Chloe,

CHLOE Love Story Parfüm

11:23 chunlibeauty 3 Comments

Son zamanlarda bir çok parfüm deneme fırsatı buldum. Bunlardan en beğendiklerimi tek tek blogumda  paylaşmak istiyorum. İlk olarak  Floral bir aşk hikayesi CHLOE Love Story ; 


Chloe Love Story'nin ilk olarak şişesini çok sevdim. Kilitli şişesi ve kapak bölümünde kurdele ile satışa sunulan bu parfümün şişe tasarımı Paris'te ki aşk kilitlerinin olduğu  Pont Des arts köprüsünden ilham almış.
İkinci olarak kokusu bana çok hitap etti. Çiçeksi ve pudralı yumuşak bir kokusu var.
Parfümün üst notasını  neroli, orta notalarını madagaskar yasemini ve portakal çiçeği, alt notalarını da  sedir ağacı ve misk bileşiminden oluşuyor. Love parfümünde hissedilen yoğun pudramsı bu parfümde biraz daha hafifletilmiş, beyaz çiçek kokusu biraz daha yoğunlaştırılmış.
Kalıcılık konusu tenden tene değişsse de ortalama düzeyde diyebilirim. Gün içinde kokuyu iyice hissedebilmek için bir kere tazeleme ihtiyacı hissediyorum.  ( Hatırlatma; geçen Vaseline yazımda bir tips vermiştim. Parfümünüzün kalıcılığını arttırmak için bilek ve boynunuza biraz vaseline sürüp üstüne parfümünüzü  sıkın diye. )

Love Story, benim gibi  çiçeksi kokuları sevenlerdenseniz bu parfümü test etmenizi istiyorum. 
Love Story EDT 50 ml: 290 TL Love Story EDT 75 ml: 350 TL

Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. bende geçen sene aldım bu kokuyu ama benim için biraz hafif geldi :( sonra armani code aldım cıkk, o da olmadı,
    şimdi armani si kullanıyorum ama onun da kalıcığı yok gibi :(
    bi türlü kendime uygun bir koku bulamadım ama bu vaseline aklıma yattı, deniycem :)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiklerimden ^^ Chloe parfümleri hep mi güzel olur diye düşünmüyor değilim bazen

    YanıtlaSil
  3. Chloe love kullanmis biri olarak bunu da kesinlikle edinecegim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara