Cilt Bakımı,

Estee Lauder Online Alışveriş Detayları ve Şartsız Hediye!

14:49 chunlibeauty 302 Comments

Geçen günkü yazımda EsteeLauder 'ın Online alışverişe açıldığını söylemiştim. Çalışan biriyseniz, ya da bulunduğunuz yerde her markaya ulaşamıyorsanız online alışverişin ne denli önemli olduğunu bilirsiniz. Bu sebeple bu güzel haberi sizlerle sıcağı sıcağına paylaşmak ve bir şanslı takipçi arkadaşıma 260TL değerinde ki EsteeLauder'ın en çok konuşulan ve satılan Revitalizing Supreme Anti Aging kremini hediye etmek istiyorum. 




Öncelikle Online alışverişe dair kısaca bilgilendirme yapmak istiyorum;
Kargonun ücretsiz olduğu Estee Lauder Online Shop'ta dilerseniz kapıda ödeme ya da kredi kartına 5 taksit gibi ödeme seçeneğiyle alışverişinizi yapabilirsiniz.
Her alışverişinizde 2 adet seyahat boy ürün hediye ediyorlar.
Hızlı kargo! (Tüm Siparişleriniz 2 iş günü içerisinde kapınızda.)
Estée Lauder uzmanından canlı destek.. Bu bazen çok yararlı olabiliyor gerçekten! Hele benim gibi kararsız biriyseniz sizi güzelce yönlendiriyorlar..
Ayrıca mağazalarda bulamayacağımız özel setler ve fiyatlar sunuyorlar. 
Kişisel yorumum ise bilgisayar başında her ürünü tek tek inceleyip google da yorumlara bakıp ona göre kafama yatan ürünleri sipariş etmeyi daha çok seviyorum. Benim siparişime gelecek olursak merak ettiğim ürünleri tercih ettim.  Bunların herbirini ayrı ayrı post halinde yazacağım ama ön gösterim kısaca bilgilendirme için;

İlk önce uzun süredir merak ettiğim ; Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher;

Gözenekleri küçülttüğü iddası bulunan bu serumu çok merak ediyordum.. Açıklamasına bakacak olursak; ''Gözenekler anında 1/3 oranında küçülür. 
Sadece 4 hafta içerisinde gözeneklerin görünümde %69 azalma gerçekleşir. 
İnanılmaz derecede yumuşak ve pürüzsüz. Eşit olmayan cilt yapısını onarır: pul pul ve pürüzlü görünüm. 
Temiz ve eşit tonlu bir cilt. Aydınlık ve berrak. Cilt daha eşit tonda olur.''
Bunu yorumlamam biraz uzun süre alacak. Etkisini görmeye başladığım an tekrar ayrıntılı olarak yazacağım.. 

Bu kremin daha önce canım arkadaşım Shewolf sayesinde seyahat boylarını kullanıp sevmiştim. Bu sebeple  daha uzun vadeli kullanıp yorumlamak için kremi seçtim.. Detaylarına bakacak olursak;
''Göz çevrenizdeki tüm yaşlanma belirtilerinin görünümünün önemli ölçüde azalmasına yardımcı olur: çizgi ve kırışıklık Patentli Intuigen Teknolojisi cildin doğuştan sahip olduğu, cildin genç görünmesini sağlayan yeteneği aktive eder. Test edildi ve onaylandı. Sadece 4 hafta içerisinde kullanan kadınların %92'sinde önemli ölçüde daha sıkı bir cilt gözlemlenmiştir. Kadifemsi dokusu göz çevresini anında besler ve canlandırır. Gözler daha sıkı, aydınlık ve güzel görünür.''


 8 Saat kalıcılık özelliği olan parlama yapmayan kompakt pudra.. Cildi karma ve yağlı olanlara uygun bir ürün. Ayrıntılı yazısını daha sonra yazacağım. Ancak detaylarına bakmak isterseniz TIK TIK 

Bu kapatıcıyı daha önce kullandığım için gözüm kapalı tekrar aldım.. Kapatıcılığı gayet başarılı.. 15 saat kalıcılık vaadediyor. Detaylarını uygulamalı olarak paylaşacağım..
 Son olarak sizlere hediye edeceğim  Revitalizing Supreme Global Anti-Ageing Creme 50ml

 Kendisi epey övgü dolu sözler alan başarılı bir anti aging kremi.. Tüm cilt tipleri için uygun bir ürün. İçerisinde doğal kaynaklı Intuien Teknlolisi ile cildin yaşlanmaya karşı doğal direncinin artmasına, bu sayede çizgiler, kırışıklıklar, esneklik kaybı ve donuk görünümü iyleştirmeyi hede alıyor. Bu ürüne daha detaylı bakmak isterseniz TIK TIK
Bu özel nemlendiriciyi kazanmak için yapmanız gereken tek şey EsteeLauder Online alışveriş hakkında fikrinizi yorum kısmında yazmak ! :) 
Çekiliş 6 Mart 24:00 'a kadar sürecek ve 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde Kazanan ismi duyuracağım.. :)
Sadece bir kere yorum bırakmanızı önemle rica ediyorum. :*

______________________________________________________________________________

Arkadaşlar çekiliş kazananını ayrıca bir postta duyurmak yerine artık çekilişin altında yazacağım.. Sizin bloguma gösterdiğiniz özeni ben de çekilişlerim de fazlasıyla göstermeye çalışıyorum. Kazanan arkadaşım 18 Numarayla
Belgin GuvenTakunyacioglu

kesinlikle olması gereken bir siteydi, sade ve aradığınızı kolay bulacak şekilde dizayn edilmiş. Firmaya olan güvenden dolayı da alışveriş yapmak daha keyifli. Özellikle benim gibi markaya ulaşamayan, bulunduğu ilde satılmayanlara:)
Not: burada Tekin Acar var, ama her markadan 3-5 ürün var, küçücük bir mağaza, bu yüzden online alışverişler bizim he şeyimiz:)
Bu kreme de deli gibi ihtiyacım var desem:) Yaş 51 malum:)
ibelta@gmail.com
Site linkimi el-mecbur yazıyorum, adıma tıklayınca error veriyor:)
http://belgin-ce.blogspot.com.tr/



Kendisini tebrik ediyorum adresini en kısa zamanda chunlibeautyspot@gmail.com mailime bekliyorum.. :)

Benzer Yazılarım

302 yorum:

  1. site güzel dizayn edilmiş aradığımı rahatlıkla buluyorum ürün açıklamaları gayet net istediğim zaman ürünler bir tık uzağımızda..

    YanıtlaSil
  2. Bir internet alışverişi bağımlısı olarak kesinlikle çok büyük kolaylık ve zaman sağlayacak bir site. Bize tanııtığınız için teşekkürler.

    Burcu ÇAVDAR
    burcuerturk74@yahoo.com

    YanıtlaSil
  3. Estee lauder gibi bir firmanın TR online alışveriş sitesinin olmaması biraz garipti zaten. Süper oldu bence

    YanıtlaSil
  4. İnternetten alışveriş yapmayı cok sevdiğim gibi siteyi de çok sevdim zaten Estee Lauder başımın tacı

    YanıtlaSil
  5. Her zaman magazaya gitmenin mumkun olmadigi bu zamanda online alisveris icin mukemmel bir site olmus bence;))

    YanıtlaSil
  6. Estee lauder gibi buyuk bir firmanin online satis yapiyor olmasi cok iyi gercekden !!!

    YanıtlaSil
  7. Internetten alisveris ekstreleri biraz yukselten bir faktor olsa da benim kesinlikle daha rahat ettigim bir hadise cunku gorevlilerin satis cabasi beni resmen yoruyor en yakin zamanda Estee Lauder online alisverisi de kullanacagim:)

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel bi site olmus zaten bu zamana kadar olmamasi yalnisti ;))

    YanıtlaSil
  9. Estee lauderın daha önce fondötenini kullanmıştım ayrıca yüzümdeki yaralar içinde serumunu kullandım sonuç 1 gecede fark etti hızlı iyileşme sağlıyor online alısveriş haberi çok güzel çünkü artık alışveriş merkezlerine uzaktayım
    Bu anti aging kremini de çok merak ettim

    YanıtlaSil
  10. Estee lauder urunlerini cok seviyorum. Burcu teksan mail burcugul.oztas@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Estee Lauder benim olsun :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba ürünlerini kullanan biri olarak EsteeLauder Online alışverişe açılmasına çok sevindim böylece gidemediğim zamanda online olarak istediklerimi alabilirim

    YanıtlaSil
  13. Özellikle daha önce de ürünü kullanıp biliyorsan internetten sipariş etmek büyük kolaylık. Ayrıca aynı anda ürünün özelliklerrine de internetten bakabiliyorsun. Siteyi de çok başarılı buldum. Yeni bir nemlendirici arayan ben için ideal olabilir bu ürün.p sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Estee Lauder ayılıp bayıldığım bir marka. Online alışveriş fırsatıda bir artı daha olmuş :)
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Idailist hakkindaki yorumlarini merakla beklicegim :) krem icin oncelikle kendime sonra herkese bol sans ;))

    YanıtlaSil
  16. Online alışverişten ötesi var mıdır? Özellikle böyle güzel markada

    merveuzum.26@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. ay şu anda tam ihtiyacım olan şey bana çıksa o kadar iyi olur ki:) lütfen 30 yaş altı arkadaşlar katılmasın bırakın gerçekten ihtiyacı olanlar şansını denesin( sizde 30'un üstüne çıkınca anlarsınız:D ) estee lauder online sitesi açıldığı gün sumptuous extreme maskara setini aldım,normalde asla mağazalarda alamayacağım bir fiyata geldi ve mağazalarda nedense hep ''bitmiş'' olan testerlarıda gönderiyor olmaları çok iyi denemek istediğiniz ürünleri deneyebiliyorsunuz.ben bayıldım.sürekli girip kampanya var mı diye kontrol ediyorum:))

    YanıtlaSil
  18. kesinlikle olması geekn bir siteydi, sade ve aradığınızı kolay bulacak şekilde dizayn edilmiş. Firmaya olan güvenden dolayı da alışveriş yapmak daha keyifli. Özellikle benim gibi markaya ulaşamayan, bulunduğu ilde satılmayanlara:)
    Not: burada Tekin Acar var, ama her markadan 3-5 ürün var, küçücük bir mağaza, bu yüzden online alışverişler bizim he şeyimiz:)
    Bu kreme de deli gibi ihtiyacım var desem:) Yaş 51 malum:)
    ibelta@gmail.com
    Site linkimi el-mecbur yazıyorum, adıma tıklayınca error veriyor:)
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  19. En beğendiğim yöne, tester ve deluxe boy ürünler veriyor olunması. Mesela Double Wear fondotenin yanında gelen kapatıcı tam bir kurtarıcı..:)

    YanıtlaSil
  20. Ben bu ürünü annem adına kazanmak için mesaj bırakıyorum :)) belki etkisi olurda yeniden kendine güveni gelir :)) gel cici gel gel gel 😀

    YanıtlaSil
  21. estee lauder'in gece serumu şahane. Bu kremi hiç kullanmadım şanslı kim olacak görelim:)

    YanıtlaSil
  22. Bu ara kendime krem arayışında iken bu yazı beni mutlu etti :)Online alışveriş yapmayı ve internetten ürün araştırmayı seven biri olarak EsteeLauder Online alışveriş güzel bir alternatif oldu

    YanıtlaSil
  23. Estee lauder... tek kelimeyle harika. Online siteside cok guzel oldu, cildine bakmayı sevenler mutlaka ugramalı

    YanıtlaSil
  24. Buse'cim merhaba, Estee Lauder ürünleri muhteşem, ayrıca online satış açmaları gerçekten bizler için büyük kolaylık oldu. Ki çoğu büyük markalar artık online satışın gücünü farkettiler ve peşpeşe sitelerini kuruyorlar.
    Ben de biraz inceledim siteyi ve gerçekten çok sade ama çarpıcı bir site olmuş. hemen üye oldum ve açılışa özel indirimlerle karşılaştım.
    Yasemin...
    lifeofyasmina@hotmail.com
    Görüşmek Dileğiyle,

    YanıtlaSil
  25. Site açılır açılmaz hemen incelemiştim zaten.

    YanıtlaSil
  26. oturduğun yerden, güvendiğin ürünlere ulaşmanın çok keyifli olduğunu düşünüyorum ;)

    isoonco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Böylesi bir markanın online aşışveriş imkanı olması gereksinimdi zaten.Umarım indirim uygulamaları bol olur :)

    YanıtlaSil
  28. Estee lauder gece serumu😍 ozgementese@hotmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  29. internetten alışveriş daha iyi gerçekten de büyük kolaylık bizim için,site çok güzel ve kullanışlı olmuş gerçekten :)
    tubaaesen@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Cok begendigim bir marka kendileri ve online alisverisinin olmasi ayri mukemmel zaten.Hic yapmadim online ama bu tester vermeleri sahane:)

    YanıtlaSil
  31. inş. kazanırım...tşkler
    tugba_yanar07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Biraz geç bile kalındı bence online alışveriş için ama artık kavuştuk:)

    YanıtlaSil
  33. "Tüm alışverişlerinizde 2 adet seyahat boy ürün hediyesi" fırsatı harika olmuş."Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher" benim de çok merak ettiğim bir ürün. Gelecek yazılarınızı merakla bekliyorum :)

    saygin.ozge@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Ürünlerini severek kullandığım Estee Lauder'in online sitesinin çok pratik olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  35. Gerekliydi bence estee lauder online sitesi her istedigini bulabliyorsun..kremi denemek kismet olur umarim filizsezik44@hotmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  36. böyle bir markanın online alısverişi olmaması tuhaftı zaten acılması doğru bi karar olmuş bencede... güzel tester göndermeleride daha cezbedici :)) normal alıswerişinizde o testerları cogu zaman bulamıyosunuz :)

    YanıtlaSil
  37. Ürünlerinden hiç kullanmadım,denemek için süper bir fırsat :)
    Herkes memnun olduğuna göre denenmesi gereken bir marka ^^

    YanıtlaSil
  38. tam da dün estee lauder in bir parfümünü okudum bir yerde araştıracaktım bugün senin yazına denk geldim siteye girdim aradığım parfümü hemencecik buldum güzel bir site bence zor değil hele ki alışveriş yapılması mükemmel olmuş fiyatların yazması falan bize bir ön fikir verebiliyor en azından :)

    YanıtlaSil
  39. Online alışveriş daha eğlenceli olmaya başladı, markaların hediyeli satışları ile.

    YanıtlaSil
  40. Pratik rahat ve kaliteli sitesiyle açılış harika olmuş..Online alışveriş candır :)

    YanıtlaSil
  41. Süper olmuş
    ebrugurlek@yahoo.com

    YanıtlaSil
  42. Online sitelerin olması gerçekten çok işe yarıyor . Aynı zaman da iki tester ürün ücretsiz kargo hatta hatta özellikle kapıda ödeme seçeneği çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  43. Geç oldu ama güç olmasın çok sevindik :)

    Buna annem için katılıyorum umarım şans bana güler :))

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Benim gibi netten alisverisi sevenler için mükemmel :)

    YanıtlaSil
  46. kaliteli bir ürün ve zamanımızın bu kadar değerli olduğu bir zamanda ayağımıza kadar bu kaliteyi sunuyorlar daha ne olsun
    tuana-superisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. ben <3 estee lauder :) online alışveriş sitesinden bile kalitesi belli oluyor

    YanıtlaSil
  48. Cok guzel ürünler inşallah o güzel kremi kazanabilirm herkese iyi sanslar:)

    YanıtlaSil
  49. Süper ürünler, harika bir çekiliş daha ne olsun, sevgiler.
    bernadolgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. siteyi çok beğendim çok renkli kaliteli..

    YanıtlaSil
  51. İş - ev - vs. arasında koştururken mağazalarda alışveriş gibi birçok şeye zaman bulamaz olduk. Estee Lauder online alışveriş imkanı bu bakımdan çok iyi oldu ;)

    YanıtlaSil
  52. Az once ilk siparisimi wermis bulunmaktayim ;)

    YanıtlaSil
  53. inşallah ben kazanırım. *-* :)

    YanıtlaSil
  54. Açılışa özel küçük jestler iyi düşünülmüş :) mağazalara ulaşamayanlar için site çok kullanışlı olmuş, tabi bizim gibi tembeller içinde :)

    YanıtlaSil
  55. Hep duyduğum bir marka,hicbir urununu kullanmadim ve gercekten merak ediyorum.online alisveris fikri super ve tanismak icin iyi bir fırsat!

    YanıtlaSil
  56. Zamanin altin degerinde oldugu bir dunyada bize online alisveris imkani sunulmasi cok guzel. Kremi de cok merak ediyorum, umarim bana cikar :)
    tidyghost.blogspot.com
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. çok koşturmalı zaman sıkıntısı yaşanan bir devirde estee lauder gibi güzeel bir markanın online alışverişinin olaması çok harika.
    nagi2387@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Yıllarca güvenilir olan markaların direkt olarak ürünlerini alacağımız sayfaların olması çok büyük rahatlık oldu

    YanıtlaSil
  59. Estee Lauder Revitalizing Supreme göz kremini kullanıyorum ve çok memnunum. Online sitelerini açmış olmalarına çok sevindim. Kargo bedava ve ücretsiz 2 tester da muhteşem. Umarım ben kazanırım:)))
    nİlakdemir@yahoo.com

    YanıtlaSil
  60. Nemlendiricisi bir harika. Hediye edeceginiz urunu kullanmayi cok isterim. Bilgilendirme icin tesrkkurler:)

    YanıtlaSil
  61. Böyle bir sitenin olması büyük kolaylık :)

    YanıtlaSil
  62. mağazada her zaman her ürüne ulaşamayabiliyoruz. online alışveriş bu bakımdan rahatlık oldu bence :)

    YanıtlaSil
  63. Az önce siteden mascara aldim güvenli bir şekilde tamamladı alisverim siddetle tavsiye ediyorum mutlaka ziyaret edin

    YanıtlaSil
  64. Alışveriş sitesinin kullanımı kolay onun haricinde aklınızda soru işareti kalmayacak şekilde açıklamalar mevcut. Ürünleri nasıl kullanmanız gerektiği bile yazıyor benden tam puan :)

    YanıtlaSil
  65. Geç oldu ama sonunda online alışverişe kavuşturdu kullanıcılarını :)

    sefikaaltinci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. sitenin kullanımı kolay,müşteri hizmetleri çok ilgili ve tester seçme imkanı sunuyor. ben bayıldım :)
    çekilişte herkese bol şans diliyorum.

    tulebas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. katıldım :)
    sumrustunol@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Estee Lauder'ın idealist serisi gerçekten bir harika, özellikle pore minimizing skin refinisher serumun kokusuna ve yapısına bayılıyorum ben.

    YanıtlaSil
  69. siteyi baştan sona ınceledım ve urunlerını denemek ıstıyorum boyle bı markayle cıldımız şımarsın :))

    YanıtlaSil
  70. Bu çok iyi oldu mascarasini almak istiyordum çünkü insaallah hediye benim olur ;)))

    YanıtlaSil
  71. Merhaba
    benimde sepetim hazır bekleyen ürünlerim var:))
    ama bunu denemeyi çok isterim:)
    sevgilerimle..
    tuba.uc@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. İnternetten alışverişi çok pratik ve güzel buluyorum. En kısa zamanda Estee Lauder ı deneyeceğim. locosmetico@gmail.com www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  73. estee lauderhepp denemek isteyıpte birtürlü alamamıstım.şimdi hemenn onlıne alısverıssitesıne bakacagım.ayrıca aldıkların hepsı de birbirinden süper umarım memnun kalırsın yorumlarını beklıyor olacagım.ayrıca belkı sans bana güler neden olmasın .
    aymust73@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Annem için harika bir kadınlar günü hediyesi olabilir bu set :) Herkese bol şans!
    saganak_240@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. fiyatları bütçeme uygun olmadığı için ne online ne de mağazadan bir alışveriş deneyimim yok bu markayla. ancak sitelerine ara sıra bakıp iç geçiriyorum güzel bir siteye benziyor maaşımı alabildiğimde tercih ederim :)

    YanıtlaSil
  76. benim gibi mahrumiyet bölgelerinde yaşayanlar için büyük şans oldu gerçekten :)
    makyajhanesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Selam! Hediyeleri iyi ve belirttiğin gibi, özel setlerin bulunması, uzmanından destek almak çok iyi bence.

    YanıtlaSil
  78. Çok fazla zamanı olmayanlar bizler için online alışveriş fırsatı harika!
    turcanjulide@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. Site harika olmuş çok beğendim sık sık alışveriş için ziyaret edeceğim :)
    seymadagidan@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. online allışverişe geç bile kaldılar :)

    YanıtlaSil
  81. Cok useniyorum magazaya gitmeye. Super oldu.

    YanıtlaSil
  82. online alışveriş fırsatı süper olmuş
    ben de fırçalı kapatıcısını denemek istiyordum bir inceleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
  83. artık
    herkez kolayca ürünlere ulaşabilecek ayrıca ücretsiz kargo olması güzel olmuş :)
    sedabaybek.kaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Nolurr bana ciksin nollurr :)

    YanıtlaSil
  85. Estee Lauder harika :) Web sitesi de çok güzel

    YanıtlaSil
  86. bızım gıbı ilçelerde oturanlar için büyük bir rahatlık :)

    YanıtlaSil
  87. Keske magazalarda da boyle seyahat boy urun verseler

    YanıtlaSil
  88. Yaşadığım şehirde ulaşamayacağim bi marka olduğu için ben çok sevindimmm:) istediğin ürünü okuyup sipariş edebiliyorum.hemde satıcıların istemediğin ürün kakalamasina birebir çözüm:)

    YanıtlaSil
  89. urun acıklamaları cok gzl olms sedakushan@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Sitenin açılmasına cok sevindim ve ürünleri incelerken açıklamaları çok iyi buldum..
    monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. kaliteyi fazlasıyla hissettiren bir site :) icesky14@hotmail.com. (ilk yorumu yazarken bi kopukluk oldu kabul edilmediyse diye bunu yazıyorum, eğer o yorum aktifse lütfen bunu gözardı edelim :) herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  92. Guzellesmek hıc bu kadar kolay olmamıstı :) artık hersey iki tık tıka bakar ;) teşekkürler EsteeLauder ve tesekkurler buse abla :))

    YanıtlaSil
  93. online alışveriş candır

    yildiz111@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  94. senin sayende haberim oldu online alışverişten =)

    mystiquery@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. bence online alışverişe başlamaları çok iyi oldu, diğer türlü her yerden ulaşma imkanı olmayabiliyordu.

    YanıtlaSil
  96. istediğiniz zaman alışveriş yapma özgürlüğü, rahatça tüm ürünleri görme,kullanım şekilleri ...daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  97. Bence Estee'nin online alışverişi geç bile kalınmış bir uygulamaydı böylesine büyük bir firmanın ürünlerine kolayca ulaşabilmek süper gerçi bizim cüzdanlar için pek iyi değil ya neyse :))

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. bu markanın ürünlerini kullanma-deneme imkanım hic olmadı bugüne kadar..umut ediyorum ki senin sayende tanışma fırsatı yakalayacagım :) online alışveriş her zaman daha iyi ürünler kampanyalar yanında gelen hediyeler hepsi sadece bi tık uzakta :)

    YanıtlaSil
  99. açıkçası online site mevzusunu duyduğum ilk gün çok sevindim çünkü sevilen iyi markalar türkiyeden çekilirken örneğin bir bourjouis, bunun gibi bi markanın türkiye için kendini büyütmesine mutlu oldum

    YanıtlaSil
  100. Merak ediyorum çook deneyip öğrenmek istiyorum :)

    muyesser.omur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Mağazada zaman zaman istediğim ürünleri bulamıyorum.Hem kargo bedava hemde alışverişlerde gönderilen numuneler harika:)
    closelyfashion@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Estee Lauder'ın ürünlerini genel olarak başarılı buluyorum, online alışverişinin açılması da harika :)
    dreamglamour6@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. Sitenin kullanımı çok kolay ve yönlendirici.Online satışa sunum gayet güzel olmuş,setler özellikle incelenmeli

    YanıtlaSil
  104. internet alisverisi her zaman iyidir, keske her marka bu uygulamaya baslasa.

    YanıtlaSil
  105. bu ürünleri ve bu markayı kullanmadım ve ilki yaşamak istiyorum.KISACA BUNLAR BENİM OLSUN MU???

    YanıtlaSil
  106. online alışveriş daha kolay her mağzayı yaşadığımız şehirde bulamıyoruz...

    betul.gokpekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. Site icin gec bile kalindi urunleri gercekten guzel ozellikle kapaticiiyi merak ediyorum

    YanıtlaSil
  108. bende online alışverişi çok severim
    ndogantekin@sgk.gov.tr

    YanıtlaSil
  109. Geç bile kalındı, herkes büyükşehirlerde yaşamıyor böylelikle daha çok kullanıcıya ulaşma imkanı olacak,
    site güzel olmuş zevkle dolaşılıyor marka zaten "perfect" , e ne diyelim hepimize hayırlı uğurlu olsun:)
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Bende varim :)
    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. Online alışveriş ulaşamayanlar için buyuk kolaylık, Estee Lauder gibi kozmetik devlerinden olan bir markanın online alısveriş sitesi olması cok iyi olmuş, gec bile :) Her alısverişte 2 seyehat boy urun göndermeleri de kaymağı :) Ama benim gibi kurcalayıp, deneyip almak isteyenler mağazanın yolunu tutacaktır :)

    YanıtlaSil
  112. Herkese bol şans
    smile_ceren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. Site benim için çok iyi oldu çünkü yaşadığım yerde bulamıyordum ürün arama kolaylığı hoşuma gitti
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. Bende istereeem :) Marka hakkında hiçbir fikrim yok , o sebepten denemek için can atıyorum :) Kocaman kocaman öpüyorum
    http://instagram.com/aymatac

    YanıtlaSil
  115. bir advanced night repair serisi bağımlısı olarak artık istediğim her an her yerden ürünlere ulaşabilecek olmama çok sevindim.

    YanıtlaSil
  116. ınsallah bana cıkarda kullanma sansım olur

    YanıtlaSil
  117. anneme kadınlar günü hediyesi olarak bu kremi istiyorum :)

    YanıtlaSil
  118. Online alışveriş büyük kolaylık. Ürün açıklamaları ve kategorileri gayet güzel. İstediğin ürünü kolaylıkla bulabiliyorsun.

    YanıtlaSil
  119. Online alışverişleri seviyorum. Kargonun bedava olması, numune hediyeler şahane olmuş,sevdim.

    YanıtlaSil
  120. Fiyatlar her ne kadar pahalı olsa da ürünlerin Türkçe açıklamalarını okuyup anlamak daha faydalı.Siteyi ilk farkettiğimde üye olmuştum ben.
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Estee Lauder site açıldığında Double Stay ile siftahı yapmıştım, bilerek mi gönderdiler bilmiyorum ama ( fondöten aldığım için ten rengim hakkında bir fikir sahibi olabilirler ) gelen hediye kapatıcı da birebir uyumluydu :) Gayet memnun kaldım, kremin de sampleını denemiştim umarım devam etme şansım olur :))

    YanıtlaSil
  122. online alışveriş daha ulaşılabilir kılıyor

    YanıtlaSil
  123. Sitenin açıldığını duyduğumdan beri ara ara girip bakıyorum. Double wear fondöten almayı düşünüyorum. Rengini denemeden almak çok zor işte! Ama site yeni açılmasına karşın çok kullanışlı.

    YanıtlaSil
  124. Estee Lauder i tek gecerim her urunuyle nefis bir marka.bende katildim;)

    YanıtlaSil
  125. Bende Estee Lauder Online alışveriş' yaptım, kargomun gelmesini heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  126. MERHABA
    gfc hatice tokmak
    estee lauder online alışverş sitesi güvenilir ve kaliteli ürünler satan bir site,bu ürünler hakkında çok şey duydum ama denemek nasip olmadı,kazanırsam denyecegim,kazanamasamda sorun degil
    iletişim ht19731973haticetokmak79@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  127. bilgisayardan siteye girmek rahat yalnız androidden girince ürün açıklamalarını göremedim ben

    YanıtlaSil
  128. Herkesin kolayca ulaşabilmesi için online alışverişin başlaması iyi olmuş :)
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. Ben küçük bir ilde yaşıyorum ve her an her istediğimi bulamıyorum. O yüzden bu online alışveriş çok iyi bir fırsat :)

    YanıtlaSil
  130. Her markanın online alışveriş sitesi olmalı artık bence. Özellikle de Estee Lauder gibi büyük bir markanın. Umarım bana çıkar bu güzel hediyeler :) Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  131. online alışveriş markaya ulaşamayanlar için güzel bir fırsat. darısı diğer marka ve mağazalara.
    fluses@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. guzel marka iyi urun superr hediye herkese bol sanss
    eminesule84@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Pek çok Türk markasını bırakın online satışı, bazen mağazalarda bile ulaşmak mümkün olmuyor. O yüzden Estee Lauder'i tebrik ediyorum, yerinde bir karar vermiş. :)

    YanıtlaSil
  134. merhaba, estee lauder çok ama çok sevdiğim bir marka, alışveriş sitesinin açılışına da en çok sevinenlerden biriyim:)makyaj malzemeleri ve parfümlerinin çoğunu kullandım ve her birine hayranım...
    ayseveavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. estee lauder gibi bir markanin internet olanaginin olmamasi gercekten ilgincti bu haber cok iyi oldu kargoda ucretsiz takip etmeye vaktimiz pek olmuyor cogu kozmetik sitesini seni takip etsek yeterli bunuda gormus olduk tesekkurler chunlibeauty

    YanıtlaSil
  136. EsteeLauder Online alışveriş sitesi oldukça sade ve güzel tasarlanmış, ürünler biraz pahalı ama kaliteli
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  137. İnternet alışverişinin açılması çok iyi olmuş, testerlarla da daha çok ürün deneme şansımız oluyor
    dr.ebruerol@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. Online alisverisnurinlerin aciklamalarini kaynagindan ogrenmek icin cok iyi olmus. Urunlerini kullanan biri olarak indirimlerini daha kolay takip edecegimi dusunuyorum.
    aygonca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. Standa gidip satis çabalarına direnmeyi sevmeyenler icin super olmus

    YanıtlaSil
  140. online alışveriş benim gibi üşengeçler için candır :) sitenin açılması çok çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  141. Site sade ve düzenli olmuş; bu markayı hiç kullanmadım denemek istiyorum. elfbnbkc@live.com

    YanıtlaSil
  142. güzel olmuş, arada süpriz indirimler de yapıyorlar ve alışveriş yanında testerı da kendimiz seçebiliyoruz
    ecebiroldereci@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Site tasarımı oldukça kullanışlı. Ürün detayları çok iyi.Ürünler zaten tartışılmaz ve online shop ve tester olayı çok hoşuma gitti :)
    dtugceatik@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. Online alışveriş sitesi gayet güzel abartıdan uzak ve hoş.
    Daha önce bu markayı hiç kullanmadım denemek isterdim.

    YanıtlaSil
  145. o şans beni bulur mu bilmem ama yinede katılayım site tasarımı harika özellikle seyahat boyu hediye ürün fikri çok güzel

    ESMANUR
    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. merhaba
    bedava kargo ve ücretsiz testerlarıyla şu anda site çok cazip duruyor
    bahar tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. Benimde birgün şansım döner mi bilmiyorum. Online alışveriş sitesi güzel yapılmış, tester ürünler gönderilmesi de çok güzel düşünülmüş. Bu markayı daha önce hiç kullanmadım ama çok kaliteli olduğunu tabiki biliyorum. Umarım deneme şansım olur.

    YanıtlaSil
  148. Online alışveriş herşeyden önce zamandan tasarruf, seyahat boyu ürün seçeneği de bir sonraki alışveriş ihtiyacı için süper. Estee Lauder iyi iş çıkartmış. Gözenek küçültücü serumu 1 yıldan daha uzun süredir kullanıyorum memnun kalacaksın ;)
    fulyaceylan35@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. MAc in de online sitesi olduğuna sevinmiştik ama mac ürünlerini kendi online sitesi dışında her yerden alıyoruz, o kadar özensizler ki aylardır stoklarda hiç bir şey kalmamasına rağmen yenilemiyolar. Umarım Estee Lauder da da böyle bir sorun yaşamaz sevincimiz yarım kalmaz ;)

    YanıtlaSil
  150. Bence site çok güzel olmuş aradigini kolayca bulabiliyor ve hızla alabiliyorsun. Artı alışverişlerde deneme boy iki ürün hediyesi çok ii fikir... Şans bende yana olsun bu defa lütfen... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  151. Markaya ulaşamayan bizler için harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  152. Boyle buyuk fırmaların onlıne sıtelerı olmalı bence ve bunu gerceklestırmelerı cok dogru bır karar olmuş.cunku artık zaman degerlı ve pratık bır sekılde ıstedıklerımıze ulasmak onemlı.cok mutlu oldum :).

    YanıtlaSil
  153. Merhaba :) online alışveriş olayı çok büyük kolaylık çok doğru bir karar vermişler böyle bir uygulama yaparak. Gözenekleri küçülttüğü söylenen ürünle ilgili yorumlarını beklemekteyim. Çekiliş için takipteyim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  154. Estee Lauder gibi kaliteli bir markaya internet üzerinden ulaşabilmek büyük kolaylık özellikle biz çalışan kadınlar için. Site tasarımını da çok şık ve kaliteli buldum..Teşekkürler

    kybeleninrenkleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. merhaba bende katıldım mailim maside.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Marka harika online imkanı ondan da harika:)))

    YanıtlaSil
  157. çekiliş için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  158. Merhabalar; eğer yaşadığınız yer küçük ama zevkleriniz büyükse onlarca sitenin arasından sıyrılabiliyor bu marka.. online alışveriş büyük kolaylık bu yüzden,ve bu kolaylığı anlaşılır ve dikkat çekici site tasarımıyla da tamamlamışlar:)

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. Site tasarimi harika, disari ciktiginda zamanini alisverisle gecirmek istemeyenler icin buyuk kolaylik. Zamanimiz degerli cildimizide onemsemeliyiz tabi ee o zaman online alisveris yapalim :)

    emine_butterfly@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. markanın ulaşılabilirlik açısından siteden de hizmet vermesi çok güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
  161. onlıne alışveriş sitelerine bayılıyorum.hele ki bukadar önemli bir marka güzel açıklamalarla hazırlamış sayfasını neye ihtiyaç duyduğunuzu anında bulabiliyorsunuz ben çok başarılı buldum...
    srpglr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. Gorsel ve icerik olarak cok hos bir site.keske deneme boylarinin secenekleri arttirilsa.
    Yanıtla

    YanıtlaSil
  163. Estee lauder ürünlerine bir tık uzaklıkta olmak çok güzel

    YanıtlaSil
  164. bende bulundugum yerden istediklerimi bulamayanlardanim. bu nedenle online alis veris yapiyorum.cok iyi olmus bu yazinizda.. harikaymis))

    YanıtlaSil
  165. Online alışveriş sitesi özellikle biz çalışan bayanlar için büyük kolaylık. İnşallah bu güzel ürün benim olur :)

    YanıtlaSil
  166. Estee lauder urunlerine turkiyeden de online ulasabilmek icin cok iyi bir firsat. seyahat boy urunlerde cabasi. Site gayet basarili gorunuyor

    YanıtlaSil
  167. Online alisveris baslamasi cok iyi olmus...her istedigimizde ulasmak sorun oluyo...

    YanıtlaSil
  168. double wear fondöten için kozmetik mağazalarını gezmeme gerek kalmadı sonunda :)
    aycha91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Kesinlikle denemek isterim sitede olmalıydı artık zaten...

    YanıtlaSil
  170. Şu sıralar sivilcelerim hunharca almış başını gidiyorken umarım bu cici ürünlerin şanslı kazananı ben olurum. :)

    YanıtlaSil
  171. Estee Lauder online satış sitesi, markaya yakışacak şekilde kaliteli, kullanışlı ve etkileyici bir tasarıma sahip.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  172. site gayet iyi görünüyor,hediye de benim olsaaa:) süper olur
    elif.iagaoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. Vazgeçilmez bir marka olan estee lauder için online alışveriş sitesi olması çok iyi, bağımlılık yapan ürünlerini yorulmadan, ekstra vakit harcamadan bir tık öteden almak gibisi yok :))

    YanıtlaSil
  174. Urunlerini denemek istedigim bir markaydi online alisveris sitesinin olmasi her alisverise tester vermesi ve kampanyalari takip ederek yararlanmamiz acisindan oldukca basarili buldum.idealist i bende istiyordum sanirim senin yorumlamani bekleyecegim ve lutfen oncesi ve sonrasi seklinde gozeneklerin durumunu gorebilcegimz gorsel de paylas :)

    YanıtlaSil
  175. ah bayılıyorum bu markaya , göz altı kreminden çok memnunum ve toniğinden de...umarım benim olurr :)))

    YanıtlaSil
  176. Zaten estee lauder markasını severek kullanıyorum.Kargonun ücretsiz olması süper olmuş. Bir sonraki alışverişim online olacak :)

    YanıtlaSil
  177. Günün 24 saati sanki bir kozmetik magazasindaymiscasina urunleri inceleyebilmek büyük rahatlık:)

    YanıtlaSil
  178. Firmanin urunlerini merak edenler ve ulasma imkani olmayanlar icin mükemmel bi uygulama olmus sitenin dizayni ve urun aciklamalari cok guzel SEÇİL


    attsecil@gmail.com

    YanıtlaSil
  179. serumunu kullanıyorum zaten, kremde gelirse süper olur:)

    YanıtlaSil
  180. estee lauder olsun benim olsun email: dico_1997@hotmail.com
    ilk kez kesfettiigim müptelası oldugum blog, tesekkurler

    YanıtlaSil
  181. güzel site olmuş özellikle de videolar:)
    gdokto@hotmail.com

    YanıtlaSil
  182. gerçekten ürünlerini merak ettiğim bir marka.şanslı olan kazansın :)
    ozturksulenur@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. Estee Lauder online alışveriş sitesi açılması biz bakim meraklısı kadınlar için süper bi olay.. Fiyatlari yuksek lakin kesinlikle deger... Ürünleri çok çok kaliteli.. Tüm ürünlerini gözüm kapalı alırım 😊😚😍 cigdem Gürsoy tindem17@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. ürünleri gibi estee lauderin alışveriş sitesi de harika

    YanıtlaSil
  185. Estee Lauder gibi kaliteli bir markanın olnine TR sitesinin açılması harika!
    Site tasarımı, ürünlere ulaşım ve görseller oldukça iyi.
    Belki tek tavsiyem tam ürün içeriklerinin de eklenmesi olabilir.
    Malzemeler konusunda hassas kişiler için daha güven verici olabilir bence ;)
    Paylaşımların ve hediyeler fırsatları için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  186. Love these products!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    YanıtlaSil
  187. Bayılıyorum bu markaya inanılmaz kaliteli ürünleri ama bu kremi çok istiyorum inşallah benim olur :))))

    YanıtlaSil
  188. öncelikle pore minimizing serumu ben de aşırı aşırısı merak ediyodum.umarım olumlu dönüşlerin olur takipteyim.gelelim shop a:)este lauder ın uzun süre fondöten,nemlendirici ve de parfümünü kullanan ben bu habere bayılmıştım çünkü online alışveriş tam bir kolaylık,heleki bildiğin kullandığın bir ürünü özel indirimlerle alacaksan..hepimize hayırlı olsun kızlar...

    YanıtlaSil
  189. Aaa ne kadar güzel ürünler bunlar... Estee lauder in de online alışverişe açılması mükemmel olmuş. 8 Mart ı bekleyelim. :)

    YanıtlaSil
  190. seyahat boy ürün hediye etmeleri çok güzel olmuş. cilt bakım ürünlerini önce deneyimleyip almayı seven biriyim. Şuan toniğini kullanıyorum nemlendirici ile güzel bir ikili olurlar umarım ;)
    towanda.nuwanda@gmail.com

    YanıtlaSil
  191. internet alışverişi bağımlısı olarak siteyi sevdim. bundan once belli kozmetik mağazalarında alıyordum artık online alışveriş sitesinden alırım ;)
    ücretsiz kargo hep devam eder inşallah.

    YanıtlaSil
  192. site ücretsiz kargo ve her alışverişte 2 deneme boy ürün hediyesiyle bence hoş bi açılım yapmış
    çok hoş bi hediye benim olmasını çok isterim herkese bol şans =)
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  193. siteden daha önce alışveriş yapmadım am girdiğim ve göz gezdirdiğim zaman gayet kullanışlı açıklamaların yerinde oldu bir dizayna sahip. Yine bir sonraki alışverişlte almak istediklerimize yönelik tester vermei de çok iyi =) Özellikle gece kremleri annemde alerji yapıyor. O nedenle genelde numune deneyip seçiyoruz. Benim için tester önemli =)

    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  194. Estee Lauder online alışverişte hiç gecikmeden ürün ulaştırıyor. Ürünleri de gayet kaliteli. Umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  195. Merhaba, blogunu takip ediyorum. Dün estee lauderın sitesinden ilk alışverişimi yaptım. Merakla rimelimi bekliyorum. Yanında bu da olsa ne güzel olur diye düşünüyorum :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  196. dizaynı güzel istediğini rahatlıkla bulabileceğim bir site :) herkese bolşans ;)

    YanıtlaSil
  197. kesinlikle çok kullanışlı olmuş her aradığınız kategorilerin içinde rahatça bulunabiliyor, hazırlayanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara