Aquasource,

Biotherm Aquasource Serisi ve Şartsız Hediye!

15:00 chunlibeauty 388 Comments

Cilt bakımına yeni ve lüks bir yorum getiren Biotherm, Leighton Meester'i uluslararası marka temsilcisi olarak seçmiş. Gossip Girl dizisinden tanıdığımız Leighton'u Biotherm markasıyla görmek güzel bir haber!
Bugün  bu güzel haberin yanında Biotherm'in yıldız ürünlerinden, her 7 saniyede 1 kadınla buluşan Aquasource serisini kısaca tanıtıp tanışma paketini bir şanslı arkadaşıma hediye etmek istiyorum..

1998 yılında yaratılmasından bu yana Aquasource oldukça sevilen bir seri oldu.. Benzersiz jel-krem dokusu ile cilde anında nüfus eden bir yapıya sahip.. Bu kadar sevilmesinin nedenlerinden biri de hafif ve yağlı olmayan yapısı..

 AQUASOURCE’E AŞIK OLMANIN 7 NEDENİ

1. HER GÜN YENİ BİR AŞK HİKAYESİ: 
LIFE PLANKTON VE MANNOSE SAYESİNDE ÜSTÜN YENİLEME GÜCÜ 
Ağaç turpundan elde edilen doğal bir şeker olan ve üstün yenileme gücüyle bilinen Mannose, cilt yenilenmesini destekler, cilt kalitesini yükseltir ve deri epidermisi ortalama %25 oranında kalınlaştırarak nem hapsetme oranını arttırır. Life Plankton cilt yüzeyi hücrelerinin bölünmesini hızlandırır böylece cilt kalitesinde ve nem oranında optimal değere ulaşılır. 

2. ONU CİLDİMDE HİSSETMEK 
 GÜÇLÜ HÜCRE ORGANİZASYONU : AQUASOURCE GELİŞMİŞ HÜCRESEL İŞLEVLER İÇİN BİRE BİRDİR. 
Cilt bakımında devrim! Aquasource hücre içi organizasyonunu düzenleyerek cildi dönüştürür. Hücre içi aktivitelerini düzenleyen Aquasource, straum corneum’u güçlendirir ve daha aktif çalışan bir hücre özü oluşmasında etkin olur. 

3. AŞKIN GÜCÜ 
 5000 LİTRE AKTİF TERMAL SU GÜCÜ TEK BİR AQUASOURCE’ÜN İÇİNDE SAKLI. 
Aquasource’ ün içeriğindeki nemlendirici bileşenler 5000 litre aktif termal suda bulunan içeriğe eşdeğerdir 

 4. DAHA DERİN BİR AŞK İLE  
48 SAAT ETKİN, 5 KATLI NEMLENDİRME GÜCÜ 
Bir su köprüsü görevi görerek cildin en üstündeki 5 katmana da etkiyen Aquasource, 48 saat süren bir nemlendirme deneyimi yaşamanızı sağlar. 

5. AŞKIN UYUMU 
CİLDİN DOĞAL BİLEŞENLERİYLE UYUM SAĞLAYAN BIOTHERM LIFE PLANKTON ÖZÜ 
12 patente sahip olan zengin içerikli Life Plankton cildin doğal bileşeni olan ve cildi nemli tutan Nemlendirme 
Faktörü ile benzer özelliklere sahiptir. Life Plankton’un benzersiz mineral bileşimi potasyum, kalsiyum, demir ve manganın yanı sıra B2, B6 vitaminleri ve 23 aminoasit içerir. Bunlar güzel ve nemli bir cildin temel unsurlarıdır. 

6. AŞK DOKUNUŞU 
 3 BOYUTLU POLİMER DOKU TEKNOLOJİSİ 
Yarı jel yarı krem kıvamındaki bu canlandırıcı ve bağımlılık yaratıcı mucize eşsiz yapısını cilt yüzeyinde 3 boyutlu bir kalkan oluşturan bir polimere borçlu. Cildi nemli tutan ve dış faktörlerden koruyan da budur. 

7. O ÖZEL KİŞİ 
 LEIGHTON MEESTER’IN GÖZÜNDEN AQUASOURCE AŞKI 
Daha ilk dokunuşta Aquasource’e aşık olan Leighton Meester ışıldayan cildini yeni Aquasource kampanyasında gösteriyor. 

Deneme ürünleri ve keten makyaj çantasına sahip olmak için yapmanız gereken tek şey buraya yorum bırakmak.. Daha önce Biotherm ailesinden bir ürün kullandıysanız tavsiyelerinizi de mutlaka bekliyorum! :)

Katılım 16.04.14 tarihinde gece yarısı 24:00 da sona erecektir. Lütfen sadece bir kere yorum bırakın.. 
Sevgiyle kalın! :)

Biotherm Turkiye 'yi sosyal mecraladan takip edip yeniliklerden haberdar olmak istiyorsanız;
@biotherm_turkiye
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öncelikle buraya yorum yazan 390 takipçi arkadaşıma sonsuz teşekkür ederim.. 390 değerli yorum arasından bu seti kazanan;
103 Numarayla;

Daha öncesinde Biotherm'in tester nemlendiricisini kullanma fırsatım olmuştu.Belki ihityacım olan bu setin şanslısıda ben olurum :) 

Kendisini tebrik ediyorum adresini en kısa zamanda chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum :()

Benzer Yazılarım

388 yorum:

  1. merhaba:)
    aquasource serisinin nemlendiricisinin methini çok duymuş tester ını denemıs hep almak istemiş ama bi türlü alamamıştım.inanılmaz güzel su gibi bir kıvamı mis gibi bir kokusu var.umarım bana çıkar:) herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  2. Harika bir çekiliş, elbette ki hemen katıldım :))

    Ben daha önce hiç Biotherm ürünü kullanmadım, umarım açılışı bunlarla yaparım :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ay çok isterim :)
    Deneyelim görelim:)

    YanıtlaSil
  4. Daha önce hiç kullanmadım ve denemeyi isterim.Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  5. Biotherm Aquasource nemlendirici numunesini bi ay önce kullanıp aşık oldum fakat fiyatından dolayı edinememiştim, şans bana güler mi :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ;)
    Aquasource serisini merak ediyorum. Kullananlar memnun kaldıklarını söylüyorlar, bakalım :)
    Teşekkürler ;)
    bygulsum@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Harika denemeyi çok isterimm..

    YanıtlaSil
  8. inş benim olur :) fgunerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Çok uzun yıllar, ergenlikten çıkarken diyeyim, Biotherm'in Aquasource serisinin tamamını kullandım. Yağlı bir cildim olduğu için özellikle nemlendiricisi, muhteşem kokusu ve inanılmaz hafifliğiyle o kadar ferahlatıyor ki insanı! Zamanında yine bu serinin peeling'ini de kullanmıştım, benim gibi yüzü sürekli kirleniyormuş gibi hissedip habire yıkama ihtiyacı hissedenler için muhteşem ürünler. Herkese tavsiye ederim. Arada başka ürünler ve markalar kullanmama rağmen evde her daim bir kavanoz Aquasource nemlendirci durur. Özellikle sabah ilk uyandığımda ferahlamak için sürerim. :)

    YanıtlaSil
  10. Selam!
    Aquasource serisini ilk defa duydum. Denemeyi çok isterim. Şans bana gülse ne güzel olur! ;)

    YanıtlaSil
  11. Son zamanlarda adını çok fazla duyup deneme fırsatım olmadığı bir ürün. Sonuçları sabırsızlıkla bekliyorum (:

    YanıtlaSil
  12. Hiç bu markanın ürününü kullanmadım ve denemek istiyorum şeker:)

    YanıtlaSil
  13. Herkese bol şans ama inşallah bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  14. şansımızı deneyelim:)

    YanıtlaSil
  15. ben nemlendirici jelini kullanıyorum, yağlandırmadan nemlendirdiği için çok başarılı olduğunu düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  16. bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Uzun zamandır denemek isteyip bir türlü kısmet olmayan bir seri, her kullanandan çok pozitif yorumlar aldım, sonucu sabırsızlıkla bekliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. bu kadar güzel anlatıldıktan sonra pek merak ettim. inşaallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  19. merhaba...çok merak ettiğim bir marka...bugüne kadar herhangi bir ürününü deneme şansım olmadı ama düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Aquasource serisini denemek isterim, hakkında çok şey duydum. Nemlendirici aşığı olarak bende şansımı denemek istiyorum :) İyi şanslar...

    YanıtlaSil
  21. çok övülen bir ürün inşallah deneme fırsatı bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, Biotherm'in göz çevresi kremini son günlerde çok duymaya başladım.
    Çokta merak ediyorum umarım şanlıyımdır. :)
    gzm_gdr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. biotherm sensibio h2o kullanıp memmun kalanlardanım ^^
    dilerim bana çıkar inşallah,herkese bol şans

    YanıtlaSil
  24. bu ara cildimde inanılmaz sıkıntılar yaşıyorum. Leighton Meester ı görünce bende denemek istedim.

    kozadakitirtil@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Daha once biotherm in hicbir urununu kullanmadim ama o kadar guzel seyler yazilmis ki kullanmak istiyorum su an. Umarim bana cikar. Bol sans bana:)
    mesinkaleminden@gmail.com
    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. çok merak ettiğim kullanmak istediğim ürünlerden biri :)

    YanıtlaSil
  27. Harika bunlar, umarım o şanslı kişi ben olurum☺️💕🙏

    YanıtlaSil
  28. Biotherm hic kullanmadim. merak da ediyorum. belki bu cekilisle deneme firsati bulurum♡ esraangel@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Selam ;
    Ben her yaz güneş yağı ve güneş sonrası ürününü kullanıyorum.Benim gibi beyaz tenliler için istakozumsu kırmızı olmamanın en iyi yolu:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. merhaba,
    aquasource serisini kullanıyorum ve gerçekten de çok memnunum. sorunlu bir cildim var ve yağlı ciltler için ideal olduğunu düşünüyorum. tam da ürünlerim bitmişken süper oldu bu hediye duyurusu:) inş. bana çıkar :) sevgiler meral balbay

    YanıtlaSil
  31. Biotherm markasını hep duyuyorum ama bir türlü deneyimlemek kısmet olmadı. Yazıyı okuyunca çok sevindim, belki bu sefer deneme şansına nail olabilirim. Harika bir yazı olmuş her zaman ki gibi...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  32. Yağlı Cilt serisinden yıkama jeli ve nemlendiricisini kullanmıştım gayet güzel ürünleri özellikle favori lokal sivilce kurutucu kremi bir harika☺

    YanıtlaSil
  33. inşallah talihli ben olurum.Katıldıııımm :)

    YanıtlaSil
  34. marka ile tanışmadım henüz. vesile olursun belkide chunlim :))

    YanıtlaSil
  35. Süpermis =)) o sansli kisi umarim ben olurumm =))

    YanıtlaSil
  36. Biotherm bu serisini henüz denemedim umarım deneme fırsatım olur ve burdan bende yorumumu bırakırım.Bu arada Leighton Meester gercekten ışıldayan bir cildi var.Gossip Girldn bu yana hayranım kendisine...

    YanıtlaSil
  37. Hadi bebekler benim olun bu kez. teşekkürler chunlibeauty :)

    YanıtlaSil
  38. BİOTHERM GÜNES KORUYUCU 50 FAKTÖR YÜZ İÇİN BUNU KULLANMIŞTIM ,BİR DE VUCUT SIKILASTIRICI KREM MOR OLAN :) BOL SANS :)

    YanıtlaSil
  39. Sürekli takipteyim, aktifliğiniz beni imrendiriyor, tebrik ediyorum sizi başarılarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  40. Selam Buse'cim, daha önce Biotherm ürünlerini çok duymuştum ama kullanma fırsatı bulamamıştım. Şimdi okuyunca gerçekten merak ettim, ellerine sağlık çok faydalı bir yazı olmuş...
    Herkese bol şans bu arada :)

    YanıtlaSil
  41. Daha önce Biotherm ailesinden bir ürün kullanma fırsatım olmadı fakat hassas bir cildim olduğu için bahsettiğiniz hafif ve yağlı olmayan yapısını denemeyi çok isterdim. Bol şans herkese ;)

    YanıtlaSil
  42. çekilişe katılmak istiyorum.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  43. merhaba, bu seriyi denemek için can atıyorum umarım bana çıkar:D

    YanıtlaSil
  44. çekilişe katılıyorum denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,
    Deniz sezonunda vazgeçilmezim Biotherm Soleil SPF30 Güneş Sütü'dür. Yazın şehirde bile çantamdan çıkarmam askılı kısa kollu giydiğimde gün içinde ara ara sürerim.
    Aquasource Fresh Eyes da favorimdir, başlığındaki toplar ile kremi uygularken masaj da yapan, çok hafif ve yoğun nemlendiren bir göz çevresi kremi.
    Biotherm deneme boyu seti ve makyaj çantası hediyenize de talibim...

    YanıtlaSil
  46. Hadi hayırlısı umarım kazanırım makyajpapatya@gmail.con

    YanıtlaSil
  47. Ben de beylikduzunden yana sansimi kullanayim, belki bir umut:)

    YanıtlaSil
  48. denemeyi çok çok isterim.şansımı deneyeyim
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar, nemlendiricisini kullanmis ve cok memnun kalmistim. Birzamanlar fodotenleri vardi kaldirdilar, onlarda cok güzeldi keske tekrar piyasaya surseler. Bu sete sahip olmayi cok isterim. Bol şans")

    YanıtlaSil
  50. merhaba :) bende şansımı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  51. Reklamlarında "Biotherm Aquasource Gel, 5000 Litre saf termal suyu bir kavanoza dolduruyor." bu cümle inanılmaz ilgimi çekti ancak alma imkanı bulamadım.O kadar çekilişe katıldım, biri dahi çıkmadı bu sefer şansın benden tarafa olması dileğiyle! :)

    www.instagram.com/1rimel1allik

    YanıtlaSil
  52. şansımı deniyeyim bende katıldım e-mail: sedabaybek.kaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Daha önce Biotherm ailesinden hiç ürün kullanmadım:( Bende kullanip yorum bırakmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  54. Çok merak ettiğim bir marka umarım deneme fırsatm olur. Herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  55. istiyorum katıldım sevtaperenn@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  56. merhaba, blue theraphy göz kremi çok başarılı

    YanıtlaSil
  57. bu seriyi çok merak ediyorum, inşallah şanslı ben olurum

    YanıtlaSil
  58. bu markayı hiç kullanmadım kazanırsam ilk olacak makyajjjcikiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Merak içerisindeyim :)

    YanıtlaSil
  60. hediyeler çok güzel katıldım selenserhat0@gmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  61. Merhaba,
    İçinde bu kadar AŞK kelimesi geçen yazıdaki ürüne tabi ki aşık olunur :) Biotherm ailesi ile tanışma şansı benden yana olur umarım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  62. istiyorum inş. kazanırım basaksaak@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. istiyorum istiyorum istiyorum :))) ssedaaakbass@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Biotherm ürünlerini daha önce denemedim. Merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  65. Süpermiş :) İnşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  66. merak ettıgım urunler denemek ıstıorum

    YanıtlaSil
  67. Bu sıralar methini çok duyduğum bir ürün, denemek isterim. Umarım bu sefer şans benden yana olur.

    YanıtlaSil
  68. selam :) ben bu serinin toniğini,nemlendiricisini,yüz temizleyicisini,göz kremini kullanmıştım,bir de kabı mor olan bir maskesini.genel olarak memnun kalmıştım ama nemlendiricisi çok parfümlü gelmişti bana.yakın zamanda boyner'e uğradığımda Biotherm standındaki bayan içeriğin biraz değiştiğini ve eskisi gibi kokmadığını söylemişti.ben de aynı serinin peelingiyle ayrıldım Boyner'den :)peelingi şu an kullanıyorum ve içerisindeki tanecikler çok küçük...ben beğendim yani ;) herkese bol şans

    YanıtlaSil
  69. Bende isterim kullanabilmeyi hayırlısı diyelim

    YanıtlaSil
  70. benim olmalı, benim olmalı :)
    hndecelebi@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Karma cildime iyi geleceğini düşünüyorum ve deneyip yorumlamak için sabırsızlanıyorum..
    İnşallah kazanan ben olurum:)

    YanıtlaSil
  72. bu markanın başka bir serisini kullandım çokta memnundum ama gel gör ki tüm markaları deneme isteği yüzünden tekrar almadım :) bu seriyide denemek isterim

    YanıtlaSil
  73. Merhaba
    Aquasource serisini ilk defa duyanlardanım inşallah bu katılımın şanslısı ben olurum :)

    YanıtlaSil
  74. Yıllardır cildim için yapmadığım şey kalmadı, umarım bu seri derdime çare olur. Kuru bir cildim var aynı zamanda çil ve güneş lekeleri için hassas. Sivilcelenmeye cok müsait, umarım sanslı kisi ben olurum herkese bol sans

    YanıtlaSil
  75. denemeyi isterim, herkese bol sans
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba, umarım ben kazanırım, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  77. Ben de fazlasıyla merak edenlerdenim!

    YanıtlaSil
  78. Bioterm ürünlerini daha once hic denemedim denemek için sabirsizlaniyorum umarim sansim buna izin verir :)

    YanıtlaSil
  79. Yıllar önce Biotherm'in nemlendiricisini kullanmıştım ama daha sonra hiç almamıştım belki senin sayende Biotherm'i yeniden kullanırım.:)

    YanıtlaSil
  80. Öyle güzel seyler yazılmıs ki ürünler hakkında hayran olmamak elde değil.. :) daha önce hic denemedim cok merak ediyorum umarım baslangıcı sayenizde yapmıs olurum, herkese bol sans :)

    YanıtlaSil
  81. merhaba daha hiç Biotherm ürünleri kullanmadım bende katıldım bu arada inş kazanırım ve deneme şansı yakalarım :)

    YanıtlaSil
  82. Aquasource nemlendirici testerını denemiştim 3-4 yıl önce:) Çok merak ediyorum ürünleriii=) Bana çıksııın

    YanıtlaSil
  83. Merhaba, ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  84. hadi bakalım inşallah deniyebilirim :)

    YanıtlaSil
  85. şu sıralar denemeyi çok istiyodum ve bu çekiliş harika oldu umarım şansım açık olur :)

    YanıtlaSil
  86. İnşallah bana çıkar ablam kullanıyor biotherm ve memnun :)

    YanıtlaSil
  87. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  88. merhabalar,
    çok merak ettiğim bir marka. sivilce tedavisinden sonra cildime iyi geleceğini düşünüyorum.
    umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  89. çok merak ettim kesinlikle denemeli :)))

    YanıtlaSil
  90. Şanslı kişi olmayı umuyorummm öpücükler 😉😙

    YanıtlaSil
  91. Elbette denemek isterim :)
    mmerwe.blogspot@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Cilt ürünleri konusunda çok hassasım, çünkü cildim de o derece hassas ve litrelerce su içmeme rağmen nem bombalarım kafi gelmiyor.Deneyebilirim :)
    merveuzum.26@gmail.com

    http://chiccamomile.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  93. ben şu yeşil losyonu kullanmıştım ve dehşetti resmen,öyle yağlı bi his vermiyor ama aşırı sulu gibi de değil ve gerçekten uzun süre etkili,o yüzden bütün seriyi istiyorummm,LEIGHTON MEESTER adınaaaa :D

    YanıtlaSil
  94. Daha dün internetten bu seriyi arastiriyordum belki benim olur:)

    YanıtlaSil
  95. Cok merak ediyorum, kullanmak istiyorum belki bu sefer benim adim çikar :)

    YanıtlaSil
  96. Merak ediyorum bu ürüleri ben de. Bakalım kimin olacaklar. :)

    YanıtlaSil
  97. Daha öncesinde Biotherm'in tester nemlendiricisini kullanma fırsatım olmuştu.Belki ihityacım olan bu setin şanslısıda ben olurum :)

    YanıtlaSil
  98. Merhaba bende katılmak isterim.Daha önce testerlar kullandım ancak ürün alıp kullanmamıştım.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. merhabalar katıldım =)

    YanıtlaSil
  100. Merhaba,

    Daha once Biotherm kullanmadim, bana cikarsa denemis olacagim umarim.

    Bol şans bana :)

    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Kullanmadim ama denemek isterim=) herkese bol şans=)

    YanıtlaSil
  102. Daha önce hiç biotherm ürünleri kullanmadım .Yeni bir cilt bakımına geçmem gerek ,milia oluşumundan dolayı .
    Belki şanslı ben olurum .
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  103. Bu seriyi istiyorum, harikalar... sansli kisi umarim ben olurum 👌👆👸
    melisevat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Böyle bir çekilişe katılmamak olmaz ;) İnşallah benim olur bu güzellikler.

    YanıtlaSil
  105. Merhaba:) Şansımı denemek isterim, ürünler dikkatimi çekti:) ezzo_ezgi_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. biotherm markasının blue treaphy serısının serumunu ve göz cevresını kullanıyorum son bıraydır.ve serumuna bayıldım .kesınlıkle tavsıye ederım.aquasourceyıde sayenızde tanırsam cooook sevınırım hadı sans bana gülsün

    YanıtlaSil
  107. merhaba güzel bir çekiliş olmuş.ben de katılmak isterim tabi.
    laylaylom2014@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. Merak ettiğim bir marka, bakalım bol şans :)

    YanıtlaSil
  109. Skinergetic serisini kullandım ve çok da memnun kalmıştım.. Umarım bu seriyi de deneme fırsatım olur :)

    YanıtlaSil
  110. Renkleri de pek bi tatliş. . Herkese bol şans ��

    YanıtlaSil
  111. Yaz icin yeni cilt bakim setine ihtiyacim vardi. Bakalim sans benden yana olacak mi:))??

    YanıtlaSil
  112. biotherm hiç kullanmadım, çok merak ettiğim bir marka, denemek isterim

    YanıtlaSil
  113. belki bana nasip olur bende merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  114. Adını çok duyduğum, hep kullanmak istediğim ama alma gücümün pek olmadığı marka :/ umarım böyle kavuşabilirim :))

    YanıtlaSil
  115. Denemeyi çok istediğim bir marka :)
    patiszkedi@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Çok merak ettiğim bir seri..şuanda biotherm purefect serisini kullanıyorum matlaştırma özellikli ve sivilce oluşumunu engelleyici ve inanılmaz memnunum..

    YanıtlaSil
  117. bende denemeyi çok isterim...

    YanıtlaSil
  118. umarım bana çıkar. Uzun zamandır denemek istiyordum :)

    YanıtlaSil
  119. Yaz tatili gelirken deneme boy ürünler bavul hazırlığında benim favorim :) bana çıksın :)
    guzinizgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. merhaba..
    şansımı denemek istiyorum..
    sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Merhaba
    Ürünleri denemeyi çok isterim bende varım :)

    YanıtlaSil
  122. katılmak istiyorum
    mervebagrici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. Merhaba, ilk defa duyduğum ve denemek istediğim bir seri.
    Herkese bol şans.
    sedasantur@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. bu seriyi istiyorum umarım bana güler talih bu kez olur mu olur valla:))))))))))

    YanıtlaSil
  125. Bi kere de şans bana gülse :)
    illeqal.68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. hayatımın nemlendiricisi kendisi... başka hiç bir nemlendirici cildime onun kadar iyi gelmedi... umarım set benim olur :) birkaç kalem azalmış olur :)

    YanıtlaSil
  127. Bende merak edenler içinde olup tabiki hemen şanslı kişi olmaya adayım... :))

    YanıtlaSil
  128. Merak ettigim bir marka. Katildim.

    Ayrilikmevsimi@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. çekiliş için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  130. hiç denemedim denemek isterim bana bol şans :))

    gülümser demirtaş
    glmdemirtas@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. şansımı denemek isterim ben de :)

    YanıtlaSil
  132. Hiç kullanmadığım denemek istediğim bir marka sumeyyaozalp@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. merhaba. waaw harika hediyeler.umarım kazanan şanslı ben olurum.daha önce biotherm ürünü kullanmadım bu sayede tanışmış olurum.
    melek hanem
    melekhnm@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. tabiiki denenmeli..herkese bol sans :)

    YanıtlaSil
  135. Daha önce denemedim ama denemek için çok güzel bir fırsat olurdu.

    YanıtlaSil
  136. Yazıyı okuduktan sonra denemeyi istememek mümkün değil :) umarım deneme şansım olur benekduman@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  137. Daha önce hiç kullanmadım, dilerim bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  138. bayılarak kullanmıştım,yeniden talibim:)

    YanıtlaSil
  139. bu seriyle ilgili çok güzel şeyler duydum umarım benim olur:)

    YanıtlaSil
  140. Seriyi ilk kez sizden duyuyorum ve çok beğendim .Blogunuzda her zaman faydalı bilgiler paylaşıyorsunuz. Beğendiğim ve takip ettiğim tek bloggersınız :) Leighton Meester'i de ayrı severim :)

    YanıtlaSil
  141. Bana çıksınnnnnn
    sedakes@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Merhaba, güzel çekiliş için teşekkürler:)
    aslieren95@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Merhabalarrr :)
    Daha önce kullanmadım . Umarım sizin vesilenizle kullanmış olurum .
    mail : zeynep_bobo_1903@windowslive.com
    Sevgilerrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  144. Biotherm ürünlerini denemeyi ve aradığım sağlıklı ürünü Biotherm'de bulmayı çok isterim. Sevgiler...
    nesliyaren@yahoo.com

    YanıtlaSil
  145. Merhaba, hiç şartsız demissin ya hemen katildim ki fazla güzel geçmeyen şu günlerde; şartla hiç ugrasamak istemezdim.... kaldi ki twitter ig heryerde takip ediyorum zaten........Biotherm e gelince nemlendiricilerin sivilce vs. Yaptigi benim gibi hassas ciltlilere en uygun icerikli marka....

    YanıtlaSil
  146. tam bu seriyi araştırırken ve numunesini bulamayıp emin olamamışken çok iyi geldi :) gossip girl etkisi paha biçilemez tabi, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  147. Ben de denemeyenlerdenim. :( Herkese iyi şanslar. ^-^

    YanıtlaSil
  148. Kullanmadım.Denemek isterim.

    YanıtlaSil
  149. Tamda nemlendiricim bitiyordu çok iyi denk geldi bakalım şansım benden yana mı =)

    YanıtlaSil
  150. Harika desem sesimi duyar mısınız mısralarımda ☺️
    star343638@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Şans benden yana olsun, doğum günü hediyem olsun :D

    YanıtlaSil
  152. Sizi severek takip ediyorum umarım şanslıyımdır :) sedaa1708@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. merhaba, şansımı denemek isterim:)
    ecosmus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. hic kullanmadim ama ozellukle nemlendiriyi cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  155. Sanırım kuruyan cildim için ihtiyaç duyduğum şey bu,şansımı deneyeyim bakalım bir

    YanıtlaSil
  156. Daha önce deneme fırsatım olmamıştı ne güzel haber bu, umarım şans bana güler de deneme fırsatım olur.
    turcanjulide@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. Bu ürünleri çok merak ediyordum ..herkese bol şans

    YanıtlaSil
  158. Benim de çok duyup merak ettiğim bir marka. duruyilmaz2018@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. Mezuniyete az kalmışken çok ihtiyacım var.olur ya belki benim olur şans...
    samsun_aylin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. daha önce hiç kullanmadım umarım benim olur :)

    aysebulut090@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. son zamanlar gönlümden ne geçtiyse oldu,umarım bir de bu seti deneme fırsatım olur:)
    m.elif1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. biten nemlendirici yerine harika olur !!! istiyorum

    YanıtlaSil
  163. daha önce Biotherm ürünü kullanmadım ama son zamanlarda çok bahsediliyor şansım varsa denemek isterim :)
    sahra_deniz26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  164. Biotherm'im bu yıkama jelini, nemlendiricisini ve toniğini kullanmıstım. Favorim yıkama jeli... Kokusu cok güzel, cildi iyi temizliyor ve ciltten hemen arınıyor. Umarım bana cıkar ve tekrar kullanma sansım olur :)

    YanıtlaSil
  165. Denemek için süper bir fırsat :) Umarım bana çıkar. Herkese bol şans :)
    ecem-yasar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. Nemlendiricisini alip duzenli kullanamadan atmak zorunda kalmistim...bir sans daha her ikimizede....

    YanıtlaSil
  167. denemeyi çok isterim harika bir hediye

    YanıtlaSil
  168. Hic denemedim denemek isterim arzu dumanoglu adhdmgdesd_2004@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Ben hıc denemedım ama cok şsterim tabıkı denemeyı :)).
    ozgeakyol@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Biotherm son dönemde çok merak ettiğim ama bi türlü deneme fırsatımın olmadığı bir marka.
    Umarım benim olurlar!
    :)
    supergirlweba@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. Daha önce hiç kullanmadım ürünlerini malesef :/
    bahar.cinal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. cok gusel hediyeler bende katılıyorumm :))

    YanıtlaSil
  173. Harika şans bana güler umarım :)

    YanıtlaSil
  174. Katılıyorum :)

    ysmnmrt2010@hotmail.com

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  175. merhaba,
    daha önce denememiştim ama sen öneriyorsun kesinlikle doğru seçimdir Biotherm :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  176. Aquasource serisini ilk defa duydum. Yorumlara bakılırsa yağlı bir cilt için ideal ürünlerden biriymiş, denemek gerek ..:) fatmagul_korkmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. varım:)
    yildiz111@hotmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  178. Ilk defa bi cekilise katiliyorum cok heycanli bana cikar insallah😚

    YanıtlaSil
  179. Çekilişlerde şansım yok ama şansımı zorlayım😊

    YanıtlaSil
  180. Denemeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil
  181. Daha önce hiç bu markanın ürünlerini kullanmadım hepte bu kızın cildini beğenirdim pürüzsüz falan diye acaba gerçekten kullanıyor mu sadece reklam yüzü mü neyse inşallah bu ürünle birlikte bu markayla da tanışabilirim

    YanıtlaSil
  182. Merhaba. Biotherm markasını deneme fırsatını yakalarsam mutlu olurum. Severek takipteyim

    YanıtlaSil
  183. ılk defa blok yarısmasına katılıyorum ıns sans bana guler deneme fırsatım olur urunlerınızı:) bol sanslar..

    YanıtlaSil
  184. Bnde sansimi denemek istiyorm (:

    YanıtlaSil
  185. biotherm'in bazı ürünlerini kullanmışlığım var.
    bakalım bu sefer yeni ürünlerini deneme şansım olur :)

    YanıtlaSil
  186. Katılıyorum tabi kii :)

    YanıtlaSil
  187. Aşkın gücünü yakalayalım süper olur :) Şansıma...

    YanıtlaSil
  188. bu markayı hiç denemedim,denemek için fırsat olabilir..

    YanıtlaSil
  189. Merhabalar ben daha önce bu markaya ait hiç bir ürün kullanmadım. Ama etrafımda kullanıp memmun olan arkadaşlarım var. Belki de bu çekiliş güzel bir başlangıç olur:9

    YanıtlaSil
  190. Selamun Aleykum, öncelikle ürün adıyla ilk kez tanışıyorum :) Açıklanan bilgi ise gayet iç açıcı :) şayet nasiplisi ben olursam bu kadar kullanışlı bir ürünü ancak çeyizime koyabilirim :) Hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara