Benefit Porefessional Fiyatı,

MAC Studio Fix Powder Plus Foundation NC35 ve MAC Online Alışveriş

14:51 chunlibeauty 8 Comments

Bugünkü konuğum, 2009 yılından beri bittikçe yenisini aldığım ve çok severek kullandığım, özellikle karmva ve yağlıya dönük ciltlerin kurtarıcısı olan MAC Studio Fix Pudra + Fondöten . :)
Tek adımda Fondöten ve pudra uygulaması sunan pratik bir ürün ..Yüksek kapatıcılığı sayesinde günlük hayatımda tek başına severek kullanıyorum
(Ojelerim GoldenRose Holiday Serisinden)


 Fondötende NC30 kullanmama rağmen bu pudra da NC35 kullanmayı tercih ediyorum.. 
Aynalı kompact tasarıma sahip..
Kutunun alt bölümünde süngeri bulunuyor..Bu süngerle uygularsanız kapatıcılığı oldukça yüksek bir uygulama yaparsınız.Dilerseniz süngeri ıslatarak ta cildinize uygulama yapabilirsiniz. Bu sayede pudra görünümden ziyade daha fondötenimsi bir görünüm elde edersiniz..
Günlük hayatta süngerden ziyade fırça ile uygulamasını seviyorum. Daha doğal duruyor.
Pudrayı uyguladıktan sonra o fazla pudramsı görüntüden hoşlanmazsam üzerine Fix sıkıp o görüntüden kurtuluyorum.. Ya da uygulama öncesi fırçama Fix sıkıp pudrayı uyguluyorum..
Yoğun kapatıcılığa sahip olduğu için normal pudralara göre daha yoğun bir yapısı var. Yani cildinizde biraz ağırlık yapabilir. Ancak cildiniz sorunluysa ve gözenekleriniz geniş diye fondöten uygulamak istemiyorsanız bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.. 
Pudranın ciltte tek başına kalıcılığı oldukça başarılı.
Kadifemsi bir yapısı var.
Mat bir bitiş sunuyor. Cildiniz yağlıysa gün ortasında cilt yağını alan mendillerle cildinizde ki fazla yağı alıp tekrar tazeleyebilirsiniz. 
Bu pudranın tek sıkıntısı sonuna doğru taşlaşması sanırım.. Bu durumla karşılaştığım zaman taşlaşmış bölümü kazıyorum ya da direkt tüm pudrayı kırıp toz pudra haline getirip öyle kullanıyorum.. :)
15 gr ve 76TL..
Studio Fix Pudralarda NW ve NC renk skalasının dışında bir de C serisi yer alıyor. C renk serisine Nötr dense de yine sarı alttonlu ciltlere uyacak hafif sarılık içeren bir seri diyebilirim..
Cildimizin alt tonunu bilmiyorsak hemen sizlere ufak bilgilendirme yapayım;
Gün ışında bileğinizde ki damarlara bakın; eğer damarlarınız  maviyse cilt alt tonunuz Cool (Soğuk  Pembe) tondur yani NW. Damarlarınız yeşil renk görünüyorsa cilt alt tonunuz Warm (Sıcak Sarı) tondur yani NC
Damarlarımız  mavi ve yeşilin karışımı bir görünümdeyse cilt tonunda pembe ya da sarının baskın olmadığı Naturel (nötr) tonlu yani C serisi sizin için uygundur..
Cilt alttonunuzu bildikten sonra buna uygun ürünler seçerseniz uyguladığınız ürünlerin daha doğal durmasını sağlarsınız.. :) 
Bu pudrayı MAC 'in online sitesinden Style allık, Aydınlatıcı ve bir kaç ürünle birlikte almıştım.. Açıkcası hem çalışan hem de yanı başımda MAC mağazası olmayan bir yerde oturduğum için online alışveriş yapmak çok daha kolayıma geliyor. Şehriniz de MAC mağazası yoksa veya benim gibi zaman sorununuz varsa size de  MAC Online alışverişi  tavsiye ederim :) Eğer online alışveriş konusunda sıkıntı yaşıyorsanız detaylı olarak nasıl alışveriş yapacağınızı yazabilirim.. :)
Takip eden herkese :* 

Benzer Yazılarım

8 yorum:

  1. online alışveriş yazısını boş ver canım :) maşa ile dalgalandırdığın saçlarını nasıl yaptığını o bukleleri bozmadan nasıl hacimlendirdiğini anlatan bir yazı ve görseller harika olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. Mac studio fix en sevdigim pudra:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba online shopda ilk once tamamen adres bilgilerimi griyorum hersey tamam fakat ödeme bilgilerinde adres eksik gozukuyor (örnegin mahalle gbi) görüntüle diyor fakat tıkladıgmda düzeltme secenegide gelmıyor,faatura adresi secenegi cıkıyor sadece o aşamada o düzenleniyor,acaba bölemi genelde de anlamadım nasıl iş??..iyi günler

    YanıtlaSil
  4. sevgili busecim şuan bu yazın benim için çook faydalı oldu.mac kaş maskarası ve studio fix powder alıcam ama rengim nedir inan bilmiyorum.cildim oldukça açık aslında senin rengin gibi de diyebilirim nc 35 sana koyu gelmiyormu?çok zorlanıyorum şuanda nc 20 alıcaktım o da stokta yok.renk konusunda bana yardımcı olabilirmisin canım

    YanıtlaSil
  5. mac ürünlerinde paraben ve türevleri varmı acaba ya bir kaç ürüne baktım yoktu sanki ama emin olmadım bilen var mı fondöten tarzı ürünlerde en iyi markayı da kullansan oluyor çünkü

    YanıtlaSil
  6. mac te bi turlu tonumu bulamadım

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara