Allık,

MAC Blushcreme Posey

15:34 chunlibeauty 13 Comments

Cumartesi arkadaşlarmizla beraber Bakirköy'e alışverişe gittik :) Bakirköy'e gidipte Mac`e uğramamak olmaz herhalde :) Sevgili Ahmet muayla kisa bi konuşmadan sonra neler var neler yok diye biraz gezindim :) Ondan bir kaç fikir aldım.. Krem allık almayı düşünüyordum bana hangi rengin gideceğini sordum oda bana Posey rengini önerdi ve hemen cildimde denedi :) rengi gerçekten harika "canlı pembe" bayıldım!! Yapı olarak toz allıktan çok farklı olduğu için ilk uygulayanlara başta zor gelebilir.. 188 no lu fırça ile uygulamak en ideali..  Bu rengi dudakta da kullanabilirsiniz :) dudak ve allığın uyumu..Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam  46 TL civarıydı..

Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. cnm güle güle kullan..bişi merak ettim,bu krem allıkların üzerinde su kabarcıkları gibi bişi oluyo mu suyu çıkmış gibi, yoksa benim gördüklerim bozuk falan mıydı? :/ hiç krem allık kullanmadım ve almadım da :/

    YanıtlaSil
  2. Aman Allahım istediğim renk gelmiş hemde sen kapmışsın... :)

    olsun bnm de artık inglotum var :P

    Güle güle kullan tatlışım...

    YanıtlaSil
  3. cnm gerçektende harika bir renkmiş.Kesinlikle çok canlı,çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. cnm gerçektende harika bir renkmiş.Kesinlikle çok canlı,çok beğendim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bi renk!! güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. Cok iyi bir secim yapmissin! Posey benim en sevdigim ve sIk kullandigim krem alliklardan biridir butun sene boyunca kullanilacak bir renk :) Iyi gunlerde kullan!

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan şekerim:-*

    YanıtlaSil
  8. cicibebe benimde krem allık deneyimim pek yok.. Sanırım o dedigin olay krem allıklarda oluyor.. yumuşadıkca vıcıkla$ıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. saçlar nasıl hep uc kısımları kıvrık durur paylaşın efenim:P bir saç hiç mi bozulmaz:)!

    YanıtlaSil
  10. güzel yorumlarınız icin hepinize cok te$ekkür ederim :)
    Modaerator :) saç düzleştiricisiyle kıvırıyorum hep.. ondan olabilir :) ordaki arkada$ımın sacınıda ben yaptım maşayla kıvırdım onunkileride :D oda cok begendi :)

    YanıtlaSil
  11. ayy harika bir renkmiş bu canımm, sürümü falan nasıll kolay mı?? yüzünde denediğin zaman fotonu koyda bir gözümüz gönlümüz açılsınn sarı şekerimm benimm :))) güzel günlerde kullan hayatımm :))

    YanıtlaSil
  12. Renk çok güzel,güle güle kullan canım,çokta yakışmıştır eminim ;)

    Fotografta hoş olmuş..

    YanıtlaSil
  13. bayıldım renge çok güzel güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara