Cilt Bakımı,

Skin Ceuticals Cilt Bakim Ürünleri

22:59 chunlibeauty 2 Comments

Cilt bakiminda dermakozmetik ürünleri tercih ederim.. Daha once Dermalogica, Benev, Dr. Murad gibi markalarida kullandim.. Bu üc markayida sevdim.. Ücününde ürünleri cildime iyi geldi..Iyi geliyorsa madem NEden degistiriyorsun derseniz; tamamen merak yeni $eyler deneme istedigi derim :) $imdide Skin Ceuticalsin ürünlerini deniyorum.. Forumda arkada$larin denedigi tavsiye ettigi Retinol 0,5 ve Eye REnewal Gel aldim.. Retinol soyucu etkili gece kremi.. Cildimde siyah noktalari sIkmaktan kalan lekelerime iyi geldi diyebilirim.. Hergün kullanirsan cildi cok kurutuyor.. Onun icin iki ücgünde bir kullaniyorum hafif hafif soyuyor cildimi.. Ben begendim tavsiye ederim.. Goz jelide gayet güzel aydinlik verici etkisi var.. Simdilik memnunum ürünlerinden.. Ürünü Türkiyeden alirsaniz pahali gelebilir.. Benim gibi sizde Cilekten siparis verin. Aciklamalarina bir bakalim..
      

  SkinCeuticals Retinol 0.5
  • %0.5 oranında saf retinol içerir
  • Hücre yenilenmesini ve kollajen sentezini artırır.
  • İnce çizgilerin, kırışıklıkların ve yaşlanma izlerini azaltır.
  • Gözenek boyutlarını görünür derecede azaltır, lekeleri ve kabarıklıkları onarır.
  • Gözeneklerin tıkanmasını önler ve ayrıca nemlendirici gerektirmez.
  • Cilde kadife pürüzsüzlüğü ve gençlik verir.
  • Hassas ciltler için uygundur.
  • Hamile bayanların kullanması sakıncalıdır. 


Skin Ceuticals Eye Renewal Gel 


    • Hassas göz bölgesi için kırışıklık azaltıcı gece jeli.
    • İnce çizgileri yumuşatır ve kaz ayağı görünümünü azaltır.
    • Serinletir ve nemlendirir.
    • Aloe, su yosunu ve papatya ile hassas göz bölgesini iyileştirir
    • Ölü cilt hücrelerini nazikçe yok etmek için %5 oranında hidroksil içerir.
    • Göz bölgesinin daha parlak olmasını sağlar.

    Benzer Yazılarım

    2 yorum:

    1. kullanmaya devam edioymusun? gözeneklere etkisi nasıl oldu

      YanıtlaSil
    2. @Adsız yok kullanmıyorum fena değildi aslında.. ama 1. kutuyu bitirdikten sonra Retinol 1,0 a devam etmek gerekiyormuş bende kullanmadım :) Göz kreminin bir yararını görmedim sadece göz cevremi rahatlıyordu :)

      YanıtlaSil

    Yorum bırakmak isterseniz;

    Bu Blogda Ara