Braun,

Hadise Saçı Videom

19:16 chunlibeauty 82 Comments

Dün yaptığım saçın videosu arkadaşlar ama video cok uzun sürdüğü icin hızlı cekimle epey süreyi kısalttım anlamadığınız yerler olursa yorum kısmında yada twitter da sorabilirsiniz :) Ayrıca bir önceki resimli posta yorum yapan herkese sonsuz teşekkürler :)
Dipnot : Yazmayı unuttum saçınızı öne atıp tarakla fırcaladıktan sonra mutlaka saç spreyi sıkın :D
Kullandığım Maşa;

Satin Hair 7 Bukle Maşası

Krepe İçin Kullandığım Aksesuar;

Benzer Yazılarım

82 yorum:

  1. Eline sağlık izlerken ben yoruldum :) Saç kısa olunca (bana göre) daha çabuk ve iyi sonuç çıkıyor.Benim belime kadar ve kıvırmak sadece 25 dk alıyor sorma gitsin ://
    Bu saçları neyle yıkıyosun canım o krepeler falan bende çoook çitişiyor zor açıyorum :)
    http://www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ nasli_ hehehe sen birde beni yaparken düşün maşala maşala bitmiyor saç :) sende bigudile geceden belki o daha iyi olur :D ben bu kadar saçla bile cok yoruldum vallahi :D

      Sil
  2. tek kelimeyle mükemmelsin ve bu saçlar sana çok yakışıyor canım :)

    bu arada maşanın markası nedir ve memnun musun?

    xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @SaR cok tesekkür ederim güzellik :) sen sorunca maşamı hemen postun altına yazdım canım Braun Satin İons ve cok memnunum

      Sil
  3. Muhteşem olmuş! Ellerine sağlık. Buarada bir şey soracağım. Ben en son Halloween için saçımı yaptırdığımda krepe yapmışlardı ve gece onları yıkıyarak açarken resmen ağlıyordum. Senin krepe çözmek için kolay bir yöntemin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuce Köngül :) çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :D e haliyle açması biraz zor oluyor bol krem vs sürüyorum sonra ıslakken degilde kurumaya yakinken saclarımı taramaya başlıyorum bi sekilde alıştım artık :)

      Sil
  4. Oldukça uğraştırmış ama buna değmiş :) Video için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kozmokolik cok tesekkür ederimm evet zor biraz ama degisiklik iyidir arada bir yaparım bende :D

      Yorum için hepinize teşekkür ederim kızlar

      Sil
  5. Ayy harika olmuşş yaa :)
    MEzuniyetimde hadise gibi istiyorum saçlarımı dediğim kuaför saçımı berbat edip beni yemeğe öyle göndermişti.
    Oysa sen ne güzel yapmışsın,kuaförler bakıpta utansınn walla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Aysun heheh cok teşekkür ederim canım aslında cok kolay maşalayıp sonra bukleleri acıp krepelemek gerekiyor kuaförler bazen ne istedigimizi anlamıyorlar yoksa bu cok basit bir model benim kuaforlük bilgimde yok bu modeli yaparken birini de izlemedim :D

      Sil
  6. Çok güzel görünüyorsun videonun altındaki resmi hadise sandım :)
    Benim Saçlarım siyah bukleler görünmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ İncelikler Yüzünden Hadise' de kim yahu halt etmiş :D şaka bir yana onun kadar güzel degilim maalesef :/ Ama bezetmen beni mutlu etti tşk ederim :)

      Sil
  7. buseciiim keşke gerçek hayattada 8 dk sürebilse bu hale gelmesi saçın:) mükemmel olmuş! ellerine sağlık! sağ videolarını çok beğeniyorum ve bol bol bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Fashion design by CnS canım yaa keske!! ama rahat bir yarım saat hatta 45 dk alıyor : / yorum icin cok tesekkür ediyorum :D

      Sil
  8. canım ya krepe yapmadan önce kullandığın neydi, nasıl bi sistem biraz bahsetsen :) mükemmel olmuş ya en kısa zamanda deneyeceğim :) geceden sarıpta denerim ama sanırım benim maşam ince çünkü böhööööö :):D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ litomelo Yorumların icin cok cok tesekkür ediyorum canım :) ben krepe yerine Bumpits kullanıyorum şu videoma bak istersen;
      http://www.chunlibeauty.com/2011/04/bumptis-videom.html

      Sil
  9. yok izlemek yetmiyor,insan da el marifeti de olmalı...:( süper bir video süper bir saç olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsız güzel yorumunuz icin cok teşekkür ederiim beğenmenize cok sevindim :)

      Sil
  10. O güzel becerikli ellerine saglik canim...herzamanki gibi sahane olmus... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Ask'sin Sen seninde güzel yorumuna sağlık cok teşekkür ederim canım!! :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. @ tubitos çoook teşekkür ederim bende beğenmenize sevindimm!!

      Sil
  12. harika görünüyorsun *-*

    YanıtlaSil
  13. harikasın canım, her zamanki gibi harika olmuş :) hadise'nin kendi saçından daha çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Marjoo :D çok teşekkür ederim canım güzel yorumun beni mutlu etti beğenip yorum yapmana çok sevindim :)

      Sil
  14. Canım bo model ve bu renk birlikteliği muhteşem görünüyorrrr bayıldım sana muckss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Did Dans La Mode çok teşekkür ederim canımm aralarda platin sarılarım daha cok belli oluyor bende cok sevdim :D

      Sil
  15. Bayıldım gerçekten tam hadise saçı. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Ofisinde çalışanları merak ettim ben.Normal bir modelle ofise girerken görüyorlar, ofisten çıkarken de böyle. İçerde kesin bir kuaför olmalı diye düşünüyorlardır:)

    http://nils-mum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilsmum :D çok teşekkür ederimm!! Beğenmenize çok sevindim :D Ofis bana özel babam ve ben varız.. O yüzden bir sıkıntı olmuyor :D

      Sil
  16. Elinize sağlık; çok tatlısınız. Ses tonunuzu ve mimiklerini çok beğeniyorum. Maşallah nazarım değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Makyaj Cadısı :D çok teşekkür ederim!! ahahaa ses tonum için aynı fikirde olduğumu söyleyemiyeceğim daha geçen gün eşime ses tellerimden amlyt olamyı düşünüyorum dedim :D kendi sesimi duymak hiç hoşuma gitmiyor ama ne yapalım olan bu :D Güzel sözlerin için çok teşekkür

      Sil
  17. çook beğendim süper olmuş daha dün bu saç nasıl yapılıyo diye konuşmuştuk eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Makyaj Cantam canıımm!! beğenmene çok sevindimm!! Tüm saçı gelişigüzel maşaladıktan sonra onları dağıtmakta bitiyor olay :)

      Sil
  18. ya ben videoyu izleyemiyorum neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ ece2048 bağlantnızla yada bilgisayar ayarlarınızla ilgili bir sıkıntı olabilir mi acaba :/

      Sil
  19. Canım super olmuş bu videonda.izlemeye şimdi fırsat buldum.yakın zamanda da denicem bloga fotoları eklerim.video konusunda senin kadar yetenekli değilim:)ellerine sağlık bu renk saçta bu model pek hoş görünüyor.makyajın yine super yine super.kocaman öpüyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ cingifilli oo senin saçında daha da iyi durur canım :) merakla bekilyorum fotolarını :D bede seni öpüyorumm!!

      Sil
  20. gayt başarılı..çook beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @MINI'S DESIGN IDEAS çook teşekkür ederim beğeip yorum yapmanıza sevidim :D

      Sil
  21. Saçların muhteşem görünüyor, yapımınıda isliycem şimcik videodan:).Paylaşımın için teşekkürler. Sewgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Farfalle çok basit bir model herhangi bir teknik yok ztn bolca kabartmaktan geçiyor :D

      Sil
  22. Oooo çok başarılısınız .O kokoş saçı nasıl öyle spor,doğal hale getirmişsiniz,bravo.Maşa sayenizde satış rekoru kırabilir.Ben bile maşayı inceledim.:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ aylin :D yorum için çok teşekkür ederimm!! Evet ben son derece memnunum maşamdan :D brauna bir mail atayımda ürün tanıtımında görev alayım :PP tamam fazla uctum kabul ediyorum :D

      Sil
  23. Buse, dur geçen gördüm yorum yazarım derken bu gün oldu. Çook güzel olmuş ama ondan çok ben senin işyerinde çalışmak istiyoruuum haha ne güzel iş o ya hem maşa yap hem çalış:)) Çok tatlısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ Moda(e)rator~ çok teşekkür ederim güzel annee!! benim iş yeri cok sıkıcı yahu ne yapacaksın burda bak ben saçımla başımla kafayı yemiş durumdayım :) pek iyi gelmiyor burası tavsiye etmiyorum :D

      Sil
  24. cok guzel olmus pratik bir sekılde anlatmıssın cok tesekkurler en yakın zamanda uygulayacagım ellerıne saglık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ aycansmakeup güzel yorumun için çok teşekkür ederim canımm!! beğenmene çok sevindim :D

      Sil
  25. woooww çok güzel olmuş kabarık dalgalı saçları çok seviyorum bir de sarı olunca daha da güzel oluyor ama krepe atamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuem :D çok teşekkür ederimm!! krepe atmak çok kolay düz fırça taraklardan al onlarla daha iyi atılıyor.. Saçlarını ince ince bölümlere ayır ve krepele :)

      Sil
  26. beauty:) videoyu acamıyorum bi sorun mu var acaba :(
    çoookk güzel olmus ama ellerine sağlık

    gulas:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. viddlerde sorun vardı bende youtube ekledim umarım simdi görünüyordur :S

      Sil
  27. denedim ama olmuyor malesef :((( iş yeri yasaklarıdır dicem ama önceden videolarını gayet güzel izleyebiliyordum:(( pofff:((

    cvp için çok teşekkür :)) süpersinn:)

    gulas

    YanıtlaSil
  28. @gülas hmmm neden kaynaklanıyor acaba bende bilemedim :/ önceden izleyebildiklerini izleyebiliyormusun peki eger onları izleyipte bunu izlyemiyorsan o zaman farklı bir sorun vardır :/

    YanıtlaSil
  29. önceden izlediklerimide izleyemiyorum :((( videoların formatı mı değişti:S önceden miss gibi iki tıkta açılıyodu :(((
    bende bilemedim:(
    resimlerle devam artık:(

    YanıtlaSil
  30. hmm o zmn sizin bağlantıyla ilgili bir sorun var sanırım belki şirketten yasak getirilmiştir.. bilemiyorum üzüldüm simdi :/

    YanıtlaSil
  31. üzülmeyin üzülmeyin evden denerim bide :)))
    çok ama çoookk teşekkürlerrr
    gulas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D youtube yükledim artık sorunsuz izleyebilirsiniz

      Sil
  32. Buse Merhaba:)Çok güzel yaptın yahu:) Videolarını izlemek çok zevkli oluyo:) İstanbul'a gelirsem bir gün,lüütfen bana makyaj&saç-baş yapar mısın:DDDDD?
    Bi sorum olcak, kaç dakika bekletiyorsun maşayı?Ben içine alarak(nasıl tarif etsem bilemedim) yapıyorum,bunu da denicem.
    Optum canım:-*
    (dkmkci,forumdan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D tabi canım seve seve yaparım ben severim ztn arkadaşarımın sacını da yaparım :P maşayı 1 dk filan bekletiyorum cook uzun tutmama gerek kalmıyor.. herkesin sac yapısı farklı olduğu icin sacının ne kadar sürede tuttugunu yine sen bilebilirsin ve ona göre devam edersin cnım

      Sil
  33. ben de bu maşayı kullanıyorum ve tam istediğim bukleleri elde ediyorum,herkese öneririm bu maşayı,özellikle boyalı saçlılara:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende maşamı cook seviyorummm :D buradan herkese tavsiyemizdir diyeliimm

      Sil
  34. merhaba çok beğendim yaptığın saçı sanada çok yakışmış aynı zamanda:) bi sorum olucak o bumpits denen şeyi nerden bulabilirim acaba nerde satılır cvp verirsen sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ccookk teşekkür ederim! bumpit fırsat sitelerinde yada gitti gidiyorda satılıyor canım kesinlikle tavsiye ederim!

      Sil
  35. merabalar cnm o hazır krepe için kullandığın bumpits i nerelerde bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsız gitti gidiyor gibi bir çok sitede bulabilirsiniz :)

      Sil
  36. busecim:( gittigidiyora baktım ama banka kartıyla satın alınabiliomuş bnm banka kartım yok bujiterilerde bulunmazmı acaba yardımcı olursan sevinirim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Adsız canım benim bijuterilerde hiç dikkatimi cekmedi yani görmedim :/ belki vardır ama ben bilmiyorum maaleseff

      Sil
  37. cokk cokk güzel ve cokta pratik bi sac modeli bencee süper yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook teşekkür ederim canım beğenip yorum yapmanıza sevindim :)

      Sil
  38. cokkkk güzellll

    YanıtlaSil
  39. sclarn harika olms ne renk ogreneblrmym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarım platin röfle üzerinen bal rengi boyandı dipler uzadıkca bal rengine devam ettim :D

      Sil
  40. ben izleyemedim bir sorun var sanırım :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir sorun görünmüyor sizde ne hatası veriyor? youtube diğer videoları izleyebiliyormusunuz acaba?

      Sil
  41. canım güzel olduğun kadar marifetlisin. ikisi bir arada bulunan nadir kızlardansın ;) benim saçlarım çok gür ve siyah olduğu için maşayla saç yapımım tam 1,5 saatimi alıyor. senin videonu izleyince yapasım geldi şimdi =)

    YanıtlaSil
  42. sac rengin super

    YanıtlaSil
  43. canım çık güzel olmuş sanda çok yakışmış hadisenin saç modeli var bonus saç gibi beyonce saçı diyorlar ondanda yaparmısınız hem sizede çok yakışır bizimle paylaşırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  44. saçın çok güzel olmuş sanada çok yakışmış hadisenin bir saç modeli var bonus saç ondanda yaparmısın beyonce saçı diyorlar hem sanada çok yakışcağını düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  45. çok güzel olmuş sana çok yakışmış saç rengin ne merak ettim

    YanıtlaSil
  46. videoyu izleyemiyorum :/ gizlidir diyor

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara