Kozmetik,

Sally Hansen Airbrush

16:08 chunlibeauty 9 Comments

KIM KARDASHIAN’ın
“Tanrı Tarafından Gönderildi” Dediği Mucize Ürün!
Dikkat çeken fiziği ve artan popülaritesi ile herkesin beğenisini kazanan ünlü yüz Kim Kardashian, kendine ait web sitesinde çekici ve pürüzsüz bacaklarının sırrını açıkladı!!

Sedef hastalığı sebebiyle bacaklarında oluşan lekeleri kapatmak için dünyaca ünlü bakım markası Sally Hansen’ın, birçok ödüle sahip klasikleşen ürünü Airbrush Legs - Sprey Bacak Makyajı kullanan Kardashian, sütun gibi, güzel ve etkileyici bacaklara kavuşuyor. Üstelik öncesi/sonrası görüntülerini de yayınlayarak kadınlara ilham kaynağı oluyor.

Sally Hansen Airbrush Legs - Sprey Bacak Makyajı ile bir kaç dakika içerisinde bacaklarınızdaki tüm kusurların görünümünden hızla kurtulabilir, açık tenden koyu bronza uzanan dört farklı renk seçeneği ile bacaklara istenilen tonda doğal bir renk kazandırabilirsiniz.
İçeriğindeki K Vitamini ile bacakları besleyerek nemlendirmeye yardımcı olan Airbrush Legs - Sprey Bacak Makyajı’ndan avuç içinize püskürterek elleriniz yardımıyla tüm bacaklarınıza yayınız! Birkaç dakika sonra, iyice kuruduğuna emin olup, rahatça giyinebilirsiniz!


Kim Kardashian Bacaklarına Airbrush Legs Kullanmadan Öncesi / Sonrası

ÖNEMLİ NOT: Airbrush Legs suda çıkmamaktadır. Duş esnasında duş jeli ve lif yardımıyla kolayca temizlenmektedir.

Sally Hansen Airbrush Legs Sprey Bacak Makyajı
Yetkili Eczanelerde Fiyat: 49,50 TL

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. kesinlikle çok doğru söylemiş...bacaklarımda Kim'inki gibi büyük sorun yok ama çok beyaz..neredeyse bunu sürmeden etek-şort giyemez oldum..pürüzsüz bir görüntü veriyor..sürünce biraz beklemek lazım, çünkü boyuyor..markafoni, trendyol'da falan indirimleri kaçırmayın bence.. www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü senelerdir duyuyorum okuyorum cok iyi diye, her yaz deniyecegim diyip yine unutuyorum resmen, sanki corap gibi bir görüntü veriyormus. Eger oturdugun zaman koltuklara vs bulasmiyorsa cok iyiymis gercekten : )

    YanıtlaSil
  3. cok kurtarıcı bişiymiş :)kimin sorunluymus ilk defa gördüm:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba ;

    uzun süredir kullanan biri olarak şunu soyleyebilirim, evet çok güzel bir ürün, cildi canlı ve güzel gösteriyor ama sedef gibi bir rahatsızlıgı örtecek kadar da kapatıcı değil.
    bacaklarıyla tek sorunu hafif batık ve kıl diplerinin rahatsız edici goruntusu olanlar için birebir ama fotograftan da goruldugu uzere kım'ın derdine derman olamaz. once etkili bir kapatıcı makyaj yapıyor ve sonrasında sally hansen'ı kullanıyordur bence :)
    blogumda da yazmıştım airbrush hakkında.

    bu arada chunli,çok yeniyim ama kendi bloguma da beklerim :)

    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. kuzum kvalidem eczacı 6 yıldır bu ürünü kullanırım arada hoş bronzum hep ben buğdayım yani ama cidden güzel ürün

    YanıtlaSil
  6. Bunu mutlaka deniyeceğim:)
    Leke olabiliyormu acaba?Şu ototbronzlarda çok leke oluyor mesela

    http://twinsetters.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. merak ettiğim bir üründü.. faydalı bir yazı olmuş çunlimm.. önümüzdeki ilk bahar-yaz deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  8. @ nilgün Açıkcası bende bu ürünün bu kadar güzel ve kullanışlı olduğunu bilmiyordum birdaha ki yaza kesin alınmalı :D

    @ viva kullanan arkadaşlarında güzel yorumları sayesinde artık kesin alırım bende !! sende denersen yorumlarını bekliyorum canım :)

    @ essu bende resimleri ilk görünce bende aynı şeyi düşündüm :D

    YanıtlaSil
  9. @Gamze güzel yorumun için çok teşekkür ederim ben kapatıcılık anlamında birsey beklemiyordum hani hafif güneşte bronzlaşmıssın gibi bir hava veriyor olması bana güzel geldi :) blogunu takibe aldım;)

    @ ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ uzun vadeli kullanan birinden yorum almak süper oldu :) fikirlerini paylaştığın icin cok tesekkür ederim S.S :)

    @Serpil&Cigdem olmuyormuş canım bende kullanmadım ama kullanınca nasıl uyguladığıma dair bir post hazırlarım ;)

    @ zOiplaNet aynen bende merak ediyordum ama ihtiyac duymamıştım bu sene daha sık şort etek giyince aslında keşke alsaymışım dedim.. Seneye bahar aylarında alıp deneyeceğim :P

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara