Down Under,

Down Under Natural's Argan Oil Serisi ve Şartsız Şurtsuz Hediye !

11:11 chunlibeauty 297 Comments

Sanırım son dönemde en sık söylediğim şey argan yağlı ürünler oldu :) Saçlarımda argan yağının etksini gördükten sonra herkese argan yağlı ürünler tavsiye eder oldum.. Tabi sadece ben değil NewYork Time gazetesi bile Argan Yağı için ''Sıvı Altın'' tanımlaması yapmış, varın gerisini siz düşünün artık :)  
Bugün de sevdiğim ve ürünlerini banyomdan eksik etmediğim Down Under Natural's markasının Argan Oil serisi Lansmanı ve ürünleri hakkında kısaca bilgi verip şartsız şurtsuz ''Argan Oil ürünlerden'' hazırladığım bir paketi şanslı bir arkadaşıma hediye etmek istedim.
Down Under Natural's Argan Oil Besleyici ve Kırılma Karşıtı Saç Bakım serisi ''benim saçlarım gibi'' kolay kırılan ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiş :) E Vitamini, doğal antioksidan ve Omega yağ asitleri bakımından zengin Argan yağı içeren formülü saçlarımıza zarar vermeden temizleyip, besliyor aynı zamanda saçlarımızı güçlendirip kırılmalara karşı koruyormuş.  Keratinde saç telindeki yıpranma ve ısı  (fön,maşa,düzleştiricilerin zararlarından) kaynaklı çatlakları doldurarak saçtaki hasarı onarmaya yardımcı oluyormuş.
 Down Under Natural's ürünlerini; hayvanlar üzerinde deney yapmamasından,  parabensiz olmasından ve saçlarımda yarattığı etkiden dolayı çok severek kullanıyorum. 
Şampuan, Saç Kremi ve Maskesini yeni kullanmaya başladım bu sebeple saçlarımdaki etkisini söylemem henüz erken. Ancak sıvı saç kremi ve serumu 1 ayı geçkin bir süredir kullanıyorum ve saçımdaki etkisini çok sevdiğimi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. :)

Saç Bakımı Yıkamadan Başlar;
  Argan Oil Saç Bakım Şampuanı içersinde bulunan E Vitamini ve Omega Asitleri bakımından zengin Besleyici Argan Yağı Sayesinde saç köklerini besleyip, güçlendirip ve canlandıyor.  
Argan Oil Saç Bakım Kremi özel formülü ile saç yapısında bulunan kırıkları pürüzsüzleştirerek kırılmaları onarıyormuş. Zaten kremsiz bir saç yıkama işlemi düşünemem. Benim gibi uzun saçlara sahip olanlar mutlaka saç kremi kullanmalı.. (
Haftada 1 veya 2 kere Ekspress Argan Oil Nem Maskesini uygulayarak saçımıza daha yoğun bakım yapıp ve saçımızın dış etkenlerden dolayı kaybettiği nemi geri kazandırabilirimişiz..

Yıkama Sonrası Özel Bakım;
Sıvı Saç Kremi ve Saç Bakım Serumu Down Under Naturals Argan Oil Serisinde en çok dikkat çeken iki ürün; Bu iki ürünle bir kaç ay önce tanışmıştım. Kullanmaya başladığımdan beri her duş banyo sonrası elimden düşürmediğim saç bakım ürünlerim arasında oldular. 
Argan Oil Sıvı saç kremini duştan sonra saçımı kurutmadan havluyla  nemi alınmış saçıma sıkıyorum & saçımı kolayca tarıyorum.
  Argan Oil Saç Bakım Serumu Tarama işlemi bittikten sonra   uyguluyorum. Serumun özelliği saçı ısıya karşı korumak, parlak  ve yumuşacık saçlar elde etmek olduğu için saçımı kurutmadan önce kullanıyrum. Daha sonra düzleştirici veya maşa kullanırsam yaptığım işlem bittikten sonra saçlarıma parlaklık katsın diye bir fıs avucuma sıkıp tekrar saç uçlarıma uyguluyorum..
 Selen Kozmetik ekibi çok içten oldukları için her detayı özenle hazırlıyorlar üzerine de kocaman gülümsemelerini ekleyip  pozitif enerjileriyle muhteşem bir ev sahipliğine imzalarını atıyorlar :) Kendilerine güzel davetleri için tekrar teşekkür ederim :)
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hep laf, hep laf demeyin gerçekten ürünlerden çok  memnunum bu sebeple bu memnuniyetimi bir arkadaşımla paylaşayım diye aşağıdaki ürünleri ayırıp şartsız şurtsuz olarak hediye ediyorum;
Down Under Natural's Argan Oil Vücut Losyonu, Vücut şampuanı, Sıvı Saç Kremi ve Saç Serumundan oluşan bu paket için yapmanız gereken tek şey ister ürünler hakkında isterseniz de içinizden ne demek geliyorsa yorum kısmına yazmak :) Çekiliş 12/04/13 Haftaya Cuma günü son bulacaktır. Şimdiden herkese bol şans dilerim :)
Adsız yorumlar sıkıntısından dolayı bloguma adsız & profil kimliği olmayan arkadaşlar yorum bırakamıyor. Blogumu takibe almanız şart değil, gmailiniz üzerinden yada diğer hesaplar üzerinden yorum bırakabilirsiniz. Daha önceki yorumlara istinaden tekrar söylüyorum Blogger olmanız şart değil çekişliş herkese açıktır. Gönlünüzden geçen yorumu bırakabilirsiniz. Bol şans dilerim!!
*Şartsız verdiğim tüm hediyeler kendi gönlümden kopan hediyelerdir. Çekilişin Firmalarla bir ilgisi bulunmamaktadır.  
*Kargo her zaman bana aittir! Bol Şans!! :)

Down Under  Natural's ürünlerini nereden bulabilirim diyorsanız tıklayın ve size en yakın yeri bulun; Satış Noktaları
Twitter: @downunderturkiye
____________________________________________________________________________

Down Under Natural's Argan Oil Vücut Losyonu, Vücut şampuanı, Sıvı Saç Kremi ve Saç Serumundan oluşan bu paketi Kazanan;
287 yorum arasından 145 numarayla; 

İlyedaa !! :)
bu seti denemeyi gerçejten çok istiyorum her alışverişe cıktıgımda serumları oldukca merak ettiğimi hatırlıyorum :) tabiki bana cıkarsa cok sevinicem :)
ilyedaa@gmail.com
http://ilyedaa@blogspot.com/

Benzer Yazılarım

297 yorum:

  1. Umarım bana gelir bu bebekler sınavlardan saçlarım bile perişan😔bakıma ihtiyacım vaaarrr😊

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Yine şartsız şurtsuz süper :-)Daha önceki çekilişlerinde de şansımı denedim.Bu ürünleri de almayı düşündüğüm için tekrar şansımı deniyorum.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Olmayan :) şansımı denemek istedim. Hadi hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  4. Umarım bana gelir bu bebekler, sınavlardan saçlarım bile perişan oldu 😔bakıma ihtiyacım vaar😊 sevgiler ☺

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir hediye bu dün de ben denedim bu arganlı bakım yağını güzele benziyor hakikaten çok iyi bir fırsat..
    mail adresi de bırakalım iozker@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. İnş buseferki talihli ben olurum:) sivi saç kremi ve serumu kullaniyordum zaten, maskeyi bulamadim saç kremini aldım. Bu markayı ve ürünlerini seviyorum. Tabiki seni ve bloğunuda:)))

    YanıtlaSil
  7. Pek de şansım yoktur ama..Düşünsene senin gibi çok hediye veren bir bloggerdan bile bir şey çıkmadı. Şanssızliğım o derece yani.. :)) Neyse belki bana çıkar bu sefer ha..Takipteyim seni her zaman her kanaldan.. Öpüyorum
    aynurakdolun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Senin bu kadar methettiğin ürüne sahip olmak isterim, tabi saçlarımında buna ihtiyacının olması cabası, Kıbrıs benim vesilemle Down Under Natural's ürünleriyle tanışmış olur fena mı :)

    YanıtlaSil
  9. o zaman ılk yorum benden gelsın. bu urunu sızden cok duydum ve gercekten meraklandım almaya fırsatım olmadı hem ankarada nerede bulacagımı da bılmıyordum. takıpcılerınıze ''hedıye'' edecegınızı duyunca neden olmasın dedım. ve bende gonlunuzden kopan hedıyeye talıp oldum :) Esra Duman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. watsons larda satılıyor fiyatlar da gayet uygun

      Sil
    2. ılgınız ıcın teşekkür ederim ceren hanım :) eger hedıye bana hedıye cıkmazsa gidip alacağım :)

      Sil
  10. Benim de argan yağlı her türlü ürüne ayrı bir sempatim var ve bu markayı denemeyi çok isterim.

    YanıtlaSil
  11. İlk yorum benden olsun o zaman :) Kendime bol şans diliyorum!

    YanıtlaSil
  12. ben de tam almayıı düşünüyordum, bi çekilişte şansımı denemek isterim...mail adresim modavesaire@gmail.com .blogum modavesaire.blogspot.com
    Herkese bol şans. :) sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Argan yağı mucize gibi birşey cilde saça inşallah kazanırım, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  14. Çok cömertçe davranmışsn bu hediyeler çok hoş
    Kısmet olurda kazanırsam çok mutlu olurum
    sen şart koşmamışsın ama ben blogumda paylaştım bile :)

    http://annemincikolatakrizi.blogspot.com/2013/04/bloglardan-cekilisler.html

    derya adı ile izleyicinim..

    deryailehayat@hotmail.com

    Bol katılımlar diliyorum..
    İyi günler..

    YanıtlaSil
  15. o güzel argan kokusunu bir an önce koklamak istiyorum

    YanıtlaSil
  16. Bu seriyi daha hiç biryerde görmedim ancak denemeyi cok isterim. Burada kahvaltıya bayıldım ahh ahh :) makeupbybgm@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Ben de sansimi denemk istiyorum :) melekyilmaz39@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,ozlemm kullanıcı adıyla takipçinizim. Son Son dönemde ben de özellikle saç bakımı konusunda argan yağı ve içinde arğan yağı bulunan ürünlere takmış durumdayım. Markanın argan yağlı saç bakım ürünleri de bu nedenle çok dikkatimi çekti ve denemeyi çok isterim. Sevgiler..
    esrakrgzl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. nerdeyse çekilişlerinin hepsine ktılıyorum önceden argan yağı kazanmıştım belki argan yağı çekiyordur beni bakarsın yine bana çıkar :)) İNŞALLAH :p

    YanıtlaSil
  20. Ne zamandır çok kişide görüyorum bu seti. Herkes şiddetle öneriyor. Denemek istiyordum zaten senin çekilişini görünce kaçırmayıyım dedim :) Yazın güneş ve denizde yıpranacak saçlara şimdiden önlem almak lazım ;)

    YanıtlaSil
  21. Yine mükemmel bir yazı yazmışsın:) Argan yağını severek kullanıyorum benim saçıma da çok iyi geldi belki kazanırım da diğer ürünleri deneme şansım olur.Seni çok seviyoooorum:)

    YanıtlaSil
  22. Merhabaa:)
    Seni heryerden takip ediyorum ki iyi ki de ediyorum çok güzel bir yazı olmuş yine ellerine sağlık:) Argan yağlı serumu ben de çok severek kullanıyorum. 16'sı doğumgünüm belki şansım olur da bunlar bana doğumgünü hediyesi olur böylece diğer ürünleri denemiş olurum.:) ne demiştim Oreo bahane Buse şahane:)

    YanıtlaSil
  23. Çok çömertsin öncelikle :)
    Bu ürünleri ilk sende gördüm ve gerçekten buna ihtiyacım olduğunu hissettim ürün hakkındaki yorumlarından sonra :)) Şansımı deneyeyim :)
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  24. Çok denemek istediğim ürünler :)) umarım şans güler bana da :)

    suslugunlugum@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bu sefer sanslııı kısı olmak ıstıyorummm :)

    YanıtlaSil
  26. bu ürünlerden almayı çok istedim ama şu şehirde maalesef hiçbir istediğim marka yok.o yüzden bu güzelliklere sahip olmayı çok ama çok istiyorum.umarım şans bana güler :)
    sevinc.cetin@gmail.com

    sevgilerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  27. Down Under Naturals'ın Nude şampuanını severek kullanıyorum.Bu seri ilk çıktığından beri baya merak ediyorumdum.Süper bir çekiliş düşünmüşüz yine tebrik ederim ;)

    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Bende baktım dün tam da almaya karar vermiştim ki çekilişi duydum belki bana çıkar ;)
    zuhalcancan@gmail.com
    Bloğunu takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  29. Senin şu şartsız hediyelerine bayılıyorum ordan begen burdan lile yap ordan uye ol off okuyunca vazgeciyorum hafi bakalım herkese bol şans bana da tabi...

    YanıtlaSil
  30. Saçlarım çok dökülüyo, argan yağını denemek istiyodum :D

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  31. belki bu kez sans bana guler down under urunlerinide merak ediyordum zaten sevgiler bernadolgun@gmail.com perisscope.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Bu aralar tam da saç bakımına kafayı takmışken ne güzel olur bu ürünler bana gelse=))

    nilsuli@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. blogunu Bilun Şen'in bir yazısından buldum:) hemen çekilişe dahil olmak istedim. Ben daha önce bu ürünleri kullanmadım klasik saç kremleri ve maskelerle idare etmeye çalışıyordum ama olacak gibi değil gerçekten. Umarım şanslı olurum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  34. Allahım bir kez olsun çekilişlerden yana yüzüm gülsün lütfen :)

    YanıtlaSil
  35. saçlarımın en ihtiyacı olan şey sanırım..

    YanıtlaSil
  36. merhaba. bende istiyorum.methini çok duyudum kullanmak nasip olmadı.belki burdan olur.inşallah. öptümmm.

    YanıtlaSil
  37. bu urunleri denemek istiyorum ne zamandir.cok sansli degilim ama bakalim denemekten ne cikar :) herkese bol sans...

    YanıtlaSil
  38. Sürekli alsam mi almasam mi dediğim ürünler biliyorum alıp beğensem depolayarak kullanacağım. Umarım bana çıkar da deneme şansını elde ederim :)

    ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. merhaba bende seumunu kullanıyorum hem çok güzel kokuyor hemde saçlarımı yumusacık yapıyor

    YanıtlaSil
  40. bu seriyi çok merak ediyorum lüften artık bana çıksın hepsine katıldım ama yok :(
    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. merhaba saçlarım ince telli ve yıpranmış serumunu kullanıyorum hem çok güzel kokuyor hem de yumuşacık yapıyor

    YanıtlaSil
  42. Son 1 yıldır argan yağı benim de kıymetlim ve bakımlarımda kullandığım güzellik iksirim.
    Umarım ben kazanırım.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. merhaba,
    16 ay önce doğum yaptığımdan zayıflayan saçımı yenilemek açısından kullanmak isterim,
    daha çok katılım olsun diyede paylaştım:)
    http://www.facebook.com/selvi.efe/posts/429289713831079;
    https://twitter.com/efsane78/status/319389029441368064;
    https://plus.google.com/111429664300775251844/posts/7cX4wxkwh9M;

    şanslı olmak dileğiyle..
    teşekkürler ve sevgiler...

    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bu markanın fruit kicks ve nude şampuanlarının çeşitlerini ve sıvı saç kremini kullanıyorum.Çok memnunum.Bu seriyide denemek isterim.k_ozkan_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Bende isterim bu güzel mi güzel ürünlerden umarım şans benimle olur:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  46. Argan yağı içeren ürünleri seviyorum ve down under'ın bu serisinide denemek isterim.:)

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. çok güzel bir hediye herkesin ihtiyacı olan bir ürün kadınlar için saçın ne kadar önemli olduğu malum zaten bende bu güzel sete talibim:)
    sevgilerr:))

    YanıtlaSil
  48. Merhabalar,bende argan yağı,ile sizlerin sunduğu fırsat ile tanışmak isterim,teşekkürler...eminekekeve@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhaba, Down Under ürünlerini çok merak ediyorum. Hakkında hep olumlu yorumlar okudum denemeyi çok istiyorum umarım şanslı kişi ben olurum. Sevgiler..
    yaprak_yasan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. bu ürünleri kullanmayı çok istiyoruuuuum :) saçlarımın beslenmeye ihtiyacı var onlara bi ziyafet çeksem hiçte fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar blogunu severek takip ediyorum arganlı ürünleri denemeye çalışıyorum..down under naturals serisinin koalalı şampuanlarını kullanmıştım çok memnun kaldım inanılmaz güzel kokuyorlar bu seriyi deneme şansını umarım ben yakalarım..sevgilerlee :)

    YanıtlaSil
  52. Peki Argan yağı saçı yağlandırıyoru mu? John Frieda ürünleri inanilmaz yağlandırdı da.

    YanıtlaSil
  53. benim her banyodan sonraki yardımcılarımdır kendileri :D

    YanıtlaSil
  54. Merhaba Bahar Filiz adıyla izleyicinim. DUN zaten kullandığım bir markaydı ve bu yeni serisini de denemeyi aklıma koymuştum ki iyi ki daha gidip almamışım. Hadi çekiliş, inanıyorum bana çıkacaksın bu sefer sen cansın, can!
    baharislamoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. MERHABALAR

    SAÇLARIMIN BOYLE BIRSEYE IHTIYACI VAR YA....
    ÜRÜNLER BANA GELLL BANA GELLL :)))

    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  56. merhaba ürünlerden serumu kullandım sadece ve çok memnun kalmıştım ama ne yazık ki bitti ve tekrar alamadım umarım bana çıkar:)
    begum kerem
    kerembgm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhaba , öncelikle memnun kaldığın ürünleri başkalarıyla paylaşman çok hoş bir düşünce:)ben de bu seri çıktığından beri çok merak ediyorum , hatta elimdeki ürünler bitince almak istiyordum o yüzden tam bana göre bir çekiliş olmuş , umarım kazanırım:)
    Sevgiler...
    kozmetikturu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. bu kadar popüler olmasına rağmen henüz hiç argan yağlı birşey kullanmadım...Böylece başlamış olurum belki ;)

    YanıtlaSil
  59. Hadi bakalım şansımız bol olsun :)
    filizsezik44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. İzleyiciyim işte :)
    Bu ürünler benim olsa, hayat ta bayram olurdu :)

    YanıtlaSil
  61. Merhaba

    İzliyorum işte .Ayrıca bu ürünler benim olsa hayat ta bayram olsa :) bana

    YanıtlaSil
  62. Mrb, hoş bir paket benim olsa mutlu olurum emin ol:)

    YanıtlaSil
  63. canım ne mükemmel bir kampanya yapmışsın yüregine saglık kesene bereket hanene nur ,huzur,mutluluk ,saglık hiç eksik olmasın.bir bayan olarak bende saçlarımdan çok muzdaribim.ön tarafı çok seyrek elimden geldigince bitkisel şampuan kullanıyorum.ama hiçbir şeyden fayda görmedim.gerçi burada çogu ürünler sahte .bu ürünü hiç denemdim umarım denemek kullanmak bana nasip olur.belki güzel ellerin saçıma ugur getirir.kazanmak umuduyla ...sevgiler
    öznur tiryaki
    oznur.tiryaki@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Şans güler mi güler :) Belli olmaz :)

    YanıtlaSil
  65. 15 günde bir saç boyamaktan saçlarım ağlıyor.denediğim onlarca ürün işe yaramadığından artık hiçbir şey almak denemek istemiyorum.ev yarım saç bakım ürünleri dolu. bunlar benim olsa denesem ve işe yarasa nasıl da güzel olur...:)

    YanıtlaSil
  66. bayılıyorum şu senin şartız hediyelerine =)
    mavidunyam6@mynet.com

    YanıtlaSil
  67. Serumunu denedim, çok beğendim, ama diğer ürünleri hakkında hiç fikrim yok. Ayrıca blogunu çok severek takip ediyorum.
    tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. inşallah bu kez bana çıkar :)
    ckktok@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Bu ürünleri duyduğumda soluğu Watsons'ta aldım.Ve orada bir hanım Down Under'ın Argan yağlı ürünü olmadığını söyledi.Ben de bir hüzünle çıktım oradan.
    Şimdi görüyorum ki doğru duymuşum.Röfleden yıpranan saçlarımda denemek isterim;)
    cingifilli@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  70. Ben de ben de ben de...tumay.va@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. Her zamanki gibi çok cömertsin... Bu konularda çok şanssız biri olarak yinede bu sefer belki diyerek yorumumu bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
  72. ben de ben de ben de...tumay.va@hotmail.com,

    YanıtlaSil
  73. ayy ne harıkaa boyadan yıpranan saclaıma coook ama cokkk ıyı gelırdı:))umarım o şanslı brn olurummmm:)melikeabayli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Harika bir hediye paketi umarım benim olur..:))

    YanıtlaSil
  75. Gercekten eliniz cok acik :)
    Umarim sansli saclar benimdir :)

    deryasu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  76. İnsallah benim olurlar:)

    YanıtlaSil
  77. umarım benim saççlarımı iyileştirmeye gelir bu ürünler busecimm çok ihtiyacım var:))

    YanıtlaSil
  78. kazanan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun
    bizde şansımızı tekrar deneyelim :)

    YanıtlaSil
  79. Benim zavallı saçlarım, yaptırdığım röfleler nedeniyle iyice kısaldı :( Şimdi kendi saç rengime döndüm ve sağlıklı uzama için sanırım ben de bu ürünlerden denemeliyim.. Bakalım şansım varmış mı :)

    YanıtlaSil
  80. argan yağı benim de denemeyi çok istediğim bir üründü. cilde ayrı, tırnaklara ayrı, saçlara ayrı ayrı çok faydası varmış, bu ürünleri de denemeyi o yüzden çok çok çok isterim!

    YanıtlaSil
  81. Saçlarımın bu ürünlere çok ihtiyacı var.
    Feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. argan yağlı bir ürün kullanmadım henüz ve merak ediyorum etkisini özellikle de serumunu denemek isterim;))

    YanıtlaSil
  83. argan yağlı ürünlere bayılıyorum.. inşş bana çıkarr..:)))

    YanıtlaSil
  84. tüm kozmetik firmaları Argan Yağını ürünlerinde kullanmaya başladı, bende merak ediyorum.

    isoonco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. Blog'unun sıkı bir takipçisiyim zaten.. Saçlarım bana çok kırgın kızıl sevgim yüzünden ama bu seri ile aramızın düzeleceğini umut ediyorum.. yani çok ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  86. hiç bir ürün saçıma iyi gelmiyor dökülmeyi durduramıyorum belki bu iyi gelir
    zahide0705@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. Saçlarım çok kuru ve buna uzun zamandan beri çözüm bulamadığım için bu seriyi denemek isterim eğer şanslı kişi ben olursam :)

    bahar.tas.ytu@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. ben de denemek istedim. şansım döner mi acaba :)

    YanıtlaSil
  89. Saçlarım çok kuru ve buna uzun zamandan beri çözüm bulamadığım için bu seriyi denemek isterim eğer şanslı kişi ben olursam :)

    bahar.tas.ytu@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. denemek istediğim ürünlerdi..şartsız çekiliş için ayrıca tşk.ler :)
    nilgünm@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Ayyyy cok guzel hediyeler ozellikle sampuan ve sac kremini merak ediyorum hem de cokkkk

    YanıtlaSil
  92. Tam da denemek istediğim ürünlerdi,almak için çekiliş sonrasını bekleyeyim bari :) Belki bana çıkar.. ;)

    YanıtlaSil
  93. işe yarar mı diye merak ettiğim ama bir türlu fırsat bulup deneyemediğim ürün argan yağı... özellikle şuan saçlarımdaki kırıklara, boyanının yıpranmışlığına bakım acaba diyorum.. acaba bana çıkar mı;)

    YanıtlaSil
  94. Çekiliş için çok teşekkürler :) Mail adresim: cosmicblue8@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. dersler falan filan derken kendimi inanılmaz saldım ve bu bakımsızlıgı yorgunlugu en cok saclarımda hissediyorum:s
    cumartesi tam da sınavlarım biterken kendimi bakıma alma konusunda bana yardımcı olacagına inandıgım bu seti gercekten cok istedim suan:)
    argan yagıyla ise hala tanışmamış olmam utandırıcı tabi biraz:)
    neyse ben kactım:) cerenntatar@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. çekilişi sabırsızlıkla bekliyordum :) öncelikle teşekkürler bu güzel çekiliş için. herkese ve kendime bol şans :)

    YanıtlaSil
  97. Gordugum en eli bol bloggersin :) Sen cok yasa:) gorup merak etmistim tam benlik denemelik bir set:) argan yagli hic bir sey kullanmadim daha once belki bu ilk olur:)

    sakinesakiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  98. en çok ben istiyorummm :))

    YanıtlaSil
  99. merhabalar sizi yaklasık 7 8 aydır severek takip ediyorum hatta 1 kaç gün yazmayınca üzülerek geri kapatıyorum.muğla milas ta yasıyorum resmen mahrumiyet bölgesi resmen aldıklarınıza sürdüklerinize imrenerek bakıyorum.şimdi de bu hediyelerinizi duyunca acaba dedim.iyi günler...

    YanıtlaSil
  100. arganı merak ediyorum denemek isterim:)
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba :) Rossmann'da görmüştüm kendilerini bu kadar iyi olduklarını bilseydim alırdım ama inşaallah şans burda benimle olurda kavuşurum bu ürünlere sayende :) soy_ka.os_qe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. Bu ürünleri hep denemek istedim istedim kısmet olmadı. Burdan olsa güzel olur :)

    YanıtlaSil
  103. Bir gün ben de bi çekiliş talihlisi olacam inanıyorum:))
    celikaylin75@yahoo.com

    YanıtlaSil
  104. argan yağlı serumu çok merak ediyordum umarım bana çıkar :)hediyeler için teşekkürler çok tatlısın ;)

    YanıtlaSil
  105. Eğer Chunlibeauty yazdıysa ben de varıııım :)

    YanıtlaSil
  106. Bugun tissmanda girmustum alsam mi dedim acaba almadan senden gelir mi ki ?? :)))

    YanıtlaSil
  107. Ben de almayı düşünüyordum denemek için, çıkarsa tecrübe edineceğim.:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  108. sansızımdır ama bende ıstıyorumm:)

    YanıtlaSil
  109. geçenlerde watsonsta görmüş merak etmiş ama elimdeki ürünleri bitirmeden almamalıyım demiştim,eğer bana gelirlerse seve seve test edeceğim :) ben de narlı serinin saç kremi şampuan ve duş jelini kullanmıştım ve çooook güzel kokuyordu,bunlar da öyle mi?

    YanıtlaSil
  110. serinin diğer şampuanlarını kullandım fakat bunu denemedim henüz. umarım benim olur.

    simgekent@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. umarım bana çıkar.
    mihrice@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Başka bir set aldım dün; ama gözüm bu markanın ürünlerinde kalmıştı. Şansımı deneyeyim en azından:)
    Kazanıp kazanmamak hiç mühim değil gönlünüzden kopup da yapmanız bile mutluluk sebebi , önemli olan samimiyet.
    Sevgiler!
    sevgilimadam@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Ben de varımmm

    YanıtlaSil
  114. hadi artık bu defa bana gelsin bu bebikler

    YanıtlaSil
  115. Merhaba Buse,

    argan yağının faydalarını senin sayende öğrendik desem yeri var:)
    bizlerle paylaştığın için teşekkürler,
    Sevgiler,
    sibelergen55@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. bendeeeee makyajvehersey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  117. Saçlarım berbat:(Herkes bu markayı ve bu seriyi çok methediyor.Burdan hediye olarak çıkarsa ne ala.Olmazsa da kendim gidip alıp hemen kullanmaya başlıcam:)

    YanıtlaSil
  118. Merhaba Buse Ablacım herzamnki gibi hediyelern mükemmel inş. ben kazanırımm

    YanıtlaSil
  119. Argan mucizesine inananlardanım. Umarım benim olurlar :)
    leman_166@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. Ben de denemeyi çok istiyordum, inşallah ben olurum şanslı kişi. Saçlarım düzleştirmekten kırıla kırıla iyice pırasalaştı. Belki iyi gelir bu ürünler.
    baharinkizi@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  121. Ne içten bir çekiliş bu böyle, bu serinin özellikle saç ürünlerini denemek istiyordum ve çekilişi görünce çok mutlu oldumm :)
    Mail adresim
    hyaline_elf@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. saçlarımı tamamen salmış durumdayım hep bir matlık kırıklık var :(
    yani şu an en çok ihtiyacım olan şey bu tip ürünler :)
    deneyelim bakalıım :)
    muezzak@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. Merhaba,hediye konusunda çok cömertsin,ben diğer serumunu kullanıyorum,memnunum,bunu da denemek isterim,şimdiye kadar hiçbir çekilişi kazanamadım ama inatla yine katılıyorummm:)

    YanıtlaSil
  124. Benim olsunlar argan furyasına katılalım :)

    YanıtlaSil
  125. Bakalim sans meleği kimden yana

    YanıtlaSil
  126. merhaba
    gönlü bol blogger :)
    blog yazmaya başlamadan önce de cok seviyordum blogunu şimdi de özellikle bu etkinliklerin çok hoş sanırım şartsız hediye furyasını sen başlattın :)
    ben de varımm sevgilerrr

    YanıtlaSil
  127. Argan yaglı bir saç bakım ürünü arıyordum belki bana çıkar çıkmazsa da gidip alayım çok merak ettim =)

    YanıtlaSil
  128. ben de bir şansımı deneyim o vakit, ürünler çok güzel :)

    gokceninmakyajdefteri@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. Sanırım en kaliteli ürün; bu markaya ait. Ben de varım, sevgiler...

    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. kazanamayacağımı bilsem de yine de katılıyorum.
    sevgiler.
    fluses@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. Bana çıkmaz ama yinede şansımı deneyeyim dedim ben :))

    YanıtlaSil
  132. argan yağı içeren bi ürünü daha önce hiç denemedim..o kadar bahsedilmesine rağmen biraz temkinli yaklaştım ama anlattığın kadarıyla baya etkili..
    denemek istiyorum.. :)
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. bunlar benim olsunnn :) fgn_h@msn.com

    YanıtlaSil
  134. Ben de istiyorum yaa bakimsiz kaldi ne zamandir saclarim ve bi arayisim vardi insallah bana cikar :) cikmazsa da canim sagolsun denicem ben bunlari :)

    YanıtlaSil
  135. argan yağının faydalarını duydum ama bu ürünleri denemedim, bana gelseler gayet de güzel olur hani:) senin kozmetik konusundaki tavsiyelerini hep önemsemişimdir:)

    YanıtlaSil
  136. benim olsunlar lütfeen :)
    shoppingtimequeene@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. umarım ben kazanırım..

    YanıtlaSil
  138. cnm ben de bu ürünleri çok merak ediyorum hatta geçen gratiste gördüm denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  139. ayy şaka gibisin ya bu seriyi bloglarda hep gördüm ve denemyi gerçekten istiom yaw :) umarım benim olur :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. merak ettiğim ürünler umarım bana çıkar :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  141. Slm inşallah hepsi benim olsun saçlarım güzel olsun:)))
    hazeeels@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. hmm çok merak ettim, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  143. Şanslı değilimdir ama yine de bir şansımı denemek istedim :)
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. benim olsun
    pinar.isik@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. gerçekten politikanız hoşuma gitti, her yerde görmediğim yazılar bunlar :) gönlümden koptu kargo bana ait blogger olmanız şart değil istediğinizi yazın vs :) buda sizin farkınız herlde :)

    YanıtlaSil
  146. Saçlarımı yeni kestirdim,artık sağlıklı olarak uzatmak istiyorum.Bu markayı da hep merak etmişimdir,umarım kazanırım :) gulsah09gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. Instagram da yorum birakmistim ama dedim blog a da birakayim:) cok merak ediyorum ins bana gelir sevgiler:))

    YanıtlaSil
  148. bu seti denemeyi gerçejten çok istiyorum her alışverişe cıktıgımda serumları oldukca merak ettiğimi hatırlıyorum :) tabiki bana cıkarsa cok sevinicem :)
    ilyedaa@gmail.com
    http://ilyedaa@blogspot.com/

    YanıtlaSil
  149. Hayde genede katılayım kazanamayacağımı bile bile umutsuzca ((:
    Gratisde maskesinin minicik boyu 4Tl ye satılıyordu yuh dedim almadım tabikide:(
    Kazanırsam şayet mail adresim*kzmtkkokos@gmail.com
    Sevgicikler...

    YanıtlaSil
  150. Merhaba öncelikle teşekkür ederim hepsi çok güzel.Daha önce hiç argan yağı denemedim umarım şans bana güler.Sevgiler
    ebruerturk35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Nude'dan çok memnunum bunu da denemek için can atıyorum

    YanıtlaSil
  152. Down under natırals'ın diğer ürünlerini de severek kullanıyorum Argan yağlı olanları da merak ettim. İnşallah bana çıkarlar.
    mdmugeayhan@mail.com

    sevgiler.....

    http://mutlulukseninicinde.blogspot.com

    YanıtlaSil
  153. ben de bu markanın ürünlerini çook seviyorum ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. Bana şans gülmez ama ben yine de:) merakla bu ürünleri kullanmak istiyorum diyorum:)
    Bana önerdiğin vakit bu ürünleri kullanmıştım ama Argan Yağı'nı başka markalardan kullanıyordum, öneriyorsan hemen almam gerek. Umarım şans bana güler.

    YanıtlaSil
  155. bü ürünleri çok merak ediyorum
    çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. İnşallah bana nasip olur bu defa çünkü saclarım belime kadar ve bakımı zor bbırde bu markayı denemek ısterım. josemass_byz@msn.com


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  157. Down under argan ürünleriyle ilgili çok şey okumuştum bloglardan ve çoooook denemeyi istiyordum çünkü saçlarım işlem görmekten süpürge gibiler :( Umarım şansım yolunda gider ve bana çıkarlar beautyheavenblog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Denemek icin sabirsizlaniyorum
    Keepconnection@yahoo.com
    Twitter: _lilyput_

    YanıtlaSil
  159. Bu markayi cok merak ediyordum. Saclarimd da cok sikinti var. Cekilislerde sansim hic yok belki cikar :-) bu arada senin blogunu cok seviyorum ayrica instagram fotograflarinda harika sevgilerimle zesahin@gmail.com
    Zeynep

    YanıtlaSil
  160. Argan serisini seviyorum istiyorumm :))
    edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. bende sansımı denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  162. Argan yağı mucizesini deneme fırsatı yarattığın için teşekkürler.İnşallah şanslıyımdır:)nilaynarta@hotmail.com

    YanıtlaSil
  163. Ne diyeyim ki. Diyecek söz mü bırakmışın bize. :)
    E-mail: sincapppp@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. Aslında bu tarz ürünlerin işe yaradığına pek inanasım gelmiyor. :/ Ama memnunum diyorsan bir denemek lazım. :) Ben de şansımı deneyeyim bakayım.
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. saç bakımımı hep ihmal ediyorum ben,bi yerden başlamak lazım :)
    slcn_unsal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. https://www.facebook.com/tubaonde/posts/316909501767927
    https://twitter.com/tubaonde/status/319701366962544640
    https://plus.google.com/u/0/105508588563803093692/posts/EG68Ud5db3N?cfem=1
    ürünleri çok beğeniyorum umarım kazanırım teşekkürler, sevgiler...
    tondeumut@hotmail.com
    Tuba Önde

    YanıtlaSil
  167. şu argan olayını bir türlü deneyemedim.

    şansımı denemek isterim.

    YanıtlaSil
  168. merhabalar sıtenıze yorum yapmak için hemen google hesabı aldım bende facebook vardı megerse facebooktanda takıp edebılmek gıbı bir şeçenek varmış:)bu işlerde bıraz yenıyım de..altı ay önce doğum yaptım ve saçlarım inanılmaz dökülüyor.bu ürünleri başka bir blogda görüp çok merak etmiştim.geçen haftasonu watsons magazasında tesadüfen gördüm.fıyatını sordum ayırdığım bütçeye pahalı geldiği için alamadan çıktım.şimdı bunları kazanma şansım olursa deneyip faydasını görürsem eğer bır dahaki ayırdugum bütçede öncelıkli yerını alır.umarım şans benden yana olur.hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  169. argan yağını çok duydum ama henüz denemedim şanşım bol olsun :)

    YanıtlaSil
  170. Merhaba ;

    Nerdeyse gün 3 defa seni takip ediyorum. Argan yağlı bakım seti almak istiyordum çükü röfleden yıprandı saçlarım uçları azıcık yandı sanırım :( umarım kazanırım.

    pinar.85oz@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. merhaba :) bu güne kadar katıldığım hiçbir çekilişinde hediyeler bana kısmet olmamıştı ama her an herşey değişebilir diyorum :)

    kardelen_6497@hotmail.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  172. Daha önceden Down Under şampuanın yeşil olanını kullanmış ve memnun kalmıştım. Son zamanlarda da argan yağı ismini çok sık duydum ve denemeyi çok isterim çünkü bu aralar saç dökülmesi sorunum oldu baş gösterdi. Bu seti kullanmayı çok isterim, bana çıkar inşallah :)

    YanıtlaSil
  173. çok güzel ürünler bende istiyorummm :)

    YanıtlaSil
  174. Yaz gelirken lazım böyle bir set..Sevgiler

    YanıtlaSil
  175. twitter,bloglovin ve blogda takipçinim,facebookda da arkadaş :)işim gücüm yok bulduğum her yerde seni takip ediyorum sanırım :)) tugbagozz@gmail.com

    YanıtlaSil
  176. sizi çok severek takip ediyorum. saçlarımın fazlasıyla bakıma ihtiyacı var. umarım şansım bu sefer yüzüme güler :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  177. ben de bu markayı merak ediyorummm. belki bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  178. ben de denemek istiyordum bu seriyi :)

    YanıtlaSil
  179. şansımı denemek istedim ve merak ettiğim bir ürün =)
    mailim; duman_shop@hotmail.com

    YanıtlaSil
  180. Ne kadar sık çekiliş yapıyorsun böyle, çok cömertsin :)
    İnşallah bu bana çıkar :)
    takipçinim:)
    e-mail: cileklisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  181. şanslı olan kazansın :)

    YanıtlaSil
  182. Argan yağını çok merak ediyorum bu ürünler ile deneyim yaşayıp etkilerini görmek isterim.
    Sevgiler.
    seda.sgenc@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. BU SEFERKİ ŞANSLI KİŞİ BEN OLSAMMM

    YanıtlaSil
  184. Bana çıkmasını çok isterim...

    YanıtlaSil
  185. saç bakımına bu kdr önm verirken argan yglı ürünlr olrsa çok svinirm :)
    ozgee.33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  186. aaaa sürepmiş!

    kubramert87@gmail.com, sevgiler.

    YanıtlaSil
  187. Merhaba bende bu seriyi merak ediyorum umarımbenim olur:))

    YanıtlaSil
  188. Bu ürünleri ilk gördüğümden beri istiyordum.İnşallah bu sefer bana çıkar.
    brcmtl@gmail.com
    burcu adıyla takipçinim.

    YanıtlaSil
  189. hmmm kız arkadaşım bayılır bunlara :)) süperler

    YanıtlaSil
  190. Şansımı denemek istiyoruuuuuuuuuum bende :)

    YanıtlaSil
  191. Merhaba izleyicinim.
    Çekilişte bende şansımı denemek istiyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  192. slm zaten izleycindim
    şansım bol olsun:)

    YanıtlaSil
  193. Gerçekten güzel bir hediye...

    YanıtlaSil
  194. Merhabaaa! :)
    Çıt çıt kopan saçlarımı dün kestirdim ben de kısacık.Saç ürünleri bakınırken tesadüfen şartsız şurtsuz hediyeleri gördüm :) Bakarsın bu bi işarettir :)
    Down Under Naturalsın saç spreyini kullanıyorum ben de. Argan yağı serisini denememiştim hiç. Umarım bu fırsatla deneme şansım olur :)
    Teşekkürler, herkese bol şans! :)

    b.busecan@gmail.com

    YanıtlaSil
  195. merhaba, ne güzel bir çekiliş hazırlamışsınız sponsorsuz çekilişler çok büyük özveri ile hazırlanıyor şimdiden ellerinize sağlık

    kanatsizbaykus.blogspot.com adresinde benim de ürün tanıtımlarıma bakarsanız çok sevinirim

    ben de parabensiz ve alkolsüz ürünlerle daha mutlu oluyorum güvenli hissediyorum

    kanatsizbaykus@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara