Cilt Bakımı,

Vaseline Nemlendirici Jel ve Kullanım Alanları

10:48 chunlibeauty 15 Comments

Kış ayının iyice kendini hissettirdiği bu günlerde cildim normalinden daha da fazla kurumaya başladı. Ellerim, dudaklarım, yüzüm kuruluktan pul pul oluyor. En iyi nemlendiricilerim&kremlerim bile bu dönemde yetersiz kalıyor. Bu sorunu benim gibi bir çoğunuz da yaşıyordur diye düşünüyorum.
 Bunun için son zamanlarda elimden düşürmediğim Vaseline nemlendirici jelin yenilenmiş versiyonu hakkında kısaca deneyimlerimi ve yoğun nemlendirme özelliği dışında birçok farklı alanda nasıl kullandığımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Vaseline Nemlendirici Jel, benzersiz formülü ile cildimizi doğal yapısına uyumlu bir şekilde nemlendirerek onarmaya yardımcı oluyor. Aynı zamanda cildimizi yumuşacık yaparak pürüzsüz görünen bir tene kavuşmasını sağlıyor. Hipoalerjenik bir ürün. Kuruluktan oluşan çizgilenmeyi azaltıyor ve gözenekleri tıkamıyor. Koyu kıvamlı dursa da yapısı oldukça yumuşak. Kolayca dağılıyor ve cilt tarafından hemen emiliyor.
Ürünü daha detaylı incelemek isterseniz buradan detaylarına ulaşabilirsiniz.
 Eskiden sadece el ve ayağımı neme boğmak için haftada iki gece Vaselini sürüp üzerine pamuklu çorap ve eldiven takıp uyuyordum. Sabahına el ve ayaklarım yumuşacık oluyordu. Şimdi buna ek olarak Vaseline nemlendirici jelle yaptıklarım;

Batıklar ve Ölü Deriler İçin Ev Yapımı Vücut Peelingi 
 2 çorba kaşığı Vaseline Nemlendirici Jel ile 1 çorba kaşığı deniz tuzunu (o yoksa türk kahvesini ) karıştırarak vücut peelingi hazırlıyorum. Duş sırasında dairesel hareketlerle masaj yaparak bacaklarıma uygulayıp arından ılık su ile duruluyorum.  Duştan çıktıktan sonra hafif nemli bacaklarıma vaseline sürüp iyice nemlendiriyorum. 

 Parfümünüz Uçup Gitmesin
Parfümü sıkmadan önce bileklerime ve boynuma bir miktar Vaseline Nemlendirici Jel sürüyorum. Ardından parfümümü bu bölgelere sıkıyorum. Parfümünüzün  kalıcı olmadığından ya da kokusunun burnunuza gelmediğinden şikayetçiyseniz bu ipucumu mutlaka test edin :) 
Çatlayan Dudakları Onarmak İçin;
Soğuk havadan dudaklarım çok etkileniyor. Lipbalmlar kesinlikle tek başına yeterli gelmiyor. Bu sebeple haftada bir kaç kere dudaklarımı yumuşak temiz bir diş fırçası ile fırçalayıp ardından vaseline nemlendirici jel sürüyorum. Bu sayede dudaklarımı ölü derileriden temizlemiş ve neme doyurmuş oluyorum 

ve Son Bomba Tabii ki Benim İçin Saç Boyamasında Kullandığım Şekli;
Saçımı boyamadan önce boyanın yüzümü, ensemi, kulaklarımı boyamaması için bu bölgelere Vaseline nemlendirici jel sürüyorum. Bu tipsi zaten hepiniz biliyorsunuzdur. 

  Vaseline’i tüm marketlerde, parfümerilerde ve eczanelerde bulabilirsiniz. 
100ml Vaseline Nemlendirici Jel’in tavsiye edilen satış fiyatı 6.95TL’dir.

 Instagram Hesabı: www.instagram.com/vaselinetr
 Facebook Hesabı: www.facebook.com/VaselineTR

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. Hemen hepsini not ettim.Harika ipuçları.Teşekkür ederim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup yorum bıraktığınız için ben teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Çok güzel bilgiler. Aklımızın bir köşesinde bulunsun. :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Parfüm ipucu harika, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Parfümü mutlaka deniycem

    YanıtlaSil
  5. Parfüm ve peeling ipuçlarını direkt uygulayacağım. Çok faydalı oldu teşekkür ederim💜

    YanıtlaSil
  6. Parfüm ve peeling ipuçlarını mutlaka deneyeceğim çok faydalı oldu teşekkür ederim💜

    YanıtlaSil
  7. Parfüm ile hiç denememiştim. Mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. İlk fırsatta peeling uygulamasını deneyeceğim çok teşekkürler 😁💝

    YanıtlaSil
  9. parfüm önerisi mutlaka kulaklara küpe olucak cinsten teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  10. valla ben bu saç boyarken ki uygulamayı bilmiyordum, ilk saç boyamamda hemen uygulayacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara