Kozmetik,

MAC PlushGlass Big Baby

12:02 chunlibeauty 11 Comments

Bıcır arkadaşım Mor Kelebeğimin Hediyesi olan bu ürünü çok sevdim.. Bir kere rengi tam benlik.. Ben iddalı renkleri cok kullanamıyorum.. Nude tarzı ürünlere bayılıyorum.. Bu PlushGlassın rengini cok sevdim.. Ürünün özellikleri ne diyecek olursanız; Bu ürünle dudaklarımızı daha dolgun hale getirebiliyoruz.. Yani dudaklarım dolgun görünsün diyorsanız bu ürüne göz atın derim.. ZAten acık renkler dudagı dolgun gösterir bunun yanında dolgunlaştırıcı etkide olunca resimdeki gibi ıslak/dolgun bir görüntü ortaya cıkıyor.. Ben sevdim...

Benzer Yazılarım

11 yorum:

  1. kullaıyorum bende farklı bi rengini memnunum

    YanıtlaSil
  2. bende kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Nude tarzindaki tonlari bende cok begeniyorum...
    Bu renkte sana cok yaki$mi$...;)

    YanıtlaSil
  4. Rengi gerçekten çok güzelmiş =)

    YanıtlaSil
  5. Renk çok güzel ve yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. bende nude renginden başka renkleri fazla kullanamıyorum bu da çok tatlı duruyo zaten güle güle sür cnm :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba :) ben buna bayıldım. acaba nerede satıldığını öğrenebilirmiyim bide fiyatını tabii..

    YanıtlaSil
  8. Renk çok yakışmış, gerçekten çok hoş bir tonu var güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı bi rengi var gene Mac aşkım arttı:D Bi türlü Mac'lenemedim kendime kızmaya başladım:(:(

    YanıtlaSil
  10. canımmm benim güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara