Benefit,

Benefit Hello Flawless Pudra İnceleme

11:03 chunlibeauty 10 Comments

Herkese merhabalaaar! :) Makyaj yapmayı seven herkesin elinin altında bulunması gereken ürünlerden biri de pudralardır. İster tek başına, ister fondöteninizi sabitlemek adına mutlaka kullanılması gereken ürünlerin başında yer alırlar.. :) 
Bugün özellikle yağlı ciltlerin tek başına kullanabileceği, yüksek örtücülüğe sahip Benefit Hello Flawless hakkında ki yorumlarımızı yazacağım..
Bu pudrayı OjemRujumRimelim sayesinde tanıyıp sevmiştim,,
Fondöten gibi kapatıcılığı oldukça yüksek bir ürün..
İster tek başına, isterseniz de BB krem gibi hafif ürünlerle kullanılabilinir. Ancak kapatıcılığı orta ve yüksek fondötenlerle kullanırsanız yüzünüze kalıp takmışsınız gibi yapay bir görüntü oluşturur.
Karma ve Yağlı ciltlere uygun bir ürün dense de bence en çok yağlı ciltlerin seveceği bir ürün.
Parlama yapmıyor. Yağlı cilde sahip olan kardeşim Pınar 'da aynı üründen aldı... Kapatıcılık etkisini çok sevdiği için günlük makyajında elinden düşüremez hale geldi..
Kuru ciltler pek hoşlanmayabilir. Altını iyi nemlendirmeden uygulama yaparlarsa kuru bölgelerde birikme yapıp, çizgilenmeleri belirginleştirebilir.
Sivilce vb sıkıntılar yaşatmıyor..
Kadifemsi yumuşak bir dokusu var..
Spf 15 içeriyor.. Unutmayın ki kışında cildimizi güneşin etkilerinden korumalıyız..
7,0gr ve 99TL.. Keşke fiyatları biraz daha uygun olsaydı böylelikle bu güzel markayı daha çok kişi tanıyabilirdi diye düşünüyorum
İçerisinde çoğu pudra da olduğu gibi maalesef  TALC var. Paraben ise  bu ürün de bulunmuyor.
Aynalı kompakt bir tasarıma sahip. Bu sayede yanımızda taşımak çok kolay.. Pudranın alt kapağından hem fırça hem de sünger çıkıyor. Kapatcılığını arttırmak için sünger, hafif bir dokunuş içinde fırçası tavsiye ediliyor. Ancak bana soracak olursanız süngerle uygulamak ciltte yapaylık oluşturuyor.

Yüzünüz de maske varmış gibi görünmesini istemiyorsanız fırçayla uygulamanızı tavsiye ederim.. Ben içinden çıkan fırçadan ziyade ponpon pudra fırçalarını tavsiye ediyorum.. Daha doğal bir görünüm elde ediliyor. Fırçayla uyguladığınız da ciltte fazla ağırlık yapmıyor.. Ama kapatıcılığı yüksek olsun cake görüntü önemli değil diyorsanız içinden çıkan süngerle uygulama yapabilirsiniz.. 
 Ancak fırçayla uygulama yapınca tozutma sorunu oluyor.. Bu sebeple ürünün dibi çok çabuk geliyor.. Şekil A;

Uygularken fırçanıza azar azar ürünü alarak cildinize uygulamanızı tavsiye ederim..
Uygulama şekli ve ürünü kullanma miktarınız çok önemli … 
Bende ki renk Champagne.. Cildime en yakın tonlardan biri..

Cildiniz yağlı karma ya da yağlıysa ve yüksek kapatıcılıkta  bir pudra arıyorsanız bu ürüne Sephora standlarında bakabilir, dilerseniz uzmanına uygulatıp kendi fikrinizi oluşturabilirsiniz :)

Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. Bu pudrayı bende kullandım ama şimdi daha iyisini keşfettim shiseido yu tek geçiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shiseido markasını çok severim.. Onunda ürünlerini kullanıyorum paylaşmaya fırsatım olmadı :D

      Sil
  2. Benefit ürünleri güzel olabilir ama bu fiyata gidip almam şahsen gider o paraya high-end marka ürün alırım. Buse postla ilgili değil ama başka sorum olcak ;) kaşların çok güzel oldu bayağı kalınlaştı. Kalınlaşması için özel birşey uyguladınmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tercih meselesi ben sevdiğim ürünlerini tekrarını alıyorum.. :) Rimel ve baz konusunda özellikle vazgecilmez markam :) Kaşlarım için birşey yapmadım doğal yoldan nadasa bıraktım.. Ama aralarda boşluklar oluyor onları kaş farı ya da kalemi ile dolduruyorum :)

      Sil
  3. Benefit'in çoğu ürününü sevdiğim gibi ben bunu da sevdim. Kutu allıkları da ayrı bir harika tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Allıklarını ben de seviyorum Coralista ve kontür için Hoola en sevdiklerim arasında

      Sil
  4. Benegit urunleri cok guzel ama fiyat olarak cok yuksek

    YanıtlaSil
  5. Mac te renk skalasinda nc/nw 20 rengine sahibim, hangi rengini almaliyim?

    YanıtlaSil
  6. Macte nc/nw 20 renk skalasina denk geliyorum hangi rengini almaliyim bu pudranin?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara