Aksesuar,

Instagram Günlüğüm ; Yeni aksesuarlarım..

14:22 chunlibeauty 15 Comments

Herkese merhabaaa! Geçen hafta malumunuz bir yaş daha yaşlandım.. Yaşlanmanın verdiği hüzünü bir kenara bıracak olursam sevdiklerim tarafından gönderilen hediyeler, güzel mesajlar beni hayli mutlu etti. :) Doğumgünümde gelen aksesuarlarım ve kendi aldıklarımı instagramda paylaşmıştım. İnstagram hesabımı takip etmeyenler için detaylarla blogda da paylaşmak istedim;


Yelss aksesuardan ucunda minik bir bebişin olduğu hem bileklik hemde toka olarak kullanılan bu lastiği devamlı bileğimde taşıyorum.. 
 Olurda aniden saçlarımdan sıkıntı gelirse hoop bu sekilde örüp saçımı tutturuyorum :)

 Yine Yelss aksesaurdan çok severek aldığım küpelerim.. :) 13 TL gibi bir fiyatı vardı.. Eğer denk gelirseniz mağazasına mutlaka bakın.. Mutlaka seveceğiniz birşeyler çıkar :)
 Bu kolye de kardeşimin doğumgünü hediyelerinden biriydi. Koton'dan almış.. Severek kullanıyorum :)

 Saatte eşimden hediye.. Bu saatte gözüm vardı doğumgünü de bahane oldu.. :)

 Doğumgünüm bayrama denk gelince tatil boyunca devamlı pasta yedim desem yalan olmaz. :)  Elif'im le birlikte yediğimiz Leman'ın bu cheescake tadı damağamızda kaldı.. :)
Bu avuç aksesuarını Six Aksesuardan aldım.. 18 TL gibi bir fiyatı vardı.. Orjinal bir fikir gibi geldi bana siz ne dersiniz?
Yüzüklerimin daimi adresi HMTurkiye :) Yine çok severek aldığım ve parmaklarımdan çıkaramadığım yüzüklerim;
Eda Taşpınar'ın #Avon için tasarladığı yeni koleksiyon Midnight Blue takıları;
 Akseusar olmasa da  Makyasızolmaz blog sahibesinin gönderdiği bu bardakları da es geçmeyeyim.. 
Bu bardaklarda evimin aksesuarı oldu :) Kendisine tekrar teşekkür ediyorum :) 

Sevgili İlknur'un keçeden yapmış olduğu bu güzel makyaj çantasını da çok sevdim :) Siz de bu tarz keçe işlerini seviyorsanız İlknur'un Şekerkeceler hesabına bakmanızı öneririm :)

Yanımda olan, güzel mesajlarını ileten tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.. :) Güzel insanlarla nice güzel yaşlar diliyorum kendime :)
:**

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. o ucu bebekli bilekliğe özellikle bayıldım hepsini güle güle kullan.. yeni yaşın bir kere daha kutlu olsun :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. hediyelerien hepside çok güzel güle güle kullan :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. aynı saati beğenmişiz :) bende kendi paramla alacağım eşim hiç anlamaz nerdeeeee öyleee süpriz yapacak biri :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Erkekler maalesef ki bizim kadar ince ruhlu değiller..

      Sil
  4. Hepsi çok güzeller tatlım.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. yüzüklere bayıldım!!!
    www.topgirlstyle.co

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) adres belli HM Türkiye sağolsun hem uygun fiyat hem tarz ürünler :)

      Sil
  6. :) Güzel İzmir'e sevgilerr! Takibe alıyorum blogunuzu :**

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın hepsini :)

    smyrnarybeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara