BB Cream,

Jane Iredale Glow Time Mineral BB Krem

10:00 chunlibeauty 15 Comments

BB kremlerin hafif yapısını seviyoruz ancak kapatıcılık konusunda biraz yetersiz kaldıklarından da şikayet ediyoruz. Bugüne kadar kullandığım tüm BB kremler arasında en kapatıcı özelliğe sahip %100 Mineral içeriğe sahip Jane İredale BB kremini detaylarıyla birlikte paylaşmak istiyorum;



*Bu BB kremi kullanırken dikkat etmemiz gereken en önemli konu ürünü kullanım miktarımız.  Mercimek tanesi kadarı ciltte tam kapatıcılık sağlıyor. Abartıp fondöten gibi bol bol sürersek hem dağıtmamız çok zor olacak hem de cildimizde çok kalın bir tabaka oluşturacaktır.
*Ürünü direkt yüze sürmek yerine bir kaba döküp Duo Fırça ile cilde minik dokunuşlarla yaymak daha doğal bir bitiş sağlar. Beauty Blender tarzında süngeriniz varsa onunla da çok güzel uygulama yapabilirsiniz.
*Yapısı biraz yoğun ve kremsi. 
*Cilde nemli aydınlık bir görüntü veriyor.
* İçerisinde Elma özü, Ayçiçeği tohumu, E vitamini, Aloe vera özü bulunduruyor. Özellikle elma kokusunu çok net alabiliyorum.
* Paraben koruyucu, kimyasal boya  ve parfüm içermiyor.

* Jane İredale ürünleri aynı zamanda Cruelty free / hayvanlar üzerinde test yapılmıyor.
*SPF25 güneş koruması bahar ve kış aylarında oldukça yeterli..
* Ciltte kalıcılığını en beğendiğim ten ürünlerden biri..
* BB7 aslında biraz koyu kalıyor. Yazın cildim biraz daha koyuydu  sebeple bu rengi seçmiştim.
 Cildimde ki duruşu;

* Gördüğünüz gibi cildimde ki kusurları gizlerken  aynı zamanda aydınlık bir etki yaratıyor. Özellikle bu etkisini çok seviyorum.
* Cildimde sivilce vb sıkıntılar yaratmadı. Ancak ürünü ilk kullanmaya başladığım dönemde miktarını ayarlayamayıp fazla sürdüğümde cildimde kusma yapmıştı. Bu sebeple yukarıda da dediğim gibi bu ürünü kullanacaksanız miktarına dikkat etmenizde fayda var.
* Nemlendirme özelliği yazın yeterli gelirken, kışa doğru kurumaya başlayan cildimde yetersiz kalıyor. Bu sebeple cildiniz kuruysa altını iyice nemlendirmenizi tavsiye ederim. 
* Fiyat olarak biraz pahalı. Ancak bereketli bir ürün olduğu için parasının hakkını veriyor. 
50ml fiyatı 150TL civarı..

Jane Iredale ürünlerini eczanalerden ya da online eczanelerden satın alabilirsiniz.

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. cildinde çok hoş durmuş bence :)

    YanıtlaSil
  2. Benim cildim kusuyor bunu çok..elime döktüğüm miktarı baya bir azaltmam lazım o zaman 😒 bir de böyle deneyeyim bakalım 👋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet azla başlamak önemli :) Eğer kapanmayan bölgeler varsa 2. aşamada o bölgelerden geçin

      Sil
  3. Bu ürünü ben de çok merak ediyor ve denemek istiyorum. Jane Iredale çizgisini beğendiğim bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) içerik olarak çok daha iyi olması sebebiyle tercih edilebilinir bir marka

      Sil
  4. Duruşu,yapısını sevdim ama yoğun geldi benim için.Ellerine sağlık canım, bloğunu severek takip ediyorum bende beklerim yeni açtım:) caglagrmngl.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KEsinlikle yoğun :) Güzel yorumun için teşekkür ederim!

      Sil
  5. Bana da cok yogun geliyor ve kalin bir yapisi oldugu icin dagitmasi zor oluyor.bir de nemli sunger ile denemekte fayda var sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miktarı çok dikkatli ayarlamak gerekiyor. Bu sebeple az ürün kullanmak püf noktası

      Sil
  6. Denemek istediğim bir ürün Yalnız hangi ton bana göre bilemiyorum.Ama yazı gayet açıklayıcı oldu benim için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben teşekkür ederim :* deneyerek karar vermek en ideali

      Sil
  7. Gayet açıklayıcı olmuş emeğinize sağlık bende bu ürünü alıp denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  8. Merhaba sizdeki numarasi kac acaba bende almayi dusunuyorum da eczanedeki bayan yaninda bir nemlendirici ile karistirilarak uygulaniyor dedi ole mi?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara