Dolgu,

Göz Altı Işık Dolgusu TEOSYAL Redensity II

14:40 chunlibeauty 128 Comments


Uzun zamandır göz altı sorunlarından müzdariptim.. Yaşa ve genetiğe bağlı olarak her geçen gün göz altımda esneklik kaybı ve çökmeler oluşmaya başladı.. Bu durumda beni hayli sinir ediyordu.. Yaklaşık 4-5 aydır göz altı dolgusu nasıl yapılır, hangi dolgu maddesi daha iyi ve güvenlidir diye araştırdım durdum.. Daha önce yaptıranlardan öğrendiğim kadarıyla göz altı hayli riskli bir bölgeymiş.. Ben yaptırdım çok çok memnun kaldım diyen kadar sakın bulaşmayın topak topak oldu hiç tavsiye etmem diyen de vardı .. Bu sebeple aklım hayli karışmıştı.. Ama yılmadan araştırmalara devam ettim.. Derken bir gün  Redensity II Göz altı Işık Dolgusu diye bir yazı okudum.. Hemen bu ürünü araştırmaya başladım. Bu ürünü Seltek İlaç Pazarlamanın Türkiye'ye getirdiğini buldum ve hemen mesaj attım ''bu dolguyu kime nasıl yaptırabilirim bana bir isim önerirmisiniz diye''.. Öyle böyle derken bu işi En iyi yapan ve Türkiye'de bir çok doktora eğitimini de veren Doç. Dr. Hakan Erbil'i tavsiye ettiler ve bana bir randevu ayarladılar. Heyecanla randevu tarihimi  beklerken acaba acıyacak mı? Değer mi? Sonuçtan memnun kalırmıyım düşünceleri kafamda dolaşmaya başladı.. Neyseki zaman gelip çattığında bu sorularda nihayetinde son buldu..

 İşte benim müzdarip olduğum konu; Özellikle gülerken oluşan çukurluk;
Önce göz altıma iğneyi hissetmeyeyim diye lokal olarak uyuşturmak için şu ürünü sürdüler;
 Krem uygulandıktan sonra uyuşmasını bekledik

Göz altımın uyuşması yaklaşık 10 dk filan sürdü.. Daha sonra işlem uygulandı;
 
 Uygulanan miktarı merak ediyorsanız çöküklük hattı boyunca çok çok az bir miktar;  
Göz altımın önceki hali ve sonraki (hatta daha fazla gülümsemiş son hali);
Az miktarda uygulanan dolgu ile göz altlarım;
 Gerçi henüz tam oturmadı ama yinede bu halini de sizlerle paylaşmak istedim;
 İyice gülerken (hala biraz ödem var)
Doktor 2 aşamalı seansı uygun gördü.. 1 ay sonra görüşüp kontrol ettikten sonra gerekli gördüğü yerleri tekrar dolduracak ve yaklaşık 1-1,5 yıl sorunsuz göz altlarıma kavuşmuş olacağım :)
Göz altı ışık dolgusunun fiyatı doktora göre değişse de her iki göz içinde fiyatı aşağı yukarı 700-1000 tl arasında..
Göz altı çukurlaşmasından, çöküklükten müzdaripseniz gönül rahatlığıyla bu uygulamayı tavsiye edebilirim :)

P.S: Bu uygulama tek seansta değil en az 2-3 seansta kendini gösteren bir uygulamadır. Nitekim 1 ayın sonunda benimde göz altımda tekrar dolgu ihtiyacı kendini belli etti. Doktorum beni bu konuda uyardığı için içim rahat. Ancak bu durumdan haberdar edilmeyen arkadaşlar uygulamanın kötü olduğundan bashetmiş.  Ben uygulamayı sevdim diye herkes sevecek diye bir kaide olmadığı gibi,  başka arkadaşalar da memnun kalmadı diye bu uygulama kötü&başarısız diye bir kaide olamaz. Bu işlemin size uygun olup olmayacağını en iyi doktorunuz bilir. Bu yüzden işini iyi yapan güvenilir doktorlara gitmenizi tavsiye ederim. 

Uygulanan dolgu maddesi hakkında detaylı bilgiyide merak eden arkadaşlar için aşağıya yazıyorum ;


“Redensity II Göz altı Işık Dolgusu” ile Gözaltı Sorunları Tarihe Karışıyor. Teoxane Laboratuvarları tarafından 2 yıllık Ar-Ge çalışması sonucu geliştirilen “Redensity II” göz altı şişlik ve morluk problemi çözümüne tek seferde yardımcı olan ilk ve tek dolgu ürünü olma özelliğine sahip.

Türkiye’de SELTEK tarafından temsil edilen TEOXANE Laboratuvarları, “Redensity II Gözaltı Işık Dolgusu” ile bir ilke daha imzasını attı. Hyalüranik asit içerikli dolgu alanında uzmanlaşan TEOXANE Laboratuvarı’nın üst düzey bilim adamları tarafından iki yıl süren Ar-Ge çalışmasıyla geliştirilen “Redensity II”, gözaltı şişlik ve morluk problemlerinin giderilmesine ve cildin uzun süreli yeniden yapılandırılmasına yardımcı olmaktadır.

“Redensity II Göz altı Işık Dolgusu”, gözaltı şişliklerine ve morluklarına çözüm sunan, devrimsel bir ürün. Her iki kişiden birinin yaşadığı gözaltı torbalanması ve morluğunun nedeni genelde genetik olarak belirtilir fakat alerjik reaksiyonlar, alkollü içecekler, yatış pozisyonu (karnınızın üzerine yatmak gibi) veya uyku düzensizlikleri, bu durumu arttırıcı unsurlardır.

Göz bölgesi her yöne kolayca gidebilen özel bir yağla çevrilidir ve bu yağ olan bölge “septum” adı verilen doğal bir bariyer sayesinde konumunu muhafaza edebilmektedir. Septum, genetik nedenlerle ve yaşa bağlı bir artışla, yağ torbası tarafından ileri doğru itilir. Yaş ilerledikçe yüzdeki kemik yapısı inceldiğinden, kemik de doğal olarak bu durumda geriye doğru hareket eder. Bunun sonucunda da göz bölgesinin altında boşluk ve gölgeler oluşur. Bu güne kadar tek işlemle tüm bu sorunları kapsayabilecek bir çözüm bulunamamıştı. Ancak, Teoxane Laboratuvarları uzun süren etkili Ar-Ge çalışmaları sonucunda “Teosyal, “Redensity II Göz altı Işık Dolgusu” ile bu problemleri giderebilmeyi başardı.

“Redensity II”nin içeriğinde, cildin yapı taşlarından hyalüronik asit, cildi yeniden yapılandırma kompleksi 8 amino asit, 3 antioksidan, mineral ve vitaminler ile hasta konforu için lidokain bulunmaktadır. Hyalüronik asit vücudumuzda doğal olarak bulunmakta ve derin tabakalarında su tutarak cildimizin hidrasyonunu iyi bir düzeye getirmeye hizmet etmektedir. Bu güçlü nemlendirici ajan, yaş almayla birlikte azalmaya başlar. Bu nedenle, cilt kurur, zayıflar ve birinci kırışıklıklar ortaya çıkar. Teosyal işte bu zamanla azalan hyalüronik asiti ciltte geri veriyor. Ayrıca çalıştığı bölge, giderdiği problemler ve uzun süre kalıcılığı ile de farklılık yaratmaktadır. Teosyal ürünleri tamamen doğal olup insan vücudunda bulunan bir bakteriden elde edilmektedir. Yani insan vücuduna tam uyumludur. Bu da “Redensity II” yi diğer tüm piyasada bulunan dolgu maddelerinden ayırmaktadır.


Benzer Yazılarım

128 yorum:

  1. çok güzel olmuş.. Ben de dudak dolgusu için araştırma yapıyordum, evime bu kadar yakın bir yerde çözüm olduğuna inanamadım :))ilk fırsatta kendisinden randevu alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiimm :) dudaklarımı belirginleştirmek için dudağımada az bir miktar uygulandı çok çok memnun kaldım ama azıcık acılı oluyor :)

      Sil
  2. aa doktor bizim burdaymış Tunalıda :) canım sen İstanbuldaydın ama yanlış hatırlamıyorum öyle değil mi ? bu arada tam iyileşmemiş ama ona rağmen fark var gerçekten, geçmiş olsun tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bak sen bilmiyorsun ben sizin ordaki doktoru bulup uygulama yaptırıyorum :)) Hakan bey sık sık istanbula gidip geliyormuş gelişine uygun bir gün ayarladık istanbulda yapıldı yani :) sonuçtan çok memnun kaldım!:)

      Sil


  3. Tesekkurler paylastigin icin ve cok basarili buldum guzel sonuc :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum bıraktığınız için bende size teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Öncesi ve sonrasına bakınca sonucun muazzam olduğunu görmemek imkansız.

    Aama daha önemlisi yaşadığınız deneyimleri görsel ve anlatımla çok iyi destekliyor bize de kaynaklık ediyorsunuz.Bu anlamda çok teşekkür ederim.Keyifle takip ettiğim blog sahiplerinden birisiniz.

    Bol gülücüklü günler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle böyle güzel samimi yorumunuzu paylaştığınız için çok teşekkür ederim :)
      Göz altım çok kırışıyor diye gülerek poz veremiyordum! artık bol gülücüklü postlarla karşınızdayım :DD

      Sil
  5. uzun zmndır bende göz altı dolgusu konusunu araştırıyordum,yanaktan kanülle girilip dolgu yapılan bir yer buldum ama senin tedavi yönteminide araştıracağım yazdığın iyi oldu cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda da ister kanülle isrer iğneyle doktorun seçimi tabi ama kanül daha az hazar veriyor sanırım ;) yorum için çok tşk ederim canım:)

      Sil
  6. kaş ortasındaki deriiin çatık çizgisini giderecek tavsiyen olsa ne guzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki onada dolguyu uygun görebilirler :) benim çok bilgim yok ama doktor beyle birdaha görüştüğümüzde sorarım :)

      Sil
    2. Ben de yaptırdigimda artan miktarla kaşımın ortasını doldurdu doktor. Süper oldu.

      Sil
    3. Ben de yaptırırken artan miktarı doktor kaşımın ortasına uyguladı. Sonuç inanılmaz.

      Sil
  7. Ne kadar güzel olmuş göz altlarınız... Hala ödemli olmasına rağmen sonuç belli oluyor.. Çok geçmiş olsun bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiiim :) bende sonuçtan çok memnun kaldım :)

      Sil
  8. Morluklara da iyi geliyor mu dolgu Chunli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geldiği söyleniyor :) ama en doğru kararı doktor verebilir :/

      Sil
  9. geçmiş olsun. gerçekten sonuç çok başarılı. çok güzel olmuş. ayrıntıları bizimle paylaştığın için tekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) benim gibi düşünen olur diye liöden geldiğince açıklamalı yazmaya calıstım z/)

      Sil
  10. Ben seninkinin tam tersi gözaltlarımda ödemden müzdaribim:( araştırırken ilgini çeken tavsşye edebile eğin nirşey var mı? Paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm şişkinlik için buz kompresi veya patates dilimleri iyi geliyor diye biliyorum :/ medikal estetik olarak ne yapılır ögrenirim :)

      Sil
  11. Cok güzel olmus benimde yasım 25 ama genetikmidir bilmiyorum yavas yavas kırısıklıklar belirginleşmeye basladı ve sinir oluyorum ancak benim korkum bircok kişi uygulamayı yaptırdıktan sonra eskisinden daha kotu oldugu söyleniyor. Birde PRP diye bir yontem varmıs onuda bir arastıracagım. Buarada burdaki resimlerde dudagına uygulanmıs halimi? Mumkunse onuda paylasırmısın!

    Sevgiler

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sinir olma düzenli masaj yaparak göz altı kremlerini uygula :) olguyu daha ilerki yaşlarında yaptırırsın ihtiacın olursa tabii :) dudak için resimleri cekeceğim ancak uçuk nedeniyle kötü duruyor onun gecmesini bekliyorum :)

      Sil
  12. busecim yaa,bana şu dudak kontörü ile dudak dolgusu arasındaki farkı bilgin dahilinde bi anlatırmısın?hangi durumlar için hangisi uygun acaba?cok teşekkürlerr şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontürü çerceveyi belirginleştirmek için dolgu ise dudağı şişkin daha dolgun göstermek için diye biliyorum :) benim dudaklarım normldi cerceveyi belirginleştirerek daha güzel bir iafde kattılar :) dudaklar inceyse dolgunlaştırmak daha mantıklı

      Sil
  13. Süper olmuş,güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  14. Bu arada saçlarını naptın,bi daha boyadın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık küllü kumral olarak kullanıyorum ve sevdim sanırım :)

      Sil
  15. busecim gözaltı torbalarınada oluyormu dolgu acaba?benim genetik g.altı torbalarım var.
    p.cerrah ameliyat dedi ama ben korkuyorum.olurmu ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemde de göz altı torbası vardı sderi sarkıklığı cok olmuşsa estetiği öneriyorlar :/ onun sürecinide paylaşacağım belki işine yarar:)

      Sil
  16. Bilgilendirici yazılarınız ve güzellik sırlarınız için teşekkürler.Ben 41 yaşındayım yanaklardaki çöküntü de beni rahatsız ediyor.Rica etsem kontrolünüzde onuda sorarmısınız.Dudak bitiminin üst tarafları yorgun bir ifade veriyor.Kırışıklığım olmamasına rağmen kötü duruyor.Birde uygulamayı hangi hastanede yapıyor.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki sorarım :) ama onada dolgu yapıyorlar diyebiliyorum :) kendi muayanesi Ankara da.. Ama İstanbula sık sık geliyormuş

      Sil
  17. çok nefis olmuş buseciiiimmmm,güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederim canııım! Sen nasılsın bu arada??

      Sil
  18. Uzunca bir süredir işyerinden siteni açamıyordum görselleri görüntüleyemiyordum.
    Oh beee sonunda bu bilgisayar kendine geldi görüyorum görüyorum :)

    Maaşallah enerjine hayranım kendinle o kadar çok ilğileniyorsun ki seni görünce insanın kendine özen göstermesi gerektiğini fazlasıyla anlıyorum.

    yine herzamanki gibi süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım yokluğunu fark etmiştim :) Güzel yorumun için çok çok öperim!!

      Sil
  19. çok güsel ve etkili olmuş gerçekten ama merak ettiğim ne zamana kadar bu şekilde kalacak göz altlarınız, eski haline dönebilme ihtimali var mı uygulamanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederim :) bu uygulama 1 ile 1bucuk yıl kalıcı.. Sonra yeniletmek gerekiyor :)

      Sil
  20. mrb buse gerçekten çok güzel olmuş şu çukurlar insanı olduğundan yorgun ve bıkkın gösteriyor bende buzdaribim bundan ve çok canımı sıkıyor artık benimki genetik sanırsam artık çok takmaya başladım 26 yaşındayım sence erkenmi bunu yaptırmak için:( bide bu madde hyalüronik asit mi sanırsam en sağlıklısı oymuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bend kendimi mutsuz hissediyordum :/ yani kremler vs geçirmiyorsa bir doktorla görüş belki dolgudan önce başka birşey tavsiye ederler :/ evet içinde hyrl asi varmış açıklama kısmında yazılı zaten içeriği canım :)

      Sil
  21. Offf süper olmuş, bende daha yeni başladı ama tam geldi yani :) güle güle kullan, ba yıl dım...

    YanıtlaSil
  22. slm buse dudakların için ne kadar ödedin dolgu ne kadar mış bilgin varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudaklar 600-1000 tl arasında değişiyor canım :)

      Sil
  23. İnanılmaz farketmiş gerçekten. Çok başarılı. Uzun süre kalıcı olması da çok iyi bence. Genetik göz altı morluğu için de eğer bir aydınlatma yöntemi vs duyarsan o konuyla ilgili de bilgilendirirsen çook sevinirim :) Ben de bundan muzdaribim :( Kapatıcısız hasta gibi gözüküyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genetik morluğa bu yöntem pek yararlı olmuyor sanırım.. Ama onu da araştıracağım doktorla yüzyüze gelince mutlaka soracağım! :)

      Sil
    2. Süpersin! Çok sevinirim canım :* muckkk

      Sil
  24. sen her halinle güzelsin operasyon yüzüne cila niyetine olmuş bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yok canım yaa!! Güzel olsam bu kadar çabalamazdım :)) İçten yorumun için Çook teşekkür ederim :)

      Sil
  25. merhaba çok geçmiş olsun

    morluk probleminde de faydalı mı acaba? kırışıok yok da, çökme de yok ama morarma var
    Deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor göz altlarınada tavsiye ediyorlar ama doğuştan morluksa ona yeterli gelmiyor sanırım.. Morluklar içinde bir araştırma yapacağım en kısa zamanda! :)

      Sil
  26. CHUNLİ ozel mail yazıcam sana mail adresim "istanbul" ile başlıyor lütfen bakar mısın canım, buraya yazmak istemedim ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bana mailin gelmedi :/ chunlibeautyspot@gmail.com adresim :)

      Sil
  27. ben iyiym busecim çok teşekkürler.mart ayında 3. ay kontrolüne gitcem.herşey yolunda şimdilik ;) sana ne kadar çok teşekkür etsem inan ki az...herşey senin sayende oldu.iyilik meleğim ;) muckk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh çok sevindim!! :) Böyle tavsiye ettiğim birşeyden insanlar mutsuz olursa diye çok panik yapıyorum! Sonuctan memnun kalmana çok sevindim!! :)

      Sil
  28. Merhaba uzun zamandır blogunu takip ediyorum fakat hiç yorum yazmamıştım. göz altı uygulaman çok güzel olmuş. çok beğendim. benim de göz altlarımda morluklar var bunun için tavsiye edebileceğin bir ürün var mı?
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook ayıp ama! :) Daha sık yorum bırakın :) Göz altı morluklarına kivi cok iyi geliyor ama medikal çözüm için bir araştırma yapacağım ve yazısını yazacağım! :)

      Sil
  29. İlk anda bile fark bariz ortada :) Çok başarılı ve doğal.. Kimse anlayamaz bir işlem olduğunu.. Çok beğendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkür ederim canııım!! Ama bir miktar daha gerekiyor sanırım 2. uygulamada tam oturacak diye ümid ediyorum :)

      Sil
  30. merhaba gözaltlarınız çok gzl olmuş.Bende merak ettim doğrusu doktorunuz İstanbul'da hangi hastanede görev yapıyor. siz uygulamayı nerede yaptırdınız?Eğer yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor beyin yeri Ankara'da ama sık sık İstanbula geliyormuş.. Ben ürünü getirten firmada randevulaşmıştım.. Gerci bu dolguyu uygulayan bir çok doktor var google aratırsanız size yakın bir isme ulaşabilirsiniz sanırım :)

      Sil
  31. Canımm tam Ankarada yok mu derken tunalı yolları anneme göründü :)Fiyatı nedir?Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hadi bakalım umarım memnun kalır!! Fiyat 700 ile 1000 tl arası :)

      Sil
    2. Kesinlikle bu fiyatı hak ediyor,sendeki kadar etkili ve güzel olacaksa daha ne istenebilir ki.Bu arada burnun gün geçtikçe daha da güzel oluyor :)Kucak dolusu sevgiler.

      Sil
    3. :) Hadi bakalım yaptırırsa yorumlarını beklerim :) Güzel ve samimi yorumun için çook tşk ederim canım :) Sevgilerrr!

      Sil
  32. vuu huuuu demek Ankarada:) ben ortaya cıkan sonuca bayıldım! müthiş görünüyo! sanki hicbir şey uygulanmamış kadar dogal.
    bu arada göz yapın çok güzel, onu da söylemeden gecemiycem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet Ankara'da ufak bir araştırma yapmıştım çok başarılı bir doktormuş :) Bir çok forumda kendisi hakkında güzel yorumlar var.. :) Şu an ödem inince biraz daha dolguya ihtiyacım olduğunu fark ettim.. Gerçi zaten 2 aşamalı olarak dozajı ayarlayalım demişti :) O yüzden 2. bitince çok daha mutlu olacağım :)

      Sil
  33. Yahu zaten güzelsin rahatsız edici bi görüntü yoktu bana göre :) ama insan kendinde bi şeylere takıldı mı takılıyor. başkaları onun farkında olmasa bile her aynaya bakınca ilk orası dikkatini çekiyor :) değişiklik fark ediliyor başarılı bi operasyon olmuş. hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D aynen öyle taktım mı takıyorum.. Sırada bekleyen o kadar şey var ki :) Doğuştan güzel olamadık madem bende böyle böyle kendimi düzeltiyorum lol:D Güzel iltifatın için sonsuz teşekkürler!! :)

      Sil
  34. Ne kadar doğal olmuş. Yani hiç rahatsız edici değildi bana göre, ben aslında çok da severim hafif kırışıklığı falan da sonucu görünce bu fikrim bile değişti sanki biraz. Çok doğal olmuş ve çook güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Billuunn :) yorumunu görünce seviindiim! Çok tşk ederim :) hani çok gergin botoks gibi bir ifade katmadığı için rahatsız etmemiş olabilir :) benim de çok hoşuma gitti çünkü çökçklük yorgun gösteriyordu şimdi daha iyi oldu :))

      Sil
  35. öncelikle çok beğendim.yakısmıs gercekten.sonuç iyi olduktan sonra gerisi önemli diil.ben şeyi sorcaktım bu göz altındaki çukurlugu burun ameliyatndan sonra mı farkettin?benim öyle bi durumum oldu da.Ameliyattan sonra daralan burun köprüsüyle burnumun dkenarlrından geçen ve gözümü çevreleyen çizgi daha da derinleşip belirginleşti.Sanki gözlerim daha bi çukurda kaldı.Bilmiyorm ya benim kuruntum mu? sen iç böle bişe hissettinmi?herneyse yaptırdığın şey baya umut verdi bana.böle düzelttiririm belki.Daha 25 yaşındayım.Üç beş yıl sonra belki diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim öncesinde de vardı birazda genetik :/ burun aml.na bağlamadım ama dediğinde mantıklı :) yaşın daha geç göz kremii masaj yaparak uygula 30dn sonra yaptırırsın cok rahatsız ederse :) taş bu benim fikriimmm:)

      Sil
  36. annemde aynısından istiyor :) tanıttıgın için teşekkürler Chunlii. Güle güle, sağlıklı günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) hadi bakalım umarım oda memnun kalır. Çokk tşklerr

      Sil
  37. canımm harıka olmus cok begendımm kuzum!

    YanıtlaSil
  38. çok güzel olmuş gerçekten çok beğendim... fiyat da gayet iyi böyle bir işlem için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett bende çok sevdim :) çook tşk ederim canımm

      Sil
  39. merhaba;
    Gözaltlarınızı çok beğendim çok doğal ve güzel olmuş gerçekten.Yarın bende gözaltlarımiçin teosyal dolgu yaptıracağım inşallah gözaltlarım çook çukur ve bunu çok yorgun suratsız yapıyo:) nese kısacası öneriyormusunuz kalıcılığı dendiği gibi 6 ay gidiyormu?yardımcı olursan çok sevinirim teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teosyal redensity II göz altı için özel geliştirilmiş bende bu yüzden bu dolguyu tercih ettim.. Ancak tek seansta değilde 2 ya da 3 seansta yapılıyor. Ben çok sevdim kalıcılığı 1 ile 1bucuk sene arasındaymış bende yeni denediğim için süre konusunda çok net birşey diyemem :))

      Sil
  40. gerçketn sahane olms ne guzel iyi ki yaptırmsn 2 seans dedin 2 seans fiyatı mı yok sa 2 seansta mı o ücreti ödücez ben de istanbuldaym b arada doktor ne sıklıkta geliyr bilyrmnsz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek fiyat canım doktor sadece seanslara bölüyor :)

      Sil
  41. Peki bu fiyat seans ücretimi yoksa toplam tedavi ücretimi

    YanıtlaSil
  42. Merhaba, Redensity II gözaltı dolgusundan ben de yaptırmak istiyorum. Yorumlara baktım ama hiö kimse benim aklıma geleni sormamış. Sorum şu, uygulama ücreti için 700-1000 TL arası demişsin ama bu rakam, 3 uygulama için mi yoksa, tek uygulama için mi alınıyor?

    YanıtlaSil
  43. Merhaba, Redensity II gözaltı dolgusundan ben de yaptırmak istiyorum. Yorumlara baktım ama hiö kimse benim aklıma geleni sormamış. Sorum şu, uygulama ücreti için 700-1000 TL arası demişsin ama bu rakam, 3 uygulama için mi yoksa, tek uygulama için mi alınıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplam ücret o bir kere ödüyorsun doktor tedavi sürecini kendi belirliyor ama fiyatlar doktordan doktora değişiyor en iyi bilgiyi doktorlardan alabilirsin canım

      Sil
  44. Merhabaa, Çok ACİL cevaplarsanız mutlu olurum :) Yaşım küçük ama genetik olarak göz altımda çukurluk var yani göz altı çizgim çok aşağıda. Tedavi bu tip şeyleri düzeltmek içinde kullanılıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ama yine en doğru bilgiyi doktorlar verebilir :)

      Sil
  45. canım oncelikle cok guzel olmus..gule gule kullan..benım goz cevremde yogun cızgıler var..senınkısı benden cok cok az..yogunluğa gore fıyat artıyor mu..

    YanıtlaSil
  46. merhaba..fiyat goz cevresındeki yogun kırısıklıga göre değişiyor mu acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok değişmiyor canım ama yine de detaylı bilgileri doktorlardan alabilirsiniz

      Sil
  47. yeni gördüm harika olmuş gerçekten:) acı var mı acı:) yapılırken çok acıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Acı pek yoktu.. Zaten uygulama öncesi uyuşturucu krem uyguluyorlar. Ama dudakta acı çok fena :D

      Sil
  48. Merhaba sizin dolgunuz harikanolmus cok dogal olmus bana umut oldu
    Ben de 2 gun ince dahs cok kirisikliklarimmicin yaptirdim ancak uygulamadan sinra cok sisti ve torbalar olustu ardindan morardi benim dr da 2 asamada yapmayi onermisti ancak uygula sirasinda vucudun ilaci aldigini soyledi ve tek asamada yapti simdi 2 gun gozumun alti sis buna baglli kirisklar daha da belirginlesti bana umut olacak bir sey var mi sizin ki ne kadar zamanda bu kadar guzel oldu aceleci mi davraniyorum cevabinizi merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😊😊 aceleci davranmayin dolgunun oturmasi en az bir haftayı buluyor. Odem yapmıştır. . Odemi azaltacak krem tavsiyesini doktorunuzdan isteyebilirsiniz 😊😊

      Sil
  49. çok teşekkürler umudu kesmek için çok erken yani :)

    YanıtlaSil
  50. Göz alyı morüm ve çukurlarım için ve üst dudağımın kenarına yapıldı fakat göz altımda daha çok kırısıklık oldu 😂 ve dudak kenarlarımda sert, sivrisinek ısırmış gibi duruyor 😭

    YanıtlaSil
  51. Merhaba dolgunuzun ustunden epey zaman gecmis memnuniyet durumunuz ve kaliciligi nasil? Bir de herhangi bir odem sorunu veya dolgu erirken iki giz alti arasinda fark yani asimetriklesme vb bir durum gelisti mi? Tekrar yaptirmayi dusunuyor musunuz? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  52. Merhaba:)
    Benim sorunumda göz altlarım hep şiş:( patates falan hiç fayda etmiyor:( yapmadığım hiç bişey kalmadı:((. Bu konu da bizi aydınlatıcı bi araştırma yapsan:)? Nasıl olur:)?

    YanıtlaSil
  53. Merhabalar
    Ben de dolgudan hala memnun olup olmadiginizi merak ediyorum. Ciddi sikayetim var cunku benim de. Bu bahar yaptirmayi dusunuyorum insallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun kaldım.. Ancak biraz eridi.. Tekrar bir seans daha doldurtmayı düşünüyorum :)

      Sil
  54. merhaba,
    ben 22 yaşındayım ama genetik olan gözaltı şişkinliğim ve morluklarım var üstüne birde bu konuda takıntı sahibi olunca insan güldükçe o torbalanmalardan dolayı bu yaşta bile kırışıklık problemi yaşadığını farkediyor :(
    gözaltı torbalarımı aldırmak için doktor araştırmaya başlamıştım ki bu yazıyı farkettim ve aradaki değişim hoşuma gitti hemde hiç bir kesme dikme işlemi olmayınca daha bir mutlu oldum ancak bu yaşta yaptırmam ileride bir sorun oluştururmu benim için ve yaptırırsam sizinki kadar güzel olur mu :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sorunun farkli olabilir bu yasta cok müdahele edilmese daha iyi olabilir yine de en dogru bilgiyi doktora danışarak almalısınız 😊

      Sil
  55. merhaba,
    uzun zamandır girmiyorsunuz sanırım buraya, son yazan arkadaşa cevap vermemişsiniz ama yine de şansıma yazayım dedim :) söylediğiniz fiyatlar 2 göz altı için mi geçerli yoksa her 2 göz için ayrı ayrı mı? Fiyatta değişmiştir gerçi ama merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊 tabiiki iki goz için fiyatlar cok degismedi 1000 lira civari ortalaması 😊😊

      Sil
  56. merhaba bu uygulamayı ben sadece goz altı morlugum ıcın yaptırmak ıstıyorum , genetık dıyebılırız morluklarıma ıse yarayıp yaramayacagı ıcın doktorla telefonla gorussem mı ?

    YanıtlaSil
  57. merhaba yazınız için öncelikle çok teşekkürler .Doktorunuzun acaba gozaltı ısık dolgusu için İzmirde güvenip önerebileceği bi doktor varmıdır. Eger mesajıma cevap verirseniz beni çok mutlu edersiniz şimdiden çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  58. Merhaba bir bucuk ay öncr göz altı için dolgu yaptırdım sizim kullanğınız marka ile ama benim göz altlarımda özellikle spot ışığında torba gözüküyor sizdede olmuşmuydu geçmesi için yapabileceğim bişey varmıdır sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle bir görüntü olmadı canım.. Bence doktoruna bir daha görün ve sıkınını anlat. O daha iyi bilir

      Sil
  59. Merhaba bir bucuk ay öncr göz altı için dolgu yaptırdım sizim kullanğınız marka ile ama benim göz altlarımda özellikle spot ışığında torba gözüküyor sizdede olmuşmuydu geçmesi için yapabileceğim bişey varmıdır sizce

    YanıtlaSil
  60. Merhaba bir bucuk ay öncr göz altı için dolgu yaptırdım sizim kullanğınız marka ile ama benim göz altlarımda özellikle spot ışığında torba gözüküyor sizdede olmuşmuydu geçmesi için yapabileceğim bişey varmıdır sizce

    YanıtlaSil
  61. Merhaba,
    2. uygulamayı yaptırdınız mı? Birde bu dolgu yerinden oynuyor diye okudum nette. Masajla yerine getiriyorum falan yazmışlar. Sizde böyle bir şey oldu mu? Birde acaba neden kendi yağınızla dolgu yaptırmadınız merak ettim. 3. uygulamayla dolgu oturuyormuş erimiyormuş artık orda yerleştirilen yağlar.
    Teşekkür ederim paylaşaımınız için.

    YanıtlaSil
  62. öncesi ve sonrası resimlerdeki ışık farkını dedem bile görebilir, kimi kandırdıklarını sanıyo bu insanlar! TAMAMEN TRAŞŞŞ!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu birebir denedim ve çok memnun kaldım.. Doktor değilim, satıcı değilim kimi neden kandırayım acaba?

      Sil
  63. Lütfen acil cevap yazın ona göre yaptiricam gözaltı lazer dolgusu süresi geçince geri dönüşümü dahami kötü oluyor sürekli yaptirilmalimi deforme olmak istemiyorum daha iyi olayım derken kötü olmaktan korkuyorum gözaltılar mor ve kırismayabasladi

    YanıtlaSil
  64. Merhaba buse abla 21 yaşındaym ben ve annemden genetik göz alti morluklarm var daha önce hastanede sormuştum doktora dolgu ancak dedi bende oo ne alaka dolgu dedim korktum acaba ışık dolgusu morluk içinde azaltıcı etkisi olan bi çare olur mu yardımcı olur musun bana :-(

    YanıtlaSil
  65. Tek kelimeyle müthiş! Izmir'de bu işi yapan var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
  66. Tek kelimeyle müthiş! Izmir'de bu işi yapan var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
  67. Bi çok yer var ışık dolgusu için fakat herkes beklenen sonucu veremiyormuş bende yaptırdım çok memnun kaldım beklediğimden öte bi sonuç aldım izin verirseniz paylaşabilirim

    YanıtlaSil
  68. Merhaba,
    Elimizde bulunan isikdolgusu.net alan adını satıyorum.İlgileniyorsanız lütfen iletişime geçiniz. erhan.gebze@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhabalar
    Bu işlem 2-3 seans uygulandıktan sonra kalıcı mıdır? Yoksa 6 ay 1 sene gibi tekrarlamak mı gerekli?

    YanıtlaSil
  70. Ben bugün gittim doktor bana 1750 dedi cokmu fazla anlamadimki

    YanıtlaSil
  71. Merhaba
    Sizin bu postunuzu okuyup fotograflara da bakinca gozlerime inanamadim dogrusu.benim goz altlarim asiri derecede cokmus durumda ve morluklarda cabasi.cok moralim bozuluyor acikcasi ve aynaya bakmak istemiyorum diyebilirim =( sizin yaptırdığınız gozalti isik dolgusu nekadar sure etkin olarak kaldi acaba ve ilerleyen aylarda da ayni sekilde memnunmuydunuz? Ben de yorumlara gore yaptiracagim haliyle yaptiranlardan yorum aliyorum cunku baya bi maliyetli uygulama =( ve de bir kac kez yaptirilmasi gerekiyor =(

    YanıtlaSil
  72. Gözaltı dolgusu ücretsiz ön bilgilendirme.

    http://www.mddermatoloji.com/cilt-genclestirme/gozalti-isik-dolgusu/

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara