Beğendiğim Ürünler,

Konjac Sponge ve RawGanic Makyaj Temizleme Mendili Yorumlarım

18:05 chunlibeauty 105 Comments

Bir süredir kullandığım ve memnun kaldığım  Konjac Sünger ve Rawganic Makyaj Temizleme mendilleri hakkında deneyimlerimi ve yorumlarımı sizlerle paylaşma vakti geldi.. :)
PS: Yazının sonunda OjemRujumRimelim 'le beraber bir sürprizimiz var :)  
 Öncelikle Süngeri sizlere tanıtmak istiyorum..  Yumuşak pofidik bir sünger olan Kongac Sponce cilde zarar vermeden peeling etkisi yapıyor. Sabah Akşam cildimi bununla temizliyoru..

100% Konjac (Amorphophallus Konjac) bitki kökünden elde edilen liflerden yapılıyor. Nemlendirici ve alkali açısından çok zengin, yenilebilen bir bitki. Natürel alkali oranı ciltteki asit ve yağ oranını çok güzel dengeliyor. Süngerin benzersiz lifli yapısı, hassas bir şekilde cilde masaj yapar ve kan dolaşımını hızlandırıyor. Ölü hücreleri temizleyip yeni hücrelerin oluşumuna yardımcı oluyor. Yüzü inanılmaz derecede doğal bir şekilde temizleyip, yumuşatıp ve ferahlatıyor. 

Cilt tiplerine göre farklı içeriklere sahip olan Koncaj Süngerinden cildime uyan Yeşil killi olanını seçtim.. Bende ki ürünün detayları ;

Konjac Green clay - Fransız Yeşil Kil 

Karma ve Yağlı CiltlereYeşil kilin en önemli özelliği gözenekleri yağdan kirden temizleyerek küçültmesi ve gözeneklerin tıkanması nedeniyle oluşan sivilce ve siyah noktaları azaltmasıdır. Mükemmel bir emicilik özelliği vardır.100% Natürel Konjac liflerden yapılıyor.

*Derinlemesine temizlik ve ferahlık, Renklendirici yok, Hassas şekilde peeling, pH dengeleyici, Her yaşa uygun, Zengin nemlendirici, 100% geri dönüşümlü
Cİlt tipinize göre Konjac Süngerinizi seçmek için;

Temizleme, tonik ve nemlendirme özelliğine sahip bir temizleyici. Göz makyajını çok iyi çıkarmasa da ten makyajında gayet başarılı bir mendil.. Yağlı bir yapısı yok ilk defa bu yapıda bir makyaj temizleme mendili denedim ve hoşuma gitti.. Kokusu bazı arkadaşlarımı rahatsız etse de beni pek etkilemedi.. Paket içerisinde 25 tane mendil bulunuyor. Tabi benim gönlümü fethetmelerinin asıl sebeplerinden biri de organik ve hayvanlar üzerinde test yapmamaları..

 ''Rawganic hayvanların ıslak mendile ihtiyacı olmadığına inanıyor, dolayısıyla onlar üzerinde herhangi bir test yapmıyor. Ürünlerimiz dermatolojik olarak test edilmiştir. Rawganic demek sertifikalı organik demek ve hep böyle kalacak.''

%100 saf organik pamuktan yapılmış, Soil Association tarafından onaylı, organik sertifikalı Rawganic 3'ü bir arada yüz ve makyaj temizleme mendili cildinizi hassas bir şekilde temizler ve nemlendirir. Hassas ciltler dahil bütün cilt tipleri için uygundur.

Organik yüz ve makyaj temizleme mendili

• Aloe Vera ve Yeşil Çay içeriyor

• Hassas ve etkili bir şekilde cilt temizliği

• Cildi nemlendirir ve korur

• Temizleme, toner ve nemlendirici özelliği

• Cilt için özel dengelenmiş formül

• Organik pamuk doku – güvenli ve saf

• Parfüm ve sentetik koku yok

• %95 organik içeriğe sahip

• Soil Association ve Vegetarian Society tarafından onaylı



100% pure organik pamuk  

Paraben, sodium laureth sulphate(SLS) ve benzeri cildiniz için zararlı hiçbir zararlı kimyasal içermez.  GM hiçbir içerik kullanılmaz.

Aqua, Cotton*, Polyglyceryl-4 caprate, benzyl alcohol, Aloe barbadensis leaf juice powder*, Camellia sinensis leaf extract*, Dehydroacetic acid, Benzoic acid, Sorbic acid, Sodium citrate, Potassium sorbate, Ascorbic acid, Citric acid 
* Indicates certified organically produced ingredients.

Bu ürünleri  nasıl kullanıyorum? (Videolu)
İlk önce makyajımı Rawganic Mendille siliyorum. Ardından Kocaj süngeri iyice ıslatıyorum. Üzerine temizleme jelimden çok çok az damlatıyorum ve süngerde kalan suyu sıkıp dairesel hareketlerle cildime masaj yaparak uyguluyorum..  Kullandıktan sonra duruluyorum (hiç bir zaman süngerinizi buruşturmayın, rutubetli ortamda tutmayıın) ve  havadar bir yerde süngerimi üzerinde ki ip yardımıyla asıyorum. Dipnot: 1-3 ay arasında kullanımına bağlı olarak süngerimizi değitşirmemiz gerekiyormuş.. .
OjemRujumRimelim le beraber her  ikimizde 1 şanslı okurumuza bu ürünlerden hediye ediyoruz

 Tek yapmanız gereken ''ister benim yazıma, ister OjemRujumRimelim yazsını, isterseniz de şansınızı katlamak icin her ikimizin postunun altına'' yorum bırakmak.
Çekilişimiz şuanda başlamış olup 9 Temmuz 2013 Pazar günü saat 00:00' da sona erecektir.
 Katılan arkadaşlara şimdiden teşekkür eder bol şans dilerim :)

 P.S : Çekiliş dışında bu ürünlere ulaşmak için  Burmino.com sayfasını ziyaret edip satış noktalarına bakabilirsiniz..
* Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

Benzer Yazılarım

105 yorum:

  1. :)yine muhteşem ve çok faydalı bir yazı yazmışsın Busecimm.Özellikle sünger çok merak uyandırdı bende aşırı hassas cildim olduğundan peeling yapamıyorum çünkü.:)
    Herkese bol şanss
    requiem_bus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. selamlar,
    sünger bende çok merak uyandırdı, şansımızı deneyelim :)
    meryem.uzun@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. denemek istiyorummm ve bende varımmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  4. bunu başka blogda da görmüştüm çok merak etmiştim :) belki ben kazanırım da merakımı gideririm :D pembetopuk@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  5. bende varım. merve_yildirim_26@mynet.com

    YanıtlaSil
  6. Aaa çok ilginç ve dikkat çekiciymiş. bende isteriiim :)

    YanıtlaSil
  7. Bence de seyahatlerde en çok temizleme mendilleri işe yarıyor. Kullanım açısından rahat gözüküyor. Herkese bol şans :)
    witchburc@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merak içerisindeyim bol sans herkese :)

    YanıtlaSil
  9. ben de merak ettim denemek isterim..
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. yüzünün yağından usanmış biri olarak bende istiyorum onları.....

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Herkese bol şanslar :)
    ozturksulenur@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. merak ettim denemek isterim
    eda_erarslann@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir deneyime benziyor ben de isterim ki :)
    edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bende merak ettim bunuu :)

    YanıtlaSil
  15. Bende katılıyorum :)
    ilyedaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. yine kraliçeme yakışan bir post olmuş, verdiğin tüm değerli bilgiler için tşk.ler ♥♥♥

    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. güzelmis =) İSTİYORUM =))
    dmacunu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. ayyy insallah sans bana guler bu sefer :))

    yavasburcu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Ben de istiyorum.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. sünger çok pratik görünüyor, böyle birşeye ihtiyacım var, umarım benim olur:)

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    kesinlikle denemek isterim.
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. blogunuzu izlemeye aldım.ürünü ben de denemek istiyorumm meleknhr@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. çok güzell :)umarım kazanırım
    gelecek_gzelolacak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. aaa çok güzelmiş..
    isyankarhalk@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Organik olması bakımından ilgimi çektiler, denemek için sabırsızlanıyorum :)
    demirel_tuba@yahoo.com

    YanıtlaSil
  26. Herkese bol şans :)teşekkürler nazan gökçe nazanguler@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bende şansımı denemek istiyorum Busecim :) Çiğdem Gürsoy tindem17@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Ben de denemek isterim, sans bana gulsun bu defa yahu!
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. selamlar.ben de yaglı bır cılde sahıbım urunlerı cok merak ettım...
    ecitah555@hotmail.com sevgıler

    YanıtlaSil
  30. benim olurmu bilmem ama denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  31. Peeling etkili bir sünger kulağa hoş geliyor açıkçası :) denemek isterim bende :)

    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. instgramda videosunu çektiğinde ilk başta ne olduğunu anlamamıştım :)ama güzel yorumlarınızdan sonra merak ettim nasıl birşey acaba diye .hayırlısı bakalım :)tugbagozz@gmil.com

    YanıtlaSil
  33. Çok merak ettim :)
    makyajvehersey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. selam.kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhaba ben de isterim.Sevgiler mihribanmutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Denemek isterim herkese bol sans gzmslk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Süper ürünler , şansım döner mi acaba bu sefer ?? :) sevgiler.,

    YanıtlaSil
  38. denemek istiyorum bende:) feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. ben de ıstıyorum :)
    shimizu062@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. aaa güzelmişşşş isterim:)
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. vaaayy çok isterim :) behiye.aylin@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. şansım da hiç yok ama, neden olmasın;
    sgturk@mynet.com

    YanıtlaSil
  43. Merhaba ben de sansimi denemek istiyorum :)) en cok da sungeri merak ettim.

    oozgun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. sunger cok merak uyandirdii ve herkese bol şans :)
    ozlemkiraz94@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Denemek isterim tabikiii ^_^
    floralmine
    floralmine@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. çekilişe katılmak istiyorum
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Bende sansimi denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  48. Merhabalar sizin sayenizde bu ürünleri denemek isterim herkese bolşans teşekkürler .. cekengamze@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Çoook istiyorum ben de canikom :) aanilozturk1@gmail.com

    Anıl Öztürk :)

    YanıtlaSil
  50. Güzel gibi görünüyor ürünler :)
    Gzm_gdr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. benim olsun.

    ssmyrnian@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  52. Bende cok merak ettkm katilmak istiyorum alayhu ( ig) ahsezgi @gmail.com mucuks

    YanıtlaSil
  53. Sünger çok değişik bir şeye benziyor merak ettim doğrusu.Şansımı denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  54. benim de olsa ne güzel olurdu

    sem.alper@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Bende katılmak isterim :)

    sevgiler

    hebrannn@gmail.com
    Belemir Aydın

    YanıtlaSil
  56. herkese bol şanss :)

    sinirbayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Hadi bende katılayım bari :)

    YanıtlaSil
  58. süngeri merak etmiyor değil insan.

    asporcamlk@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. ben de şansımı denemek istiyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  60. çok merak ettim, hadi bakalım :)
    gamzy1989@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. inşallah benim olur süngeri cok merk etmekteyim ve umarım şans bnden yana olur :)))

    seden_gurer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. Instagramda paylaştığından bu yana merak ediyordum bu süngeri Busecim. Yine güzel bir çekilişle deneme şansı yarattın bizlere :) Umarım şans benden yana olur.
    Mail: s.sinem_1991@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Bende şansımı denemek istiyorummm :)
    Hilal Karakaş hilal_krkss@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Süngere bayıldımı söylemeliyim :) mailim nurergun92@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. şansımızı deneyelım
    kardelenblog@mynet.com

    YanıtlaSil
  66. süngeri pek bi merak ettim. İnşallah bana çıkar. sevgiler...
    yasasinhayat72@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Bende şansımı deneyeyim neden olmasın :)) jassmeen34@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba,süngeri çok merak ediyorum.Bende şansımı denemek istiyorum :)
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. ilginç bir ürüne benziyor. ben de şansımı denemek isterim

    YanıtlaSil
  70. senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  71. Instagramınızda görmüştüm ve istemiştim ben de. Hassas bi cilde sahip olan kim istemez ki:)
    sevgilimadam@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, şansımı denemek isterim
    tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba süngeri çok merka ettim bakalım şans bana gülecek mi?
    sevgiler
    bedirhan_gozel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. bende varım..:)
    hayaticindenn@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  76. Ben de şansımı denemek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  77. İkinizinde çekilişine katıldım, olur belki :). ebrubagcoglu@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  78. Süperr denemek istediğim ürünler arasında yerini almıştı umarım şansım yaver gider ����

    YanıtlaSil
  79. bayıldım ya istiyorum bendeee :)
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. benim cildime uygun umarım ben kazanırım canım yaa:)sevgilerr
    elif_demir_ea@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. sünger gerçekten ilgimi çekti. ben de katılayım dedim. herkese bol şans :) sinemkaraturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. merhaba süngeri denemeyi isterim umarım hala şansım vardır

    YanıtlaSil
  83. çok beğendim bu süngeri kazanırım umarım..
    sevgiler.
    iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. merhaba şansımı denemek istedim bende:)

    ezgibasakkaygisiz@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  85. merhaba bende talibim bu güzel çekilişe:)
    Ayşe Demirel
    ayse-gul_089@hotmail.com
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  86. Bakalim sansli olabilecekmiyim

    YanıtlaSil
  87. ilk defa burada gördüm bu süngeri çok merak ettim şansımı denemek isterim :)
    sevgiler
    cemre_bilgic_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. çok güzeeeel! :)

    akmayangozkalemi@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. Bol sans:) sungeri meraktayim

    YanıtlaSil
  90. Çok az süre kalmış kaçırırsam üzülürdüm :)

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. merhaba sansımı denemek ısterım ilyd0600@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Selam süngeri çok merak ettim umarım benim olur
    Sevgiler
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. umarim benim olur ekmenc@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  95. Merhaba ben de herkes gibi meraktayım
    Gülay Berber
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. böyle şartsız çekilişleri çok seviyorum. umarım bana çıkar :)

    bilge20102010@mynet.com

    YanıtlaSil
  97. ben de şansımı denemek istiyorum tabii ki =)

    filozofilinki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. süngeri çok merak ettim,belki de şansım olur kazanmak için :) tubaaesen@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. Belki de o şanslı kişi benimdir,neden olmasın ki:) herkese bol şans:) krcmerve11@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. natural ürünlere bayılıyorum ya benim olsun =)
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Ben de şansımı denemek istiyorum. Sınavlar,stres derken sivilcelerim çıktı :/ diidem.92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. Büyük ihtimal o şanslı kişi ben olmayacağım ama ytıne de katılmak istiyorum .
    Hediyeler çok güzel .Organik olmalrıda güzel bir artı .

    mrvcelikk@gmail.com
    Merve Çelik

    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara