Siparişin çabucak elimize ulaşması ve online alışverişe özel hediyeler gerçekten çok hoş.

    YanıtlaSil
  179. Evde oturup yorulmadan alışveriş yapmak mukemmel bence :) cc kremi denemk istiyorum

    YanıtlaSil
  180. Estee Lauder ürünlerini deneyip alısveriş yapmam icin bu cekiliş bir fırsat olabilir :)

    YanıtlaSil
  181. EsteeLauder Online sitesi açıldığı zaman hemen üye oldum ve üye olduğumdan bu yana defalarca üyelere özel kampanyadan haberdar edildim. Gerçekten avantajlı ve süprizlerle dolu!

    YanıtlaSil
  182. Estee Lauder Online alışveriş ürün çeşitliği açısından mükemmel CC Kremi denemeyi çok isterdim
    mehpare01@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. Merhaba, Estee Lauder'in online alışveriş sitesi ücretsiz kargo ve deneme ürünleriyle ve artan ürün çeşidiyle cazip görünüyor, daha öce kullanmadığım bb ve özellikle de cc kremi çok merak ediyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  184. Kaliteli ve güvenilir bir marka, anlatımından ürünü de merak ettim :) gerisi şans :)

    esmaenes@gmail.com

    ESMANUR

    YanıtlaSil
  185. merhaba daha önce esteeladuer markasını deneme sansı bulamamıştım online siteside özellikle çalışan bayanlar ıcın buyuk bı fırsat bence. çekilişle belki deneme fırsatını yakalarım:))
    ayseegungordu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  186. merhaba
    ben sayfaya üyeyim zaten gerçekten detayları güzel aradığım ürünü çabuk buluyorum isteklerime yanıt veriyor.
    teşekkürlerEstee Lauder ....
    sevgilerimle
    tuba.uc@gmail.com

    YanıtlaSil
  187. Bu markayi hic denemedim ama denemekte isterim tabiki hos bir urune benziyor

    YanıtlaSil
  188. bb kremler cıkalı bencede fondotenler biraz rafa kalktı kullanımı kolay pratik ve nemlendirmesi süper ben onlıne alısverileri tercih ediyorum cunku satıcı etkısınden uzaklasıp ozgurce alısveris yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  189. CC KREM İÇİN ŞANSIMI DENEMEK İSTİYORU.HİÇ KULLANMADIM.MERAK EDİYORUM.aslipekpayzin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  190. Daha once de kullandigimiz urunleri tekrar alma acisindan online alisveris cok pratik bir secenek..artik estee lauderi daha cok seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  191. Estee lauder online sitesi alışverişi kolaylaştıran bir uygulama oldu ama mağaza fiyatlarına göre biraz da indirimli olsa çok daha fazla rağbet göreceğini düşünüyorum. Çekiliş için de teşekkürler. Denemeyi çok istediğim bir ürün hediye ediyorsun :)

    YanıtlaSil
  192. Benim gibi online alışveriş düşkünleri için oldukça kolaylık. Ben online sitelerinin açılmasına çok sevindim gerekliydide gerçekten. Her şehirde her markaya ulaşamıyorsun ama elinin altında internet oldugu surece istedigini alabiliyorsun. cc kremleri deneme fırsatım olmadı henüz oyüzden çıksa ne güzel olurdu^.^

    YanıtlaSil
  193. Pek çok marka tester ürünleri köşeden köşeye saklarken, Estee Lauder'ın alışverişte seyahat boy ürünler göndermesi çok güzel. Bu sayede almadan önce deneyip beğenirsem tam boyunu sipariş edebiliyorum

    YanıtlaSil
  194. estee lauder deyince akan sular durmaz mı, denemek için güzel bi çekiliş:)) sayfa tasarımına ve ürünlerin tanıtımına bayıldım!
    Ece Akkuş
    kralicetaci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  195. Estee lauder online sitesi sayesinde alışverişimiz kolaylaştı cc kremini denemedim umarım bu kez deneme şansım olur.

    YanıtlaSil
  196. Estee Laudere online ulaşmak büyük rahatlık,şans benden yana olsun :)

    YanıtlaSil
  197. gerçekten çok güzel bir hediye buuuu . estee lauder ın nemlendiricisini kullanıyorum ve toniğini. her ne kadar toniğini yanlış alsam da memnunum :)) bu güzelliklerin bana çıkması umuduyla sevgiler :)

    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  198. denemeyi istiyorum derya.ozkan@mynet.com

    YanıtlaSil
  199. Estee lauder online sitesini şimdi senin bloğundan öğrendim duymamıştım, ücretsiz kargo olması avantaj olmuş ama ürünlerini denemediğim için sipariş edemem sanırım çünkü fiyatları biraz yüksek... Ama çekilişinle umarım deneme fırsatı yakalarım herkese bol şans:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara