Lens,

Daha Ucuza Solotica Lensleri

12:40 chunlibeauty 7 Comments


Solotica Lensler hakkında daha önceleri iki post yayınlamı$tım.. TIK TIK
İTSbeauty Forumdaki   lens konusunda engin deneyimlere sahip olan ''zewzeq'' arkada$ımız solotica lensleri daha ucuza satan bir site bulmuş.. SAgolsun hemende paylaymış :) Bir çift lensi 72$'a almış!!
Üstelik normal shippinge kargo ücretide yokmuş! Bu kadar uygun olması muhte$em :) Henüz siparişi eline ulaşmamış.. Ulaşınca verecegi bilgilere dayanarak bende bir sipariş vermeyi istiyorum bakalım umarım sorunsuz şekilde gelirler :)
Bende bilmeyen vardır diye sizlerle paylaşmak  istedim.. Sitenin ingilizce versiyonlu Linki için TIK TIK
P.S.Makyajı nasıl yaptın dersenizde aşamalarıyla beraber TIK TIK

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. chunlycim foto cok hoş olmus , makyaj süper duruyor!

    YanıtlaSil
  2. beğendigine cok sevindim :) makyajın uygulamali postunu not olarak tekrar girdim :) belki bakmak isteyen olur :)

    YanıtlaSil
  3. tatlışım çok yakışmış. inaşşah hemen gelir. siparişin. :**

    YanıtlaSil
  4. canım lensler süper duruyor çok doğal freshlook lenslerinide beğendim çok belli deil oda sana çok yakışmış bende solutica alcaktım ama bana sanki tuzlu gibi geldi bende freshlooktan aldım blogumda rsimleri var canım bakmak istersen:)

    YanıtlaSil
  5. Mor kelebeimm kocamann muuaahhh

    cemre cok te$ekkür ederim :) solotica yı daha ucuz alabilecegin bir site adresi vermiştim istersen birde oraya bak.. Forumdaki arkadaslar almıslar..

    YanıtlaSil
  6. soloticayı gercekten bu fiyata temin edebiliomuyuz =)) bu adresi tavsiye eden arkadasın eline gecmişmi peki lensleri çunku paypalla alısverislerde cok dolandırılabilio insan farklı urun göstererek ürün göndermiş gibi yapıolar site guvenilirmiymiş acaba ?? birde kaç gun eline ulaşmış??

    YanıtlaSil
  7. karlelle evet oradan alan arkadaslar var ben itsbeautyde moderatorum devamli takip ediyorum ordaki lens ba$ligini istersen ayrintili bilgi icin arkadaslarin dediklerini oku
    http://www.itsbeauty.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=10925&p=716985#p716985

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara