Loreal,

Loreal Intense Repair Maske

20:23 chunlibeauty 8 Comments

Loreal Intense Repair Maske Kuru saçlar için ekstra besleyici maske
Kuru saçları besler, pürüzsüzleştirir ve hassaslaşmış bölümlere ekstra bakım yapar. Hassaslaşmış boy ve uçları disiplin altına alır. Kolay taranan,yumuşak ve parlak saç yapısı. Saç telleri akışkan, yumuşak dokulu olur ve kolay şekil alır. Kütikül yapı pürüzsüzleşir, boy ve uçlara bakım yapar. Özellikle bakıma ihtyacı olan bölgelere ulaşır ve besler.
Kullanma talimatı;
  • Yıkanmış ve nemi alınmış saça masaj yapılarak uygulanır.
  • 2-3 dakika bekletilir.
  • Emülsiyon yapılır.
  • Özenlice durulanır.
Kullandigim en iyi sac maskesi bu diyebilirim.. SAclarim röfleli oldugu icin sadece kremlemek yetmiyor malesef.. HAftada bir/iki kezde sac maskesi uygulamak zorundayim.. Bu maskeyi karde$im sayesinde keşfettim.. Gercekten harika bir ürün saclarimi yumuşacik yapiyor..

Benzer Yazılarım

8 yorum:

  1. Yıka sonra tekrar durula ürünleri üşengeçliğimden kullanamıyorum:(

    YanıtlaSil
  2. merhaba,bende çoğunlukla saç düzleştiricisi kullandığım için haliyle saçlarım yıpranıyor bunun için ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  3. Loreal Professional Serie Expert Absolut Repair serisini öneririm loreal gercekten cok ba$arili
    bide düzle$tirici icinde $u ürünü var bi bak istersen;
    Loreal Serie Expert Düzleştirici Durulanmayan Bakım Sütü [liss extreme]

    YanıtlaSil
  4. tatli cadi aslinda bende ü$eniyorum ama mecburum yapmaya :(

    YanıtlaSil
  5. chun lii:-) ben dkmkci:) Bu urun cidden cok guzel ben cok memnunum!

    YanıtlaSil
  6. tavsiyeniz için teşekkürler deneyeceğim...:)

    YanıtlaSil
  7. dkmkci canim ho$geLdinn :) umarim blogumu seversin sende :)
    Adsiz umarim memnun kalirsin canim

    YanıtlaSil
  8. Benm de hayatımda kullandığım en iyi saç maskesi bu sanırım. Bi de bunu bana kuaförüm değişik bi kullanım yoluyla şöyle önermişti: Önce saçlarını yıkıyorsun, sonra banyodan çıkmadan önce maskeyi masaj yaparak diplere değdirmeden güzelce saç boyu ve uçlarına uyguluyorsun, sonra sıcak havlu (sıcak suyla ıslatılıp sıkılmış havlu ya da hafif nemli kalorifer üzerinde bekletilmiş havlu falan olabilir) ile kafanı sarıyorsun, bu şekilde 30-40 dk kadar bekleyip yıkıyorsun. (Havluyu sıcak suyla ıslattıysan havlu buz gibi oluyor daha fazla da beklenmiyor zaten :)) Ben bu şekilde yaptım bikaç kere, uğraştırıcı ve zaman alan bir süreç, fakat inanın saçlara bebek saçlarının yumuşaklığı geri geliyor. Üstelik de bu böyle bi an olup geçen bi etki değil, haftada bir kere yapılırsa yetiyor, saçlarınız hep yumuşacık oluyor :) Çok çok tavsiye ederim, uzun yazdım baya ama umarım herkes okur bu nimetten faydalanır :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara