Lens,

Solotica Lens

10:35 chunlibeauty 32 Comments


Duymayan kaldımı bilmiyorum ama İtsbeautyde bu markanın adını duymayan yoktur sanırım.. Solotica furyası aldı başını gidiyor en çok ilerleyen başlıklarımızdan biri.. Neyse efendim gelelim konuya bu lensler en doğal duran, gözde lens olduğunu belli etmeyen, haliyle çok tutulan lenslerden..

Bu Lensler henüz Türkiye'de satılmıyor.. Gerçi Gittigidiyor gibi sayfalardan temin edebilirsiniz.. Tabi ben kargomu beklerim derseniz yurtdı$ındaki kendi sitesinden ve birkac siteden daha uygun fiyata alabilirsinizde..Adresleride vereyim size;
Otica Bellucci sitesinden alışveriş yapacaksanız Patricaya mail atıp istediginiz lensin siparişini vermeniz gerekiyor.. Oda size fiyatını  yinemail yoluyla iletiyor..Ödeme paypal yoluyla yapılıyor onuda mailde yazıyor zaten.. En uygun fiyat veren şu an burası. Site adresi; tıklayın
P.S: Benim ingilizcem yok derseniz size örnek sipariş mesajını yazıyorum;
"Hello, I would like to buy Solotica Natural Colors Mel in 00/00. Please let me know the total price including shipping to Turkey in USD. I will pay by Paypal." 
Yine duyulmuş bir site olan Wrlens var.. Buradanda uygun fiyata temin edebilirsiniz.. Hatta arkadaşınızla beraber sipariş verin kargoyu ucuza getirmiş olursunuz..Site adresi; tıklayın
Bendeki SOLOTICA NC MEL Duru$u;

Benzer Yazılarım

32 yorum:

  1. Merhaba dün gittim lens aldım bugünde blogumda fotolarını gösterecektim.Tüh ya keşke daha önce okusaymışım bu yazıyı renkler çok güzel Mel ve Ocreye bayıldım.Çok teşekkürler bir daha ki ne o siteden bakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D olsun cnm baska zmn alırsın en azından bu markadan haberin var artık

      Sil
  2. Bende bugün mel ve ıce aldım.Diğer lenslerde hayal kırıklığı yaşadım merak ettiğim bütün renkleri denedim ama bana hiç yakışmadı.sadece hidrocor mel ve ıce yakıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hareleri farklı şekillerde olan 3 secenegi mevcut kimilerine kalın hare yakışırken kimelerine haresiz yakışıyor.. Denemeden almak her zaman risklidir ben kendime gidicek rengi bildiğim için tereddütsüz aldım :)

      Sil
  3. cnm lensin harikaaa durmuş bayılldım beren saatin göz rengine karşılık gelen senin kullandığın lensler mi bende alıcamda sorıyım dedim sana ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim begenmene sevindim :D beren saatin gözlerini OCRE rengine benzetiyorlar..

      Sil
  4. tmm cnm saol :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar merhaba 25,11,2011 tarıhınde hidrocor ıce lenslerım elıme ulaştı fakat göz rengımın açık ela oluşundan dolayı lensler cok grimsi uçuk mavı durdu cristal ile değişim düşünen ya da satın almak ısteyen olursa maıl adresınden ulaşın ltfn. toplamında 1 saat bıle takmadım.. yonjescada@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. bunları derecelisi oluyormu

    YanıtlaSil
  7. Thank you so much for this great webite! It is very informative.

    YanıtlaSil
  8. kardeşinizin lens rengi ne acaba onun doğal göz rengi tam benim gibi bendede öyle duracağını düşünüyorum birde derecelisi varmı acaba bu lensin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda ki benim gözüm siz hangisini kast ettiniz anlamadım.. Bu renk NC MEL dereceli secenekler de var canım

      Sil
    2. ben en üstekini kardeşinizin zannettinpardon..ok..teşekkür ederim çok şık durmuş iyi günler

      Sil
    3. hıı yokk canım o temsili resimdi :) kardeşiminde lensli resmi var ama onun gözleri acık bal rengi.. onda duruşu http://www.chunlibeauty.com/2010/05/kardesimin-sac-rengi-ve-solotica-mel.html

      Sil
    4. fiyat hakkında bilgi verebilirmisiniz?en azından araştırma imkanımız olur

      Sil
    5. canım ben 150tl ye almıştım.. Sahibinden.com da satanlar var 165 TL civarında

      Sil
  9. ya o kadar yakışmış ki , ben 30 tl ye fln almştm çok yapay, kaliteli olsun istedim ama türkiyede yok demişsiniz. gitti gidiyor tarzı sitelerden almak istemiyorum çünkü en son aldığım ürün için fiyat + 30 tl kargo ve kapıda kargo ücreti aldılar. ürünün gerçek kargo fiyatı 6 tl olmasına rağmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiyede satılıyor artık bu yazım çoook eski :D Google da arat orjinal solotica satanlar var.. Ayrıca lensmakyaj.com daki Cansu arkadaşımın sayfasını ziyaret etmeni tavsiye ederim. Lens konusundaki engin bilgilerini onun blogunda bulabilirsin :)

      Sil
  10. Türkiyede nerde satılıyor

    YanıtlaSil
  11. Türükiyede nerde satılıyor

    YanıtlaSil
  12. Solotica hidrocharme mellerim yeni geldi,memnun kalmadım.Ben açık-orta yeşil bekliyordum.Bir kere taktım.Takas etmek istiyen olursa: tepecik.cemre@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, sizi severek takip ediyorum. Özellikle saçlarınız çok güzel ve yaptığınız modelleri örnek aldığımı söylemem gerek:) bu konuyu görünce sizin vasıtanızla bir not bırakmak istedim umarım yardımcı olursunuz. Ben geçen hafta solotica natural colors cristal aldım. Gerçekten harika doğal bir renk, solotica nın en özel lensi çünkü iki yüzü de rahatlıkla kullanılabiliyor ( hareli ve haresiz yüzü). Ancak bana renk olarak gitmedi ya da benim istediğim tam olarak mavi renkler, bu nedenle satmaya karar verdim, topazio almayı düşünüyorum. İlgilenenler bana burcu_s_rk@hotmail.com adresinden ve 05418916878 no. dan whatsapp la ulaşabilirler. Lensleri sadece denemek için bir takıp çıkardım. Çok teşekkür ederim, güzel paylaşımlarının sürmesi dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba.Blogunuzdaki yazilar gercekten cok faydali.Emeginize saglik.Ben yeni aldigim ve sadece 2-3 kez taktigim solotica quartzolarimi satmak istiyorum.Lensler cok guzel ancak ben boyle koklu bir degisiklige hazir degilim sanirim,yada hidrocor icela degisim de yapabilirim.İlgilenenler 05436925681 nolu telefonu arayabilirler.Yardimci olur ve yayinlarsaniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba.Blogunuz gercekten cok faydali.Emeginize saglik.Ben yeni aldigim neredeyse hic kullanilmamis solotica quartzolarimi fatura tarih ibraz ederek satmak istiyorum.Yardimci olur ve yayinlarsaniz cok sevinirim.Lensler cok guzel ancak sanirim ben bu kadar koklu bir degisiklige hazir degilim.İlgilenenler 05436925681 nolu tefondan bana ulasabilirler.Simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  16. Merhaba.Blogunuzdaki yazilar gercekten cok faydali.Emeginize saglik.Ben yeni aldigim ve sadece 2-3 kez taktigim solotica quartzolarimi satmak istiyorum.Lensler cok guzel ancak ben boyle koklu bir degisiklige hazir degilim sanirim,yada hidrocor icela degisim de yapabilirim.İlgilenenler 05436925681 nolu telefonu arayabilirler.Yardimci olur ve yayinlarsaniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba instagram da yetkili satış bayisi solotica_lens sayfasından alabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  18. Merhaba instagram da yetkili satış bayisi solotica_lens sayfasından alabilirsiniz..

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara