Bobbi Brown,

ELCA Kozmetik / Company Store

18:57 chunlibeauty 20 Comments

Bugun karde$imle atladik arabaya Once Istinye Parki gezdik yemek yedik ordanda hadi Maslaktaki Sun Plazaya gidelim dedik.. Forumdaki arkada$lardan duymu$tum orayi ama ilk kez gitmek nasip oldu :) Neyse güvenligin yönlendirmesiyle 1. Katta bulunan ELCA Cosmetici bulabildik.. Icerisi ufak bir magazaydi.. Bobbi Brown, Mac, Estee Lauder,Clinique gibi markalarin ürünlerinden vardi.. Mac ürünlerinden almak istedim ama kendime uygun bir$ey bulamadim maLEsef..Yinede sevdim orayi sizede tavsiye ederim..benim aldigim cicilere gelcek olursak...
PS: Unutmadan söyleyeyim nakit para gecmiyor sadece kredi kartıyla alı$veriş yapabiliyorsunuz..
ADRES: Dereboyu Sokak Sun PLAZA No:24 Ayazağa- ŞİŞLİ/ İSTANBUL Telefon: 0212-365-58-00


Benzer Yazılarım

20 yorum:

  1. canım güle güle kullan, outlet gibi bir yer mi orası?

    YanıtlaSil
  2. SAgol canımmm :) Bu markaları Türkiye'ye getiren disbiratörü sun plazada perakende satı$ yapıyor canım..

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullan canım cok uygunmus neden acaba ? bıde her zmanmı acık orası

    YanıtlaSil
  4. sagol tatlım hafta ici acık :) elde kalan ürünleri yada fazla gelen ürünleri satıyolar sanırım

    YanıtlaSil
  5. AAA evime cok yakin olmasina ragmen hic haberim yoktu, cok sagol. Kactan kaca kadar acik acaba biliyor musun

    YanıtlaSil
  6. Bilddiğim kadarıyla Salı ve perşembe günleri 19:30'a kadar, diğer günlerde 17:00'ye kadar açıkmış

    YanıtlaSil
  7. chunlicim forumda buraya girişin zor oldugunu hatta kartla giriş yapılacagını okudum..bu konuda bilgi verebilir misin?

    YanıtlaSil
  8. yok tatlim girisi cok kolay guvenlik yönlendiriyor seni.. Ama bir süre sonra kartli gecis sistemi olcak.. simdiden gidip alisveris yapmak ve kayit olmak gerekir

    YanıtlaSil
  9. çok teş ederim blogunu severek takip ediyorumm..ben forumdan kamelya79:)

    YanıtlaSil
  10. aa tatlım sende ho$geldin bloguma :) güzel yorumun icinde cok te$ekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, bende bloğunuzu internette tesadüfi buldum ve bayağıdır okuyorum, takip ediyorum. Bu arada bende bir kozmetik delisi olarak şu Sun Plaza olayı çok ilgimi çekti. Acaba kartlı geçiş başlayacak demişsiniz. Tahmini ne zaman olur acaba yetişebilir miyim :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel yorumun icin cok te$ekkür ederim.. Sun plaza hala kartlı sisteme gecmedi ama ne kadar böyle devam edicek bilmiyorum.. Gittiginiz zaman kart cıkartmak istiyorum demeyi unutmayın :)

    YanıtlaSil
  13. chunLi telefonla siparis verebiliyor muyuz?bilgilendirebilir misin lutfen?Tesekurler simdiden

    YanıtlaSil
  14. Chunli'cim ve diğer kızlar; Sun Plaza Company Store artık resmen kartlı sisteme geçmiş, bana gelin kartınızı alındiye yazı geldi, ayrıntılı bilgiyi blogumdan okuyabilirsiniz.

    Littledumblonde.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. bizimmi gitmemiz gerekiyo.. eve gönderselerdi keşke :)

    YanıtlaSil
  16. Super. Ben de bilmiyordum. Sayende ogrenmis oldum. Tesekkur ederim.
    www.birazhayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten güzelmiş. Teşekkürler.
    www.abiyelbise.com

    YanıtlaSil
  18. selam kızlar bende bu hafta gidicem ama kartlı sistem falan demiş arkadaşlar nasıl birşey oluyor o? ben anadolunun bir ucundan geleceğim iki kere gitme şansım yok malesef:( guvenlik cok sıkı diye duydum retina okuması falan dogru mudur:)

    www.chicshoppin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş kartı veriyolar ancak henüz o sisteme gecilmedi diye biliyorum.. Girişte güvenliğe Elca kozmetik icin geldim diyince onlar yönlendiriyorlar seni.. Sen yinede gitmeden önce telefondan bilgi al kartlı sistem icin

      Sil
  19. Merhaba. Forumunuzu tesadufen buldum ve guzellik ve kozmetige merakli bizleri aydinlattiginiz icin tesekkur ediyorum. Benim de bir sorum olacak. Elca kozmetikten alisveris yapmak istiyorum ama kartli gecis diye bir durumdan soz ediliyor. Bu konuda bilgi verir misiniz. Mesela ben atiyorum yarin gitsem, elcaya nasil ulasacagim. Bir de fiyatlar piyasaya gore ucuzluk anlaminda nasil? Simdiden tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara