Makyaj,

Sık Yaptığım Makyajım

15:00 chunlibeauty 23 Comments

Bu aralar en sık bu makyajı yapıyorum.. :) İlk önce linerimi cekiyorum her zamanki gibi.. Sonra lensime uygun olarak dün yazımda tanıttığım Loreal Hip Pigment farımı altına sürüyoruum.. Cildimede MAC Studiofix Fondoten üzerine MAC MSF Naural Deep Darkı allık niyetine sürdüm :D olduda bitti maşallah :) resimde siyah ojelerimide göstermek icin böyle poz verdim :D gıcık olmayın pLs :D

 
Bu arada rimelim Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara bugün yazımda tanıtıgım rimel ben pek sevdim üstelik ucuz 12Tl civarı!! daha ne olsun :)

Benzer Yazılarım

23 yorum:

  1. Ayyy senin tacını ,kaşını, gözünü,dudişlerini yerim beeeee:)
    Parnaklarınıııı :)

    Çok güsel olmuşsunnn balll

    YanıtlaSil
  2. tatlışş ya artık şu makyajların için ne desem bilemiom be laf kalmadı.
    güzel,süper,muhteşem ve ötesi.
    Rimelde çok başarılı denemem gerek :D

    YanıtlaSil
  3. yafrular öperim sizi :D güzel sözlerinizle hergün biraz daha şımarık oluyorum sonum iyi değil :D
    Bu arada dedigim gibi makina güzel cekiyo yoksa ben aynada bakınca bu kadar iyi göremiyorum hahaha

    YanıtlaSil
  4. Seviyorum bu makyajını çok güzel oluyo Chunlicim:)

    YanıtlaSil
  5. yeşil kalem far gözaltıma bende öyle sık kullanıyorum ki ela ela cıksınlar diye:P
    cok yakışmış chunli

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş yine, gözaltına sürdüğün yeşil kalem far olaya ayrı bi hoşluk kazandırmış cnm ;)

    YanıtlaSil
  7. fashion house by zeto cok te$ekkür ederim begenmene sevindim :D

    Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında ela gözlerede pek yakışır yeşil :D çok te$ekkür ederimm

    cecilia çokk te$ekkür ederim begendigine sevindim :D

    Zaman ayırıp yorum bıraktıgınız icinde herkese ayrıca te$ekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Ben de beğendim canım:) Yaa şu lens olayına ben de giricem 30yaşımda :P önce makyaj sonra lens mi tam tersi mi?? :) mel bi de bunlar dimi ben de bunlardan siparis vericem

    YanıtlaSil
  9. LittleDumBlonde çok te$ekkür ederim canım!! aslında lens fikri bendede yoktu ama forumda o kadar konusulduki aklımı celdiler :D
    İlk önce lensi takıp sonra makyaj yapıyorum :D

    YanıtlaSil
  10. Cok guzel olmussun canimmm

    YanıtlaSil
  11. valla çok hoş bi bayansın canım
    maşallah diyeyim;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. çok yakışmış canım :) farın renginede bayıldım tacınada bayıldım:D

    YanıtlaSil
  13. Canım Busem harika gorunuyorsun ;) makyajın çok güzel lenslerin inanılmaz yakışmış .. Ojende çok hoş canım .. :) öptüm senii :)

    YanıtlaSil
  14. Çook güzel olmuşş canım.Güzel makyaj yapıyorsun:) ee yakışıyorda sana.Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. çok hoş olmuş..
    renkler aynı olmasada benimde genelde kurtarıcı makyajımdır bu tarz.
    ancak benim sorunum resmini çekmeyi beceremiyorum.böyle güzel durmuyor :( halbuki ben güzel yaptıgıma inanıyorum:)

    YanıtlaSil
  16. tacımız,fondötenizmiz,msfmiz aynı :)

    gerçi sana benden çok yakışmışlar,onu da belirtmeden geçemiycem ^_^

    YanıtlaSil
  17. cok güzell cnmmm!ama ben gözünün altına o far kalemi nası cektiğini anlatsana cnm ya bi püf noktası olmalı:) bn onu beceremiyorum !

    YanıtlaSil
  18. ''Kamile'' cok te$ekkür ederim :)

    ''Yıldız'' çok te$ekkür ederim :D

    ''*♥*ÖzLeMe DaiR*♥*'' çok te$ekkür ederim :D kokoş taclarım meşhurdur zaten :D

    ''Tubişim'' canım benim arada bir yaz böyle yaw :D mcxx bitanem cok te$ekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. ''www.mkblkonsept.com'' çok te$ekkür ederim begenip yorum yapmanız beni mutlu ediyor

    ''azzzra'' çok te$ekkür ederim!! :) ya makinanın ayarındandır yakın plan cekim moduna ayalarman gerekir ;)

    ''Princess'' bence sende daha güzel oluyodur :) begendigine cok sevindim

    YanıtlaSil
  20. ''Ayshenur'' canım onu aynı kalem ceker gibi cektim herhangi bir teknigi yok :D ama normal farıda o sekilde aplikatör yardımıyla cekebilirsin ;)

    YanıtlaSil
  21. Bu makyajda kullandığın ten ürünleri nelerdir? Pürüzsüz, çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  22. canim ztn yazmi$im neler kullandigimi..
    Cildimede MAC Studiofix Fondoten üzerine MAC MSF Naural Deep Darkı allık niyetine sürdüm

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara