Allık,

FlormarTurkiye 'den Gelen Dev Paket

12:34 chunlibeauty 232 Comments

Flormar geçen hafta bir paket yollamak istiyoruz diyince açıkcası bu kadarını tahmin etmemiştim.. Ufak bir paket beklerken bu güzel makyaj çantası içinde birbirinden güzel ürünleri görünce heyecanlanmadım desem yalan söylemiş olurum.. Flormar 'ı genel olarak severim.. Özellikle her zaman belirttiğim gibi Artlineri benim vazgeçilmezim hatta stokladığım tek makyaj malzemesidir.. 
Her neyse bu güzel ve büyük paketin hepsi benim, kimseye vermem diyecek bir yapıda olmadığım için; Bir kısmını kendime yorumlamak için ayırdım, bir kısmını kardeşimle paylaştım ve bir kısmını da sizinle paylaşmayı düşündüm.. Bu sebeple sizin için güzel bir paket hazırladım :) Ama paketten önce bir kaç swatch  göstereyim;
2012 İlk  Bahar / Yaz Koleksiyonu ; Renkler çok canlı ve çabuk kuruma özelliğine sahip :)

Flormar, yeni, yumuşak dokunuş yaratan, pürüzsüz görünüm sağlayan ve nemlendiren toz pudra.
*Hayvanlar üzerinde denenmemiştir-Hayvansal katkı maddesi içermemektedir.
Bu glitter kalemleri bir arkadaş tavsiye etmişti ama ben alıp denemeyi unutmuştum.. Gelmesi iyi oldu :) Bu kaleme Annem el koydu :) O yüzden rengi göstermek için bileğimde denedim hemencecik :) Güzel Annemin Ela gözlerine çok yakışacağına eminim.. 

Rujların renkleri birbirinden güzel!! Baştaki ruju kardeşime, Ortadakini Size, Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun da bana :) Pembeyi hiç ellemedim ama diğerlerini swatchladım hemen;
Kardeşimin el koyduğu; 
Zengin, kremsi ve nemlendirici yapısıyla, dudakları muhteşem şekilde kaplar. Besleyici özelliği ile dudakları yumuşatır ve parlak bir görünüm sağlar. L03
FLORMAR LONG WEARING RUJ L11 İçinde ışıltılar bulunan değişik bir kırmızı.. Günlük değilde daha çok akşam/gece kullanıma uygun bir ruj :)
Glosslar;
FLORMAR LONG WEARING LIP GLOSS L413 Göz alıcı, parlak ve renkli dudaklar… Dudaklar, sofistike, şaşırtıcı parlaklıkta ve daha dolgun görünecek.

FLORMAR SUPERSHINE LIP GLOSS 104 ve 117 kullanım kolaylığı sağlayan fırçası sayesinde dudaklarda ekstra nem ve parlaklık imkanı sağlayan bu ürün,içeriğindeki A,E,Omega 6,7 ve 9 yağları sayesinde dudaklara bakım yapmaktadır.

 FLORMAR SELECTION TERRACOTTA ALLIK : Cilt üzerinde birden fazla renkle harmonize olmuş ışıltılı bir görünüme imkan veren bu ürün,içeriğindeki doğal jojoba yağı ve fındık sayğı sayesinde ekstra neme ihtiyaç duyan olgun ciltlerin bile nem ihtiyacını karşılamaktadır. Bana gönderilen 40 Numara güzel bir pembe yaz için pembe tonlarını çok seviyorum :)
Yumuşak ve hoş bir doku cilt üzerinde baştan çıkarıcı ve pırıl pırıl altın ışıltısını sağlar. Kavunlu gibi bir kokusu var.. İçindeki ışıltılar yoğun ve çok minik. Elimin üzerinde denedim elim oynadıkça ışıltılar parlıyor sanki.. Bu güzel losyon tatilde yanımdan ayırmayacağım bir ürün olacak :)

İlk etapta bunları deneyip resimleyebildim.. Daha sonra diğer ürünleri de tek tek kullanıp yorumlayacağım..

P.S : Flormar 'ı bir ara Twitter da çekiştirmiştim sorularımıza cevap vermiyorlar vs diye o konuda biraz daha duyarlı olurlarsa ben ve benim gibi düşünen bir çok arkadaşın markaya daha sıcak bakmalarını sağlayabilirler diye düşünüyorum..

Buraya kadar yazımı okuyan sevgili arkadaşlarıma Çam Sakızı Çoban Armağanı diyerekten bu paketi hazırladım; Tek yapmanız gereken bu postun altına içinizden geldiği gibi yorumda bulunmak :)
Paket içeriği;

FLORMAR BRONZING POWDER FACE & BODY
FLORMAR SUPERSHINE GLOSS
FLORMAR SUPERSHINE RUJ
FLORMAR LIP CARE-cherry
FLORMAR TEKLİ FAR
FLORMAR ULTRA BRONZE EYELİNER
FLORMAR ALLIK FIRÇASI
2 Adet Flormar 2012 Summer Collection Oje
2 Adet Flormar Pretty Oje

Dikkat: Lütfen Adsız olarak yorum bırakmayın.. 

 Haftaya Çarşamba yani 23/05/2012  saat 12.00 a kadar yorum bırakabilirsiniz :)

_________________________________________________________________________________

Eveeett! Geçtiğimiz hafta şartsız şurtsuz diyerek başlattığım Flormar Hediye paketinin kazananını açıklama zamanı geldi :) Paketi kazananı açıklamadan önce bir kaç noktaya değinmek istiyorum.. 

1. Tüm hediye etkinliklerim de Kargo her zaman bana aittir.. Bu böyle biline.. :) 
2. Şarsız Şurtsuz verdiğim her hediye benim gönlümden kopan hediyedir.. Gerçekten sizlerle paylaşmak istediğim için bu şekilde bir etkinlik düzenliyorum.. 
3. Şartsız şurtsuz hediye etkinliklerine katılmak için illaki blog sahibi olmanız gerekmiyor.. Sadece Adsız olarak yorum bırakamıyorsunuz.. (Kötü niyetli sahtekarlara karşı ufak çaplı bir önlem niteliğinde.. Adsız olunca takibi zor oluyor)
4. Son olarak; Bıraktığınız her yorum benim için çok değerli.. Bu sebeple özellikle her postuma yorum bırakan arkadaşlarda dahil olmak üzere herkese çok çok teşekkür ederim..
                

Güzel günlerde kullanman dileğiyle canım!! Bana mail yoluyorla adresini atarsan en kısa zamanda hediyelerini kargolarım :)


Benzer Yazılarım

232 yorum:

  1. vay be Flormar paket yolladı ha? inanılır gibi değil :S bende yer almak isterim bu çekilişte :)
    uzunincekivirrcik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. makyaj blogu olmak kolay değil cidden ya. bazen diyorum ki bende de fena malzeme yok, açayım bi makyaj blogu. sonra diyorum yok arkadaş hakkıyla yapamam ben bu işi, bilenlere bırakayım :) kolay gelsin ne diyim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu çekilişlerde hiç şansım yoktur ama.. Denemeye devam :)

    YanıtlaSil
  4. blogger olmak paylaşımcı olmaktır:) o mavi ojelere talibim

    YanıtlaSil
  5. buse bana çıksın yaa çok hoşlar =)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ne şanslısınn! ve ne güzel bir blogun var:)))
    ürünlere tabiki de talibimmm!
    mail adresi vermem gerekiyor mu bilemiyorum sanırım duyuruda kazanan olursam o durumda veririm
    mutlu günlerr! :)

    YanıtlaSil
  7. hadi hayırlısı şartlar bu kadar kolayken yorum bırakmadan yapamadım.. bol şans herkese.. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir hediye çekilişi :)Ayrıca ruj renklerine bayıldım canım.Bakalım şanslı kişi ben miyim :))

    YanıtlaSil
  9. Flormar ın long wear rujlarına hastayımmm

    YanıtlaSil
  10. Canım hepsi çok güzel güle güle kullan :) Hediyelerini bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  11. wuhuuuu hediyeler süper umarım şans bana gülerde bu güzellikler benim olur .
    seher karaca
    seher_89@msn.com

    YanıtlaSil
  12. Çok düşüncelisin..İyi günlerde kullanmanı dilerim canım benim. Flormar 2012 ojelerini ben de sevdim..Kime çıkarsa bahtına diyelim o zaman:)

    YanıtlaSil
  13. merhaba ne kadar cömertsin hiç vakit kaybetmeden bizleride düşünmüssün eee bende hiç düşünmeden isterim tabi bu güzel flormarları....

    YanıtlaSil
  14. Ürünlerin hepsi cezbedici gözüküyor, özellikle de yaza gireceğimiz bu aylarda Flormar Bronzing Powder Face & Body ürünü ihtiyaç listemdeydi.Kime kısmetse paylaştığın için Teşekkürler..

    http://mavikelebeksnm.blogspot.com/
    Sinem

    YanıtlaSil
  15. :) Flormara makyaj bloglarının yazılarını sıkı takip ettiğim için bende önyargılıyım. Belliki sizin gözünüzde kendini aklamaya çalışıyor. güzel bir jest yapmış. Tebrik etmek lazım :)
    Sende cimrilik yapmayarak bizimle paylaşıyorsun. Buda taktire şayan bir davranış. Teşekkürler Chunli ;)

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir marka güzel bir hediye bana gelsin hadi ezgiberke

    YanıtlaSil
  17. hepsi birbirinden güzel bi kadının ruhunu oksayan en güzel şey makyaj malzemeleri olsa gerek,bu hediyeler benim olmalı diyorum hatta bunu cok istiyorum:))sibel şengöçen
    ssengocen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. mrb çok hoş ürünler gerçekten ve sizde çok incesiniz bizmle paylaştığınız için herkese bol şans sevgiler....

    YanıtlaSil
  19. gerçekten dev bir paket göndermişler. bize düşen kısmı için şansımı deneyeyim. sevgiler gulce

    YanıtlaSil
  20. zeynep yıldırım biçer flormar ürünlerini severek kullanan biri olarak beğendim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  21. flormar gerçekten çok cömert davranmış, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  22. Güzel hediye göndermiş Flormar...
    Paylaşımcı yönünü göstermişsin yine :))
    Bakalım belki bu defa tuttururuz diyerek yorum bırakalım ...
    Sende gelen hediyelerini mutlu ve güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  23. selamlar :) gule gule kullan kendine ayirdiklarini; ben en cok makyaj cantasini begendim valla ne yalan soyleyeyim.

    flormar'in su ana kadar hic bir emailime cevap vermemis olmasi onlari gercekten gozumde cok dusurdu; nitekim cogu turk firmasi boyle. simdi sadece gercekten sevdigim bir kac urununu aliyorum, ama genelde benim de begendigim bir marka.

    sartsiz surtsuz cekilisine katilmak istiyorum :)

    ojemparfumum@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel ürünler hepsi ama senin kadar değil:) emeğine, güzelliğine sağlık arkadaşım:) şaka bir yana gerçekten senin hazırladığın her post ve bilgiler çok aydınlatıcı oluyor. Zevkle takip ediyorum. Çok şey öğrendim bugüne kadar senden. Flormarın ürünleride aldı başını gidiyor. Gerçekten çok çok iyi bir çizgi yakaladılar, devamını diliyorum..Daha önce adsız olarak yazıyordum arada, bakalım bu kez rumuz çıkacak mı.(fisunca)

    YanıtlaSil
  25. şartsız şurtsuz ya bende varım desem:) özellikle bronzing powder için :)
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. ne güzeel bisürü şey göndermişler. belki bunlar da benim olur :)

    betül

    YanıtlaSil
  27. harika çok beğendim ayrıca bizimle paylaşman çok hoş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. ben ne olursa olsun flormarı beğeniyorum. o nedenle ürünlerini ben de çok fazla alır ve kullanırım. bunlardan bazıları bemim elimde de var zaten ama diğerlerini kazanmak da hoşuma gider.
    iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, Bloğunuzu beğeniyle takip ediyorum. Her gün sıkılmadan bunca güzel ve değişik postları yayınladığınız için de ayrıca tebrik ediyorum :))
    Çekilişinize ben de katılmak isterim.
    Aylin

    YanıtlaSil
  30. bu tarz paketler göndermelerini çok ulumlu buluyorum. acaba mı diye tereddüt edip almadığımız ürünler belki de çok hoşumuza gidecektir böylece. burnunu çook başarılı buldum canım, zaten güzeldin, artık harikasın bence. sevgilerimle irem. iremmerdemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Cok guzel gorunuyorlar.
    Latife

    YanıtlaSil
  32. Hepsi çok güzel sizde güle güle kullanın bende şansımı deneyeyim.
    Sedadonmez@yahoo.com

    YanıtlaSil
  33. waowww diyorum başka birşey demiyorum flormar çoşa gelmiş ne güzel ürünler göndermiş bizde isteriz ama :D
    Harika bir paket tatlım güle güle kullan inşallah diğerleride bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  34. Ben de şansımı denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  35. bayılarak takip ediyorum blogunu,yeni burnunu da pek bir beğendim sağlıcakla kullan inş.İlk makyaj ürünlerim Flormardandı hala da kullanmaya devam etmekteyim.Özellikle vücut losyonu vazgeçilmezimdir.Güle güle kullan chunlibeauty :))

    YanıtlaSil
  36. Çok istiyorum bu güzel hediyeleri, harika!

    lady.penelopeia@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhaba :) süpermiş bu :) ben de yeni açtığım bloguma beklerim.

    eceninmakyajcantasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  38. Çok güzelmişşşş :) Benim olsa hiç fena olmaz..

    trst455hr@praktiker.com

    YanıtlaSil
  39. İlk yorum benim sanırım:) Ben de Flormar ürünlerini seviyorum. Kendini baya bir geliştirdi. En çok bronzer'ını bekliyorum. Eğer çıkarsa denemiş olacağım böylece. Hediyeler için teşekkürler güzelim.

    YanıtlaSil
  40. GERÇEKTEN BAYILDIM heposi birbirinden güzelmiş:) ya bu markalar bize niye hiç hediye göndermiyorki :)))kıskandım..berfince hayat..sema:)

    YanıtlaSil
  41. şansı olan kazansın :) s.t258@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. içimden geldiği gibi yorum bırakmaktan çok içimden hediyelere sahip olmak geldi :)

    YanıtlaSil
  43. Bloğunu çok severek takip ediyorum çok yararlı oluyor ayrıca söylemeden geçemicem burnun çok güzel olmuş çok beğendim :) hiç şansım yok ama umarım bunlar bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  44. flormar da sizde çok cömertsiniz :)))

    muheyyaorsiyah@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Bende katilmak istiyorum :)Herkese bol sans ;)

    YanıtlaSil
  46. Hepsi çok güzel.Özellikle ruj,ojeler ve bronzerda gözüm var.Hepsi benim olsun :D
    ezgi.baloglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. bayıldım o ne güzel bir paket öyle,ben de isterim ben de.... :))
    lalinmakyajnotlari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. walla süper hediyeler umarım bu sefer çıkar her çekilişine katılıyorum ama çıkmıyor:(bakalım umarım bu sefer şans bize güler mailim:bestagirl41@hotmail.com VİLDAN ÖZCAN sewgiler..

    YanıtlaSil
  49. whuuu süpermiş bende istiyoruuuuum umarım bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Flormar süper bir paket göndermiş canım, çok cömert davranmış :)
    İyi günlerde kullan, kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :))

    YanıtlaSil
  52. kocaman bronzer ve ambalajıyla aynı renk ojeler aklımı çeliyor :)

    YanıtlaSil
  53. Bu müthiş makyaj malzemelerine kim hayır diyebilir ki keşke benim olsa nerdeeeee..

    YanıtlaSil
  54. chunli umarım çekilişte benim ismim çıkar Teşekkürler Rabia Aydın

    YanıtlaSil
  55. ilk yorum benden galiba inşallah bana çıkar
    ezgi dalga
    ezg.dalga@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. harika çok beğendim, bizimle paylaşman çok hoş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  57. flormarı bende severek kullanıyorum denemedigim urunleride en kısa zamanda deniycem bize tek tek tanıttıgın icinde sagol canım :)))

    YanıtlaSil
  58. mrb ilk yorum bana nasip oldu sanırım.paket harika güle güle kullanın.bronzerı denemeyi çok istiyodum inş sahip olurum.bu arada flormar cidden çok geliştirdi kendini gecen L16 rujunu aldım sürmeye doyamıyorum müthiş bişey..

    nessleekara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. yehhuuu çok güzelllerr o pembeleri istiyorummm :))

    YanıtlaSil
  60. Hai görüp de katılmamak olmaz sanırım.bu ürünleri tek tek alıp denemeye kalksan olmaz, umarım bana çıkar da deneyebilirim hepsini.Flormar'ı son zamanlarda sevmeye başladım çünkü.Bol şans:)))
    ozlemaksoylu@yahoo.com

    YanıtlaSil
  61. Renkler bi harika! :)
    Özellikle ojelere bayıldım :)
    Benim olur musunuzzz, lütfeeeen :)

    YanıtlaSil
  62. flormarı çok seviyorum.bana çıkar umarım.
    ozmim85@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Aslında ben Flormarın birçok ürününü kullanıyorum. Hem ucuz hem de fiyatına göre kaliteli olmasını seviyorum...

    Dilara G

    YanıtlaSil
  64. bende şansımın deniyim bi:)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  65. Merhabalar. Flormar'ın ürünleri konusunda karar veremiyorum bir türlü. Bazı ürünleri çok güzel, bazıları ise vasat. Ama bedava kozmetik baldan tatlıdır değil mi? (: Herkese bol şanslar. ^_^

    YanıtlaSil
  66. Flormar ürünlerini ben de seviyorum gerçekten hoş ve uygun fiyatlılar. Ben de katılmak isterim çok güzel bir paket hazırlamışsın yüreğine sağlıkk :)
    mail adresim : eezgitemiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Flormarın özellikle extra black kalemini çok beğeniyorum ben de, bi de long wearing rujları çok güzel...

    YanıtlaSil
  68. rujun rengine bayıldımm o benim olsa yeter :))

    YanıtlaSil
  69. o pembe ruj benim olsun istiyorum:))

    YanıtlaSil
  70. çok düşüncelisin gerçekten bundan önce de yaptığın çekilişleri duyurma gibi bir şart olmamasıyla "blogumun adı duyulsun" kaygın olmadığını gösterdin :) facebookta takip edin/duyurun twitterda takip edin/duyurun blogda duyurun gibi tonlarca zorunlu şart koyanlar var.umarım bana çıkar tam yaz renkleri

    YanıtlaSil
  71. süpeerrrr :))))bu arada bir blogdaki ilk yorumum

    YanıtlaSil
  72. Oyyy ne güzel ciciler bunlar :) Ojeler için katılıyorum resmen :D

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  73. vuduuu vuduuuu randoooom bu sefer lütfeeeen beni seeeeç.
    Farın rengi harikaaaaa :)
    senin şartsız şurtsuz çekilişlerine bayılıyoruuuuuuuuuuum
    esmaenes@gmail.com
    ESMANUR

    YanıtlaSil
  74. ama hepsiiii çok güzel sana gelen paketin tamamı, bize ayırdıkların, hepiciği çok güzel :) umarım şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  75. Aşk bunlar amaaaaaaaaa aşkkkk bayıldım tek kelime ile :) severek kullandığım bir marka zaten.özellikle rujların dudakta ki swatchlarını çok beğendim. galiba ilk yorum benden oldu :)
    umarım şans benden yana olur da bu güzelliklere sahip olurum:)
    tülay bircan mailim: tulay_1can@hotmail.com herkese bol şans olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  76. Merhabalar... çekilişe katılıp şansımı denemek istedim. mail adresim cheerfull85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. bu kadar paylaşımcı olman çok güzel ..
    şanslı olan kazansın :))

    YanıtlaSil
  78. https://twitter.com/#!/enguzel_hikayem/status/202754579044118529

    hepsi çok güzel inşallah şanslı kişi ben olurum:)

    YanıtlaSil
  79. gözlerimi alamadım güle güle kullan:)çekiliş için de şart aramamanız ayrıca çok sevindirici:))şefika arslan

    YanıtlaSil
  80. gerçekten paketin içeriği dolu dolu olmuş :) Bir türk markasının kendini geliştirmesi ürünlerini yenilemesi doğal olarak herkesi memnun ediyor ama müşterilerle yeterince ilgilenmeyi de unutmamak gerek bu konuda çok haklısın canım.. Sana gelen bu güzel ürünleri bizlerle paylaşacak olman beni çok mutlu etti çok düşünceli bir davranış :))

    YanıtlaSil
  81. hediye edeceğin paket çok güzel... bizi düşündüğün için teşekkürler

    burcu yegin burcuozum@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. blogunu izliyorum
    büşra candar
    busra_candar1997@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. Merhabalar, Flormar'ın son zamanlardaki ürün çeşitliliği ve atakları gözle görülür. Flormar'ın eyeliner'ını, dudak nemlendiricisini ve bolca da ojelerini kullanıyorum. Diğerlerinide kullansam süper olur. Flormar'a Flormar demem Flormarlar benim olmayınca:)
    Sevgiler
    melek

    YanıtlaSil
  84. Merhaba,

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003645015422&sk=wall

    https://twitter.com/#!/DERYA939
    http://derya939.blogspot.com
    derya939@gmail.com
    DERYA

    YanıtlaSil
  85. Merhaba,


    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003301065214&sk=wall
    http://twitter.com/#!/BETL901
    http://betil97.blogspot.com
    betil9090@gmail
    betil

    YanıtlaSil
  86. Merhaba,
    Erkek deyip yarışmaya katmamazlık yapmayın :))))
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003338924225

    twitter.com/#!/bkaya453
    http://bulentkaya453.blogspot.com
    bkaya453@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Tülay Selçuk
    http://www.facebook.com/profile.php?id=566949903

    https://twitter.com/#!/SELCUKAYA
    http://tulayselcuk66.blogspot.com
    tulayselcuk66@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Merhaba,
    Şartları tamamladım.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003531139252
    https://twitter.com/#!/polen1915
    http://polen.blogspot.com
    polen1915@gmail
    POLEN

    YanıtlaSil
  89. Merhaba,
    Şartları tamamladım.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003736160418&sk=wall

    http://twitter.com/#!/TLAYKAYA12
    http://tulay1412-tulay1412.blogspot.com
    tulay1412@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. bu kadar kozmetiği görüpte benim olsun dememek imkansız olur herhalde :) o yuzden BENIMMMM OLSUNNN:p

    YanıtlaSil
  91. merhaba şekerim nefis bir set olmuş bu benim olsun lütfen!!!! zaten çoğu kullandığım ürünler:)))
    sevgiler...
    ozlemtuana@blogspot.com
    tuananindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. flormarı ben de sevıyorum hem ulasması kolay hem de uygun fıyatlı

    YanıtlaSil
  93. süper bir paket, bu kadar paylaşımcı olman çok hoş canım :)
    http://sevgininguncesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  94. Benim google chorme sıkıntılı sanırım gönderemedim tekrar yorum yazıyorum.Hepsini güle güle kullan :) özendiğim bloggerlardan birisin belki büyüyünce senin gibi olabilirim :D :D

    YanıtlaSil
  95. Füsun Üçer
    yorumlarını çok samimi ve içten bulduğum için hergün mutlaka bloguna uğruyorum.inşallah o resimdekiler benim olur:)))

    YanıtlaSil
  96. istiyorum istiyorum istiyoruuuummmm :D bu arada loose powder'ı cidden çok başarılı kullanıcı olarak sölim.acayip yağlı cildimi matlaştırdı ve ucuz daga ne olsun :)

    YanıtlaSil
  97. flormar ın fırcalarını cok sevıyorum ucuz ve kaliteli:)
    çekilişte şansımı denemek isterim ve banada beklerım :)
    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  98. gerçekten süper görünüyor özellikle renkler muhteşem allık,ojeler rujlar göz alıcı çooook beğendim:))) sevgiler...evomaniaa...evsen ozgun.

    YanıtlaSil
  99. E bu hediyeler harika. bayildimm :)

    Bol şans bana :)




    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. ben istiyoruum :((((
    ilk gören okuyan ve yorum yapan beeeeeniimm:)

    YanıtlaSil
  101. pakete bayıldım desem :D
    benim sırf resimden bile kalbima attı küt küt hehe ne olacak bu kozmetik aşkımız böyle :)
    içimden bunlar geldi,çekilişe benide katarsan çok sevinirim :)
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  102. umarım bana çıkar çok güzel görünüyorlar:)
    blogclarablog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. ilk yorumcunuz benimmmm flormar çok güzel bi incelik yapmış gerçekten ki ben ürünlerini severek kullanıyorum şahsen ben olsam bunların hepsini kendime saklardımmm =)) gerçekten sizinki de büyük incelik.. nacizane benim de blogum var beklerim :) http://nailartci-niss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  104. owww renkler harıkaymıss benı benden aldı :)

    YanıtlaSil
  105. bende müşteri desteği çok önemli diye düşünüyorum.. sırf ojeler için bile paket istenir :)

    YanıtlaSil
  106. anaaa 23 mayıs mı??
    E benim doğumgünüm 24 mayıs ben bi ikizler kızıyım ve bence bu paket benim olmalı!! dimi "random(cuk:P)" ?
    Tatlım açıkcası bende severim flormar özellikle tırnak cilaları ve rujları..
    Ben bu ruju her yerde ararken burda bulmam süper oldu kiii =))
    Aynen kaliteli bir marka geç dönüyorlar ama sanırım çok yoğunlar =)

    ps:tatlım alakasız olacak kusura bakma ama postun tam yarısında devamını okumak için tıklayın özelliği etkin..
    Ona bi bak düzelt istersen olmadı mail at seve seve yaparım :)

    Kimseye duyurmicam ki sadce bana çıksın hehe :))
    Sevgiler, Seda.
    sedindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  107. sadece o ruj benim olsa da kabulümm :)

    YanıtlaSil
  108. Bir de aç gözlü bazı bloggerlar gibi değilsin ya hani.. Paylaşmak güzeldir, öperim! =)

    YanıtlaSil
  109. Iyi Aksamlar!

    Bakiyorum daha kimse yazmamis.

    Öncelikle gercekten cok hos bir davraniz bu kadar makyaj ürünleri paylasmak istedigini. Sayende hem biz bu Markayi tanimis ve denemis oluruz ve tabiki Marka icinde iyi bir Reklam. Bunu pozitif anlamda söylüyorum. Cünkü birinin bu Markayi tavsiye etmesi en güzel Reklam. Yoksa ben bilmem hic bu Markayi kendimden denemek istermiydim diye.

    Ürünleri cok hos gözüküyor. Dedigim gibi ben bu Markayi daha hic denemedim, böylece denemis olurum. Ve tabi memnun kalirsam devamda alirim ve tabikide arkadaslarima tavsiyede ederim.

    Artik üsenmezsen ve ben ALmanyada yasiyorum buraya gönderebilirisen sevinirim.

    Ben seni Twitter den takip ediyorum.

    Sana daha bol basarilar diliyorum!

    Sevgiler

    xxxxxMelekxxxxx

    YanıtlaSil
  110. hepsi harika görünüyor ilk yorum benden olsun bu arada burnuna bayıldım;) sevgiler...
    canesra_2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Kesinlikle Hepiciği Benim Olmalı :) Bu Arada Ne Zaman Açıklıcaksınız Kazandığımı :D

    YanıtlaSil
  112. Merhabaa, o hediyeler bana doğru bana bana bana :)
    Çook başarılı bir blog, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  113. renkler birbirinden güzel.. herbiri beni al diyor sanki.. :)) bu arada flormarın beyaz kutu tasarımları çok güzel çok cici ama her ürünün ne olduğunu görmek için altına bakmak yorucu geliyor bana.. söyleyeyim dedim.. :)

    YanıtlaSil
  114. pembe ruja bayıldım inşallah benim olur :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  115. Ürünlerin hepsini büyük bir merak ve hayranlıkla izledim.Gıpta etmedim değil açıkcası.Güzel günlerde kullanmanı dilerim.:)
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Güle güle kullan Chunlicim (: Paylaşımcı olmanı çok seviyorum, bizleri de düşündüğün için teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  117. Merhaba, izleyicinizim ve ben de katılmak istiyorum çekilişe. Ürünlerin hepsi harika gözüküyor. Özellikle kırmızı ruj çok yakışmış size güle güle kullanın.
    Hediyeler de çok hoş ayrıca.
    kalsiyumflorur@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  118. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  119. Merhaba ablacığım :)) Ablacığım dedim çok mu samimi oldu ne çünkü ben daha 16 yaşındayım :) Yoğun bir okulum var ardına da her gün antrenmanlarım eve geldikten sonra kalan vaktim sizin blogunuzda bir kaç blogta daha dolaşıyorum,mutlu oluyorum hem de ben kendime bakmayı seviyorum :P Blogunuz çok başarılı, severek takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  120. merhaba... Flormarı severim. çekilişe katılmak istiyorum. umarım bana çıkar... sevgiler...

    YanıtlaSil
  121. hepsi çok güzel gözüküyor benim olsunlar istiyorum....:))
    goncaklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. hediyeler Çok güzel senin çekilişlerini seviyorum ablacım ya ( şartsız şurtsuz olmasına bayılıyorum :) )
    şimdiden herkese bol şans :)
    handan_sevgiler_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. gerçekten çok güzele benziyorlar, doğrusu bende kardeşin olmayı isterdim:) hayırlı olsun, güle güle kullan.bu arada bloğuna izleyici oldum, takipteyim:=)

    Itır ÜYÜDÜCÜ
    itiruyuducu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  124. ben de talibim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. Merhaba; Blogunun sıkı bir takipçisiyim.. Bu güzel ürünler inşallah benim olur :))

    sevda_ahmetcaliskan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. ama olmaz ki bu kadar da güzellik birarada resimlenmez ki canım çekti:)Flormar işini biliyor doğru adrese yakışacak kişiye göndermiş ürünlerini.Çekiliş ürünlerinden sırf o pembe oje ve ruj için bile içim gitti benim olsunlar inşallah..
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  127. çok hoş bir paketmiş gerçekten, bir kısmını hediye olarak vermende çok ince bir davranış canım, şansımı denemek isterim,umarım bana çıkar:)
    ozge_1981@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. merhaba bende sansımı denemek ıstıyorum:)
    yasmin_ozer@windowslive.com
    kargo kazanana mı ait?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  129. ojelerin renklerine bayıldıııım :) hepsi benim olsun

    ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. super paket fırmaların blogerları giderek daha cok benımsıyorlar..:))dolayısıyla bızıde

    YanıtlaSil
  131. ccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllll bir paketttt banan nıyetttt

    YanıtlaSil
  132. merhaba.öncelikle bu siteyi bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.ayrıca saç ve makyajda vermiş olduğun püf noktalar sayesinde günlük yaşamımda dikkatleri üstüme çekmeyi başarıyorum tabi bu senin sayende :) bende kozmetik sektöründe çalışmış bir bayan olarak seni dikkatle takip ediyorum ve yeni fikirlerini merakla bekliyorum.ayrıca flormarın Mat Touch Fondoteni benim vazgeçilmezlerim arasında...:)

    YanıtlaSil
  133. Vaoooww!
    Keşke Flormar tüm bloggerları görebilse...

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. Flormar'ın eyeliner ve bronze powder'ını seviyorum=)Tekli metalik farlarıda fena değil,ıslak kullanımda renkleri güzel duruyor=)

    YanıtlaSil
  135. Flormarı bende beğeniyorum özellikle diplinerini ayrıca yeni sezon ojeleri harika cıvıl cıvıl. Güzel ürünler göndermişler cok beğendim canım güle güle kullan. Güzel günlerde bitir :)

    YanıtlaSil
  136. inş benim olur ne diyim :)

    YanıtlaSil
  137. flormar üzrünlerini gerçekten çok beğeniyorum.. yaziçin güzel bir paket

    YanıtlaSil
  138. Iste o flormarlar..Twetterda kapatici hakknda konusmustuk hani...Istiyorum ben..

    YanıtlaSil
  139. Paket harika.. İyi şanslar diliyorum herkese :)

    YanıtlaSil
  140. cok hos flormarın ojelerınden cok memnunum cekılıstre bulunmak ısterım

    aslı sonbahar

    YanıtlaSil
  141. Böyle güzel paketler bizlerede gelse keşke... Bol şans bana (ruhum41@gmail.com- Nur danış)

    YanıtlaSil
  142. bu sefer kazanıyım bari çekilişini:) zeynepsofta44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. Makyajı seven biri için o paketi açtğında çıkan hediyeler inanılmaz mutluluk verici bişe olmalı..Bende bizimle paylaştığını okuduğumda çok sevindim..Ben küçükken çok sarıymışım şimdi kumralım keşke o doğal sarı halimde olsam ama seninde saç rengini çok beğeniyorum fotoğraflarda çok iyi parlıyo bi gün beyazlarım çıkmaya başladığında senin rengine boyamayı çok isterim..
    Hakanurcan-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. Bayıldım ya ne kadar güzel her şeyden makyaj malzemelerini bir arada görmek:) Umarım şans yanımda olur:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. çoook güzeller bayıldım.....

    YanıtlaSil
  146. Harika bunlar! Flormar en sevdiğim makyaj markası diyebilirim, birkaç ürün dışında makyaja pek para yatırmıyorum flormarın hem fiyatları uygun hem ürünleri süper. Bunları görünce gözüm döndü desem yeridir:D Pretty ojeler çok tatlı, geçen gün gördüm bütün renklerini almayı düşünmüştüm:) İnşallah bana çıkar ya çok cici hepsi de:)

    YanıtlaSil
  147. Merhaba bende izleyicinizim ve bunları denemek istiyorum

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. Merhaba :)
    Bayıldım bunlara umarım bana çıkarlaaarr :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  149. tabiki istiyorum hem seni tekrardan görmüş olurum hiç fena olmaz:)

    YanıtlaSil
  150. çooooooooooooooooooookkk güzel bir çekiliş umarım bana cıkar harıka hedıyelr ar uzun zamandır takip ediyorum senııı:)

    YanıtlaSil
  151. cok güzel ürünler tam yazlık, rengarenk :)

    Ben de bloguma beklerim:)

    ayakkabikrizi@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. bana gelen hediyelerden başkalarına hediye etmeyi çok severim :)
    sen de böyle yapmışken katılayım dedim :)

    YanıtlaSil
  153. ayy hepsi birbirinden güzel,iyi günlerde kullan,kadının ruhuna iyi gelen en önemli şey makyaj malzemeleri olsa gerek ve bende bu hediyelerden istiyorum hemde cok,inşallah benim olur...
    sibel şengöçen
    ssenocen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. ne cici bir set bayıldım bu kez şans benden yana olsun litfeen
    sevgiler nil
    n.erisken@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Flormar'ın geçenlerde yaşadığı sıkıntılardan sonra böyle güzel çalışmalarla tekrar gönlümüzü almaya çalışması çok güzel bence. Sana da çok teşekkürler bizlerle paylaştığın için =) rengarenk günler dilerim.
    Gizem İZMİRLİ

    http://gizemizmirli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  156. İlk yorum benden sanırım :) O ojelerin,o rujların rengine bayıldımmm :) Hepsi tek kelimeyle çok güzeller...


    Gizem Kaydan
    kirmiziruj_2011@mynet.com
    kirmizilikiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  157. Bütün ürünlerinden memnun kaldığım bir Türk markasıdır... İlk aldığım kozmetik ürünüm de Flormar markaydı. Bir çok markanın ürününü kullanırım ama bu markaya biraz takıntılıyım sanırım :)))

    YanıtlaSil
  158. Merhaba ,Yazıyı yayınladığından beri bakıyorum ve neden kimse yorum yapmıyor diye de soruyorum açıkçası :)) biliyorum ki senin yorumcuların ve takipçilerinde olduğunu.Ben gizli takipçinim :) bir süre önce tesadüfen sitenle tanışmış ve hergün mutlaka bakıyorum ne yayınladığını merak ediyorum. Ve saçlarının kesimini modelini çok beğeniyorum biraz daha fazla saç videoları istiyorum :))

    YanıtlaSil
  159. ben de istiyoruuum. ne guzel seyler gondermis flormar
    gozdetuncer@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. Sen ne cömert hatunsun öyle! :) Ben de isterim, ben de isterim :)
    makyajsever@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. bende fondoten olarak Flormar kullanıyorum ve çok memnunum..fotografları görünce kucaklayasım geldi.. rengarenk insanın içini açıyor..

    YanıtlaSil
  162. İlk defa bir çekilişe katılıyorum. Umarım bana çıkar.

    YanıtlaSil
  163. hediyeler süper :)

    yaban_kelebegi_22@hotmail.com

    YanıtlaSil
  164. Çekilişe benide ekler misin.
    Bu arada kardeşine ayırdığın rujun rengine bayıldım. Bu sıralar bu tonlarda bir ruj arıyordum. Demekki bu haftasonu flormar standına uğranılacak :)

    YanıtlaSil
  165. Blogun zaten ayrıı güzell ve bunların hepsii çok güzell ve gönlün çok bolll bence :)

    YanıtlaSil
  166. 25 Mayistaki dogum gunüm için süper bir hediye olacak, bana gönderirsin di mi? Seher Tankut (sehertankut@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  167. çok güzel, dopdolu bir paket göndermişler, çok kıskandım :) hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  168. böyle paketler bize de gelse keşke blogger olası geliyor insanın:P

    YanıtlaSil
  169. Yeni buruna yepisyeni ciciler.. Katılana bol şanslar, katılmayana teşekkürler.. :D

    YanıtlaSil
  170. Blogunu çok seviyorum ve ben bu paketi istiyoruum:)

    YanıtlaSil
  171. istiyorum istiyorum istiyorum :)
    secilparlatan@gmail.com

    YanıtlaSil
  172. Hediyeler cok güzel umarım o şanlı ben olurum

    Esra
    kucukmelegim2410@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. Flor mar eleştirine katılıyorum, cevap verme konusunda yavaşlar biraz, ama sen harikasın:)

    YanıtlaSil
  174. Burnun cok guzel
    Olmus icimden bu geldi:)

    YanıtlaSil
  175. selam canım hediylerin çok güzel umarım şans vardır bende de kazanırım.
    ikinci kez katılmış olabilirim zaten elersin :))
    hasene-1972@windowslive.com

    YanıtlaSil
  176. merhaba,öncelikle geçmiş olsun,umarım şişlikler hemen geçer,rahatlarsın.
    Aldıgın hediyelerin cok güzelmiş,flormar kullandıgım bir marka,severim ürünlerini,bu sebeple verecegin hediyelerinde cook hosuma gitti.Kime cıkarsa da güle güle kullansın.
    Sevgiler..

    bercestesss.blogspot.com

    YanıtlaSil
  177. Çok güzel ürünler hepsi gerçekten :) Benim olsunlaarr :)
    ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. ben de burdayım :)
    naysanesce@gmail.com

    YanıtlaSil
  179. waoow çok süper paket içeriği bu konularda pek şanslı olmasamda dayanamadım ve bende varım :))

    YanıtlaSil
  180. Canım hemen hepsi cok güzel özellikle yeni çıkan ojeler çooook ama çok güzel ruj falanda umarım hepsi benim olur :):)

    Melis Karaman

    YanıtlaSil
  181. Bizi düşündüğün için çok teşekkür ederim.Şansım bol olsun :D

    YanıtlaSil
  182. Merhaba.Yorumlarını henüz yayınlamamışsın bende ilk yorum yapanın ben olacağını sanmıştım:(( Blogun okadar güzelki hergün mutlaka açıp okuyorum.Senden çok şey öğrendim.Faydalı bilgilerini bizimle paylaşmaya devam edersin umarım ve bunun için de Allah sana sağlık sıhhat ve mutluluk versin.İlk defa bir bloga yazıyorum çekilişin beni heyecanlandırdı :))

    YanıtlaSil
  183. Merhabalar,

    Şu sıralar iyi bir bronzer-pudraya ihtiyacım var burda görüncede katılmak istedim,genelde şanslı değilimdir hediye kazanamadım hiç ama belki çıkar umuduyla :) Bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum ve çok beğeniyorum sayenizde bilmediğim markaları tanıma şansım oluyor :) Eğer kazanırsam mail adresim ;

    irem_cinar_17@hotmail.com

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  184. serpil şahbaz polat
    loststone
    dytserpil@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. Süper bir paket gelmiş çok şanslısın. Ama sayende bizden biri de bu şansa ortak olacak. :) özellikle o bronzerı denemeyi çok istiyorum, rengi kontür için harika gibi göründü bana. :) Belki de bana çıkar.
    Burnun çok güzel oldu, çok yakıştı. Güle güle kullan. :)
    Öperim.
    hokibogiqe@gmail.com
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil
  186. merhaba.bloğunuzu severek takip ediyorum.özellikle son dönemde olduğunuz ameliyat bende olmak istediğim için çok ilgimi çekiyor ve merakla yeni yazılarınızı bekliyorum.sevgiler.nilay elbir

    YanıtlaSil
  187. Urunlere bayildimm
    elif8elif@hotmail.com

    YanıtlaSil
  188. süppeeerr :) düşünmen yeter canım bu senın gönlünün güzelliği bende varım bende bende bende :)

    YanıtlaSil
  189. sitenize bask bir blogdan girdim iyikide girmisim fikir verici paylasimlarla karsilastim ustune bide cekilis varmis. hic bana cikmadi bugune kadar ama kaybedecek bisey olmayinca neden olmasin diye bende katilmak isterim. iyi gunler

    YanıtlaSil
  190. Bu paket tam benlik ruj ve ojelerin renklerine bayıldım . Şnslı kişi ben olmayı diliyorum .
    İlk yorumda adımı yazmayı unutmuşum :( tekrar yazdım .
    Feride ARSLAN.

    YanıtlaSil
  191. bu şartsız şurtsuz çekilişlere bayılıyorum.

    kafein_full@hotmail.com

    YanıtlaSil
  192. Hpsi birbirindenn güzel. güle güle mtlu günlrde kullann :))

    YanıtlaSil
  193. Pardoooon bir dakika bunları sana nasıl gönderdiler? Hemen söylemelisin bebeğiiim!

    YanıtlaSil
  194. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara