Golden Rose,

Golden Rose Jolly Jewels Koleksiyonu Swatches

16:38 chunlibeauty 22 Comments

Golden Rose yılbaşının ışıltısını yansıtacak şekilde ışıl ışıl bir oje koleksiyonu hazırlamış. Tırnaklarım  çok çabuk kırıldığı için günlük hayatta fazla oje kullanmayan biri olarak bu ojelerin ışıltısına ve tırnaktaki duruşuna bayıldığımı itiraf etmeliyim! Ojelerin güzelliği yanında benim takoz ellerim çirkin duracağı için El mankeni olarak kardeşimi seçtim :) Bakalım bu ışıl ışıl seri tırnaklarda nasıl duruyor?
Golden Rose Jolly Jewels Oje
Golden Rose ‘dan eşsiz ve özel bir oje serisi... Golden Rose Jolly Jewels oje serisi, yıldızlar kadar parlak, gökkuşağı kadar renkli, bir mücevher gibi göz alıcı tırnaklar yaratır.
Golden Rose Jolly Jewels Oje sırasıyla 110 / Jolly Jewels 107 / Jolly Jewels 115 /Jolly Jewels 117/ Jolly Jewels 109
Sürümü kolay. Çabucak kuruması da çok başarılı. Oje standart simli ojelerden çok farklı. Ojelerin kendi renkleri, buna uyumlu simleri ve pulları  harika.. Çıkarırken biraz zorluk çıkarsa da yine de çok başarılı bir koleksiyon. Tırnağınıza sürüş şeklinize göre bol simli yada daha az simli olarak uygulamanız mümkün :)
Tek kat sırasıyla uygulanmış hali;



 İkinci katı geçince daha da ışıltılı ve yoğun renkli oluyor;

 Genel görüntü; 
  Bu rengi çok sevdiğim için  kendi tırnaklarıma da bunu uyguladım; 
 İsterseniz böyle tek bir parmakta efekt olarakta kullanabilirsiniz;


 Sizde bu güzel ojelere sahip olmak isterseniz Golden Rose online alışveriş sitesinden 6.25 TL ye
Ya da Buycosmo.com 'dan  5.62 TL ye satın alabilirsiniz..

**Teşekkürler Golden Rose  ve Burçin :)
** Chunlibeauty.com advertorial içeriğidir.

Benzer Yazılarım

22 yorum:

  1. Tek parmaktakine bayıldım!!!! Zaten o rengini istiyordum Jolly Jewels'in, alırsam kesinlikle bu şekilde kullanacağım :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) beğenip yorum bıraktığın için çok teşekkür ederim! umarım sende çok seversin :)

      Sil
  2. ÇOK çok güzeller bende alıcam bayıldım cnm saol ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) senin gibi güzele çok yakışır ! keşke yakın olsydık :()

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorlar. Ben de az önce sipariş ettim 3 tane ve maybelline bb krem. Umarım en kısa zamanda elime ulaşır. Yalnız amma çok vergi ödüyormuşuz devlete be.. 25 tl lik toplam ürün, kargo + 4 tl kdv, 34 tl. yuh artık devlete.. Daha mı pahalıya geldi acaba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Devlet baba böyle 3 kuruşluk ürüne 2 katından fazla vergi alır :) Umarım çok çok beğenirsin canım şimdiden güzel günlerde kullan :)

      Sil
  4. çok güzeller ama biraz pahalıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet diğer ojelerine göre pahalı bir kolk. olmuş :)

      Sil
  5. merhabalar ben internetten hiç alışveriş yapmadım ama bu ojeler için yapıcam http://www.buycosmo.com sitesi güvenlimi kredi kartıyla alışveriş için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buycosmo 'dan gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsin canım. Çok ilgili bir site ama benim ufak bir önerim var sanal alışverişinde mümkünse limitini kendi belirlediğin sanal kredi kartlarını kullan.. En azından için her zaman rahat eder..

      Sil
  6. RENKLERİ ÇOK HOŞMUŞ.. AMA BUNLARI TIRNAKTAN CIKARMAK ÖLÜM BENCE..ESSENCE MARKALI ALTIN SARISI VAR BENDEDE AYY MAF OLUYORUM CIKARIRKEN.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) biraz öyle ama eldeki ışıltısı nedeniyle insan katlanıyor :P

      Sil
  7. Oğğ gerçekten mükemmel :) bugün çarşıya inecektim umarım bulurum bunlardan ;)

    YanıtlaSil
  8. En sonuncu kombini çook beğendim benim de aklıma gelmişti cannıım sen ne sürsen yakışır ki *.*

    ♥.♥
    www.naslii.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen ne sürsen yakışır çıtırım :) Çok çok teşekkür ederim güzellik!

      Sil
  9. Ben Hollandada yasiyorum ve malesef bu marka burda yok. Turkiyede birkez blush almistim ve cooook guzeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) OO harika!! NEresindesin? Bende Hollanda doğumluyum ve halamlar, kuzenler vs epey akrabamız var orada :D

      Sil
    2. Gec yazdigim icin kusura bakma :)... Aaah Hollandadami dogdun? Hihi ne tesaduf! Ben Arnhem diye biryerde oturuyorun. Sen nereleri biliyorsun canim? Daha dogrusu nerde dogdun hihi?

      Sil
  10. İşaret ve orta parmağına uyguladıkların çok hoşuma gitti,gratiste falan satsalar keşke kargo beklemek hep zulum gibi geliyor:)
    iyi seneler mutluluklarrrr herkeseee :)

    makeupstyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yorum için çok teşekkür ederim canım! Kiokslarda satılması lazım çoğu parfümeride raflara gelir yakın zamanda :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara