Saç Boyası / Bakımı / Tasarımı

Saç Sorunsalı :)

11:15 chunlibeauty 36 Comments


 Bugün yada pazartesi günü kuaföre gitmeyi dü$ünüyorum malum dipler uzadi :) $u sari sacinda dipleri cok cabuk gelmiyormu sinir oluyorum!! Birde benim gibi hizla uzayan saclara sahipseniz yandiniz!! Sacimi uzatmayi istiyorum ama sari saci uzatmakta ayri bir bakim istiyor.. Aman yipranmasin kurumasin diye bir ton krem harciyorum ve sonuc yinede kuruyan sac uclarina sahibim!! Neyse acaba sacimi 2 sene onceki gibi kestirsemmi yoksa sari ve uzunmu kalsin sizin fikriniz nedir ?? Bi yardimci olun blogger dostlarim :)

Benzer Yazılarım

36 yorum:

  1. ben bu fotoğraflardaki renk ve modeli çok beğendim. tabi kullanan sensin nasıl mutluysan onu yap :) ama sarı saç kadını her zaman yaşından büyük gösterir, bunu da düşün :P

    YanıtlaSil
  2. "Dominika" bende aslinda kisa saci seviyorum ama kestirincede ke$ke uzatsaydim diyorum :S kararsizlik cok feci bi durum :D

    YanıtlaSil
  3. hem renk hem de model çok modern çok beğendim :) ben de kestir ve boyat diyorum.

    YanıtlaSil
  4. bence sarı renk de kalıp bu şekilde kestirmelisin emiinim sana cok yakısır.

    YanıtlaSil
  5. Cnm renk harika kesimde hos bi kesim.

    Sen bilirsin cnm genede ama eger yipranmissa ve bakimdan daraldysan bu rengi dene. Daha cok gencsn istersen sonra donersn sariya. Renk harika...

    YanıtlaSil
  6. :) coguluk kestirmemden yana e$imde tam tersi :S ztn sariyida daha cok o istiyor diye boyatmi$tim :) mor kelebegim yukardaki kesimdeki sac kendi rengim boya degil ondan daha canli ve parlak gorunuyor sanirim

    YanıtlaSil
  7. 2 sene önceki hali çok güzel. Rengi de modeli de harika ama şu anda bu sarı saçlardan dönersen yine içinde sarı kalacak en azından benim öyle oldu o yüzden aşırı sıkılana kadar bi değişiklik yapma derim (:

    YanıtlaSil
  8. busecim bence kestirme sana sarı ve uzun saç çok yakışıyo!

    YanıtlaSil
  9. senin saçın sarı değil sanırım açık kumral.. ki bence kahve gayet güzel sarı doğal durmuyor...

    YanıtlaSil
  10. Vespa dogru diyosun haklisin.. Icinde sariliklar kalicak.. Ayrica sIKILirsam tekrar actirmaya kalki$irsam sacim dahada kötü olucak.. Bu yüzden karar vermekte cok zorlaniyorum..

    Zeynepcim cok te$ekkür ederim tatlum

    Princess kendi sacim koyu/orta arasi bi kumral.. Profilimdede yaziyor cakma sari$inim diye :)

    YanıtlaSil
  11. "lady Odeur" güzel yorumun icin te$ekkür ederim

    "azra" aslinda senin dedigin gibide düsündüm kestirip sarimi kalsam :D aklim $A$ti napcam diye altüstü bir sac ama yinede insan cok kararsiz kaliyor..

    Yorum yapan fikirlerini beyan eden arkadaslar hepinize cok te$ekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Blogun da sen de çok hoşsun.Tüm yazılarını bitirdim arşivinden.Sarı ve uzun kalmalısın,çünkü:
    1-Zaten çok güzelsin,"sarışınlığın seni yaşlı gösteremeyeceği" kadar da gençsin

    2-Makyaj malzemelerin çok kaliteli ve harika makyaj yapıyorsun dolayısıyla sarışınlığın yüzüne verdiği solgunluğu hiç yaşamazsın

    3-Lenslerin de var,tek seferde bambaşka görünümde kadınlara dönüşebiliyorsun:)Sarışın saça renkli lens kadar başka ne yakışabilir?

    4-Taçların sarı saçlarında daha cici görünecek

    5-Senin gibi yapay olmayan sarışın ,güzel ve bakımlı bir kadın daha dikkat çekicidir

    6-Diplerinden kendi koyu saçların geldiğinde ve sen saçlarını topladığında zaten koyu saçlıymışsın imajın olacak

    7-Üstelik eşin de seni böyle görmek istiyor,ne yani gözü sarışınlarda mı kalsın ;P

    7-Ben de sarışın ve uzun saçlıyım.Bunun verdiği albeniyi hiç birşeye değişmem ;)

    Sevgi ve içtenlikle
    Biyo

    YanıtlaSil
  13. Biyo ne kadar güzel bir yorum yapmi$sin bayildim!! hic ü$enmeden maddeler halinde siralami$sin :D nasil ho$uma gittigini anlatamam :) yorumun ve güzel tespitlerin icin cok te$ekkür ederim.. Bugün sacimi boyatmaya gidicektim ancak üzerimde bi sIKInti vardi gidemedim.. Sizin güzel yorumlariniz sayesinde birazda olsa kendime gelebildim te$ekkür ederim herkese :)

    YanıtlaSil
  14. chunli'cim ben iki halini de begendim..sarı ve uzun sacı çok severim ve kendim cesaret edip boyatamadıgım için bir türlü,daha da çok severim..kısa ve kahve sac da çok çok yakışmış..ama bence de gençken sarıdan hevesini al ki yaş gizleme yaşlarına gelince kahve kullanırsın bol bol :D

    YanıtlaSil
  15. Bende aylardir ayni ikilemdeyim, saclarim uzun ve sari ancak saclarim cok hizli uzadigindan en gec 2 ayda bir dip roflem geliyor, son zamanlarda saclarda bir koyu renge donusum ve kisa modellere yonelme basladi.ben kestirdim ancak memnun kalmadim,simdi de koyu renge gecmeyi planliodum.esim de senin ki gibi sarida kalmamdan yana ama ben bir cesaret etsem hemen gecicem koyuya :))

    YanıtlaSil
  16. KISA VE KOYU RENK HALİNE BAYILDIMMMMMMM KESİNLİKLE ÖYLE YAP DERİM ;)

    YanıtlaSil
  17. kısa saçların kesimine bayıldım gayet modern ve havalı duruyor
    ayrıca kahve tonu çok güzel
    bence deneyebilirsin canım

    YanıtlaSil
  18. aslaaaaa değiştirme!!!sarı saç sana acayip yakışıyo.Çokta doğal duruyo ayrıca.benimde diplerim uzadı.Tatil bitmeden gidicem kuaföre.bende hep gitmeden önce acaba değiştirsemmi derim:)sanırım bi değişiklik isteğinden kaynaklanıyor;)

    YanıtlaSil
  19. canimcim ben seni forumumuzdan da taniyorum,orada görmüstüm senin baska fotonu,ben kesinlikle sana sarinin daha cok yakistigi inancindayim.ve kesinlikle sarisinken cok daha havali duruyorsun.bence sacinin ucunda serce parmagim kaliliginda aldir.kirik falanda kalmaz.
    sakIn sariyi kahveye boyama.zaten esinde böyle begeniyo,kesinlikle sarisin kal:)
    bu arada bio da senin hakkindaki duygularima tercüman olmus;)

    YanıtlaSil
  20. bence sarı sac amaaa model olarak kahve sacın modelı cok guzel olur sıze :))

    YanıtlaSil
  21. Balımmmm sarı kallll değişme ..Bak ben değiştimde ne oldu :)

    YanıtlaSil
  22. sarı uzun için bir oy:)!

    YanıtlaSil
  23. ne yazacaksam biyo yazmış,döktürmüş resmen:)Tespitleri çok yerli yerinde hemen bir blog açıp fotoğrafımı yorumlatacağım kendisine:P
    Ayrıca sarı ve uzun saçın çok yakışırken sana lütfen boyatma pişman olursun.Eşim istedi gözü hep sarışınlarda kalıyor diye bir kez boyattım remen çingene gibi oldum:( sarı yaptırmak isteyip yaptıramayanlar var,yaptırıp benim gibi çingenemsi dolaşanlar var,sarı saç herkese yakışmaz,sen süper havalı bir hatunsun,koyuda tüm havan söner çocuk gibi kalırsın söyleyim.biyoyu ve diyer yorumcuları dinle derim canım
    yasemin

    YanıtlaSil
  24. :) güzel yorumlarınız için hepinize te$ekkür ederim!!! Beni yalnız bırakmadıgınız ve üşenmeyip uzun uzun yorum yapmanıza cok sevindim :)

    Son kararım sarı ve uzundan yana :)
    Ztn o kısa sacıda sarıdan sıkıldıgım bir dönemde yapmı$tım.. Sonrada keşke uzun kalsaydı demistim.. :) Sonra tekrar sarıya dönmek uzun zaman almı$tı.. En iyisi hazır sarıyken bir süre daha kullanayım :) Kel kalmaya yakın bir dönemde kestirip dinlendiririm saclarımı artık :)

    YanıtlaSil
  25. Chunliii sakın. Ben geçen sene bi can sıkkınlığı ile 10 senelik herkesin "mükemmel" dediği sırtımın ortasına kadar inen sarı platin saçlarımı çikolata kahvesine kestirip aynen senin gibi bob model kestirdim. Herkes " ay çok güsel olmuş gençleşmişsin" dedi ama ben kendimi yabancı hissettim. Sarı kalsın, sana çok yakışıyor. Ben 3 ay dayandım sonra gittim bi gecede yine sarışın oldum, o "çok güsel olmustun" diyenler "sarı daha iyi zaten olmamıştı" demeye başladılar. Röflelerin çok hoş sakın bozma bence!

    YanıtlaSil
  26. hiiiii chunli sakın derim ben sarışın ve uzun saçlı olmak için yanıp tutuşrken sakın kıyma o güselim saçlara:) ya tabi sen blrsin daha önceki model ve renk de cok hoşmş. bnm saçlar cok geç uzuo o yüzden saç kestrmeyi düşünen biri olunca direk tepki veriorum:)

    YanıtlaSil
  27. SArı sacta karar kıldım arkada$lar :) dün beklenmeyen bir davetsiz misafir geldi hemde yatılı!! o yüzden bir kac gün kuafor yolları kapandı bana.. Engec hafta sonuna kadar yenı sarılarımla sizlerleyim :)

    YanıtlaSil
  28. Okuduğun bloglardan birimi bilmiyorum ama bak bu blogerda aynı sorunu yazı konusu yapmış.Bak bu güzel hatunda da kesinlikle sarışın kalması gerekenlerden birisi:)

    http://littledumblonde.blogspot.com/2010/02/farkl-saclar-ve-ben.html

    Not:Saç rengi konusundaki son kararına çok sevindim,niyeyse

    YanıtlaSil
  29. evett takip ettigim bloglardan ama bu yazisini gormemisim :) bencede sari daha cok yaki$mi$ kendisine :D
    SAri sanirim bir tutku haline gelmi$ bir yaptiran eski haline gelince mutlu olamiyor :)

    YanıtlaSil
  30. sarı sarı sarı!!!bende naparsam yapayım vazgeçemiyorum arada esip karamel yapsam bile 1 ay gezemiyorum öyle ille de sarı ille de sarı:) boyu sana kalmış sana bob modelide çok yakışıyordu uzunda yakışıyor

    YanıtlaSil
  31. :) sarıda karar kılınmı$tır koyuya dönersem geri dönüşüm zor olur :) ama modelde kararsızım her an kısa kestirebilirim yada kaynak yapıp uzatabilirim :P

    YanıtlaSil
  32. sen kararını vermişsin gerçi ama ben ten rengine kahvenin çok daha etkileyici olucağını düşünüyorum. tbiki sarıda yakışıyor ama ı-ıh kahve ve o kesim mükemmel.

    YanıtlaSil
  33. sarı yakışıyor ama çikolata kahve yapsan çok daha genç gözükürsün (yanlış anlama yaşlı gözükmüyorsun kesinlikle ama daha bir çıtır olursun )sarı saç güzel olsa da yapay oluyor.

    YanıtlaSil
  34. fotolarda ki kahve rengi saçının boyası nedir canım?parlak ışıltılı kahve arıyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç hatırlamıyorum canım 5 sene önceydi :/ ama çikolata kahve diye aklımda kalmıştı :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara