BuyCosmo,

Golden Rose Sexy Black Mascara ve Şartsız Hediye;

16:34 chunlibeauty 147 Comments

Bu aralar kaç çeşit rimel kullanıyorum sayısını bende unuttum.. Söz konusu Rimel olunca şimdiki kurusun, ondan sonra diğerine geçerim diye bekleyemiyorum.Yine merakıma yenik düşüp, güzel ambalajına vurulduğum akabinde hemen kullanmaya başladığım Golden Rose Sexy Black Mascaranın benim kirpiklerimdeki etkisine hep birlikte bakalım;
Dipnot: Postun altına yorum bırakan bir arkadaşıma GoldenRose Sexy Black rimel ve sürpriz bir kaç hediyeden oluşan bir paket hediye edeceğim;


İçindekiler
Fırçası uca doğru yuvarlaklaşan bir tasarıma sahip.  Ucundaki top şekli bir zamanlar kullandığım Givenchy Phenomen'Eyes Mascarayı hatırlattı.. GoldenRose Sexy Black rimelde aynı onun gibi en ufak kirpiklere kadar ulaşıp her kirpik telini uzatıp, belirginleştiriyor. Yapısı koyu kıvamlı olmadığı için uygulaması kolay.. Ancak bu kolaylığın getirdiği eksi bir yön olarakta rimeli kullanırken fazla dikkat etmezseniz göz kapaklarınızı da bir güzel boyamış olursunuz.. :) 



Birşey sürmediğim zaman kirpiklerim belli belirsiz duruyor;
Fırça tasarımı farklı olduğu için elin alışması biraz zaman alıyor.. Bu sebeple hala sürerken kirpikleri yapıştırıyorum.. Uzatma ve kıvırma açısından oldukça başarılı olsa da dolgunluk arayanlar için çok iyi bir alternatif değil. Alerjik bir etkisi  yok.
Nasıl uyguluyorsun diye soracak olursanız
İlk önce fırçanın ince kısmıyla kirpikleri boyuyorum. Daha sonra ucundaki top kısmıyla göz pınarına yakın ve gözün dış kısmında normal fırçaların ulaşamadığı minik kirpiklere uygulayıp tüm kirpiklerin üzerinden geçiyorum..  İki aşamalı olarak yaptığım bu işlemden sonra ekstra bir kat daha uygulamıyorum.. :)

  Bu da bulaştırmış olduğum başka bir günden;
Dün BuyCosmo.com 'un dün göndermiş olduğu hediyeler arasında ;

 bu rimelden olunca madem ben kullanıyorum blogumu takip eden bir arkadaşımda kullansın diyerek paketteki  hiç kullanılmamış olanı hediye etmeye karar verdim. Tabi sadece bir rimel göndermeyeceğim. Hazırlayacağım kutunun içine sürpriz bir kaç hediye daha ekleyeceğim.. Tek yapmanız gereken  yorum bırakmak! :) 
Dipnot: Blogumu takibe almak için illa gmail hesabınız olmasına gerek yok. Twtitter hesabınız varsa beni izleyin butonuna tıklayıp takibe alabilirsiniz. Adsız ( profil kimliği olmayan) yorumlar ne yazık ki çekiliş dışıdır..
Son katılım 19/11/12 Pazartesi günü saat 12:00 kazananda yine aynı gün içerisinde açıklanacaktır :) Yorumlarınız son güne kadar yayınlanmayacaktır. O yüzden yorumun görünmüyor diye endişe etmeyin :)
Rimeli isterseniz indirimli olarak GoldenRose 'un kendi sayfasından 17,75TL,
İsterseniz daha da indirimli olarak BuyCosmo.com 'dan 13,75'e alabilirsiniz

_________________________________________________________________________________________________________

20 Kasım 2012 Salı
Şartsız olarak yaptığım bir çekilişin daha sonuna geldik. Gönül isterdi ki yorum bırakan her bir yüreğe ayrı ayrı hediyeler vermek..  Ama tabi şimdilik bu mümkün değil.. Siz yine de takipte olmaya devam edin çünkü sık sık böyle hediyelerle karşınızda olmaya devam edeceğim.. :)


 Golden Rose Sexy Black ve sürpriz hediye kazanan arkadaşım; 


Müge Yıldırım.. :) Kendisini tebrik ediyorum!! En kısa zamanda hediyelerini ulaştırabilmem için adresini chunlibeautyspot@gmail.com 'a bekliyorum.
Kutu içindekiler;

Golden Rose Sexy Black Mascara
Yves Rocher  Yeşil Sabun
Sephora 2 li Far
Avon Turkuaz ColorTrend Göz Kalemi 
Golden Rose Rich Color Oje
ColorOn Hazır Göz Makyajı Kiti

Benzer Yazılarım

147 yorum:

  1. Bloğunu izliyorum ozlem_el
    Maskarayı beğendim, denemek isterim :)
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. kabı nasıl da güzel onun öyle,hep bu detaylarla yakalıyorlar bizi:) fırçası da cidden çok ilginçmiş iki farklı fırçanın birleşimi gibi

    YanıtlaSil
  3. Denemek isterim, teşekkürler :) Başak

    YanıtlaSil
  4. Hiç denemedim böyle bir fırçayı, katılıyorum çekilişine :)

    YanıtlaSil
  5. cok merak ettigim bi rimel dilerm bnm olur :-)eda olarak izleyciyim :-)

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettim, umarım bana çıkar :DDD

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ben istiyorummmm :) Bir türlü bulamadımm bu incelemek için inşallah ben kazanırım :)

    Kozmetik Aynasi olarak hem blogunu hemde twitterda takipteyim :D

    Bol şanslar :D

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyor canım.baya da bir kıvrık göstermiş.hadi bakalım yine şansımı deniyorum bu çekiliş için.:) öpüyorummm

    sevinc.cetin@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Hem blogunuzu hemde twitter adresinizi takip ediyorum.Umarım şanslı kişi ben olurum ,Hamile olduğum açıkçası bakımı makyajı boşladım bana güzel moral olur .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ambalajını çok beğendim bende ancak cesaret edip alamamıştım.

    YanıtlaSil
  11. ambalajına aşık oldum resmen kesinlikle denemem gerek sırf ambalajı için bile alınacak bir ürün güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  12. merhaba mcig ismiyle izleyiciniz ayrıca twitterda takipteyim.
    umarım şanslı ben olurum
    twitterda paylaştım ayrıca
    https://twitter.com/cgdmgz/status/268367546938433536
    cigdemoruc80@hotmail.com
    çiğdem oğuz

    YanıtlaSil
  13. Canım blogunun takipçisiyim
    Twitterda da izlemedeyim seni (badembal)
    Merak ettiğim bir rimeldi umarım şanslı kişi olurum :)

    Badiye Bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  14. çokgüzel olmuş kirpiklerin..

    Şansımı burada deneyeyim, bana çıkmazsa buycosmo dan sipariş vereyim hemen :)

    YanıtlaSil
  15. şans benden yana olsun inşallah esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. E bildiğin spidergirl olmuş bayıldım ben buna!

    YanıtlaSil
  17. selam canım :) kayıtsız şartsız olunca insan bir boşluk mu hissediyor ne :) merak ettim bu rimeli inşallah benim olsun :)
    mailimi de yazayım; kardelen_6497@hotmail.com
    sevgiler öpücükler :)

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar;
    Rimel çok hoş gözüküyor özelliklede dış ambalajı.. Tam da rimele ihtiyacım varken şanslı kişi ben olsam çok ama çok mutlu olurdum :)) Uzun zamandır izleyicinim seni ve blogunu çok beğenerek takip ediyorum.. Görüşmek üzere Hoşçakal

    YanıtlaSil
  19. Heey, daha biraz önce başka bir bloggerin rimel hakkındaki yazısını okuyordum :)
    Bana çıksın, bana çıksın ;)
    İzleyicinim, sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Süper ama !!!
    Kesinlikle denemek istiyorum bu rimeli...
    Ve bende varım;)

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. zaten izleycinim hadi bakalım san kıme gulcek :) cok seksi ambalajı :)

    YanıtlaSil
  22. Bu maskaranın dışıyla Alix Avien'in maskarısı nerdeyse aynı mı bana mı öyle geldi!? Maskarayı sürmeden önce bir peçetenin üzerinde yuvarlarsan çok daha güzel oluyor, topaklanmıyor. http://thebeautydepartment.com da görmüştüm :)

    YanıtlaSil
  23. Ah ne güzel ne güzel hediyeleşmekk ahh ne güzell :D

    YanıtlaSil
  24. bende varım canım acayip merak ettim bu rimeli :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. guzel bır rımel...sürprizlerı de merak ettim bende varım:)

    YanıtlaSil
  26. gene her zamanki gibi yaptın yapacağını :) Çok mutlu oluyorum ben böyle bizleri de düşündüğünü her gördüğümde :)

    YanıtlaSil
  27. şu sıralar bir süpriz iyi gelebilir :) umarım şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  28. merhaba buse, senin kirpiklerin de aynı benimki gibi! doğal hali kıvırcık, karışık ve renksiz. :) belki de bu yuzden rimel sürerken ben de genelde yapıştırıyorum ve hiç istediğim gibi durmuyor. kullandığın ve memnun kaldığın diğer rimellerden bahseder misin? ciddi anlamda tam anlamıyla kendime yakışan rimeli bulamadım ve öneriye ihtiyacım var.
    teşekkür ederim şimdiden, öpücükler.

    YanıtlaSil
  29. Bence gayet güzel görünüyor kirpiklerin, ayrıca ambalajına bayıldım=) umarım benim olur...

    YanıtlaSil
  30. Çok güzelmiş genelde hiç şansım olmaz ama danteli oluşuna vuruldum şansımızı deneyelim bakalım... :)

    YanıtlaSil
  31. Ben istiyorum canim. :)
    hokibogiqe@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba.ne güzel bir hediye seçmişsin. umarım aradığım rimel budur. Şimdiden teşekkürler. ayse-_-2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Son zamanlarda yine harika hediyeler veriyorsun canım.Mail dolapperisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Harika görünüyor kirpiklerin, ben de denemeyi düşündüm sen de görünce sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. fırçası değişik geldi bana denemek isterim:)gözleriniz çok güzel ve gayet başarılı maskara ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bu rimeli çok merak ediyordum ama bir türlü alamaya fırsatım olmadı umarım bana çıkar chunli :)

    YanıtlaSil
  38. o kişi ben olmak istiyorum lütfen lütfen lütfen :)

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Dantellll detayları için bile kullanası gelir insanınn :) :)

    YanıtlaSil
  40. Rimel başarılı duruyor, ben de katılmak isterim (:

    YanıtlaSil
  41. HEDİYENİ ALMAYI ÇOK İSTERİM UMARIM BENİM OLUR..SOFİ OLARAK G+ DAN TAKİP EDİYORUM..

    YanıtlaSil
  42. Aslında rimel kullanmayı sevmem ama bu rimel kirpikleri öyle güzel göstermiş ki "Gel beni al." diyor =)

    YanıtlaSil
  43. rimel bağımlısı biri olarak denemek isterim

    YanıtlaSil
  44. merhabalar lilish lilish olarak izleyicinizim zahmetsiz çekilişinizde bende varım ve twitterda istememenize ragmen duyurdum.
    https://twitter.com/Lilish34/status/268410343909363712
    sevgiler :)
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. merhaba ben katılmak isterim, rimel gerçekten güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  46. canım ben zaten seni izliyorum ne zamandır:)

    twitterda rt ettim Yediyirmidört Makyaj adıyla izlemedeyim seni ordada

    umarım şanslı ben olurum öpücükler:)

    makyaj7-24@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. slm izleyicin olup takibe aldım:))paylaşım linklerim http://www.facebook.com/zynply ve https://twitter.com/zynply zeynep yılmaz zynply@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Çok değişik bir fırçası varmış rimelin.Merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  49. Şart değil ama ben blogu takibe aldım.
    Şartsız şurtsuz bir çekiliş de güzel olmuş ayrıca .
    gardenya.gardenya@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. http://sabireyilmaz1.blogspot.com/
    https://plus.google.com/113160721532048837012/plusones
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1449049808
    https://twitter.com/sabi52
    sabireyilmaz1@hotmail.com
    bloğunuzun izleyicisiyim
    marbled ve fusya bloglarım üyelik tamam
    şartlar tamam
    bol şanslar

    YanıtlaSil
  51. Merhaba, zaten takipçinim:) Umarım bana çıkar.

    maivedigerleri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. canım biliyorsun sürekli takipteyim, maskaranın dış tasarımına ba-yıl-dım. Makyaj çantamda olmasını çok isterim. Umarım şanslıyımdır,öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  53. Fırça tasarımı hakikaten ilginçmiş, denemek isterim. İyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
  54. HERYERDEN TAKİPTEYİM
    elf_ahmt@hotmail.com
    bu sefer bana gelir inşallah :)

    YanıtlaSil
  55. rimelin fırçası çok farklı. diğer hediyeleri de çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  56. Evet yoğunluk açısından çok iyi gözükmüyor ama denemekte yarar var zira benim de yeni ürünlere zaafım vardır. Bu arada golden rose un wonder lash 12X pro vitamin B5 muhteşem bi maskara

    YanıtlaSil
  57. Merhaba bloğunuzun takipçisiyim.. :)

    Twitterda takibe aldım ve çekilişinizi duyurdum.

    https://twitter.com/Juzyjuzz/status/268424047849791488
    Facebook sayfanızı beğendim ve hesabımda çekilişi duyurdum.

    https://www.facebook.com/este.ess/posts/496976250332718

    juzy35@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. bende tam bir rimel hastasıyım birden çok açık rimelim var aman birini bitirim diğerini öyle açim diyemiyorum:)bu rimelin nasıl oldugunu çok merak ediyorum inşallah ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  59. rimeli denemeyi çok isterim
    mümkünse tabi

    YanıtlaSil
  60. Rimel çok güzelmiş Güle güle kullan :))) Heyecanlandım inşallah bana çıkar :)

    guzellikgercekleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. talibimmmm bendeee;)

    oslem_osturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Benım Olur mu acaba bu güzel mascara :) teşekkürler

    armagan2807@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. değişik ürünleri denemeyi seviyorum ki bunlar rimel olunca çok çok daha çok seviyorum katılmak isterim :) zaten takipçinim

    YanıtlaSil
  64. Kabı çok hoşmuş. Umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  65. güzel bir maskaraya benziyor.belki sayende deneme fırsatım olur.kazanan ben olmasamda süpriz kısmını çok merak ettim :))

    YanıtlaSil
  66. bu rimelin en çok sexi dantellerini sevdim :))) belki şanslı olurum :) denemeyi çok istiyorum

    YanıtlaSil
  67. O kişi ben olsam tadından yenmez. (:

    YanıtlaSil
  68. Beğendim bakalım kazanabilecek miyim

    YanıtlaSil
  69. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    benim olsun =)

    YanıtlaSil
  70. ben senin herrr bir yerden takipçinim bebek :D bana gel maskara bana gel :D

    YanıtlaSil
  71. ben de senin gibi ambalajına bayıldım postta resmi görür görmez tıkladım hemen :D dantel desenine bayılıyorum :)bu kadar takipçi arasında şansım olur mu bilemiyorum ama sonuçlar açıklandıktan sonra kazanamadıysan ben de bulmaya çalışıcam aynısını :) ama hediyenin yeri bi ayrı olur tabi :D

    YanıtlaSil
  72. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  73. benim allerjilerim olduğundan rimelimi özel günler dışında kullanamıyorum :( ama sana çok yakışıyor..

    YanıtlaSil
  74. umarım ben kazanırımm bu güzel rimelii:)

    YanıtlaSil
  75. Merhaba , 30 yaşımdayım ve ilk defa kozmetik ürünlere ilgi duymaya başladım şimdi ise blogları takip eder duruma geldim ( 30 aydınlanma çağı derler hep ,bende bu şekilde bir etki yarattı )

    YanıtlaSil
  76. Bende şansımı deneyeyim...
    aynakarsisinda.blogspot.com
    aynakarsisinda@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  77. beğendim ben alsında umarım bana çıkar :))))

    YanıtlaSil
  78. Ayy çok eğlenceli bir paketi varmış! *.* Kazanırsam fena olmaz :)=

    YanıtlaSil
  79. şansımı denemek istiyorum;)
    seni senelerdir takip ediyorum;)

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. twitterdan sizi takip ediyorum ama şifremi hatırlayamadım o yüzden facedende yorum bırakıp paylaştım

    YanıtlaSil
  81. Uzun zamandır takipçinizim,biçok çekilişe katıldım ama kazanamadım :) Umarım bu sefer ben kazanırım,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  82. bence fiyatına göre oldukça başarılı bi ürün olmuş.sende de gayet güzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  83. blogunu severek takip ediyorum:) belki şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  84. kirpiğinizde tamda istediğim gibi durmuş.uzaktan bakıldığında takma kirpik gibi duracağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  85. Kutusu çok hoşuma gitti.Dantelli şeyleri çok seviyorum nedense. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  86. selam harika bir rimel kazanmak isterim bende
    https://www.facebook.com/pelin.dmrl/posts/195127507279199

    https://twitter.com/77pelin/status/268713963318026240

    http://yagmurdamlam-pelin.blogspot.com/2012/11/chunli-sac-ve-guzellik-golden-rose-sexy.html

    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. aa bayıldım ben bu hediyeye (: aslicotala@gmail.com
    bana da beklerim http://aslinindunyasii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  88. l'oreal'in de buna benzer bir ürünü vardı ve üretimden kalktığı için alamamıştım, içim içimi yemişti. umarım bu benim olur :)

    YanıtlaSil
  89. çok güzel, umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  90. heeey süpermiş benim olsun bu maskara
    takipteyim twitterda @hayaldiniz

    şansım bol olsun
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. izleyicinim canım twitter'dan da takipteyim GoldenRose rimel' bende denemedim henüz yorum için teşekkürler ..

    zemheriii-06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Bende katılmak istiyorum... Hernekadar hiçbir çekilişi kazanamasamda şansımı denemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
  93. bende merak ettm denemek isterim inş. bu sefer kazanırım..

    YanıtlaSil
  94. rimel kirpiklerinde gerçekten güzel durmuş bence. Bi de ambalajını beğendim.

    e-posta adresim: dr.mugeayhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. Gmail hesabımdan takipçinim :)
    Şansımı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  96. aaaaaa çekiliş mi vaaaar beni de yaz beni de beni de!!!! :D /Jero Neal

    YanıtlaSil
  97. selam tüm şartlar tamamdır hayırlısı artık paylaştığım linkler https://twitter.com/AsiyeDemiral/status/268779935479525377 https://www.facebook.com/asiye.uzn/posts/298753226898024 asiyeuzundemiral@hotmail.com sevgilerimle

    YanıtlaSil
  98. slm bloğunun takipçisi oldum (tuba şanal ismiyle)
    facede çekilişi paylaştım
    https://www.facebook.com/tuba.sanal/posts/470499816321644
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. Bu güzel hediyelere talibim inşallah olur

    YanıtlaSil
  100. Maskaranın ambalajına bayıldımm :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  101. Eee ben olmasdan olmaz:)



    Bol şans bana :)

    Tiki Kezban
    http://tikikezban.blogspot.com/
    tikikezban@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Bende istiyorum :) ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. uuuff bu buycosmo kesinlikle şaşırmış :( 75tllik alısverisime surpriz TEK BİR hediye koymamıslardı.. tamam alısverısın boyutu onemlı dııl dersenız bu minik hediyeler keyif veriyor iste o kadar..

    YanıtlaSil
  104. merhaba ablacım :)
    bu rimeli gerçekten çok merak ediyorum inşallah inşallah inşallah bana çıkar :) :) :)

    YanıtlaSil
  105. merhaba izliyorum bloğunuzu
    bende çekilişinize dahil olmak istiyorum
    sevgilerimle..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. Supermis :) ambalajini ozellikle cok begendim:) denemek isterim, herkese bol sans:) Chunli'den super hediyeler:*

    YanıtlaSil
  107. aa supermis:) ozellikle ambalajini cok begendim.umarim deneme sansim olur.herkese bol sans chunli'den super bir surpriz :*

    YanıtlaSil
  108. slm.izleyicinim ve twetterda frezya29 kullanıcı adıyla takipteyim.çekilişi paylaştım:

    http://www.facebook.com/suzan.dogan.754

    sevgilerimle..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. slm izleyicin oldum
    Bloğumda paylaşdım
    http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2012/11/chunli-sac-ve-guzellik-golden-rose-sexy.html

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  110. https://www.facebook.com/tubaonde/posts/464695513581127
    https://twitter.com/tubaonde/status/268866298296016896
    http://yumudukumut.blogspot.com/2012/11/chunli-sac-ve-guzellik-golden-rose-sexy.html
    izleyicinim facebook ve twitterdan da takipçinim
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. hiç bu tarz bir rimel fırçası kullanmadım alınıp denenebilir bir ürüne benziyor ama özellikle kabı harika

    YanıtlaSil
  112. Sürprizlere bayılırım.
    Sevgiler.
    Berrin
    berrinaltunkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  113. Merhabaaa öncelikle seni tebrik etmek istiyorum.Gerçekten insanları (bayanları) bilgilendiriyorsun :) Eline emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  114. hadi bakalım bismillah:)

    melisay138@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. hadi bakalım bismillah:)

    melisay138@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. KEDİ GÖZLERİM İÇİN BU RİMELİ İSTİYORUMMMMMM

    delikedicik@gmail.com

    YanıtlaSil
  117. delikedicik@gmail.com

    KEDİ GÖZLERİM İÇİN BU RİMELİ İSTİYORUMMMM

    YanıtlaSil
  118. fırçası çok değişikmiş,senden bir hediyem olsun işallah chunli:)

    maviboncukelif@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  120. bugün benim doğumgünüm umarım ben kazanırım..sizi ilgi ve sevgiyle takip ediyorum
    zahide yıldırımoğlu

    YanıtlaSil
  121. gerçektende çok başarılı bir ambalaj..

    YanıtlaSil
  122. ooohhh be yorum yazabiliyorum! bikaç defa denedim yazmadı güzellik! walla bu hediyeleri en çok ben istiyorum, kuzum bana onları göndermesen bile çokçok ufak bişey bile beni mutlu eder, çünkü seni çok sewiyorum <3 haydi rastgele bana :)

    YanıtlaSil
  123. hmmm o zaman biraz yağcılık yapalım :D sonunda sexy black maskara var :) çok tatlısın chunli çok şirinsin chunli seni seviyorum chunli :)

    YanıtlaSil
  124. merhaba , uzun süredir bloğunuzu severek takip etmekteyim.Bende bugün itibariyle blog açtım :) çok yeniyim..yazmış olduğunuz görüş ve öneriler oldukça fikir sahibi olmama sebep oluyor.
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  125. umarım o cici rimel bana cıkarr

    YanıtlaSil
  126. ben uzun süredir takip ediyorum, hep böyle olan rimeller kullanıyorum ben de fırçası daha esnek ve silikonumsu, twitter kullanmıyorum, umarım romantik romantik benim olur rimel =)

    YanıtlaSil
  127. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  128. bende şansımı denemek istiyorum,hadi hayırlısı,blogunu severek okuyor ve takip ediyorum,emekleriniz için teşekkürler..malesef twitter kullanmıyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  129. makyaj malzemeleri arasında en favorim rimellerdir..bu yeni ürünü de denemek isterim tabi ki :) buarada senin takipçinim yaptığım saç modellerini ve de makyajları çok beğeniyorum ;)

    YanıtlaSil
  130. maskarayı çok merak ettim, inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  131. bu rimeli ben de cok merak ediyorum.umarım bu sefer kazanan ben olurum:)

    YanıtlaSil
  132. dolgunluk da verse yeme yanında yat olurmuş çok başarılı ayırmış kirpikleri güle güle kullan

    YanıtlaSil
  133. BENDE BENDE BENDE HEDİYE İSTİYORUM BENDE BENDE-DERYA ÇİLTAŞ

    YanıtlaSil
  134. Değişik bir fırçası varmış.
    Ben de talibim:)
    İzleyicinizim
    GFN: undenied

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  135. Merhaba
    Bloğunu izliyorum. Çekilişe katılmak istiyorum.
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  136. Merhaba bloğunu izliyorum.
    snygzz@hotmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  137. Merhaba:)
    İzleyicin oldum.
    Twitter da AsumanAyse olarak takibe aldım.
    Kazanan olmayı isterim:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. selam şekerim son dakika bende dahil olmak istiyorum...SEVGİLER...
    tuananindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara