Eyelash,

Takma KirpikLi Makyajim

11:52 chunlibeauty 17 Comments


Bu baya eski bir resmim.. Özel bir akşamda yapmi$tim.. İlk once göz altina MAC Studio Finish NC 20 Concealeri sürdüm. Sonra tüm göz kapagima MAC Painterly Paint Pot uyguladim. Bu uygulamadan sonra yine tüm göz kapagima güzellik fuarindan aldigim gümüş renkte ıslak/kuru kullanilabilen fardan sürdüm. Fardan Sonra Revlon Kirpigimi yapi$tirdim.. Sonlara dogru sIK ve uzun olan bu modeli cok sevdim.. Gözlere TürKan Soray baki$i katti sanki :) Takma kirpigi yapi$tirdiktan sonra MAC Technakohl Linerı hem üste hemde alta cektim.. Gözümün kuyruk kısmını yine MAC Carbon renkle blend yaptım.. Sonra MAC zoomlashla bir güzel maskaraladım :) En sonunda Diorun Damla etkisi yapan ( kalem şeklinde) Kirpiğimin sonuna  (dikkat ederseniz kirpigimin ucunda parlayan ) sürdüm.. Göz pınarına yine aynı gümüş fardan sürdüm ve bitti nasıl olmuş?

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. Ay canim takma kirpik cok yakismis.Cokguzel olmusun

    YanıtlaSil
  2. Şaka gibisin..Resmn özel güçlere sahipsin haa,spiderman ağ atıyo sende kusursuz gözmakyajı yapıosun :D çocukların baka baka resim çizmesi gibi baka baka yapmaya çalışıyorum gene yok gene yok :D tamam ben beceriksizim. stop ! :D

    YanıtlaSil
  3. Gözlerine sağlık canım çok güzel olmuş maşallah;)
    Merak ettiğim şey bu takma kirpikler yapıştırdıktan sonra nasıl çıkarılıyor ve ne kadar dayanabiliyor uygulamanın nasıl ve kaç günde sonlanıyor? bilgilendirirsen çok sevinirim.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok doğal görünüyor. Beğendim :)))

    YanıtlaSil
  5. insan 1 kere kullanmaya görsün bi daha kopamıyor kirpiklerden :)

    YanıtlaSil
  6. takma kirpik çok yakışıyor,tamamlıyor adete makyajı,ortya çıkarıp,derinlik kazandıryor,çok yakışmış ve hoş olmuş.. bende takabilmeyi becerebileciğimi bilsem alıcam :))

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşssun aishwarya rai gibi maşallah.. Takma kirpiği orda sabitlemek de büyük başarı bana göre :)

    YanıtlaSil
  8. kuzen can senin kendi kirpiklerinde zaten boyle ?? :)))

    YanıtlaSil
  9. bencede tatlım senin kendi kirpiklerin zaten takma gibi hiç bi farklılık göremedim sanki ben

    YanıtlaSil
  10. Aaaa çok güzel olmuş.Bir kere çok doğal durmuş.Sen söylemeseydin kesinlikle anlamazdım:) Canımm unutma bana makyaj yapacaksın birgün:) bende sana Tişört:):) geçinip gideceğizç.SEvgiler

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş yine Busecim birde takma kirpik takmak zormu?nasıl taktın çok doğal görünüyor

    YanıtlaSil
  12. ''Kamile'' çook te$ekkür ederim :)

    ''Ezgi'' yok canım o kadarda kusursuz yapamıyorum.. Makyajlarımı cok özenerek yapamıyorum özendigim zaman berabat ediyorum :) bence sende deneye deneye daha güzel makyajlar yaparsın :) yorum için te$ekkür ederim

    ''benhurum'' çok te$ekkür ederim canım!! bu kirpiklerin uc kısmına yapıştırısından sürüyorum daha sonra kirpik diplerime yapıştırıyorum.. Takarken sabitlemek icin biraz ugrasıyorum tabiki :) ama cıkarmak cok kolay cekince hemen cıkıyo :) öyle iki üc günlük degil bi günlük oluyo.. Tabi daha sonrada kullanabiliyorsun bunu yine aynı yöntemle

    YanıtlaSil
  13. ''Mor Kelebegim'' cok te$ekkür ederiim tatlım :D

    ''fluffy'' valla öyle her zaman kullanmayı istiyorum aslında :D

    ''PANDORA'' te$ekkür ederim canım :) takmak zor degil yaaa bir iki denemeden sonra elin alışıp cok kolay takabilirsin.. Özellikle gece makyajlarında vazgecilmezimdir :D

    YanıtlaSil
  14. ''Lovebug'' :D ilk takma kirpik deneyimimde gercekten zorlanmıştım ama sonraları alıstım artık kolay geliyor belki bi video hazırlarım bunun icin :D

    ''ikra'' kuzencan yok yaw o kadarda yogun degil benimkiler :D mcx

    ''www.mkblkonsept.com'' cok te$ekkür ederim canım!! :) bende dogal durmasını cok sevdim :) unuturmuyum hic heheeh

    YanıtlaSil
  15. ''Nurgül'' çok te$ekkür ederim canım :) yok canım zor degil tabi bazen ugrastıyor ama yinede yapıyorum bi sekilde :D bi video yapmam lazım herhalde bunun icin

    ''Sanem'' cok te$ekkür ederim canım!! ya kendi yapıştırıcısı var icinde onu takma kirpigin diplerine sürdüm sonra cımbız yardımıyla kendi kirpigimin üzerine yapışkan tarafının bir kısmı deriye gelcek sekilde yapıstırdım cımbızla yapıstırıyıcı sabitledim :D

    YanıtlaSil
  16. ahhh gözlere maşallah makyaja 10 tam puan diyorum şekerim;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ben henüz takma kirpik takmayı başaramadım. Başkasına takıyorum ama kendime takamıyorum :( şu damla etkisi yapan Dior'u çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara