Allık,

Flormar Passionate Dots Koleksiyonu İnceleme ve Makyajım

12:19 chunlibeauty 14 Comments

Herkese merhabalaaar! :) Haftanın son gününde Flormar'ın sonbahar&kış koleksiyonu olan Passionate Dots Collection ile kapanış yapmak istedim.. :)
İlk etapta ambalajıyla dikkatimi çeken yeni koleksiyonda kırmızı ve siyahın uyumuna puantiyelerin eşlik etmesi güzel bir birliktelik yaratmış.. Passionate Dots; invisible pudra, sekiz renkten oluşan far paleti,  jel eyeliner, ötücülüğü yüksek rujlar, ışıltılı terracotta  pudra, dokulu rengarenk ojelerden oluşan güzel bir koleksiyon.. Koleksiyonun tüm ürünleri Paraben free...


 Koleksiyonun benim için en ilgi çekici ürünü ;
SHIMMERING TERRACOTTA POWDER.. 
''Mikronizasyon teknolojisi ile geliştirilmiş olan bu ürün cilde kadifemsi ve pürüzsüz bir his yaratırken; içeriğindeki küresel yapıda özel polimerler kolay emilim sağlar. Ambalaj içerisinde yer alan şık pudra ponponu kolay bir uygulama sağlarken cildin doğal bir görünüme kavuşmasına yardımcı olur.''
Benim yorumuma gelecek olursak; Alışageldiğimiz ambalajlardan farklı olarak derin teneke kutu içerisinde, pudra ponponuyla satışa sunulmuş hem şık hem de oldukça güzel bir aydınlatıcı & allık.. Bende ki renk PD52.. Cilde çok güzel pembe somon arası altın ışıltışılı aydınlık veriyor. Hem aydınlatıcı hem de allık olarak kullanabilirsiniz. Renk verişi, ciltteki duruşu, uygulanışı benim için oldukça başarılı.. 25gr hayli bereketli bir ürün ve Fiyatı; 34,90 TL
Detaylı bakacak olursak;


Lacivert, yeşil ve siyah renklerden oluşan jel eyeliner, uygulama açısından oldukça pratik.. Hatta bugüne kadar kullandığım en pratik jel liner diyebilirim.. Ambalajın içerisindeki profesyonel fırçası ile pratik bir uygulama imkanı sağlıyor. Bu sayede ekstra fırça taşımaya gerek kalmamasını çok sevdim.. Kullandığım bir çok jel linera göre daha yumuşak bir yapısı var. Bu sebeple benim gibi yağlı göz kapaklarına sahipseniz gün içinde akma yapabiliyor. Ama tam bir liner tutkunu olduğumdan bu ürünün pratik ambalajını sevdiğimi söyleyebilirim..Bu pratikliğe biraz daha kalıcı bir liner formülü yaparlarsa çok daha mutlu olurum :)
Fiyatı : 15,ooTL


 

Kaş altına ışıltılı pudradan sürüp, göz kapağıma jel linerı uyguladım.. 
Işıltılı pudrası, jel lineri ile makyajımın genel görüntüsü;
Daha sonra ki yazımda Passionate Dots Stylo Ruj ve Kum dokulu Nail Enamel ojeleri paylaşacağım.. :) Takip eden ve yorum bırakan herkese şimdiden iyi hafta sonları dilerim :*

Benzer Yazılarım

14 yorum:

  1. terracota powderı ben de çok sevdim ojelere bayıldığımı söylememe gerek yok herhalde :-)) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Yorum için çook teşekkür ederim.. Dokulu ojeleri çok sevemiyorum ben ama yine de güzel bir oje koleksiyonu olmuş

      Sil
    2. Emeğinize Sağlık Güzel Bir Site Hazırlamışsınız.Başarılar
      BİDOLUDÜNYA
      http://www.bidoludünya.com/

      Sil
  2. çok beğendimm özellikle pudraya bayıldım. sana da çok yakışmış. yalnız likit liner in fırçası biraz kalın mı ? bana mı öyle geldi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırça kalın değil. Aslında epey güzel bir liner fırçası var. İnce ve kalın sürebilme imkanı veriyor.. :)

      Sil
  3. Çok şirin pudra süngeri beğendim :) Jel liner ise gerçkten ilgimi çekti
    Sevgiler
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Makyajin cok guzel olmus flormarin yeni urunlerini cok sevdim

    YanıtlaSil
  5. Jel eyelieyeliner ne kadar da değişik ! Yeni koleksiyon çok ıyi olsa gerek. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. O nasıll güzel bir terracotadır yahu !! çok beğendim ben güle güle kullanmalar sürüştürmeler :}

    YanıtlaSil
  7. ten makyajınher zaman ki gibi harika gorunuyor!
    eyelinerı cok merak ettim..

    YanıtlaSil
  8. Bloguna ve postlarına hayranım.Canım benim sormak istediğim, saçlarının dip boyasını loreal 9.1 ile yapmıştın. Memnunmusun o renkten hala aynı boya ile mi boyuyorsun?Saç rengini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  9. Bloguna ve postlarına hayranım.Saç rengini çok beğeniyorum.Canım benim sormak istediğim, saçlarının dip boyasını loreal 9.1 ile yapmıştın. Memnunmusun o renkten hala aynı boya ile mi boyuyorsun?

    YanıtlaSil
  10. Transparan pudrayı bende aldım fondotenı ınanılmaz guzel sabıtledı. Hatta bu hafta yapmış oldugum gelin makyajında kullandım sonuc ınanılmazdı! en ufak bır dagılma olmadı tum gece

    Bu arada bloğunu çok beğeniyorum açıkçası sebebi ise hem uygun fiyatlı ürünleri hemde lüks ürünleri beraber kullanabilmen.

    seni uzun süredir takip ediyorum.

    benim bloğum hakkında yorumlarını her zaman beklerim.

    kendine iyi bak:)

    http://makeupinbodrum.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara